har visserligen inte gillat nån av pirates filmerna,Depp är ju helskön dock,och riktigt snygga effekter men det är för utdraget!
för mycket snack om ingenting,får 3/5 av mig
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 29 November 2007 - 23:52
mja inte var det den bästa filmen direkt...
har visserligen inte gillat nån av pirates filmerna,Depp är ju helskön dock,och riktigt snygga effekter men det är för utdraget! för mycket snack om ingenting,får 3/5 av mig Postad 30 November 2007 - 13:31 Så sant. Hon är kanon i de filmer hon får vara det! Pamela A hade troligen spelat över i denna rollTycker hon är jättebra i andra filmer, t.ex. Love Actually och The Jacket. Postad 03 December 2007 - 11:45
Men för dem som ändå gillar "Pirates" serien släpper BestBuy en rätt sjysst GiftSet Box med den tredje delen:
Bifogad fil(er)Postad 05 December 2007 - 13:50
Jag gillar inte plastdockor och kan inte förstå hur man skulle vilja betala mer för den där utgåvan om man inte är i tioårsåldern, men visst ser han mer ut som "Ming" ur Blixt Gordon än Jack Sparrow där?
Emperor Ming Postad 26 September 2008 - 08:01 Var kan jag läsa om det? Länk? Postad 26 September 2008 - 12:03
Jag hörde dom säga det på mixmegapol i morse Postad 27 September 2008 - 10:43
märklig film.. 3an alltså.. såg den på bio första gången, varenda gång jag sen försökt se den har jag somnat nånstans där efter scenen där depp är i ingemanslandet med stenkrabborna..
1a var bra, 2an var mer komedi men underhållande, 3an hade man nog kunnat klara sig utan, är tveksam till en 4a också tyvärr. Orlando tycker jag inte håller måttet riktigt faktiskt, han om någon känns överreklamerad i mina ögon, visst fungerar han som en naivare pojkaktigare person i 1an men sen påminner det lite om usle dicaprio i blood diamond, en liten grabb i en alldeles för stor roll på nåt vis. (blood diamond var i övrigt en mycket bra film men hade kunnat vara total 10poängare med nån vettigare mer vuxen/trovärdig som gammal mercenary än just dicaprio.) Bloom funkade som spenslig androgyn alv i LoTR också men annars.. näh.. Såg en intervju med Bloom häromdagen och det slog mig att han är precis som han är i filmerna, ger ett osäkert intryck och saknar nästan karisma helt och hållet som man. Han påminner mer om en pojke som flackar med blicken när han är nykär eller nåt Tacka fan för Depp, utan honom vore alla 3 filmerna ren skit faktiskt Postad 27 September 2008 - 11:25
Varför gör dom en fjärde film om det slutar med att mr Gibs går iväg med damerna.
Postad 27 September 2008 - 12:07
Den tredje slutar ju med att Kiera med ett barn möter Orlando som kommer upp ur havet...
Postad 27 September 2008 - 14:10 Okej var ett tag sen jag såg på trean. Postad 27 September 2008 - 16:51
Spoiler
I och för sig så kommer ju Orlando tillbaka efter creditsen. Postad 02 October 2008 - 09:21
En fyra känns väl lite tveksamt då jag tyckte 3:an knöt ihop triologin fint. Dock är ju inte filmen klar ännu och chansen finns ju att den blir en höjdare, det kan bara framtiden utvisa. Ser gärna lite mer pirates för övrigt, de är riktigt fina filmer.
Postad 03 October 2008 - 10:46
Håller med. Postad 03 October 2008 - 13:59
Var väl nästan väntat med tanke på dels den dåliga kritiken trean fick men även hur mycket pengar de tjänat hittils på "trilogin"
Postad 03 October 2008 - 17:44
även om 3:an inte var någon höjdare så nog sjutton kommer jag köpa en 4:an samma dag den släpps
Postad 03 October 2008 - 18:05
Känns som om jag är den ända som tyckte att 3:an var störtskön. Klart fyran kommer att bli ett givet köp.
Postad 03 October 2008 - 18:11
4:an behöver ju inte vara en "direkt" uppföljare på 3:e filmen, utan den kanske är lite mer fristående. Skitsamma, bara Jack Sparrow är med så är jag nöjd.
Jag har för mig att jag läste för ett tag sedan att Keira Knightley tackat nej att medverka i fler filmer. så vi får väl se hur 4:e filmen blir uppbyggd. Själv gissar jag att på att både hon och Orlando inte är med i denna. Postad 04 October 2008 - 04:19
Instämmer, 3:an ballade ur rejält så det verkar klokt att satsa på Sparrow som ju är den klart bästa karaktären.
Postad 04 October 2008 - 07:20
Jag har inte ens sett 3:an, måste ta och göra det. Chow Yun-Fat är ju med, han gillar jag!
Postad 07 October 2008 - 08:27
Jag kan förstå varför Depp vill göra en fjärde film. Han får 403 miljoner kronor(!!) för att medverka i filmen. Det är största lönen någonsin i filmhistorien.
Postad 07 October 2008 - 08:49
För dom summorna skulle nog vem som helst tacka ja för. Redigerat av Unregistered28641812, 07 October 2008 - 12:07. Postad 07 October 2008 - 16:23
Fick inte Will Smith typ 800 miljoner för sin zombie film??? Postad 08 October 2008 - 09:26 Enligt den här artikeln ska det vara en rekordsumma. Postad 08 October 2008 - 16:47
Kan så vara, jag har ingen större fakta på det mer än vad jag läste i Aftonbladet (som inte alltid är korrekt)
http://www.aftonblad...ticle1504901.ab 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |