Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 8,64 (44) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 25 november 2008 - 10:39

Andreas125
  • Andreas125
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
vill inte skrämma er, men när jag skulle köpa htc touch cruise när den var ny så stod det att den skulle komma ut i november. Men det blev uppskjutet hela tiden ,och jag fick den tillslut i februari :( jag fundearar på en hd jag med :(

Postad 25 november 2008 - 16:05

• Amatör

• 71 inlägg
  • 0

vill inte skrämma er, men när jag skulle köpa htc touch cruise när den var ny så stod det att den skulle komma ut i november. Men det blev uppskjutet hela tiden ,och jag fick den tillslut i februari :( jag fundearar på en hd jag med :(

Fanns Cruise ute i andra länder när du fick vänta, eller fick alla länder vänta på lansering? Touch HD finns ju lite överallt i europa och svenska journalister har fått exemplar från HTC Sverige (enligt mina källor) i förra veckan. Då borde ju enda anledningen till väntan vara en svensk ROM och eventuellt att de har svårt att hinna med produktionen av tillräckligt med enheter. Jag vet dock inte om den svenska ROMen var med på de telefoner som skickades ut i förra veckan.

Den som lever får väl se...

Postad 25 november 2008 - 16:33

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
HTC Sverige? Finns ju bara i danmark enligt deras hemsida. Nått länk till dem?

Postad 25 november 2008 - 16:40

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

HTC Sverige? Finns ju bara i danmark enligt deras hemsida. Nått länk till dem?

Stämmer att HTC har sitt Norden kontor i Danmark, men dom har svenska representanter som har hand om presskontakter etc.
Christer Högström heter den som brukar chatta för HTCs räkning på t.ex tidningen Mobils chattar.
Det finns även ett svenskt servicenummer till deras support, men skulle inte förvåna mig om det vidarekopplas till utlandet. Supportspråket på deras Hotline för oss är Svenska och Engelska. Det är ett 08 nummer man ringer.

Postad 25 november 2008 - 16:40

Danne736
  • Danne736
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Vad säger ni om den här då? :(
http://www.htc.com/w...g/overview.html

Postad 25 november 2008 - 16:49

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

inte mycke....ej relevant i denna tråd.

Postad 25 november 2008 - 17:12

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Ser ut som att det bara är Telenor som man kan boka den ifrån med abonnemang. Kollat Telia och Tele2 men Blackstone verkar inte finns där....iaf ännu. :(

Phonehouse säger att de kommer få in den troligtvis nästa vecka. Leveranser Tisdag och Fredag och killen jag pratade trodde mer på Fredag nästa vecka.
Den går att få operatörsolåst till fullpris 6800. Eller med abon från Telia, Tele2, Telenor. Inte 3 (Tre).

Jag är trött på Tre och deras värdelösa täckning! Dem kan slänga sig i väggen och jag tar mina 3 stycken abon och flyttar över till en annan operatör. Som det ser ut nu Telenor. Och jag bor centralt i Stockholm Inte i Norrland (som den j-kla reklamen påstår att 3.5 % inte har täckning). Vilken bluff!

Postad 25 november 2008 - 18:50

cmlewan
  • cmlewan
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Kul produkt, men trots allt ganska värdelös utom i delar av Ryssland (om jag minns rätt), eftersom den saknar 3G. Hade den haft 4G och 3G, så hade den kunnat ha ett visst intresse, även om jag hade prioriterat t ex fotolampa, USA-3G, fler skärmfärger och video ut (= fyra av Blackstones avsaknade nackdelar) mer...

Postad 25 november 2008 - 19:47

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Finns det ännu inga operatörer som erbjuder 14,4 megabit/s mobilt bredband (med mobilens webbläsare, vill inte använda mobilen som dongel)?

"i slutet av 2007 räknar Tres Sverigechef, Peder Ramel, med att kunna lansera 14,4 megabit/s vilket är toppfarten i hsdpa"

Tre har väl fortfarande bara hastigheter upp till 7,2?

Vad finns det annars för alternativ? Kan inte någon göra en fin lista :huh:

Postad 25 november 2008 - 19:48

• Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Phonehouse säger att de kommer få in den troligtvis nästa vecka. Leveranser Tisdag och Fredag och killen jag pratade trodde mer på Fredag nästa vecka.
Den går att få operatörsolåst till fullpris 6800. Eller med abon från Telia, Tele2, Telenor. Inte 3 (Tre).

