NHL 09 Onlineliga
349 svar till detta ämne
Postad 03 September 2008 - 16:56
Jouxe
-
Jouxe
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Tycker NHL 09 känns mycket bra, går lite lite segare än NHL 08. Egentligen är det mer realistiskt att det går lite saktare. Sen tycker jag att det är lättare att råka få iväg halvlösa slagskott om man inte laddar tillräckligt vilket också är bra. Lyfta klubban är effektivt och kommer nog att hjälpa till spelmässigt. Kanske man kan förhindra några one-timers och eländiga dragskott från vissa positioner. 
Jag spelade lite idag och hamnade i slagsmål  jag blev knockad med lilja på 2 slag  Någon som kommit på hur man gör "foppa-finten" ? som visas på olika videos
Postad 03 September 2008 - 17:40
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Tempot kändes något slöare, men det var faktiskt inget som störde spelupplevelsen, snarare så höjde det realismen i spelet. Jag undrar bara vilken svårighetsgrad demot är på, jag skulle tippa på rookie. Jag vann iaf första matchen med 3-1 i vanligt spelsätt. Sen provade jag Be a pro och spelade som Zetterberg så klart. Vet inte om jag hade tur men jag vann med 4-0 och Zetterberg gjorde hat trick
Spelkänslan känns iaf väldigt bra och jag tycker det är mer tyngd i spelarna nu. Klubborna känns längre på vissa spelare också.
Postad 03 September 2008 - 18:23
sikis
-
sikis
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
var ju skoj det här... be a pri var trevligt. 3:dje matchen vart det
A+ Position score
A- Team Play
A+ Stats
Och bara prositiva omdömen
Good position out there
Keep putting that puck in the net.
så ja kan ju bara var nöjd...
även vanliga moden var skoj.. går ltie saktare än 08 men bara till det positiva tycker jag, känns ltie mer realistiskt å så... en liten vaneomställning är det dock.
Postad 03 September 2008 - 19:16
Jouxe
-
Jouxe
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Tempot kändes något slöare, men det var faktiskt inget som störde spelupplevelsen, snarare så höjde det realismen i spelet. Jag undrar bara vilken svårighetsgrad demot är på, jag skulle tippa på rookie. Jag vann iaf första matchen med 3-1 i vanligt spelsätt. Sen provade jag Be a pro och spelade som Zetterberg så klart. Vet inte om jag hade tur men jag vann med 4-0 och Zetterberg gjorde hat trick Spelkänslan känns iaf väldigt bra och jag tycker det är mer tyngd i spelarna nu. Klubborna känns längre på vissa spelare också.
Jag spelade också Be A Pro och spelade som Crosby och vann med 4-0, crosby gjorde alla 4. Vilket var skott långt ifrån, målvakten hade sikt men missade. hoppas det var lättaste.
Postad 03 September 2008 - 20:09
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Demot är väl inställt på Pro?
Postad 03 September 2008 - 21:28
Jouxe
-
Jouxe
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Demot är väl inställt på Pro?
ja, men du kan ställa om till All-star innan du startar matchen
Postad 03 September 2008 - 21:30
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
+tacklingarna
+skridskoåkningen
+Peta med klubben är äntligen spelförstörande och kan skapa många farliga brytningar om man inte är försiktig
+Musiken och publiken skriker lite mer när man gör mål, vilket är skönt.
-lite väl likt NHL 2008 på många sätt
-Luleå har ett sämre lag på pappret än 2008 versionen
Vet inte om det blir ett köp för mig. Visst är det lite förändringar här och där men dessa förändringar kunde lika gärna släppts för nedladdning för 800 points eller något.
Postad 03 September 2008 - 21:35
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
ja, men du kan ställa om till All-star innan du startar matchen
Japp, och jag antar att Superstar kommer att tillkomma, liksom Rookie.
Redigerat av Hifi-Arne, 03 September 2008 - 21:35.
Postad 04 September 2008 - 00:45
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Vad tycker ni om demot. Själv tycker jag det är hyffsat bra. Kunde väl varit lite fler uppdateringar här o där.. men men... Rösta gärna på hemsidan!! Swedish Vikings League
Postad 04 September 2008 - 07:25
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Ja, jag hoppas oxå att svårighetsgraden blir bättre i fullversionen, lite väl lätt att näta.
Först matchen i Be a pro gjorde jag hattrick med Crosby och vann med 3-0, andra matchen svarade samme Crosby (jag alltså) för 2+1, vinst 4-1...och så har det rullat på...
