Klaner för oss "äldre" med spelsinnet i behåll
Postad 26 April 2009 - 10:52
Postad 26 April 2009 - 12:30
Lirade några rundor igår för att försöka lära mig single shot bössan. Är nog lite för dålig skytt för att klara av den. FI måste stå still i minst 5s för att jag skall få till en träff med den....
![]()
MeanMach- du fick in en del sköna träffar på mig igår
Den måste du huka dig för att kunna använda i princip, och röra dig jättesakta om du ska skjuta samtidigt.
Den är bäst på avstånd, du KAN klara av att ta 3 i rad i närstrid men det är inte lätt, kommer det fler än 2 så brukar man vara död.
Sen funkar den ju inte på alla banor heller.
Nej då, inte om man bor i Uppsala. Eller Lund.
Mkt studenter är det dock. Men en riktig folkfest och kul som fan!
Helt OT men bor du i Lund eller?
Postad 26 April 2009 - 12:37
Helt OT men bor du i Lund eller?
han bor i sthlms området så uppsala låter mer passande
Postad 26 April 2009 - 12:47
han bor i sthlms området så uppsala låter mer passande
Jo men han snackade om Lund så man kan ju anta att han är student eller nåt, kanske inte iofs för han är ju äldre än 25 (tror jag?)
Aja skit samma.
Postad 26 April 2009 - 12:48
Jo men han snackade om Lund så man kan ju anta att han är student eller nåt, kanske inte iofs för han är ju äldre än 25 (tror jag?)
Aja skit samma.
kan ju vara så att han har studerat i lund
Postad 26 April 2009 - 14:18
Men nu slutar vi kladda ner tråden med OT.
Postad 26 April 2009 - 16:55
kan ju vara så att han har studerat i lund
Japp, tänkte likadant ungefär.
Sista OT inlägget för mig, för tillfället.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 26 April 2009 - 16:56.
Postad 04 May 2009 - 13:11
/MeanMach
Postad 04 May 2009 - 13:30
vill bara kolla om det finns intresse att köra lite under veckan. Förslag ikväll, tis eller ons vid 21, mindre banor 3vs3 alt. 4vs4. Har ni skaffat de nya banorna?
/MeanMach
Har inte skaffat de nya banorna ännu, verkar de roliga?
Vid 21-tiden är de nog lite ½-svårt. När de blir spel av så brukar det oftast bli efter 22-tiden.
Hade du tänkt dig någon klanmatch eller bara vanlig spel?
//sorken003
Postad 04 May 2009 - 14:52
Har nya banorna.
/bele666
Redigerat av bele_75, 04 May 2009 - 15:16.
Postad 04 May 2009 - 15:44
Är generellt sett intresserad, känner mig dock lite hängig. Influensa? Host, host...vill bara kolla om det finns intresse att köra lite under veckan. Förslag ikväll, tis eller ons vid 21, mindre banor 3vs3 alt. 4vs4. Har ni skaffat de nya banorna?
/MeanMach
Har de nya banorna, men bara spelat bodycount några gånger för att få alla troféerna.
Postad 04 May 2009 - 15:58
Postad 04 May 2009 - 16:08
Har inte skaffat de nya banorna ännu, verkar de roliga?
Vid 21-tiden är de nog lite ½-svårt. När de blir spel av så brukar det oftast bli efter 22-tiden.
Hade du tänkt dig någon klanmatch eller bara vanlig spel?
//sorken003
Har provat de nya banorna, de är bra, tar lite tid att orientera sig på dem bara.
Jag hade inte tänkt någon clanmatch utan bara vanligt spel. Jag skulle kunna starta upp en server med lösen (MHB+) imorgon vid 21, så kan de som vill joina, så får vi se hur många vi blir. Jag har inte startat upp någon server förr, men de borde inte vara så svårt. Om vi inte blir så många, så kan vi bara köra ihop på någon annan server.
/MeanMach
Postad 04 May 2009 - 17:06
eller så skaffar alla nhl så lirar vi sönder allihopa!
eller så slutar du tjata om det spelet som de flesta av oss släppt för ett halvår sedan
Postad 05 May 2009 - 22:09
Var ni många som körde ikväll???
/MeanMach
Postad 06 May 2009 - 07:44
Det är ganska roliga spelsätt även om man själv är usel. Det är dock lite tråkigt när man
lirar lite randomservrar och medspelarna inte bryr sig om uppdraget....
