Head set till Xbox 360
881 svar till detta ämne
Postad 18 november 2009 - 19:51
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Har nu beställt ett par Tritton från Lime. Är osäker på detta med eluttaget dock. Kan jag använda denna sverige - engelska konverter?
http://www.clasohlso...px?id=135972727
Såg nån som skrev det, men lurarna är väl tillverkade i USA? 
Min polare beställde Turtle Beach från USA och fick det i amerikansk eluttag förstås, han köpte en helt ny el adapter från classe istället för en omvandlare/konverter. Och det spelar ingen roll att att lurarna är tillverkade i USA, det kommer att fungera med en ny svensk el adapter från classe.
Postad 21 november 2009 - 06:19
Litecore
-
Litecore
-
Användare
-
-
244 inlägg
Morsan köpte mina för 1200 spänn i New York.
X4orna eller? har en polare som är i staterna för tillfället som ändå är skyldig mig pengar så han kanske ska få ta med sig ett par lurar hem.. minns du vilken butik/kedja hon hittade dom hos? EDIT: kom på en sak till, men inte direkt till dig dock ^^ då jag har min 360 kopplad med HDMI till recievern och sen ut till tv/högtalare funderar jag på om det går att använda passthrough och ta ljudet direkt från recievern istället för att dra en extra kabel från 360t? adapter följde med eliten och optiska ljudkablar har jag gott om i lådorna men jag vill gärna slippa bidra till det redan existerande kabelkaoset hemma
Redigerat av Litecore, 21 november 2009 - 06:39.
Postad 21 november 2009 - 12:03
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Tack för svaren, kör på Classes konverter och hoppas den gör jobbet. Nu väntar jag bara tålmodigt tills mina lurar kommer, börjar bli trött på att läsa recensioner och kolla skumma youtube klipp på människor som pratar om sina lurar i sängkammaren.
Postad 21 november 2009 - 17:22
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Beställde ett par Astro Gaming A40 häromdagen. Billigt är det ju inte, men de har fått ännu bättre betyg i recensioner än Tritton, på bekvämlighet och ljudkvalité ut (dvs bättre mick).
Postad 21 november 2009 - 17:36
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Bra köp. Hade jag vetat hur mycket jag skulle använda mina Trittons innan jag köpte dem hade jag nog också uppgraderat till A40:orna...
De verkar inte ha samma underliga lösningar som Tritton har valt.
Postad 21 november 2009 - 17:53
eeman
-
eeman
-
Användare
-
-
126 inlägg
Finns det något "enklare" headset till 360? Alltså, är inte ute efter två stora hörlurar med 5.1-ljud (ser helst att hemmabion tar hand om ljudet) utan mer liknande det orginalheadset som följer med 360 fast med bättre ljudkvalitet i både hörlur samt mikrofon? Det finns visserligen många headsets listade här på prisjakt i det utförandet jag söker men extremt få tycks vara anpassade till xbox360 och kommentarer/recensioner är det ont om. Hittade Plantronics GameCom Halo 2 edition headset på Amazon, som av kommentarerna där att döma verkar vara riktigt bra. Någon som har äger dessa och vill bjuda på en kommentar eller kanske rekommendera några andra? Min kära katt bet av sladden på orginalheadsetet så ni förstår att det är bråttom med att införskaffa ett nytt i dessa MW2-tider
Postad 21 november 2009 - 18:03
Unregisteredf5f99731
-
Unregisteredf5f99731
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Denna kör jag med. Enkel men mycket bättre än microsofts originala. Kör även en likadan till hemtelefonen. Mycket bättre ljud i hörluren och micen tar inte med massa ljud runtomkring och personerna hör en bättre.
Postad 21 november 2009 - 18:12
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Jag passar på att fråga i den här tråden. Jag har det vanliga standard headsetet, ibland när jag kör MW2 så kär jag med hörlurar, finns det nåt sätt att, endast ha micken aktiv, dvs att "chat-ljudet" kommer ut ut högtalarna/lurarna, trots att micken är i och aktiv?
Jag antar att jag måste köpa nåt dyrt från Microsoft, för att få den funktionen, eller?
