Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes + The Phantom Pain

616 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 7.666666 (2) 399:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.722222 (17) 149:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PC) (PC-spel) 9 8.42857 (6) Inga priser
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 4.749998 (3) 208:-
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One) (Xbox One-spel) 1 7.5 (1) Inga priser

Postad 24 August 2015 - 04:53

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Av det man hört hittills så är det jävligt oroväckande, det känns som att MGS tog slut med 4:an. 

Postad 24 August 2015 - 06:48

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0
Ojdå, jag som inte har tid för fler spel just nu..beställer direkt!

Postad 24 August 2015 - 07:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Shit vilka betyg, ja då blir det en beställning! Gillade GZ även om det var kort, dom skapade helt klart ett sug med det "demot" ;)

Postad 24 August 2015 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Av det man hört hittills så är det jävligt oroväckande, det känns som att MGS tog slut med 4:an. 

Du menar open world och mindre fokus på story?

Betygen verkar bra men det är inte helt ovanligt å andra sidan med såna här spel.

Postad 24 August 2015 - 14:54

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 1

Det som tyvärr skrämmer bort mig från spelet, är att det just är ett open world spel.

Är sällan jag orkar slutföra dom, och jag tröttnar snabbt på att ränna fram och tillbaks och göra missions som knappt för storyn framåt. MGS4 hade FÖR mycket fokus på story, med alldeles för långa cutscenes, men här verkar det istället vara för lite med story.

Jag avvaktar lite, och ser vad NI tycker om det, innan jag slår till ;)

Postad 24 August 2015 - 15:05

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Har ni läst någon recension? Det ÄR bra story. Att det är open world gör ju att man får tackla situationen EXAKT hur man vill :)

Ser bara ++++ överallt och kommer bli ett soklart inköp.

Postad 24 August 2015 - 15:21

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Man kanske måste ta sig i kragen och köpa ett PS4 nu då.

Det har aldrig varit mer busy än nu för mig. MGSV släpp 1 Sept, Project Cars blir mer och mer fixat, Heroes VII beta från 26 Aug, Britterna kommer till CoH2 den 3 Sept. De är alla "måste spel" för mig.

Och så Killzone Shadowfall och Bloodbourne är inte bortglömda såklart.

Jag ska skriva ett brev till gamingindustrin så de förstår att det är ohållbart. :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 24 August 2015 - 15:23.

Postad 24 August 2015 - 15:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag avvaktar lite, och ser vad NI tycker om det, innan jag slår till ;)

Min recension kommer väl till jul.. får det på lanseringsdagen som tidigast. Inte lätt.

Men de som har recenserat nu har gjort det på review event verkar det som.

A french reviewer who hasn't posted his review yet said he refused to rush the game like so many other reviewers and that in his opinion, most reviews complaining about the story being unconclusive and lacking the Kojima moment have simply not seen the true ending.

He says that to get the whole picture, you NEED to listen to tapes and see the actual ending.

He also said that, had he written the review right after the final mission without playing the extra content, the score would have been much lower.

He said he went from being a little disappointed to blown away.

Har ni läst någon recension? Det ÄR bra story.

Its lack of story focus is sure to be divisive for the Metal Gear faithful

As someone who loves MGS for its (admittedly batshit crazy) storyline first and foremost, I'm a little disappointed to hear that the story takes a backseat in this game

Jo säkert, men inte lika mycket story som tidigare spel av vad jag har läst. Gör inte mig något iofs, det är säkert tillräckligt.

Man kanske måste ta sig i kragen och köpa ett PS4 nu då.

Gillar inte du Heavy Rain? Du har två måstespel till i Until Dawn och Life is Strange, du vet bara inte om det än :S

Redigerat av Zoiler, 24 August 2015 - 15:26.

Postad 24 August 2015 - 15:28

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Gillar inte du Heavy Rain? Du har två måstespel till i Until Dawn och Life is Strange, du vet bara inte om det än :S

Jo. Är det sant? Hört talas om dom men inte kollat upp. Får väl kika på dom då.  

Postad 24 August 2015 - 17:53

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 1

Har ni läst någon recension? Det ÄR bra story. Att det är open world gör ju att man får tackla situationen EXAKT hur man vill :)

Ser bara ++++ överallt och kommer bli ett soklart inköp.

