Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E71 *

1214 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 augusti 2008 - 08:42

FreddieHall
  • FreddieHall
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Har haft E71 i drygt tre veckor och måsta säga att det är den absolut bästa telefon jag någonsin ägt fram till dags datum. Inga flashiga menyer men snabb och riktigt bra som företagstelefon med dom flesta finesser. Det enda som suger är kameran.

Jag har ett problem dock som jag inte vet om någon av er kan lösa. Jag ser inte vissa inkommande samtals namn utan bara kontaktens nummer när dom ringer - fastän jag har det korrekta numret och namnet i telefonboken. Detta gäller bara vissa kontakter. Jag har synkat ca 400 kontakter från Outlook och tänkte först att någon blivit fel där - men jag har även testat att lägga in kontakten direkt på telefon uta att få det att funka. Nån som vet?

Fotograf Freddie Hall
www.slitz.se/bloggar/freddie

Postad 06 augusti 2008 - 09:46

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
pedantic: Den är rak som på bilden antar jag, vore ju dumt av Nokia att visa något som inte stämmer med verkligheten?

Det är mindre bra med rakt utstickade men bra mycket bättre än att behöva mecka ihop något själv. :)

Redigerat av SwedishBadger, 06 augusti 2008 - 10:01.

Postad 06 augusti 2008 - 10:21

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Har haft E71 i drygt tre veckor och måsta säga att det är den absolut bästa telefon jag någonsin ägt fram till dags datum. Inga flashiga menyer men snabb och riktigt bra som företagstelefon med dom flesta finesser. Det enda som suger är kameran.

Jag har ett problem dock som jag inte vet om någon av er kan lösa. Jag ser inte vissa inkommande samtals namn utan bara kontaktens nummer när dom ringer - fastän jag har det korrekta numret och namnet i telefonboken. Detta gäller bara vissa kontakter. Jag har synkat ca 400 kontakter från Outlook och tänkte först att någon blivit fel där - men jag har även testat att lägga in kontakten direkt på telefon uta att få det att funka. Nån som vet?

Fotograf Freddie Hall

Jag har samma problem, jävligt irriterande.

En massa pladder...

Som du skriver kanske inte mail-funktionen är den viktigaste?

Här har du ett länktips i all välmening: http://sv.wikipedia....ki/Skiljetecken

Postad 06 augusti 2008 - 11:07

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Funkar bra att se uppringande kontakt för mig.... Dvs namn och nummer

Postad 06 augusti 2008 - 12:41

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Stegräknare, funkar detta med sportstracker eller saknar E71 accelerometer??

Edit: Svarar på min egen fråga efter lite googlade. Den saknar accelerometer så ingen stegräknare här inte.

Redigerat av SwedishBadger, 06 augusti 2008 - 18:56.

Postad 06 augusti 2008 - 13:02

pedantic
  • pedantic
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

pedantic: Den är rak som på bilden antar jag, vore ju dumt av Nokia att visa något som inte stämmer med verkligheten?

Man kan tror det, men Nokias HS-5 till E61 så var det produktbilder med vriden kontakta och i verkligheten var den rak. Smått irriterande att behöva skicka tillbaks saker! :P

Det är mindre bra med rakt utstickade men bra mycket bättre än att behöva mecka ihop något själv. ;)

Helt klart! Funderar på en A2DP dongel istället, känns som en bra lösning på det hela.

Någon som har prövat SE HBH-DS205?

Postad 06 augusti 2008 - 18:47

FreddieHall
  • FreddieHall
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Funkar bra att se uppringande kontakt för mig.... Dvs namn och nummer

Det funkar på 95% av mina nummer...mycket märkligt att det bara inte funkar på vissa.

Postad 06 augusti 2008 - 19:23

margell
  • margell
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Fotograf Freddie Hall

Kan det vara så att några telefonnr finns hos fler än EN (1) kontakt? E61 uppför sig precis så om man har ett nummer hos två olika kontakter.

Postad 06 augusti 2008 - 21:10

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Bra tips! En snabb fråga, är kontakten vinklad eller rak som man ser på bilden? Med tanke på att man på E71 har satt uttaget på ena långsidan så känns det som att en rak kontakt är mindre bra.

Tack för ditt tips jag kan inte låta bli att följa denna tråd, men jag vill inte ha en remote på sladen tack !

Redigerat av halvledaren, 06 augusti 2008 - 21:11.

Postad 06 augusti 2008 - 21:29

FreddieHall
  • FreddieHall
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Kan det vara så att några telefonnr finns hos fler än EN (1) kontakt? E61 uppför sig precis så om man har ett nummer hos två olika kontakter.

Stämmer! Tack för tipset!

//F

Postad 09 augusti 2008 - 01:51

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0
Sablar! nu trillade jag dit igen. Beställde en i torsdags. Tur att gumman är tolerant för mitt pryl begär :rolleyes:

Postad 11 augusti 2008 - 09:53

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Nu var en grå beställd samt 10 stycken skärmskydd, Nokia Music Headset HS-44 - AD-44, Nokia CA-100 USB laddare, Sandisk Mobile Premier Micro SDHC 8Gb och sist men inte minst 2 stycken silikon skydd / fodral. :P

Postad 11 augusti 2008 - 11:50

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Nu var en grå beställd samt 10 stycken skärmskydd, Nokia Music Headset HS-44 - AD-44, Nokia CA-100 USB laddare, Sandisk Mobile Premier Micro SDHC 8Gb och sist men inte minst 2 stycken silikon skydd / fodral. :P

silkon fodral vad e det har du länk:

Postad 11 augusti 2008 - 12:19

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Det är som en jacka av formspruad silikon som brukar passa som handen i hansken. Perfekt grepp och mycket bra att ha om man är i verkstäder och liknande.

Länk till sökning på Ebay efter E71 Silicone case, finns till nästan alla enheter som går att få tag på idag.

Vill man ha en smidiagre men betydligt dyre lösning så finns ju alltid Nokia E71 Full Body Protection, måste ju pröva den också så två kit beställda.

Redigerat av SwedishBadger, 11 augusti 2008 - 16:24.

Postad 11 augusti 2008 - 16:36

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Det är som en jacka av formspruad silikon som brukar passa som handen i hansken. Perfekt grepp och mycket bra att ha om man är i verkstäder och liknande.

Länk till sökning på Ebay efter E71 Silicone case, finns till nästan alla enheter som går att få tag på idag.

Vill man ha en smidiagre men betydligt dyre lösning så finns ju alltid Nokia E71 Full Body Protection, måste ju pröva den också så två kit beställda.

Tack jag kollar samma med mig jag är hantverkare och det går inte man måste ha skydd på telefonen ,,

Postad 13 augusti 2008 - 08:07

goodyear77
  • goodyear77
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
En liten fråga; har läst att telefonen stödjer Hotmail utan kravet att man ska ha ett Live Plus konto som ger pop-access? Är det så, kan man välja att man har ett hotmail-konto när man lägger till ett nytt mail-konto?

Postad 13 augusti 2008 - 15:42

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

En liten fråga; har läst att telefonen stödjer Hotmail utan kravet att man ska ha ett Live Plus konto som ger pop-access? Är det så, kan man välja att man har ett hotmail-konto när man lägger till ett nytt mail-konto?

Ja de ska gå.. Har de inte funkar förut menar du?
Dom har gjort det väldigt enkelt så man bara skriver in sin adress så fixar mobilen resten typ.
Smidigt o bra.. :unsure:

Redigerat av embu, 13 augusti 2008 - 15:44.

Postad 13 augusti 2008 - 23:37

goodyear77
  • goodyear77
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Embu, nja, hotmail stödjer ju inte pop eller imap om man inte köper plus-abonnemanget, därför har det aldrig funkat med Nokia-telefoner tidigare... Hotmail kör nåt slags http-baserat mail-protokoll som jag tills nu trott var stängt för omvärlden. Men tidigare har man varit tvungen att speca inkommande och utgående mail-server, är de inställningarna borta nu? Känns lite för bra för att vara sant att telefonen jälv testar alla möjliga och omöjliga kombinationer...?

Postad 14 augusti 2008 - 09:56

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Efter att ha suktat ett bra tag efter denna telefon så har jag nu den i handen.
Är kanonnöjd än så länge. Den är snygg, smidig och snabb! Har inte haft Nokia på typ 8år nu så det blir ett par timmars upplärning nu, finns en del att fixa med. Kul kul!

En sak som jag vill få bort är att då jag är uppkopplad med blåtand mot min laptop för att synka så frågar telefonen hela tiden om jag godkänner anslutningen från datorn. Trots att jag svarar ja så fortsätter det att komma upp.
Hur kan jag göra för att få denna koppling att vara bestående?

