Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokias WP8-mobiler Lumia 820 och Lumia 920

606 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia Lumia 820 1GB RAM (Mobiltelefoner) 9 8 (12) Inga priser
Nokia Lumia 920 1GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,73 (160) Inga priser

Postad 29 november 2012 - 00:14

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0

Här var det lugnt jämt emot sweclockers. Min lur anländer som tur är imorgon :)

Haha jovars men om du läser senaste 10 sidorna st¨r det pm var folk har beställt, att dom längtar, vilket datum de beställt.

Sedan skriver en :D :D
: Är röd en bra färg? Funderar på en röd eller gul..

Hur besvarar man en sådan fråga?

Redigerat av Auxvoice, 29 november 2012 - 00:14.

Postad 29 november 2012 - 00:53

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Har svårt för företag som nedvärderar andras produkter i reklam men denna fick mig att le lite..

Lumia 820 reklam:

http://youtu.be/DE9WLgLBeDM

Verkar som att min 920 dröjer :(

Postad 29 november 2012 - 10:08

Libell
  • Libell
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Haha så jävla bra :D

Postad 29 november 2012 - 17:10

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Mycket intressant jämförelse för dem som är i samma situation som jag, dvs. köpte en Nokia N8 mycket på grund av kameran, inser att Symbian är slut och tycker att WP8 känns spännande, men är orolig för att byta ner sig i kamerakvalitet.

http://allaboutwindo...o_head_Noki.php

Slutsatserna överlåter jag till er. För egen del tror jag att jag kan leva utan Xenon, däremot är jag fortfarande något skeptisk till storleken på Nokia Lumia 920.

Postad 29 november 2012 - 17:36

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Nokia Sverige skrev idag på sin facebook (efter allt klagande på sega leveranser )

I respons till den frustration gällande leveranser. Vi får väldigt positiv feedback från våra kunder och konsumenter på nya Lumia 920 och Lumia 820. Som vi har sagt tidigare är det fjärde kvartalet då vi rampar upp produktionen och därför är tillgången begränsad.
Olika återförsäljare har olika mycket förbeställningar och därför kan det skilja i hur mycket som finns i butik / förbeställningskö. Vi förstår att frustrationen är stor hos er kunder, men vet att vi jobbar hårt för att lösa de utmaningar som finns!

Redigerat av michaelvecel, 29 november 2012 - 17:36.

Postad 30 november 2012 - 15:22

n_sandstrom
  • n_sandstrom
  • Lärjunge

• 398 inlägg
  • 0

Tufft OIS-test i sanddynor!
http://pureviewclub.com/2012/8103

Jag hoppas verkligen att man kan stänga av den automatiska vitbalansen, den förstör verkligen hela klippet.

Postad 30 november 2012 - 15:55

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0

Jag hoppas verkligen att man kan stänga av den automatiska vitbalansen, den förstör verkligen hela klippet.

Det finns alternativ :) undra bara om det fungerar på samma sätt.

Postad 01 december 2012 - 09:13

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Har haft min lur sen igår, och kommer från en Lumia 800.
Måste säga att jag är otroligt nöjd, funktionen med windows 8 är ju underbar.

Enda klagomålen jag har är svärtan, i jämnförelse med min 800 så är den ganska grå.

Postad 01 december 2012 - 11:35

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Vilka/vilken funktion tänker du på?

Postad 01 december 2012 - 11:43

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Skärmen i överlag.
800 har oled, 920 ips.

Postad 01 december 2012 - 12:38

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Min nya pärla :wub:

Bifogad fil(er)

Postad 02 december 2012 - 18:10

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Tips till er som köpt 920 och vill ha snygga skydd i olika färger (Nokia original) billiga på Dustin http://www.dustinhom...umia-920-white/

Postad 02 december 2012 - 18:44

Unregistered3fe1e3ce
  • Unregistered3fe1e3ce
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Har haft den svarta sedan i fredags och är SJUKT NÖJD!!!!!! :wub:

Bifogad fil  L920.jpg   146,54K   23 Antal nerladdningarBifogad fil  Lumia920.jpg   109,87K   22 Antal nerladdningar

Postad 04 december 2012 - 13:47

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
Hur tycker ni kameran är, och hur är vikten i verkligheten? Jobbigt tung eller bara lite tyngre än normalt? (920)
Sitter och funderar lite om min 800 ska få sig en uppgradering till 920 eller en iphone.