Det är det som är problemet, jag förstår inte grejen med open world riktigt, tanken är bra men det slutar bara i grind och en massa onödiga quests. Varför ska jag plocka blommor åt läkarteamet för? Kan jag inte bara ge dem 5000 dollar och låta dem ta en heli till fastlandet så kan de köpa allt diazepam de behöver? Och speciellt det jag läste i Gamspot recensionen, att man måste klara om gamla uppdrag på en svårare nivå för att låsa upp de sista storyuppdragen.

Och att som vissa recensenter sagt att de spelat runt 40 timmar och klarat alltifrån 7 till 60% procent av spelet, varför ska man behöva traggla så länge för? Och vad händer när du är färdig med storyn? Då verkar man kunna ta tag i andra sidouppdrag, det säger mig att storyn inte slutar när man är färdig, och det kan betyda att slutet inte är så dramatiskt som MGS-spel brukar vara. Kolla bara på MGS 4, inte en chans att Snake skulle kunna ge sig ut på nya uppdrag efter det, han är helt slut.

Jag behåller min förbokning på SE eftersom det verkar vara ett bra spel men jag är orolig, MGS var bra som det var, de som gnäller på för långa cutscenes och linjäritet kanske inte är rätt målgrupp för spelet till att börja med?

Postad 24 August 2015 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Förhållandena som de recenserade under var inte optimala kanske.

Many (if not all) of the reviews that are already online were written by journalists who were forced to play MGS V for eight hours every day, in regimented timeslots, while under instructions to share only the information that was deemed necessary by Konami higher-ups. Far from being a work experience course, this was a four-day review event, in which writers attempted to complete a sprawling open-world stealth game within a strict time limit.

Det som är bra med nya MGS, oavsett hur open world fungerar, är att de åtminstone fixat gameplaymekaniken så den är modern.

Inte säkert man behöver spela om uppdrag btw.

And he said you DON'T need to replay missions in higher difficulties (for the story content at least).

Postad 24 August 2015 - 19:03

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Det som är bra med nya MGS, oavsett hur open world fungerar, är att de åtminstone fixat gameplaymekaniken så den är modern.

Inte säkert man behöver spela om uppdrag btw.

Vi får se, jag är fortf väldigt intresserad av att spela det, men en grej jag inte gillar med open world är att det är sällan som du vet hur mkt sidogrejer du måste göra för att kunna klara nästa storyuppdrag, GTA 5 gjorde det perfekt och AC har varit ganska dåliga på det där du aldrig ritigt vet om du har ett bra nog svärd eller pistol för att kunna ta dig vidare.

Postad 25 August 2015 - 08:12

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Gamespots + och -

THE GOOD

*Tells a complex, unusual story that holds your attention from start to finish  

*The world and characters are captivating in their presentation  

*Tackles taboo topics with grace  

*Features a massive open world that's dense with exciting possibilities

*Delivers best-in-class stealth gameplay  

*The Mother Base aspect is rewarding and engrossing, extending the scope of the game beyond the battlefield

*A perfectly fitting piece to the twisted Metal Gear saga 

THE BAD  

*Pacing issues towards the end of the game momentarily halt your momentum

Redigerat av hifimarcus, 25 August 2015 - 08:13.

Postad 25 August 2015 - 13:44

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

måstespel

Earth Defense Force 4.1: The Shadow of New Despair kommer tydligen Q4 till PS4 också.

EDF! EDF! EDF! :D

Postad 25 August 2015 - 21:17

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Betygen ser helt klart godkända ut så man blir ju intresserad! Måste man ha spelat tidigare metal gear spel för att hänga med i detta tror ni? :D

Postad 25 August 2015 - 22:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Den är rätt så komplicerad så det är inte säkert du hänger med även om du har spelat dem. Det finns "storyn so far"-videos på YT som hjälpte mig.

Postad 26 August 2015 - 09:14

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Inte ens alla som spelat hänger rmed

Postad 26 August 2015 - 09:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det håller jag med om. Och det finns twister i storyn också. Jag har upplevt riktig dissociation en gång i livet, det var när jag spelade mgs 2 och den ultimata twisten dök upp.

Jag anser att man bör kunna lite granna om typ vem big boss är, samt som olika snake'arna. Ocelot är nog bra också.

Postad 26 August 2015 - 16:11

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Om det är något av spelen man ska ha kört innan detta är det väl 3an och peacewalker isf, 1,2 och 4 utspelar sig ju efter detta. 

Jag är taggad inför Tisdag! Hoppas det kommer på releasedagen.

Postad 26 August 2015 - 19:37

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Elgiganten skickade mitt exemplar idag. Hoppas att det kommer innan helgen. :)

Postad 27 August 2015 - 10:27

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 2

Jag fick mitt idag. Nu ska det liras! :D

DSC_0352%202.jpg

Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 27 August 2015 - 10:31.

Postad 27 August 2015 - 11:12

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Fick också mitt idag men PS4an hittar/ kan inte läsa skivan.

EDIT: var tvungen att dra strömsladden.

Redigerat av ROCA, 27 August 2015 - 11:15.

Postad 27 August 2015 - 13:50

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Funtar  på att avboka specialutgåvan som kostar alldeles för mkt och beställa den vanliga från Elgiganten som inte alls bryr sig om släppdatum, eller beror det på vilken butik som ligger närmast?

Jag ångrade att jag inte köpte specialutgåvan för MGS4 som jag älskade man det här känns mer som att jag kommer att ångra att jag betalade 900kr extra för ett spel som inte är särskilt MGS.

Redigerat av simulacra, 27 August 2015 - 14:09.

Postad 28 August 2015 - 07:26

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 1

Har nu spelat det ett gäng timmar. Tycker att det är okej men som simulacra (och många andra) redan påstått är det inte särskilt MGS. Visst finns spionelementen kvar till viss del och även om det nya uppdragssystemet skapar en del nya möjligheter så försvinner också en stor del av det som jag gillar med de tidigare spelen. Metal Gear Solid, till Playstation (1), är ett av mina absoluta favoritspel och det är dels för att det är så avskärmat med sitt utmärkta gameplay och hur pass fantastiskt det samspelar med det oerhört engagerande matiné-upplägget. I överlag verkar Phantom Pain vara ett hyfsat spel i min mening och jag spelar gärna vidare det, men om MGS från början hade sett ut så här så hade jag nog inte brytt mig om att börja med spelserien öht...

Mycket stor eloge dock för att Psycho Mantis verkar vara tillbaka. Enligt mig är det en av de bästa antagonisterna i spelhistorien då ingen är så karismatiskt obehaglig som honom.

Postad 28 August 2015 - 12:59

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Akta dig från att spoila, det är bara du som har fått spelet än.

Postad 28 August 2015 - 13:13

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Nej, ROCA fick ju sitt ex. ;)

F.ö. är Psycho Mantis med i spelets prolog, så jag skulle nog inte kalla det för en spoiler om det var vad du syftade på. Om jag skulle få för mig att skriva något som verkligen avslöjar delar ur handlingen kommer jag givetvis att spoilermarkera det. :)

Postad 28 August 2015 - 15:05

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

När fasen skickar Elgiganten egentligen? Har ju bokat expressleverens och allt.

Postad 28 August 2015 - 16:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag tycker att det varit ganska tyst om det här släppet. Är inte mgs fortfarande en megatitel?

Postad 28 August 2015 - 17:28

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Nej, ROCA fick ju sitt ex. ;)

F.ö. är Psycho Mantis med i spelets prolog, så jag skulle nog inte kalla det för en spoiler om det var vad du syftade på. Om jag skulle få för mig att skriva något som verkligen avslöjar delar ur handlingen kommer jag givetvis att spoilermarkera det. :)

Ni som redan har spelet, är online igång från början? Online i 4an var långt ifrån perfekt, men det är saknat.

Mitt collectors edition gick iväg från webhallen idag, skynda skynda! Fusk för er som redan fått spelet! 

Postad 28 August 2015 - 18:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag tycker att det varit ganska tyst om det här släppet. Är inte mgs fortfarande en megatitel?

Det har ju varit jättehögljutt iom konami/kojima-debaclet.

Postad 28 August 2015 - 18:10

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Ni som redan har spelet, är online igång från början? Online i 4an var långt ifrån perfekt, men det är saknat.

Mitt collectors edition gick iväg från webhallen idag, skynda skynda! Fusk för er som redan fått spelet! 

Jag avbeställde min CE, jag känner inte för att betala 500kr över MSRP i EU för ett spel som inte verkar leva upp till MGS-standarden. Det har fått höga betyg överallt men det fick ju Gone Home också, det finns en ordentlig disconnect mellan vad kritikerna tycker och vad allmänheten tycker, precis som när det gäller film. 

CE:n verkar ju inte vara särskilt svår att få tag i så om jag älskar femman så köper jag den senare.

Postad 28 August 2015 - 19:02

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Jag avbeställde min CE, jag känner inte för att betala 500kr över MSRP i EU för ett spel som inte verkar leva upp till MGS-standarden. Det har fått höga betyg överallt men det fick ju Gone Home också, det finns en ordentlig disconnect mellan vad kritikerna tycker och vad allmänheten tycker, precis som när det gäller film. 

CE:n verkar ju inte vara särskilt svår att få tag i så om jag älskar femman så köper jag den senare.

Nej det är sant, den är dyr här i Europa. Men jag gav mig fan på att jag ska ha den, när tidigare spel släppts var man ju liten fjärt utan pengar så man missade alltid dessa utgåvor. Som man fått leta länge efter på ebay på senare år.  ;)

Men får visa resten som kommer hem senare om du tyckte det var dyrt..  :ph34r:

Postad 28 August 2015 - 19:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Det har ju varit jättehögljutt iom konami/kojima-debaclet.

Ja, om det ja, men jag har inte läst så mycket om releasen. Jag lär ha missat den biten i så fall, har typ bara hört alla rykten om kojima sen i våras typ. Fast det visade ju sig stämma att det måste varit något ordentligt fnurra på tråden.

Postad 28 August 2015 - 19:49

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Nej det är sant, den är dyr här i Europa. Men jag gav mig fan på att jag ska ha den, när tidigare spel släppts var man ju liten fjärt utan pengar så man missade alltid dessa utgåvor. Som man fått leta länge efter på ebay på senare år.  ;)

Men får visa resten som kommer hem senare om du tyckte det var dyrt..  :ph34r:

Den är inte dyr i Europa, den är dyr i Sverige, du kan ropa hem den där för 99€ + frakt från Amazon. Och det är med moms.

Postad 28 August 2015 - 21:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ja, om det ja, men jag har inte läst så mycket om releasen.

Unsurprisingly, Konami is going big on marketing The Phantom Pain. 

“It is a very key title for us and will have a huge retail presence,” Edwards explains. “We have cinema ads, blanket editorial coverage, a series of online take-overs, and outdoor ads all over the country. We have worked with Sony to produce the MGSV-themed PS4 – which is a stunning piece of kit – and we will be everywhere around launch. I do not exaggerate when I say MGSV is probably the best game of the year. Our push will remind people of that.”

Enorm marknadsföring, ligger på 95 på metacritic, mest trendade spelet under Gamescom, snackats om under hela året dock. Släpps på tisdag.

Postad 28 August 2015 - 23:09

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Spelat ca 6h nu. Gillar det nya upplägget med open-world och uppdragen, typ en blandning mellan Red Dead och gamla MGS.
Det jag gillar är att det är tar lite längre tid mellan viktiga händelser i spelet. I 4an var det rätt mycket klipp och det blev mycket info på en gång.
Storyn går helt enkelt saktare framåt jämfört med de äldre spelen i serien. Och det är en fördel med serien, med tanke på hur komplext storyn är.

Finns lite minus med spelet, men mest småsaker med bl.a. ljudet och grafiken (motion blur?) på natten.

Postad 29 August 2015 - 05:42

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Det verkar inte finnas ngn story utanför banden, lyssnade nyss på Gameinformers podcast där de pratar om spelet och de nämner bristen på cutscenes och story och trots det så har spelet fått skyhöga betyg. Jag vet inte vad som händer här men det känns inte särskilt rumsrent eller ärligt.

Postad 29 August 2015 - 23:19

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

...Men de som har recenserat nu har gjort det på review event verkar det som.

....så har spelet fått skyhöga betyg. Jag vet inte vad som händer här men det känns inte särskilt rumsrent eller ärligt.

Det är uppenbart...Geishas

Redigerat av {OLD}Reaper, 29 August 2015 - 23:21.

