Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Samsung DVD-HD850/950 *

529 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 oktober 2005 - 20:10

Filmtoken
  • Filmtoken
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Luftvärnsstyrka i displayen! *morr* Jag hittar banne mig inte var man stänger av det, men har hört att folk lyckats... hur gör man!?

Postad 19 oktober 2005 - 21:56

alveus
  • alveus
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Fick min spelare igår ;)
Hur justerar man svärtan på HD950? Jag har den kopplad med HDMI och kör 720p. Den står liksom gråmarkerad när man är inne i inställningarna. Vilket läge kör ni på? Jag märker ingen skillnad på 720p och 1080i. Är annars mycket nöjd med spelaren :)

Postad 20 oktober 2005 - 10:53

zose
  • zose
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Har någon mer än jag problem med DVD+R skivor och 950?
Har testat Premium och Fujifilms Skivor. Och har avslutat skivan!

Mvh

Frepa ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

körde med verbatims dvd+r och får också dessa problem med att den hackar. Det är ju
skit, fan det borde funka klockrent som det gjorde med min gamla crapspelare Tandberg.
Någon som har en idé?

Postad 20 oktober 2005 - 11:38

zose
  • zose
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Luftvärnsstyrka i displayen! *morr* Jag hittar banne mig inte var man stänger av det, men har hört att folk lyckats... hur gör man!?

<{POST_SNAPBACK}>

Samma här. Finns det någon vänlig själ som kan beskriva hur man blir av med ljuset på spelaren?

Postad 20 oktober 2005 - 13:06

Jangan
  • Jangan
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Gå in i meny. Välj Function och sen front display off!
Sen stängs displayen av

Postad 20 oktober 2005 - 13:14

Filmtoken
  • Filmtoken
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Jag kanske har fel på ögonen, men... jag ser ingen större skillnad (om jag ens ser någon skillnad alls) mellan RGBn från min Pioneer DV-350 och HDMIn från HD-950 oavsett vilken uppskalning jag har :s Såg säsong 2 av Office igår (en skiva som min gamla DVD inte vill kännas vid men som Samsungen gladeligen tog emot) och tyckte ljuset var lite ojämnt; lite "oroligt" ibland så att säga. Å andra sidan ska ju Office föreställa att vara dokumentärfilmat-på-plats med allt vad det innebär, så det är ju inte alls otroligt att det är en effekt av inspelningssättet etc. Jag har nog för många olika DVD-R-fabrikat tror jag - det är först nu jag kan spela alla mina skivor och det är med tre spelare ;-) (Samsungen, Pioneern och XBOXen) - ingen av dem kan själv ta allihop

Postad 20 oktober 2005 - 14:44

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Har någon mer än jag problem med DVD+R skivor och 950?
Har testat Premium och Fujifilms Skivor. Och har avslutat skivan!

Mvh

Frepa ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

körde med verbatims dvd+r och får också dessa problem med att den hackar. Det är ju
skit, fan det borde funka klockrent som det gjorde med min gamla crapspelare Tandberg.
Någon som har en idé?

<{POST_SNAPBACK}>

Har själv haft lite problem med vissa skivor på min Samsung HD945. Trodde först att spelaren var känslig för dåliga skivor (vilket iofs kan vara lite sant) men efter jag bytt dvd-brännare till Benq 1620 från Lite-On 1633s så funkar allt jag bränt perfekt.

Så ett tips till er som har problem med egenbrända skivor. Byt till Benq brännare så kommer problemen vara borta. Vill ni vara ännu säkrare så använder ni Verbatim skivor eller dom som bygger på deras mediakod. Men som sagt det som kommer göra störst skillnad är att byta brännare.

Mvh

Postad 20 oktober 2005 - 20:57

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Fick denna spelare idag och kopplade in den... Bilden är chockerande bra med HDMI men först när jag kopplat in den och satte på så fick jag bara ett högfrekvent pip i högtalaren??? Röjde runt i menyerna men inget hjälpte till slut slog jag av spelaren och satte på den igen, problemet borta... Märkligt...

