HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
2978 svar till detta ämne
Postad 02 mars 2010 - 02:03
Unregistered1583
-
Unregistered1583
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Blev så sugen när jag läst denna tråd.
Har lutat länge åt en iphone, men jag känner att den e lite överreklamerad och att bara för att alla ska ha den så e den bra.
Nu e den beställd, nu e de bara väntan som gäller.
Min första smart phone, ska bli spännande.
Postad 02 mars 2010 - 07:08
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Förbokat på telia nu! Men sugen att gå över till tre igen efter efter 18 mån hos Telia.. Är det helt klart att dom får in Desire hos Tre eller?
3 kommer att sälja HTC Desire. Pressrelease
Postad 02 mars 2010 - 18:01
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Måhända är jag ute och cyklar ang. vad som blev vad här (det finns ju faktiskt inget bekräftat så allt är mer eller mindre trovärdiga rykten) men att Incredible, med sin betydligt mycket mindre display, skulle vara Androids HD2 motsvarighet är nästan garanterat fel. På den positionen har vi istället HTC Supersonic, om den nu blir officiell någon gång:
http://www.phonearen...one-p_4382.html
Jag står först i kön om/när den släpps, that's for damn sure 
Nu ska jag ut ställa till det igen.  Vill inte vara negativ, men titta på bilderna. För mig är det precis samma mobil (hem, tillbakaknapp är vita/lyser samt att den har rött "galler" vid högtalaren på ena.) I övrigt tycker jag faktiskt de ser identiska ut. titta och fundera själv. Kan såklart ha fel men tror faktiskt bara det är tilltraslat med alla rykten. Tycker även skärmen ser ut att vara betydligt större än 3,7" kan som sagt självklart ha helt fel  men men
Postad 02 mars 2010 - 21:53
Starflake
-
Starflake
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Nu ska jag ut ställa till det igen. Vill inte vara negativ, men titta på bilderna. För mig är det precis samma mobil (hem, tillbakaknapp är vita/lyser samt att den har rött "galler" vid högtalaren på ena.) I övrigt tycker jag faktiskt de ser identiska ut. titta och fundera själv. Kan såklart ha fel men tror faktiskt bara det är tilltraslat med alla rykten. Tycker även skärmen ser ut att vara betydligt större än 3,7" kan som sagt självklart ha helt fel men men
Kanske beror på att skärmen är betydligt större än 3.7"? (4.3") Eller tänkte du på något annat nu?
Postad 02 mars 2010 - 22:04
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Nu ska jag ut ställa till det igen. Vill inte vara negativ, men titta på bilderna. För mig är det precis samma mobil (hem, tillbakaknapp är vita/lyser samt att den har rött "galler" vid högtalaren på ena.) I övrigt tycker jag faktiskt de ser identiska ut. titta och fundera själv. Kan såklart ha fel men tror faktiskt bara det är tilltraslat med alla rykten. Tycker även skärmen ser ut att vara betydligt större än 3,7" kan som sagt självklart ha helt fel men men
Eh, ja Supersonics skärm skall vara 4.3". Det är väl inget snack om saken att det är den som då eventuellt är "Androids HD2". Incredible har en helt annan formfaktor och design och har som sagt bara 3.7". Ah well, nu blev det några OT-inlägg men det är inte så mycket action här ändå så
Postad 03 mars 2010 - 07:54
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Om inspelning i 720p: http://www.androidsp...o-support-divx/Hoppade på tåget och beställde en också!
Postad 03 mars 2010 - 07:57
comp1337
-
comp1337
-
Användare
-
-
230 inlägg
Trevligt.
Kan dem inte komma ut med en docka officiellt, så blir saken biff för mig med  Och undra hur länge det dröjer till 720p-inspelningen? Nån som vill gissa =) ?
Postad 03 mars 2010 - 11:00
JimmyG
-
JimmyG
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Någon som har koll på om Desire har stöd för OpenGL ES 2.0?
Det är ju vitalt om Desiren skall kunna ha spel och applikationer som ens är i närheten av Iphones?