Postad 04 december 2012 - 14:16

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0

Hur tycker ni kameran är, och hur är vikten i verkligheten? Jobbigt tung eller bara lite tyngre än normalt? (920)
Sitter och funderar lite om min 800 ska få sig en uppgradering till 920 eller en iphone.

Vad lockar med iPhone framför denna?

Postad 04 december 2012 - 14:29

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
En välutvecklad app-flora och kameran av vad jag läst. Lite tveksam till vikten med.
(men jag kan inte säga att den lockar, mer att det känns mer "förnuftigt", antagligen bättre andrahandsvärde med)

Redigerat av dhanjel, 04 december 2012 - 14:31.

Postad 04 december 2012 - 17:30

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Var just och kände på 920 i butik och kan säga att, om folk tycker den är tung så är det bara skitsnack, fattar inte denna diskusion alls. Förövrigt var det den läckraste telefon jag någonsin skådat, skärmen är underbar och byggkvaliteten i absolut topp, finns ingen lur på marknaden som känns så fulländad. Testade också musiklyssning med mina egna lurar och det låter ortroligt bra när man själv kan ställa in ljudet i den förträffliga equalizern som finns i denna telefon. Denna jul är den första jag skall köpa en klapp åt mig själv, helt klart.

Postad 04 december 2012 - 20:12

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Kände på en i en tele2-butik och tyckte den var lättare än min lumia 800, trots att den skall väga över 40g mer:

https://www.prisjakt...1398672,1014358

Postad 04 december 2012 - 20:22

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
Det är ju klart positivt, tycker att 800:an är optimal i form och vikt. (kanske att volymknapparna och liknande skulle vara lite mjukare, lite "småvasst" när man drar fingrarna över dom)

Postad 04 december 2012 - 21:40

JKJ
  • JKJ
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Lång historia kort: idag ringer jag med Parlino (kontantkort). SIM-kortet har "bara" stöd för 3G (inte 4G), och jag har inga planer på att byta operatör. Kommer jag kunna använda den i en framtida L920? Bara 3G räcker gott åt mig, d.v.s. stänga av 4G:n och bara använda 3G/2G. Förstår ni?

Postad 05 december 2012 - 00:17

henryd
  • henryd
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Ja, inga problem.

Postad 05 december 2012 - 13:40

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Recension från GSMArena http://www.gsmarena....-review-858.php

Postad 06 december 2012 - 14:06

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=jcHprVuTANA

Postad 07 december 2012 - 22:26

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Hämtade ut min gula idag ! Han inte före de stängde igår, det var sjukt jobbigt att vänta en dag till vetandes att mobilen ligger inlåst 100 meter bort :P
Han visa den en sväng på jobbet där det är mest iphone, första intrycket var utseendet (den är GUL) och sen den stabila känslan av tyngden. Ingen har sett det som någonting negativt, ingen.

Hunnit testa kameran lite, inte särskillt imponerad. Men då jämför jag med min n8...
Sen har microsoft lite konstigheter för sig, du FÅR inte autosynka bilder i full kvalite över mobila nätet, som tur är är det inte långt till närmsta wifi ;)

Försöker just nu ladda upp dom genom skydrive appen, men telenor lyckas fortfarande inte leverera någon hastighet såååå..!
Håll ut lite till får ni se 3 bilder från min kolsvarta källare, går knappt att se var man går så lite ljus kräver den allt, tog flera "svarta" bilder där jag fick samma färgglada spökpixlar, en som visar det och en bild med hjälpljus hittar ni på:
https://skydrive.live.com/redir?resid=116213EC41E32D17!105&authkey=!ADSVA9GKHqYEfoM
I det stora riktigt nöjd, ska klicka runt lite mer nu

Redigerat av K_arlstrom, 09 december 2012 - 10:59.

