På dom ställena så tror jag inte Xenomorphen kommer direkt, du kan ju slå ihjäl dom också om du är snabb. Bäst är att springa fram till ägget och slå dom precis när dom kommer upp. Var beredd på vilket ägg som öppnas bara ![]()
Alien: Isolation (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
8
|
(0)
|
Inga priser | |
Alien: Isolation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
7
|
(0)
|
229:- | |
Alien: Isolation (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
8
|
(3)
|
218:- | |
Alien: Isolation (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(8)
|
159:- | |
Alien: Isolation (PC)
(PC-spel)
|
7
|
(1)
|
Inga priser |
Postad 12 March 2015 - 08:14
Postad 12 March 2015 - 12:51
På dom ställena så tror jag inte Xenomorphen kommer direkt, du kan ju slå ihjäl dom också om du är snabb. Bäst är att springa fram till ägget och slå dom precis när dom kommer upp. Var beredd på vilket ägg som öppnas bara
Beror nog på vilken del i banan man är i, till en början kan man röja loss med eldkastaren. Men när Xeno:n väl är en i hasorna så var den nere på studs så fort jag luftade eldkastaren. Jag vet inte om det är en bugg eller vad det är men att locka fram facehuggers för att sedan gömma sig i ett skåp funkar bra
![]()
Det gäller att studera omgivningen först och hitta ett skåp i närheten först bara ![]()
Redigerat av Guarana, 12 March 2015 - 12:52.
Postad 13 March 2015 - 00:23
PC-versionen 66 % rea + ytterligare rabatt med kod i tråden nedan om ni skyndar er. Ett kap.
http://www.neogaf.co...d.php?t=1009495
Postad 13 March 2015 - 16:21
Vem sa det? Tar lång tid innan PS4-priserna sjunker så långt. Erbjudandet går ut snart dock.
Postad 13 March 2015 - 21:48
Beställde Nostromo Edition Steelbook nu då den sjönk till £24.99
http://www.amazon.co...ailpage_o00_s00
Postad 15 March 2015 - 23:39
Då var man klar med spelet
Grymt positivt överraskad, minns att när jag kikade på trailers strax före spelet skulle släppas var jag inte alls imponerad. Men efter att kollegan lagt fram att det var ett måste-spel så tog jag tag i det. Oj så bra det var ändå, underbart med såna här överraskningar. Nästan då spel är som roligast faktiskt.
Spelat igenom en gång och det får nog räcka känner jag. Lagom långt, ~20 timmar skulle jag tro. Spelade på hard och hade väl kanske lite för mycket respekt för Alien i början märkte jag efter ett antal timmar
Postad 16 March 2015 - 09:27
Jag håller spelet som ett av de bästa jag spelat, allt man känner igen från både Alien filmerna och Prometheus.
Man kanske spelar igenom nån gång i framtiden, men man känner sig ändå som mätt på nåt vis efter 20+h
DLC innehåller lite roliga saker också iofs, om man bara vill lattja lite ![]()
Postad 06 May 2015 - 07:41
Postad 11 May 2015 - 23:06
Creative Assembly's Alien: Isolation was one of the most well-received games of 2014, but "well-received" seemingly doesn't cut it for its publisher. Sega released its year-end financial results today, and in it expresses disappointment at Alien: Isolation's sales
Jag fattar det inte
. Är folk för rädda?
Postad 23 September 2015 - 20:37
Efter att ha spelat igenom det tre gånger så är platinum fixad. Grymt spel!
Postad 24 September 2015 - 09:20
Creative Assembly's Alien: Isolation was one of the most well-received games of 2014, but "well-received" seemingly doesn't cut it for its publisher. Sega released its year-end financial results today, and in it expresses disappointment at Alien: Isolation's sales
Jag fattar det inte
. Är folk för rädda?
Jag är rädd, har inte ens vågat 15 min som marine i Alien vs. Predator, men jag kanske mannar upp om jag fixar AvP.
Postad 24 September 2015 - 09:23
Nej slösa inte tid på det spelet, det är dessutom inte skräckspel som Isolation är.
Postad 25 September 2015 - 17:11
Var är de dagliga uppdateringarna Skibbe? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
Postad 25 September 2015 - 17:23
Postad 27 September 2015 - 11:00
Postad 27 September 2015 - 11:10
Men senare när jag väl fucka upp och dog, så spelade jag mer oförsiktigt då jag inte var rädd för att dö längre :-\
Postad 27 September 2015 - 13:40
Den kan höra rörelsedetektorns pipande, och skåp kan vara rätt farliga eftersom man inte har någon flyktväg =O
Postad 27 September 2015 - 22:26
Nu har jag också spelat någon timme.
Första intrycken: de har verkligen fått till atmosfären, utseendet och ljudet på spelet. Det känns verkligen Alien på de punkterna.
Jag gillar att man är delaktig i hackandet, dörröppnandet mm vilket höjer känslan på att man aldrig känner sig helt säker.
Det är mer story i spelet än jag trodde det skulle vara, vilket är ett plus.
De människor jag stött på som inte är fredliga är sjukt pricksäkra men helt hjärndöda, de har fått smaka skiftnyckel.
Varit några tillfällen med Alien men de har varit väldigt fredliga, inte lyckats dö utav den än.
Postad 29 September 2015 - 11:42
Postad 29 September 2015 - 12:03
Ja det är inget problem att dö om man provocerar den
Så j*vla läskigt när man väl behöver använda pistolen mot t.ex en Android och man hör Alien springa i ventilationen...
