Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Heavy Rain

483 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Heavy Rain (56 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg

1. 5 (29 röster [51.79%])

Procent av omröstning: 51.79%

2. 4 (23 röster [41.07%])

Procent av omröstning: 41.07%

3. 3 (4 röster [7.14%])

Procent av omröstning: 7.14%

4. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Heavy Rain (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.67857 (27) 149:-
Heavy Rain - Special Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser

Postad 13 February 2010 - 16:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
När man sitter och kollar på detta så undrar man hur spel kommer se ut nästa generation. Om det kan se så bra ut nu liksom. Fortfarande inte fotorealistiskt såklart men ansiktena är ju ändå förbluffande.

Postad 13 February 2010 - 16:33

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Skulle rekommendera er alla att sluta läsa om Heavy rain, just nu så sprids de vem som är mördaren runt om på olika sajter och forums!

Jobbigt att sitta å räkna ner tills releasen, kommer bli awesome!

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 13 February 2010 - 16:36.

Postad 14 February 2010 - 18:05

bobby tex
  • bobby tex
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
ja det var ju svårt att inte ryckas med men det här känns ju oxå som konsolfördumning, det bara poppar upp random ikoner hela tiden som man ska trycka på, känns som en räcka minispel med rätt så avancerad handling o grafik, verkar väldigt linjärt

kan nån säga vad som händer om man spöar snubben hos den tomtenissar?
kan man göra nåt mer vid brottsplatsen än att kolla på alla ledtrådar?

Postad 14 February 2010 - 18:07

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Vadå, slog du inte ner honom? :)
Minns inte vad som händer hon blir väl tacksam och ger honom lite info...

Postad 14 February 2010 - 18:13

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

När man sitter och kollar på detta så undrar man hur spel kommer se ut nästa generation. Om det kan se så bra ut nu liksom. Fortfarande inte fotorealistiskt såklart men ansiktena är ju ändå förbluffande.

Man kan ju hoppas att den utveckling vi sett hittills håller i sig, men jag är inte säker på att det kommer att bli så med de ökande kostnader som AAA-produktioner medför, lägg till att grafikkorten på PC-sidan som ledde utvecklingen säljer betydligt sämre och ingen verkar vara intresserad av att pusha grafiken för PC-spelen eftersom de ändå måste lättas av lite för att funka på konsolerna...

Postad 14 February 2010 - 19:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hur menar du nu? Att spelen inte kommer bli snyggare och snyggare? Det är väl ganska givet iom att tekniken går framåt. UE4 och en massa andra nextgenmotorer är ju redan under utveckling sen länge.

Postad 14 February 2010 - 19:47

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

ja det var ju svårt att inte ryckas med men det här känns ju oxå som konsolfördumning, det bara poppar upp random ikoner hela tiden som man ska trycka på, känns som en räcka minispel med rätt så avancerad handling o grafik, verkar väldigt linjärt

kan nån säga vad som händer om man spöar snubben hos den tomtenissar?
kan man göra nåt mer vid brottsplatsen än att kolla på alla ledtrådar?

Spoiler

Om ni inte vill se spoilers så avråder jag er från att läsa.

Postad 14 February 2010 - 20:39

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Jag fattar inte hur man kan klaga på att ett sånt här spel är linjärt. Gör man det kan man ju ALDRIG uppskatta en film eller bok. Detta är en interaktiv film vars historia du skapar genom att antingen klara eller inte klara QTE. Spelet har aldrig utgett sig för att vara ett GTA där du kan göra precis vad du vill. Det är lustigt att folk vill ha spel med en bra story men så fort samma personer hör ordet linjär så börjar man spy galla.

Postad 14 February 2010 - 20:45

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Samtidigt vill du gärna utforska en bok eller en film. Du kanske inte vill sticka ut och råna folk, men i alla fall interagera lite mer med omgivningen. Jag kände att du bara kunde gå igenom spelet utan att påverka så pass mycket som man ibland vill göra. Det är därför jag inte uppskattar böcker till exempel så mycket, man kan inte påverka något, om man inte skrivit boken själv. Bara drömma. Det är inte kul i längden att önska.

Postad 14 February 2010 - 20:48

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Rätt sugen på Heavy Rain. Blir nog ett köp när det kostar neråt 200kr, vilket inte tar särskilt lång tid numera...