Det jag däremot undrar lite över när man kör med HDMI är att jag måste in i en meny hela tiden för att välja ljud??? Jag har förut haft det som så att när ungarna t.ex. sover eller sent på kvällen/natten så har jag kört ljudet genom tv´n istället för genom hembio-riggen... Nu måste jag alltså in i en audiomeny och ändra mellan bitrate/PCM beroende på vilken källa jag vill använda... (Visst ljudet funkar i hembiostärken men om jag vill få 5.1 ljud så måste jag göra denna manövern) Får dessutom upp en text med jämna mellanrum på Tv´n om att "HDMI Audio not supported"???

Lite krångligta att förklara hoppas ni fattar hur jag menar...

Postad 20 oktober 2005 - 21:12

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Dags att denna tråden blev officiell kanske, bättre sent än aldrig ;)

Postad 21 oktober 2005 - 08:30

nemnok
  • nemnok
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0
Fick min 950 igår och snabbtestade den mot min Viewpia med "Hitta Nemo" i 720p... Resultatet blev ju riktigt grymt bra i mina ögon....

Fick "Out of range" när jag i menyn satte att den skulle visa 720p som standard.. Använde jag istället HDMI knappen på fjärren var det inga problem.. Det ska bli mer testande i helgen

Men nu till en fråga jag sett några ggr i denna tråd...

Hur får man fram 768p?
Vart ställer jag eller hittar jag om olika svärta typ Data etc..?

Postad 22 oktober 2005 - 22:03

Unregistereda2499477
  • Unregistereda2499477
  • Beroende

• 1 053 inlägg
  • 0
Denna spelare (HD-950), är extremt känslig för hur man bränner skivor (säkerligen över märken på skivorna också). Bränner man över 4x, så trilskas den, och glöm Dual-Layer. Dom fungerar inge vidare. Verkar fungera random crapiola med sånna skivor.

Kanske en framtida fw-uppdatering fixar detta?

Postad 24 oktober 2005 - 09:38

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Min tar då allt ja ger den i skivväg, brända med låg samt hög hastighet...kör med en NEC brännare =)

Postad 24 oktober 2005 - 19:14

Salte
  • Salte
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Wassa

Har precis införskaffat en 950 och när jag kör den mot min Samsung LW32A33W med HDMI-HDMI / HDMI-DVI kablarna som följer med får jag ungefär samma bild kvalite som när jag kör min gamla JVC DVD med en S-video kabel.

Är det någon som vet vad jag gör för fel?? :)

Har nog testat det mesta i menyn, och bilden kan inte jämföras med bildkvaliten jag får när jag kör den med en VGA kabel från datorn.

Postad 26 oktober 2005 - 10:01

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Den progressiva scanen på 850, går den att tillämpa både på NTSC och PAL eller enbart PAL? tyckte mig läsa på paketet att den hade för båda..stämmer detta?

Postad 26 oktober 2005 - 11:53

nemnok
  • nemnok
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0

Wassa

Har precis införskaffat en 950 och när jag kör den mot min Samsung LW32A33W med HDMI-HDMI / HDMI-DVI kablarna som följer med får jag ungefär samma bild kvalite som när jag kör min gamla JVC DVD med en S-video kabel.

Är det någon som vet vad jag gör för fel??  :huh: 

Har nog testat det mesta i menyn, och bilden kan inte jämföras med bildkvaliten jag får när jag kör den med en VGA kabel från datorn.

<{POST_SNAPBACK}>

Mysko, jag fick betydligt bättre bild än med vanliga Scert-RGB bild.. Skillnaden är störst om jag använder 720p. I 1080i har den hackat litegrann.

Hur upplever du skillnaden på en Retail film om du använder knappen på fjärren för att snabbt bläddra mellan de olika upplösningarna?

