Postad 15 February 2009 - 21:12
Postad 15 February 2009 - 21:56
7 platinum för l2ickard?
![]()
Grymt jobbat!!
mmm Fallout är riktigt imponerande
Postad 15 February 2009 - 23:26
Postad 16 February 2009 - 09:16
Postad 16 February 2009 - 10:23
Är så trött på multiplayer trophies som man inte själv helt kan påverka om man får och/eller måste sitta och nöta i dagar.. särskilt inte när spelens mp inte är särskilt skoj, i det här fallet Fear2 och Resistance 2.
På fredag kommer SF IV iaf och permitterad from fredan och 10 dagar framåt så då ska jag få min 7e platinum iaf är de tänkt.
Får hoppas det är roligt tillräckligt länge så man hinner få sin 100e online win bara.
Postad 16 February 2009 - 17:41
Går inte bra med trophies nu längre känns de som, tappat orken helt när de gäller att samla
Är så trött på multiplayer trophies som man inte själv helt kan påverka om man får och/eller måste sitta och nöta i dagar.. särskilt inte när spelens mp inte är särskilt skoj, i det här fallet Fear2 och Resistance 2.
På fredag kommer SF IV iaf och permitterad from fredan och 10 dagar framåt så då ska jag få min 7e platinum iaf är de tänkt.
Får hoppas det är roligt tillräckligt länge så man hinner få sin 100e online win bara.
På tal om tråkiga mp spel. Gta e ju inte så fruktansvärt skoj det heller. de har ja gett upp nu. 50% av spelet medaljer vart det bara, Så fruktansvärt tråkigt spel å jaga trophies i..
Då får vi se till å lira lite sf under helgen =). Själv ska ja spela de med den vanliga kontrollen & ingen arkadsticka så hoppas du gör desama för annars tänker ja inte spela med dig =P
Postad 16 February 2009 - 18:48
Postad 16 February 2009 - 19:31
På tal om tråkiga mp spel. Gta e ju inte så fruktansvärt skoj det heller. de har ja gett upp nu. 50% av spelet medaljer vart det bara, Så fruktansvärt tråkigt spel å jaga trophies i..
Då får vi se till å lira lite sf under helgen =). Själv ska ja spela de med den vanliga kontrollen & ingen arkadsticka så hoppas du gör desama för annars tänker ja inte spela med dig =P
Nej kan tänka mig att GTA suger att samla på också.
Har spelet men har inte stoppat det i Ps3an sen det fick trophies för jag vet att jag kommer hata att samla dom där mp trofeerna.. och vill helst undvika att påbörja samlande på spel jag vet att jag inte kommer få 100% på
Det kan vi absolut göra
Postad 16 February 2009 - 22:01
7 platinum för l2ickard?
![]()
Grymt jobbat!!
Jaevlar vad du måste ha spelat?
Den här veckan ska jag banne mig knipa min första platina, Burnout!
Postad 17 February 2009 - 18:02
Nej kan tänka mig att GTA suger att samla på också.
Har spelet men har inte stoppat det i Ps3an sen det fick trophies för jag vet att jag kommer hata att samla dom där mp trofeerna.. och vill helst undvika att påbörja samlande på spel jag vet att jag inte kommer få 100% på
Det kan vi absolut göraJag spelar med vanliga handkontrollen.. har aldrig förstått tjusningen med att lira med arkadsticka.. sen kostar dom ju för ###### mycket för att jag tänker köpa och lära mig spela med dom också.
Försök er inte ens på Online Trofeerna. Jag satt och nötte den otroligt tråkiga onlinedelen i 3-4dagar för att få några trofeér. Fick jag några då? NEJ!
Efter en liten googlesökning så upptäcker jag att Rockstar klantat till sig och man måste göra allt i EN Session!
Alltså ska du vinna alla race och alla speltyper i en session! På ps3trophies.org har vissa boostat till sig detta men det har tagit 18h att klara! Helt ###### sjukt!
Postad 17 February 2009 - 23:13
Men va f*n! Det var ju dyster läsning, onlinde delen är ju inte SÅ bra att man sitter i 18h precisFörsök er inte ens på Online Trofeerna. Jag satt och nötte den otroligt tråkiga onlinedelen i 3-4dagar för att få några trofeér. Fick jag några då? NEJ!
