* Officiell Tråd - Samsung Omnia HD *
1004 svar till detta ämne
Postad 11 juni 2009 - 19:39
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Första intrycket:
Fy fan vilket ljud det är i mp3-spelaren!! Jag har idag en creative zen vision:m 30gb och samsungen ger ett riktigt skönt ljud med en perfekt basåtergivning. Den är mjuk liksom och inte pajjar lurarna som t.ex. ipod nano gör.
Positivt:
+ Skärmen, oj oj oj. Jag har läst och sett många reviews ang skärmen i solljus och jag kan bara säga att de testarna är verkligen inte vad jag har märkt idag. Jag tyckte att skärmen var riktigt bra i solljus. Satt ute och surfade utan problem. Skärmen var underbar
+ Kapacitiv skärm, den reagerar på minst lilla touch
+ Browsern är mycket bättre än vad de varit tidigare
+ Har läst om att batteriluckan ska vara lös, men det stämmer verkligen inte. Den är stabil!
+ Hela telefonen känns gedigen
+ VIdeokameran är underbar! Ljudet, njaa den är inte godkänd om man jämför med kvalitén. Däremot så är den inte så dålig som den låter på klippen jag sett på nätet faktiskt.
+ La in ett avsnitt av Lost i XVID, 720p (överföringen med datakabeln gick i ~6mb/s) som spelades utan några som helst problem.
+ Otroligt snabb CPU. Allt går så otroligt snabbt!
Negativt:
- Automatisk hämtning av mail har fortfarande en limit på 2 konton! wtf, varför tar man inte bort den spärren?
- Går ej att lyssna på musik när man har den ikopplad via USB då minnet blir upptaget
- En hel del appar går inte att installera =/ Går nog att hacka telefonen snart
FYLLER PÅ MER HÄR
Redigerat av tha_neo, 11 juni 2009 - 22:04.
Postad 11 juni 2009 - 20:26
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Var du inne i en TRE butik?
TRE? Nej fan heller... aldrig för min del. Var in på MediaMarkt i Sundsvall! //najkks
Postad 11 juni 2009 - 20:43
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1 193 inlägg
Verkar som yesno har fått in några på lager. Fick panik när mobilgiganten ändrat datumet för leverans till den 10:e juli, men det var bara nya ordrar + att dom hade 9 kvar nyss för leverans den 22:e Juni. Så det blir till att vänta. Var mycket billigare med mitt abonnemang på mobilgiganten.
Postad 11 juni 2009 - 21:03
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Vågar man beställa från noyes.com då? Första gången jag ser det företaget på prisjakt. Jag har haft dåliga erfarenheter tidigare...
Postad 11 juni 2009 - 21:05
cedricth91
-
cedricth91
-
Amatör
-
-
83 inlägg
hur lägger jag in spel som jag har laddat ner från datan?
Postad 11 juni 2009 - 21:05
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Tha_neo.......hur gick det att se Lost? flöt det bra utan hack å hur Var bilden?
Postad 11 juni 2009 - 21:18
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Jag tror att det är lugnt att beställa från noyes. De ringde mig idag och sa att de hade fått in de på lager och de verkade väldigt seriösa och professionella. Jag hade köpt från dem om jag inte beställt från expert.
Lost flöt på bättre än på min dator kändes det som (2.6 dual core, 4gb ram). Om du förstår vad jag menar. Inte det minsta hack i bilden. Bilden är extremt skarp och bra!
Kan filma och lägga upp här.
GLÖMDE tillägga en sak, den laddar när usb-kabeln är inkopplad
Redigerat av tha_neo, 11 juni 2009 - 21:18.
Postad 11 juni 2009 - 21:18
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
Lägg upp ett filmklipp någonstans som vi kan ladda hem
Bildkvaliten var väl helt okej men inte så bra som jag hade hoppats på.
