Postad 11 February 2010 - 14:05
Postad 11 February 2010 - 14:33
Najs! Höll på att fråga vad du ska driva dem med men kom på mitt i meningen att de ju inte kräver någon externt steg... Ska bli spännande att höra!bs60 kommer hämtas på fredag f.m... Jag och en polare ska försöka hinna montera dem samma dag så att de hinner spelas in några timmar iaf.
Postad 11 February 2010 - 19:56
Najs! Höll på att fråga vad du ska driva dem med men kom på mitt i meningen att de ju inte kräver någon externt steg... Ska bli spännande att höra!
Hoppas att du kommer bjuda in hela forumet på provlyssning med ditt nya system sen...
Postad 11 February 2010 - 20:16
Vilket av dem?Hoppas att du kommer bjuda in hela forumet på provlyssning med ditt nya system sen...
Postad 11 February 2010 - 20:18
Vilket av dem?
Ditt nya lilla söta är klart ?? Den gamla skiten vill väl ingen lyssna på ??
Postad 11 February 2010 - 20:24
Ok... Men jag har ju bara en lyssningsfåtölj i det lilla systemet...Ditt nya lilla söta är klart ?? Den gamla skiten vill väl ingen lyssna på ??
![]()
Sitter precis i detta nu och lyssnar på Sades nya i det gamla skitsystemet. Låter skit(bra!!!!!!!!).Ditt nya lilla söta är klart ?? Den gamla skiten vill väl ingen lyssna på ??
![]()
Postad 11 February 2010 - 20:42
Sitter precis i detta nu och lyssnar på Sades nya i det gamla skitsystemet. Låter skit(bra!!!!!!!!).
Sade...? Har ju inte frågat... Du är kille va...? Hetero...?
Postad 11 February 2010 - 20:49
Japp. Trygg i det, dessutom... Fobiker har ofta några procent, det vet du väl?Sade...? Har ju inte frågat... Du är kille va...? Hetero...?
Postad 11 February 2010 - 20:51
Najs! Höll på att fråga vad du ska driva dem med men kom på mitt i meningen att de ju inte kräver någon externt steg... Ska bli spännande att höra!
Jo, hela alltet kommer alltså drivas av det något kontroversiella steget NAD208, rörälskarnas hatobjekt nummer 1
(*obs, skämt*)
Postad 11 February 2010 - 20:53
Jo, jag är mentalt förberedd...Jo, hela alltet kommer alltså drivas av det något kontroversiella steget NAD208, rörälskarnas hatobjekt nummer 1
![]()
(*obs, skämt*)
Postad 12 February 2010 - 00:49
Postad 12 February 2010 - 08:29
Riktigt spännande att XTZ ska dema sina nya topphögtalare....är riktigt spänd på vad dessa kan prestera.
Jo, dom vill jag höra också, även om det är ju mässljud...
Jo, hela alltet kommer alltså drivas av det något kontroversiella steget NAD208, rörälskarnas hatobjekt nummer 1
![]()
(*obs, skämt*)
Haha !
Ska bli riktigt kul att lyssna hos dig och se hur du fått till det som helhet i ditt system, jag har ju hört en del olika uppsättningar pi60s nu och det är alltid kul att höra hur dom presterar i olika miljöer.
Det blir för dig att trimma in basmodulerna hela fredag's natten så att allt är topp-notch till när vi kommer över...
Jo, jag är mentalt förberedd...
Tror du... vänta bara tills du sitter där i soffan med lyrisk blick och haksläpp (Då du konstaterar att det låter livlöst och helt utan "själ"/närvaro på typiskt "transistor vis"....
Är det inte farligt att vistas på beroendeframkallande platser
Jag får nog be någon hålla handen.
Jag är oftast av nästan motsatt påverkan, jag blir nästan alltid mer nöjd med det jag har hemma av att lyssna på (enligt mitt sätt att se på saken) dyra anläggningar som presterar undermåligt...
Steg och liknande är dock oftast intressant på mässor !
Annan rolig teknik som dyker upp är också intressant att titta på såklart
Edit: och IS ska tydligen ha ett helt egent rum i år med största systemet lät det som, så det är ett klart måste att lyssna på !!! hur som så är det ett stort system som dom skulle dema (hoppas på deras "värsting"), det ska bli intressant
Jag vet detta för att:
En bekant till mig känner tydligen någon som är väldigt bra vän med huvudkonstruktören till IS. Min bekanta skulle egentligen ha varit med och demat musik på mässan, men det blev inte av då han fick förhinder för att provspela hos IS (han är Djay)... Men det kan hända att han hittar förbi på mässan som besäkare i alla fall.
Redigerat av DVD-ai, 12 February 2010 - 08:30.
Postad 12 February 2010 - 08:52
Vi får väl se, ska åka till Täby om en stund.
Postad 12 February 2010 - 08:54
Erik har väl inte s, va?Ska bli riktigt kul att lyssna hos dig och se hur du fått till det som helhet i ditt system, jag har ju hört en del olika uppsättningar pi60s nu och det är alltid kul att höra hur dom presterar i olika miljöer.
Mm... Jo, som sagt, jag är mentalt förberedd.Tror du... vänta bara tills du sitter där i soffan med lyrisk blick och haksläpp (Då du konstaterar att det låter livlöst och helt utan "själ"/närvaro på typiskt "transistor vis"....
)
Postad 12 February 2010 - 08:56
Riktigt kul att få höra ett "komplett" Ino-system...Det bästa hos mig har hittills varit illusionen och närvaron, med dagens tillskott blir det förhoppningsvis lite rakare i botten och mer ös till elektronisk musik.
Vi får väl se, ska åka till Täby om en stund.
Redigerat av bensnake, 12 February 2010 - 08:56.
Postad 12 February 2010 - 10:11
Så ni får nöja er med gamla hederliga pi60 ser det ut som (inte fyskam på något sätt).
Postad 12 February 2010 - 10:26
Det blir bra anyhow... Nu sätter jag mig i bilen och styr mot storsta'n! Synes...Nehe, kunde inte hämta bs60 idag trots allt. Öhman har fått nåt fel på sin dator så han har ingen koll på grejer för tillfället..
Så ni får nöja er med gamla hederliga pi60 ser det ut som (inte fyskam på något sätt).
Postad 12 February 2010 - 10:32
Erik har väl inte s, va?
Mm... Jo, som sagt, jag är mentalt förberedd.
Hehe, bra det !
Nej jag har vanliga pi60 (2008)
Jaha, jag hade för mig du hade pi60s... aja men pi60 "duger" ju ganska bra....
Det blir bra anyhow... Nu sätter jag mig i bilen och styr mot storsta'n! Synes...
Tycker jag, kör försiktigt
Det gör vi, har handlat öl nu iaf
Vad kom du över för något ?!
Postad 12 February 2010 - 13:53
Postad 12 February 2010 - 13:57
/Mats
Postad 12 February 2010 - 14:01
Jag kommer nog att hojta till om jag ser en jätte i Billabong-tröja....
........även om jag inte har snackat så väldigt mycket med er grabbar så är det alltid kul att få lite ansikten på folk i forumet......
Jag kommer att ha den under en annan tröja kanske, så inte säkert att du ser den...
Just nu verkar det som jag får några timmar på mässan,kommer också hojta!
/Mats
Va kul
hojta till bara om du vågar, och hoppas på att det är vi...
Postad 12 February 2010 - 14:08
Ja det får man ju hoppasVa kul
![]()
hojta till bara om du vågar, och hoppas på att det är vi...
/Mats
Redigerat av Unregistered89a7be48, 12 February 2010 - 14:42.
Postad 12 February 2010 - 15:11
Tyckte iaf att det kanske lät lite bättre ändå efteråt, kanske man blivit kabeltroende
Köpte ca 20 öl av mitt standard-ölningsmärke, åbro bryggmästarens. 5.7% så att man blir berusad lite snabbare!
Redigerat av Erik_a80, 12 February 2010 - 15:13.
Postad 12 February 2010 - 15:15
1: skaffa knivbananer
2: löd på dom (se till att löda noga och ordentligt)
3: Njut av att alltid ha perfekt kontakt och inte behöva efterdra några skruvar och inga problem med oxidation
Edit: prima ! den smakar inte illa heller
Redigerat av DVD-ai, 12 February 2010 - 15:17.
Postad 12 February 2010 - 15:16
Köpte ca 20 öl av mitt standard-ölningsmärke, åbro bryggmästarens. 5.7% så att man blir berusad lite snabbare!
Det borde räcka till DVD-ai. Vad skall ni andra dricka?
Postad 12 February 2010 - 15:17
Vi ska inte dricka, vi ska peka och skrattaDet borde räcka till DVD-ai. Vad skall ni andra dricka?
Postad 12 February 2010 - 15:21
Det borde räcka till DVD-ai. Vad skall ni andra dricka?
Haha, jo du tror det...
märker att jag får lov att kompletera med eget!
Vi ska inte dricka, vi ska peka och skratta
borde jag känna mig utsatt på något vis...
Postad 12 February 2010 - 15:26
Han medelade att om man vill ha en liten gnutta chans att ta sig in på TAD's demo så måste man vara där vid öppning och skynda sig in och norpa åt sig biljetter till TAD!!!
Dom komemr att köra med deras nya monoblock från TAD och även dema monitorerna
Hoppas jag får tag i en biljett, jag kommer att vara där vid öppning som sagt, hänga på låset antagligen.
Redigerat av DVD-ai, 12 February 2010 - 15:27.
Postad 12 February 2010 - 15:28
Edit: för ett tag sedan pratade jag med Bensnake och han är påväg upp.
Han medelade att om man vill ha en liten gnutta chans att ta sig in på TAD's demo så måste man vara där vid öppning och skynda sig in och norpa åt sig biljetter till TAD!!!
Dom komemr att köra med deras nya monoblock från TAD och även dema monitorerna![]()
Hoppas jag får tag i en biljett, jag kommer att vara där vid öppning som sagt, hänga på låset antagligen.
Jag med. Är garanterat där innan 10, sen får vi rusa in.
Postad 12 February 2010 - 16:44
Hifi-klubben kommer dema nya B&W 800 serien.
Dom måste man få lyssna på, sen hoppas jag att MA RX8:orna finns på plats.
De nya XTZ vore också roliga att få lyssna på, varit lite skeptisk men börjar gilla dom mer och mer (designen)
Sen ska dom ju låta bra också!
Postad 12 February 2010 - 17:31
man betalar för?
Postad 12 February 2010 - 17:58
Jag var i Vimmerby i onsdags och lyssnade på monoblocken, CD-spelare från TAD och både Ref 1 och Compact Reference. Andrew är tillbaka detta året också. Jag säger bara MISSA INTE ULTIMATE:s demo!!!!!Edit: för ett tag sedan pratade jag med Bensnake och han är påväg upp.
Dom komemr att köra med deras nya monoblock från TAD och även dema monitorerna![]()
Nu får man spara veckopengen ett tag innan det blir köpa av.
Postad 12 February 2010 - 18:21
Jag kommer att ha den under en annan tröja kanske, så inte säkert att du ser den...
Nu låter det nästan som du inte vill hälsa.....
Postad 12 February 2010 - 18:57
Postad 12 February 2010 - 19:13
Har ni tryckt upp namnlappar med både nick och namn som ni kan ha på er nu då pojkar ?
Så här snygga killar?
Postad 12 February 2010 - 19:39
Hmm, hinner inte dit förrän 14 00 i morn. Är det tvådagsbiljett
man betalar för?
såvitt jag vet så är de en tvådagarsbiljet
Postad 12 February 2010 - 20:26
DVD-ai>> Ingen fara.....jag bara skojar med dig......jag ser ut som på kortet....men är kanske inte lika stor som dig....
Postad 12 February 2010 - 20:33
någen mer från uppsala som ska dit i morgon och siktar på det tåget?
Postad 12 February 2010 - 21:12
Om någon vill ta en bira
/Mats
Postad 12 February 2010 - 22:22
Jappser ut som att jag får en dag ledigt, försöker ta 9,09 tåget från uppsala så borde vara där lagom tills det öpnar.
någen mer från uppsala som ska dit i morgon och siktar på det tåget?
Postad 12 February 2010 - 23:01
bättre en att vara hemma Jag sitter på det tågte har övertalat min härskarinna så jag får vara där medan 10-13,defenetivt bättre en att vara hemma.
Om någon vill ta en biramed mig på sheraton så slå en pling/eller kolla in i baren sitter nog där redan 12 om jag känner mig själv rätt med några inköpta skivor.
/Mats
Jag gillar bira !
Postad 12 February 2010 - 23:17
Tänkte ta mig upp i morgon borde vara framme på centralen precis innan 10..
Verkade dock som mitt tänkta mäss-sällskap hoppade av, blev för mkt resande. Är det bestämt något direkt Minhembio-gäng får gärna nån skicka iväg ett PM, går ju alltid läsa på tåget om jag inte skulle hinna läsa innan avfärd.
Kameran laddad, minneskort tömda och störande filter avplockat, känner mig rätt beredd för mässa.
Tyvärr går ju tågen hem ganska tidigt så missar sjätte tunnan, även om det är ett mycket trevligt ställe =(
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
33 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?