Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Iphone 5***

1333 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 5 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,45 (136) Inga priser
Apple iPhone 5 1GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,08 (38) Inga priser
Apple iPhone 5 1GB RAM 64GB (Mobiltelefoner) 9 8,4 (19) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 13 september 2012 - 07:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 1
HDMI är förvisso lite begränsat. Klarar tex inte 120Hz.

Har inte sett att de klagat på att NFC är skit nånstans. Det kommer säkert nästa år när/om butiker och likande börjar använda tekniken. Finns inte nånstans i Sverige i dagsläget. Jag vet ICA har stöd för det men det används inte såvitt jag vet.

Trådlös laddning ser jag inte riktigt poängen med alls. Så jag ska behöva släpa med mig en "kudde" som måste kopplas in nånstans istället för en kabel för att ladda? Känns klumpigare än att använda en kabel.
Borde dessutom ta längre tid att ladda trådlöst än med kabel.

Postad 13 september 2012 - 07:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Det jag tycker är dåligt med min 4s är:
1. Kasst ljud när man snackar. Det är ofta svårt att höra vad den andre säger.
2. Man behöver ett tjockt skal för att den inte skall gå sönder så fort man tittar på den (e,ller typ släpper ned brallorna när man går på dass). Vad spelar då en slimmad design för roll?
3. Den har svårt att hitta en del trådlösa nätverk.
4. När man tar bilder och filmar är bildkvaliteten från dålig (bra ljus) till katastrofal (lite ljus). Men det kommer man ju aldrig ifrån med en mobilkamera, så det är inte mycket att gnälla över.

Man får hoppas att något av detta blivit bättre med 5. Inte för att jag tänker byta förrän min 4s pajjar eller blir oanvändbar, men ändå...

För övrigt anser jag att ett fanboykrig om telefoner är ganska roande och lite gulligt.

Postad 13 september 2012 - 07:16

Unregistered5118fd09
  • Unregistered5118fd09
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Undrar om den går att köpa kontant? Och var? Hoppas det inte blir som det varit ett tag förrut endast Telia eller någon annan under en viss tid och sånt tjafs....Har nämligen 6 månader kvar på mitt abb.

Postad 13 september 2012 - 07:16

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 1

Har inte sett att de klagat på att NFC är skit nånstans. Det kommer säkert nästa år när/om butiker och likande börjar använda tekniken. Finns inte nånstans i Sverige i dagsläget. Jag vet ICA har stöd för det men det används inte såvitt jag vet.

Trådlös laddning ser jag inte riktigt poängen med alls. Så jag ska behöva släpa med mig en "kudde" som måste kopplas in nånstans istället för en kabel för att ladda? Känns klumpigare än att använda en kabel.

"It’s not clear that NFC is the solution to any current problem" Schiller said. "Passbook does the kinds of things customers need today."

As for wireless charging, Schiller notes that the wireless charging systems still have to be plugged into the wall, so it’s not clear how much convenience they add. The widely-adopted USB cord, meanwhile, can charge in wall outlets, computers and even on airplanes, he said.

"Having to create another device you have to plug into the wall is actually, for most situations, more complicated," Schiller said."

Postad 13 september 2012 - 07:21

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Trödlös laddning = kanske slippa ta med sig något alls. Hade Apple hoppat på tåget hade det tagit 2 år så hade du hittat induktionsplattor på hotellrum - kanske i bilar osv. Då slipper du helt sladdar. Vem säger att bara för den har trådlös laddning att den inte kan ha en vanlig port också?

Jag ser gärna en framtid där man köper en ni bil så finns där induktionsladdning inbyggt på en plats mellan sätena. Du går in, lägger mobilen och den laddar. Ringer det så bara lyfter du. Idag ska man koppla in och koppla ur om det ringer vilket oftast är en trafikfara då sladdarna sällan är så långa.

Att hoppa på ny teknik ska inte ha med dagens läge att göra utan hur man vill att tekniken ska vara om 1-2 år. Idagsläget så är t ex Apples nya Lightning port HELT värdelös. Men om 1 år kommer där finnas tusentals tillbehör.

Samma gäller NFC. Deras Passport-app är helt värdelös - bättre att sats på NFC.

NFC börjar ju till och med dyka upp i hemelektronik där mobil och högtalare syncar BT vid beröring.

Postad 13 september 2012 - 07:25

Unregistered5118fd09
  • Unregistered5118fd09
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Stöld? Kanske. Smart som fan av Apple? Japp. $$$ De har återigen skapat ett behov som idag inte finns.

Priser på nya tillbehör

http://store.apple.c...one_accessories

Postad 13 september 2012 - 07:58

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Priser på nya tillbehör

http://store.apple.c...one_accessories

249 Kr.....fy fan

Trodde de skulle tänka goodwill. Hade jag varit dem hade jag slängt med 1 adapter med iPhone 5 som "tack för att ni köpt massa tillbehör som vi tjänat en jävla massa licenspengar på".

Postad 13 september 2012 - 08:04

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 1
Ja du, fanatiska och frälsta fläktpojkar finns uppenbarligen i alla läger.... :rolleyes:

Det roligaste är de som kallar andra laget för dessa saker och beter sig precis likdant själv ;)

Postad 13 september 2012 - 08:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Trödlös laddning = kanske slippa ta med sig något alls. Hade Apple hoppat på tåget hade det tagit 2 år så hade du hittat induktionsplattor på hotellrum - kanske i bilar osv. Då slipper du helt sladdar. Vem säger att bara för den har trådlös laddning att den inte kan ha en vanlig port också?

Jag ser gärna en framtid där man köper en ni bil så finns där induktionsladdning inbyggt på en plats mellan sätena. Du går in, lägger mobilen och den laddar. Ringer det så bara lyfter du. Idag ska man koppla in och koppla ur om det ringer vilket oftast är en trafikfara då sladdarna sällan är så långa.

Att hoppa på ny teknik ska inte ha med dagens läge att göra utan hur man vill att tekniken ska vara om 1-2 år. Idagsläget så är t ex Apples nya Lightning port HELT värdelös. Men om 1 år kommer där finnas tusentals tillbehör.

Samma gäller NFC. Deras Passport-app är helt värdelös - bättre att sats på NFC.

NFC börjar ju till och med dyka upp i hemelektronik där mobil och högtalare syncar BT vid beröring.

Kommer säkert nästa år :)

Postad 13 september 2012 - 08:21

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 1
Perfekt för mig. Större skärm var det ända jag ville ha. Och en liten uppdatering av designen.

NFC, har vi inte i Sverige. Det fanns dock många ställen i NY som har det när jag var där i somras. Men inte jätte många.

Mindre port, kör airplay eller blåtand till mina "anläggningar" så det gör mig inget.

Får bli en vit den 28e :)

Postad 13 september 2012 - 08:32

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0
Alltså, fan... Jag säger det igen... USB 3.0? :(

Postad 13 september 2012 - 08:37

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

finns väl headset även till iphone. skulle vara krav i fordon.

Postad 13 september 2012 - 08:53

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Specen är helt ok för mig. Har 4 + 4S och uppgraderar alltså en varje år. Det som irriterar är kontakten. Kan man låta en konverterare sitta i? Annars blir det ju lätt jobbigt.

Postad 13 september 2012 - 08:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Alltså, fan... Jag säger det igen... USB 3.0? :(

Ingen aning vad det är för hastighet på den nya kabeln. Men det kommer väl fram så småningom.
Jag synkar aldrig över usb ändå iofs. Synkar över wifi.

Specen är helt ok för mig. Har 4 + 4S och uppgraderar alltså en varje år. Det som irriterar är kontakten. Kan man låta en konverterare sitta i? Annars blir det ju lätt jobbigt.

Vad behöver du adapter till? Det är billigare att köpa en ny kabel bara så du vet.

Postad 13 september 2012 - 08:58

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Har säkert 8 laddare på olika ställen.
Får utöka till 16 st?

Redigerat av ThomasX1, 13 september 2012 - 09:00.

Postad 13 september 2012 - 09:12

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0

Vad behöver du adapter till? Det är billigare att köpa en ny kabel bara så du vet.

Man kanske inte vill köpa nya dyrare dockningsstaioner? ;)

Redigerat av MartinAberg, 13 september 2012 - 09:32.

Postad 13 september 2012 - 09:21

haglunddaniel
  • haglunddaniel
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

det gick fortare en jag trodde både samsung och HTC kommer att stämma apple å kräva försäljningsförbud på iphone 5 och ipad med LTE/4g sådärja...