Postad 11 juni 2009 - 21:24
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
låter ju riktigt bra :-)...skönt å slippa konvertera å tjorva
Postad 11 juni 2009 - 21:30
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Har lagt en beställning mot postförskott. Vågade inte betala via internet.
Postad 11 juni 2009 - 21:40
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Lägg upp ett filmklipp någonstans som vi kan ladda hem Bildkvaliten var väl helt okej men inte så bra som jag hade hoppats på.
fixar d imorn  Till alla er som tycker att priset är saftigt, jag håller med. Jag fick lite ångest i början trots att jag tjänar relativt bra så tyckte jag att 8k för en mobil var lite väl mycket. Men när man väl håller i den så förstår man att hårdvaran inte är billig. Man får verkligen det man betalar för luren. Skärmen, glaset på skärmen, CPUn, minnet, kvalitén på plasten och sen allt i ett litet format med ett smart OS. det är inte billigt. Marginalerna på omnian är inte hög. Vi pratar om hårdvara som inga konkurrenter har idag och en hel del hårdvara som inte ens är planerad ut från konkurrenterana, inte officiellt iaf. Köp och ni kommer inte ångra er. Oavsett om man lägger slanten på en iPhone så landar man på samma summor ändå efter alla månadskostnader på abonnemanget.
Redigerat av tha_neo, 11 juni 2009 - 21:50.
Postad 11 juni 2009 - 22:19
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
La upp ett klipp när jag filmar inomhus i mörka förhållanden och lite på balkongen på kvällen. http://www.youtube.c...h?v=GPbdvI_f550OBS! I skrivande stund så är den ej färdig så kvalitén kan suga
Redigerat av tha_neo, 11 juni 2009 - 22:21.
Postad 11 juni 2009 - 22:26
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Än så länge är det inte så bra kvalite. Men å andra sidan vet jag inte om yourube försämrar kvaliten på videon.
Postad 11 juni 2009 - 22:37
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Än så länge är det inte så bra kvalite. Men å andra sidan vet jag inte om yourube försämrar kvaliten på videon.
Den försämrade faktiskt kvalitén en del...
Postad 12 juni 2009 - 08:22
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Misstänkte det...
Men det finns vä en HDfunktion i Youtube? Kan du inte ladda upp med HD?
/Feducci
Postad 12 juni 2009 - 13:18
Snailcookie
-
Snailcookie
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Misstänkte det... Men det finns vä en HDfunktion i Youtube? Kan du inte ladda upp med HD?
/Feducci
Hej hopp! Enligt recensionen som finns här: http://www.phonearen...iew-r_2148.htmlså är videon som finns här: http://www.phonearen...ng_OMNIA_HD.mp4tagen med Omnia HD. Jag är mer orolig över applikationsdelen. Någon som vet om det är bra utbud på spel/program till den plattform som Omnia HD kör på? Jag gissar att det inte går att mäta sig med Appstore till Iphone, men hade ju varit kul om man kunde få tag i lite roliga applikationer. För på alla andra punkter verkar ju denna telefon käka upp Iphone 3Gs, men finns det inga applikationer att få tag på, så försvinner ju liksom vitsen med en bra telefon i många avseende tycker jag. Mvh / Mr Snailcookie
Redigerat av Snailcookie, 12 juni 2009 - 14:13.
Postad 12 juni 2009 - 16:05
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Hej hopp!
Enligt recensionen som finns här: http://www.phonearen...iew-r_2148.html så är videon som finns här: http://www.phonearen...ng_OMNIA_HD.mp4 tagen med Omnia HD.
Jag är mer orolig över applikationsdelen. Någon som vet om det är bra utbud på spel/program till den plattform som Omnia HD kör på? Jag gissar att det inte går att mäta sig med Appstore till Iphone, men hade ju varit kul om man kunde få tag i lite roliga applikationer. För på alla andra punkter verkar ju denna telefon käka upp Iphone 3Gs, men finns det inga applikationer att få tag på, så försvinner ju liksom vitsen med en bra telefon i många avseende tycker jag.