Postad 08 december 2012 - 20:31

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0
Kommer det någon fix på problemet med vitbalansen?

Postad 09 december 2012 - 19:52

Unregistered3fe1e3ce
  • Unregistered3fe1e3ce
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Efter drygt en veckas användande skulle jag vilja se följande förbättringar i en uppdatering:
  • Volymkontroll: Tyvärr är inte ljudkontrollen individuell. Glömmer du exempelvis bort att höja ljudet efter att ha spelat ett spel finns risken att du missar samtal (hände mig eftersom ljudet var nere på noll efter att ha spelat ett kortspel).
  • Foton: Sjukt irriterande att inte kunna få information på tagna foton (datum, storlek mm), det finns en kolumn "datum" under "Foton" vad nu den är till för? Varför i hela friden komprimeras en bild man tagit som man vill skicka per mejl? Man kanske faktiskt vill skicka en bild per mejl i original storlek för utskrift på en dator.
  • Foto taggning: Skulle gärna vilja se samma funktion som finns i Symbian (N8) när man väljer att tagga foton dyker dem upp på tagen plats under Nokia kartor vilket inte fungerar i WP8 (använde den ofta för att visa vart vi varit på olika resemål)!!!!
  • Musik: Skulle gärna se att man kunde radera hela album via telefonen men det går bara att ta bort enstaka låtar (albumen får man ta bort via datorn).
Oavsett ovan angivna punkter ger jag både telefonen och WP8 10 av 10, sjukt nöjd och utan tvekan enligt mig den bästa telefeonen på marknaden.

Postad 10 december 2012 - 00:27

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
1. Håller med dig, värsta är om du glömmer att höja före du går och lägger dig...
2. Se 3 (bortsett från mail-problemet, uppladdning till skydrive via wifi borde lösa det till viss del)
3. Jag la in Image Map och den gör precis det du frågar efter, finns även Photo Info men den har jag inte hunnit testa.
4. Inte hunnit testa lägga in musik tyvärr, kör på wimp + de övriga tjänsterna.

Nu blir det att somna till lite netflix dokumentärer ;D

Postad 10 december 2012 - 11:06

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0
Ingen som är sugen på att köpa en Röd 920? :) Haft min sen i fredags men pallar inte WP8

Postad 10 december 2012 - 13:29

Unregistered452d9f81
  • Unregistered452d9f81
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Ingen som är sugen på att köpa en Röd 920? :) Haft min sen i fredags men pallar inte WP8

Hade jag bara råd så skulle jag köpa den bums, du lär inte ha problem o bli av med den. =)

Postad 10 december 2012 - 17:46

Kalmar FF
  • Kalmar FF
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Sätt ett pris så får du nog napp här...någonstans runt 4500 kr så går den nog.

Postad 10 december 2012 - 23:36

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Inte ute efter en röd kanske, men för rätt pris så :) såg att det finns en del närmare 4k på blocket, men om det
är troll eller inte vet jag ej.

Postad 11 december 2012 - 09:30

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Sätt ett pris så får du nog napp här...någonstans runt 4500 kr så går den nog.

Ja 4500 är tänkbart då inte är provad många timmar :)

Postad 11 december 2012 - 10:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0

Vad är det som du inte gillar med den?
Kul att läsa även vad som är negativt.

Är det sant att den inte har nån led som lyser vid missade samtal/sms/mail osv ?

Postad 11 december 2012 - 10:27

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Vad är det som du inte gillar med den?
Kul att läsa även vad som är negativt.

Är det sant att den inte har nån led som lyser vid missade samtal/sms/mail osv ?

Har en Note 2 som jag var sjukt nöjd med. Men var sugen på en 920, älskar designen och var nyfiken på WP och sen den på pappret fina kameran.

