Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 12 June 2013 - 09:58

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Hur lånar man ut sina spel till en polare på Xone? såhär enkelt är det på PS4 iaf ;)

http://youtu.be/LKdBecUSGP0

Redigerat av beat_strandh, 12 June 2013 - 09:59.

Postad 12 June 2013 - 10:07

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 1

Folk är helt enkelt inte villiga att betala 5000:- eller mer för en konsol som kan spionera på sina användare och använda uppgifterna till reklam och annat.
Notera nu att jag skrev kan, inte att det kommer att ske, men att möjligheten finns där är skrämmande och det är nästan lika skrämmande att flertalet här viftar bort detta som "foliehatt" och liknande.

Jag antar då att du inte har någon laptop eller dator med webbkamera? Ingen smartphone med internetuppkoppling och kamera?

Vissa kanske föredrar att kunna sälja sina spel, vissa föredrar att slippa byta skiva varje gång man ska byta spel.
För egen del är inte det "hemska" MS har gjort det minsta avgörande för egen del och jag är knappast ensam på den fronten.

Postad 12 June 2013 - 10:08

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Om man nu kommer kunna dela ut sitt spelbibliotek till 10 "familjemedlemmar" så kommer det komma en video när man istället gör narr av hur man gör det på ps4an det är ett som är säkert:-)

Postad 12 June 2013 - 10:11

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Om man nu kommer kunna dela ut sitt spelbibliotek till 10 "familjemedlemmar" så kommer det komma en video när man istället gör narr av hur man gör det på ps4an det är ett som är säkert:-)

Räcker väl med hur man byter mellan olika spel? :D

Postad 12 June 2013 - 10:18

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Jag antar då att du inte har någon laptop eller dator med webbkamera? Ingen smartphone med internetuppkoppling och kamera?

Vissa kanske föredrar att kunna sälja sina spel, vissa föredrar att slippa byta skiva varje gång man ska byta spel.
För egen del är inte det "hemska" MS har gjort det minsta avgörande för egen del och jag är knappast ensam på den fronten.

Inte för att det har med saken att göra, nej jag har ingen laptop eller dator med webkamera, men jag har en smartphone som JAG kan kontrollera.

Postad 12 June 2013 - 10:19

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Räcker väl med hur man byter mellan olika spel? :D

Sant.
Detta är värt mycket för amerikanarna som är så feta och lata och inte gärna vill gå upp och byta skiva :-)

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 June 2013 - 10:21.

Postad 12 June 2013 - 10:22

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Inte för att det har med saken att göra, nej jag har ingen laptop eller dator med webkamera, men jag har en smartphone som JAG kan kontrollera.

Du har en smartphone du tror du kan kontrollera iaf :)

Postad 12 June 2013 - 10:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det har väl i allra högsta grad med saken och göra om du är så livrädd över att kunna bli övervakad. Hör ingen "go nuts" för att en laptop har en inbyggd webcam...
Ja du vet säkert EXAKT vilken info som slipper ut från din telefon :P

Alla är inte lika paranoida som du lyckligtvis. Kinecten kommer inte ha EN inställning som innebär alltid påslagen, just saying.

Postad 12 June 2013 - 11:31

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Ni vet bättre än mig, men har det inte bekräftats att det går att stänga av Kinect och ändå kunna spela spel? I så fall ser jag det inte som en så stor grej. Men går den inte att stänga av på något sätt och samtidigt spela så lutar det faktiskt åt att det blir en PS4 istället.. Hur bra jag än tycker att Xbox 360 var..

Postad 12 June 2013 - 11:33

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Man kunde visst stänga av det mesta om man inte ville använda den. Vid spelbyte kan röstkommando iofs vara rätt nice :)

Postad 12 June 2013 - 11:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
ms har gått ut och sagt att kinect ska gå att stänga av helt, men problemet är att det i teorin fortfarande går att fjärrstyra och sätta på den.
skulle den gå att stänga av helt så borde den också gå att välja att inte ha inkopplad. om den ändå är avstängd helt och hållet, varför ska man behöva ha den?

Postad 12 June 2013 - 11:37

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Du kan alltså ringa utan uppkoppling på din mobil? Magiskt!