Efter en liten googlesökning så upptäcker jag att Rockstar klantat till sig och man måste göra allt i EN Session!
Alltså ska du vinna alla race och alla speltyper i en session! På ps3trophies.org har vissa boostat till sig detta men det har tagit 18h att klara! Helt ###### sjukt!
Postad 18 February 2009 - 02:19
Eat Lead: The Return of Matt Hazard ser ut att bli ett rätt dåligt spel... men humorn verkar skön och troféerna ensamt får en att bli lite sugen på att spela det.
http://www.ps3trophi...azard/trophies/
Postad 18 February 2009 - 06:03
Har de inte patchat spelet ännu då? Synd isåfall, fast vette tusan om jag kommer att orka ta mig tid till MP i det spelet. Är inte speciellt bra... Rockstar och första levlingstrofén får räcka förnu.
Eat Lead: The Return of Matt Hazard ser ut att bli ett rätt dåligt spel... men humorn verkar skön och troféerna ensamt får en att bli lite sugen på att spela det.
http://www.ps3trophi...azard/trophies/
haha måste bara köpa det spelet
2 första kommer ju gå fort
Postad 18 February 2009 - 08:50
Postad 18 February 2009 - 15:41
hahaha "Thanks for buying the game", klockrent. Dom kan ju inte räkna med att bli en storsäljare om dom måste belöna dom som väl köper spelet
hehe
annars är denna ganska skön
Collect 20 Master Shield pickups. "It's not like I was afraid of dying…I just wanted the trophy!"
Postad 18 February 2009 - 17:43
så man inte jobbar ihjäl sig för dem å så en dag är allt borta
Postad 18 February 2009 - 17:45
Kanske en dum fråga men.. trofeerna försvinner väll inte om ps3an skulle havirera? Dem sparas väll på nått sätt under mitt psnid?
så man inte jobbar ihjäl sig för dem å så en dag är allt borta
stämmer bra det
Postad 19 February 2009 - 07:28
Sitter här och försöker fixa platinum för Dead Space och är inne på tredje varvet nu *suck*.
Postad 19 February 2009 - 11:38
Det är så jobbigt med trophies som egentligen inte kräver så mycket mer skills utan bara kräver att man offrar en jädrans massa tid...
![]()
Sitter här och försöker fixa platinum för Dead Space och är inne på tredje varvet nu *suck*.
Hehe du är inte ensam, är på tredje varvet här också, impossible...
Postad 19 February 2009 - 15:11
Hehe du är inte ensam, är på tredje varvet här också, impossible...
samma här jag har en tendens att lägga ner spelen när det bara saknas lite till platina deadspace 1 trophy kvar,
prince of persia 3 trophys kvar, uncharted 2 trophys kvar
Postad 19 February 2009 - 17:47
Förutom en.. klara arcade utan att använda continues.. just nu känns de omöjligt iaf.
Lirade igenom arcade en gång och vet inte hur många ggr jag förlora mot sista snubben, och då körde jag med Ryu som jag tycker jag behärskar mest.
Får träna ordentligt nu när man snart blir ledig ett tag
Bara man lär sig använda Ultra och Super attackerna utan problem så kanske de går vägen, helt omöjligt att göra dom om man står på högra sidan :S
adude, va skojiga matcher vi hade tycker jag.. verkar vara ganska jämnbra tycker jag.. det är då det är roligt
Vågade inte köra med nån annan än Ryu heller eftersom det är den enda hittills jag testat i spelet
Postad 19 February 2009 - 21:33
Nu har man tagit sig an SF IV också.. verkar inte vara så dryga trophys.
Förutom en.. klara arcade utan att använda continues.. just nu känns de omöjligt iaf.
Lirade igenom arcade en gång och vet inte hur många ggr jag förlora mot sista snubben, och då körde jag med Ryu som jag tycker jag behärskar mest.