Postad 14 augusti 2008 - 10:00

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Meny - Anslutningbarhet - Bluetooth - Dpad höger, välj enheten och "ange som behörig" i menyn.

Redigerat av SwedishBadger, 14 augusti 2008 - 10:01.

Postad 14 augusti 2008 - 12:18

theCube
  • theCube
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Verkar hur bra som helst denna tele.. den är värd att köpa eller? vilken färg är snyggast egentligen? har inte sett någon live.. Är knapparna små eller? har väl inte direkt stora fingrar men inte små heller.. någon nackdel med den?

Postad 14 augusti 2008 - 22:11

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Vilken färg som är snyggast är ju en ren smaksak. Har dock sett både vita (dummy) och svarta (riktiga) i verkligenheten och föredrar den vita. Annars kan du kika lite på youtube, finns ju filmer med både vita och svarta där. Dock har inte den vita släppts ännu men bör finnas att köpa inom några veckor (jag väntar)

Knapparna är små och jag trodde aldrig att det skulle fungera med mina stora fingrar, men efter en del testande på Mediamarkt funkade det bra att skriva på den trots allt och med "riktig" träning föreställer jag mig att det går att skriva riktigt snabbt. Som jag har förstått det är en av telefonens få nackdelar kameran, som enligt de flesta tester är relativt dålig.

Edit: Här är en video med både den vita och svarta modellen: http://www.youtube.c...feature=related

Redigerat av Unregistered17cead84, 14 augusti 2008 - 22:44.

Postad 15 augusti 2008 - 07:38

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Meny - Anslutningbarhet - Bluetooth - Dpad höger, välj enheten och "ange som behörig" i menyn.

Funkade kanon. Tack!

Postad 15 augusti 2008 - 07:42

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Jag är lite förvånad över hur snabbt man kom in i det att skriva med dessa små knappar.
Jag känner t.o.m att jag kan skriva snabbt på en telefon nu... :(

Postad 15 augusti 2008 - 12:17

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Idag fick jag mitt Nokia Music Headset HS-44, AD-44 och det funkar hur bra som helst, rikigt sköna lurar som följde med!
Fick också hem mitt 10pack med skärmskydd så nu finns det skärmskydd i Sverige! :)

Postad 15 augusti 2008 - 13:30

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Idag fick jag mitt Nokia Music Headset HS-44, AD-44 och det funkar hur bra som helst, rikigt sköna lurar som följde med!
Fick också hem mitt 10pack med skärmskydd så nu finns det skärmskydd i Sverige! :)

Vilka skärmskydd köpte du? och var?

Postad 15 augusti 2008 - 14:25

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
"iBest Guard Professional Screen Guard", Hong Kong.
Skicka PM vid intresse.

Bifogad fil  IMG_2003.jpg   5,61MB   0 Antal nerladdningar

Postad 15 augusti 2008 - 16:10

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Nu verkar den vita komma in i lager hos vissa butiker (mobillargret och clickok), beställde den igår hos mobillargret, det fanns då 11 st i lager, tidigare idag var det 3 i lager och just nu 0. Någon annan som hann beställa innan de tog slut? Hoppas verkligen de hade dem i lager så det inte var ngt fel på systemet, när jag loggar in och kollar på min order står det "Leveranstid: EJ i lager" vilket är oroväckande.

Postad 15 augusti 2008 - 20:47

tomhe
  • tomhe
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag är på gång att köpa en E71, men jag behöver reda ut en sak först:

Jag lyssnar mycket på ljudböcker och en förutsättning för att kunna göra det är att spelaren minns positionen i filen man lyssnar på när man stoppar och startar. Jag blev mycket förvånad när jag läste någonstans att musikspelaren i E71:an inte minns positionen utan alltid börjar om från början. Stämmer det?

I den här tråden läste jag att S60-telefoner sparar positionen i ljudfiler om de hanteras som podcasts, men i samma tråd finns det personer som inte fått det att fungera. Enligt tråden skall det räcka med att placera filerna i mappen Podcasts för att de ska hanteras av telefonen som podcasts och därmed skulle alltså telefonen minnas positionen man var på i filen. Kan någon bekräfta att detta fungerar i E71:an?

Postad 15 augusti 2008 - 21:20

Agg3
  • Agg3
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag är på gång att köpa en E71, men jag behöver reda ut en sak först:

Jag lyssnar mycket på ljudböcker och en förutsättning för att kunna göra det är att spelaren minns positionen i filen man lyssnar på när man stoppar och startar. Jag blev mycket förvånad när jag läste någonstans att musikspelaren i E71:an inte minns positionen utan alltid börjar om från början. Stämmer det?