Intressant att du kan kontrollera den. Finns där någon inställning som du magiskt har som gör att du vet att Mikrofon och kamera på din mobil är helt avstängd? Eller du skruva upp mobilen för att dra ut kontakten till mikrofonen och kameran?

Antar du kan när som helst gå in till din mobiloperatör och kolla exakt vad som händer där med all data/sms/samtal som går via dem.

Helt enkelt du har Kontroll! Imponerande - vad heter mobilen?

Redigerat av PalmiNio, 12 June 2013 - 11:39.

Postad 12 June 2013 - 11:41

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 4
En sån här kanske.
Postad bild

Postad 12 June 2013 - 12:45

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 2
Postad bild

Postad 12 June 2013 - 12:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 1
Då vet ju alla att man inte bör köpa begagnade spel av dig nu iaf till PS4

Postad 12 June 2013 - 13:22

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Hahaha! De tre sista inläggen här är guld! :D

Postad 12 June 2013 - 13:24

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Ironin är stor att du valt en bild på ps4an där kameran är med :-)
Hoppas förresten det finns ngn diskret gest så man kan slå på inspelning på kinecten ifall man vill *host* spela in lite vuxenfilm.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 June 2013 - 13:25.

Postad 12 June 2013 - 13:39

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Hahaha! De tre sista inläggen här är guld! :D

Hehe!
+1

Postad 12 June 2013 - 14:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Trevligt med påhopp..

Om du läser runt bland användare och media så ser du att det är en väldigt stor del som föredrar PS4an, just pga av dom anledningar jag skrivit.
MS har gjort en grav felsatsning och det kommer att straffa sig, jag har tidigare varit för Xbox, men den vägen de valt med nya Xbone gillar inte folk och det märks på nästan alla ställen man läser och ser videos på.

Det är endast de mest rabiata Xbox-nissarna (verkar finnas en del här..) som med näbbar och klor försöker försvara MS väg.

Förmodligen kommer det att sälja en hel del i USA som de gjort tidigare generationer, men även där är jag säker på att försäljningen kommer att vara mindre än vad de räknat med.

Att de sedan enbart har ett paket med Kinect (som måste vara ikopplad) för ett betydligt högre pris än PS4an för en sämre maskin (om man ser till specarna) gör att den kommer att bli svårsåld.

Folk är helt enkelt inte villiga att betala 5000:- eller mer för en konsol som kan spionera på sina användare och använda uppgifterna till reklam och annat.
Notera nu att jag skrev kan, inte att det kommer att ske, men att möjligheten finns där är skrämmande och det är nästan lika skrämmande att flertalet här viftar bort detta som "foliehatt" och liknande.

Säger till dig som till en annan här: Jag har inte försvarat MS, alls. Läs mina inlägg igen och ta bort det där röda skynket så inser du nog det.

Men att hålla på som du gör och tramsa med att det är helt säkert att det här blir MS sista konsol och sånt, det låter som en grinig femåring, inget annat.

Riiiight, att du kan kontrollera den.

Postad 12 June 2013 - 14:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Då vet ju alla att man inte bör köpa begagnade spel av dig nu iaf till PS4

:lol:

Postad 12 June 2013 - 17:54

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Postad bild

Om du sitter i en soffa och runkar med din spelkonsol på har du större problem här i livet än om MS övervakar dig eller inte. Just saying...

edit: lär dig stava!

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 12 June 2013 - 18:48.

Postad 12 June 2013 - 18:35

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Om du sitter i en soffa och runkar med din spelkonsol på har du stöter problem här i livet än om MS övervakar dig eller inte. Just saying...

Tja vetesjutton DOAX är nästan vuxenfilm :-)

Postad 12 June 2013 - 18:46

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Om du sitter i en soffa och runkar med din spelkonsol på har du stöter problem här i livet än om MS övervakar dig eller inte. Just saying...

Va! Rönkar inte alla till sina stats i spelen? Varför finns det annars leaderboards om inte för självuppskattning?

Redigerat av Johan_i_burken, 12 June 2013 - 18:46.

