Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus, ingen politik eller religion

3687 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 juli 2022 - 15:31

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

+ Äntligen hemma... Blev 27 lådor unika viner plus några lådor olika fruktbrännvin förutom alla korvar, pasta och kryddor.

- Diffen rasade på hemvägen från Budapest(säljare och verkstaden i Sverige ljög om status), behöver tyvärr köra juridik och praktik upp i arslet på dem... Försenad hemkomst med tre dagar.

+++ Fick köra en Mercedes GLS AMG från Bratislava hela vägen hem. Tråkigare bil kan man försås leta efter. Fantastiska motorvägar i alla östländer numer.

Postad 24 juli 2022 - 19:32

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

+ Äntligen hemma... Blev 27 lådor unika viner plus några lådor olika fruktbrännvin förutom alla korvar, pasta och kryddor.

- Diffen rasade på hemvägen från Budapest(säljare och verkstaden i Sverige ljög om status), behöver tyvärr köra juridik och praktik upp i arslet på dem... Försenad hemkomst med tre dagar.

+++ Fick köra en Mercedes GLS AMG från Bratislava hela vägen hem. Tråkigare bil kan man försås leta efter. Fantastiska motorvägar i alla östländer numer.

+ Nya bilar

- Gamla bilar

Postad 24 juli 2022 - 19:54

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1 978 inlägg
  • 0

+ Nya bilar

- Gamla bilar

Det där kan vara precis tvärtom med.

Postad 25 juli 2022 - 03:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 1

+Bilar som inte strular
-Bilar som strular då :)

Postad 25 juli 2022 - 06:57

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

Skratt, sant. Min vän med Tesla har problem att öppna handsfacket då det inte finns en fysiskt knapp att öppna med och något strular med programmeringen...  :huh:

Edit,

Nya dya bilar är inte alltid en garanti för felfria mil.

https://www.nyteknik...ia-bast-6997786

Redigerat av PML73, 25 juli 2022 - 07:17.

Postad 25 juli 2022 - 12:05

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

Skratt, sant. Min vän med Tesla har problem att öppna handsfacket då det inte finns en fysiskt knapp att öppna med och något strular med programmeringen... :huh:

Jag skulle aldrig våga åka i en Tesla med tanke på att de har levererat bilar som saknar bromsklossar och där säkerhetsbälten inte sitter fast. Utöver det att de använder vävtejp och buntband för att sätta fast komponenter eller att bilen inte kan köra för att mediaspelaren kraschat. :P

Kanske det kommer fungera bättre i framtiden när ägarens son ĄX1⁹&№Œ–ŠxÞÐ tar över.

Redigerat av Zacabeb, 25 juli 2022 - 12:06.

Postad 25 juli 2022 - 21:20

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6 349 inlägg
  • 0

+Efter alltid kört billiga begagnade bilar så slog jag idag till på en helt ny Kia stonic gt-line. 

+Bara ett till nattskift efter detta, sen semester. 

+Rammstein på fredag. 

Postad 26 juli 2022 - 17:00

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
+ Liseberg

- kööööööööööö

Postad 27 juli 2022 - 12:54

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

+ Hade köpt desinfektionsservetter för mobilen från ZAGG/Invisible Shield till ett pris av 70 kr för 10 stycken. De kan kosta dubbelt så mycket och det blir ju väldigt drygt.

Sedan insåg jag att de helt enkelt är ommärkta desinfektionsservetter för användning före injektion och eftersom det finns många som behöver dessa vid medicinering mot diabetes och psoriasis så finns de lätt tillgängliga via apotek. Så jag köpte ett par förpackningar sådana desinfektionsservetter via ett nätapotek.

Priset var drygt 20 kr per förpackning på 100 stycken!

Alltså kostar samma vara för mobilrengöring mellan 30 och 60 gånger så mycket. Helt sinnessjukt.

Nu drog jag mig lite för att köpa medicinska våtservetter av etiska skäl – det vore ju inte okej att köpa ett apoteks sista förpackning som någon diabetiker behöver för sina insulininjektioner – men det nätapotek jag handlade ifrån hade flera hundra förpackningar i lager så det kändes okej.

Och med tre förpackningar har jag så jag kan desinficera mobilen varje dag i ett helt år om så behövs.

- ZAGG och andra företag som märker upp priserna på billiga produkter till vansinne.