Postad 14 February 2010 - 20:58

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Hur menar du nu? Att spelen inte kommer bli snyggare och snyggare? Det är väl ganska givet iom att tekniken går framåt. UE4 och en massa andra nextgenmotorer är ju redan under utveckling sen länge.

De kommer nog att bli snyggare, men dagens konsoler har ett tak, och en del av de spel vi ser idag når nog nästan hela vägen upp, under förra konsolgenerationen hann grafiken ta väldigt stora steg på PC-sidan innan den nuvarnade konsolgenerationen, kollar man på dagns PC-spel så har de inte alls pushat lika mkt som för 5 år sen.

Det är fortf saker som saknas för att det ska bli riktigt realistiskt 8eller iaf ha kraften att göra det) te x riktigt avancerade fysiksystem som kan simulera vätskor och/eller riktigt små fysikeffekter som hur kulor rör sig inuti material, hår är fortf större polygoner med alfakanaler, kläder och textilier simuleras inte särskilt snyggt osv osv.

Jag har svårt att se att xbox 3 och ps4 kommer att vara 5 ggr eller så gånger snabbare än den nuvarande generationen, det kostar helt enkelt för mkt i R&D för att det ska vara genomförbart, hur MS gör vet jag inte men jag tror att Sony kommer att göra en nintendo till ps4 tyvärr, och det kommer inte att räcka för att ta grafiken och spelen till en riktigt hög nivå...

Postad 14 February 2010 - 21:13

bobby tex
  • bobby tex
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Jag fattar inte hur man kan klaga på att ett sånt här spel är linjärt. Gör man det kan man ju ALDRIG uppskatta en film eller bok. Detta är en interaktiv film vars historia du skapar genom att antingen klara eller inte klara QTE. Spelet har aldrig utgett sig för att vara ett GTA där du kan göra precis vad du vill. Det är lustigt att folk vill ha spel med en bra story men så fort samma personer hör ordet linjär så börjar man spy galla.

jo men det här blev ju lite repetitivt direkt redan i demon, hela spelet lär ju vara sådär man hamnar i actionsekvenser där man bara ska trycka på ikoner när de poppar upp vilket ju är precis som i minispelen i GTA typ, givetvis skulle jag lira detta om jag fick det gratis men det verkar inte vara värt att lägga typ 500 spänn på

Postad 14 February 2010 - 23:04

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Det är därför jag inte uppskattar böcker till exempel så mycket, man kan inte påverka något, om man inte skrivit boken själv. Bara drömma. Det är inte kul i längden att önska.

Tro mig, ingen kommer tvinga dig att vare sig köpa eller spela spelet.

Jag kände att du bara kunde gå igenom spelet utan att påverka så pass mycket som man ibland vill göra.

Kanske lite tidigt att dra den slutsatsen på ett demo iofs, särskilt detta demo, som jag tyckte hade väldigt sparsamt innehåll. Som någon sa, det är ju mer eller mindre en interaktiv film.
Sen kan man ju inte kräva av ett spel att man kan göra precis exakt som man vill, det skulle ju bli nästintill oändligt med kombinationer.

Någon som kommer ihåg Phantasmagoria? Med 7 CD skivor till PC, för många år sedan(15 år sedan för att vara exakt). TItta på det och titta sen på spel som Heavy Rain, då inser man att den interaktiva utvecklingen har gått framåt. Jag gillade för övrigt stämningen i Phantasmagoria. Jag har det liggandes i en back, fan om man inte skulle ta och spela det...om jag vågar.

Redigerat av Falcy, 14 February 2010 - 23:05.

Postad 14 February 2010 - 23:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nä det behövdes inte, han kastade sig över det faktiskt :)

Postad 14 February 2010 - 23:35

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Nä det behövdes inte, han kastade sig över det faktiskt :D

Han fick det med Posten, alldeles för tidigt, det lilla äcklet :)

Jag hoppas inte han råkar avslöja massa bara, tyst nu. Tack.

Postad 14 February 2010 - 23:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag hoppas inte han råkar avslöja massa bara, tyst nu. Tack.

Nä, det behöver du inte oroa dig för :) . Han varvade det idag så recensionen är på gång.

Postad 14 February 2010 - 23:46

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Nä, det behöver du inte oroa dig för :) . Han varvade det idag så recensionen är på gång.

Trevligt. Jag tror, trots att han verkade lite bitter :D att betyget blir högt. Minst en sjua, mer troligt en åtta.
Edit: Och bara för att jag skrev det, så ger han det en sexa eller nia :lol:

Redigerat av Falcy, 14 February 2010 - 23:46.

