Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *

2353 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 maj 2010 - 19:01

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Ingen förutom t.ex. HTC Desire, Nexus 1 och Nokia N900 kan hantera flash just nu.....

Varför är detta så svårt? Flash är ju inte direkt något nytt och används i väldigt stor utsträckning på webben...

Kan man vänta sig att någon schysst webläsare som man kan ladda ner så småningom kommer kunna hantera flash (t.ex. Opera Mini), eller måste det finnas inbyggt i OS:et från början?

Postad 23 maj 2010 - 19:23

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0

Varför är detta så svårt? Flash är ju inte direkt något nytt och används i väldigt stor utsträckning på webben...

Kan man vänta sig att någon schysst webläsare som man kan ladda ner så småningom kommer kunna hantera flash (t.ex. Opera Mini), eller måste det finnas inbyggt i OS:et från början?

Problemet ligger i prestandan. Flash är väldigt krävande vad jag förstått......
Men Froyo ska ju ha stöd för senaste flash, så vi får vänta å se

Postad 23 maj 2010 - 21:24

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Ingen förutom t.ex. HTC Desire, Nexus 1 och Nokia N900 kan hantera flash just nu.....

Va?
Det finns massa fler smartphones och även vissa standardlurar som klarar flash.
Desire och Nexus One har väl bara flash lite precis som dom andra lurarna som klarar flash.
Dock så kommer ju Nexus One snart gå att uppgradera med Android 2.2 och så småningom även flash 10.1.
Men om det är äkta flash bara som räknas, så är det ju bara N900 som har det... om än inte senaste versionen.
Är det inte äkta flash som räknas, så finns det massa lurar.

Postad 23 maj 2010 - 22:10

Unregistered1820
  • Unregistered1820
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Har just beställt en X10 mini, mest för Spotify, GPS, Surf och SMS samt möjligen också för ett och annat telefonsamtal :)
Har en WM6.1 Omnia som är usel på att visa webbsidor(Opera (9)) där exempelvis MHBs meny(forum galleri m.m) under reklamen (som inte visas) hamnar under varann. Provade även Opera10 som kraschade (krock med 9 i ROM-minnet?)

Försökte nyligen ladda ner en bifogad fil i ett epost gmail (från mig själv, en .cab fil, WM installations filer) men det enda Omnian visade var en text rad med namnet på den bifogade filen.
Är det någon som vet hur X10 minins webbläsare fungerar.

Postad 23 maj 2010 - 22:21

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

Va?
Desire och Nexus One har väl bara flash lite precis som dom andra lurarna som klarar flash.
Dock så kommer ju Nexus One snart gå att uppgradera med Android 2.2 och så småningom även flash 10.1.
Men om det är äkta flash bara som räknas, så är det ju bara N900 som har det... om än inte senaste versionen.

N1 uppdateras ju nu med 2.2.
Och sedan hämta Flash 10.1 (beta)

Postad 24 maj 2010 - 04:21

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0

Va?

De jag skrev var några exempel.
Vilka fler är det som kan hantera flash, av dagens telefoner ?
Nu menar jag inte någon smartphone som kan visa en sida med lite flashinnehåll, utan någon som kan visa flashvideo osv.

Redigerat av Baily, 24 maj 2010 - 04:28.

Postad 24 maj 2010 - 19:17

Puss
  • Puss
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Här är ett gäng nya filmer som visar upp X10 Mini.

Först tre filmer från sonyericsson själva där dom förklarar hur man gör vissa enkla saker med telefonen
Xperia™ X10 mini messaging
Xperia™ X10 mini on screen keyboard
Using Timescape on Xperia™ X10 mini

Här kommer också en film som jag tycker är intressant, ett test på hur det går att skriva med ett on screen qwerty på den lilla skärmen.
X10 mini - qwerty
Tycker helt att det ser ut att funka helt ok, och har fått mig att bli mer sugen på X10 Mini efter att ha varit helt inne på Mini Pro. Det får mig att tro att swype eller något annat liknande on screen qwerty (om dom hade funnits med stöd för svenska) skulle vara minst lika lätt att skriva på som ett fysiskt tangentbord.