även google/motorola och nokia och LG äger LTE patent så dom är nog oxo ganska angelägna luktar masstämning detta

iphone 5 är början till slutet för apple

Tröttsamma människa, har du inte råd med en iPhone eller vad är det frågan om, en sån massa skit du skriver.
Apple äger 400 patent kring 4G/LTE.
Samsung äger runt 600....

Postad 13 september 2012 - 09:22

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 1
"...polera en skitkorv..."
Vissa av er som skriver här! Finns ni på riktigt?

Postad 13 september 2012 - 09:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Man kanske inte vill köpa nya dyrare dockningsstaioner?

Ok för det är som sagt billigare att köpa nya kablar än att köpa adapter till de gamla. Men har man dockor och annat så har man inte så mycket val.

Postad 13 september 2012 - 09:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Har säkert 8 laddare på olika ställen.
Får utöka till 16 st?

Blir att skaffa en extra till jobbet.

Postad 13 september 2012 - 09:37

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 2
Jag tycker att det känns tryggt att Google i varje fall har så god affärsmoral och värnar om den lilla människan i alla sammanhang så att Rumpnisse och andra som ser Apple som det stora onda företaget inte behöver stå utan telefon/datorer mm.

Postad 13 september 2012 - 09:49

Unregistered3c0be23b
  • Unregistered3c0be23b
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Så välkomnar vi ännu en samsung telefon från apple.. hahaahahahahah

Postad 13 september 2012 - 10:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 1
Så länge folk köper Apple trots överpriser så kommer de fortsätta. Det är ju ingen välgörenhetsorganisation. :rolleyes:

Postad 13 september 2012 - 10:10

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 3
Alltså, jag förstår inte allt tjöt om trolls och fanboys hit och dit. Jag äger en iPhone 4, som jag köpte (opartiskt, tro det eller ej) vid release för två år sedan. Den var överlägset snabbare och bättre på allt gentemot föregående modellen 3GS och konkurrenternas telefoner. Det var som dag och natt. 4S:en släpptes för ett år sedan och var fan i mig ett skämt. Jag hoppades på att 5:an skulle slå till lika hårt som 4:an gjorde för två år sedan. Men det gjorde den inte, den är ytterst medioker.

Jag skiter i vilka priser dom tar, jag betalar det jag vill betala. Och kanske köper jag iPhone 5 ändå just för att jag lagt en jävla massa pengar på appar som går till spillo, för användarvänligheten och stabiliteten som iOS ger mig, och för att jag inte gillar plastigheten hos G-S3.

Jag är ingen fanboy, jag är inget troll. Det är bara så jag tycker.

Postad 13 september 2012 - 10:13

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 1
Jag började skriva ett motargument till Rumpnisses senaste inlägg, men mitt i en formulering så insåg jag att "nej fan", det spelar liksom ingen roll. Han ser allt i endast vitt och svart, Apple är ren ondska och Android är människans befriare. Han klankar ner på Apple med en sådan desperation att man nästan börjar fundera över om det här gäller på liv och död för honom.

I hans värld existerar inte begrepp så som att människor har olika syn på vad som gör en produkt bra och att vi alla inte har exakt samma behov och krav. I hans värld finns det inte ens en tillstymmelse till att två konkurrerande alternativ båda har sina för och nackdelar.
Fanboys is fanboys och haters gonna hate, det är väl så det är.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 september 2012 - 10:31.
Off-topic

Postad 13 september 2012 - 10:14

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

Så länge folk köper Apple trots överpriser så kommer de fortsätta. Det är ju ingen välgörenhetsorganisation. :rolleyes:

JANTE

Postad 13 september 2012 - 10:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 1
Vaddå? Jag har sjäv en 4s. Inget fel med att folk slantar för dyra prylar så länge de som ite vill köpa slipper?

Alltså, jag förstår inte allt tjöt om trolls och fanboys hit och dit. Jag äger en iPhone 4, som jag köpte (opartiskt, tro det eller ej) vid release för två år sedan. Den var överlägset snabbare och bättre på allt gentemot föregående modellen 3GS och konkurrenternas telefoner. Det var som dag och natt. 4S:en släpptes för ett år sedan och var fan i mig ett skämt. Jag hoppades på att 5:an skulle slå till lika hårt som 4:an gjorde för två år sedan. Men det gjorde den inte, den är ytterst medioker.

Jag skiter i vilka priser dom tar, jag betalar det jag vill betala. Och kanske köper jag iPhone 5 ändå just för att jag lagt en jävla massa pengar på appar som går till spillo, för användarvänligheten och stabiliteten som iOS ger mig, och för att jag inte gillar plastigheten hos G-S3.

