Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

No Man´s Sky

683 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
No Man's Sky (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 6.333332 (14) 599:-
No Man's Sky (PC) (PC-spel) 7 6.714284 (6) Inga priser

Postad 09 August 2016 - 16:47

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Har inga problem med fps på min ps4 iaf.

Postad 09 August 2016 - 16:48

Lucifr
  • Lucifr
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Garrett: Det du skulle kunna göra är att vänta till imorgon och köpa den fysiska utgåvan på PS4. Gillar du inte spelet på konsolen kan du alltid sälja det begagnat och få tillbaka en slant. Jämfört med att köpa det digitalt, det vill säga. 

Postad 09 August 2016 - 17:02

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

äger tyvärr ingen ps4 men tänkte stilla mitt sug med lite streams idag, verkade som ett riktigtnajs spel om man gillar att utforska och levla. men! villken horribel fps, det hackade ju till och med när man var innomhus, kändes som runt 20fps. Och det drog ner betyget väldigt mycket, annars verkar det ha potentional.

http://youtu.be/HJGT2jp2N1A

När man går skall det vara stabila 30 och droppar ibland när man färdas i skeppet

Redigerat av Johan_i_burken, 09 August 2016 - 17:05.

Postad 09 August 2016 - 17:04

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
då måste det varit just den streamaren som hade problem med sin sändning.

Postad 09 August 2016 - 18:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

En hel del pop-in är det väl dock, iom att geometrin ritas upp medan man spelar.

Postad 09 August 2016 - 20:28

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Bara fram med koordinaterna och börja warpa ;)

Går det att göra så? tar det några år att komma fram till varandra då? :P 

http://youtu.be/HJGT2jp2N1A

När man går skall det vara stabila 30 och droppar ibland när man färdas i skeppet

Väldigt stabilt ändå på 30, förutom resor med skeppet ibland, dock är ju 60fps en jäkla skillnad om man nu är kräsen på sånt :) 

Garrett: Det du skulle kunna göra är att vänta till imorgon och köpa den fysiska utgåvan på PS4. Gillar du inte spelet på konsolen kan du alltid sälja det begagnat och få tillbaka en slant. Jämfört med att köpa det digitalt, det vill säga. 

Jo, det är sant, är ju också ett alternativ... :) 

Postad 09 August 2016 - 20:38

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Ni ska inte tro att det händer mycket i spelet. Det är en space farming simulator typ. Jag är typ 6 timmar in i spelet och har inte kommit någonstans känns det som. haha Det är ett et evigt farmande efter material, som man inte vet vad man ska ha dem till. Så man farmar lite mer och säljer av det. Sen gör man så en stund till... 

Jag har warpat en gång tror jag bara, så har inte riktigt listat ut hur jag ska ta mig fram på bästa sätt. Man ska mot center av universum. problemet är att jag vet inte vilket håll det är.  :D

Verkar dessutom som att det är någon bugg med vissa rymdskepp. En kille som köpte ett skepp som hade mer lagerplats, men då tror jag inte att warpmotorn fungerade som den skulle eller något sånt. Så han fick ställa skeppet och använda sitt gamla igen.

Postad 09 August 2016 - 23:17

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Walkiii, syns vi i något solsystem sen då?

Ingen ide att försöka hitta varandra, även om man skulle komma till samma plats, iaf inte i dagsläget  :o

http://www.kotaku.co...-see-each-other

Postad 10 August 2016 - 08:35

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Rymdskepps-buggen verkar ha något o göra med pre-order skeppet bara.

Postad 10 August 2016 - 08:56

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Ja det är väl lite Minecraftish, mycket resurshantering.

Samtidigt kan de vara bra, för kritikerbetygen är inte heller perfekta där de ofta är snälla mot stora, hajpade spel som "ska" ha bra betyg. Som Total War: Rome 2 för att ta ett exempel, jättebuggigt vilket användarbetygen visade, men inte kritikerna som gav höga betyg. Eller MGSV, UC4, Arkham Knight som har nästan perfekta betyg, även fast spelen har en del brister. Så inflation vs fanboys/haters.