Postad 03 mars 2010 - 16:15
samuels3
-
samuels3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Hyfsad video: http://www.youtube.c...h?v=1bPpmzBWnBUTa en titt vid 10.00, det går ruskigt fort att växla mellan fönstren. Hade jag sett detta hos X10 hade jag häpnat...
Redigerat av samuels3, 03 mars 2010 - 16:19.
Postad 03 mars 2010 - 19:25
CTech
-
CTech
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Samma info om DivX support som ovan fast på svenska: http://www.mobil.se/...g-1.334967.htmlGe mig Desire nu innan jag blir galen !!!
Postad 03 mars 2010 - 20:05
Unregistered1583
-
Unregistered1583
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Ja den e riktigt fin, längtar riktigt mycket.
Vet någon hur det är med skydd till mobilen.
Kommer det finnas tex dispay sheald och hur brukar det vara med fodral till HTC.
Iphone har ju en uppsjö av skydd och fodral.
Vet vi något bestämt releas datum?
Redigerat av Unregistered1583, 03 mars 2010 - 20:06.
Postad 03 mars 2010 - 20:18
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Frågade Cyberphoto om release datum, det här svaret fick jag.
"Lite luddigt men dom siktar på vecka 15 så vi får hoppas att det inte blir några förseningar. (jag ska själv ha en)"
Vill ha den nu
Postad 03 mars 2010 - 20:39
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Kanske beror på att skärmen är betydligt större än 3.7"? (4.3") Eller tänkte du på något annat nu? 
Precis så tänkte jag  Eh, ja Supersonics skärm skall vara 4.3". Det är väl inget snack om saken att det är den som då eventuellt är "Androids HD2". Incredible har en helt annan formfaktor och design och har som sagt bara 3.7".
Ah well, nu blev det några OT-inlägg men det är inte så mycket action här ändå så 
Tycker som sagt de ser identiska ut och har lika stor skärm, men jag har säkerligen helt fel  har ju i vilket fall beställt en Desire så jag behöver ju egentligen inte fundera över det  vill bara ha min lur nu...
Postad 03 mars 2010 - 22:21
Seriouz
-
Seriouz
-
Användare
-
-
140 inlägg
Sorry för OT:
Om nu ryktet om supersonic spec stämmer så tycker jag det är klent av HTC att i jämförelse med HD2 bara ändra mjukvaran (från win mobile till android) och inte så mkt i hårdvaran, bara OLED skärm som skillnad (rätta mig om jag har fel), men va hände med intressanta saker som bättre kamera (kanske filmning i hd), bättre blixt, kamera i fronten, kraftfullare batteri (även om OLED kan hjälpa batt-tiden) etc etc..
BTW: Riktigt intresserad av Desire!
Men kan vi bekräfta från en SÄKER källa (ni vet att de flesta rykten inom teknikvärlden är BS) det här med 720p inspelning, det skulle nog göra så att väldigt väldigt många skulle köpa den!
Man kan tänka sig: varför skulle inte HTC själva gå ut med att den möjligheten stödjs i framtiden?
Redigerat av Seriouz, 03 mars 2010 - 22:29.
Postad 03 mars 2010 - 23:03
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Sorry för OT:
Om nu ryktet om supersonic spec stämmer så tycker jag det är klent av HTC att i jämförelse med HD2 bara ändra mjukvaran (från win mobile till android) och inte så mkt i hårdvaran, bara OLED skärm som skillnad (rätta mig om jag har fel), men va hände med intressanta saker som bättre kamera (kanske filmning i hd), bättre blixt, kamera i fronten, kraftfullare batteri (även om OLED kan hjälpa batt-tiden) etc etc..