Jag är ingen fanboy, jag är inget troll. Det är bara så jag tycker.

Vanliga konsumenter är inga fanboys. Fanboys är de som okritiskt dyrkar eller hatar t.ex. Apple. eller XBOX.

Postad 13 september 2012 - 10:23

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
ICA har ju slutit upp bakom NFC så det kanske inte dröjer sålänge tills vi kan betala med NFC-kompatibla telefoner.
I G.B. har t.ex. postväsendet utrustat sina över 11000 betalningsställen med NFC. Så oavsett vad så är det på gång, vilket jag tycker är skitbra. Tänk bara om man kunde knyta alla jävla rabatt- och medlemskort till sin telefon med NFC, hade varit gött.

Kommer säkert en 5S med NFC om ett drygt år.

Postad 13 september 2012 - 10:30

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

sådana företag går fetbort

Vilka företag anser du man skall gynna?

Postad 13 september 2012 - 10:40

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 1

Vilka företag anser du man skall gynna?

dom som har bäst pris/prestanda men oftast prestandan som bestämmer

senaste jag haft har vart ericsson p1, lg arena, omnia, galaxy1, nokia800 och nu htc one x tror jag det är ordningen är jag inte hundra på

Postad 13 september 2012 - 10:41

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 3
Då sket sig möjligheten att kunna ha en vuxen diskussion om Iphone även denna gången

Som tur är finns det andra forum, där man tar bort, bannar eller på andra sätt ser till så att
sådana som Rumpnissen inte får något utrymme

Postad 13 september 2012 - 10:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Det är inte överpris sålänge de säljer slut på dem. De hade nog kunnat ta ännu mer för dem om de hade velat men nu väljer de att lägga den i samma pris som 4S och sänker priset på 4S och Iphone 4. 3GS kommer de sluta med.

Redigerat av Unregistereddc471864, 13 september 2012 - 10:45.

Postad 13 september 2012 - 10:51

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Förstår mig inte på Rumpnisse då han säger att han har en mobil han är nöjd med, men ändock följer med i den här tråden, som handlar om en produkt han avskyr innerligt, och slänger ur sig ganska obegripliga kommentarer till höger och vänster. Nu skiter jag i fler diskussioner med honom i alla fall då det inte leder någon vart mer än en sönderspammad tråd.

On topic så verkar det som vi får ta del av LTE i Sverige trots allt:
http://macworld.idg....-tanda-nytt-nat

När är dock höjt i dunklet.

Postad 13 september 2012 - 10:54

Funker242
  • Funker242
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tillbaka till topic. När exakt finns femman tillgänglig i Applebutiken i Täby och online? Vill gärna vara snabb den här gången så jag får den fort.

Postad 13 september 2012 - 10:57

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Vill gärna vara snabb den här gången så jag får den fort.

De lär ju sälja den på releasedagen (28 september), men räkna med att få köa om du vill vara först in. :) Hur det är med tillgången vette tusan, men jag hoppas i alla fall att den blir god.

Postad 13 september 2012 - 11:10

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Haha! Enligt prisjakt så har Swedenmobile.se, som antagligen enda butik i hela världen just nu, Iphone 5 på lager. Dessutom med ett pris på strax under 12.000. :) Som hittat!

Iphone 5 är väl en av de bästa produkterna på marknaden, eller hur?

Nej, men häll inte mer bensin i brasan...

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 september 2012 - 11:16.

Postad 13 september 2012 - 11:21

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Lite funderingar;
-Vad innebär det att Google Maps försvinner? Är det någon skillnad mot Apples kartor?
-Testade den nya appen från Youtube men den fungerar inte med Apple TV? Ljudet går fram (airplay) men inte bilden som i så fall måste speglas med mkt sämre resultat. Bugg?

Postad 13 september 2012 - 11:22

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Jag köpte iP4:an på releasedagen.
Fick den hemskickad av Telenor.

Men av nån anledning har jag liksom för mig att jag kunde klämma och känna på den i en butik nån vecka innan den släpptes.

Är det så att butikerna får telefonerna tidigare till sig så att konsumenten kan känna lite på dom...? Även innan den officiella releasen??