Postad 12 June 2013 - 21:18

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
PS4 förbi Xbone istort sett överallt, även i USA där normalt Xbox är starkare..
Säger en del om vad folk tycker om MS och vägen de valt.

http://www.sweclocke...rbokningstoppen

Postad 12 June 2013 - 21:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Rösta på sweclockers omröstning i länken. 81% föredrar ps4, 6% xbone :D

Postad 12 June 2013 - 21:34

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
I England så leder PS4an stort efter 35k röster (79% mot 21%), att det skall vara så svårt för vissa här att inse att Xbone är körd.
http://www.thesun.co...ne-e3-poll.html

Postad 12 June 2013 - 21:45

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Rösta på sweclockers omröstning i länken. 81% föredrar ps4, 6% xbone :D

App, app. Statistik kan man ju inte lita på enligt vissa :lol:

Postad 12 June 2013 - 21:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

App, app. Statistik kan man ju inte lita på enligt vissa :lol:

helt rätt. inte fan kommer ps4 att sälja 13 gånger så mycket som xbone inte :D
så du har helt rätt i det du skriver =)

jag är även skeptisk till siffrorna som sinnes skriver, en 80-20 fördelning är inte sannolik för fem öre. detta misstänker jag eftersom personer som sitter på såna sidor är mer inbitna gamers. bland många gamergrupper kanske det finns ett stort övertag för ps4, men knappast i alla.

i japan misstänker jag att xbone kommer sälja totalt katastrofalt värdelöst, medans den kommer sälja bra i usa. trots att ms står på regeringens lista över företag som man kan kräva all info av. inkl kameraövervakning. slå på den via remote bara! =D

Postad 12 June 2013 - 22:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

I England så leder PS4an stort efter 35k röster (79% mot 21%), att det skall vara så svårt för vissa här att inse att Xbone är körd.
http://www.thesun.co...ne-e3-poll.html

Hehe för hela världen sitter inte på gamersidor och röster?

Tror nog PS4 vinner med hästlängder men hurvidare Xbone blir en flopp i slutet är svårt att säga redan.

Finns många som lägger pengar på datorer, smart-tv och annat som inte är gamers.

Hela världen är inte direkt lika låsta till att man ska kunna gå till Game och byta in spel.

Postad 12 June 2013 - 22:03

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Det där säger ju ingenting om konsollernas framtid. Just nu är PS4 mest förbokad. That's it. Vilken konsoll som säljer mest i november är en helt annan sak.

Varför skulle Xboxen vara körd redan nu? Och varför är Sinnes så himla bekymrad om att vissa av oss inte förstår hans framtidsdrömmar om Playstationdominans?

Postad 12 June 2013 - 22:05

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1
Det är klart att inte siffrorna kommer att stämma rakt av men det är ändå en fingervisning som inte kan ignoreras

Postad 12 June 2013 - 22:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det är klart att inte siffrorna kommer att stämma rakt av men det är ändå en fingervisning som inte kan ignoreras

Blir ju orättvist nu när det går rykten som säger att MS ska titta när man ska masturbera, klart att varenda finnig fjortis blir livrädd då :D

Postad 12 June 2013 - 22:12

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Och varför är Sinnes så himla bekymrad om att vissa av oss inte förstår hans framtidsdrömmar om Playstationdominans?

Monopol är ju som sagt sällan bra för oss konsumenter. Hade inte ms funnits hade nog inte ps4 varit så billig som 399 t ex. En helt annan grej är ju moln saven. Sony hade väl 150 mb, ms fick 512 mb och helt plötsligt fick Sony 1 gb. Konkurans är alltid bra för oss kunder så hoppas snarare på att inte Sony får för stor dominans.

Blir ju orättvist nu när det går rykten som säger att MS ska titta när man ska masturbera, klart att varenda finnig fjortis blir livrädd då :D

Haha

Redigerat av Johan_i_burken, 12 June 2013 - 22:13.

Postad 12 June 2013 - 22:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Konkurans är alltid bra för oss kunder så hoppas snarare på att inte Sony får för stor dominans.

Don't worry. Vi har alltid Nintendo!