Postad 24 maj 2010 - 19:25

Adebisi_6
  • Adebisi_6
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Först tre filmer från sonyericsson själva där dom förklarar hur man gör vissa enkla saker med telefonen

Här kommer också en film som jag tycker är intressant, ett test på hur det går att skriva med ett on screen qwerty på den lilla skärmen.
X10 mini - qwerty
Tycker helt att det ser ut att funka helt ok, och har fått mig att bli mer sugen på X10 Mini efter att ha varit helt inne på Mini Pro. Det får mig att tro att swype eller något annat liknande on screen qwerty (om dom hade funnits med stöd för svenska) skulle vara minst lika lätt att skriva på som ett fysiskt tangentbord.

Jag tycker det ser ut att funka sådär jag. För det första gillar jag inte att vända på skärmen, sen funkar det inte så bra trots att den är vänd i landscape-mode, går ju riktigt långsamt. Tror mycket mer på Mini Pro, men det återstår att se hur väl knappsatsen är utformad.

Om man däremot nöjer sig med T9 tror jag Minin är helt ok.

Postad 24 maj 2010 - 19:33

Puss
  • Puss
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag tycker det ser ut att funka sådär jag. För det första gillar jag inte att vända på skärmen, sen funkar det inte så bra trots att den är vänd i landscape-mode, går ju riktigt långsamt. Tror mycket mer på Mini Pro, men det återstår att se hur väl knappsatsen är utformad.

Om man däremot nöjer sig med T9 tror jag Minin är helt ok.

Helt rätt, det ser långsamt ut. Men som det står i beskrivningen till videon är det första gången hon som skriver på den försöker, och mina egna erfarenheter av touchmobiler med större skärmar är att det är väldigt svårt att skriva dom första gångerna. :(
Det var just därför jag menade att något tangentbord som t.ex. swype skulle vara intressant på den då man inte behöver träffa precis rätt knapp utan bara dra ungefär över de bokstäver ordet innehåller. Ett litet demo på hur swype fungerar här: How to Swype!

Postad 24 maj 2010 - 19:40

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Helt rätt, det ser långsamt ut. Men som det står i beskrivningen till videon är det första gången hon som skriver på den försöker, och mina egna erfarenheter av touchmobiler med större skärmar är att det är väldigt svårt att skriva dom första gångerna. :(
Det var just därför jag menade att något tangentbord som t.ex. swype skulle vara intressant på den då man inte behöver träffa precis rätt knapp utan bara dra ungefär över de bokstäver ordet innehåller. Ett litet demo på hur swype fungerar här: How to Swype!

Finns swype till Andoid? Vet att shapewriter finns som bygger på liknande teknik. Vet dock att ordlistan är rätt begränsad i shapewriter än så länge, vanliga ord som "egentligen" saknas. Men jag tror stenhårt på den typen av textinmatning i touchmobiler.

Postad 24 maj 2010 - 19:43

Puss
  • Puss
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Ja, Swype finns till Android. Men som jag har förstått finns inget stöd för svenska än, men eftersom att Swype verkar finnas till Windows Mobile och där ha stöd för svenska så borde det ju komma någon gång framöver.

Postad 24 maj 2010 - 20:12

bernersjo
  • bernersjo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Vilken ska man välja?? Jag har sedan tidigare beställt en Mini Pro, men blev nu lite sugen på den vanliga minin.. Frågan är hur ofta man kommer använda qwertyn ändå.. Kollat lite på filmerna på youtube (se några inlägg ovan exempelvis), tycker de verkar funka rätt bra.. Dessutom så släpps ju Minin en månad tidigare.. Funderar på att avbeställa Pro:n och beställa en vanlig Mini istället.. I värsta fall får jag köpa en av varje sen...! :(

Edit: Nu var ordern ändrad, kommer ligga en vanlig Mini i lådan i övermorgon.. Hoppas man inte ångrar sig om en månad då :D

Redigerat av bernersjo, 24 maj 2010 - 20:32.

Postad 24 maj 2010 - 20:24

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Ja, Swype finns till Android. Men som jag har förstått finns inget stöd för svenska än, men eftersom att Swype verkar finnas till Windows Mobile och där ha stöd för svenska så borde det ju komma någon gång framöver.

Min bror laddade hem Swype till sin Windows mobile telefon och det fanns bara engelsk ordbok där...

Postad 24 maj 2010 - 20:33

Puss
  • Puss
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Se där, även pussar kan ha fel ibland :(
Såg bara att det skulle finnas på svenska till Windows Mobile på ett forum där det diskuterades om en svensk version till Android skulle släppas.