Mvh / Mr Snailcookie
Helt rätt tanke. Tänkte på det idag att den har en extremt bra CPU och en riktigt bra grafikdel och borde klara det mesta men utbudet verkar vara väldigt lite. Just när det kommer till mer krävande spel. Däremot så är utbudet av applikationer till S60v5 stort samt att de apparna för s60v3 även fungerar. Hoppas bara inte tillverkarna slutar producera roliga spel till symbian s60v5 för att de tycker att det finns mer pengar att hämta i iphone. Nokia har ganska stor press på sig nu med sin ovi store att få till den för att utvecklarna inte ska gå över till iPhone-utveckling, för i slutändan så är det cashen som styr. vart man kan tjäna mest mao.
Postad 12 juni 2009 - 16:32
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Hej hopp!
Enligt recensionen som finns här: http://www.phonearen...iew-r_2148.html så är videon som finns här: http://www.phonearen...ng_OMNIA_HD.mp4 tagen med Omnia HD.
Den videon är tagen med en ofärdig produkt. Tror tom att de nämner det i den recensionen. Mao kanske kvaliten har blivit bättre nu när den finns ute i handeln.
Postad 12 juni 2009 - 17:12
ritte88
-
ritte88
-
Användare
-
-
112 inlägg
Ni som har mobilen:
Kan ni ta en bild med ett ljust tema på menyn?
Postad 12 juni 2009 - 17:30
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1 193 inlägg
Idag har en hel del fått in 8910:an. Fan vad sugen man blir nu... Hoppas mobilgiganten får in den tidigare.
Ni som fått in den, hur är det att ha telefonen i fickan eller väskan? Alltså, vågar man ha mobilen i fickan utan att behöva oroa sig för att den ska pajja eller bli repig och touchskärmen ska fungera sämre? Känns väldigt skör när man läser om alla funktioner osv. Såg att det fanns en liten väska anpassad till omnian..
Postad 12 juni 2009 - 19:09
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Kan någon som fått hem den testa köra en divx film med subtitles i .srt format testa och kolla om det funkar.... skulle vara hyggligt, det är det som avgör om jag shoppar en eller inte.
Postad 12 juni 2009 - 19:16
Buckets
-
Buckets
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Elgiganten i Barkarby, Järfälla hade 4st Omnia kvar i butiken klockan 13.00 idag....7995kr är priset utan abbonemang.
Postad 12 juni 2009 - 22:03
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Jag beställde från noyes.se. Dom har bra pris och är snabba som bara sjutton med att få ut paket till posten om de har varorna i lagret. Jag beställde igår kväll och fick mail imorse samt ett samtal om att paket lämnades hos posten vid sen lunchtid. Priset var 7155:- inkl frakt och 59 kr postförskott. Borde få telefonen absolut senast på onsdag. Troligtvis måndag eller tisdag.
Postad 12 juni 2009 - 23:54
Buckets
-
Buckets
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
7375 är det billigaste priset noyes.se tar för postleverans...
Postad 13 juni 2009 - 06:11
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Jag tog med portering Tele2 Snackis 12mån 0kr höjd avgift. Då bjussar noyes.se på frakt och sänker telefonens pris till 7096:- sedan tillkom postförskott 59 kr.
Din order
Art.nr Produkt Pris Antal Totalt
GT-I8910DKRXEE Samsung i8910 Omnia HD Svart (Tele2, Portering, 12 månader, Tele2 Snackis, 0 kr/mån, ) 7096:- 1 7096:-
Fraktklass: Fraktfritt 0:-
Betalsätt: Postförskott 59:-
Moms 1431:-
Totalt (inkl. moms) 7155:-
Totalt att betala 7155
Postad 13 juni 2009 - 07:27
Unregistered178bc39f
-
Unregistered178bc39f
-
Användare
-
-
124 inlägg
...ni som har den, bjud gärna på videoklipp och bilder, jag är i valet och kvalet
Postad 13 juni 2009 - 12:00
Unregistereda34e3e24
-
Unregistereda34e3e24
-
Användare
-
-
150 inlägg
I väntans tider... Lägger in en länk till en Omnia HD sida. många har väl redan sett den http://samsungi8910omnia.com/Min kommer från Cyberphoto förhoppningsvis på måndag men troligtvis tisdag, där finns också krusells väska innom kort..