Betygsinflation är det sämsta. Men reaktionen att sätta 1 och 0 på ett spel som man inte gillar är inte någon bra strategi heller. Därför det inte borde finnas betyg på spel det blir för mycket polarisering. 

Postad 10 August 2016 - 09:11

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Det var billigt på PSN så det blir nog inköp :D 

Postad 10 August 2016 - 09:28

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Det var billigt på PSN så det blir nog inköp :D

Ja... helst på HK psn... 440kr... men blir nog köp på steam kanske... bättre FOV och fps och man lägga till AA... så även om det kanske blir långtråkigt efter ett tag, så blir upplevelsen kanske bättre... :) 

Postad 10 August 2016 - 09:30

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag ska nog också köpa det, men på skiva. Fan, har man sett fram emot det så mycket så måste man väl testa :D

Postad 10 August 2016 - 10:16

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Den låga fov'en är väl det jag "stör" mig mest på. Vet inte riktigt hur dem tänkte där.

Postad 10 August 2016 - 10:24

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag köper det på PSN, tog ingen plats och går snabbt att få hem :)

Den låga fov'en är väl det jag "stör" mig mest på. Vet inte riktigt hur dem tänkte där.

Det lär dom patcha in skulle jag tro. Du/jag är inte ensam om att tycka det

Postad 10 August 2016 - 10:31

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Nä... ser väldigt inzoomat ut... men det kan man väl ändra på PC versionen? 

Postad 10 August 2016 - 13:05

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
På PC ska man kunna ändra det. Inget jag själv kan bekräfta. Men det är vad jag har hört.

Postad 10 August 2016 - 13:07

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Har läst både och, att det var på G men blev avbrutet. Aja, det funkar nog ändå :) Längtar tills jag slutat jobbet nu, vill liiiiiira!

Postad 10 August 2016 - 13:47

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Nja, ränna runt och farma material är inte riktigt min grej. Känns som att det snabbt kommer att bli enformigt.

Hade förväntat mig lite mer action och äventyr. Men kanske testar framöver i nån Steam REA.

https://www.youtube.com/watch?v=1ASL8WAd8kg

Postad 10 August 2016 - 14:35

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 1

Jag håller med Svante. På ett plan verkar det intressant men priset får nog sjunka ner till runt 200:- innan jag slår till. 

Postad 10 August 2016 - 17:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Köpte det nyss. Det verkar vara det som många säger, lite platt och mycket exploration. Tycker man om sånt samt samla och leta saker så är det upp den gränden så att säga. Har hittills bara varit på två planeter, den ena riktigt kul och den andra ett helskotta :D

Postad 10 August 2016 - 22:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Jag har spelat många timmar nu! Det känns iaf som att jag kommit någonstans i universum (äntligen). Jag har fått några stycken nya mining tools/vapen och den senaste gör att det är en fröjd att samla material jämfört med det jag hade innan. 

Jag tvekade länge på att köpa ett nytt skepp igen. Men tillslut så hittade jag ett som jag ville ha. Och det är Firefly inspirerat! :D  Det kostade mig dryga 2,8 miljoner. Lätt värt! Det har 28 platser i utrymmet har jag för mig, vilket är väldigt skönt. plus att jag spenderat många många kronor på att uppgradera min dräkt, så den har just nu 26 platser.

Jag väntar fortfarande på att hitta ett "svart hål" att warpa genom. Tror att det är vägen att gå om man vill komma till centrum på mänsklig tid...

Rymdfighter mot andra skepp är iaf inte min starka sida har jag märkt. Har inte en chans känns det som.  :D

Postad 10 August 2016 - 22:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Rymdfighter mot andra skepp är iaf inte min starka sida har jag märkt. Har inte en chans känns det som.  :D

Det beror väl lite på vilket skepp man har också? Läste nån som sa samma sak nämligen och att han behövde ett bättre skepp.

Redigerat av Zoiler, 10 August 2016 - 22:28.

Postad 11 August 2016 - 00:11

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Mitt har uppgraderade vapen, dock inte sköld ännu. Men har fel taktik tror jag.