Postad 24 maj 2010 - 20:42

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Edit: Nu var ordern ändrad, kommer ligga en vanlig Mini i lådan i övermorgon.. Hoppas man inte ångrar sig om en månad då :(

Vart beställde du ifrån? Inte säkert att du får den i första släppet då det kan ha varit många som har förbokat.

Själv ligger jag på 30de plats hos Dustin.

Postad 24 maj 2010 - 20:54

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
hei, något som funnit silcone skydd til X10 mini?

Postad 24 maj 2010 - 21:40

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

För det första gillar jag inte att vända på skärmen ...... Tror mycket mer på Mini Pro....

Tja, även på Mini Pro måste du ju vända på skärmen.

Postad 24 maj 2010 - 22:09

thorstenn
  • thorstenn
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0

X10 mini - qwerty

Asså fy fan vad jag gillar interfacet på minin. Får exakt samma wow-känsla som när jag använde iphone för första gången. Stör mig lite på att minin verkar OERHÖRT mycket mer genomarbetad än x10an (stora). Fotoalbumet ser mkt bättre ut t.ex. (bläddra genom bilder) och små saker som att man kan "highlighta" text och ändra var markören är (som förstoringsglaset på iphone). Sen har de använt en bättre skärm i minin också?! Vilken är det SE satsar på egentligen?! Hoppas ryktena stämmer och de släpper en ~3tums android också

Postad 24 maj 2010 - 22:20

Adebisi_6
  • Adebisi_6
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Tja, även på Mini Pro måste du ju vända på skärmen.

Ja, det har du rätt i. Fan! :(

Men då får man iaf möjligheten att skriva snabbt och ordentligt (hoppas jag).

Postad 25 maj 2010 - 01:09

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Stör mig lite på att minin verkar OERHÖRT mycket mer genomarbetad än x10an (stora). Fotoalbumet ser mkt bättre ut t.ex. (bläddra genom bilder) och små saker som att man kan "highlighta" text och ändra var markören är (som förstoringsglaset på iphone).

Har en kännsla av att den annalkande större X10 uppdateringen (den som skall komma snart, innan 2.1) kommer nog innehålla mycket av förbättringsarbetet X10 mini redan fått.

Redigerat av twintin, 25 maj 2010 - 01:10.

Postad 25 maj 2010 - 03:44

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

De jag skrev var några exempel.
Vilka fler är det som kan hantera flash, av dagens telefoner ?
Nu menar jag inte någon smartphone som kan visa en sida med lite flashinnehåll, utan någon som kan visa flashvideo osv.

Det finns massor, du får gå in på GSMarena och läsa lite recensioner.
Men Samsung Jet (icke smartphone)
Samsung M8910 Pixon12 (icke smartphone)
Samsung S5230 Star (icke smartphone)
och Samsung Omnia II
och Samsung Omnia HD
Samsung i8510 INNOV8
Nokia 5800
Nokia E71
Nokia 6220 classic
HTC TOuch HD
Där är bara några exempel på mobiler, ingen av dom är ens senaste nytt, alla släppta innan dom tre exempel som togs upp.
Nokia har en massa i sin portfölj, tack vare Symbian, som har Java och Flash-stöd i dom senare versionerna, sedan 2008 i alla fall...
Även flera modeller av HTC med Windows Moible har klarat flash sedan 2008 (även vissa andra producenters mobiler med windoes mobile)

Sony Ericsson Elm (icke smartphone)
Sony Ericsson Hazel (icke smartphone)
Ännu fler som har flash-stöd.

Postad 25 maj 2010 - 03:57

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Om man tänker på storlek, så är det rätt stor skillnad mellan mini och mini pro.
Millimetrarna kanske inte är jättemånga... men om man jämför med andra mobiler, så finns det väldigt få som är mindre än X10 mini, medan det finns massa som är mindre eller i samma storlek som Mini Pro....
Dom som står och väger, borde vänta på att dom båda finns i butik (dummy eller äkta spelar ju ingen roll om man ska avgöra skillnaden). Och dom som går stenhårt in för att rekommendera andra att välja pro istället för vanliga mini bör nämna att det faktiskt är skillnad i storlek, som märks om man har dom bredvid varandra.
Det känns lite som en besvikelse att Mini Pro har samma skärmstorlek, fast SE borde kunnat få in en något större, när det nu skiljer i storlek. Gränssnittet borde man ju kunnat använda samma ändå, så gigantiska hade nog inte skärmknapparna känts på Pro, men det hade gjort den mer kompatibel med tredjepartsprogram.