Jag är trött på Tre och deras värdelösa täckning! Dem kan slänga sig i väggen och jag tar mina 3 stycken abon och flyttar över till en annan operatör. Som det ser ut nu Telenor. Och jag bor centralt i Stockholm Inte i Norrland (som den j-kla reklamen påstår att 3.5 % inte har täckning). Vilken bluff!

Det där med täckningen verkar vara väldigt olika. För några år sedan tyckte jag som du, men nu har jag sagt upp mina andra abonnemang till fördel för Tre som har överlägsen täckning för mig. Jag bor också i centrala Stockholm. Alla andra på mitt kontor (detta och två tidigare) som inte haft tre (läs telia och telenor, tele2 är ju inte med i matchen) har alltid sämre täckning och mer problem. Det kanske har mer med telefonen att göra än man tror. Dessutom är 348 kr för fria samtal, sms, mms och fri data svårslaget, även om jag aldrig prioriterar pris framför funktion när det gäller mobiltelefoni och data.

För att hamna O(n)T igen så hoppas jag verkligen att alla operatörer erbjuder HDn då större användarbas främjar utveckling av program och spel till plattformen.

Postad 25 november 2008 - 19:58

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Finns det ännu inga operatörer som erbjuder 14,4 megabit/s mobilt bredband (med mobilens webbläsare, vill inte använda mobilen som dongel)?

...

Tre har väl fortfarande bara hastigheter upp till 7,2?

Eh, finns det ens någon mobil som klarar 14,4 MBit/s? Vet att det nu börjar komma "donglar" som klarar det.
Och om jag inte läst helt galet någonstans så skulle väl Tre höja hastigheten till 21,6 MBit/s i en del städer redan i somras?

Postad 25 november 2008 - 20:03

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Eh, finns det ens någon mobil som klarar 14,4 MBit/s? Vet att det nu börjar komma "donglar" som klarar det.
Och om jag inte läst helt galet någonstans så skulle väl Tre höja hastigheten till 21,6 MBit/s i en del städer redan i somras?

Eftersom Touch HD stödjer hsdpa och hsdpa kan teoretiskt klara av 14,4 Mbit/s så varför inte?
Enda problemet är väl om någon operatör har ett nät som stödjer den hastigheten, vilket i princip var min fråga.

edit: Tre har ju redan ett hsdpa nät i Sverige som klarar av hastigheter på 7,2 Mbit/s, så om det är som du säger att de ska höja hastigheten till 21,6 Mbit/s kommer det ju betyda att alla som har hsdpa-tekniken i mobilen idag (samt "imorgon" i Touch HDs fall) kommer kunna surfa i 14,4 Mbit/s, hurra!

Redigerat av borisen, 25 november 2008 - 20:08.

Postad 25 november 2008 - 20:31

Jazzazz
  • Jazzazz
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej igen.
Mycket trevligt att diskussionerna går varma. Har legat på med blåslampa på försäljarna hos mediamarkt för att få ett leveransdatum. Jag blev ganska förbannad då de "lovat" att få in den ett visst datum och sen inte kan leverera. Till slut fick jag - i början av december, som svar. Och det verkar ju stämma med de andra leverantörernas uppskjutna release datum. Vad är det som är så svårt? Ge oss våran telefon NU =)

Postad 25 november 2008 - 20:41

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Tjo,
Tänkte bara kolla om någon har sett eller hört något om HD'n har etiquette pause, eller finns det som en cab att ladda ner någonstans?

Någon som vet om HD'n har textigenkänning så att man kan skippa tangentbordet när kör SMS och snabba mail?

Postad 25 november 2008 - 21:17

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Svar ifrån "Department Manager", MM i Lund -> "Troligtvis har jag den hemma den 1 December."

Postad 25 november 2008 - 22:13

Gentle_man27
  • Gentle_man27
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Det där med täckningen verkar vara väldigt olika. För några år sedan tyckte jag som du, men nu har jag sagt upp mina andra abonnemang till fördel för Tre som har överlägsen täckning för mig. Jag bor också i centrala Stockholm. Alla andra på mitt kontor (detta och två tidigare) som inte haft tre (läs telia och telenor, tele2 är ju inte med i matchen) har alltid sämre täckning och mer problem. Det kanske har mer med telefonen att göra än man tror. Dessutom är 348 kr för fria samtal, sms, mms och fri data svårslaget, även om jag aldrig prioriterar pris framför funktion när det gäller mobiltelefoni och data.