Annars är spelet grymt...hoppas bara Be a pro funkar bra online oxå....vilket kanske är för mycket att hoppas på med tanke på hur läget med att spela fler än en i lag funka i 08, och Be a pro är ju mer avancerat...men hoppas det flyter på.
Enda jag stört mig på lite är lite slowdowns när man är nere runt målen ibland och det blir mer publik i bilden + kameran snurrar....
Själv märkte jag inte detta först men sen när jag läste på ett annat forum folk märkt detta så...naturligtvis upptäckte jag det oxå.. =)...men men...bara en bisak....grymt spel!!
Postad 04 September 2008 - 07:34
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Jag tror att det kan bli oerhört skoj med Be a pro och 5st på ett lag, eller fler spelare. Jag tror EA dragit ner på tempot mycket på grund av Be a pro, det hade helt enkelt gått för snabbt och blivit för många offside med tempot i NHL08. Jag tycker att lagkamraterna verkar smarta när man spelar Be a pro, dom ställer sig ofast i rätt position på blålinjen. Sen kan man ju ibland önska att dom passade mig oftare i anfallszon, men det gäller att åka rätt hela tiden. Sen är det oerhört läckert när kameran skiftar vinklar när man har pucken. Be a pro är något jag verkligen uppskattar och kommer spela mycket, tror jag
Kan knappt vänta tills NHL 09 kommer ut, skoj att ryska ligan är med också. Sen kan man fråga sig varför Henrik Zetterberg bara har 89 i overall, till och med Marian Hossa har ju bättre stats. Zäta blev ju slutspelets bästa spelare och hade en otroligt bra säsong ifjol.
Postad 04 September 2008 - 08:18
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Jag tror att det kan bli oerhört skoj med Be a pro och 5st på ett lag, eller fler spelare. Jag tror EA dragit ner på tempot mycket på grund av Be a pro, det hade helt enkelt gått för snabbt och blivit för många offside med tempot i NHL08. Jag tycker att lagkamraterna verkar smarta när man spelar Be a pro, dom ställer sig ofast i rätt position på blålinjen. Sen kan man ju ibland önska att dom passade mig oftare i anfallszon, men det gäller att åka rätt hela tiden. Sen är det oerhört läckert när kameran skiftar vinklar när man har pucken. Be a pro är något jag verkligen uppskattar och kommer spela mycket, tror jag Kan knappt vänta tills NHL 09 kommer ut, skoj att ryska ligan är med också. Sen kan man fråga sig varför Henrik Zetterberg bara har 89 i overall, till och med Marian Hossa har ju bättre stats. Zäta blev ju slutspelets bästa spelare och hade en otroligt bra säsong ifjol.
Fler än du som reagerat på statsen på Zäta...han borde ju ligga minst på 93-94 nu, bättre än Crosby iaf =) Sen Franzén borde oxå ha lite högre än 74 tycker jag efter hans slutspel...men spelar mig ingen roll egentligen... Calgary kommer rustat med lite fina nyförvärv i Cammalleri och Bertuzzi...Cammalleri var faktiskt en av de spelarna jag brukade trada till mig i 08...poängkung.....så nice att han är med i Calgary for real this time =)
Postad 04 September 2008 - 08:22
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Vad tycker ni om demot. Själv tycker jag det är hyffsat bra. Kunde väl varit lite fler uppdateringar här o där.. men men... Rösta gärna på hemsidan!!
Swedish Vikings League
Håller med lite iaf, spelet på banan har väl inte ändrats nåt enormt men finputsats, framför allt är försvarspelet lättare att sköta nu, sen tycker jag dom kunde lagt in lite nya mellansekvenser, målgester osv...samma som 08 typ...lite trist....men detta ska bli riktigt kul =)...med i två ligor plus Be A Pro...hmm....varken PES eller FIFA hinns med i år =)
Postad 04 September 2008 - 12:29
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3653 inlägg
kolla in domaren nästa gång ni spelar, han ser ut som en galen mördare med sina stora, galna ögon.
Postad 04 September 2008 - 13:15
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
jag håller med om att dom kunde gjort en uppgradering av 08 och så kunde man fått köpa det för 2000ms points, sån stor skillnad är det inte, fattar inte hur ni kan göra så mycket mål, motståndarnas målvakt plockar allt och min släpper in 4/5... han släpper in mer än vad han räddar... läste på ea's blogg att franzen kommer få overall 83 i fullversionen, zäta bord eju lätt ligga på minst 92 tycker man. be a pro kommer bli vansinnigt kul om det flyter på bra online. man får ju aldrig möta några nordiska spelare oftast amerikaner eller kanadicker.... 1 vecka kvar nu!
Postad 04 September 2008 - 13:18
Wizeguy
-
Wizeguy
-
Lärjunge
-
-
428 inlägg
kommentatorn känns uttjatad vid det här laget ,hade hoppats på ett byte eller lite nytt..."finnish,finnish,finnish...."
vill jag inte höra 3ggr per period ,inte ens per match
Postad 04 September 2008 - 13:40
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
jag håller med om att dom kunde gjort en uppgradering av 08 och så kunde man fått köpa det för 2000ms points, sån stor skillnad är det inte, fattar inte hur ni kan göra så mycket mål, motståndarnas målvakt plockar allt och min släpper in 4/5... han släpper in mer än vad han räddar... läste på ea's blogg att franzen kommer få overall 83 i fullversionen, zäta bord eju lätt ligga på minst 92 tycker man. be a pro kommer bli vansinnigt kul om det flyter på bra online. man får ju aldrig möta några nordiska spelare oftast amerikaner eller kanadicker.... 1 vecka kvar nu!
Håller med, är väldigt många amerikanare och kanadicker man får möta, vart inne i Lobbyn Mitt land men väldigt sällan så många därinne, skärpning =) Annars så lär det väl kunna bli en hel del matcher nu med ligan plus att man får lite nytt folk på sin friendlist så man kan köra lite träningsmatcher iaf. Hoppas man märker mer och fler förbättringar ju mer man spelar.
Postad 04 September 2008 - 16:57
Tool-AENIMA
-
Tool-AENIMA
-
Forumräv
-
-
853 inlägg
Jag tror att det kan bli oerhört skoj med Be a pro och 5st på ett lag, eller fler spelare. Jag tror EA dragit ner på tempot mycket på grund av Be a pro, det hade helt enkelt gått för snabbt och blivit för många offside med tempot i NHL08. Jag tycker att lagkamraterna verkar smarta när man spelar Be a pro, dom ställer sig ofast i rätt position på blålinjen. Sen kan man ju ibland önska att dom passade mig oftare i anfallszon, men det gäller att åka rätt hela tiden. Sen är det oerhört läckert när kameran skiftar vinklar när man har pucken. Be a pro är något jag verkligen uppskattar och kommer spela mycket, tror jag Kan knappt vänta tills NHL 09 kommer ut, skoj att ryska ligan är med också. Sen kan man fråga sig varför Henrik Zetterberg bara har 89 i overall, till och med Marian Hossa har ju bättre stats. Zäta blev ju slutspelets bästa spelare och hade en otroligt bra säsong ifjol.
Får hålla med dig ang Zetterbergs overall har för mig att han hade bättre i 08 :an helt otroligt att han inte har högre. Han har alltså blivit sämre sen han fick pris som slutspelets bäste spelare likaså Franzen kolla in hans stats dom är inte roliga tyckte han utvecklades rätt bra förra året många tycker kanske det är löjligt att gnälla över några siffror men är man en inbiten Red Wing fan så kan man sina gubbar som tur är går det att ändra statsen.
Postad 04 September 2008 - 19:49
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Får hålla med dig ang Zetterbergs overall har för mig att han hade bättre i 08 :an helt otroligt att han inte har högre. Han har alltså blivit sämre sen han fick pris som slutspelets bäste spelare likaså Franzen kolla in hans stats dom är inte roliga tyckte han utvecklades rätt bra förra året många tycker kanske det är löjligt att gnälla över några siffror men är man en inbiten Red Wing fan så kan man sina gubbar som tur är går det att ändra statsen.
Tydligen är statsen uppgraderade i fullversionen, Franzen har tydligen 80 där...Zäta antagligen också lite bättre =) Kolla här...klicka på lagets stjärnspelare så kommer hela laguppställningen fram =) http://ps3.ign.com/a...8/898250p1.html
Redigerat av jimmiboy, 05 September 2008 - 12:46.
Postad 05 September 2008 - 10:48
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Intressant läsning från bloggen på EA av David Littman, producer:
"It's great to hear all of the positive feedback so far regarding the PS3 demo. We look forward to hearing more of the same when the 360 demo comes out soon.
We know of the goalie pokecheck bug where he puts it in his own goal in the shootout sometimes. The demos are not final builds and there are bugs in them. Since the demo builds were completed, we made lots of tweaks to goalie awareness. We just tested it on the final version of the game, and it was seen only three times in over 500 shoot-out attempts. We worked all year on making the puck physics as real as possible, and sometimes the loose pucks cause some crazy goals.
We have listened to you for the last two years, and hopefully given you the game that you have been asking for. We are still listening, so keep your demo feedback coming (both good and bad).
Other notes:
Player ratings were not final either...Johan Franzen is an 80 overall in the final version.
By the way, if you hold down "switch player", it will switch you to your last man back."
Good news med andra ord =)
Streamade även en intervju med Littman och verkar vara en bra kille =) han spelar själv väldigt mycket online, ville dock inte avslöja sin gamertag =), men han likt vi andra blir oxå frustrerad när han möter folk online som utnyttjar buggmålen...så han har koll på dom iaf...sen är det kanske en annan sak att få in det att funka 100% ett spel.
Postad 06 September 2008 - 01:46
PES86
-
PES86
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Swedleague är inget jag rekommenderar om ni är duktiga. Spöa upp dem i OTP istället hehe...
EDIT: Ta inte illa upp mitt gamla förtryckargäng. Det är ju för dig jag redigerar lille Nliman fattar du väl...
....
Redigerat av PES86, 06 September 2008 - 07:41.
Postad 07 September 2008 - 10:02
fbkKung
-
fbkKung
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Lite sent kanske, men finns det nån plats över?
Postad 07 September 2008 - 10:54
Unregistered99e70c17
-
Unregistered99e70c17
-
Användare
-
-
163 inlägg
Tror alla platser är fyllda....
Postad 07 September 2008 - 11:31
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Sluta försök skriva inlägg på fyllan PES.
Postad 07 September 2008 - 13:23
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Lite sent kanske, men finns det nån plats över?
Som FBKMAN skrev, så är alla platser fyllda för länge sen... Vi har totalt 240 matcher i seriespelet framför oss, så fler än 16 lag kan vi inte spela med... By the way... Kan vara läge att börja lägga in alla sina liga-motspelare i sin friendslist...
Postad 07 September 2008 - 23:17
Unregistered3ad86eea
-
Unregistered3ad86eea
-
Användare
-
-
126 inlägg
Några fler som är sugna på att starta en online liga???? Skicka PM
Postad 08 September 2008 - 11:41
Unregistered99e70c17
-
Unregistered99e70c17
-
Användare
-
-
163 inlägg
NHL09 på elgiganten på torsdag för 499:-...
Postad 08 September 2008 - 13:16
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Några fler som är sugna på att starta en online liga???? Skicka PM
Kanske svårt att få ihop en ny liga här nu kanske....annars vet jag att level7.nu kommer dra igång en liga sen oxå när spelet väl kommit ut och att det funkar bra online.
Postad 10 September 2008 - 14:04
extremesanta
-
extremesanta
-
Användare
-
-
182 inlägg
I morgon kommer det rakt i brevlådan
Postad 10 September 2008 - 16:24
plyming
-
plyming
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag fick det idag!! Hurra! Nu skall det slipas på laguppställningen!
Postad 10 September 2008 - 16:29
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Nån av er lyckliga satar som fått spelet =) , har ni testa Be a pro online?.....funkar det bra?
Postad 10 September 2008 - 17:14
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Jag har bara hunnit köra 4 vanliga matcher online. Riktigt skön känsla på nåt sätt. Bra att när man trycker på A under repriserna, så får man åndå fortsätta se reprisen tills den andra har tryckt. Då slipper man se bara en överblick från taket på hela arenan under tiden, som i NHL 08
Redigerat av Hifi-Arne, 10 September 2008 - 17:15.
Postad 10 September 2008 - 17:19
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Jag fick det idag!! Hurra! Nu skall det slipas på laguppställningen!
gud va roligt för dig! vart beställde du ifrån? det bästa tipset för att kunna spela nhl 09 till ps3 innan helgen, vad är det?
Postad 10 September 2008 - 17:45
jimpa_84
-
jimpa_84
-
Användare
-
-
243 inlägg
Ni som fått spelet är Rögle med i elitserien eller är det forfarande föregående års elitserielag?
Postad 10 September 2008 - 19:24
plyming
-
plyming
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
jag beställde det på game.se för 549:- för 2-3veckor sedan.
elgiganten skulle väl ha bra pris, spelet kommer finnas i alla butiker imorgon.
Postad 10 September 2008 - 23:46
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Har lirat 3 matcher online och vunnit alla men det enda jag tycker är rktigt irriterande är, jag spelar med kameran åt båda hållen, anfaller 2 gånger uppåt och en gång neråt. När man anfaller neråt och siktar till höger så skjuter den till vänster och tvärtom... riktigt irriternade enligt mig, någon annan som hakat upp sig på detta eller anfaller ni bara åt ett håll hela tiden?
Postad 11 September 2008 - 00:07
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Ni som fått spelet är Rögle med i elitserien eller är det forfarande föregående års elitserielag?
Rögle är med i spelet!!
Postad 11 September 2008 - 06:37
jimpa_84
-
jimpa_84
-
Användare
-
-
243 inlägg
Postad 11 September 2008 - 07:28
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Synd bara att Elitserielagen har fjolårets laguppställningar och inte ens dom är riktigt inställda. Sundström är tex vänsterforward i 2a kedjan Modo
Postad 11 September 2008 - 10:43
sikis
-
sikis
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
jaha då stod man på elgiganten i luleå i morse klockan 10 när dom öppnade... men inte fick man sig nå spel, nix vi har inte fåt dom ännu... kasnke med DHL i eftermidda, vi har nå krångel med leverantören.... ja det var vad man fick till svar.. han inte i väg nån annan stans men hoppas expert eller onoff har kvar det i eftermidda
Postad 11 September 2008 - 12:12
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
jaha då stod man på elgiganten i luleå i morse klockan 10 när dom öppnade... men inte fick man sig nå spel, nix vi har inte fåt dom ännu... kasnke med DHL i eftermidda, vi har nå krångel med leverantören.... ja det var vad man fick till svar.. han inte i väg nån annan stans men hoppas expert eller onoff har kvar det i eftermidda 
OnOff på Storheden brukar få in spelen ganska snabbt.
Postad 11 September 2008 - 12:20
sikis
-
sikis
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
OnOff på Storheden brukar få in spelen ganska snabbt.
ok... jo ska ut på storheden i dag efter jobbet.. sk kika på expert där också¨, dom har prisgaranti så ska bli samma pris som elgiganten.
Postad 11 September 2008 - 14:40
chefcalle
-
chefcalle
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Är det nån mer än jag som märkt av att när man anfaller neråt och riktar skottet till höger så skjuter den till vänster och tvärtom?
Postad 11 September 2008 - 15:09
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Är det nån mer än jag som märkt av att när man anfaller neråt och riktar skottet till höger så skjuter den till vänster och tvärtom?
Jag har märkt detta vissa gånger när jag skjuter, andra gånger så är det som vanligt? Skumt.
Postad 11 September 2008 - 15:39
Jouxe
-
Jouxe
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Synd bara att Elitserielagen har fjolårets laguppställningar och inte ens dom är riktigt inställda. Sundström är tex vänsterforward i 2a kedjan Modo 
Modo har tex zuccarello, tuokko, kurvinen,snellman. så dom har ju lite blandat. Petrovicky var ju kvar där också.
Postad 11 September 2008 - 17:52
plyming
-
plyming
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
någon mer som har discproblem? jag har provat totalt 7skivor från game. samtliga blir det discproblem med!
Postad 11 September 2008 - 18:36
extremesanta
-
extremesanta
-
Användare
-
-
182 inlägg
någon mer som har discproblem? jag har provat totalt 7skivor från game. samtliga blir det discproblem med!
På vilket sätt menar du? Jag får upp "det är kanske skit på din disk, torka av skivj*vlen med en torr pisstrasa o starta om sen*
Postad 11 September 2008 - 19:04
plyming
-
plyming
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
jag hittade lösningen för alla oss som har "clean your f disc!"
gå in i system och memory
tryck Y för device
tryck sedan x,x,LB,RB,x,x och välj yes.
funkade, och nu är det bara att lira! stackars game, de skickade tillbaka hela sin leverans
Postad 11 September 2008 - 20:34
extremesanta
-
extremesanta
-
Användare
-
-
182 inlägg
jag hittade lösningen för alla oss som har "clean your f disc!" gå in i system och memory tryck Y för device tryck sedan x,x,LB,RB,x,x och välj yes. funkade, och nu är det bara att lira! stackars game, de skickade tillbaka hela sin leverans 
Du är ju en Ängel
Postad 12 September 2008 - 07:03
plyming
-
plyming
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Tänkte bara varna er för Buffalo...
Spelade min första match igår, visserligen vann vi med 5-2 men det härliga var att vi skadade 3 Oilersspelare! så se upp!!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|