BTW: Riktigt intresserad av Desire! Men kan vi bekräfta från en SÄKER källa (ni vet att de flesta rykten inom teknikvärlden är BS) det här med 720p inspelning, det skulle nog göra så att väldigt väldigt många skulle köpa den! Man kan tänka sig: varför skulle inte HTC själva gå ut med att den möjligheten stödjs i framtiden? Enligt den här killen så är det iaf ingen omöjlighet att det släpps en senare mjukvaru uppdatering för HD-filmning. Hårdvaran finns där som sagt. Edit* Såg nu att filmen redan var uppe i tråden.
Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 03 mars 2010 - 23:13.
Postad 04 mars 2010 - 08:37
johanhammar
-
johanhammar
-
Rookie
-
1 inlägg
Kommer HTC Desire ha stöd för ActiveSync?
Postad 04 mars 2010 - 10:14
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Bryter mig in i tråden då jag plötsligt blev sugen på en ny telefon.
Har aldrig ägt en touchmobil och saknar således erfarenhet från både systemet Android och HTC som tillverkare.
Sedan mobiltelefonen gjorde intrång i mitt liv (runt 1996?) har modellerna i princip uteslutande bestått av (Sony) Ericsson. Nuvarande är en gammal T650i som fungerar bra!
Hur som helst.
Vill ha något nytt och mer modernt istället för en vanlig klassisk mobil som jag så många tidigare varit ägare av.
En kollega äger en HTC touch HD, och den tycker jag inte alls är speciellt trevlig. Jobbiga menyer, ganska seg, små knappar på skärmen osv.
Men jag antar det är andra bullar med Android jämfört med Windows 6.1?
Vad tror ni, kommer jag att trivas med HTC Desire? Hur har ni andra upplevt övergången till en touchmobil?
Mvh Mattias
Postad 04 mars 2010 - 10:23
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Har aldrig ägt en touchmobil och saknar således erfarenhet från både systemet Android och HTC som tillverkare. Sedan mobiltelefonen gjorde intrång i mitt liv (runt 1996?) har modellerna i princip uteslutande bestått av (Sony) Ericsson. Nuvarande är en gammal T650i som fungerar bra!
Hur som helst. Vill ha något nytt och mer modernt istället för en vanlig klassisk mobil som jag så många tidigare varit ägare av. En kollega äger en HTC touch HD, och den tycker jag inte alls är speciellt trevlig. Jobbiga menyer, ganska seg, små knappar på skärmen osv. Men jag antar det är andra bullar med Android jämfört med Windows 6.1?
Vad tror ni, kommer jag att trivas med HTC Desire? Hur har ni andra upplevt övergången till en touchmobil?
Mvh Mattias
Jag har inte heller ägt en touchmobil. Men jag fick leka med HTC Hero och den fungerade hur bra som helst. Desire bör vara ännu bättre. Android är överlägset bättre än Winmob 6,1. Och HTC har gjort så stora framgångar att jag personligen tror att dem kommer att vara mycket större om ett par år.
Postad 04 mars 2010 - 12:10
Kurt45
-
Kurt45
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Postad 04 mars 2010 - 14:19
Dawe
-
Dawe
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Har aldrig ägt en touchmobil och saknar således erfarenhet från både systemet Android och HTC som tillverkare. Sedan mobiltelefonen gjorde intrång i mitt liv (runt 1996?) har modellerna i princip uteslutande bestått av (Sony) Ericsson. Nuvarande är en gammal T650i som fungerar bra!
Hur som helst. Vill ha något nytt och mer modernt istället för en vanlig klassisk mobil som jag så många tidigare varit ägare av. En kollega äger en HTC touch HD, och den tycker jag inte alls är speciellt trevlig. Jobbiga menyer, ganska seg, små knappar på skärmen osv. Men jag antar det är andra bullar med Android jämfört med Windows 6.1?
Mvh Mattias
Jag ägde en samsung omnia pro en gång i tiden som oxå körde win mobile 6.1 så jag förstår vad du menar med små knappar i gränsnittet osv har även ägt en vanlig samsung touch som var min första touch och den var enkel att använda, nu har jag en nokia n97mini som använder symbian s60 os och det är inga som helst problem att använda till skilnad mot win mo är det pekfingervänligt överallt sen att de inte är världens snabbaste os är en helt annan sak. Hur som helst jag tycker du ska testa en htc hero i någon butik och få dig lite uppfattning om den det är ju som sagt en föregångare till desire på många sätt även om den använder en äldre version av android och sense UI samt har mindre skärm men då får du iaf lära dig känna android och sense UI Kurt45: Hoppas verkligen inte att htc desire har samma problem, motorolan var ju klart bättre där den fungerade ju som det ska
Redigerat av Dawe, 04 mars 2010 - 14:25.
Postad 04 mars 2010 - 22:28
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Tackar för svaren!
Ser fram emot att testa Desiren när den kommer till butik
Postad 04 mars 2010 - 22:52
Bazziee
-
Bazziee
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Problem med Nexus Ones touch skärm! http://pocketnow.com...-motorola-droid
Android developers har klart och tydligt bekräftat att detta beror på hårdvaran. Nexus one har en riktigt dålig touchskärm, samma som sitter i G1 t ex och alla andra HTC´s tidiga touchscreens mobiler. Om HTC Desire och Legend kommer ha detta vet ingen, och jag väntar med att kolla det. Det där är bedrövligt..Visst det funkar om man bara ska smsa, surfa och hålla på.. Men sen när Android stödjer Open GL ES 2.0 så kommer detta verkligen att försämra upplevelsen på multitouch-spelen, tyvärr.
Postad 05 mars 2010 - 08:58
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
En annan korkad fråga på ämnet touch och Androidmobiler.
Finns det, eller kommer det att dyka upp handkontroll eller joystick (modernt?) som man kopplar till usbingång eller liknande? Alternativt att man sätter telefonen i någon form av ficka/docka så enhet får utformningen likt PSP go!
Någon som vet något om detta?
Postad 06 mars 2010 - 12:52
malexin
-
malexin
-
Rookie
-
8 inlägg
Android developers har klart och tydligt bekräftat att detta beror på hårdvaran. Nexus one har en riktigt dålig touchskärm, samma som sitter i G1 t ex och alla andra HTC´s tidiga touchscreens mobiler.
Det verkar finnas en mjukvarulösning: Interestingly, there is a hack in the framework (which is enabled on the Droid, but not on the N1) that can be enabled by setting config_filterTouchEvents. With it disabled (the default), I get the axis-flipping problem. Enabling it fixes this, but there are still issues with the points "sticking" when they cross. http://forum.xda-dev...mp;postcount=39
Postad 06 mars 2010 - 17:31
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Mycket prat om skärmen nu
Har förstått att de finns begränsningar, men det är mest vid spelande!?
Om vi räknar bort spel helt (kommer inte att spela mycket spel med min) så är det inget "problem"/begränsning jag kommer lida av? eller skadar det här också upplevelsen för vanligt användande?
Postad 06 mars 2010 - 17:59
avozetta
-
avozetta
-
Användare
-
-
158 inlägg
Kommer HTC Desire ha stöd för ActiveSync?
Om du syftar på Exchange Active Sync så är svaret ja, annars hade jag inte fått välja den som företagstelefon.
Postad 07 mars 2010 - 10:11
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Postad 07 mars 2010 - 17:15
tomishu
-
tomishu
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Det har ju undrats en del över desires multitouch och huruvida den har samma problem som nexus. Hittade detta klipp på youtube igår, vilket verkar tyda på att... det är exakt samma skärm som nexus? Men frågan är väl fortfarande, hur mycket kommer man lida av det? Deisre multitouch
Postad 07 mars 2010 - 17:31
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Det har ju undrats en del över desires multitouch och huruvida den har samma problem som nexus. Hittade detta klipp på youtube igår, vilket verkar tyda på att... det är exakt samma skärm som nexus?
Men frågan är väl fortfarande, hur mycket kommer man lida av det?