I den här tråden läste jag att S60-telefoner sparar positionen i ljudfiler om de hanteras som podcasts, men i samma tråd finns det personer som inte fått det att fungera. Enligt tråden skall det räcka med att placera filerna i mappen Podcasts för att de ska hanteras av telefonen som podcasts och därmed skulle alltså telefonen minnas positionen man var på i filen. Kan någon bekräfta att detta fungerar i E71:an?

Citerar gurra777 (lite tidigare i denna tråd)

"LCG Jukebox (perfekt för att spela ljudböcker eftersom den sparar position och återupptar vid uppstart)"

Kanske kan vara något för dig.

// A

Postad 16 augusti 2008 - 22:43

PatBueno
  • PatBueno
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hur är det med knappsatsbelysning? Jag har haft min nu i ett par veckor och kan inte komma ihåg om jag någonsin noterat någon belysning. I dagsläget lyser knappsatsen inte alls och jag har också försökt kolla efter inställningar som kan påverka detta. Vad jag hittat är "ljussensor" som vad jag förstår påverkar vid vilket ljus som knappsatsen ska tändas? Har jag fel och är ute och cyklar eller är det nåt fel på min telefon?

Postad 17 augusti 2008 - 07:28

tomhe
  • tomhe
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Kan någon bekräfta att detta fungerar i E71:an?

Någon som har lust att kontrollera detta åt mig?

Postad 17 augusti 2008 - 08:52

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Någon som har lust att kontrollera detta åt mig?

Funkar faktiskt! Att lägga filerna i "podcasts"-foldern och sen spela dem via musikspelaren->poddsändingar. Spelaren minns positionen.

Sen funkar ju LCG jukebox också bra...

Postad 17 augusti 2008 - 09:21

tomhe
  • tomhe
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Funkar faktiskt! Att lägga filerna i "podcasts"-foldern och sen spela dem via musikspelaren->poddsändingar. Spelaren minns positionen.

Perfekt. Tackar!

Postad 17 augusti 2008 - 10:27

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som får upp lite för mycket information när man startar upp Maps? "got cell id pos, "Link layer open" osv?

Fick inte upp detta först men när jag bytte ut minneskortet så började all information visas.
Infogar en bild på hur det ser ut.

Bifogad fil  IMG_2008.jpg   4,79MB   0 Antal nerladdningar

Edit: Formaterade om minneskortet samt gjorde en *#7370# återställning och då såg det normalt ut igen fram tills nu, likadant igen. Mysko.

Redigerat av SwedishBadger, 18 augusti 2008 - 19:21.

Postad 18 augusti 2008 - 08:25

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Nu verkar den vita komma in i lager hos vissa butiker (mobillargret och clickok), beställde den igår hos mobillargret, det fanns då 11 st i lager, tidigare idag var det 3 i lager och just nu 0. Någon annan som hann beställa innan de tog slut? Hoppas verkligen de hade dem i lager så det inte var ngt fel på systemet, när jag loggar in och kollar på min order står det "Leveranstid: EJ i lager" vilket är oroväckande.

Såg det.. Vågade inte beställa då jag kollade på tex ClickOKs recensioner, ingen fin historia :/ Hur gick det med din order? Ser den ut att vara på väg?

Postad 18 augusti 2008 - 14:23

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Såg det.. Vågade inte beställa då jag kollade på tex ClickOKs recensioner, ingen fin historia :/ Hur gick det med din order? Ser den ut att vara på väg?

Jepp, det visade sig att de mobillargret skickat den redan på fredagen, så de verkade verkligen ha dem i lager. Tydligen tog det ett tag innan statusen visade att den var påväg när man loggar in. Tyvärr får jag den inte förens imorgon eftersom jag bor i Norrland. Men den vita är alltså påväg! :(

Redigerat av Unregistered17cead84, 18 augusti 2008 - 14:24.

Postad 18 augusti 2008 - 20:46

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Är så sjukt sugen på den här, har haft SE så ###### länge och är less på det. Några frågor (och jag ursäktar om svaren redan finns i tråden men jag har skummat och inte hittat)

- Kan man köra Tomtom navigator (t.ex v.7) på den?
- Är orolig för att knapparna blir lite för små, är det här en vanesak ni som haft den ett tag?
- Finns det nedladdningsbara teman?
- Kameran, är den så dålig som alla skriver? Helt oduglig mao? ^^

Har fått ett jävligt bra pris imo (3200:- ) och är väldigt nära att slå till..

