Operation anchorage var som sagt helt ospelbart, man lägger mer tid på att starta om konsollen än man lägger på att spela känns det som. Point lookout funkade bättre men ändå riktigt dåligt så jag har inte orkat spela mer utav expantionerna, och då är jag ändå riktigt förtjust i Fallout 3 har säkert lirat uppemot 200h.Funderar på att köpa GOTY men hittar inte något om att de skulle ha patchat spelet. Är alla expansionerna lika illa eller är det mest anchorage? Är det köpvärt om man inte spelat nåt av extramaterialet? Man hittar ju en del poster om att det ska vara till vissa delar ospelbart. Överdrift?
Hmm...
Fallout 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(19)
|
299:- | |
Fallout 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(5)
|
Inga priser | |
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(4)
|
329:- |
3 relaterade trådar
Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!) (1408 inlägg)
|
7 år sedan |
Fallout 3 (541 inlägg)
|
15 år sedan |
Fallout 3 (162 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 28 April 2010 - 15:00
Postad 28 April 2010 - 15:44
Trist att Bethesda helt ignorerar problemet. Står nog över den här då, i vart fall tills den blir billigare eller man kan få tag i den genom ett byte.
Postad 28 April 2010 - 23:17
Trist att Bethesda helt ignorerar problemet. Står nog över den här då, i vart fall tills den blir billigare eller man kan få tag i den genom ett byte.
Dumt att ståöver ett såpass bra spel ändå. Nu har jag inte lirat all expansions men O.A funkade hyfsat tillsist för mig.
Även om du bara kör vanliga storyn så har du ju nytta av att kunna levla till 30. Är Broken Steel som fixar det även om du inte spelat den delen.
Postad 28 April 2010 - 23:59
Kollat runt lite och det verkar som om de som har börjat från början med GOTY, dvs inte använt sig av en tidigare savefil, har betydligt färre frysningar. Skulle vara kul om det var SÅ enkelt men förmodligen inte.
Postad 29 April 2010 - 07:25
Jag har peppar peppar inte drabbats av en enda frysning.
Har dock bara spelat runt 15-20 timmar. Amerikansk GOTY utgåva, ingen tidigare savefil.
Har dock bara spelat runt 15-20 timmar. Amerikansk GOTY utgåva, ingen tidigare savefil.
Postad 19 October 2010 - 19:53
Förra veckan så blev tre expansioner till Fallout 3, nämligen Mothership Theta, Operation Anchorage och Point Lookout tillgängliga utan kostnad (förutom inträdesavgiften då) för Playstation Plus-kunder.
Broken steel var väl den bästa expansionen men Point lookout fick också fina recensioner. Mothership Theta tyckte jag var långtråkigt fast konceptet var lite ballt.
Har fått mig att hoppa tillbaka in i spelet.
Broken steel var väl den bästa expansionen men Point lookout fick också fina recensioner. Mothership Theta tyckte jag var långtråkigt fast konceptet var lite ballt.
Har fått mig att hoppa tillbaka in i spelet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)
53 filmer
29 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?