Samsung Galaxy Note
556 svar till detta ämne
Postad 08 December 2011 - 11:53
Andreas_Johanss
-
Andreas_Johanss
-
Användare
-
-
121 inlägg
Fick min Note idag och visst är det en fantastisk skärm men i ärlighetens namn flyter det ju inte på riktigt lika bra som på min "gamla" S2:a... vilket var förväntat tack vare alla rapporter jag läst.
Precis detta som oroar mig. Vilket skulle av avgörande för att jag inte kommer köpa. Var inne och kände på en i en Telenorbutik, allt känns helt rätt, förutom det lagg som jag upplevde vid t ex växling mellan home-skärmarna. Har dock ingen aning ifall den hade senaste programvaran.
Postad 08 December 2011 - 15:57
Unregistered662e8354
-
Unregistered662e8354
-
Lärjunge
-
-
456 inlägg
Någon som har fått hem den från telenor ännu? Eller hört vilken dag den kommer? (Börjar tröttna på alla preliminär datum som man fått stå ut med sedan i början av nov )
Väntar också på min note ifrån telenor, hoppas den kommer imorn.Avvaktar med ett casefodral tills jag vet om det nu skulle fökja med, annars funderar jag på ett leathercase ifrån dustin någon som har det? Luminix - Beställde du med skyddsprogramet ifrån telenor?, ingen aning om det är bra eller om man skulle köpa ett separat antivirus/brandväggsprogram. Jaja ska bli skönt att pensionera min gamla 3910i mot en modernare teknik
Postad 08 December 2011 - 18:54
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Precis detta som oroar mig. Vilket skulle av avgörande för att jag inte kommer köpa. Var inne och kände på en i en Telenorbutik, allt känns helt rätt, förutom det lagg som jag upplevde vid t ex växling mellan home-skärmarna. Har dock ingen aning ifall den hade senaste programvaran.
Växling mellan home-skärmarna är det inget fel på... jag stör mig lite på att det hackar när man scrollar i webbläsare och scrollar i Android-menyer.
Postad 09 December 2011 - 20:22
Unregistered662e8354
-
Unregistered662e8354
-
Lärjunge
-
-
456 inlägg
Så där ja, hämtade ut den idag och det medföljde clipcover även ifrån telenor och den verkar smidig och bra.
Har bara pillat lite än, dock vet jag inte om man måste" ladda" ned säker mobil skyddet separat, gissar på det iaf.
Lite matnyttiga tips för bättre prestanda, batteribesparing, uppdateringar eller program mottages gärna
Postad 10 December 2011 - 12:29
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Märkligt vissa klagar på lagg och andra inte
Märkligt den laggar alls med en 1.4 ghz?
Postad 10 December 2011 - 21:47
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Märkligt vissa klagar på lagg och andra inte
Märkligt den laggar alls med en 1.4 ghz?
Ja den laggar lite, men inte konstigt med tanke på hur mycket pixlar som ska skyfflas runt. 384 000 på en Galaxy S II mot 1 024 000 på en Note. De har samma GPU och de extra 200 MHz på CPU:n kan knappast uppväga att det är nästan tre gånger så många pixlar att hantera. Det lilla lagget kan man stå ut med då allt det positiva överglänser det flera gånger om
Redigerat av easycure1974, 10 December 2011 - 21:51.
Postad 10 December 2011 - 22:37
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Ja den laggar lite, men inte konstigt med tanke på hur mycket pixlar som ska skyfflas runt. 384 000 på en Galaxy S II mot 1 024 000 på en Note. De har samma GPU och de extra 200 MHz på CPU:n kan knappast uppväga att det är nästan tre gånger så många pixlar att hantera.
Det lilla lagget kan man stå ut med då allt det positiva överglänser det flera gånger om
Man kanske kan hoppas lagget försvinner vid uppdatering av os?
Postad 11 December 2011 - 01:00
Unregistereda021f600
-
Unregistereda021f600
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Har nu haft min Note sedan 28/10 (tyskland import) och är rikigt nöjd! Min första Android telefon (de två senaste var WM 6.1 och 6.5 telefoner (senaste HTC HD2)). För mig så är det inte specilet mycket lagg någonstans alls (men det boeror väl på vad man jämför med).