Redigerat av Unregistereda34e3e24, 13 juni 2009 - 12:03.
Postad 13 juni 2009 - 15:20
wigtor
-
wigtor
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Skulle någon som äger denna telefon kunna testa om nokias Ovi store funkar på omnian.
Vore kul att veta.
Postad 13 juni 2009 - 23:34
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Skulle någon som äger denna telefon kunna testa om nokias Ovi store funkar på omnian. Vore kul att veta. 
Hej! Den funkar. du måste bara signera filen till ditt imei tyvärr. Riktigt fin mobil! Gillar den mer och mer, installera Handy Shell. Skitbra program!
Postad 13 juni 2009 - 23:41
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Ännu en sida med fina grejer till Omnia HD: http://dailymobile.se/
Postad 14 juni 2009 - 09:05
Unregistereda34e3e24
-
Unregistereda34e3e24
-
Användare
-
-
150 inlägg
Ytterligare en sida för omnia HD, dock inte så stor...än http://www.zedge.net...earchcat=themes
Postad 14 juni 2009 - 10:27
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Har inte fattat riktigt, finns en massa program till Nokia Symbian S60v5, funkar alla dessa på Sam.OHD. eller kan de vara låsta? Det som gjort mig osäker är just att nån skrev att Ovistore funkade.
Har för mig att jag läst att Nokia låser programmen till "sig själva" men det är inte så eller vad?
Ska försöka få klämma på en nu i veckan. Är i valet och kvalet mellan denna och nya Iphonen. Nokia går bort för mig.
Postad 14 juni 2009 - 10:38
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Ytterligare en sida för omnia HD, dock inte så stor...än http://www.zedge.net...earchcat=themes
Sorry, OVI funkade inte. Prövade att signera filen men den ville ändå inte. Nokia verkar låsa apparna precis som du skriver.
Postad 14 juni 2009 - 10:56
Unregistereda34e3e24
-
Unregistereda34e3e24
-
Användare
-
-
150 inlägg
Citera(jukkas @ Jun 14 2009, 09:05 ) Ytterligare en sida för omnia HD, dock inte så stor...än http://www.zedge.net...earchcat=themesSorry, OVI funkade inte. Prövade att signera filen men den ville ändå inte. Nokia verkar låsa apparna precis som du skriver.
?
Redigerat av Unregistereda34e3e24, 14 juni 2009 - 10:59.
Postad 14 juni 2009 - 12:09
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Nån av er som köpt den, och som vill lägga upp några bilder på den!?!? Gärna med din gamla mobil!
Blir mer å mer sugen på en Omnia HD
Mvh Andreas
Postad 14 juni 2009 - 12:20
Någon som har lite koll på batteritiden nu då? Jag är ingen poweranvändare och har en Nokia 5800. Laddar den ungefär var 3:e dag. Använder den mest till sms och ringer inte alls ofta. Använder den till att ta kort ungefär 1 gång i månaden beroende på tillfälle. Skulle då vilja ha en bättre mobil, så HD:n tilltalar mig på många sätt. Ungefär hur ofta laddar ni er mobil och hur mycket använder ni den?
Postad 14 juni 2009 - 12:49
daniel.l
-
daniel.l
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Jaha, då har man fortfarande inte ens "haft tid" att packa upp sin Nokia 5800 förns man blir sugen på denna modell!