Får träna ordentligt nu när man snart blir ledig ett tag
Bara man lär sig använda Ultra och Super attackerna utan problem så kanske de går vägen, helt omöjligt att göra dom om man står på högra sidan :S
adude, va skojiga matcher vi hade tycker jag.. verkar vara ganska jämnbra tycker jag.. det är då det är roligt
Vågade inte köra med nån annan än Ryu heller eftersom det är den enda hittills jag testat i spelet
snart ledig? långledigt =).. helgen menar du.. ja då ska iaf spelas mycket. jakten på trophies har redan börjat. sen att spelet verkar va förbannat kul gör ju inget. Ja tycker dock ultra combon e svår att göra.. Annars va vi rätt jämna.. du hade väll lite övertag ändån. du hade nog spela nån timme mer iaf =).. men till helgen så ska du få mer spö hoppas ja
En annan sak som e riktigt bra, det är menylåten.. den får en att vilja slåss som !"#¤
Postad 19 February 2009 - 21:55
snart ledig? långledigt =).. helgen menar du.. ja då ska iaf spelas mycket. jakten på trophies har redan börjat. sen att spelet verkar va förbannat kul gör ju inget. Ja tycker dock ultra combon e svår att göra.. Annars va vi rätt jämna.. du hade väll lite övertag ändån. du hade nog spela nån timme mer iaf =).. men till helgen så ska du få mer spö hoppas ja
.. utmaningarna verkar va rätt dryga också, är ju hur många som helst.
En annan sak som e riktigt bra, det är menylåten.. den får en att vilja slåss som !"#¤
Sitter på jobbet nu och jobbar inatt sen ledig till 21.00 på måndagen vecka 10, så kommer ha lite tid att träna
Kör du med styrkorset eller spakarna ? Har själv kört med spakarna hela tiden men tror jag går över till styrkorset för det händer hur ofta som helst att man antingen råkar hoppa eller göra en shoryuken istället för hadoken.
Har bara testat Trial challenges och bara det va en utmaning, fattar inte vissa kombinationer.. världens enklaste i teorin men när man ska genomföra dom så måste man ha en ###### timing för att få det till cancels och sånt skit.. kommer verkligen ta sin tid att bli klar med det där :S
Ser fram emot framtida stryk från dig
Och ja.. menylåten äger
Postad 19 February 2009 - 22:38
Fortfarande panik av Crushing på Uncharted?samma här jag har en tendens att lägga ner spelen när det bara saknas lite till platina deadspace 1 trophy kvar,
prince of persia 3 trophys kvar, uncharted 2 trophys kvar
Postad 19 February 2009 - 23:07
Fortfarande panik av Crushing på Uncharted?
hehe typ har inte tålamod dör jag på samma ställe 3-4 ggr så stänger jag av skiten
Postad 19 February 2009 - 23:35
Det var inte mkt till tålamodhehe typ har inte tålamod dör jag på samma ställe 3-4 ggr så stänger jag av skiten
Postad 20 February 2009 - 14:00
Postad 20 February 2009 - 15:54
Sitter på jobbet nu och jobbar inatt sen ledig till 21.00 på måndagen vecka 10, så kommer ha lite tid att träna
Kör du med styrkorset eller spakarna ? Har själv kört med spakarna hela tiden men tror jag går över till styrkorset för det händer hur ofta som helst att man antingen råkar hoppa eller göra en shoryuken istället för hadoken.
Har bara testat Trial challenges och bara det va en utmaning, fattar inte vissa kombinationer.. världens enklaste i teorin men när man ska genomföra dom så måste man ha en ###### timing för att få det till cancels och sånt skit.. kommer verkligen ta sin tid att bli klar med det där :S
Ser fram emot framtida stryk från dig
Och ja.. menylåten äger
ja spelar me spakarna. testade lite med styrkorset också men herregud va obekvämt det va, där skulle man vilja ha den gamla snes kontrollen istället, så tror ja fortsätter me spaken.. Man vänjer sig väll förhoppningsvis. skynda dig nu till ps3an så vi kan spela för nu har ja helg. tror du den räknar antal matcher online när du & ja spelar med varandra & även vinterna? hoppas det verkligen iaf. aja nu ska ja tillbaka å nöta på lite time attack challenge.. har fastnat på lvl 8 =( inte så imponerande kanske.
Ja hoppas man blir lite bättre
Postad 20 February 2009 - 16:56
Förresten håller jag på med uncharted på crushin
Någon som hört något nytt om God of war 3, Brutal Legend, Uncharted Among thieves?