Postad 21 november 2009 - 18:15
Unregisteredf5f99731
-
Unregisteredf5f99731
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Kan du inte välja det i inställningarna? Har för mig i halo 3 att du kan välja vart ljudet ska skickas. Hörlurar, högtalare osv...
Postad 21 november 2009 - 18:25
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Det är under settings... Där kan man välja om man vill ha ljudet i högtalarna, hörlurarna eller både och... Minns inte exakt var det är gömt; men vill minnas att det inte var SÅ gömt.
Postad 21 november 2009 - 18:26
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Kan du inte välja det i inställningarna? Har för mig i halo 3 att du kan välja vart ljudet ska skickas. Hörlurar, högtalare osv...
Har faktiskt kollat, men inte hittat nåt i CoD. Svårt att veta vad man ska använda för söktermer om man googlar.
Postad 21 november 2009 - 18:26
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
Jag passar på att fråga i den här tråden. Jag har det vanliga standard headsetet, ibland när jag kör MW2 så kär jag med hörlurar, finns det nåt sätt att, endast ha micken aktiv, dvs att "chat-ljudet" kommer ut ut högtalarna/lurarna, trots att micken är i och aktiv?
Jag antar att jag måste köpa nåt dyrt från Microsoft, för att få den funktionen, eller?
Det går att fixa i Dashboarden, finns en inställning för att skicka chat-ljud ut i högtalarna (och i förlängningen ut i hörlurarna) och fortfarande ha mic:en aktiv. Jag brukar ha vanliga hörlurar på och sedan hänga xbox-headsetet runt halsen och rikta upp mic:en framför munnen.
Postad 21 november 2009 - 18:32
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det går att fixa i Dashboarden, finns en inställning för att skicka chat-ljud ut i högtalarna (och i förlängningen ut i hörlurarna) och fortfarande ha mic:en aktiv.
Jag brukar ha vanliga hörlurar på och sedan hänga xbox-headsetet runt halsen och rikta upp mic:en framför munnen.
Grymt, precis så jag tänkt!
Postad 21 november 2009 - 18:37
eeman
-
eeman
-
Användare
-
-
126 inlägg
Denna kör jag med. Enkel men mycket bättre än microsofts originala. Kör även en likadan till hemtelefonen. Mycket bättre ljud i hörluren och micen tar inte med massa ljud runtomkring och personerna hör en bättre.
Tack för det snabba svaret! Om ljudkvalitén är bättre än i MS orginala (överprisatta) headset blir jag säkert skitnöjd med tanke på vad denna kostar, lutar åt ett besök hos kjell i dagarna
Redigerat av eeman, 21 november 2009 - 18:38.
Postad 21 november 2009 - 18:52
Unregisteredf5f99731
-
Unregisteredf5f99731
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Varken jag eller sambon gillar microsoft orginala headset. Vi båda tycker kjells är mycket bättre. Även i passform  Men smaken är ju klöven
Postad 21 november 2009 - 18:58
nr1_jag
-
nr1_jag
-
Amatör
-
-
98 inlägg
KAn även tipsa er som är ute efter 5.1 till era headset att bara köpa Astro A40 mixamp. Det är just denna som gör att Astrolurarna får surroundljud, så man kan koppla in vilka hörlurar som helst i denna för att få surround. Så har man redan bra/bättre stereohörlurar så är ett hett tips att köpa denna "förstärkare/ljudkort".
Nackdelen är att du måste koppla in en extern mick, detta finns det dock många alternativ att välja på - en sladd extra är vad som krävs
Postad 21 november 2009 - 19:10
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Nja, du får inte riktigt äkta 5.1-ljud om du bara har ett högtalarelement vid varje öra. Hur stor skillnaden blir vet jag dock inte. Faktiskt har några som recenserat A40 skrivit just det du skriver, nr1_jag, så det fungerar nog hyggligt i alla fall.
Postad 21 november 2009 - 19:58
nr1_jag
-
nr1_jag
-
Amatör
-
-
98 inlägg
Nja, du får inte riktigt äkta 5.1-ljud om du bara har ett högtalarelement vid varje öra. Hur stor skillnaden blir vet jag dock inte. Faktiskt har några som recenserat A40 skrivit just det du skriver, nr1_jag, så det fungerar nog hyggligt i alla fall.