Postad 14 February 2010 - 23:46

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Kanske lite tidigt att dra den slutsatsen på ett demo iofs, särskilt detta demo, som jag tyckte hade väldigt sparsamt innehåll. Som någon sa, det är ju mer eller mindre en interaktiv film.
Sen kan man ju inte kräva av ett spel att man kan göra precis exakt som man vill, det skulle ju bli nästintill oändligt med kombinationer.

Nah, jag får det istället, och jag har spelat Fahrenheit dessförinnan. Jag tycker om interaktiva filmer, men jag vill samtidigt ha lite mer frihet. Man ska kräva som konsument, inte hoppas att utvecklarna kan läsa mitt undermedvetna.

Mer säger jag inte, men jag håller i vilket fall inte med. Det ska kunna vidgas än mer, genren alltså.

Lovar vid mitt ord att det slängs upp imorgon. Eller recensionen blir klar då i vilket fall.

Redigerat av Filip_M, 14 February 2010 - 23:47.

Postad 14 February 2010 - 23:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Trevligt. Jag tror, trots att han verkade lite bitter :) att betyget blir högt. Minst en sjua, mer troligt en åtta.
Edit: Och bara för att jag skrev det, så ger han det en sexa eller nia :D

Japp, bitter som fan (sanna mina ord). Det lutar åt en
Spoiler
men jag ska inte säga för mycket så läs absolut inte spoilern om ni inte vill få reda på betyget!

Postad 14 February 2010 - 23:59

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Mer säger jag inte, men jag håller i vilket fall inte med. Det ska kunna vidgas än mer, genren alltså.
Lovar vid mitt ord att det slängs upp imorgon. Eller recensionen blir klar då i vilket fall.

Fahrenheit har jag ett svagt minne av, det var rätt bra enligt mig.

Visst kan man som konsument kräva, men denna genren är väldigt svår och komplex till skillnad mot random shooter...
Allting kan bli bättre, samtidigt kan man inte ha 150 olika main eller sidestorys i ett spel beroende på vad du väljer att göra...det är att önska.

Postad 15 February 2010 - 00:03

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Jag tror jag tar diskussionen efteråt, då jag gärna får ut alltför mycket om jag kommer in i en debatt om spelets vara eller icke vara. :D

Det lutar åt en 2/10, klarar knappt Robinson-kvalité :)

Postad 15 February 2010 - 00:06

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Japp, bitter som fan (sanna mina ord). Det lutar åt en

Spoiler
men jag ska inte säga för mycket så läs absolut inte spoilern om ni inte vill få reda på betyget!

Så lågt tror jag inte han kommer gå. Det vore konstigt, men naturligtvis inte omöjligt. Allt handlar ju om personlig känsla etc
Men jag hoppas att vi får en 2nd opinion också.

Dem recensionerna jag har sett från bl.a IGN, Eurogamer, Gamereactor etc ger det toppbetyg. Outstanding! osv...
Skulle Filip ge det mediokert? Nää.

Edit: Oavsett om Filip ger det 1/10 så kommer jag köpa det, utvecklarna har iaf försökt, det kunde man se i demot. Att det sen kanske inte når riktigt ända fram återstår att se...

Redigerat av Falcy, 15 February 2010 - 00:09.

Postad 15 February 2010 - 00:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Skulle Filip ge det mediokert? Nää.

Spoileeeer!

Postad 15 February 2010 - 00:17

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Snittbetyget ligger på 89/100 baserat på 38 recensioner enligt metacritic.

Postad 15 February 2010 - 08:16

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
vafan ge hit ett nytt space ace eller dragons lair om det ändå ska vara i den stilen

och dom kom för länge sen på laserdisc och amiga osv så inge konsolfördummande här :)

Postad 15 February 2010 - 11:02

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

vafan ge hit ett nytt space ace eller dragons lair om det ändå ska vara i den stilen

och dom kom för länge sen på laserdisc och amiga osv så inge konsolfördummande här :(

Jag vet inte om jag förstår riktigt vad du menar ;) men ananrs så tror jag att den här miljön (verkligheten) tilltalar fler än fantasi och sci-fi speciellt för ett sådant här spel.

Postad 15 February 2010 - 11:11

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Jag tror jag tar diskussionen efteråt, då jag gärna får ut alltför mycket om jag kommer in i en debatt om spelets vara eller icke vara. ;)

Det lutar åt en 2/10, klarar knappt Robinson-kvalité :(

haha asså seriöst.. om betyget blir lägre än 5.. så är det fel person som recenserar spelet.