Postad 27 oktober 2005 - 00:18

Salte
  • Salte
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Jo

Jag har testat både 576, 720 och 1080 och kan inte säga att jag ser någon större skillnad. Bilden känns liksom som om den är uppbyggd av stora block, kanske 15*15 pixlar, och som om det är alldeles för få färger, och skapligt sudig. Alla symtomen på en och samma gång.

Jag vill inte påstå att bilden är helt värdelös, men jag tycker nog inte att den är i närheten av vad man borde kunna kräva.

Ska ta med den till en kompis och testa på hanns plasma i morgon, får se om vi får lika dan bild där, för då ska här klagas, å det grövsta...

Postad 27 oktober 2005 - 21:26

isolde
  • isolde
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Hejsan !

Har precis köpt en hd850, gjorde den regionsfri hur lätt som helst, men får bara snöfönstret när jag skall köra hdmi, hacket tar inte väck hdcp för mej. kan det vara så att samsung har uppgraderat sina firmware så att detta hacket inte fungerar längre

Isolde :rolleyes:

Postad 28 oktober 2005 - 08:21

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Testade att köra den mot min JT92 projje igår på en 10m lång kabel, klarar att skicka rubbet, ända upp till 1080i :rolleyes:

Postad 28 oktober 2005 - 08:58

alveus
  • alveus
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Jo

Jag har testat både 576, 720 och 1080 och kan inte säga att jag ser någon större skillnad. Bilden känns liksom som om den är uppbyggd av stora block, kanske 15*15 pixlar, och som om det är alldeles för få färger, och skapligt sudig. Alla symtomen på en och samma gång.

Jag vill inte påstå att bilden är helt värdelös, men jag tycker nog inte att den är i närheten av vad man borde kunna kräva.

Ska ta med den till en kompis och testa på hanns plasma i morgon, får se om vi får lika dan bild där, för då ska här klagas, å det grövsta...

<{POST_SNAPBACK}>

VAd testar du med för film?

Postad 28 oktober 2005 - 11:39

nemnok
  • nemnok
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0

Jo

<{POST_SNAPBACK}>

Hur gick det?

Postad 29 oktober 2005 - 14:38

Salte
  • Salte
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Jo

Jag testade med Gladiator och Den tunna röda linjen, båda är region 2 köp filmer, så det borde inte va det tycker jag, men ska testa med några till.

Mitt test mot plasman tycker jag inte gav så där mycket, men kort och gott kan jag säga att jag inte gillade bilden där häller. Han hade ingen dator eller så inkopplad till den utan endast en gammal dvd via scart och jämfört med den blev det ju bättre bild, men inte bra.

Börjar fundera på om det kan va tvn som inte tycker om att den inte matas med sin rätta upplösning på 1280x768.

Jag ringde samsung, men dom tyckte jag skulle köpa nya kablar. Vilket jag tycker var ganska lustigt eftersom det var dom som skicka med dom, och sen borde det ju inte vara fel på båda.. hmm

Postad 02 november 2005 - 16:43

Thorre2000
  • Thorre2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Jag har 950 som tappar ljudinställningarna om man spolar medans man kollar på divx.
Jag downsamplar ljudet via HDMI för att kunna höra ljudet från tv:n (LG PX5R).

När man spolar switchar den från Bitstream till PCM utan downsampling (som TV:n inte stödjer).
Brukar funka med att stoppa och starta filmen för att ljudet ska hoppa tillbaka, mysko värre.

Har även hängt sig två gånger, vilket krävde att man starta om den med strömkabeln ...

Någon som känner igen sig?

Postad 04 november 2005 - 02:35

Unregistered99322caa
  • Unregistered99322caa
  • Lärjunge

• 470 inlägg
  • 0
Jag har en 850 och den tycks fungera som man kan vänta sig för priset. Har ni sett inlägget i ett amerikanskt forum att man kan få ut komponentsignalerna i SCART-jacket ?

Det är samma arrangemang som på Dreambox att man använder RGB-stiften för komponent.
Dvs har man 850 inställd för komponentutgång så kommer signalerna ut både på komponentjacken och i nämnda SCART-stift, samtidigt.
Så samma sensationella SCART->RGB-kabel som Kjell & Company säljer billigt som transformerar Dreambox till en mkt kapabel videokvalitet fungerar också på 850:an som komponentkabel.. Det påstods i U.S-forumet att på normala komponentutgången är signalen en aning filtrerad vilket inte görs i SCART-jacket och komponent skulle alltså se bättre ut den vägen. Jag provade och kan se en ytterst liten skillnad mellan Komponent och HDMI i 720i på en 42" Samsung-HD-plasma. Så det kanske är intressant för de som har en TV utan HDMI och vill ha bra bild i alla fall. Kjell & Co lär undra varför alla rusar efter en kabel-variant som ingen brydde sig om tidigare... Jag har köpt på mig så många jag tror att jag kan behöva i olika längder under resten av min livstid så jag lider inte om de tar slut.

Övrigt:
Skandalöst dålig funktion för bildvisning, man förflyttas till anno 1995 ungefär. Köp inte 850 av den anledningen, de flesta bildfiler visas dessutom felaktigt.
Samma gäller presentationen av uppspelade MP3-låtar, helt otroligt dåligt presentation/navigering.
Men ljudkvaliteten är bra.

Redigerat av Unregistered99322caa, 04 november 2005 - 02:36.

Postad 04 november 2005 - 09:26

Totempale
  • Totempale
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Märkligt att dessa två modeller på vissa håll ska vara så otroligt svåra att få tag i. Jag väntade flera veckor på min 850; tröttnade, och gick i stället och köpte en P650K (som tydligen ska vara en 950 minus HDMI o vissa delar i Video-delen).

Har varit runt på Samsungs hemsida och letat efter uppdateringar för Firmware. Det står på kartongen, och de skriver också om det på hemsidan; att man ska kunna ladda ned uppdateringar. Någon som har lyckats hitta detta på deras sidor?

Eller är det kanske så att det inte kommit ut några uppdateringar än?

/T

Postad 04 november 2005 - 10:05

LastingDamage
  • LastingDamage
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Har ni sett inlägget i ett amerikanskt forum att man kan få ut komponentsignalerna i SCART-jacket ?

Det är samma arrangemang som på Dreambox att man använder RGB-stiften för komponent.
Dvs har man 850 inställd för komponentutgång så kommer signalerna ut både på komponentjacken och i nämnda SCART-stift, samtidigt.
Så samma sensationella SCART->RGB-kabel som Kjell & Company säljer billigt som transformerar Dreambox till en mkt kapabel videokvalitet fungerar också på 850:an som komponentkabel.. 

<{POST_SNAPBACK}>

Låter mycket intressant! Vilket forum? Är det någon ägare här som har möjlighet att bekräfta det?

Jag hittade inte kabeln hos Kjell, men en betydligt dyrare hos HBB

Finns det billigare alternativ?

Postad 05 november 2005 - 10:54

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
följer det med någon kabel vid köp av någon av dessa ?

Postad 06 november 2005 - 08:49

Unregistereda2499477
  • Unregistereda2499477
  • Beroende

• 1 053 inlägg
  • 0
Nu får dom komma med en fw-uppdatering snart. Finns en rätt irriterande bugg, som gör att den inte skalar upp vissa filmer i bredd, korrekt. Ruggigt irriterande. Den lämnar ibland 1 centimeter åt vardera håll i bredd, helt svart, vilket tyder på att uppskalning inte fungerar korrekt.

Sen får dom ju fixa så att alla xvid, oavsett storlek, tvingas upp i 4:3 - morr...

Postad 06 november 2005 - 09:58

Unregistered356d76bd
  • Unregistered356d76bd
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

följer det med någon kabel vid köp av någon av dessa ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det följer med en HDMI-HDMI samt en HDMI-DVI till 950.