Är rikigt nöjd med att kolla på 720p TV serier. Rikigt trevlig bild, bra sync. Tar MP4 och MKV videos direkt utan problem.
Är endast missnöjd med Samsungs medföljande musikspelare. Varför i h**#""#¤"lvte tar den inte och sorterar låtarna efter spår ordningen i mp3 tagen? Varför sorterar den efter alfabetet? Man blir tvingad att göra spellistor för att spela musiken i rätt ordning, och det funkar ju så klart fint, men man missar den trevliga visuella grejen att välja album att lyssna på när man kan se omslaget till alla album, för väljer man där så blir det fel ordning på låtarna. Väljar man via spellistor får man inget albumkonvolut att välja med.
Lurarna tom följer med är bätter än hTC's dito för HD2'an men i mitt tycke iaf inte dugliga för musik. Jag kör med hTC's kabel med mik och svarsknapp, sedan högkvalitativa lurar till den.
Positiva saker är möjligheten till Skype video samtal på den stora skärmen! Gillar det skarpt! Faktiskt deal-breaker att jag köpte denna och inte en Nokia N9'a.
Redigerat av Unregistereda021f600, 11 December 2011 - 01:01.
Postad 11 December 2011 - 17:17
madness74
-
madness74
-
Användare
-
-
124 inlägg
Blev så jävla sugen på denna pga skärmen. Varför ha så stor? <jo bara för att det går haha..
verkar iövrigt som det är en bra lur.
Nu måste man bara fixa lite slantar hehe.. :-)
Postad 11 December 2011 - 17:51
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Man kanske kan hoppas lagget försvinner vid uppdatering av os?
Vad är det senaste rom någon har lyckats lägga in på sin svenska Note?
Postad 12 December 2011 - 09:06
Trail of tears
-
Trail of tears
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Postad 12 December 2011 - 09:52
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Nån som köpt den än?
Ja, den finns till försäljning i många butiker.
Postad 12 December 2011 - 12:45
bozboz
-
bozboz
-
Rookie
-
2 inlägg
Vad om vita Noten? Vad kan man köpa den?
Postad 13 December 2011 - 01:04
Unregisteredaf46939b
-
Unregisteredaf46939b
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Tjenare har haft min Note i en vecka nu. Jag är jätte nöjd med den. Lika missnöjd som jag var med min HTC HD2 ( OS var ju redigt kass på den ) så är jag nöjd med Noten. Jag säger dom som tycker att Iphone är bättre har nog inte haft en Android lur. Jag har en ipod touch 4 ( det är ju nästan en Iphone, man kan ju bara inte prata med den ). Jag var jätte nöjd med Ipoden men Noten är ett strå vassare. Man kan göra så mycket mer coustom fitting med Noten(Android) och det gillar jag, det enda jag saknar är att man kan ha Ipoden spm en fjärrkontrol vad jag vet så kan man inte ha Samsungen (noten) till det. Jag vet att det går via Wifi men jag vill att det ska gå via IR. Där är två grejer jag inte gillar med noten. 1. Gillar inte att man inte kan skriva Å, Ä och Ö när man skriver med pennan i SMS läget. Kan man lära den att skriva efter ens egen handstil och Å, Ä, Ö? Är endast missnöjd med Samsungs medföljande musikspelare. Varför i h**#""#¤"lvte tar den inte och sorterar låtarna efter spår ordningen i mp3 tagen? Varför sorterar den efter alfabetet? Man blir tvingad att göra spellistor för att spela musiken i rätt ordning, och det funkar ju så klart fint, men man missar den trevliga visuella grejen att välja album att lyssna på när man kan se omslaget till alla album, för väljer man där så blir det fel ordning på låtarna. Väljar man via spellistor får man inget albumkonvolut att välja med.