När t.ex Gamereacotr, GT och IGN som brukar ha helt olika betyg på vissa spel.. till det mesta Gamereactor som brukar stick ut ur mängden. När alla dessa 3 ger ungefär samma betyg.. så känns det lite fel om det blir ett botten lågt betyg här på MHB :D

Redigerat av Unregistered1232, 15 February 2010 - 11:15.

Postad 15 February 2010 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

så känns det lite fel om det blir ett botten lågt betyg här på MHB ;)

Bara man motiverar betyget bra så är det ju lugnt :(

Postad 15 February 2010 - 15:17

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1134 inlägg
  • 0
Av demon att döma, så var det en hel del nytänkande, men...

Skådespeleriet imponerade inte. Manuset verkar inte heller imponera. Klyschorna haglar. Jag ger det nog en chans, men frågan är varför jag ska sitta och dissa hollywood-filmer (vilket jag ofta gör) som trots allt är bättre gjorda än detta, samtidigt som jag ska hylla Heavy Rain, bara för att det går åt rätt håll?

Jag är lite skeptisk, men jag gillar konceptet!

Postad 15 February 2010 - 19:17

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Bara man motiverar betyget bra så är det ju lugnt :(

Precis, det var det jag menade med att "rätt person recenserar", så länge man motiverar nackdelarna på ett korrekt sätt och inte allt för personlig inställning till genren så är det väl ok.

Postad 16 February 2010 - 02:21

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1306 inlägg
  • 0

Tja. Det fanns många som sa att spel som Crysis och CoD4 var fotorealistiska när de kom. Fattar inte hur, texturerna i spel är fortfarande inte ens i närheten av verkligheten. Titta på framförallt stenar i Crysis så ser de ut att vara renderade i N64 upplösning. Kanske bara är jag, men är det något jag märker av i spel så är det lågupplösta texturer. Förstår inte varför det tar sådan lång tid för genombrottet att komma gällande texturer.

Ansiktena i Heavy Rain är dock mycket närmare verkligheten, snyggaste jag sett i något spel.

Postad 16 February 2010 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Heavy Rain's creator David Cage has said that he may have an announcement to make about the PS3's motion controller soon.

"I have a lot of interest in Sony's motion device and there is a good chance that we announce something about it in the coming weeks," Cage told Norwegian site Dagbladet, according to MTV Multiplayer.

Could he be considering adding support for the motion controller, which may or may not be called Arc, to Heavy Rain when the controller is released towards the end of this year? Will it factor in the Heavy Rain: Chronicles downloadable content? Or is Cage talking about his studio Quantic Dream's next project?

Cage pointed out that he initially considered a motion control scheme for Heavy Rain and although it wasn't feasible, "all the controls of the final version of Heavy Rain are still based on motion".

Eurogamer had an actual fireside chat with the outspoken French writer-director yesterday, so come back soon for his thoughts on this topic and many others. Heavy Rain is released next Friday, 25th February - and it's "unlike anything else you will play this year".

Postad 16 February 2010 - 10:55

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
synd det är den 26/2 nästa fredag bara ;)

Postad 16 February 2010 - 11:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

synd det är den 26/2 nästa fredag bara ;)

Releasedatumet var ju kanske av mindre betydelse i citatet.
Dessutom är det dubbelt fel då releasedatumet är ONSDAG 24/2, snart bara 1 vecka kvar!

Postad 16 February 2010 - 13:24

odditee
  • odditee
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Releasedatumet var ju kanske av mindre betydelse i citatet.
Dessutom är det dubbelt fel då releasedatumet är ONSDAG 24/2, snart bara 1 vecka kvar!

Ser verkligen fram emot det här nu, har undvikit att spela demot och se mer filmer, nu är det bara att vänta på att få det fulla spelet!

Postad 16 February 2010 - 21:52

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Den verkar släppas lite senare i UK, 26/2 enligt zavvi som säljer den för drygt 440kr men man kommer nog inte få hem den innan god of war släpps.. som man bokat här i Sverige.

