Blev en aningen besviken när det gällde musik då ja tyckte min gamla 2310 lät bättre, men efter mycket klöddande med inställningar så fick man rätt på det så småningom.
Tyckte det va väldigt burkigt å instängt allt flöt samman när man lyssna på black å death metal å annan sorts tung musik så va väldigt jobbigt å lyssna på en längre tid vilket de inte va på 2310.
men efter stängt av Audyssey å ändrat bas å diskant lite så kom det till sin rätt så man blev nöjd på den fronten.
Filmtittande e ja väldigt imponerad av, vilken upplösning =).
Fick inte ut så mycket ljud i bakhögtalarna från min gamla 2310 om det beror på att ja kalibrera fel eller om det beror på att högtalarna e lite kräsna å kräver lite mer effekt å finare grejer låter ja va osagt.
Bildmässigt vet ja inte riktigt va ja ska säga, om ja jämför dom vill nästan ha det till att ja hade lite bättre bild på min 2310 fast har inte kalibrerat om projen efter 4520 har kommit in så tror det som behövs är en finjustering utav projen igen.
Nått som får fett - är fjärrkontrollen.
ska det vara så svårt å göra en fjärrkontroll med få knappar å som e stilren?
2310 fjärra föll mej bättre i smaken, stilren å där va inte 700 knappar, å alla knapparna som va på 2310 fjärren va dom nödvändigaste.
Eloge för att där e belysning i knapparna, men i mitt tycke hade det varit bättre med en lättåtkomlig knapp i sidan istället för skitkänslig gyrofunktion som tänds för minsta vibration vilket e lite irriterande.
lull funktionerna använder ja inte så kan inte uttala mej om dom å känns inte som ja kommer till å använda det heller.
Annars e ja supernöjd =). Fast har nog lite mer å upptäcka å finjustera när det gäller filmdelen =)
Redigerat av Unregistered3e489959, 16 mars 2013 - 12:32.