2. Som janne_s skrev några trådar ovanför så retar jag mig att man inte kan synka låtarna med Kies så dom kommer i rätt låtordning utan att do kommer i bokstavsordning. Sen kan man inte sätta in cover bild själv (jag har inte hittat det iallafall. Men jag har märkt att om man själv lägger in albumen i en mapp som man tex döper till MUSIK så kommer dom i rätt ordning.Sen har jag hittat en App som fixar coversen och den heter Cover Art Downloader. Sen stör jag mig på en sak till. Om man är inne på Musikspelaren och valt Artister så kommer alla artister fram. Så säg att man har Madonna (hon har ju gjort en del album). Då skulle man vilja sätta en bild av henne i rutan sidan om henne man vill inte ha ett album omslag sidan om. Sen när man trycker på Madonna och kommer in så man ser hennes album. Så kommer albumbilden överst sen kommer låtarna sen kommer nästa album bild sen kommer låtarna osv. Jag skulle vilja om man trycker på Madonna så skall hennes album komma upp sen trycker man på det albumet man vill höra och då skall låtarna komma upp (hoppas ni förstår vad jag menar) Någon som vet om det finns inställningar för det eller en annan spelare man kan ladda ner som är bra? Det var allt för denna gången
Postad 13 December 2011 - 07:39
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
. Sen kan man inte sätta in cover bild själv (jag har inte hittat det iallafall.
När du laddad ned albumet så högerklickar du på albumet, tar egenskaper så finns det en ruta för omslag.
Postad 14 December 2011 - 12:25
Unregistered79193128
-
Unregistered79193128
-
Forumräv
-
-
741 inlägg
Tjenare, ni i detta forumet verkar ha koll.. Går det att använda Spotify i Note?Tog för givet att man kunde det i alla Android telefoner men både Katshing, Spotify och Halebop svarar nej på om den är Spotify-redo :s
Postad 14 December 2011 - 15:20
Arbu11
-
Arbu11
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Tjenare, ni i detta forumet verkar ha koll..
Går det att använda Spotify i Note?
Tog för givet att man kunde det i alla Android telefoner men både Katshing, Spotify och Halebop svarar nej på om den är Spotify-redo :s
Antar att "Spotify-redo" betyder att Spotify är installerat från början? ^^ Men ser absolut ingen anledning till att Noten INTE skulle ha det så... Det är nog inga problem!
Postad 14 December 2011 - 17:38
fleksnes2000
-
fleksnes2000
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Postad 14 December 2011 - 18:52
Unregistered79193128
-
Unregistered79193128
-
Forumräv
-
-
741 inlägg
Ett litet tips:
http://www.blocket.s...tm?ca=23_11&w=1
Tips till vad? Antar att "Spotify-redo" betyder att Spotify är installerat från början? ^^ Men ser absolut ingen anledning till att Noten INTE skulle ha det så... Det är nog inga problem! 
Jo iofs.. det låter väl klokt och så tänkte jag med  Men går man in på Spotify's hemsida och letar efter Samsung i listan med kompatibla telefoner så finns inte Note med!
Postad 14 December 2011 - 18:53
AudioSmurf
-
AudioSmurf
-
Lärjunge
-
-
323 inlägg
Tjenare, ni i detta forumet verkar ha koll..
Går det att använda Spotify i Note?
Ja, det går alldeles utmärkt. Jag kör det på min utan problem. Som vanligt behövs det ett premiumabbonemang på Spotify för att det skall fungera på mobiltelefoner. /Smurf
Postad 14 December 2011 - 19:11
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Använd grooveshark som är bättre och billigare.
Eller google music om ni har mycket mp3 liggande.
Får ladda upp 20k låter eller vad de var...
Riktigt mycket hur som helst,gratis
Postad 14 December 2011 - 20:12
Unregistered79193128
-
Unregistered79193128
-
Forumräv
-
-
741 inlägg
Ja, det går alldeles utmärkt. Jag kör det på min utan problem. Som vanligt behövs det ett premiumabbonemang på Spotify för att det skall fungera på mobiltelefoner.
/Smurf
Jasså  Fan va bra! Då va saken klar. Jo men det har jag  Tack så mycket! Använd grooveshark som är bättre och billigare.
Eller google music om ni har mycket mp3 liggande. Får ladda upp 20k låter eller vad de var... Riktigt mycket hur som helst,gratis
Aah okej. Men måste man inte betala för Google Music sen? eller kan man bara ladda ner de som är gratis sen avsluta så man har just bara de låtarna?