Nä klart man inte får riktigt 5.1-ljud, men det har inte de dyrare lurarna heller. Astro headsetet som går på 3-4000kr har även de simulerad 5.1. Det är väl bara tritton som har 3 högtalare vid varje öra. Med tanke på avståndet till örat så tror jag faktiskt inte man kan höra så stor skillnad på bra simulering vs några högtalarelement. Finns en rolig video där de öppnar just trittonhörlurarna för att kolla på elementen, och där ser man att placeringen av dem inte är speciellt optimal med "vanlig" 5.1 tänkande. Men som sagt, jag har inte hört några av dessa, så gissar hej vilt när jag säger att jag inte tror det spelar så stor roll på de hörlurar vi diskuterar här
Postad 22 november 2009 - 00:38
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Jag brukar ha vanliga hörlurar på och sedan hänga xbox-headsetet runt halsen och rikta upp mic:en framför munnen.
Skitbra tips, hade jag inte ens tänkt på. Då kanske man kan skaffa en par "vanliga" bra lurar som även fungerar till annat.  Funderar lite på Sennheiser RS130. Annars verkar det som att Turtle Beach Ear Force X41, Astro Gaming A40 och Tritton AX Pro är kandidaterna. Ingen verkar gå att köpa i Sverige och bara Turtle Beach har trådlöst...
Redigerat av Unregisterede32cf070, 22 november 2009 - 10:24.
Postad 22 november 2009 - 01:34
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Nä klart man inte får riktigt 5.1-ljud, men det har inte de dyrare lurarna heller. Astro headsetet som går på 3-4000kr har även de simulerad 5.1. Det är väl bara tritton som har 3 högtalare vid varje öra. Med tanke på avståndet till örat så tror jag faktiskt inte man kan höra så stor skillnad på bra simulering vs några högtalarelement. Finns en rolig video där de öppnar just trittonhörlurarna för att kolla på elementen, och där ser man att placeringen av dem inte är speciellt optimal med "vanlig" 5.1 tänkande.
Men som sagt, jag har inte hört några av dessa, så gissar hej vilt när jag säger att jag inte tror det spelar så stor roll på de hörlurar vi diskuterar här 
1. Astro-lurarna kostar inte 3-4000 kr. 2. De är certifierade av Dolby, du får gissa själv vad det innebär, annars kan du gärna läsa på lite. Givetvis kan man inte få samma 5.1-ljud ur lurar som ur en hemmabio, men i spel hör du ändå bättre var någon kommer ifrån med lurar än med högtalare, så länge du har hemmabion på en ljudnivå som dels gör att det går att kommunicera via headset fortfarande, dels gör att du inte blir vräkt pga ljudnivån.
Postad 22 november 2009 - 18:44
nr1_jag
-
nr1_jag
-
Amatör
-
-
98 inlägg
1. Astro-lurarna kostar inte 3-4000 kr. 2. De är certifierade av Dolby, du får gissa själv vad det innebär, annars kan du gärna läsa på lite.
Givetvis kan man inte få samma 5.1-ljud ur lurar som ur en hemmabio, men i spel hör du ändå bättre var någon kommer ifrån med lurar än med högtalare, så länge du har hemmabion på en ljudnivå som dels gör att det går att kommunicera via headset fortfarande, dels gör att du inte blir vräkt pga ljudnivån.
1. Blev fel knapptryck, menade givetvis 2-3000kr  Är roligt att läsa om olika 5.1 hörlurar och hur folk upplever ljudet, vissa upplever ingen större skillnad medan vissa säger att det blivit en mkt stor klasskillnad i deras ranking på spel som CoD. Som ofta när man bor i detta land så är man ju hänvisad till att läsa om saker, då allt annars måste beställas  Mkt konstigt att ingen av spelkedjorna inte har försäljning av dessa tillbehör?! 2. Behöver inte gissa, hur de är certifierade har ju inget med jmf mot de andra "5.1" headseten att göra, då jag bara har erfarenhet av vad användare i Usa & UK har skrivit. Dvs. deras subjektiva upplevelser är roligast tycker jag
Postad 22 november 2009 - 19:51
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Jag sällar mig till skaran som säger att dom spelar bättre med lurar. Tycker jag spelar klart mycket bättre i Modern Warfare 2 när jag kör med lurarna, så nu kör jag med dom jämt. Jag har Ear Force X4 ska väl tillägas!!