Förresten kan jag rekommendera Burnout Paradise på Psn store just nu 349kr (super bundle) dels ett roligt spel och många lätta trophies förutom "send a smugshot or mugshot" trophien, om det nu inte finns en lätt lösning förutom ett köp av playstation eye.
Postad 20 February 2009 - 17:09
Någon som lirar SKate 2? Vore kul att spela med någon som har mic eller bara är svensk. Jag syftar givetvis på freeskate activities.
Kan gärna spela med dig, men mitt PS3 är på lagning. Men så fort det är tillbaka kan vi spela.
PSN-ID: seagal88
EDIT: Fick en "ny konsol" idag, men inget spel. Så kan inte spela än med dig.
Redigerat av Unregistered28641812, 20 February 2009 - 20:56.
Postad 20 February 2009 - 17:20
ja spelar me spakarna. testade lite med styrkorset också men herregud va obekvämt det va, där skulle man vilja ha den gamla snes kontrollen istället, så tror ja fortsätter me spaken.. Man vänjer sig väll förhoppningsvis. skynda dig nu till ps3an så vi kan spela för nu har ja helg. tror du den räknar antal matcher online när du & ja spelar med varandra & även vinterna? hoppas det verkligen iaf. aja nu ska ja tillbaka å nöta på lite time attack challenge.. har fastnat på lvl 8 =( inte så imponerande kanske.
Ja hoppas man blir lite bättre
Mja den är ganska obekväm faktiskt.. får se hur man gör.. ska försöka lära mig med korset iaf.
Win 100 och dom räknas väl för både ranked och player match har jag för mig.. inte helt säker dock:P
Har inte ens testat time attack än så vet faktiskt inte hur svårt det är.. aldrig gillat time attack så har väntat med den
Well... online om en timme, hoppas du är kvar då!
Postad 20 February 2009 - 17:23
Postad 21 February 2009 - 00:04
Du kan använda en vanlig USB-webcam till Burnout om sådan finns att tillgå ^^Hej jag är väldigt irreterad på Burnout paradise, har tagit alla trophies förutom "send a smugshot or mugshot" (need a usb camera) Någon som vet om man måste köpa playstatiion eye bara för att få den sista?
Förresten håller jag på med uncharted på crushinHar kommit 82% så det blir nog en platina snart har tagit allt annat.
Någon som hört något nytt om God of war 3, Brutal Legend, Uncharted Among thieves?
Förresten kan jag rekommendera Burnout Paradise på Psn store just nu 349kr (super bundle) dels ett roligt spel och många lätta trophies förutom "send a smugshot or mugshot" trophien, om det nu inte finns en lätt lösning förutom ett köp av playstation eye.
Postad 21 February 2009 - 03:12
Kan gärna spela med dig, men mitt PS3 är på lagning. Men så fort det är tillbaka kan vi spela.
PSN-ID: seagal88
EDIT: Fick en "ny konsol" idag, men inget spel. Så kan inte spela än med dig.
Schysst! Har lirat Skate2 konstant hela veckan. Kul med "drogspel:"D. Jag lägger till dig i helgen!
Postad 21 February 2009 - 18:43
Postad 22 February 2009 - 00:18
psn: black_redtail
Cheerio
Postad 22 February 2009 - 01:11
Postad 22 February 2009 - 12:56
försöker få Platina i burnout paradise, men ser att jag inte kommer lyckas med att invite a friend, så därför skickar jag ut denna kontaktannons: finnes ps3 spelande 30+are som gillar långa skogspromenader och lugna hemmakvällar. En lördagskväll tittar jag gärna på melodifestivalen och ringer och röstar på alla låtar. Är rumsren och dricker inte allt för mycket. Någon som känner för att ta några race i Paradise city?
psn: black_redtail
Cheerio
Där brast det!
Postad 22 February 2009 - 13:40
Nu när man spelat ett tag och märkt hur svåra vissa challenges är så skulle jag nästan våga påstå att INGEN kommer få platinum i det, ta guld i alla challenges lär ju ska kräva mer än en vanlig dödlig klarar av.