Postad 01 September 2015 - 15:01

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Någon som spelar och kan ge lite intryck?
Hur är det här med basen/plattformen, är det något man måste lägga energi på, kan man spela utan att bli invaderad utav andra spelare osv.

Är det enformigt, har tittat lite gameplay på tuben och det känns väldigt samma samma, rädda någon, ta ut någon, hämta något och bli hämtad utav helikoptern i små eller lite större baser.

Går det välja på att smyga sig ut och in eller bara kötta på?

Postad 01 September 2015 - 15:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Var inne på EG kl halv åtta i morse och köpte mitt. Har suttit på jobb och suktat hela dagen. Bara 26 minuter kvar...

Postad 01 September 2015 - 15:12

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Saftsumo: Har spelat 14-15 timmar sedan jag fick mitt exemplar i torsdags. Gällande plattformen så kan man lägga ner i princip så mycket energi på det som man själv vill. Lite engagemang krävs, men oftast är det bara att kryssa i diverse val (såsom att bygga ut och dylikt) när det krävs. Om man inte slösar bort alla pengarna på en gång så räcker de oftast till ganska mycket investeringar.

Det är enligt mig mer tillfredsställande att undvika konflikt hellre än att skjuta varenda jäkel. Dels för att man blir rätt stressad när larmet går så det kan vara svårt att skaka av sig ryssarna men också för att kontroll av vapen och dylikt alltid har varit spelseriens akilleshäl. Man kan förstås utföra uppdragen på vilket sätt man själv vill, så länge man uppfyller vissa specifika mål, men för att få bra rank så är det ingen bra idé att leka Rambo... :)

Jag skulle nog vilja säga att spelet är relativt enformigt och långrandigt, men om man fastnar för gameplayet så kan man ha ganska kul. Räkna dock inte med att klara av det i ett par sittningar. Jag orkar inte göra mer än 3-4 uppdrag på raken. Annat var det med de tidigare spelen, men de var också mycket kortare.

Postad 01 September 2015 - 17:06

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Någon som spelar och kan ge lite intryck?
Hur är det här med basen/plattformen, är det något man måste lägga energi på, kan man spela utan att bli invaderad utav andra spelare osv.

Är det enformigt, har tittat lite gameplay på tuben och det känns väldigt samma samma, rädda någon, ta ut någon, hämta något och bli hämtad utav helikoptern i små eller lite större baser.

Går det välja på att smyga sig ut och in eller bara kötta på?

https://www.youtube.com/watch?v=9e8r_xgms4M

FOB är frivilligt, men det ser rätt kul ut så man lär ju testa senare.

Fick mitt idag så nu blire lira!  :)

Postad 01 September 2015 - 18:02

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Tack Filmsamlaren1, kanonbra info! :)

Fler får gärna dela med sig, hinner inte med något köp förens torsdag ändå.

Postad 02 September 2015 - 06:38

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Inte helt oväntat så blev veckans HGT inget mindre än Metal Gear Solid.

https://www.youtube.com/watch?v=JpQ_2yPUmrE

Jag tyckte den var sisådär. Half-Life 3 blev mycket roligare...

Postad 02 September 2015 - 12:06

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Älskar verkligen MGS men har inte lirat det på flera år. Men jag såg spelet i hyllorna igår och blev nyfiken. Nu har jag kollat igenom en 3timmar lång video på hur spelet funkar och hur man kan ta sig an uppdragen, så idag blir det tidig hemgång från jobbet och ett köp.

Postad 02 September 2015 - 19:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Bäst gäjm ävvär?

Postad 02 September 2015 - 20:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ne det kommer första december.

Edit: Just Cause 3 alltså. Dolde en sida med OT-inlägg som undrade vad det var, åter till MGS.

Redigerat av Zoiler, 03 September 2015 - 13:56.

Postad 04 September 2015 - 07:43

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som har problem med att lösa in ena DLC-koden? Står nåt i stil med att den redan är förbrukad, det är PS4-versionen.

Postad 04 September 2015 - 07:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som har problem med att lösa in ena DLC-koden? Står nåt i stil med att den redan är förbrukad, det är PS4-versionen.

Jag hade det problemet med koden för MGO DLC. Testade bara en gång.

Postad 04 September 2015 - 11:52

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Jo, jag hade också problem med en kod och den kommer antagligen att fungera när MGO släpps.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.