Men efter att ha provat det så nej, kameran tar bilder i mörker som ingen annan mobil. Men dagtid tog den sämre bilder än min Note 2 och det gillade jag inte. Batteritiden är ett skämt jämfört med en Note 2. Fast jag hade ju räknat med att den skulle vara sämre så det var ju ingen jättechock.

Sen WP, visst det flyter fint i menyer och sånt. Men att starta appar tar ju längre tid än på Noten. Sen är det sjukt irriterande långa animeringar emellanåt som inte går att stänga av. Växlingen mellan appar tar längre tid. Så i verkligheten så det här snacket om att allt flyter bättre i WP håller jag inte riktigt med om. Som sagt den scrollar mjukt och fint i menyer och sånt men själva användandet går långsammare och inte alls lika smidigt som på min Note. Vidare så känns ju inte WP8 riktigt färdigt vilket det inte är heller :) Om ett halv år eller ett år kanske WP kan vara intressant igen. Sen är ju utbudet av appar riktigt dåligt, det visste jag ju men det är ju till och med sämre än vad jag trodde. Och de som finns känns ju oftast halvfärdiga.

Och nej den har ingen led för missade samtal och sånt. Den saknade man enormt från Noten eftersom man på den kan ha olika färger beroende på vad det är för något, sms, facebook, mail och så vidare.

Sen känns ju WP lika nedlåst som iOS gör om inte värre till och med så nej, det var kul att prova men inget jag står ut med. För mycket kompromisser om man är van med Android

Redigerat av easycure1974, 11 december 2012 - 10:30.

Postad 11 december 2012 - 15:35

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Windows Phone 7.x supported FM radio from day one, but the arrival of Windows Phone 8 axed the support for that feature. As it turned out though, all the currently available WP8 smartphone have the required hardware inside and it's the software that caused this. What's missing is apparently some drivers and the actual FM app.

The latest rumor suggests the FM radio will return with the next major Windows Phone 8 update. The reason for the lack of FM radio support might be that Microsoft run out of time and decided to launch the platform without it. Rumor also has it that the notification center shared a similar fate.

The codenamed Apollo+ update is supposed to bring that notification center and FM radio support, along with drivers for Bluetooth 4.0 and hopefully add VPN support and Wi-Fi always on option.

Källa: GSMArena

Postad 11 december 2012 - 21:04

PizzeNizze
  • PizzeNizze
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Har precis köpt en 920 och är nöjd än så länge, tröttnar fort :rolleyes: . Efter att ha provat win mobile och android, så känns wp8 riktigt nytt och fräscht. En liten fråga dock; När jag laddar ner en fil (xap) och lägger den på telefonen, hur installerar jag den. Har sökt efter filen i "Store" men hittar den ej. Finns det någon utforskare i telefonen eller skall man ladda hem sådant tro????

Postad 12 december 2012 - 16:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0

Har en Note 2 som jag var sjukt nöjd med. Men var sugen på en 920, älskar designen och var nyfiken på WP och sen den på pappret fina kameran.

Men efter att ha provat det så nej, kameran tar bilder i mörker som ingen annan mobil. Men dagtid tog den sämre bilder än min Note 2 och det gillade jag inte. Batteritiden är ett skämt jämfört med en Note 2. Fast jag hade ju räknat med att den skulle vara sämre så det var ju ingen jättechock.

Sen WP, visst det flyter fint i menyer och sånt. Men att starta appar tar ju längre tid än på Noten. Sen är det sjukt irriterande långa animeringar emellanåt som inte går att stänga av. Växlingen mellan appar tar längre tid. Så i verkligheten så det här snacket om att allt flyter bättre i WP håller jag inte riktigt med om. Som sagt den scrollar mjukt och fint i menyer och sånt men själva användandet går långsammare och inte alls lika smidigt som på min Note. Vidare så känns ju inte WP8 riktigt färdigt vilket det inte är heller :) Om ett halv år eller ett år kanske WP kan vara intressant igen. Sen är ju utbudet av appar riktigt dåligt, det visste jag ju men det är ju till och med sämre än vad jag trodde. Och de som finns känns ju oftast halvfärdiga.

Och nej den har ingen led för missade samtal och sånt. Den saknade man enormt från Noten eftersom man på den kan ha olika färger beroende på vad det är för något, sms, facebook, mail och så vidare.

Sen känns ju WP lika nedlåst som iOS gör om inte värre till och med så nej, det var kul att prova men inget jag står ut med. För mycket kompromisser om man är van med Android

Tack för svaret..
Stod själv och hade beslutsångest om jag skulle köpa 920 eller Note 2
Note 2 är verkligen sjukt bra.
Men ändå är jag sugen på wp8.

Postad 13 december 2012 - 10:32

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

• Volymkontroll: Tyvärr är inte ljudkontrollen individuell. Glömmer du exempelvis bort att höja ljudet efter att ha spelat ett spel finns risken att du missar samtal (hände mig eftersom ljudet var nere på noll efter att ha spelat ett kortspel).
  • Foton: Sjukt irriterande att inte kunna få information på tagna foton (datum, storlek mm), det finns en kolumn "datum" under "Foton" vad nu den är till för? Varför i hela friden komprimeras en bild man tagit som man vill skicka per mejl? Man kanske faktiskt vill skicka en bild per mejl i original storlek för utskrift på en dator.
  • Foto taggning: Skulle gärna vilja se samma funktion som finns i Symbian (N8) när man väljer att tagga foton dyker dem upp på tagen plats under Nokia kartor vilket inte fungerar i WP8 (använde den ofta för att visa vart vi varit på olika resemål)!!!!
  • Musik: Skulle gärna se att man kunde radera hela album via telefonen men det går bara att ta bort enstaka låtar (albumen får man ta bort via datorn).

Windows Phone 7.x supported FM radio from day one, but the arrival of Windows Phone 8 axed the support for that feature. As it turned out though, all the currently available WP8 smartphone have the required hardware inside and it's the software that caused this. What's missing is apparently some drivers and the actual FM app.

The latest rumor suggests the FM radio will return with the next major Windows Phone 8 update. The reason for the lack of FM radio support might be that Microsoft run out of time and decided to launch the platform without it. Rumor also has it that the notification center shared a similar fate.

The codenamed Apollo+ update is supposed to bring that notification center and FM radio support, along with drivers for Bluetooth 4.0 and hopefully add VPN support and Wi-Fi always on option.

Källa: GSMArena

Sammanfattar några av dom sakerna som gör att jag väljer bort wp8.
Utbudet av appar är dåligt men dom jag vill ha finns men är sämre och segare varianter än på andra plattformar.
Många små detaljer som aldrig verkar åtgärdas/fixas/ändras.

Just

Vidare så känns ju inte WP8 riktigt färdigt vilket det inte är heller :) Om ett halv år eller ett år kanske WP kan vara intressant igen.

känner jag igen.

Vem vet, kanske wp9 är då ms nästan kommer ikapp :P

Postad 13 december 2012 - 13:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1 316 inlägg
  • 0

Sammanfattar några av dom sakerna som gör att jag väljer bort wp8.
Utbudet av appar är dåligt men dom jag vill ha finns men är sämre och segare varianter än på andra plattformar.
Många små detaljer som aldrig verkar åtgärdas/fixas/ändras.

Just

känner jag igen.

Vem vet, kanske wp9 är då ms nästan kommer ikapp :P

Tyvärr är jag lite beredd att hålla med dig och dom du citerar. Jag har kört WP sedan det släpptes och hela tiden trivts jäkligt bra pga hur snyggt och rappt det har varit (inte apparna då). Problemet är bara att även laggiga Android har förbättrat sig enormt mycket vilket har gjort att den stora fördelen med WP mattats. Sen verkar ju MS jobba oerhört långsamt med alla förbättringar/features som skulle behövas vilket gör att jag nu (tänkte byta telefon efter årsskiftet) även sneglar lite på Androiderna. En Nexus 4 med 32 gb vore svårt att stå emot. Även Note 2 lockar!

Postad 13 december 2012 - 18:05

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Måste säga att batteritiden börjar imponera !
Några samtal, totalt ~45 min, några sms, lite kalender osv över arbetsdagen..