Postad 12 June 2013 - 22:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det naturliga är att sony borde vinna med ca 50% fler enheter än ms skulle jag tro, men man vet aldrig hur det urartar. Det är ju trots allt så att dom som köper xbone till stor del kommer göra det pga märkestrogenhet. I andra hand kan det även vara patriotiskt. Skulle siffrorna bli större än 60-40 till sony skulle jag bli (glatt) förvånad.

Kortfattat tror jag inte xbone går så dåligt. Jag vill att den gör det så att drm tas bort, men konsolen har många trogna fans och dessutom titt-anfall som en riktigt het titel som släpps direkt. Utöver allt detta så hoppas jag faktiskt att xbone inte går värdelöst, som ni är inne på så behövs ms. Konkurrens behövs!

Postad 12 June 2013 - 22:38

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Don't worry. Vi har alltid Nintendo!

In nintendo we trust! de slåss ju om samma kunder som harley och kawasaki. Orolig är jag verkligen inte dock. Men jäkligt less på tjötet hos vissa som går på repeat.

Postad 13 June 2013 - 06:58

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Värt att notera att undersökningen helt fokuserar på gamers samt att alternativet att köpa båda inte finns (vilket är hyfsat vanligt inom just den kundkategorien). För majoriteten av den tilltänkte kundgruppen till ONE är det en större fördel att slippa byta skiva än att kunna sälja begagnat men just nu nämns inte det ens i debatten. Blir intressant att se om ms lyckas skifta fokus under månaderna som återstår till släpp.

Postad 13 June 2013 - 07:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Du kan klicka i flera konsoler i röstningen om vilken/vilka du vill köpa. ;)

Postad 13 June 2013 - 07:33

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Xbox One to only work in certain countries at launch:

http://www.xbox.com/....one/disclaimer

Australia
Austria
Belgium
Brazil
Canada
Denmark
Finland
France
Germany
Ireland
Italy
Mexico
Netherlands
New Zealand
Norway
Russia
Spain
Sweden
Switzerland
United Kingdom
United States

Observera att en hel del länder i Europa kommer att få vänta på sina Xboxone... :\

Postad 13 June 2013 - 07:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Tror nog PS4 vinner med hästlängder

Jag är faktiskt inte så säker på det. Tror att när produkterna väl kommer ut till verkligheten och till den stora massan så kommer skillnaderna suddas ut.

Båda kommer, i praktiken, ge snarlika spelupplevlser. Det tramsas just nu mkt om internet/DRM jada jada men för de flesta kommer detta i praktiken inte spela nån roll. Internet har alla och att inte kunna sälja vidare media finns precis överallt, vardagsmat mao.

Priset? Tror inte MS kommer sälja XOne som en 499 maskin... Lika lite som Apple säljer iPhone5 som en 699 (eller vad det är) maskin.

Reklam. MS lär ha en helt annan kassa. De flesta köper inte baserat på egna undersökningar utan låter andra tänka åt dem (läs:reklam) så här lär MS ha en fördel.

"The fenomen effect". Historiskt så har det då och då dykt upp nått spel, eller nån applikation, som ensamt starkt bidragit till försäljningen (senaste exemplet är väl Kinect). Nått sådant lär dyka upp även denna generation. Och det kan likväl hamna på XO som PS4.

Så njae, jag tror det är mkt mer svårttippat än vad man just nu, i hettan runt E3, kanske kan tro. Vågar fasen i mig knappt gissa. :)

Postad 13 June 2013 - 08:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Xbox One to only work in certain countries at launch:

http://www.xbox.com/....one/disclaimer

Australia
Austria
Belgium
Brazil
Canada
Denmark
Finland
France
Germany
Ireland
Italy
Mexico
Netherlands
New Zealand
Norway
Russia
Spain
Sweden
Switzerland
United Kingdom
United States

Observera att en hel del länder i Europa kommer att få vänta på sina Xboxone... :\

Oj då. Hela östblocket utom Ryssland fimpas. Inget Grekland. hela arabvärlden, Israel, Indien, Kina, Afrika fimpas. Hela Latinamerika utom Brasilien och Mexico blir utan. Japan och Sydkorea är inte med. Island och Portugal missar. hela Sydostasien och Taiwan saknas.

Redigerat av hassesolo, 13 June 2013 - 08:06.