JA! Priset är det enda som lockar. Problemet är att det finns 4 vattenhål för mig. 2 jobbplatser. 1 matbutik och sen mitt hem. På båda mina arbetsplatser har jag urusel täckning. Vattenhål 1) Måste stå vid fönster och det kanske går vid den ena arbetsplatsen som har fönster längs med hela gatan på Östermalm. Men vid vattenhål nr 2 som är mycket stort komplex så har jag inte alltid 2 meter till fönster. Vattenhål 3 när jag ska handla mat så måste jag gå ur butiken för att kunna ringa ett samtal om jag glömt att fråga frugan vad som ska köpas. Vattenhål nr 4 - mitt hem - ja fram tills för 2 år sedan så fick jag stå på BALKONGEN för att kunna prata. Nu har man lyckats smälla upp en mast på vår fastighet till grannarnas stora förtret så täckning har jag till och med på toaletten nu!

Men de andra vattenhålen kan jag inte få någon acceptabel täckning på. Detta trots att det är i city och att vattenhål 3 är 50 meter från vattenhål 4!! Tres tekniska support som jag varit i kontakt med otaliga gånger säger : vi är medvetna om problemet men vi kan inget göra åt det. 3G masterna har för snäv täckning och du hamnar tyvärr i radioskugga.
jaha... jag antar att de inte bryr sig om lilla mig då. Och inte heller alla andra som bytt från 3 på jobbet.

Och ja just det... höll på att glömma det. Alla andra har täckning. GSM eller 3G. Tres problem är att de inte vill ha GSM och då får vi dras med att sändarna täcker sämre. Men på alla dessa platser kan jag få in täckning med Telia, Telenor och Tele2 (har precis testat idag med kontantkort från samtliga för att förvissa mig om vem jag ska handla abon från).

Beklagar om jag låter bitter men idag har jag haft 4 samtal som kommer ifrån telesvaret efter arbetstid som var ganska viktiga... och så har det varit i näst intill i 8 månader...

Någon som vet om HD'n har textigenkänning så att man kan skippa tangentbordet när kör SMS och snabba mail?

Blockletter ungefär som Pocket PC. Transcriber - dvs du skriver på av glatta livet och det känns igen av programmet. Enligt en review inte helt säkert att det blir rätt.
Däremot finns det bättre tangentbord att lägga över HTCs egna. Med ÅÄÖ och en massa finesser. Nu har jag endast testat en Beta HD för länge sedan... men många klagar över att HTC inte är lika tydlig vilken knapp man tryckt på. Du kan med hjälp av tilläggsprogram få helt egna skins på allt och de kan fungera som iPhone eller ännu bättre. Kostar sisådär 19 dollares för den lilla trevligheten. Trialware så klart och minst en 3-4 programtillverkare... inte som Apples tilläggskräp.

Postad 25 november 2008 - 22:28

• Amatör

• 71 inlägg
  • 0

JA! Priset är det enda som lockar. Problemet är att det finns 4 vattenhål för mig. 2 jobbplatser. 1 matbutik och sen mitt hem. På båda mina arbetsplatser har jag urusel täckning. Vattenhål 1) Måste stå vid fönster och det kanske går vid den ena arbetsplatsen som har fönster längs med hela gatan på Östermalm. Men vid vattenhål nr 2 som är mycket stort komplex så har jag inte alltid 2 meter till fönster. Vattenhål 3 när jag ska handla mat så måste jag gå ur butiken för att kunna ringa ett samtal om jag glömt att fråga frugan vad som ska köpas. Vattenhål nr 4 - mitt hem - ja fram tills för 2 år sedan så fick jag stå på BALKONGEN för att kunna prata. Nu har man lyckats smälla upp en mast på vår fastighet till grannarnas stora förtret så täckning har jag till och med på toaletten nu!