Eller var det något helt annat jag klämde på på Ströget??? :unsure:

Postad 13 september 2012 - 11:38

Unregistered80a991cf
  • Unregistered80a991cf
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Någon mer info på de 3 mikrofonerna? 2 mikrofoner där den ena är för "noise canceling" förstår jag, men 3?
Samtalskvaliten för motstående part har jag upplevt som bedrövlig i tidigare versioner av iPhone så det är något jag verkligen hoppas de åtgärdat.

Postad 13 september 2012 - 11:44

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
http://www.bbc.com/n...nology-19557497

Spot on enligt mig.

Postad 13 september 2012 - 11:51

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Någon mer info på de 3 mikrofonerna? 2 mikrofoner där den ena är för "noise canceling" förstår jag, men 3?
Samtalskvaliten för motstående part har jag upplevt som bedrövlig i tidigare versioner av iPhone så det är något jag verkligen hoppas de åtgärdat.

iPhone5 kommer att stödja bättre talkvalitet, den stödjer WB-AMR kodning, om nätet stödjer det.

Note: kanske bäst att tillägga att det inte är en Apple-uppfinning, men det kanske inte hindrar Apple att stämma skiten ur Samsung bara för det... ;)

http://en.wikipedia..../Wideband_audio

http://www.theverge....hone-5-hd-voice

Redigerat av what17ever, 13 september 2012 - 11:59.

Postad 13 september 2012 - 11:52

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 1

iPhone5 kommer att stödja bättre talkvalitet, den stödjer WB-AMR kodning, om nätet stödjer det.

Note: kanske bäst att tillägga att det inte är en Apple-uppfinning, men det kanske inte hindrar Apple att stämma skiten ur Samsung bara för det... ;)

http://en.wikipedia..../Wideband_audio

Finns ju redan på dom flesta lurar som säljs idag...

Postad 13 september 2012 - 11:54

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 1

Finns ju redan på dom flesta lurar som säljs idag...

Precis, men det är världens första iPhone som stödjer det.

Postad 13 september 2012 - 11:58

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0
En massa pajkastning borttagen, håll er on topic, tack.

Postad 13 september 2012 - 12:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

http://www.bbc.com/n...nology-19557497

Spot on enligt mig.

Jepp. Tycker inte ngn annan telefon kommit med ngt nytt senaste åren heller iofs.

Redigerat av Unregistereddc471864, 13 september 2012 - 12:25.

Postad 13 september 2012 - 12:56

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Lite funderingar;
-Vad innebär det att Google Maps försvinner? Är det någon skillnad mot Apples kartor?
-Testade den nya appen från Youtube men den fungerar inte med Apple TV? Ljudet går fram (airplay) men inte bilden som i så fall måste speglas med mkt sämre resultat. Bugg?

Apple kommer åsklart säga att Google Mpas är undermåligt men sanningen ligger nog närmare att Google pushar Maps till Android på ett bättre vis än till iOS.

Så detta är ett led från Apples sida att göra sig mindre beroende av en konkurrent. Initialt ser ersättaren riktigt bra ut men vi får nog låta det gå 6 månader innan där finns tillräckligt med feedback om vad som är bra o vad som är dåligt.

Tror de är för olika ändamål:
- Botten för vanliga samtal
- Fronten för Facetime
- Baksidan för Videoinspelning

Så 2 är nog avstängda när 1 är igång. Se använder de väl sensorerna för att styra vilken som gäller i kombination med programkod.

Postad 13 september 2012 - 13:26

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Någon som sett en lista över nyheter i iOS6? Har för mig jag hittade en med 200+ nyheter i 5:an. Kanske inte kommer innan den 19:e?

Postad 13 september 2012 - 13:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Någon som sett en lista över nyheter i iOS6? Har för mig jag hittade en med 200+ nyheter i 5:an. Kanske inte kommer innan den 19:e?

http://www.apple.com/se/ios/whats-new/

Postad 13 september 2012 - 14:04

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

http://www.apple.com/se/ios/whats-new/

Tack. Detta är ju de största nyheterna men förmodar det finns ett hundratal mindre justeringar. Kommer väl ngn förteckning i samband med släpp.

Postad 13 september 2012 - 14:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Tack. Detta är ju de största nyheterna men förmodar det finns ett hundratal mindre justeringar. Kommer väl ngn förteckning i samband med släpp.

Nja det är nog allt eller menar du programmerings-API'erna?

Ngn annan lista finns inte iaf.

Redigerat av Unregistereddc471864, 13 september 2012 - 14:34.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.