Postad 22 February 2009 - 13:47
Drar tillbaka mitt inlägg om att SF IV trofeerna inte va så hemskt kluriga.
Nu när man spelat ett tag och märkt hur svåra vissa challenges är så skulle jag nästan våga påstå att INGEN kommer få platinum i det, ta guld i alla challenges lär ju ska kräva mer än en vanlig dödlig klarar av.
Postad 22 February 2009 - 13:55
Hahaha you beat me to it!Där brast det!
Men sure, jag är på lite Burnout om jag är online och inte har nåt annat för mig... bara att adda
Postad 22 February 2009 - 17:39
Vet du om det går att få mer än en slags medalj på trial challenge ?
Lär väl ska gå att få guld på dom också antar jag men får samma hela tiden, även om jag sätter dom på första försöken.
Postad 22 February 2009 - 17:50
Kollade lite på troféerna i Quantum of Solace och är det ngt som dom har lyckats med där så är det ju att namnge troféerna, alla gamla filmnamn är ju med
Postad 22 February 2009 - 18:21
Vet du om det går att få mer än en slags medalj på trial challenge ?
Lär väl ska gå att få guld på dom också antar jag men får samma hela tiden, även om jag sätter dom på första försöken.
va ja sett så finns det 2 olika medaljer.. den i glud & så brons tror ja de är.. jar iaf 2 olika men inga fler va ja vet.. förövrigt ere hur svårt som helst dem där
edit.. trial skrev du ja.. nej där har ja bara fått 1 & samma.. har du klarat hard trial me ryu?
Redigerat av adude, 22 February 2009 - 18:23.
Postad 22 February 2009 - 18:36
Om jag inte hade haft fullt upp med GTA IV för tillfället (några dryga trophys kvar) så hade jag antagligen suttit klistrad vid Street Fighter IV nu, det verkar ju grymt kul. Btw, det har ingen egen tråd i Ps3-delen va?
Kollade lite på troféerna i Quantum of Solace och är det ngt som dom har lyckats med där så är det ju att namnge troféerna, alla gamla filmnamn är ju med
Ne jag tror inte de va ? Skulle kanske varit roligt med en sån.. det tycker jag att nån ska styra upp.
Så man slipper försökte smita in lite trophysnack när man vill diskutera det här
Skit i GTA och slåss med oss nu istället
va ja sett så finns det 2 olika medaljer.. den i glud & så brons tror ja de är.. jar iaf 2 olika men inga fler va ja vet.. förövrigt ere hur svårt som helst dem där
edit.. trial skrev du ja.. nej där har ja bara fått 1 & samma.. har du klarat hard trial me ryu?
Jag har klarat första som va väldigt simpel men sen vart de ju galet svårt istället.
Har du klarat med Ken ?
Tappat sugen för att försöka också... dels för att man behövde ju köra med varenda char för att få trophyn och dels för att.. när i en match får man någonsin nytta av dom kombinationerna.. helt onödigt tycker jag.
Enda man hade nytta av va väl att lära sig cancels under Normal Trialsen.
Så tänker bara satsa på Time och Survival istället som inte är helt omöjligt... och väldigt lätt om man fegar med Zangief
Körde btw Hardest och fick den trophyn.. men att få den andra trophyn där du ska spöa Gouken på Hardest också lägger jag till på omöjligt listan också.. 2 perfects och 3 ultra combo finishes och ingen continue, horribelt!
Redigerat av Grillas, 22 February 2009 - 18:37.
Postad 22 February 2009 - 18:59
Någon som lirar SKate 2? Vore kul att spela med någon som har mic eller bara är svensk. Jag syftar givetvis på freeskate activities.
hur går det med dina freeskate activities? lägg till mig :Hyvonen om du fortfarande kör det.
vissa saker är stört omöjligt när man spelar med sex random puckon.
Postad 22 February 2009 - 19:03
hur går det med dina freeskate activities? lägg till mig :Hyvonen om du fortfarande kör det.
vissa saker är stört omöjligt när man spelar med sex random puckon.
Ska lira fram till 20.00 nu.
Ja precis, -92or upp till -95or på varenda server! Kan ju inte ens läsa engelska och åker runt och gör allt utom det man ska göra på challengen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
20 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?