Försökte joina bele666 några gånger men det var alltid fullt
//sorken003
Postad 06 May 2009 - 09:11
Har också comhem, så det blev en internet- och tv-fri kväll igår...Har haft nätverksproblem hela kvällen. Förjävligt!!! Hade sett fram emot att spela med er. Har comhem, och det hade tydligen varit något stort avbrott. Kommer göra ett nytt försök imorgon med en MHB+ server, så för er som kan joina gärna.
Var ni många som körde ikväll???
/MeanMach
Edit: stort avbrott
Redigerat av random111, 06 May 2009 - 09:15.
Postad 06 May 2009 - 11:05
eller så skaffar alla nhl så lirar vi sönder allihopa!
eller så slutar du tjata om det spelet som de flesta av oss släppt för ett halvår sedan
Postad 07 May 2009 - 07:16
Mitt headset dog, men stundtals var det bra samarbete. Vad sägs om att köra igen om några dagar, alternativt en server utan lösen, där vi kör tillsammans mot andra. Känner att man lär sig mer och mer om de olika spellägena och banorna.
/MeanMach
Postad 07 May 2009 - 07:41
Riktigt roligt att spela med er igår, blev riktigt stressad emellanåt. Synd att vi var lite ojämt antal.
Mitt headset dog, men stundtals var det bra samarbete. Vad sägs om att köra igen om några dagar, alternativt en server utan lösen, där vi kör tillsammans mot andra. Känner att man lär sig mer och mer om de olika spellägena och banorna.
/MeanMach
Jupp, de var riktigt kul. De var lite jobbig när lagen blev ojämna....
Körde utan HS men tror nog att man bör ha de när teamen är så små så
att man kan få lite samarbete med sina medspelare. Man märker att man (jag?) fortfarande
inte har full koll på banorna. Ibland så irrar man lite och blir skjuten i ryggen.
bele- tack för bra hjälp i SR.
Sorry att jag inte var till någon större hjälp i target. Klantade mig totalt där. Meanmach fick mig och
jag skulle har valt Medicin gubben när jag fick börja om igen. De svider lite att se dig ligga där och man inte
kan göra något...
//sorken003
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 07 May 2009 - 07:41.
Postad 07 May 2009 - 08:54
![]()
att man kan få lite samarbete med sina medspelare. Man märker att man (jag?) fortfarande
inte har full koll på banorna. Ibland så irrar man lite och blir skjuten i ryggen.
Sorry att jag inte var till någon större hjälp i target. Klantade mig totalt där. Meanmach fick mig och
jag skulle har valt Medicin gubben när jag fick börja om igen. De svider lite att se dig ligga där och man inte
kan göra något...
//sorken003
Vilket spel pratar ni om, blev nyfiken.
Postad 07 May 2009 - 08:56
Kommer antagligen lira lite ikväll också.
Kör tyvärr utan headset, fru och barn sovandes i rummet intill tyvärr.
//Christian_S71
Redigerat av Senjin, 07 May 2009 - 09:03.
Postad 07 May 2009 - 15:32
Riktigt roligt att spela med er igår, blev riktigt stressad emellanåt. Synd att vi var lite ojämt antal.
/MeanMach
Ja det var riktigt kul, jag tyckte du skötte dig bra sista matchen när du var ensam i ditt lag du dödade mig MASSA gånger
Jag är med nästa gång och det vore kul om vi vart några fler.
![]()
kan göra något...
//sorken003
Ingen fara det är ju bara ett spel
Postad 07 May 2009 - 17:00
Ja det var riktigt kul, jag tyckte du skötte dig bra sista matchen när du var ensam i ditt lag du dödade mig MASSA gånger
![]()
Jag är med nästa gång och det vore kul om vi vart några fler.
Ingen fara det är ju bara ett spelSkulle vara kul om alla hade HS så man får höra hur ni låter och svär hehe.
Svär....jo..de kommer nog en del grodor ur munnen..
Kanske tur att man spelar utan HS....
Postad 08 May 2009 - 03:31
Tycker ja oxå=PKan vi inte spela cod 4 nån kväll istället för killzone 2?
Psn: Ra-ic-hu eller Mr-SniiP3Z (kör mest på senare)
Postad 08 May 2009 - 17:30
Kan vi inte spela cod 4 nån kväll istället för killzone 2?
cod 4 är nog över för min del iallafall, men det finns säkert intresse bland andra MHB+/MHB:are.
Hur som helst, skulle vilja kolla intresset att köra ihop på söndagkväll vid 21-tiden. Skulle vara bra om vi fick ihop ett jämt antal. Jag kan sätta upp en MHB+ server om intresset finns, samt skicka ett meddelande till alla i clanen via ps3:an, vet inte hur många som följer denna tråd. Har ni alla de nya banorna?