Deisre multitouch
Trist men väntat. Hur mycket man kommer lida av det? Beror förstås på men t.ex. 3D-spel och emulatorer som stödjer MT kommer bli ganska problematiska tyvärr :/
Postad 07 mars 2010 - 20:06
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlägg
En till film som visar multitouch på Nexus one/Droid. The Nexus One/Droid multitouch debateKika in den andra applikationen i filmen. Intressant eftersom att nexus och desire verkar ha samma panel.
Postad 07 mars 2010 - 20:28
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Ja den videon bekräftar ju bara ytterligare att det är något knas med Nexus multitouch.
Anledningen till att det andra appet flyter bättre på Droiden är ju sannolikt för att den inte blir förvirrad när y-axispunkterna korsas. På Nexus laggar appen till när punkterna korsas, precis som i den första appen.
Postad 08 mars 2010 - 08:12
Kurt45
-
Kurt45
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Kolla verkar vara fel på appen som kollar multitouch. http://www.youtube.c...feature=related
Postad 08 mars 2010 - 08:31
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Kolla verkar vara fel på appen som kollar multitouch. http://www.youtube.c...feature=related
Kul, här verkar inte vara något fel alls på skärmen. Vad skall man tro?
Postad 08 mars 2010 - 08:40
comp1337
-
comp1337
-
Användare
-
-
230 inlägg
Självklart hoppas man att där inte är något fel på skärmen, men jag tycker att app#2 var lite missvisande.Vet inte hur jag ska förklara det, men i och med att det blir en kvadrat, med punkter i hörnen, i alla hörn, så vet man inte om telefonen uppfattar att det är hans fingrar som rör där, eller "buggen".
Edit: Såg att folk skrivit det bland kommentarerna till videon också.
Redigerat av comp1337, 08 mars 2010 - 08:42.
Postad 08 mars 2010 - 08:55
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Självklart hoppas man att där inte är något fel på skärmen, men jag tycker att app#2 var lite missvisande.Vet inte hur jag ska förklara det, men i och med att det blir en kvadrat, med punkter i hörnen, i alla hörn, så vet man inte om telefonen uppfattar att det är hans fingrar som rör där, eller "buggen".
Edit: Såg att folk skrivit det bland kommentarerna till videon också.
Har sett det också, men det verkar ju inte som Nexus ägarna haft några speciella problem med skärmen hittills. Inte vad jag läst iallafall, men har kanske missat det.
Postad 08 mars 2010 - 09:12
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Se de två inläggen ovanför ditt.
Postad 08 mars 2010 - 09:29
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Har sett det också, men det verkar ju inte som Nexus ägarna haft några speciella problem med skärmen hittills. Inte vad jag läst iallafall, men har kanske missat det.
N1 har en billigare (sämre) detektor, den andra filmen visar tyvärr inte att det första programmet hade fel utan bara döljer det faktum att skärmen inte följer fingrarna på rätt axis. Får hoppas att desire har en bättre hårdvara (och att N1 får en nästa generation med bättre detektor). Ser det inte som ett problem vid vanlig användning, men det kan visa sig problematiskt om man tex skriver snabbt på virtuella tangentbordet (att den tror man tryckt på fel tangent) Kör man pekfingervalsen så skall man inte ha några problem.
Postad 08 mars 2010 - 10:57
archmage4ever
-
archmage4ever
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Jag skickade detta till HTC idag för att försöka få någon kommentar på ett uppenbart problem som är skandal om dom inte tänker fixa. Hi!
I have a question about the HTC Desire android phone that is coming soon to Europe.
There has been a lot of talk about a Sensor-problem with the multitouch-screen and that the screen cannot properly handle multitouch when the axis of two points are crossed by each other. It is seen here: http://androidandme....-the-nexus-one/.
A statement about this problem on the Nexus One has been made and i wonder, will the HTC Desire have the same problematic sensor when it is released? Or will it be fixed before that?
Kind Regards Stefan Östberg
Postad 08 mars 2010 - 11:17
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Bra intiativ. Hoppas du får ett bra svar också.