Postad 07 november 2005 - 17:17

Zetor
  • Zetor
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Jag har kopplat min HD850 med en HDMI-kabel till min nyanskaffade LG RZ-37LZ55. Av någon orsak kan jag bara välja 576p i PAL. Ändrar jag till NTSC kan jag välja 480p, 720p och 1080i.

Varför fungerar inte 720p och 1080i i PAL? TV:n borde enligt manualen stöda det...

Postad 09 november 2005 - 17:32

Filmtoken
  • Filmtoken
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Skumt: Jag får små vita "snöflingor" i bilden på analogTV (1, 2, 3 och 4) när den här spelaren är på *och* när den är i standby-läge! (Femman, TV4+, Eurosport etc är dock klockrena). Enda sättet för mig att få tillbaka den rena fina tv-bilden på de andra kanalerna är att dra ut elsladden till spelaren !? :-( Något som känns igen? TVn är Samsung PS-42S5H (en av de få fungerande exemplaren av den modellen efter vad jag förstår av en evighetstråd i ett annat forum här...) Vad göra? Förlängningssladd till annat uttag? Köpa en skärmad sladd!? Det suger ju lite att behöva koppla i/ur hela tiden...

Postad 10 november 2005 - 20:14

Foffe
  • Foffe
  • Användare

• 229 inlägg
  • 0
Fick hem min HD850 idag, ett stort lyft jämfört med min gamla Centrum-DVD. :)

Men jag blir irriterad över att man inte kan se hur lång tid det är kvar på filmen, bara spelad tid. Eller går det på något sätt att se återstående tid på filmen?

Postad 14 november 2005 - 16:49

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Satt och lekte med EZ-View funktionen igår och jag måste då säga att de är klart en av dom bästa egenskaperna med denna spelare (850) helt underbart att kunna klippa bord dom där irriterande svarta fälten uppe och nere på 16:9 filmerna och få ut bilden på hela dukytan! rekommenderas SKARPT!

Postad 14 november 2005 - 20:18

Thorre2000
  • Thorre2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Satt och lekte med EZ-View funktionen igår och jag måste då säga att de är klart en av dom bästa egenskaperna med denna spelare (850) helt underbart att kunna klippa bord dom där irriterande svarta fälten uppe och nere på 16:9 filmerna och få ut bilden på hela dukytan! rekommenderas SKARPT!

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker bilden blir rätt kass när man zoomar in, annars så hade det vart sweet.

Postad 15 november 2005 - 12:11

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
njae, de vill ja inte påstå..ja ser då ingen större märkbar skillnad i bilen om ja använder EZ eller inte..

Postad 15 november 2005 - 13:10

Unregistereded4964c5
  • Unregistereded4964c5
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Förutom då att AR blir fel..... :) :P

Postad 15 november 2005 - 13:18

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Ja visserligen, men SÅ extremt illa är de inte

Postad 15 november 2005 - 13:24

Unregisteredc7eed152
  • Unregisteredc7eed152
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Märkligt att dessa två modeller på vissa håll ska vara så otroligt svåra att få tag i. Jag väntade flera veckor på min 850; tröttnade, och gick i stället och köpte en P650K (som tydligen ska vara en 950 minus HDMI o vissa delar i Video-delen).
/T

<{POST_SNAPBACK}>

Letar man lite mer än på dom 2-3 billiagste ställerna har dom oftsast dom hemma.
Jag och en kompis köpte från Technistore och hade spelarna hemma 2 dagar senare, dock ca 200 kr dyrare/st än billigaste stället. (4 veckor+ i lev .tid)

Postad 15 november 2005 - 13:27

Unregistered356d76bd
  • Unregistered356d76bd
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Fick hem min HD850 idag, ett stort lyft jämfört med min gamla Centrum-DVD. :)

Men jag blir irriterad över att man inte kan se hur lång tid det är kvar på filmen, bara spelad tid. Eller går det på något sätt att se återstående tid på filmen?