/MeanMach
Redigerat av Unregisteredf4fc9dc9, 08 May 2009 - 17:31.
Postad 08 May 2009 - 17:49
Jag är på! Lägg till mig (har samma PSN som mitt nick här) så kanske vi kan lira någon kväll/natt/morgon.Kan vi inte spela cod 4 nån kväll istället för killzone 2?
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 08 May 2009 - 17:50.
Postad 08 May 2009 - 19:58
Ja e på om tvn e ledig. PSN id;hado67cod 4 är nog över för min del iallafall, men det finns säkert intresse bland andra MHB+/MHB:are.
Hur som helst, skulle vilja kolla intresset att köra ihop på söndagkväll vid 21-tiden. Skulle vara bra om vi fick ihop ett jämt antal. Jag kan sätta upp en MHB+ server om intresset finns, samt skicka ett meddelande till alla i clanen via ps3:an, vet inte hur många som följer denna tråd. Har ni alla de nya banorna?
/MeanMach
Postad 09 May 2009 - 10:03
/MeanMach
Jag är på! Har de nya banorna.
bele666
Postad 09 May 2009 - 14:01
/MeanMach
Postad 09 May 2009 - 19:27
Kan vi inte spela cod 4 nån kväll istället för killzone 2?
Döööh, COD44, vad hände med Warhawk ?
Med en dåres envishet propagerar jag för Warhawk istället.....
Postad 10 May 2009 - 18:40
Har dock inte de ny banorna...får hämta dem ikväll
//sorken003
Postad 10 May 2009 - 19:58
Några tips för de resp. banorna?
//sorken003
Postad 10 May 2009 - 20:47
Postad 10 May 2009 - 22:39
Online och de nya banorna installerade. Blir väl kanonmat då jag troligen kommer att gå vilse....
![]()
Några tips för de resp. banorna?
//sorken003
Tips = Kill em all
Skämt och sido. Får tacka alla delaktiga för mycket underhållande spel ikväll. Jämna matcher och riktigt spännande emellanåt. Man märker att man lär sig mer och mer gällande taktik och sånt. Några fler sådana här kvällar, så kan vi börja köra mot andra och kanske inte få resultatet 7-0.
Hade varit kanon om vi fått ihop fler och kunde köra 4 vs 4, med tanke på de banstorlekarna vi körde på, men men.
Vi får styra upp något i veckan som kommer.
/MeanMach(ine)
Postad 11 May 2009 - 07:12
Många bra matcher
Tågbanan och jag var väl inte direkt kompisar...
PS: ibland lite svårt att höra vad som sägs via HS. Hur uppfattar ni det?
//sorken003
Postad 11 May 2009 - 09:37
Ja, det var kul. Jag hade både ändrat inställningarna och placeringen av min mikrofon igår. Fick intrycket av att ni andra hörde mig bättre än förut, men det var kanske inte helt bra ändå? Mellan matcherna var det lite svårt att höra, men under matcherna tyckte jag att jag hörde min medspelare bra. Hörde för övrigt även motståndarna bra...Riktigt kul igår!
Många bra matcher
Tågbanan och jag var väl inte direkt kompisar...![]()
//sorken003
Postad 11 May 2009 - 14:22
Riktigt kul igår!
Många bra matcher
Tågbanan och jag var väl inte direkt kompisar...![]()
//sorken003
Håller med. Ibland hörs det jättebra, och ibland mindre bra. Vet inte riktigt vad det beror på. Mellan matcherna hörs typ varannat ord. Skumt!!
Postad 11 May 2009 - 15:06
Ok, det verkar som det finns ett intresse för en 30+ klan, så jag har skapat en klan "Minhembio 30+" med tag "MHB+" för Killzone 2.
Meddela mig här eller via PSN ifall ni vill vara med! Ange ert Minhembio ID ifall det skiljer sig från PSN ID.
Hänger gärna på!
Är 33 bast och lirar med KZ2 och Rockband för tillfället (även Burnout Paradise och COD4 ibland).
psn id: panzerkin
Edit: lite mer info
Redigerat av galactus, 11 May 2009 - 15:47.
Postad 11 May 2009 - 18:44
Postad 11 May 2009 - 22:06
Kan efter 22.......Vad sägs om en MHB+kväll på onsdag vid 21? Vilka kan?
/MeanMach
Postad 12 May 2009 - 09:39
Jag dyker nog upp. Det kan dock bli lite efter 21...Vad sägs om en MHB+kväll på onsdag vid 21? Vilka kan?
/MeanMach
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 filmer
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?