Postad 08 mars 2010 - 11:22
Ticalo
-
Ticalo
-
Forumräv
-
-
841 inlägg
Hoppas verkligen att Desire inte har samma problem. Vore ett stort misstag av HTC att tillverka ännu en telefon med samma fel.
Sålde min HTC HD2 i väntat på Desire. Kan inte vänta så länge till
Postad 08 mars 2010 - 11:37
Danneman_
-
Danneman_
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Det är inte så att det kan vara mjukvaruproblem då? Eller är det hårdvaran? :|
Annars kan det ju lösas senare
Postad 08 mars 2010 - 16:53
RetaN
-
RetaN
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
hmmm vad tycker ni om detta? http://www.youtube.c...h?v=7rOgFX1-EwEsticker åt alla håll och kanter ju :/..
Postad 08 mars 2010 - 19:02
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Ytterligare en video som visar hur kass Nexus One's skärm är: http://www.youtube.c...h?v=dsSUqkh8pcI. Som det ser ut i nuläget så kommer jag sannolikt att avbeställa min Desire eftersom den tydligen har likadan skärm. Hyfsat dumsnålt av HTC att förstöra en kanonbra telefon genom att stoppa in en 3:e klassens touch-skärm.
Postad 08 mars 2010 - 19:16
RetaN
-
RetaN
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Ytterligare en video som visar hur kass Nexus One's skärm är: http://www.youtube.c...h?v=dsSUqkh8pcI.
Som det ser ut i nuläget så kommer jag sannolikt att avbeställa min Desire eftersom den tydligen har likadan skärm. Hyfsat dumsnålt av HTC att förstöra en kanonbra telefon genom att stoppa in en 3:e klassens touch-skärm.
mm håller med... :/... avbeställt min nu... får se vad apple kanske kommer med till sommaren istället då... usch va synd :/. lägger beställning på desire igen ifall något positivt dyker upp om skärmen..
Postad 08 mars 2010 - 20:52
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
mm håller med... :/... avbeställt min nu... får se vad apple kanske kommer med till sommaren istället då... usch va synd :/.
lägger beställning på desire igen ifall något positivt dyker upp om skärmen..
Har börjat tänka lite i samma bana, men vill verkligen ha en mobil med Android. :S kan inte ha min gamla skit så mycket längre... Kan tänka mig en Iphone jag med, men har mycket hellre en HTC med Android. suck.
Postad 08 mars 2010 - 21:00
Belgar
-
Belgar
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Jag har beställt en oxå, var helpeppad men nu vet jag inte.
Tror jag dock kommer vänta med avbeställning tills archmage4ever har fått något svar från HTC.
Postad 08 mars 2010 - 21:09
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Blev också lite tveksam nu, men å andra sidan...när har man någon praktiskt nytta av multitouch?
PTZ funkar ju och om man inte spelar...när och till vad har man det då? Dock är det ju illa att felet ens finns...man tycker ju att de borde ha märkt det och satt in en annan panel...
Postad 08 mars 2010 - 21:18
archmage4ever
-
archmage4ever
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Blev också lite tveksam nu, men å andra sidan...när har man någon praktiskt nytta av multitouch?
PTZ är det jag mest är ute efter med. MEN, det är en stor faktor att man vet att när det kommer någon go App (eller kanske redan finns) som man kan ha nytta av att t.ex. snurra på något som korsar axlarna så kommer det inte funka felfritt.
Redigerat av archmage4ever, 08 mars 2010 - 21:18.
Postad 08 mars 2010 - 21:38
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Jag tycker att man skall slappna av lite och vänta på svaret från HTC och/eller releasen. Det är klart att man inte vill betala 5 papp för en lur som man vet det är fel på. Men än så länge är det bara spekulationer.
Postad 08 mars 2010 - 21:40
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Dum fråga kanske, men har Hero:n samma multitouch-problem?
har nämligen inte stört mig nåt på min nuvarande hero, men har även jag en desire förbokad som jag börjar bli lite tveksam till pga allt folk skriver. men det kanske är överdrivet petigt i sammanhanget?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|