Postad 25 maj 2010 - 06:35

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Halebop först ut med ett leverensbesked ? Skeppas 26:e står det på deras sida.

Postad 25 maj 2010 - 07:14

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Japp, nu kunde jag inte hålla mig längre, hoppas dom hinner få hit den innan helgen. Hoppas nu alla förväntningar infrias...

Postad 25 maj 2010 - 07:47

relaxer
  • relaxer
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Gp teknik har testat mini nu och jag blev inte mindre sugen om vi säger så :o

http://blogg.gp.se/teknik/

Postad 25 maj 2010 - 08:45

bernersjo
  • bernersjo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Även CDON skriver 26 på sin hemsida. Beställde från dom igårkväll så antar att jag inte direkt ligger först i kön. Mailat o frågat om jag kan räkna med en mobil i veckan men inte fått svar ännu... Men har du fått ett leveransbesked från dom att din telefon är skickad eller bara generellt via deras sida att dom skickar 26e?

Postad 25 maj 2010 - 08:51

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om de kommer in i vissa butiker den 27:e?
On-Off hade tex med X10 mini i det reklamblad som kom i brevlådan, så de kanske kommer till vissa butiker oxå.

Någon kanske har erfarenhet från liknande releaser och hur det brukar fungera?

Postad 25 maj 2010 - 08:51

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0
Katshing har den redan i lager...............

Postad 25 maj 2010 - 08:58

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1 821 inlägg
  • 0
Jag gör nog så som test skrivaren skrev, vänta till den 7e och se så att inte Apple släpper en dunder telefon. Men visst chansen att den är lika liten som X10 är nästan lika med 0.

Postad 25 maj 2010 - 12:25

Fairfax
  • Fairfax
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Tittade precis på en dummy av X10 mini på OnOff. Sjukt liten. Mycket mindre än vad jag föreställde mig. Min gamla W995 känns som ett monster i jämförelse. Ska definitivt köpa en när de kommer ut.

Postad 25 maj 2010 - 12:36

bernersjo
  • bernersjo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Vart beställde du ifrån? Inte säkert att du får den i första släppet då det kan ha varit många som har förbokat.

Själv ligger jag på 30de plats hos Dustin.

Beställde från CDON igårkväll, fick idag detta beskedet via mail från dom:

"Hej Ludwig
Tack för du kontaktade oss.
Din order behandlas i vårt lager just nu och kommer skickas iväg inom kort.
Du borde kunna mottaga telefonen på torsdag."

Postad 25 maj 2010 - 13:12

perperub
  • perperub
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Jag är nyfiken på två saker:

Hur fungerar luren med Spotify - blir allt pyttelitet eller måste man scrolla skärmen för att se allt? Fungerar det bra?

Kalendern - fungerar den bra?

Ni som får luren nu till veckan får hemskt gärna komma med kommentarer ang. ovan frågeställningar. Tack! :o

Mvh
Pär

Postad 25 maj 2010 - 13:17

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Hur fungerar luren med Spotify - blir allt pyttelitet eller måste man scrolla skärmen för att se allt? Fungerar det bra?

ang spotify, så kan du se själv i GPs blogg, länk hittar du här ovan.

Postad 25 maj 2010 - 13:20

perperub
  • perperub
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Lysande, tackar!

Postad 25 maj 2010 - 13:23

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Beställde från CDON igårkväll, fick idag detta beskedet via mail från dom:

"Hej Ludwig
Tack för du kontaktade oss.
Din order behandlas i vårt lager just nu och kommer skickas iväg inom kort.
Du borde kunna mottaga telefonen på torsdag."

Tur du ska ha då. :o

Postad 25 maj 2010 - 13:26

Tenga
  • Tenga
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
"Varorna packas" hos CDON! :o Helt sjukt vad kul!

Postad 25 maj 2010 - 13:37

perperub
  • perperub
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Blev sugen på att försöka sälja iväg min Nokia 5800 för att köpa en X10 mini! Den ser ju så fin ut! Alltid kul med nya prylar :o

Postad 25 maj 2010 - 14:30

Unregistered1573
  • Unregistered1573
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Varför ska Sony försöka att rubba min ekonomi?
Först NEX-5:an och nu X10 Mini. Jag får banne mig arbeta lite mer än jag tänkt i sommar...

Postad 25 maj 2010 - 14:35

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0
Någon som vet om det följer med skärmskydd? Syns ju inget på unboxing filmerna.
SE ville inte svara då telefonen inte är "släppt" ännu.

Postad 25 maj 2010 - 14:42

bernersjo
  • bernersjo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

"Varorna packas" hos CDON! :lol: Helt sjukt vad kul!

Hehe, vem citerar du...? :o
Dom skrev ju bara att de behandlas, antar att dom menar plocka av från en pall, registrera i datorn och lägga på lådan i princip... :P

Postad 25 maj 2010 - 15:09

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1 517 inlägg
  • 0
Ingen som ännu vet/sett om Pro kommer ha åäö på tb?

Postad 25 maj 2010 - 15:24

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Troligen inte på "första sidan" utan man måste trycka på en knapp för att få fram det.

Men däremot kan man ladda ner "Scandinavian Keyboard" så kommer det funka fin fint!

/Jocce

Postad 25 maj 2010 - 15:27

herge
  • herge
  • Användare

• 203 inlägg
  • 0

den har åäö på tangentbordet.

Testade den för ett par veckor sedan och det är en grym telefon! Enda minuset är väl att den kör 1.6 och att UIt är lite stelt om man jämför med t.ex. HTC

Postad 25 maj 2010 - 18:00

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Ett omdöme på prisjakt nu, någon som fått leverans redan..?? Eller har någon kommit över ett "förhands-ex"?

Hur kommer det sig för övrigt att detta inte är "officiell tråd"?

Redigerat av svanbo, 25 maj 2010 - 18:00.

Postad 25 maj 2010 - 18:58

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Tänkte beställa x10 mini från telenor tillsammans med ett tvillingkort. Någon som sitter på ett sådant idag. Vad jag förstår kommer man bara upp i max 384kbit/s med tvillingkortet. Min fråga är om surfen på tvillingkortet går på samma fast pris som på Huvudkortet, bara en lägre hastighet?

sorry för lite off topic. Men i grunden gäller det ju för inköp av en mini :o

ska glida ner och snacka med dem imorgon, men tänkte om någon sitter på infon.

Redigerat av theclone, 25 maj 2010 - 18:59.

Postad 25 maj 2010 - 19:55

thorstenn
  • thorstenn
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
http://se-blog.com/v...peria-x10-mini/

preview

Postad 25 maj 2010 - 20:59

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0
Men alltså, vad är det för speciellt med tangentbordet egentligen?
Det måste ju vara sjukt mycket segare att skriva på än ett vanligt tangentbord eller har jag fel?
Har själv haft QWERTY på nokia 5800 och nästan aldrig använt den just pga svårigheterna att skriva med det.
Är det andra snabbtangenter som kan vara bra med tangentbordet eller är det något annat jag glömt som skiljer pro.n från vanliga mini.n? Utbytbart batteri förstås men annars...

Postad 25 maj 2010 - 21:06

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Media Markt i Forum nacka hade ett fungerande ex på sin uppvisningshylla idag.

Postad 25 maj 2010 - 21:12

JonHolstein
  • JonHolstein
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Kalendern - fungerar den bra?

Beror lite på vad du vill veta om kalendern... testade telefonen som hastigast på Media markt idag.
Det jag tänkte på var att det knappt fanns några alternativ för hur man ville att den skulle påminna i förväg... max 1 dag. Inget eget.
Överblicken som jag såg var bara månadsvis, kollade inte väldigt noga men såg inget direkt sätt att ändra det. Men när man klickar på en dag, så kommer några timmar upp för den dagen (inte ens hela dagen, förmodligen för att skärmen är så liten och lågupplöst... men inget större problem).
Jag har ingen aning heller om man kan Snooza påminnelsen.
Men det fanns dom vanliga fälten att fylla i, som plats å sånt.
Verkade inte gå att göra så att en aktivitet pågår i flera dagar heller, men det är nog sällan man väljer det... men jag kollade inte så noga.

Postad 25 maj 2010 - 21:55

perperub
  • perperub
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Tack så mycket JonHolstein! Det var lite det jag ville veta. Just nu har jag en rätt bra kalender i min Nokia 5800. Vill helst inte nedgradera mig då jag använder den väldigt flitigt för att hålla koll på arbetstider och annat. Jag får helt enkelt kika vidare efter en annan mobil med bättre kalender. Men jag ska se till att prova själv innan jag utesluter den.

Mvh
Pär

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.