Postad 22 november 2009 - 20:07
Litecore
-
Litecore
-
Användare
-
-
244 inlägg
då jag har min 360 kopplad med HDMI till recievern och sen ut till tv/högtalare funderar jag på om det går att använda passthrough och ta ljudet direkt från recievern istället för att dra en extra kabel från 360t? adapter följde med eliten och optiska ljudkablar har jag gott om i lådorna men jag vill gärna slippa bidra till det redan existerande kabelkaoset hemma 
pushar på min fråga en gång till, fast med en liten twist den här gången istället ;P skulle lurarna funka på en film som har DD-spår också eller är det BARA för 360?
Postad 23 november 2009 - 00:40
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Vilka lurar pratar du om, Litecore?
Tror det skulle fungera med både Tritton och Astro Gaming, men då måste du ha en optisk ut på förstärkaren. Min stärkare har en sån utgång och den är ändå mer än 4 år gammal (Marantz SR4600). Om du har en sån utgång ser jag ingen orsak till att det inte skulle fungera.
Men om du inte har bråttom kan jag testa när jag får mina Astro Gaming. De borde dyka upp under veckan som kommer, senast i början av veckan därefter.
Postad 23 november 2009 - 11:44
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Ingen här som har Tritton AX 720? Väntar tålamodigt på mina från England och vore kul att höra om någon kör med dem. Men kanske är först ut här, nyare modell.
Postad 23 november 2009 - 13:37
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Ingen här som har Tritton AX 720? Väntar tålamodigt på mina från England och vore kul att höra om någon kör med dem. Men kanske är först ut här, nyare modell.
Dom är inte trådlösa va? Kan med min möblering tyvärr inte lira med annat än trådlösa. Men är ju o andra sidan skitnöjd med mina X4:or!!
Postad 23 november 2009 - 15:32
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Nej de är med sladd. Blev skeptisk till trådlösa efter att hört om brus och batteribyten. Annars framstår X41 som kanonlurar. Vägde dock främst mellan AX Pro & AX 720. Kombinationen av positiva recensioner, lite lägre pris och snygg/mer slimmad design gjorde AX 720 till mitt val. Men var ett tufft val.
Postad 23 november 2009 - 16:41
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1 363 inlägg
Väntar VÄLDIGT tålmodigt på era omdömen om de olika lurarna! Vill gärna se bilder på hur de ser ut i sin rätta miljö
Är AX pro trådlösa? Och vad kostar de att få hem till Sverige?
Läste om 720 lurarna, men de verkar vara ltie jobbigare att kommunicera med över liven..
Postad 23 november 2009 - 16:48
Litecore
-
Litecore
-
Användare
-
-
244 inlägg
Vilka lurar pratar du om, Litecore?
Tror det skulle fungera med både Tritton och Astro Gaming, men då måste du ha en optisk ut på förstärkaren. Min stärkare har en sån utgång och den är ändå mer än 4 år gammal (Marantz SR4600). Om du har en sån utgång ser jag ingen orsak till att det inte skulle fungera.
Men om du inte har bråttom kan jag testa när jag får mina Astro Gaming. De borde dyka upp under veckan som kommer, senast i början av veckan därefter.
hehe, borde inte ha kapat bort så mycket av mitt egna inlägg.. det är X4orna jag menar och jag ser egentligen ingen anledning till att det INTE borde funka - filmen har ju digitalt ljudspår också och micfunktionen på heatsetet kan man väl stänga av eller dra ner på noll? vore skönt att kunna se på film när tjejen har gått och lagt sig
Postad 23 november 2009 - 18:14
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Mahti, Nej Tritton använder sig av sladd på sina lurar. Det är främst Turtle Beach X31 eller X41 som gäller om du vill ha trådlöst. Osäker på frakten från England.
Postad 23 november 2009 - 23:06
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Ghaaaa! Jag kan inte bestämma mig Tritton och sladd (hur lång sladd är det?) eller Turtle Beach och riskera irriterande brus.
