MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
1 056:- |
Modern Warfare 3 (5197 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 11 January 2012 - 23:19
Det enda den bidrar till är ju att man får en beskrivning på var man själv befinner sig
Passar gärna på att vara lite guide. "Du befinner dig nu vid en brinnande bil!"
när denna turneringen är slut så ska jag fira genom att bränna upp ps3an eller möjligtvis en lightversion knäcka MW3 skivan
Kommer höra en mindre explosion ifrån Åkarp alltså
Postad 12 January 2012 - 11:36
Postad 12 January 2012 - 11:46
Får du tillåtelse ikväll Britt så kanske vi kan riva av en match eller två? Jag tror jag kan flörta mej till en hel del speltid ikväll....
Jag kan tänka mig köra ikväll. Får se om Federal är taggad med.
Postad 12 January 2012 - 11:48
Om du försöker dig på att flörta dig till speltid e de nog kört för din del ikvällFår du tillåtelse ikväll Britt så kanske vi kan riva av en match eller två? Jag tror jag kan flörta mej till en hel del speltid ikväll....
Jag kan tänka mig köra ikväll. Får se om Federal är taggad med.
Ska kolla läget här hemma vartefter
Postad 12 January 2012 - 12:12
Säger inte att vi skulle vunnit annars men kanske förlorat lite mindre...
Länge sedan jag hört soffan så irriterad och uppgiven, "JAG SKJUTER JU RAKT PÅ OCH DET HÄNDER INGENTING!!!",
2 sekunder efter matchen var han offline!
Kunde bara hålla med, väldigt ostabilt spel...
Postad 12 January 2012 - 12:18
Här behövs inget flörtande! Tjejen är borta.Får du tillåtelse ikväll Britt så kanske vi kan riva av en match eller två? Jag tror jag kan flörta mej till en hel del speltid ikväll....
Så jag kan definitivt lira lite.
Postad 12 January 2012 - 12:48
Rilly & primören borde ha 4-2 i gjorda och insläppta målTabellen är fixad och finns i första inlägget. Vi leder Hippo
Vi har ända till 28:de på oss att spelaDen här veckan blev inte som jag planerat...därav inga klan matcher
Har man nästa vecka på sig oxå? (håll Jarre, vi ska spela
)
Postad 12 January 2012 - 13:08
Stämmer, bra att du är på hugget JarreRilly & primören borde ha 4-2 i gjorda och insläppta mål
Nu har folk ändå spelat en massa matcher igår kväll så jag måste ändå göra om tabellen.. fixar det ikväll.
Postad 12 January 2012 - 13:17
Tack för matcherna igår, blev ju nästan spännande till och med...0-3 och 0-3, mot birka/federal och l2ickard/morlock...det här var ingen bra dag
l2ickard & morlock vs akerren & rangwald 3-0
Postad 12 January 2012 - 13:19
Här behövs inget flörtande! Tjejen är borta.
Så jag kan definitivt lira lite.
Då försöker vi få en date med något annat lag till 20 då? Kan tänka mej riva av 2 lag ikväll om några kan?
Postad 12 January 2012 - 13:22
Då försöker vi få en date med något annat lag till 20 då? Kan tänka mej riva av 2 lag ikväll om några kan?
Riva av? Du menar:

Så som dom här sympatiska, fullt friska och hjärtliga amerikanska soldaterna gör? Idioter.
Postad 12 January 2012 - 13:44
3-0
2-1
0-3
0-3
0-3
(dock inte i den ordningen)
Postad 12 January 2012 - 14:06
Riva av? Du menar:
Så som dom här sympatiska, fullt friska och hjärtliga amerikanska soldaterna gör? Idioter.
Krig gör konstiga saker med folk.
Men vad har det med turren att göra?
Postad 12 January 2012 - 15:09
Postad 12 January 2012 - 17:16
Krig gör konstiga saker med folk.
Men vad har det med turren att göra?
Att vi ska pissa på våra motståndare.
Postad 12 January 2012 - 17:45
Postad 12 January 2012 - 17:53
Så kul, vi brukar kramas och bjuder våra motståndare på tårta istället. Mycket trevligare..Att vi ska pissa på våra motståndare.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 January 2012 - 17:52.
Postad 12 January 2012 - 18:20
Kommer nog in vid 22 tiden också så är det något/några lag som kan spela då så vore d perfekt!
Postad 12 January 2012 - 18:58
Postad 12 January 2012 - 18:58
Postad 12 January 2012 - 18:59
Igår var en riktig skitdag, hur vi än gjorde och hur mycket vi än bytte host så fick vi det inte bra för alla.
Säger inte att vi skulle vunnit annars men kanske förlorat lite mindre...