Postad 19 augusti 2008 - 11:16

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Ingen som kan svara på mina frågor? Är lite snabb ja jag vet, men vad fan jag vill ju ringa och säga att jag tar en NU! =D

Postad 19 augusti 2008 - 13:04

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Jepp, det visade sig att de mobillargret skickat den redan på fredagen, så de verkade verkligen ha dem i lager. Tydligen tog det ett tag innan statusen visade att den var påväg när man loggar in. Tyvärr får jag den inte förens imorgon eftersom jag bor i Norrland. Men den vita är alltså påväg! ;)

Fan vad najs, nu har komplett.se E71 White i lager också! så nu har min order skickats och jag får till hämtbutik imorgon. Lovar att lägga upp video/bilder sedan :)

Postad 19 augusti 2008 - 13:09

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Är så sjukt sugen på den här, har haft SE så ###### länge och är less på det. Några frågor (och jag ursäktar om svaren redan finns i tråden men jag har skummat och inte hittat)

- Kan man köra Tomtom navigator (t.ex v.7) på den?
- Är orolig för att knapparna blir lite för små, är det här en vanesak ni som haft den ett tag?
- Finns det nedladdningsbara teman?
- Kameran, är den så dålig som alla skriver? Helt oduglig mao? ^^

Har fått ett jävligt bra pris imo (3200:- ) och är väldigt nära att slå till..

Angående kameran så finns det några recensioner som tar upp detta, med bildexempel:
Tänk på att det verkar som att många som recenserat kameran inte har vetat att den har autofocus då den verkar vara lite gömd på bokstaven T(?).
http://www.mobile-re...-e71-en.shtml#9
http://www.allabouts..._multimedia.php

Jag kan annars rekommendera följande bloggar att läsa lite på:
http://www.e71blog.com/
http://nokiae71.wordpress.com/
http://www.e71fanatics.com/

Teman finns b.la på:
http://www.mmcforums...E71-themes.html
http://www.babinokia.com/

Redigerat av Unregistered51a75780, 19 augusti 2008 - 13:09.

Postad 19 augusti 2008 - 15:23

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Nu är den beställd, en grå =) Då blir nästa inköp 8 gb's microSDHC och silikonskydd! Har jag tur har jag luren imorgon, längta =)

Postad 19 augusti 2008 - 16:32

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Har fått den vita nu (beställde från mobillagret). Den är helt enkelt enastående läcker! Måste vara den läckraste telefonen jag någonsin hållit i min hand (iphone inkluderat). Är glad att jag väntade på att den vita skulle släppas, den grå är också snygg men inte lika snygg enligt mig.

Postad 19 augusti 2008 - 18:15

lars_sweden
  • lars_sweden
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Mycket bra med länkarna Gabriella! Tack

Postad 19 augusti 2008 - 20:14

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Med risk för upprepning, men vad kör ni för schyssta apps på era e71:or? Har ni hittat några fräscha teman? =) Coreplayer blir det att ladda hem direkt iaf vad det verkar! Men sen då? =)

Postad 19 augusti 2008 - 20:18

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Har fått den vita nu (beställde från mobillagret). Den är helt enkelt enastående läcker! Måste vara den läckraste telefonen jag någonsin hållit i min hand (iphone inkluderat). Är glad att jag väntade på att den vita skulle släppas, den grå är också snygg men inte lika snygg enligt mig.

flipp0... NU måste du knäppa fina bilder o lägga in.. nästan en skyldighet :)

Postad 19 augusti 2008 - 21:36

PatBueno
  • PatBueno
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Ingen som har ett svar till mig angående knappbelysningen som jag skrev om några inlägg ovan?

Postad 19 augusti 2008 - 23:00

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Ljussensor inställningen verkar bara ställa in ljusstyrkan.
När det är ljust i miljön runtomkring så är inte knappsatsbelysningen aktiv hur man än ställer in ljussensorn utan det verkar styras av ett fast värde i telefonen.

Postad 19 augusti 2008 - 23:38

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0
Har nu beställt en väska från pdair det blev en Vertical Pouch Type (Black)

Skriver några rader när jag fått den.

Postad 20 augusti 2008 - 06:26

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
Min vita ligger för avhämtning I dag hehe änligen

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.