Postad 24 november 2009 - 12:39
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Väntar VÄLDIGT tålmodigt på era omdömen om de olika lurarna! Vill gärna se bilder på hur de ser ut i sin rätta miljö 
Är AX pro trådlösa? Och vad kostar de att få hem till Sverige?
Läste om 720 lurarna, men de verkar vara ltie jobbigare att kommunicera med över liven..
AX Pro är allt annat än trådlösa. Tror inte du kan få tag på hörlurar där du måste handskas med fler kablar än vad du måste göra om du har sådana. hehe, borde inte ha kapat bort så mycket av mitt egna inlägg.. det är X4orna jag menar och jag ser egentligen ingen anledning till att det INTE borde funka - filmen har ju digitalt ljudspår också och micfunktionen på heatsetet kan man väl stänga av eller dra ner på noll? vore skönt att kunna se på film när tjejen har gått och lagt sig 
Ahh, Ok. Men det borde fungera på samma sätt. Det är väl många här på forumet som har X4:orna? Någon kanske kan bekräfta att det fungerar?
Postad 24 november 2009 - 15:04
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Jag behöver också veta hur lång sladd det är på Tritton-lurarna? Någon?
Postad 24 november 2009 - 16:04
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Tritton lurarna har en sladd som är 12.5 feet = 3.81 meters. Gäller både AX PRO & AX 720.
Postad 24 november 2009 - 16:25
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Tackar för det! Faen det blir lite på gränsen till tight om man ska köra med projje
Postad 24 november 2009 - 21:24
Unregistered37658
-
Unregistered37658
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Satt och lirade MW2 nu ikväll då helt plötsligt min x4:or började spraka nått så in i he... Själv klart var det på en regning bana så man hörde inte ett skit. Hoppas att det trafon som har gett sig och inte lurarna  Då blir jag riktigt besviken om det är dom.
Postad 24 november 2009 - 21:32
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Batterierna i lurarna kanske? Hört att man ska få störningar på ljudet när de börjar bli lite dåliga.
Postad 24 november 2009 - 21:53
Unregistered37658
-
Unregistered37658
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Batterierna i lurarna kanske? Hört att man ska få störningar på ljudet när de börjar bli lite dåliga.
Det var detta som var problemet. Det satt nya uppladningsbara i den. Misstänkar att dem är lite för klena för att driva lurarna. Det roliga är att jag byte bara för nån dag sen då dem som man får med tog slut och dem höll i sig mer än 35 timmar. Det är väldig bra tid då det står att dem skall hålla upp till 20 timmar  Men det blev aldrig nått brus när dem tog slut utan lurarna bara tvär dog. Är det nån som kör x4:or med uppladningsbara?? Vanliga batterier ligger ju på 1,5 volt medans uppladdningsbara ligger på 1,2volt om inte jag minns fel. Förlorar man nån ljudkvalite eller nått??
Postad 24 november 2009 - 21:54
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Mina blir riktiga flottmongon när batterierna börjar ta slut, sprakar utav bara f***n! Man blir rädd!
Jag kör uppladdningsbara, och de låter fint så länge de har juice.
Redigerat av Unregistered24c8cfe3, 24 november 2009 - 21:55.
Postad 25 november 2009 - 07:58
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1 495 inlägg
Det var detta som var problemet. Det satt nya uppladningsbara i den. Misstänkar att dem är lite för klena för att driva lurarna. Det roliga är att jag byte bara för nån dag sen då dem som man får med tog slut och dem höll i sig mer än 35 timmar. Det är väldig bra tid då det står att dem skall hålla upp till 20 timmar Men det blev aldrig nått brus när dem tog slut utan lurarna bara tvär dog.
Är det nån som kör x4:or med uppladningsbara?? Vanliga batterier ligger ju på 1,5 volt medans uppladdningsbara ligger på 1,2volt om inte jag minns fel. Förlorar man nån ljudkvalite eller nått??
Nja du borde inte förlora nån kvalitet. Dessutom håller uppladdningsbara NiMH-batterier högre spänning än 1,2 Volt vid full laddning. Upp till typ 1,45-1,5 V. Men däremot sjunker de snabbare och lägre i spänning än vad vanliga alkaliska batterier gör. Det borde funka helt okej med uppladdningsbara, men du får kanske ladda dom när dom egentligen bara är halvt urladdade. Detta för att hålla spänningen uppe i de nivåer som vanliga alkaliska ligger. Så du får säkert ganska så mycket kortare batteritid med uppladdningsbara. Om det nu är så att lurarna är känsliga för låg spänning som det verkar alltså, men det vet jag inget om egentligen för jag har inte dessa själv.