Länge sedan jag hört soffan så irriterad och uppgiven, "JAG SKJUTER JU RAKT PÅ OCH DET HÄNDER INGENTING!!!",
2 sekunder efter matchen var han offline!![]()
Kunde bara hålla med, väldigt ostabilt spel...
jo jag blev ganska irriterad när spelet är så otroligt ostabilt men jag skyller inte på lagg enbart heller för jag spelar som en kratta, men när jag skjuter ett helt magg på en motståndare utan att det händer nåt så börjar man undra,, samtidigt som jag ajälv tål typ 3 skott innan jag är död, kollar jag i killcamen sen så finns det absolut ingenting som påminner om att han är skadad eller att jag ens har träffat med ett skott, även om man sprayar så borde ändå några kulor träffa tycker man
orkar förövrigt inte spela nåt idag. är trött som en ko
Postad 12 January 2012 - 21:39
Haha lugn nu, blivit ganska lite spelande på sistonde
Kommer nog in vid 22 tiden också så är det något/några lag som kan spela då så vore d perfekt!
Om Jarre är online så kanske vi kan ta en match?
Postad 12 January 2012 - 22:50
l2ickard & morlock vs Jarre & bloodshy 3-0
Postad 13 January 2012 - 06:51
Tack för matcherna Jarre och Blood! Riktigt jämna och roliga matcher =)
l2ickard & morlock vs Jarre & bloodshy 3-0
Otaktiskt att kliva in i turren mot så hårt motstånd
Kill confirmed avgjordes dock i sista sekund.
Btw, vad händer om det är lika där efter tiden gått ut?
Postad 14 January 2012 - 12:07
Man spelar om det spelsättet från början. Jag har lagt till det som regel nr 14. Och tack för att du kommer med dessa frågeställningar för ibland missar man att tänka på alla scenarier som kan uppstå.Otaktiskt att kliva in i turren mot så hårt motstånd
Kill confirmed avgjordes dock i sista sekund.
Btw, vad händer om det är lika där efter tiden gått ut?
Postad 15 January 2012 - 01:20
Riktigt tight på både domination och search. Grymt kul match
Postad 15 January 2012 - 01:31
Postad 15 January 2012 - 13:57
Postad 15 January 2012 - 14:49
Postad 15 January 2012 - 17:14
Postad 15 January 2012 - 19:03
Jobbar natt nu så ikväll kan jag inte.
Pm:a eller skriv här om du är sugen på att lira med en KUNG!
Tack rilly för den stundande blind-daten
/G
Postad 16 January 2012 - 08:26
när kör vi match?
jag kan oftast bara kvällar efter 22.
onsdagar kan jag tidigare för då är frugan på kvällskurs
Postad 16 January 2012 - 11:54
Postad 16 January 2012 - 12:11
Tror du ger opss för mycket cred. Så mycket snackar vi inte alls detÄhhh.....R & M kommer torska stort....är man bara två behöver man ju kommunicera......
De tog flaggan.......jo......sa vi taa tebaks en.....jo.....ja dog ja.....jo
Ni fattar....det är ju kört för deras del.....
Postad 16 January 2012 - 13:06
Beat strandh vill du ha en kompanjon??
lägg till Kung_Gustaf. Jag har frivecka från och med imorn, så jag kan spela alla dagar/kvällar närmsta en och en halv vecka.
Jobbar natt nu så ikväll kan jag inte.
Pm:a eller skriv här om du är sugen på att lira med en KUNG!
Tack rilly för den stundande blind-daten
/G
"9. Anmälan till tävlingen är öppen till den 14:e januari (klockan 23:59) men endast färdiga par får anmäla sig till dess. Annars är anmälan för spelare utan någon partner fram till och med 7:e januari 2012 (klockan 23:59). Lottningen av par sker sedan den 8:e januari."
Personligen kvittar det mig men kunde vara värt att nämna, om du ber Zdaarlight riktigt snällt så ruckar han säkert lite på reglementet!
Postad 16 January 2012 - 13:20
Kan inte ni som lirar turre sätta er status i PSN till något elakt typ "piss of What17ever" så att man inte råkar klampa in i er bastu-klubb av misstag ?Sorry att jag ramlade in mitt i en match inatt, insåg inte när jag joinade att det kunde vara sånt på g... Hoppas jag inte sabbade något!
Postad 16 January 2012 - 13:32
Postad 16 January 2012 - 13:34
Så du menar att jag ska ha koll ?Eller så kan ju alla ta en minut och kolla om personen ifråga som man vill joina lirar kc, domination, eller sd på någon av banorna i första inlägget tillsammans med tre andra personer. Om så är fallet kan man ju skita i att hoppa in där......;-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 3
32 bilder
1 film

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?