Men jag säger till dig nästa gång det blir raid.
Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 26 December 2015 - 20:33
Men jag säger till dig nästa gång det blir raid.
Postad 26 December 2015 - 20:56
Hunter lvl 40, 287 light
MackeMack88
Postad 26 December 2015 - 20:57
Tack för era svar grabbs, ska ta testa era förslag när jag är hemma i soffan igen efter julen.www.destinylfg.net funkar utmärkt
Postad 08 January 2016 - 14:15
Är level 34 nu och tycker fortfarande inte att jag har direkt koll på någonting...
Saker jag undrar över just nu:
1. hur får man tag på legendary marks (stod i spelet att man kunde få det av nedmonterade legendary-vapen, men fick inte ett dugg när jag gjorde det - mer än ett legendary-vapen mindre...)
2. när är det dags att köra igång med raider?
3. vad ska man köpa av Xur (och var finns han)?
Finns det någon bra guide för Destiny som kan ge någon sorts överblick och svar på ovanstående (och kommande) frågor?
Postad 08 January 2016 - 14:28
1. Marks får man genom vissa uppdrag och även genom Nightfalls, Heroic Strikes och Daily Heroic Story (har jag för mig). För att få marks för att dismantla legendary gear så måste det vara gear från The Taken King expansionen, så har det iaf varit för mig.
2. Vet ej, har aldrig spelat nån raid, men gissar på att man bör vara på level 38 med light på kanske 250?
3. Xur finns i the tower från fredag em till söndag (kan inte exakta klockslagen) och man kan köpa lite allt möjligt från honom. Det som brukar intressera mig mest är dock exotic gear eller exotic engrams.
Postad 08 January 2016 - 15:06
Vi är 4-5 st som tänkte raida sedan, någon sugen?
Ni kör ingen raid nu i helgen? Är level 40 Light ca 280
Postad 08 January 2016 - 18:41
Är level 34 nu och tycker fortfarande inte att jag har direkt koll på någonting...
Saker jag undrar över just nu:
1. hur får man tag på legendary marks (stod i spelet att man kunde få det av nedmonterade legendary-vapen, men fick inte ett dugg när jag gjorde det - mer än ett legendary-vapen mindre...)
2. när är det dags att köra igång med raider?
3. vad ska man köpa av Xur (och var finns han)?
Finns det någon bra guide för Destiny som kan ge någon sorts överblick och svar på ovanstående (och kommande) frågor?
1. Nå lvl 40 så får du det av det mesta. Lvl 40 är ett måste för att låsa upp allt godis. Kan inte göra ngt kul innan dess. Går fort med att köra missions eller pvp.
2. Lvl 40 och minst 280 light. En bra sniper och machingun är ganska vitalt också. Touch of Malice och Black Spindle också framöver om man ska vara lite atraktiv på marknaden så att säga. ![]()
3. Xur finns på olika ställen varje vecka mellan Fredag morgon och Söndag morgon. Spring runt i Tower och leta upp honom. Kan även i vissa fall vara på Outpost. Köp Three Of Coins så du får exotic engrams av Ultras. Xur's Exoticgrejer är ganska låg light.
Postad 24 February 2016 - 02:52
har inte blivit något PS4 ennu, men det börjar bli dags snart, frågan är då om jag köper Destiny är det fortfarande många som
spelar dom första uppdragen eller kör alla DLC vill ju köra det från början & hoppas att det finns många aktiva spelare.
Postad 24 February 2016 - 07:53
samma med prison of elders.
Postad 24 February 2016 - 11:53
Finns nog många som kör gamla raiderna ibland för att det är kul. Jag tror inte du kommer att ha problem med att hitta spelare.
samma med prison of elders.
Tack det låter ju toppen, ser ut att vara ett roligt spel.
Postad 24 February 2016 - 21:55
Postad 25 February 2016 - 20:48
Har inte ni spelat ihop i ett år? Verkar konstigt om det vore portarna som börjar strula nu?
Postad 25 February 2016 - 23:51
Ringde dom idag och hon öppna upp portarna Sony gav mig. Men hjälpte inte så mycket
Minns att det var något i ps4:an man kunde ändra lite siffror på som gjorde just destiny lite "bättre"
Postad 26 February 2016 - 06:20
Ohh, okej då förstår jag. När jag skaffade Bahnhof hade jag ingen publik ip adress då funkade knappt mitt ps4'a. Men efter att jag hade ringt och fått en så har det fungerat klockrent. Men tror inte det är samma fel för dig om det bara strular när ni ska spela ihop.
https://www.bungie.n...shoot?oid=13612 Läst det där?
Redigerat av Tribbe, 26 February 2016 - 06:26.
Postad 02 March 2016 - 02:22
Tror det hjälpte för det är bättre iaf
Vi får köra lite någon dag om du är sugen på destiny, Emanuel sa att du ville köra raiden.
