Ang dom där Switch 2 utgåvorna av BotW, MP4, m.m., så kommer uppgraderingen att vara med på cartridgen, istället för en kod.
Då slipper man slösa på diskutrymmet ?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 15 April 2025 - 12:24
Då slipper man slösa på diskutrymmet ? Postad 16 April 2025 - 11:55
Man får väl dubbeldippa då eller kanske sälja Switch 1 versionen. Men får se hur man gör. Det lutar ändå åt att skaffa Nintendo online. Postad 18 April 2025 - 13:59 Nu har Nintendo raderat all info ang VRR...
https://www.nintendo...itch-2-websites Redigerat av Svante Skoog, 18 April 2025 - 13:59. Postad 20 April 2025 - 07:12 Undra vad som händer där ?
Är det bara den bärbara delen som kommer ha VRR?
Eller har Nintendo gjort en blunder och kallat 120hz för VRR utan att faktiskt implementerat VRR. Men det vore ju nästan århundratets tech blunder. Postad 20 April 2025 - 10:06
Ja, det känns lite som att det är detta som har hänt...
Hade varit trevligt om dom gett folk ett svar ang detta, istället för att bara sopa bort spåren av det, och låtsas som ingenting. Men Nintendon't do that... Postad 20 April 2025 - 11:55 De lyckades inte betala nvidia tillräckligt. Vinstmarginalen blev för liten för att implementera VRR? Postad 20 April 2025 - 14:23 Ja, det skulle inte förvåna mig. Typ anledningen till att t.ex. Wii U inte kunde spela Blu-ray, pga att dom var för snåla för att betala licensen. Trots att spelen kom på en variant av just detta formatet. Redigerat av Svante Skoog, 20 April 2025 - 14:25. Postad 20 April 2025 - 15:11
Eller så är det en teknisk miss med dom första versionerna av Switch 2 och sen kommer man med en OLED Pro version med VRR :-)
Postad 20 April 2025 - 22:15
Hmm jag hade gärna sett en renodlad stationär konsol som är mer i nivå med SX och PS5 base.
Det bör nog komma ett klargörande snart från Nintendo angående VRR, troligen efter påsk. Postad 22 April 2025 - 08:19
Ja fast det var väl strax före påsk som infon kom ut om VRR kaoset. Lär komma något denna vecka kan man tycka. Postad 28 April 2025 - 10:08 https://www.sweclock...-2s-komponenter
Redigerat av Ageve, 28 April 2025 - 18:21. Postad 20 May 2025 - 15:36
Beställt från Frankrike med Mario kart.
Har två barn plus en bonusdotter som behöver lära sig trafikvett i form av röda skal och bananer på deras sommarlov. Postad 20 May 2025 - 17:01
Vart beställde du? och vad gick det på, inkl frakt? Postad 20 May 2025 - 20:42
Sorry for offtopic, men tänkte direkt på denna:
https://www.youtube....h?v=MytfhzcSF-Y
(Fransk komiker som kör Mario Kart på riktigt) Postad 21 May 2025 - 15:49
Amazon.fr 5800 för Switch 2 inkl Mario kart Postad 22 May 2025 - 08:16 Jag planerar att köpa ett Nintento Switch till mina barn (båda är under 10 år). Är det värt att köpa Switch 2? eller ska jag köra det gamla? Någon som kan ge mig lite tips? Är i stort sett bara intresserad av att kunna spela på tvn. Har inte ägt en konsol på väldigt länge så är ganska okunnig gällande detta.
Tack! Postad 22 May 2025 - 09:43
Det kan du nog bara själv avgöra. Finns fördelar med att köpa en Switch 1 då den har ett stort bibliotek och kostar hälften, men kan du leva med 30 fps när Switch 2 lär leverera 60 fps eller mer. Sen återstår det att se hur bra backwards kommer vara på Switch 2 eller om varje spel kräver en patch. Tiden lär utvisa. Nintendo visar en viss arrogans med Switch 2 tycker jag, främst priset men även det här med fysiska spel verkar lite knepigt hur det kommer fungera. Postad 24 May 2025 - 14:06
Har en känsla av att man gör klokt i att avvakta releasen, tror Nintendos servrar kommer braka ihop första helgen. Kommer säkert vara en hel del strul första veckan med folk som ska skaffa Nintendo online, expansions pack och ladda ner massa spel. Vi får se om deras servrar är redo för typ 10 miljoner användare dag 1? Redigerat av BioBerra, 24 May 2025 - 14:08. Postad 26 May 2025 - 15:09 Detta är ändå rätt så imponerande. Ser bättre ut än på Steam Deck och Rog Ally X, där FSR grötar till allt.