Men de andra vattenhålen kan jag inte få någon acceptabel täckning på. Detta trots att det är i city och att vattenhål 3 är 50 meter från vattenhål 4!! Tres tekniska support som jag varit i kontakt med otaliga gånger säger : vi är medvetna om problemet men vi kan inget göra åt det. 3G masterna har för snäv täckning och du hamnar tyvärr i radioskugga.
jaha... jag antar att de inte bryr sig om lilla mig då. Och inte heller alla andra som bytt från 3 på jobbet.

Och ja just det... höll på att glömma det. Alla andra har täckning. GSM eller 3G. Tres problem är att de inte vill ha GSM och då får vi dras med att sändarna täcker sämre. Men på alla dessa platser kan jag få in täckning med Telia, Telenor och Tele2 (har precis testat idag med kontantkort från samtliga för att förvissa mig om vem jag ska handla abon från).

Beklagar om jag låter bitter men idag har jag haft 4 samtal som kommer ifrån telesvaret efter arbetstid som var ganska viktiga... och så har det varit i näst intill i 8 månader...

Jag förstår din frustration. Finns inget värre än när man har dålig täckning (vad gäller mobiltelfoni alltså). Det handlar alltid om att hitta den operatör som bjuder på det fräschaste vattnet vid de hål man besöker och det är där poängen ligger. Man får helt enkelt skita i alla reklambudskap och vad andra rapporterar från andra vattenhål. Egen upplevelse är avgörande. Jag menar, vem befinner sig på 98.3 % av Sverige.

För att hitta bra tangentbord och andra nyttigheter kan jag tipsa om xda-developers.com. Gå in på forumet och sök sedan efter blackstone som är HDns namn. Ni kanske hänger där redan, men om inte så är det ett hett tips på att få reda på ALLT om denna telefon från folk som inte gör annat än att plocka isär den på alla plan och nivåer man kan tänka sig och förändrar, optimerar och gör sånt som HTC borde gjort från början.

Postad 25 november 2008 - 23:52

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Var inne på FRINGES hemsida och hittar inte Touch HD'n bland versioner somman kan ladda ned fringe till. Finns det någon annan version som det bör funka med? (Tänkte på skärmupplösningen 800x480).

Eller finns det andra program som gör att SIP (VoIP) telefoni kan fungera på denna underbara lur? Gör inget om det kostar en slant.
Gärna någont integrerat program så man kan välja ur telefonboken vem man vill ringa och sedan via mobilen eller via VoIP. (a la Nokias mobiler).
Gärna också att den kopplar upp IP telefon så fort den känner av ett WLAN nätverk som man tidigare kopplat upp sig mot. (a la Nokia).

Postad 26 november 2008 - 09:54

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
påstås vara i lager på http://www.pccity.se...MkAAAEQYrhD.HJw

Postad 26 november 2008 - 10:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Tres problem är att de inte vill ha GSM

Eh...Lås den på gsm om det finns täckning för det.
Gör jag om jag vill spara ström eller på på ställen där den byter nät hela tiden

Postad 26 november 2008 - 10:26

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

påstås vara i lager på http://www.pccity.se...MkAAAEQYrhD.HJw

Står ju preliminär leverans vecka 49, nästa vecka alltså. Så det är nog bara förhandsbokning fortfarande...

Tres problem är att de inte vill ha GSM

Eh...Lås den på gsm om det finns täckning för det.
Gör jag om jag vill spara ström eller på på ställen där den byter nät hela tiden

Enligt specifikationerna ska ju Touch HDn ha bättre batteritid vid 3G. I alla fall under stand-by.

Postad 26 november 2008 - 10:33

XorXaX
  • XorXaX
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Dustin har uppdaterad leveransdatum nu, till den 2:a december :huh:
http://www.dustinhom...5010185217.aspx

Postad 26 november 2008 - 10:37

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
[quote name='XorXaX' date='Nov 26 2008, 11:26 ' post='2184401']
Står ju preliminär leverans vecka 49, nästa vecka alltså. Så det är nog bara förhandsbokning fortfarande...

Står en grön bock och tillgänglig i lagerstatistik, söker man på butik finns de inte där.

Postad 26 november 2008 - 11:14

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Telenor har uppdaterat sidan.....:huh: Går att förbeställa fortfarande och det står "Fåtal i lager". Hoppas det betyder att dom har fått in till oss som förbeställt :D .

Postad 26 november 2008 - 12:42

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Står en grön bock och tillgänglig i lagerstatistik, söker man på butik finns de inte där.

HTC Touch HD Blackstone - Förhandsboka!

Alltså ja, förhandsbokningen är "tillgänglig"

Redigerat av borisen, 26 november 2008 - 12:43.

Postad 26 november 2008 - 12:44

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
det är svårtolkat, kan lika gärna vara som jag säger eller som ni säger. Har iaf telefon på väg från Telenor.

Postad 26 november 2008 - 12:50

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

det är svårtolkat, kan lika gärna vara som jag säger eller som ni säger. Har iaf telefon på väg från Telenor.

Har du fått ett bekräftelse mail att den är på väg från Telenor?
Jag bokade min den 12 nov och har ännu inte fått en bekräftelse.

Postad 26 november 2008 - 14:02

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
jahapp, nu har Teleor ändrat tillbaka till *Beställningsvara* :unsure:

Postad 26 november 2008 - 14:21

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag mejlade Telenorbutiken (internetbutiken) och frågade om leverans och fick bara detta svar:

Hej
Tack för ditt mail!
Vi skickar din vara i den första omgången så snart vi kan.
Vänliga Hälsningar
Therese
E-butiken
Telenor

:unsure:

Postad 26 november 2008 - 16:41

qrojtz
  • qrojtz
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag fick det här beskedet av telenor för 10 min sen!

"Telefonen är nu påväg in från vår leverantör, troligen börjar telefonen att skickas från vårt lager redan imorgon eller på torsdag oavsett om det gäller beställningar med eller utan abonnemang."

Tjoho! :unsure:

Fast hon verkar ha svårt att hålla red på dagarna. Imorgon (torsdag) eller på torsdag? Jaja. Snart iaf!

Postad 26 november 2008 - 18:37

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

"Telefonen är nu påväg in från vår leverantör, troligen börjar telefonen att skickas från vårt lager redan imorgon eller på torsdag oavsett om det gäller beställningar med eller utan abonnemang."

Tjoho! :unsure:

Fast hon verkar ha svårt att hålla red på dagarna. Imorgon (torsdag) eller på torsdag? Jaja. Snart iaf!

Grymt... köper man telefonen utan någon form av abonemang så är den alltså inte bunden till telenor utan som om jag hade köpt den från vilken butik som helst?

Får man med 8gb minneskortet då också?

Postad 26 november 2008 - 18:54

qrojtz
  • qrojtz
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Grymt... köper man telefonen utan någon form av abonemang så är den alltså inte bunden till telenor utan som om jag hade köpt den från vilken butik som helst?

Får man med 8gb minneskortet då också?

Ja den är helt olåst!

Det skall inta vara någon skillnad eftersom den inte är operatörsbetingad. Jag kan tänka mig att tex. tre möjligtvis ändrar på innehållet men vid telenor är det som att köpa den i vilken butik som helst. Alltså borde 8gb följa med eftersom det skall följa med i kartong.

Postad 26 november 2008 - 19:12

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Ja, 8GB följer med om man köper via Telenor. Har fått det bekräftat av en säljare.

Postad 26 november 2008 - 19:18

timbali
  • timbali
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Tjoho! ;)

Pratade nyss med telenor, och de sa att de inte får in det tidigast förrän nästa vecka. Jag vet inte om du har rätt eller inte, men de på kundtjänsten verkar ha olika svar hela tiden hehe.

Jag hoppas verkligen du har rätt, orkar inte vänta en vecka till :unsure:

Postad 26 november 2008 - 19:22

borisen
  • borisen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Ja, 8GB följer med om man köper via Telenor. Har fått det bekräftat av en säljare.

Neat!

Någon som haft samma problem som jag vid beställning av Touch HD:n på Telenors webbutik?

Ditt köp kunde inte registreras
Kortbetalning: Felaktigt format på kortets kontrollsiffra Cvx2 (3 eller 4 siffror).

Handlar med kortet på nätet jämt och ständigt... har alltid fungerat tidigare.. och jag är 110% säker på cvc-koden.

Testade 3 gånger och sen skickade iväg ett klagomail.. hoppas jag hinner få "förhandsbokningserbjudandet" :/

Postad 26 november 2008 - 23:48

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hejsan!

Går att beställa Touch HD på expansys.se, de har 21 stycken i lager och levererar inom 3 dagar :)

//Jonas

Postad 26 november 2008 - 23:58

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Hejsan!

Går att beställa Touch HD på expansys.se, de har 21 stycken i lager och levererar inom 3 dagar :)

//Jonas

Har funnits ett tag, engelsk version motsvarande.

Postad 27 november 2008 - 18:07

Tekniksvullo
  • Tekniksvullo
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Yes, Dustin har skickat min Touch HD nu!
Förhoppningsvis kan man få ägna helgen åt att pilla på den.

Postad 27 november 2008 - 19:08

timbali
  • timbali
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Yes, Dustin har skickat min Touch HD nu!
Förhoppningsvis kan man få ägna helgen åt att pilla på den.

Läste på deras hemsida att de in inte får in den i lager förrän den 2a dec?

Så om jag beställer ikväll t.ex tror det finns chans jag får den innan 1 dec?

Postad 27 november 2008 - 20:22

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Fick avisering från Telenor att ett litet rött paket är på väg hem till mig. Hoppas, hoppas jag får den imorngon. :P

Postad 27 november 2008 - 20:24

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Fick avisering från Telenor att ett litet rött paket är på väg hem till mig. Hoppas, hoppas jag får den imorngon. :P

När och hur fick du denna avisering :P När beställde du? Har också beställt ifrån Telenor, inte hört något ifrån dem än dock :)

Postad 27 november 2008 - 20:29

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

När och hur fick du denna avisering :P När beställde du? Har också beställt ifrån Telenor, inte hört något ifrån dem än dock :)

Via Mail fick jag aviseringen, tillsammans med kollinr. Beställde 11/11.

Postad 27 november 2008 - 20:36

longjohn
  • longjohn
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Grymt avundsjuk, får vänta eftersom firman absolut ska ha från telia... :P

Postad 27 november 2008 - 20:47

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Längtar också efter min Touch HD. :)
Jag beställde min i samband med en förlängning den 12/11 (abonnemanget var obundet) och fick i går ett mail att abonnemanget nu är förlängt från den 26/11 + att ett mail med svar på deras internetbutik var att jag skulle få ett ex av den första leveransen.
Själva förlängningen brukar dom ju göra när telefonen ska vara på väg.
Men inget brev om att den verkligen är skickad har kommit....
Vill så gärna ha den innan helgen. :P

Postad 27 november 2008 - 20:54

Unregistered36368
  • Unregistered36368
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Fick oxå brev (mail) igår om att abonnemanget förlängs.

Postad 27 november 2008 - 21:00

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
I Lager på netonnet.....

Telenor verkar lite skumma tycker jag.. De ger olika versioner till folk om lev osv. Jag har skickat två mejls till internetbutiken utan fått svar på NÅN av mina frågor.
La min beställning 17/11. Ringde dem å kolla och min skulle också komma första vändan, men inget mejl har jag fått...

Postad 27 november 2008 - 21:02

X-Edge
  • X-Edge
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Hmm, inget mail från Telenor ännu här.

Touch HD finns nu annars i lager för omgående leverans på NetonNet !

Det börjar att röra på sig :P

Postad 27 november 2008 - 21:55

Beeos
  • Beeos
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Hmm, inget mail från Telenor ännu här.

Touch HD finns nu annars i lager för omgående leverans på NetonNet !

Det börjar att röra på sig :P

Beställningsvara i butikerna. Kommer in den 4.e Men precis som du sa så rör det på sig :)

Mysigt!

Postad 27 november 2008 - 23:44

sabio_proeliat
  • sabio_proeliat
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

I Lager på netonnet.....

Telenor verkar lite skumma tycker jag.. De ger olika versioner till folk om lev osv. Jag har skickat två mejls till internetbutiken utan fått svar på NÅN av mina frågor.
La min beställning 17/11. Ringde dem å kolla och min skulle också komma första vändan, men inget mejl har jag fått...

Samma sak för mig. Beställde också den 17/11 inget svar ifrån deras internetbutik :P

Postad 28 november 2008 - 08:32

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Samma sak för mig. Beställde också den 17/11 inget svar ifrån deras internetbutik :P

Du kan inte testa å ringa? Deras nummer = 08-41021200

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.