Postad 29 September 2015 - 14:19
Men det är absolut ett bra spel
Postad 29 September 2015 - 14:24
Ja det blir ju mindre läskigt ju fler gånger man dött. Kände mig dock alltid småskraj
Första gången man dör av Alien bajsar man ju på sig
Postad 29 September 2015 - 14:29
Jag har nog aldrig hukat så mycket i ett spel tidigare som jag gjorde i detta ![]()
Postad 29 September 2015 - 14:40
Ja det blir ju mindre läskigt ju fler gånger man dött. Kände mig dock alltid småskraj
Första gången man dör av Alien bajsar man ju på sig
Ja, detta spelet borde ha bundlats med en uppsättning vuxenblöjor
Postad 29 September 2015 - 15:16
Jag håller med Skibbe här ovan, när man väl dött några gånger av Alien så spelar man mer oförsiktig och jag tycker samtidigt skräckkänslan försvann då.
Men det är absolut ett bra spel
Det säger du nu. Vänta tills du inte har sparat på jättelänge och du hör den närma sig, ju längre mellan du sparar, desto mer skräck för att behöva spela om =P
Postad 30 September 2015 - 17:36
"Alien: Isolation 2 is not out of the question, because we're so proud of it and there's possibly more to be said. But do we really want to be spending very significant amounts of money, and getting close to break-even or just about in the black? That's not where Sega wants to be, when we have a brilliant portfolio of other games that do great business."
Ja det vill ni. Gör något rätt för en gångs skull, fucking bastards.
Postad 30 September 2015 - 17:40
Skulle inte vara dumt att få ett spel med detta spels kvalitet och grafiska briljans som istället utspelar sig på LV-426 som i Aliens: Återkomsten.
Dock skulle dom kunna hitta på nån parallell story och inte nödvändigtvis direkt från filmen.
Jag vill spaka en sån här!
maxresdefault.jpg 42.58K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av masse70, 30 September 2015 - 17:44.
Postad 05 October 2015 - 12:36
Satt och tittade på "playthrough" filmer på youtube och jag blir skraj av bara det ![]()
Så det blir inget köp för mig, kommer bara bli illa till mods om jag spelar det ![]()
Postad 05 October 2015 - 18:51
Jag är mycket mer skraj av Dead Space och Resident Evil. Men det kanske hinner ändra sig.
Jag kör på hard förresten.
Postad 05 October 2015 - 21:33
Jag är typ 3-4 timmar in nu och jag tycker faktiskt inte det är speciellt läskigt.
Jag är mycket mer skraj av Dead Space och Resident Evil. Men det kanske hinner ändra sig.
Jag kör på hard förresten.
Antingen är du riktigt skräckspels veteran eller så har du inte kommit in i det än ![]()
Postad 05 October 2015 - 22:40
Vet inte hur långt in i spelet jag är, vi har just försökt att stänga inne alien men det lyckades inte så jag fick fly i en hiss med rackarn efter mig.
En gång har jag blivit skrämd, jag mötte den jäveln när jag kröp i ett rör haha. Det var jag inte alls beredd på.
Men mitt mål är att hinna ut spelet innan Halo och Rise of the Tomb raider kommer ut
Postad 05 October 2015 - 22:48
Intressant att se vad ni tycker när ni har spelat ut det, blir bättre och bättre trots allt.
Postad 06 October 2015 - 15:29
Tycker avslutningen är magisk, grymt spel
Blir sugen att köra igen, men har inte återhämtat mig i psyket ännu
Postad 06 October 2015 - 15:38
Ja det växte verkligen mer och mer mot slutet.
Hade också lite problem med motivationen i början och tyckte det kändes segt, men efter ett tag så växte det enormt.
Episkt slut som sagt.
Postad 08 October 2015 - 12:40
Är det långt kvar på spelet då?
Det har tagit sig spelet, blivit mer fart och fläng vilket uppskattas.
Postad 08 October 2015 - 13:15
Måste ta tag i det här igen. Får lite ångest att jag haft ett så långt uppehåll.
Postad 08 October 2015 - 13:42
Har kommit till stället där man för första gången träffar androids i gula dräkter som är lite småjobbiga.
Är det långt kvar på spelet då?
Det har tagit sig spelet, blivit mer fart och fläng vilket uppskattas.
Det är en bit kvar ändå
Men händer helt klart mer mot slutet
Postad 08 October 2015 - 21:30
Halva spelet är ganska långsamt, segt och lite tråkigt trots att man har en alien i hasorna. Resten av farorna fungerar på precis samma sätt som med alien, smyga, gömma sig och bara hålla sig undan så det blir enformigt.
Detta trots att de fått till känslan, grafiken, ljudet och atmosfären helt perfekt
Sista halvan/tredjedelen, WOW! MAGISKT!
Så sjukt bra att jag inte ville att det skulle ta slut.
Nu är det här spelet det jag helst av allt skulle vilja se en uppföljare på.
Speciellt med tanke på sista delen/slutet och känslan man får av hur det skulle kunna se ut.
Redigerat av Unregistered81d8c5e8, 08 October 2015 - 21:31.
Postad 08 October 2015 - 22:22
Nu är det här spelet det jag helst av allt skulle vilja se en uppföljare på.
Välkommen till disappointmentklubben =T
Postad 09 October 2015 - 06:41
RE2 Remake och Shenmue 3 kommer att komma så allt kan hända
Postad 09 October 2015 - 10:06
Spelet lyser helt klart mest mot slutet, riktigt grymt! Någon som gillar "Prometheus" delen av spelet då?
Postad 09 October 2015 - 10:08
Spelet lyser helt klart mest mot slutet, riktigt grymt! Någon som gillar "Prometheus" delen av spelet då?
Ja, den biten var ju absoluta höjdpunkten av spelet i form av igenkännnade nostalgi, episkt!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
12 bilder
164 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?