https://www.youtube....h?v=W4kfgCigAic Postad 27 May 2025 - 14:00 DF har analyserat gameplay. Lite förrvirrat skrivet på hemsidan, där de säger att den matchar PS4 och Series S… Gissr på att de menar One S. Edit: menar detta då: Focusing on visual quality, it's a surprise to find Switch 2 is on par with both PS4 and Series S in a great many of its core settings https://www.eurogame...have-we-learned Hursomhelst gör DLSS att det ser bättre ut, även om upplösningen dippar till 720p. Frameraten sjunker till runt 20 fps med, precis som på de gamla konsolerna. Men allt detta är ju i dockat läge, där den är mycket snabbare än i portabelt, så en riktig jämförelse med den nu 3 år gamla Steamdeck lär inte bli så imponerande… Redigerat av Ageve, 27 May 2025 - 14:08. Postad 27 May 2025 - 18:11 Tror jag har ca 10 spel på gamla Switch och alla är Nintendos egna, kommer nog bli så även på Switch 2. Xbox spelen spelar jag numera på PC typ. Postad 01 June 2025 - 10:00
Härligt! Köpte du till nåt spel? Postad 01 June 2025 - 14:13
Köpte bundlen med Mario Kart World. Får se om det blir ett köp av nya Donkey Kong, men vill avvakta å se mer gameplay av det innan.
Jag är mer intresserad av att se hur gamla spel, med dynamisk upplösning och olåst framerate kommer att rulla nu. Nu kanske man äntligen kan fortsätta spela Xenoblade Chronicles 2, utan att ögonen blöder Postad 02 June 2025 - 11:03 Blir iaf att köpa SW2 spel från Amazon i frankrike. Spelen är ju nästan 200 spänn billigare, såg jag nu. Trodde inte det var sån skillnad på spelen.
Å j*vlar va dött det blivit på forumet. Hur många är vi kvar nu? Fem pers? Postad 02 June 2025 - 12:43
I spelforumet är det väl en 5-10 pers som skriver "regelbundet" ja. Blir mer som en Facebook-grupp (antar jag, använder inte FB). Men med tanke på aktiviteten är jag inte superorolig att nån ska gå förbi mig i totalt antal inlägg utan det lär stå sig tills forumet försvinner
Synd att alla droppade som flugor men we had a good run får man ändå säga. Fast än är det ju några som kämpar på Postad 02 June 2025 - 20:04
Kan flika in att jag kikar in här på mhb I stort sätt dagligen. gjort i många år nu, blivit ett sätt för mig att hålla mig uppdaterade på diverse tech nyheter (så keep it up)
Postad 03 June 2025 - 07:54 Får väl hoppas konsolen hinner fram på Torsdag, Fredag är röd dag. Annars blir det nog Måndag. Har inte köpt något spel ännu dock men blir väl något digitalt köp, troligen Mario Kart W. Postad 03 June 2025 - 09:40
Fattar ej vad du menar Postad 03 June 2025 - 18:42
https://youtu.be/ic2ez3ZoKAk Postad 03 June 2025 - 20:53
Bara at jag tror Mario Kart W är det endaste Switch 2 spelet som finns att köpa dag-1? Postad 04 June 2025 - 17:29
Så kanske det är, iaf enda exklusiva spelet?
Hur som är min Switch 2 på väg och beräknas komma imorgon, får hålla tummarna. Postad 04 June 2025 - 19:06
Det där instruktionsmanualspelet finns väl? Kan vara något. Postad 04 June 2025 - 20:03 Mario Kart World Nintendo Switch 2 Welcome Tour The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch 2 Edition) The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Switch 2 Edition) Arcade Archives 2 RIDGE RACER Bravely Default Flying Fairy HD Remaster Civilization VII Cyberpunk 2077 Ultimate Edition Deltarune Chapters 1,2,3 and 4 Fast Fusion Fortnite Hitman World of Assassination Signature Edition Hogwarts Legacy Kunitsu-Gami: Path of the Goddess Nobunaga's Ambition: Awakening Complete Edition Puyo Puyo Tetris 2S Rune Factory: Guardians of Azuma SONIC X SHADOW GENERATIONS Split Fiction Street Fighter 6 Standard Edition Street Fighter 6 Years 1-2 Fighter Edition Survival Kids Yakuza 0 Director's Cut Postad 05 June 2025 - 12:00 Blir tyvärr utan Switch 2 i helgen då jag bor i Norrland, enheten skickades från Jönköping och hinner till Sundsvall idag. Postad 05 June 2025 - 12:32 Ser ut som butiken har slarvat till min beställning - tror inte jag får nånting idag. Postad 05 June 2025 - 16:11
Så dumt att dom inte skickade tidigare från svenska butiker då det är nationaldagen imorgon = ingen postutdelning
Många svenskar kommer därför bli utan Switch 2 första helgen, iaf om man beställt den på nätbutiker.
Men köper man från utlandet så hade man väl iofs redan räknat med att inte få den första helgen. Postad 05 June 2025 - 17:41
Jo det sant det stod att den skulle komma lite efter launch förmodligen. Men 1500:- billigare än svenska butiker får man vara nöjd med ändå. Nu kommer den på måndag står det. Postad 05 June 2025 - 18:15 Min affär skulle igentligen skicka igår så man har det på lanseringsdagen men nej det glömde dom visst bort så jag får den nog imorgon ( bor i Norge). âr helt ok igentligen för jag spelar Nightreign hela tiden nu ändå, men av prinsip så är det dåligt av dom!! Postad 05 June 2025 - 19:58 Dom prioriterade kanske nattöppet kunderna ?? Min är i Sundsvall Redigerat av BioBerra, 05 June 2025 - 19:59. 3 användare läser detta ämne0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |