Men jag tar Everton istället. Ska inte ändra mig fler gånger nu.
FIFA 09 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 06 October 2008 - 14:36
Men jag tar Everton istället. Ska inte ändra mig fler gånger nu.
Postad 06 October 2008 - 14:38
Postad 06 October 2008 - 14:40
Postad 06 October 2008 - 14:47
Postad 06 October 2008 - 14:58
Postad 06 October 2008 - 15:04
Har dessutom äntligen lyckats lista ut hur man spelar en klubbmatch (hoppas inte chefen sett att jag nu surfat i 3 timmar
Man måste få in minst 3 pers i "omklädningsrummet o sen trycka typ x knappen för att lira..!
Så hoppas vi kan fixa till en sådan match ikväll vore grymt ballt!
Det vore ju bra om vi som är med i klubben tog varandras MSN, för att lättare ordna en klubbmatch. Min MSN: [email protected]
Postad 06 October 2008 - 16:32
Postad 06 October 2008 - 19:50
Postad 06 October 2008 - 20:05
12 matcher i rad, den som bryter sviten får en guldstjärna.
Postad 06 October 2008 - 20:26
Postad 06 October 2008 - 20:53
Postad 06 October 2008 - 21:35
De som är inne lite senare ikv tar jag gärna en match emot, adda mig: kickade.
Skriv inge mer inlägg så där då är risken överhängande att du blir varnad av våran moderator.... Thats the life...
Men ja ska allt möta dej nån dag så ska du åka på storpisk,satt o körde idag o nu börja bollen rulla mellan spelarna som strömblad säger...Ja har varit sån inbiten fifa 08 spelare så de har varit ovanligt svårt för mej. Men känns som det löst sej nu. Gör mål i dem flesta frilägena nu mot för nån dag sen då ja missade varenda friläge. Satt och läste fifa manualen på toa
Postad 06 October 2008 - 21:35
Postad 06 October 2008 - 21:44
Postad 07 October 2008 - 01:35
15:e skulle ligan dra igång? Känns som man kommer bli ett bottenlag
Oroa dig inte,jag orkar inte träna i spelet men ser fram emot en liga/säsong om det blir realistiskt dvs två möten (en hemma,en borta) och att det går att kryssa. Jag har inget emot lite hederliga bottenstrider
Postad 07 October 2008 - 02:54
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 07 October 2008 - 13:06.
Postad 07 October 2008 - 07:26
Postad 07 October 2008 - 08:01
03:34, Vooldo ligger då i hårdträning
Haha nä han jobbar natt så det är ingen risk
Postad 07 October 2008 - 08:42
Jag har lyckats få igång två matcher, en via inbjudan till redan addad PSN-vän samt en be-a-pro match med 20 spelare totalt. Annars är det tvärkört, får bara "This Game Session is no longer avaiable". Jag har öppnat alla UDP portar instruktionsboken vill att PS3 ska ha direkt men det funkar ändå inte? Känns ju konstigt att det skulle vara brandväggen när det uppenbarligen har gått igång ett par gånger?
Redigerat av -Emil-, 07 October 2008 - 08:43.
Postad 07 October 2008 - 08:49
"Är det ingen annan än jag som har problem med online delen?"
Igår var det helt kört för mig, men innan dess tycker jag det funkat bra! Men hört att vissa andra har haft likande problem. Står ju en del i manualen som tillkom spelet vilka portar mm man ska ha öppna, något annat än det tror jag inte ska behövas!
Postad 07 October 2008 - 09:18
Är det ingen annan än jag som har problem med online delen? Är det min brandvägg som strular eller är det EA's servrar?
Jag har lyckats få igång två matcher, en via inbjudan till redan addad PSN-vän samt en be-a-pro match med 20 spelare totalt. Annars är det tvärkört, får bara "This Game Session is no longer avaiable". Jag har öppnat alla UDP portar instruktionsboken vill att PS3 ska ha direkt men det funkar ändå inte? Känns ju konstigt att det skulle vara brandväggen när det uppenbarligen har gått igång ett par gånger?
Vad har du för modem och vad har du för router.. vilket bredband har du osv?
Aha, då kan ja känna mig lugn
Visst har man mycket kvar o lära, tex gör jag oerhört lite mål på inlägg vilket var mitt bästa vapen på 08an. Men hittat en del balla saker, tex när keepern räddat ett skott så kan man rusa ut med han till straffområdslinjen o sen dra en utspark till en oftast fri spelare, grymt bra kontrings taktik
"Är det ingen annan än jag som har problem med online delen?"
Igår var det helt kört för mig, men innan dess tycker jag det funkat bra! Men hört att vissa andra har haft likande problem. Står ju en del i manualen som tillkom spelet vilka portar mm man ska ha öppna, något annat än det tror jag inte ska behövas!
Ja igår måste dom hållt på med ea servrarna för det va inte bara vi som hade problem tror jag
Postad 07 October 2008 - 11:16
Det blir tyvärr 3 möten mot varandra.. går bara udda tal.. Tyvärr mej så kan det vara,men kanske är bäst om man vinner varsin o sen blir den sista avgörande lr så blir man förnedrad 3 gånger som ja kommer bli
surt sa räven,där sprack lite realism. går det att ha kryssmatcher då?
hur gör vi med avbrytna matcher? känner jag EA rätt så kommer det bli ett par stycken.
ett nytt försök sen w.o?
automatisk w.o?
Postad 07 October 2008 - 11:41
Det där med avbrutna är ju lite känsligt..tycker nog att vi får leva med det, alltså inget omspel, känner ju av vem som var orsaken till "nedkopplingen" o ger då 3 pinnar till andra laget gissar ja!
Men min åsikt, e inte den som e den om andra tycker annorlunda!
Postad 07 October 2008 - 12:06
Postad 07 October 2008 - 12:15
Som föresten hade premiär igår
Postad 07 October 2008 - 12:36
Adda mig Chris så tar vi en match sen, kanske sugen på vår klubb oxå!
Som föresten hade premiär igårHur det gick...åt skogen, var nämligen bara 3 o när Ockelito tappa connection torska vi på wo
Japp, det kan jag göra. Vad har du för PSN-ID?
Postad 07 October 2008 - 13:29
surt sa räven,där sprack lite realism. går det att ha kryssmatcher då?
hur gör vi med avbrytna matcher? känner jag EA rätt så kommer det bli ett par stycken.
ett nytt försök sen w.o?
automatisk w.o?
Jag tycker vi kan ha några olika scenarion:
* Om det står oavgjort spelas matchen om
* Leder den personen som frånkopplas, spelas matchen om
* Ligger den personen under, som frånkopplas, vinner den som leder
Postad 07 October 2008 - 13:44
Postad 07 October 2008 - 13:52
Postad 07 October 2008 - 14:05
Postad 07 October 2008 - 14:06
Postad 07 October 2008 - 14:20
Jag tänkte va med i serien också ifall det finns några bra lag kvar??? Någon som har ett förslag ?
Man kommer nog att kriga om sistaplatserna med tanke på att man bara lirat fifa 02 på dator innan.
Redigerat av Unregisteredf39657aa, 07 October 2008 - 14:48.
Postad 07 October 2008 - 14:20
Postad 07 October 2008 - 14:54
Skriv inge mer inlägg så där då är risken överhängande att du blir varnad av våran moderator.... Thats the life...
![]()
Men ja ska allt möta dej nån dag så ska du åka på storpisk,satt o körde idag o nu börja bollen rulla mellan spelarna som strömblad säger...Ja har varit sån inbiten fifa 08 spelare så de har varit ovanligt svårt för mej. Men känns som det löst sej nu. Gör mål i dem flesta frilägena nu mot för nån dag sen då ja missade varenda friläge. Satt och läste fifa manualen på toa. Överlägset =)
Ber om ursäkt för de flertalet inlägg, men det var nått fel på internet så sidan laggade upp sig och man track skicka flera ggr, resultatet blev flertalet inlägg
Om någon lämnar nått lag som är bättre än Napoli byter jag gärna.
Postad 07 October 2008 - 14:58
Jo funkar bra med 10vs10, inte märkt av lagg, däremot så vill man kanske inte alltid lira med dom egotrippade, så därför bättre att vara med i en klubb, tex den jag skapat
Postad 07 October 2008 - 15:26
Tror ligan är full, men Voldoo skulle ta in reserver då det alltid blir avhopp, så bara att anmäla sig. Jag lämnade Villa för Barca så dom borde bla vara lediga!
Jo funkar bra med 10vs10, inte märkt av lagg, däremot så vill man kanske inte alltid lira med dom egotrippade, så därför bättre att vara med i en klubb, tex den jag skapat
Haha, nej att det finns många egotrippade idioter online är ju ingen nyhet
Postad 07 October 2008 - 15:35
adda mig voldoo: kickade så tar vi nån match.
Redigerat av Kickade, 07 October 2008 - 16:02.
Postad 07 October 2008 - 17:16
ID: roundeers
Bjuder sen in dig till klubben!
Fixar du en invite till mig också? ID: pACE78
Postad 07 October 2008 - 18:51
Det kommer bli 93 matcher alla spelar.. Haha herregud va matcher de blir, lr skall vi köra en match mot varann bara sen kör vi slutspel? va tycker ni? isf blire 31 matcher fast vi kan köra 10x2min per match sen kör vi sluspel på det? Känns väl lite mer skönare.. Inte många som kommer orka köra 93 matcher heller..
Jag själv tycker vi kör en lång match mot var o en sen dras slutspelet igång när alla matcher är spelade.!
Andra alternativet är att vi kör 3 matcher mot var o en fast vi kan köra 2x4min per match lr som vanligt 2x5min, utan slutspel.Kanske är mkt roligare att möta varandra fler gånger så man kan få revansch.
Vill gärna ha era synpunkter så fixar ja det där.
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 07 October 2008 - 18:52.
Postad 07 October 2008 - 20:04
hällre 1 kvalites match än 3 dåliga matcher där den som har tur o gör mål först vinner.
Postad 07 October 2008 - 20:20
Postad 07 October 2008 - 20:40
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?