Postad 13 June 2013 - 08:22

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Xbox360 hade väl ungefär liknande launch countries så inget konstigt.
O andra sidan fick Europa, UK, Australien, Nya Zeeland, Afrika, Mellanöstern vänta 4 månader på ps3 vid launch också, Sydkorea fick tom vänta ännu längre tex så egentligen inget att se här.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 13 June 2013 - 08:27.

Postad 13 June 2013 - 08:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Visst. Och det är inte omöjligt att vi får vänta på PS4 heller.... Hoppas på det bästa. :)

Postad 13 June 2013 - 08:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Oj då. Hela östblocket utom Ryssland fimpas. Inget Grekland. hela arabvärlden, Israel, Indien, Kina, Afrika fimpas. Hela Latinamerika utom Brasilien och Mexico blir utan. Japan och Sydkorea är inte med. Island och Portugal missar. hela Sydostasien och Taiwan saknas.

Detta är länderna som konsolen släpps i vid start. Kommer såklart adderas med tiden. Asien kommer 2014 har de sagt.

Postad 13 June 2013 - 08:32

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Du kan klicka i flera konsoler i röstningen om vilken/vilka du vill köpa. ;)

I vilken omröstning? Den sida Sinnes länkade till på Sweclockers, där kan man bara klicka i en (vilket även syns i procenttalen, totalen blir 100%).

Detta är länderna som konsolen släpps i vid start. Kommer såklart adderas med tiden. Asien kommer 2014 har de sagt.

En självklarhet för de flesta, hoppas jag.

Postad 13 June 2013 - 08:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jag är faktiskt inte så säker på det. Tror att när produkterna väl kommer ut till verkligheten och till den stora massan så kommer skillnaderna suddas ut.

Båda kommer, i praktiken, ge snarlika spelupplevlser. Det tramsas just nu mkt om internet/DRM jada jada men för de flesta kommer detta i praktiken inte spela nån roll. Internet har alla och att inte kunna sälja vidare media finns precis överallt, vardagsmat mao.

Priset? Tror inte MS kommer sälja XOne som en 499 maskin... Lika lite som Apple säljer iPhone5 som en 699 (eller vad det är) maskin.

Reklam. MS lär ha en helt annan kassa. De flesta köper inte baserat på egna undersökningar utan låter andra tänka åt dem (läs:reklam) så här lär MS ha en fördel.

"The fenomen effect". Historiskt så har det då och då dykt upp nått spel, eller nån applikation, som ensamt starkt bidragit till försäljningen (senaste exemplet är väl Kinect). Nått sådant lär dyka upp även denna generation. Och det kan likväl hamna på XO som PS4.

Så njae, jag tror det är mkt mer svårttippat än vad man just nu, i hettan runt E3, kanske kan tro. Vågar fasen i mig knappt gissa. :)

Jo klart det är för tidigt att säga.

Men tror 499 USD kommer avskräcka många i den öppna massan. Dessutom har de inte tryckt på Kinect så mycket. Men jag antar de har en plan i höst att ställa upp i varenda amerikansk show och leka med Kinecten.

Jag drar såklart slutsatsen från E3 och visst man får väl "anta" att det kan inte bli mycket värre nu för Microsoft i PR synpunkt, vad mer kan man begränsa liksom?

Men som du säger: Kinects attraktionskraft + Stor marknadsföringskassa + Smarta betalningslösningar = Kan rädda en hel del.

Postad 13 June 2013 - 09:03

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
De tryckte inte på Kinect på E3 för de insåg att det i de sammanhangen = extremt dålig PR. Vilket jag antar att de har nog av... :)

En självklarhet för de flesta, hoppas jag.

Men inte alla. Det är så man blir mörkrädd...

Postad 13 June 2013 - 09:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det är klart att den kommer till många fler länder förr eller senare men det hade varit bra med en tidsplan för att kunderna i de länderna inte skall känna sig bortglömda totalt och i desperation springa och köpa en WiiU istället.

Postad 13 June 2013 - 09:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Det hade varit bra PR ja. Inte riktigt MS grej just nu dock. :)

Postad 13 June 2013 - 10:16

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Var hittar jag listan över när och till vilka länder PS4 släpps?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.