Postad 05 March 2016 - 23:53
Vore roligt. Har startat lite renoveringar här hemma så har inte varit så aktiv på ps4'an på ett par dagar, veckor..
Postad 06 March 2016 - 17:22
Bara att säga till när du har tid och lust så fixar jag ihop en raid för dig.
Postad 07 March 2016 - 08:49
Har börjat lira nu igen, det är rätt skoj faktiskt
Till och med kört lite Raid utan några större problem (iofs på Normal).
Klarade inte Black Spindle igår vilket sög, men får väl ge det några försök till nästa gång..
Postad 07 March 2016 - 13:20
De division!
Redigerat av Zartok, 07 March 2016 - 13:21.
Postad 07 March 2016 - 15:19
Destiny? Häng med in på 2000-talet farfar!
De division!
Joina oss på raiden ikväll då, då lär du tycka annorlunda ![]()
Postad 07 March 2016 - 18:33
Hifi säg till nästa gång den är om du behöver hjälp.
Postad 07 March 2016 - 18:43
vafan farfar, det där var ju till den andra farfar ![]()
jodå, det är bara fint här =) jag kommer att dyka upp i ett party nära dig snart, nu när jag ska börja spela igen =)
Postad 07 March 2016 - 23:40
Ja men det tycker jag låter som en bra idé.
Postad 17 March 2016 - 08:57
Körde TTK raiden på Hard för första gången i förrgår, fick 3st 320 drop varav en var Class Item
Postad 10 April 2016 - 09:46
NÅGON HAR ÄNDRAT MIN UNDERTEXT FRÅN TYP SKITCOOL UBERWIZARD 2.0 TILL
"ÄLSKAR DESTINY"!!!
AAAAH! *ASG*
Postad 10 April 2016 - 11:23
Gå in på forumet på en dator och kolla under min profilbild?
Jag misstänker att det är min seminamne som har haft kul åt min lilla fadäs att... KANSKE hypa destiny lite mycket.
Postad 10 April 2016 - 11:59
Gå in på forumet på en dator och kolla under min profilbild
Jag misstänker att det är min seminamne som har haft kul åt min lilla fadäs att... KANSKE hypa destiny lite mycket.
Nu ser jag!
Men Destiny är ett bra spel även om det klagas på det.
Alla klagar på spelet men spelar det ändå? Det måste ju tyda på att det är roligt att spela det.
Postad 10 April 2016 - 12:17
Destiny är kul, tror uppdateringen som kommer gör att det lever vidare ett tag till
Jaga Light är alltid skoj så länge man har bra folk att spela med
Postad 12 April 2016 - 18:40
Nu är april uppdateringen ute, ganska många bra ändringar dom gjort: https://www.bungie.n.../Article/44609/
Lägg till mej om det är någon som vill lira, PSN: l2ickard
Postad 13 April 2016 - 00:52
Skulle vara roligare om dom lyckades med det jag tänkte med ettan, typ mycket större miljöer, en massa spelare som i lämmeltåg rör sig mot ett mål osv. Mer levande, större och sånt typ. Misstänker att om det bara kommer till current gen så kommer det bli ett betydligt mer intressant spel
Postad 13 April 2016 - 09:53
Fett besviken på PoE
var ju lättare än än det var förr.
Vilken svårighetsgrad? Tyckte också PoE var halvsvårt tidigare, även med hög light
Postad 09 June 2016 - 17:47
"pre-order and get the iron gjallarhorn" de lär ju få många pre-orders i alla fall.
Postad 10 June 2016 - 08:30
Preorder to get the new best weapon in the world!
Bra fantasi btw, sätter Iron framför allt och vips en ny arsenal
Postad 10 June 2016 - 21:14
Alla kommer kunna få en ny ghorn. För det är ett nytt quest. Men man får den svarta om man förbokar.
Och expansionen blir bara till current gen. ![]()
Redigerat av walkiii, 10 June 2016 - 21:16.
Postad 03 July 2016 - 11:14
Har spelat lite Destiny i två dagar nu. Jag har ju fortfarande inte klarat alla quest's och skaffat alla vapen osv så har tyckt det varit roligt, hur många kommer köpa expansionen?
Postad 03 July 2016 - 11:35
Jag har inte spelat Destiny på ett tag nu. Men kommer med största sannolikhet köpa nästa dlc.
Postad 03 July 2016 - 12:47
Jag har också varit borta länge. Körde iron banner igår. Tänkte att jag kunde få lite bättre grejer därigenom.. visade sig att droppsen var baserade på light level... så jag fick snällt titta på när alla andra fick grejjer med 324 och jag själv fick som bäst 300
Fick grimoire score för en ny karta dock i cruicible ![]()
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
3 bilder
172 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?