<{POST_SNAPBACK}>

Det verkar inte gå att se på 950 heller hur långt det är kvar på filmen.Synd också att när man tar ut filmen och sätter i den igen så spelar den inte upp den där man var senast.På min Philips r610 så håller den reda på flera filmer som man har avbrutit.

Postad 15 november 2005 - 14:13

Unregistered356d76bd
  • Unregistered356d76bd
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Den klarar inte heller att spela upp mpeg ljud.Har provat med några filmsnuttar och det är knäpptyst.Har en Amitech för 500kr och den klarar av det :) :P

Postad 16 november 2005 - 19:17

Dj_Aleks
  • Dj_Aleks
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
kolla så du inte har bitsream ljud ut, då går det inte..

Postad 16 november 2005 - 21:39

Unregistered356d76bd
  • Unregistered356d76bd
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

kolla så du inte har bitsream ljud ut, då går det inte..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror att den är inställd på bitstream.Trodde att det var bäst så. Ska kolla det.

Postad 16 november 2005 - 22:01

Unregistered356d76bd
  • Unregistered356d76bd
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Nu funkar det ;)

Postad 17 november 2005 - 00:05

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Finns det verkligen ingen INFO-knapp eller liknande som gör att man kan få upp information på DVD:n eller i TV:n om hur lång tid som gått och hur långt det är kvar på en film?

Postad 17 november 2005 - 07:03

Foffe
  • Foffe
  • Användare

• 229 inlägg
  • 0

Finns det verkligen ingen INFO-knapp eller liknande som gör att man kan få upp information på DVD:n eller i TV:n om hur lång tid som gått och hur långt det är kvar på en film?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det finns det, dock så kan man inte se hur lång tid det är kvar på filmen, eller total tid. Däremot kan man se ljudspår, textning, kapitel och hur lång tid filmen spelats.

Postad 17 november 2005 - 08:39

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Tackar för svaret! :lol:

Det var ju synd men det är ingen katastrof, blir en 950 för mig.
Nu ska bara jag å frugan komma översens om vilken LCD vi ska köpa.

Postad 17 november 2005 - 16:14

Silverstrom
  • Silverstrom
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Tackar för svaret!  :lol:

Det var ju synd men det är ingen katastrof, blir en 950 för mig.
Nu ska bara jag å frugan komma översens om vilken LCD vi ska köpa.

<{POST_SNAPBACK}>

Mmm vågar du frun va med och bestämma?

Det ingen som vet hur bra Zoran Vaddis l7/HDXtreme kretsarna i Samsung 950 presterar.
Jag har lite dålig koll på chipset. Jag vet typ att Faroudja DCDI chippet är bra.
Men jag vill veta lite hur bra Samsung 950 är mot typ Panasonic S97 på Hdmi ingången.
Nån som vet? Gärna några bra länkar till bra recensioner om någon här besitter en sådan.

Postad 17 november 2005 - 22:15

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Tyvär är det ett av kraven för att det ska bli en platt TV här i lägenheten. :lol:

Postad 21 november 2005 - 07:40

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
om man har en 32" LCD. Blir bilden så mycket bättre via hdmi att det är befogat för en halvfattig arbetslös att lägga ut tusen kronor på denna ?

Postad 21 november 2005 - 10:23

Unregistereded4964c5
  • Unregistereded4964c5
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

om man har en 32" LCD. Blir bilden så mycket bättre via hdmi att det är befogat för en halvfattig arbetslös att lägga ut tusen kronor på denna ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det beror ju på vad du matar den med idag....kör du progressivt via komponent är svaret troligtvis inte. Själv kör jag bara via S-video idag, och beställde en 850 förra veckan... :) :P

/Fredrik

Postad 21 november 2005 - 19:01

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
jag kör scart i nuläget, men är faktiskt grymt nöjd med bilden...vill bara se skillnad...perfa vore det om man kunnat låna av någon och titta...men känner inga människor

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.