Postad 16 February 2010 - 22:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Då var Filips recension upplagd :)

Heavy Rain

Postad 16 February 2010 - 23:22

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Då var Filips recension upplagd :blush:

Heavy Rain

Lite kort var den men bra recenserat annars :)

Postad 17 February 2010 - 00:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag tog bort en FET SPOILER-video. Det är inte så eftertänksamt att köra en länk utan beskrivning eller varning för spoiler och sedan uppmana folk att titta på den. Storyn är kritisk för upplevelsen i detta spel och postande av sådana videos kan leda till diskussioner som jag inte kommer hinna redigera bort innan någon fått spelet förstört för sig.

Så tänk på det innan ni postar.

Postad 17 February 2010 - 01:07

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Darav (engelskt tangentbord) min nagat korta recension, pojkar och flickor. Jag hade garna tagit upp mer om jag inte hade tyckt att det mesta jag tankte pa rorde viktiga moment i spelet, hoppas ni forstar. :)

Postad 17 February 2010 - 03:15

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Kort? Tycker det var bra längd på den där. Orka läsa milslånga recensioner. :)

Postad 17 February 2010 - 07:02

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
bra recension :rolleyes:.. nu blev man ju inte mindre ivrig på detta spel!.. bara 7 dagar kvar nu! :lol:

Postad 17 February 2010 - 09:16

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Bra recension Filip....det enda jag undrar lite är vilka andra spel på konsoll du tycker ligger på samma nivå rent grafiskt?

Postad 17 February 2010 - 09:21

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Darav (engelskt tangentbord) min nagat korta recension, pojkar och flickor. Jag hade garna tagit upp mer om jag inte hade tyckt att det mesta jag tankte pa rorde viktiga moment i spelet, hoppas ni forstar. :rolleyes:

Du fick med det som behövs, det var en bra recension.. men jag var bara tvungen att lägga något kritik :lol:

Redigerat av Unregistered1232, 17 February 2010 - 09:21.

Postad 17 February 2010 - 12:12

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har du något mer att säga om att spela på "hard", tyckte personligen att det lät jäkligt häftigt med reflexbaserad styrning och interaktion.

Postad 17 February 2010 - 12:37

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Trevligt. Jag tror, trots att han verkade lite bitter :rolleyes: att betyget blir högt. Minst en sjua, mer troligt en åtta.

:lol: Vad var det jag sa...

Postad 17 February 2010 - 14:20

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Tack alla sa hemskt mycket!

Bra recension Filip....det enda jag undrar lite är vilka andra spel på konsoll du tycker ligger på samma nivå rent grafiskt?

Tja, ansiktsmassigt ligger Uncharted 2 i samma fack, jag skulle kunna boja mig att saga att UC e battre pa den punkten dock. Annars e regnet nastan oslagbart samtidigt som ovrig dekor och osv ligger pa den ovre grafikskalan.

Du fick med det som behövs, det var en bra recension.. men jag var bara tvungen att lägga något kritik :lol:

Lugna puckar >;)

Har du något mer att säga om att spela på "hard", tyckte personligen att det lät jäkligt häftigt med reflexbaserad styrning och interaktion.

Ja, hard skiljer sig fran de ovriga, easy och medium som bjuder in den vanlige spelaren som inte lirar sa varst mycket. Om du tanker dig att easy och medium har kanske tre-fyra knappar som mest vid QTE sa har hard nastan alla mojliga knappkombinationer, samtidigt som du maste ha goa reflexer och tanka snabbt. Latensperioden sa att saga ar langre pa easy och medium.

Stressmoment kommer infinna sig ocksa sa det galler att vara sjukt mycket pa hugget och halla sig kall pa hard da tiden ar ganska knapp vid vissa tillfallen.

:lol: Vad var det jag sa...

Var det inte du som trodde pa Zoilers kungorande att jag skulle ge det max en femma? :rolleyes:

Redigerat av Filip_M, 17 February 2010 - 14:22.

Postad 17 February 2010 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Var det inte du som trodde pa Zoilers kungorande att jag skulle ge det max en femma? :rolleyes:

Han trodde ju på en sexa eller nia :lol: . Nä men han ska kudos för han hade ju rätt från början faktiskt, kanske blev lite tveksam efter jag försökta få honom på villovägar bara =P.

Jag har inte alls spelat spelet men tittat på i några timmar och kan inflika att jag inte tyckte röstskådespeleriet var dåligt.

Postad 19 February 2010 - 13:43

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Lätt ett spel som hamnar i kassen påväg hem från jobbet nästa vecka :D

Postad 19 February 2010 - 14:36

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0
Drog igenom det inatt i en enda spelning.

Borde säga en del (ASJÄVLABRA)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.