Redigerat av SejLax, 25 november 2009 - 07:59.
Postad 25 november 2009 - 12:51
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Mycket märkligt att det bara finns en svensk internetbutik listad på Prisjakt som säljer
. Är det någon som vet andra alternativ i Sverige eller blir det att beställa från GB? För dessa ska jag ha.
Postad 25 november 2009 - 12:56
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Mycket märkligt att det bara finns en svensk internetbutik listad på Prisjakt som säljer
. Är det någon som vet andra alternativ i Sverige eller blir det att beställa från GB?
För dessa ska jag ha.
Du får nog beställa utomlands!! Köpte visserligen mina X4:or på Tradera, men där finns det sällan något sådant ute!!
Postad 25 november 2009 - 12:59
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Ingen som har X1orna som vill ge en liten mini recension? Dom kostar ju bara en femhunka.
Postad 25 november 2009 - 15:23
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1 495 inlägg
. Är det någon som vet andra alternativ i Sverige eller blir det att beställa från GB?
För dessa ska jag ha.
Ska ha dessa jag med! Verkar inte som att dom blir särskilt vanliga alls i Europa. Har bara hittat ett fåtal ställen i England som kommer ta in dom. Fick se i måndags att de äntligen fanns i lager hos limexb360.uk.co, men det fanns ingen köpknapp för att lägga dom i kundvagnen så jag skickade ett mail och frågade. Dom hade sålt ut hele fan under helgen. Och nu verkar det som att både lime och amazon kommer få in det i lager igen den 4e december. Ska försöka vara snabb och hinna med en beställning då. Mycket pengar är det, men jag har varit sugen på X4 länge och nu ännu mer sugen på X41 så jag tror det är dags att nörda loss och köpa.
Postad 25 november 2009 - 15:34
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
De verkar finnas inne på computeruniverse.net för strax över 1 800 kr ink frakt till Sverige.
Edit: ser nu att det är beställningsvara även där.
Redigerat av Nerd, 25 november 2009 - 15:41.
Postad 25 november 2009 - 15:40
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1 495 inlägg
Var hittar du det? Jag ser bara detta: Headset MC Turtle Beach Ear Force X41 Gaming, XBox 360 Zubehör, deutsch
Release date: approx. middle of Febrary 2010
Postad 25 november 2009 - 15:57
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Var hittar du det? Jag ser bara detta:
Headset MC Turtle Beach Ear Force X41 Gaming, XBox 360 Zubehör, deutsch
Release date: approx. middle of Febrary 2010
Jag såg inte förstasidan med förväntat datum. Nåväl, då blir det LimeXB36 då.
Postad 25 november 2009 - 16:24
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Ska ha dessa jag med!
Verkar inte som att dom blir särskilt vanliga alls i Europa. Har bara hittat ett fåtal ställen i England som kommer ta in dom.
Fick se i måndags att de äntligen fanns i lager hos limexb360.uk.co, men det fanns ingen köpknapp för att lägga dom i kundvagnen så jag skickade ett mail och frågade. Dom hade sålt ut hele fan under helgen. Och nu verkar det som att både lime och amazon kommer få in det i lager igen den 4e december. Ska försöka vara snabb och hinna med en beställning då.
Mycket pengar är det, men jag har varit sugen på X4 länge och nu ännu mer sugen på X41 så jag tror det är dags att nörda loss och köpa.
Undrar hur mycket brus det blir om man kör trådlöst nätverk? Både lurarna och nättrafiken opererar på samma frekvens.
Postad 25 november 2009 - 17:05
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Undrar hur mycket brus det blir om man kör trådlöst nätverk? Både lurarna och nättrafiken opererar på samma frekvens. 
Byt kanal på det trådlösa nätverket då. Om det inte går att göra det på turtlarna
Postad 25 november 2009 - 23:20
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Vet inte vad en kanal är för något, men det låter bra.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|