Valde dock 5800an pga sin lite mindre storlek (tjockleken borträknad) så är faktiskt rätt skeptisk till Samsungs nya!
Kameran sägs vara bra men jag är väldigt tveksam till LED-blixten!? Är ute efter en mobil som kan halversätta min digitalkamera för att kunna få fina bilder i dagsljus såsom mörker när jag väl inte har kameran med mig!
SE brukar ju då och då dominera på denna front så just nu får man väl vänta på Idou (glömt bort det nya namnet, (Satin?)).
Eller kanske vänta på Samsung S8000 som kommer vara exakt lika bra som Omnia HD förutom kameran. Där minimerar vi dock storleken avsevärt!
Fortfarande svårt att ta beslut i mobildjungeln  !
Postad 14 juni 2009 - 15:15
Unregistered70548d84
-
Unregistered70548d84
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Är det fm sändare i denna? har kollat på lite specar och så klart står det att det finns och att det inte finns.
Postad 14 juni 2009 - 16:12
Unregistereda34e3e24
-
Unregistereda34e3e24
-
Användare
-
-
150 inlägg
Är det fm sändare i denna? har kollat på lite specar och så klart står det att det finns och att det inte finns.
Klippt från Samsungs hemsida stereo FM-radio med RDS och musikigenkänning Med den inbyggda radion har du alltid tillgång till den senaste musiken samt nyhetsuppdateringen dygnet runt. Radion har både automatisk och manuell inställning för att du enkelt ska kunna hitta din favoritstation. Hör du en bra låt på radio som du inte känner igen kan du spela in några sekunder av låten med OMNIA HD och skicka filen vidare till ett musikbibliotek som matchar inspelningen mot miljontals låtar. Snabbt får du ett svar med låtens namn och artist. ops mitt fel.. FM sändare är väl nåt annat..
Redigerat av Unregistereda34e3e24, 14 juni 2009 - 16:14.
Postad 14 juni 2009 - 16:16
Salladin
-
Salladin
-
Rookie
-
3 inlägg
Verkar inte som det är det :( Vad jag har fattat det som så skulle det vara det från början men dom tog bort den. Men det kanske bara är mjukvaran? Det va väl nått sånt på Nokia n78 att det fanns en inbyggt fm sändare men den va inte aktiverad. Jepp http://www.symbian-f...er_verified.htmMan kan ju alltid hoppas.
Postad 14 juni 2009 - 17:04
Snailcookie
-
Snailcookie
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Verkar inte som det är det Vad jag har fattat det som så skulle det vara det från början men dom tog bort den. Men det kanske bara är mjukvaran? Det va väl nått sånt på Nokia n78 att det fanns en inbyggt fm sändare men den va inte aktiverad.
Jepp http://www.symbian-f...er_verified.htm
Man kan ju alltid hoppas.
Man kan ju alltid hoppas att det finnns en FM-sändare inbyggt dolt där inne under skalet. Men jag är skeptisk!Nokias N97 däremot har FM-sändare. Aktiverad från start också vad jag förstår. Det är klart en bra sak att ha i sin telefon tycker jag. Lyckas sedan någon bygga in så att man kan köra Spotify i sin lur också, ja, då blir det ju en fullständig musikspelare om man kör med FM-sändare ut till vilken recever som helst, var man än är. Vilken party pryl! Någon som har någon kolla på det här med Spotify i telefonen? Jag velar mellan Omnia HD, Nokia N97, Iphone 3GS... MAN BLIR JU TOKIG! Varför kan man inte få allt det roliga i en telefon?? /Snailcookie
Postad 14 juni 2009 - 18:08
Patabata
-
Patabata
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Någon som vet om den kommer att komma till TRE?