Postad 14 December 2011 - 20:24
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Gratis att ladda upp sina egna mp3.
Då har du tillgång till dem både på telefonen och datorn .
Kan göra spellistor osv.
Du laddar alltså inte ner låtar.
Eller du kan men då kostar det/låt.
Postad 19 December 2011 - 23:59
itdamen
-
itdamen
-
Användare
-
-
106 inlägg
Hej
Nån som kör den och vad är Ert resultat ?
L
Postad 20 December 2011 - 07:33
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Använd grooveshark som är bättre och billigare.
Eller google music om ni har mycket mp3 liggande. Får ladda upp 20k låter eller vad de var... Riktigt mycket hur som helst,gratis
Funkar Google music i Sverige? Jag fick upp att tjänsten bara funkar i Usa.
Postad 20 December 2011 - 20:09
Unregistered5f1ea27c
-
Unregistered5f1ea27c
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Riktigt trevlig lur!
Går faktiskt riktigt bra ner i fickan. Enda problemet med storleken är enhandsfattning. Man når liksom inte överallt med tummen. Hade varit ett mindre problem om inte baksidan varit så hal.
Pennan har jag saknat ända sedan n900. Knåpa ner notes med skärmtangentbord har jag aldrig riktigt gillat.
Postad 21 December 2011 - 01:46
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Funkar Google music i Sverige? Jag fick upp att tjänsten bara funkar i Usa.
Man får trixa lite. Körde genom proxy via amerika. Använde den här sidan http://hidemyass.com/
Postad 24 December 2011 - 10:53
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Var hos polaren igår och jämförde med hans iPhone 4S. Den såg väldigt liten ut. Han ångrade sitt köp lite när han såg den fantastiska skärmen Noten har och att den visst gick ner i fickan. På forum snackar dem, men IRL har de inte en chans. Andra snubben jag vänder bort från den mörka sidan, haha!
Postad 25 December 2011 - 00:39
Unregisteredaf46939b
-
Unregisteredaf46939b
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Verkar som Noten får Ice Cream Sandwich. http://m3.idg.se/2.1...-far-android-40Undrar när den kommer mer exakt.
Redigerat av Unregisteredaf46939b, 25 December 2011 - 00:39.
Postad 25 December 2011 - 16:21
madness74
-
madness74
-
Användare
-
-
124 inlägg
Var hos polaren igår och jämförde med hans iPhone 4S. Den såg väldigt liten ut. Han ångrade sitt köp lite när han såg den fantastiska skärmen Noten har och att den visst gick ner i fickan. På forum snackar dem, men IRL har de inte en chans. Andra snubben jag vänder bort från den mörka sidan, haha!
Har själv varit sugen på den sen den kom. Skulle vilja veta lite saker som är negativt med den.
Postad 25 December 2011 - 20:06
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Har själv varit sugen på den sen den kom. Skulle vilja veta lite saker som är negativt med den.
Jag tycker inte pennan är tillräckligt bra för att använda som anteckningmaterial i någon större utsträckning. Det tar relativt lång tid att ladda batteriet, som jag behöver ladda ca 1 gång per dygn (ungefär samma som när jag hade Arc och N8).
Postad 26 December 2011 - 20:36
madness74
-
madness74
-
Användare
-
-
124 inlägg
Jag tycker inte pennan är tillräckligt bra för att använda som anteckningmaterial i någon större utsträckning. Det tar relativt lång tid att ladda batteriet, som jag behöver ladda ca 1 gång per dygn (ungefär samma som när jag hade Arc och N8).
Hmm intressant. tack för info
Postad 27 December 2011 - 23:19
vhguru
-
vhguru
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hei.
Jeg har hatt Note i 3 uker nå. Konklusjonen er klar - en fantastisk mobil! Blir bare bedre og bedre for hver dag som går  .
Legger inn bilder av min homescreen. Benytter Launcher7 som gir en fresh look med store ikoner/bilder. Man scroller nedover i motsetning til det som er vanlig.
Bildet nederst til ventre på homescreen1 starter s-note, bildet av jenta er min samboer som når jeg trykker på bilde startes en direkte telefonsamtale. Ellers så ser dere at jeg har ikoner for noen spill (angry birds, flicker fotball++) samt diverse apper (imdb, soundhound++), opera mobile (homescreen1 - the red eye).
Til slutt et bilde av min lockscreen - Go locker.
Postad 28 December 2011 - 01:08
King Cobra
-
King Cobra
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
Köpte min idag och är otroligt nöjd. Hur skapar man de där stora knapparna som han i inlägget innan har på sina skärmar?
Postad 28 December 2011 - 08:36
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Svaret du fick är personligt och stämmer inte på alla. Mitt batterisnitt ligger närmare tre dygn. Pennan är perfekt att notera något på ett foto, en kartbild osv. Men man skriver inte en bok med den. Det enda riktigt negativa med Note, är att folk inte köper den. Det ger Samsung budskapet att näe, vi vill inte ha den bästa telefonen som finns, men tack ändå... På swedroid har den ändå tagit rekord över nöjda användare, de flesta blir lika lyriska över den som jag... Köpte min idag och är otroligt nöjd. Hur skapar man de där stora knapparna som han i inlägget innan har på sina skärmar?
Launcher7, om jag läste hans inlägg rätt. Passar väl mest folk med väldigt få saker, själv gillar jag att ha plats med 20 appar på en sida. Det är en av styrkorna med android, man kan få det som man vill... Drog upp den hos frisören, öppnade imdb och visade bilder på en skådis som har "min" frisyr. Han tittade på tre bilder och förstog vad jag var ute efter. Hans fru blev mycket imponerad och frågade om det var en dator. -Nä, det är min telefon, svarade jag och lät den glida ner i fickan igen...
Postad 28 December 2011 - 10:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Skulle lätt köpt den om jag skulle köpt en mobil idag.
Min sgs2 känns nog så liten
Postad 28 December 2011 - 12:02
Arbu11
-
Arbu11
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Skulle lätt köpt den om jag skulle köpt en mobil idag. Min sgs2 känns nog så liten
Vi med SGS2 får väl vänta på trean istället!  Men jo, nog börjar våran redan kännas som små, och alla mina vänner säger bara "hur fan kan du ha en så stor mobil" men ändå sitter dem och pillar på den hela dagen! ^^ Vi får väl vänta på SGS3 istället! https://www.prisjakt...mmer_i_februariOnT: Hur är kameran på noten? Och någon som vet var det finns en touch-penna att köpa till vilken mobil som helst? Ibland vill man ju ha precision på sin Galaxy S2 liksom, när man ska rita eller nåt ^^
Postad 30 December 2011 - 19:19
vic20
-
vic20
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Nu är jag också ägare till en Note. Riktigt grym så långt jag har hunnit testa. En liten fråga dock, jag har bara 11GB totalt på telefonen. Tar systemet verkligen upp så mycket plats som 5GB?
Postad 31 December 2011 - 09:23
bellseye
-
bellseye
-
Rookie
-
1 inlägg
1. Gillar inte att man inte kan skriva Å, Ä och Ö när man skriver med pennan i SMS läget. Kan man lära den att skriva efter ens egen handstil och Å, Ä, Ö?
Gäller det alla Notes eller är din inporterad? å ä ö vill man ju ha,, Vart köpte du den? Ska köpa den i veckan, någon som rekommenderar någon bra sida?
Postad 02 January 2012 - 06:12
Unregistered16055
-
Unregistered16055
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag är lite besviken på att den inte riktigt hänger med när man surfar. Känns laggigt när man scrollar (båda stock och Opera mini) Om någon vet en "fix" så säg till
Postad 03 January 2012 - 11:12
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Jag är lite besviken på att den inte riktigt hänger med när man surfar. Känns laggigt när man scrollar (båda stock och Opera mini) Om någon vet en "fix" så säg till 
Du kan alltid ( på egen risk!!) installera en custom ROM - http://forum.xda-dev...d.php?t=1380284
Postad 03 January 2012 - 23:41
MagnusBio
-
MagnusBio
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Gäller det alla Notes eller är din inporterad? å ä ö vill man ju ha,, Vart köpte du den? Ska köpa den i veckan, någon som rekommenderar någon bra sida? 