Postad bild

Postad 13 december 2012 - 19:12

stelex
  • stelex
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Måste säga att batteritiden börjar imponera !
Några samtal, totalt ~45 min, några sms, lite kalender osv över arbetsdagen..

Arbetar du i en mast eller :D Ser ju grymt bra ut.

Postad 14 december 2012 - 01:40

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Slog till på en två dagar gammal svart 920 på tradera i dag, 4.050kr slutade det på :)
Ersätter min 800 med sprucken skärm:

Postad bild

Postad 14 december 2012 - 11:29

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Arbetar du i en mast eller :D Ser ju grymt bra ut.

Haha, nä har inte ens allt för bra mottagning (betongbyggnad halvt ute i vildmarken) men misstänker att wp8 har vissa batteritjuvar kvar att spåra..
Gick och la mig med 64% batteri kvar (kört lite gps osv efter jobbet) och vaknar med 29%, 3 timmar senare slocknar mobilen...
Sista jag gjorde före jag la mig var att skicka ett mail med bifogade bilder, gissar att den aldrig slutade synca efter det :/

Postad 15 december 2012 - 13:16

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Jag får inte mms att funka med min Lumia 920 med telia refill. Har försökt sms:a MMS till 4466 men får inga inställningar. Funkade alldeles utmärkt med Telenors kontantkort. Behövde inte ens ladda hem inställningar. Nån som har nån ide om vad det kan vara? Jag provar med experterna här på forumet innan jag pratar med Telia :)

Postad 15 december 2012 - 19:11

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Köpte en DT-900 i dag, sweet! men tyvärr fungerar den inte genom sängbordet :(

Postad 15 december 2012 - 19:40

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 2
Har haft min Ferrari-Röda 920 i snart 2 veckor efter att gått från en grön N8.. Vilken enorm skillnad och inte bara det snygga yttre! Tycker app-utbudet är riktigt bra (för mig) bra grafik i spel osv, saknar egentligen bara Spotify och att Xbox Smartglass ska börja funka. Allt flyter på väldigt bra, facebook-appen är ju underbar och kontakthanteringen magnifik. Perfekt med equalizer när man lyssnar musik.

Kameran är riktigt bra, speciellt i mörker, både vid film och foto och för att inte nämna ljudupptagningen vid höga ljudnivåer, jag förstår varför de nu kallas Pureview! Fotoappen Cinemagraf skapar härligt liv i bilderna och många av mina vänner har blivit imponerade av just det. Fotoredigeringen är riktigt bra även den och är lättillgänglig.

Fantastiskt med LIVE TILES. Batteritiden är helt okej och då surfar jag mycket, lyssnar musik och kör lite spel.
De inbyggda apparna är helt underbara!

Kan inte ge annat än full pott ,10/10 !

Postad 15 december 2012 - 23:54

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Hade helt glömt bort att man kan ta skärmdump i WP8, jag hade lyckats göra det av misstag :)

Håll in powerknappen och tryck på windows"knappen" snabbt ^_^

Postad 16 december 2012 - 14:09

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Hej! Har 2st Nokia Lumia 920 som var fulladdade vid middag igår. Efter att inte ha använt någon av dom särskilt mycket under gårdagen hade båda stängt av sig pga att batteriet var slut inatt. Fler som varit med om detta eller hur kan det bli så? Battriet håller ju ca 2 dagar annars och har man ju surfat en hel del.

Postad 17 december 2012 - 15:49

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
http://www.engadget....920-camera-fix/

YES ! Nu börjar bilderna lika någonting ! :D
På tal om någonting annat, så har jag letat runt som en galning efter en work around för att få igång usb-tethering (internetdelning) men inte fått fram någonting vettigt... tar gärna emot tips på en app eller någonting som löser det :)

Postad 17 december 2012 - 19:40

463829
  • 463829
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Har mycket problem med missade samtal & SMS senaste dagarna (har Halebop kontantkort) någon annan som har problem med det här?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.