Postad 14 juni 2009 - 19:13
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Okej alla glada, här kommer ett klipp filmat från min samsung omnia hd i8910 hemma hos mig kl 20.00 denna trevliga söndagskväll  Filmen är 130 Mb stor. http://www.megaupload.com/?d=49YR8NEJJag tror att denna firmware som skickats ut till oss i Sverige spelar in med bättre ljudkomprimering än de lurar som är Orange-brandade. Jag har firmware ver. IE4.
Redigerat av tha_neo, 14 juni 2009 - 19:51.
Postad 14 juni 2009 - 20:02
qungen
-
qungen
-
Användare
-
-
208 inlägg
hallå är det någon mer än jag som tycker att batteri tiden verkar vara dålig tog telefonen ny laddad imorse och nu kl21
är det bara 2 pinnar kvar på batteriet visst har jag tagit några bilder och jag har varit inne i menyerna rätt mycket men det handlar ju inte om timmar kanske max 1,5 timmar under dagen borde inte batteriet räck mycket mer än så
det står ju ca600 standby timmar o runt 10 timmar taltid hur är det med era omnia hd lurar drar dom åxo mycket ström
Postad 14 juni 2009 - 20:05
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Inte för att jag har en Omnia HD(än) så tror du inte att batteriet blir bättre efter några gångers laddning?
Postad 14 juni 2009 - 20:19
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Okej alla glada, här kommer ett klipp filmat från min samsung omnia hd i8910 hemma hos mig kl 20.00 denna trevliga söndagskväll  Filmen är 130 Mb stor. http://www.megaupload.com/?d=49YR8NEJ
Jag tror att denna firmware som skickats ut till oss i Sverige spelar in med bättre ljudkomprimering än de lurar som är Orange-brandade. Jag har firmware ver. IE4.
Enligt denna sida ska IE6 finnas ute. Verkar dock inte vara en officiell release. Går att läsa mer i deras forum om det. i8910 Omnia HD Debranded! Latest XXIE6 Firmware
Postad 14 juni 2009 - 21:08
qungen
-
qungen
-
Användare
-
-
208 inlägg
Inte för att jag har en Omnia HD(än) så tror du inte att batteriet blir bättre efter några gångers laddning?
det kanske blir bättre (hoppas) men jag har fått för mig att dessa nya batterier inte ska behöva laddas flera gånger innan det har full kraft är det någon som vet lite mera om man måste ladda ur det helt o ladda fullt flera gånger innan det har fullt kapacitet
Postad 14 juni 2009 - 21:28
ritte88
-
ritte88
-
Användare
-
-
112 inlägg
hallå är det någon mer än jag som tycker att batteri tiden verkar vara dålig tog telefonen ny laddad imorse och nu kl21 är det bara 2 pinnar kvar på batteriet visst har jag tagit några bilder och jag har varit inne i menyerna rätt mycket men det handlar ju inte om timmar kanske max 1,5 timmar under dagen borde inte batteriet räck mycket mer än så det står ju ca600 standby timmar o runt 10 timmar taltid hur är det med era omnia hd lurar drar dom åxo mycket ström
Stänger du av alla program? Har du wlan-sökaren på? Det finns en massa saker som drar batteri.
Postad 14 juni 2009 - 21:51
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Okej alla glada, här kommer ett klipp filmat från min samsung omnia hd i8910 hemma hos mig kl 20.00 denna trevliga söndagskväll  Filmen är 130 Mb stor. http://www.megaupload.com/?d=49YR8NEJ
Jag tror att denna firmware som skickats ut till oss i Sverige spelar in med bättre ljudkomprimering än de lurar som är Orange-brandade. Jag har firmware ver. IE4.
Är det bara jag som inte lyckas se videon med ljud? Har testat med VLC och MPC-HC.
Redigerat av feducci, 14 juni 2009 - 21:52.
Postad 14 juni 2009 - 22:01
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
är det någon som vet lite mera om man måste ladda ur det helt o ladda fullt flera gånger innan det har fullt kapacitet
Du ska inte försöka ladda ur alls utan ladda när det är minst ~30% kvar.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|