Det är teckenigenkänningen när man skriver med pennan som inte fattar de svenska tecknena. moparman, dig känner jag igen från N900 forumet har jag för mig. Nu stoppade jag min N900 på hyllan. Jag plockade ut mitt minneskort från N900 och stoppade det rakt in i nya luren. Det fungerade perfekt, mina gamla N900 foto och annat dök upp i nya telefonen. Min drog batteri som bara den, under natten drog den 8% av batteriet per timme om man inte stängde av den. Det visade sig vara Latitude som var igång, trots att jag inte valt det eller att man kunde se det. Så se till att logga ur därirfån. Nu flyter allt bra, det enda att klaga på är att jag upplåsningen när man drar med ett finger som jag inte gillar så skarpt. Köpte 6 st displayskydd för 13 kronor inklusive frakt från Tyskland (ebay). De var i min brevlåda efter två dagar och fungerar bra. Vet inte om det behövs, men jag tycker jag får lika bra respons med skärmen med de på så den får sitta kvar. Det skall finnas en ny uppdatering för de tyska Notarna som skall vara lite rappare enligt några som haft problem innan. Den kommer nog till de Svenska snart, annars kan man alltid berätta för sin att den är tysk och få uppdateringen.
Postad 04 January 2012 - 15:44
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Yepp..Hängde där
Men det OS är ju dött så de blev Android.
Postad 04 January 2012 - 20:33
Pecka5
-
Pecka5
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Har SLAMSUNG fått ordning på microfonen nu då det var ju nästan samma skit med microfonen på S2:an som på S1:an när det gäller ljudet vid videoinspelning där leder Iphone med ljusår. Med en Iphone kan man spela in en trubadur och en concert eller en hockey eller fotbollsmatch med både bild och ljud med en SLAMSUNG får man nöja sig med bilden.
Postad 05 January 2012 - 10:15
sssrlr
-
sssrlr
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Har jag missat nått eller kan man inte byta låt med headsetet när man lyssnar på musik på tex spotify? Jag har iaf inte lyckats klura ut hur man gör. Höja och sänka volymen och paus vet jag att man kan, men det är ju riktigt B om man inte kan hoppa till nästa låt utan att behöva fiska upp åbäket man äntligen lyckats få ner i fickan;)
Har jag missat nått eller....?
Postad 05 January 2012 - 20:38
Pecka5
-
Pecka5
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Är det en bättre videoinspelningsmikrofon i Noten ? www.youtube.com/watch?v=r04o0z5r6kM
Postad 06 January 2012 - 04:28
Corran Horn
-
Corran Horn
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Är det någon som kör med ett 64 Gb microsd kort på Noten?
I så fall vilket märke och vilken Class?
Är så sjukt sugen på en Note men måste vänta åtminstone fram till sommaren innan det blir att köpa någon.
Är den verkligen så bra som man kan utläsa från kommentarerna här och på Swedroidsforum?
Postad 06 January 2012 - 19:40
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Är den verkligen så bra som man kan utläsa från kommentarerna här och på Swedroidsforum?
Tja, jag kan ju bara svara för mig själv och jag är supernöjd. Närmast nu innan har jag haft Nokia N8 och SE Arc och den här slår båda på fingrarna. Det är underbart att ha en så stor telefon. Eftersom jag sitter i rullstol så sitter den fast på ett skyddat ställe så jag är inte så beroende av att den ska få plats i en ficka. Nackdelen jag kan komma på är väl att man lätt blir sittande och spelar väldigt mycket på den! :-)
Postad 12 January 2012 - 02:02
baxer21
-
baxer21
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Är det en bättre videoinspelningsmikrofon i Noten ?
www.youtube.com/watch?v=r04o0z5r6kM
Tydligen inte, då borde väl någon ha svarat? Trist att det tydligen är sunkigt videoljud, avskräcker iallafall mig från köp.
Postad 15 January 2012 - 00:00
MR-F
-
MR-F
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Är lite småsugen på denna. Nån som kan berätta sin erfarenhet från mobilen? Gärna både + & -. Nu när den dessutom funnits ett tag, nån som vet hur det blir med ICS? Avvaktar ivrigt svar!!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|