Postad 11 August 2016 - 10:46

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Här får ni lite bra tips. Om jag visste att jag kunde leta efter skepp till exempel, så hade jag gjort det innan jag köpte ett för 2,8m.. Får tydlygen bara preview på två av klippen...

https://www.youtube.com/watch?v=udnjGf9Ti7o

https://www.youtube.com/watch?v=CBpvWvtExL0

https://www.youtube.com/watch?v=1-ax4FfWDPU

Redigerat av walkiii, 11 August 2016 - 10:47.

Postad 11 August 2016 - 11:03

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Wow... tack för dom länkarna... :) 

Nu står det fullt stöd för HK på steam... man kan pendla mellan HK och mus och tangbord förmodar jag, ifall det blir mycket skjuta med precision så kan man ta till mus/tangbord snabbt... :) 

Postad 11 August 2016 - 14:47

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Jag har inte märkt av någon precisionsskjutning iaf. Autoaimen är hög. 

Postad 11 August 2016 - 15:37

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

http://www.sweclocke...aystation-4-neo

60fps och lite AA på ps4 neo kanske..? :) 

Postad 11 August 2016 - 17:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

murray2e0up8.gif

Walkiii, du som har spelat ett tag, har du fått några nya vapen eller stött på nya fiender eller har man bara ett vapen (som kan modifieras aningen) och de få robotvakterna resten av spelet?

Bara 5 recensioner just nu men 64/100. Tror det kommer få det tufft baserat på vad jag spelat.

http://www.metacriti...n-4/no-mans-sky

Redigerat av Zoiler, 11 August 2016 - 17:50.

Postad 11 August 2016 - 18:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har nog en tio timmar i det nu. Nya vapen hittar man ganska enkelt, men det enda som skiljer dom är antal modslots och utseende. Djur kan vara aggressiva, utöver det så finns det spacepirates, förutom robotarna.

Postad 11 August 2016 - 18:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag har nog en tio timmar i det nu. Nya vapen hittar man ganska enkelt, men det enda som skiljer dom är antal modslots och utseende. Djur kan vara aggressiva, utöver det så finns det spacepirates, förutom robotarna.

Rymdpirater, du menar rymdskeppsstriderna? Djur kan vara aggressiva, de flesta är det inte. Men alla djur har ju samma enkla AI, samt om man dödar dem så kommer robotarna.

Med nya vapen menar jag vapen som skiljer i funktion, det verkar inte finnas. Alla strider kommer kännas likadana (lika tråkiga) när det knappt finns någon variation på fiender eller vapen.

Postad 11 August 2016 - 18:57

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Det är som sagt olika utseenden på vapnen och antal slots att modda. Och man får ju olika typer av vapen mods, men i det stora hela kanske jag inte ska kalla det för olika vapen Men det ändrar karaktären på vapnet iaf. jag har iaf hittat typ shotgun liknande mod samt en annan rapid fire tjosan och lite olika granater till granatkastaren.

Har inte stött på några nya fiender. Vet att det finns dem små flygande robotarna, robothundar och större walkers. Jag har blivit attackerad av djur utan att provocera dem. Och "rympirater"

Postad 11 August 2016 - 19:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Rymdpirater, du menar rymdskeppsstriderna? Djur kan vara aggressiva, de flesta är det inte. Men alla djur har ju samma enkla AI, samt om man dödar dem så kommer robotarna.

Med nya vapen menar jag vapen som skiljer i funktion, det verkar inte finnas. Alla strider kommer kännas likadana (lika tråkiga) när det knappt finns någon variation på fiender eller vapen.

yes, det är det jag menar med rymdpirater =)

yes, det är väldigt enkel AI på djuren, om det finns några. jag har märkligt nog bara varit på två planeter där det funnits djur :o

spelet som jag ser det går egentligen inte ut på att strida alls. jag har råkat börja fightas lite granna på marken och vill man ha sånt så finns det ungefär 70 spel som är bättre för det bara till ps4. i rymden har jag bara blivit avfallen en gång, och det gick som det gick för walkiii, jag fick rätt hårt pisk. men jag har ännu inte funnit ett nytt skepp :/

som jag ser det så skulle strider lika gärna kunna vara helt borta, dvs inte alls med i spelet. jag spelar för att... ja, vad gör jag? jag farmar en massa iaf. hittat en måne som har allt guld jag kan tänka mig vilja ha :D

spacefarmingsimulator 2016!

Postad 11 August 2016 - 19:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

jag spelar för att... ja, vad gör jag?

Ja, fundera på det ett tag :D . Varför du gör det du gör i spelet, vad poängen är.

Slösar bort dyrbar tid på att färdas och farma skulle jag kalla det, men det finns ju de som tycker det här spelet är roligt så ja. Älska eller hata-spel om jag någonsin såg ett.

spelet som jag ser det går egentligen inte ut på att strida alls.

Nä, det har de bara lagt in för att göra det mer "gamey".

Postad 11 August 2016 - 19:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag kom fram till svaret. jag gör det för att få en bättre blaster, ett snyggare (helst rosa) skepp och komma till mitten av galaxen, där något totally awesome ska finnas.

plus att jag tycker om att samla saker i spel. nu när jag är less som fasen på mad max och division så måste jag ha något annat att farma. och här kan man farma hur mycket man vill :D

Postad 11 August 2016 - 22:25

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 1

Jag gillar att farma, vilket är stört i sig.  :D  Jag gillar det här och jag gillar Minecraft. Det är rogivande och tidsfördriv. Man gör en massa saker, men ändå inte. Kan dock inte svara på hur länge det kommer hålla för mig.

Postad 11 August 2016 - 22:49

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Man kommer kunna bygga baser senare samt äga stora fraktskepp.

Redigerat av Zerox_no1, 11 August 2016 - 22:49.

Postad 11 August 2016 - 23:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Var har du hört det eller gissar du nu?

För övrigt så märkte jag av skapliga fps dippar ikväll. Men det va enbart när jag flög över vatten.

Postad 12 August 2016 - 00:33

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Var har du hört det eller gissar du nu?

Sean Murray skrev det på spelets hemsida för några dagar sen.

Redigerat av ColinZeal, 12 August 2016 - 00:34.

Postad 12 August 2016 - 08:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Ja, det skulle vara kul att kunna bygga en egen flotta och sånt. Finns mängder av saker som hade kunnat implementeras i spelet :)

Postad 12 August 2016 - 08:21

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag tror att det kommer läggas till enormt mycket saker framöver, verkar inte som att Sean kommer luta sig tillbaka inom nära framtid ;P Jag ska nog ladda ner spelet idag, jag känner mig rätt säker på vad det är jag köpet så jag kommer inte bli besviken pga förväntningar på saker som inte finns.

Postad 12 August 2016 - 09:26

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Angryjoe's spel kraschar varje gång han warpar.. Kommer nog bli en rolig review.. :P

Ska spela ikväll, fick precis hem det... :)

Postad 12 August 2016 - 09:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Till er som börjar nu, kan varmt rekommendera att alltid ha lite plutonium i fickan (*tsk tsk*), då behöver man aldrig vara orolig för att lifesupport ska lägga ner. Sen är det bara börja farma :)

Postad 12 August 2016 - 11:05

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Angryjoe's spel kraschar varje gång han warpar.. Kommer nog bli en rolig review.. :P

Ska spela ikväll, fick precis hem det... :)

Satt och kikade inatt :P Han blev först arg när han blev dödad av pirater för han samlat så mycket loot, sen när han å¨ker tillbaka så är all loot kvar och då blir han arg för att dom inte tar looten när man dör :P

Postad 12 August 2016 - 11:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Satt och kikade inatt :P Han blev först arg när han blev dödad av pirater för han samlat så mycket loot, sen när han å¨ker tillbaka så är all loot kvar och då blir han arg för att dom inte tar looten när man dör :P

spelen är alltid så casuals nu förtiden :-\

Postad 12 August 2016 - 11:34

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Riktigt kluven inför detta!

Sitter och spelar Rebel galaxy nu (grindade Elite i mellanstadiet och älskade det) och hade sett

fram emot No man's sky.

Dock har dom svala reaktionerna fått mig att avvakta ytterligare. Lutar åt ett köp när det blir specialpris

hos Webhallen :)

Postad 12 August 2016 - 12:14

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 1

Jesus. Såna här detaljer stör jag mig enormt på. Har man blivit rånad så har man blivit det, skiten ska inte ligga kvar. Minecraft är likadant, men då har en Creeper sprängt sig själv i min närhet, han (Han ja. Inte ofta man hör om kvinnliga självmordsbombare, eller hur?) gör det för att döda mig, inte för att råna mig.

Har tittat runt 8 timmar på streams hittills och ju mer jag tittar, desto mindre vill jag ha spelet tills HG har fixat några sjuka detaljer:

* Ladda vapen, det gör man i menyn. Jättesmidig lösning mitt i en strid när spelet inte ens går att pausas. Kan dom inte mappa Reload på NÅGON av knapparna?
* Landa med fyrkant (Man behöver inte ens sakta in sin hastighet för att kunna landa, kom igen), take off genom att hålla ner R2.  
* Sprinta på R3? Med spaken jag ska titta runt med? L3 ska det vara (Ja, jag vet att man kan ändra i PS4ans inställningar, men sen ska jag byta tillbaka när något annat ska spelas, sjukt osmidig lösning)
* Prata med trader, man har 3 svarsalternativ. Här går det tydligen inte att använda styrkorset för att välja svar? Inte ens triangel, kryss eller fyrkant? Nä, då ska man istället använda analogspaken för att röra cursorn samtidigt som hela menyn rör på sig?

* Man kan inte krascha öht? Man åker genom saker i rymden.

* Backa (zooma) upp i atmosfären från en outpost, swischa förbi ett molntäcke och man är i rymden, då försvinner molntäcket. Zooma in mot planeten igen, molntäcket dyker upp och man åker genom den ner till outposten. 

m.fl.

Nu har Sean sagt att det ska komma massa förbättringar och uppdateringar till spelet så framtiden får utvisa om dom förbättrar spelet så åtminstone några av irritationsmomenten försvinner.

Redigerat av ColinZeal, 12 August 2016 - 13:52.

Postad 12 August 2016 - 13:24

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Jesus. Såna här detaljer stör jag mig enormt på. Har man blivit rånad så har man blivit det, skiten ska inte ligga kvar. 

Har tittat runt 8 timmar på streams hittills och ju mer jag tittar, desto mindre vill jag ha spelet tills HG har fixat några sjuka detaljer:

* Ladda vapen, det gör man i menyn. Jättesmidig lösning mitt i en strid när spelet inte ens pausas. Kan dom inte mappa Reload på NÅGON av knapparna?
* Landa med fyrkant, take off genom att hålla ner R2. ??? 
* Sprinta på R3? Med spaken jag ska titta runt med? L3 ska det vara (Ja, jag vet att man kan ändra i PS4ans inställningar, men sen ska jag byta tillbaka när något annat ska spelas, sjukt osmidig lösning)
* Prata med trader, man har 3 svarsalternativ. Här går det tydligen inte att använda styrkorset för att välja svar? Inte ens triangel, kryss eller fyrkant? Nä, då ska man istället använda analogspaken för att röra cursorn samtidigt som hela menyn rör på sig?

* Man kan inte krascha öht? 

* Backa (zooma) upp i atmosfären från en outpost, swischa förbi ett molntäcke och man är i rymden, då försvinner molntäcket. Zooma in mot planeten igen, molntäcket dyker upp och man åker genom den ner till outposten. 

Och m.fl.

Nu har Sean sagt att det ska komma massa förbättringar och uppdateringar till spelet så framtiden får utvisa om dom förbättrar spelet så åtminstone några av irritationsmomenten försvinner.

Där blev det inget köp än på ett tag!

Tack för info.

Postad 12 August 2016 - 13:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Svala reaktioner lite här och var minst sagt. Är det bara jag och walkiii som gillar det här? :)

Postad 12 August 2016 - 13:51

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Kollade en stream i 10min idag och det var tillräckligt för att jag kommer aldrig spela detta om jag inte blir erbjuden pengar för att spela det..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.