Tillägg: Undrar om det är någon subventionering på medicinska våtservetter eller om de helt enkelt är så billiga?

Redigerat av Zacabeb, 27 juli 2022 - 13:07.

Postad 27 juli 2022 - 13:53

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

+ Hade köpt desinfektionsservetter för mobilen från ZAGG/Invisible Shield till ett pris av 70 kr för 10 stycken. De kan kosta dubbelt så mycket och det blir ju väldigt drygt.

Sedan insåg jag att de helt enkelt är ommärkta desinfektionsservetter för användning före injektion och eftersom det finns många som behöver dessa vid medicinering mot diabetes och psoriasis så finns de lätt tillgängliga via apotek. Så jag köpte ett par förpackningar sådana desinfektionsservetter via ett nätapotek.

Alltså kostar samma vara för mobilrengöring mellan 30 och 60 gånger så mycket. Helt sinnessjukt.

Nu drog jag mig lite för att köpa medicinska våtservetter av etiska skäl – det vore ju inte okej att köpa ett apoteks sista förpackning som någon diabetiker behöver för sina insulininjektioner – men det nätapotek jag handlade ifrån hade flera hundra förpackningar i lager så det kändes okej.

Och med tre förpackningar har jag så jag kan desinficera mobilen varje dag i ett helt år om så behövs.

- ZAGG och andra företag som märker upp priserna på billiga produkter till vansinne.

Tillägg: Undrar om det är någon subventionering på medicinska våtservetter eller om de helt enkelt är så billiga?

Nä ingen subvention på dom tror jag, men om man får dom på recept så får man dom momsfritt.

Så har det i allafall varit för mig när jag fått receptfria mediciner på recept. Inte swabs nu då men andra mediciner 

Redigerat av Askungen, 27 juli 2022 - 14:08.

Postad 27 juli 2022 - 15:26

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

Nä ingen subvention på dom tror jag, men om man får dom på recept så får man dom momsfritt.

Så har det i allafall varit för mig när jag fått receptfria mediciner på recept. Inte swabs nu då men andra mediciner 

Skönt, då slipper jag ha dåligt samvete för att jag köpt dem till mobilen.  :) 

Postad 27 juli 2022 - 16:46

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

Varför tvättar du mobilen? Är det fler som använder din mobil?

Postad 27 juli 2022 - 17:31

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 1

De flesta använder ju händerna på sin telefon. Händerna rör i sin tur vid ytor som andra människor vidrört. Låter det rimligt?

Postad 27 juli 2022 - 17:46

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 1

De flesta använder ju händerna på sin telefon. Händerna rör i sin tur vid ytor som andra människor vidrört. Låter det rimligt?

Låter det inte rimligare att desinficera händerna? Med den logiken så får man ju desinficera alla ytor man tar i/på (ratten i bilen, dörrhandtag, sina nycklar, väska, alla ytor hemma osv.)

Postad 27 juli 2022 - 19:44

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 1

Låter det inte rimligare att desinficera händerna? Med den logiken så får man ju desinficera alla ytor man tar i/på (ratten i bilen, dörrhandtag, sina nycklar, väska, alla ytor hemma osv.)

Det ena utesluter väl inte det andra?

Postad 27 juli 2022 - 19:47

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

Om jag har varit hemifrån så tvättar jag händerna ordentligt när jag kommer hem och vill också rengöra mobilen. Även om jag är noga med att använda handsprit och våtservetter när jag är ute så blir det oundvikligt så att man fingrar på mobilen efter att ha tagit i något. Sedan blir ju mobilen gradvis smutsig av hudfett och då är det ju fräscht att rengöra emellanåt – det är ju dessutom snyggt om det inte är fingeravtryck i vägen när man tittar på videor. ;)

Postad 28 juli 2022 - 07:19

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

Om jag har varit hemifrån så tvättar jag händerna ordentligt när jag kommer hem och vill också rengöra mobilen. Även om jag är noga med att använda handsprit och våtservetter när jag är ute så blir det oundvikligt så att man fingrar på mobilen efter att ha tagit i något. Sedan blir ju mobilen gradvis smutsig av hudfett och då är det ju fräscht att rengöra emellanåt – det är ju dessutom snyggt om det inte är fingeravtryck i vägen när man tittar på videor. ;)

Ok, jag förstår hur du tänker men som tidigare nämnts så tar du väl i annat också, t.ex plånbok och betalkort när du handlar?

Postad 28 juli 2022 - 08:56

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

Ok, jag förstår hur du tänker men som tidigare nämnts så tar du väl i annat också, t.ex plånbok och betalkort när du handlar?

Det gör jag förstås och det blir specialhantering om jag behöver ta fram dem hemma. :)

Postad 28 juli 2022 - 11:13

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 1
Samma diskussion som med munskydd. Ger det inte hundra procent skydd så ger det 0 procent skydd är en tankevurpa många gör. Nu är ju inte mobiler någon större grogrund för bakterier. Så enkla ytor att rengöra räcker gott med såpa och inte alltför mycket vatten.

Postad 28 juli 2022 - 13:15

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0
+ Härligt väder igen
+ Rammstein-feber i Göteborg
+ Verkar ha biljett till morgondagens spelning
+ Diskbråcket blir bättre och bättre

- Ingen löpträning sedan mars

Postad 29 juli 2022 - 23:37

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

+Rammstein. Bra tryck där

Postad 30 juli 2022 - 07:58

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
- svågern jag skulle gå på Rammstein med idag verkar fått förhinder
Har köpt 2 utskrivna biljetter från en arbetskamrat, går det sälja dom genom att ta kort på koden/siffrorna på lapparna tro?
Vill inte ringa stressa kollegan, hans dotter gifter sig idag, därför han inte kunde gå, han köpte dessa biljetter 2020

Postad 30 juli 2022 - 08:19

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

- svågern jag skulle gå på Rammstein med idag verkar fått förhinder
Har köpt 2 utskrivna biljetter från en arbetskamrat, går det sälja dom genom att ta kort på koden/siffrorna på lapparna tro?
Vill inte ringa stressa kollegan, hans dotter gifter sig idag, därför han inte kunde gå, han köpte dessa biljetter 2020

Gå på koncerten, finns garanterat någon som vill följa med i din närhet eller på plats.  :)  Vilket grymt minne...

Postad 30 juli 2022 - 08:39

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0
Blocket, du kommer garanterat bli av med dom inom en timme, speciellt om du släpper dom för inköpspris.

Redigerat av frollic, 30 juli 2022 - 08:42.

Postad 30 juli 2022 - 09:37

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 0
Sälj dem för halva inköpspriset.

Postad 30 juli 2022 - 12:42

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
Får se hur jag gör, men räcker det fota dom utskrivna biljetterna?

Postad 30 juli 2022 - 12:44

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0

Får se hur jag gör, men räcker det fota dom utskrivna biljetterna?

Tror jag inte, du måste nog överräcka pappret.
Folk borde nappa ändå, skriv att det är pappersbiljetter, i annonsen.
Kanske också varför du inte har PDFen, så folk fattar.

Redigerat av frollic, 30 juli 2022 - 12:45.

Postad 30 juli 2022 - 12:45

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Tror jag inte, du måste nog överräcka pappret.
Folk borde nappa ändå, skriv att det är pappersbiljetter, i annonsen.

Men är i Falkenberg

Postad 30 juli 2022 - 12:46

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0

Men är i Falkenberg

Ah, du är inte på plats, då blir det nog knepigare, om du inte äger en scanner.

Postad 30 juli 2022 - 14:50

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

+!hittade fasen biljetter i mailen, han hade mailat dom med ju
Ingen forumit som vill köpa till riktigt bra pris? ☀️

Redigerat av Garrett, 30 juli 2022 - 14:56.

Postad 30 juli 2022 - 17:22

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

+Fick sålt biljetterna smidigt... inget band jag krigar för att se ändå. :P

- ingen annan konsert i sikte ft

+Maiden va grymma förra veckan! Är nåt speciellt med Ullevi en sommarkväll alltså!  :D

Postad 09 augusti 2022 - 18:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
- semestern slut
- covid-19-positiv idag. Men va fan.

Postad 12 augusti 2022 - 06:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Dagens största minus: snittpris 564 öre / kWh på elen där jag bor (SE4). Blir en spännande vinter...

Dagens andra minus: fortfarande helt utslagen med feber

Postad 12 augusti 2022 - 15:33

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

+ Andra påfyllnadsdos vaccin mot Covid är på gång även för oss under 65.

+ Vaccin uppdaterade för att vara mer effektiva mot omikronvarianerna är också på intåg.

- Salman Rushdie har blivit attackerad av en terrorist.

- Sociala medier som fegt vägrar blockera folk som hyllar terrorister.

Redigerat av Zacabeb, 12 augusti 2022 - 19:11.

Postad 13 augusti 2022 - 06:09

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

--- Dådet mot Salman Rushdie. Denna författare har mot alla odds över årtionden överlevt en fatwa. Jag upptäckte hans författarskap 1989. Hans skildringar av människan handlar oftast om att skapa/våga skapa sig själv. Utifrån att lämna den plats där man kom ifrån. Detta kanske är det som vissa extremister har problem med. Han borde ha fått Nobelpriset flerfaldigt... Den mest intelligenta författaren sedan Pushkin och Omar Khayyam.

+ Aset är gripen, hoppas hans namn aldrig offentliggörs. På samma sätt som Ghandis mördare hölls i glömska(tidigare).

Edit, ser nu asets namn. Vilket jag aldrig kommer lägga på minnet.

När man slår bojor på kulturen och konstnärer kvävs hela samhället i ett kollektivt folkmord.

Redigerat av PML73, 13 augusti 2022 - 07:58.

Postad 16 augusti 2022 - 15:41

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 3 586 inlägg
  • 0

+ Från och med augusti höjs garantipensionen och bostadstillägget.

https://www.pensions...hojda-pensioner

Postad 16 augusti 2022 - 22:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
- snittpris på 717 öre / kWh imorgon inkl moms, exkl nätavgifter.
Hur fan ska denna vintern bli?

Postad 17 augusti 2022 - 07:10

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

- snittpris på 717 öre / kWh imorgon inkl moms, exkl nätavgifter.
Hur fan ska denna vintern bli?

Vi får hoppas på en regnig, blåsig, ljummen vinter  ;)

Postad 17 augusti 2022 - 08:36

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Kommer elen kosta 10kr per kWh kan kostnaden bli 20.000 en kall vintermånad med en förbrukning på 2000kWh.

Postad 17 augusti 2022 - 23:34

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

± Opinerade på Twitter att jag tycker folk bör fortsätta vaccinera sig, vilket besvarades med foliehattargument 1A, 1B och 1C, samt personangrepp av standardtyp K.

En av dem hörde till de som tror att alla som frivilligt vaccinerar sig är kommunister.

Både sorgligt och lite underhållande.

Redigerat av Zacabeb, 18 augusti 2022 - 18:53.

Postad 18 augusti 2022 - 17:00

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
+ brännöbagarens princesstårta 🤤

Postad 19 augusti 2022 - 18:28

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0
- HBO Max fortsätter att kassera innehåll för att smita från skatter och royalties.

Inte för att det spelar så stor roll här i Sverige, där HBO aldrig har haft något innehåll.

Postad 19 augusti 2022 - 19:57

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0

- HBO Max fortsätter att kassera innehåll för att smita från skatter och royalties.

Ska ändå stöpas om, förr eller senare.

https://www.minhembi...howtopic=342242

Postad 20 augusti 2022 - 08:39

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

+ Rolig videoinspelning idag

- Tråkigt, dock välkomnande regn.

Postad 25 augusti 2022 - 20:02

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
- snittat 501 öre / kWh senaste veckan, i AUGUSTI. Exkl elnätsavgifter.
Gör oss av med ca 2000kWh i december och januari, blir en kul vinter i år.

+hemautomation!
+ fredag imorrn.

Postad 25 augusti 2022 - 21:18

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3 300 inlägg
  • 0

- snittat 501 öre / kWh senaste veckan, i AUGUSTI. Exkl elnätsavgifter.
Gör oss av med ca 2000kWh i december och januari, blir en kul vinter i år.

- Ja det suger.

+ Vi har i alla fall el, och ett boende att använda den i. Det är nog bara att suga i sig att detta är en av kostnaderna för att stoppa banditgänget i Kreml. Jag finner i alla fall tröst i det.

Postad 28 augusti 2022 - 02:15

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3 300 inlägg
  • 0

Instämmer, det är väl tyvärr en del av priset för att stoppa Putte. Men visst kan det vara tungt för många  :( .

- Ja, för vissa lär det bli dyrt men hanterbart. För andra kommer det kanske bli livsförändrande som i att få sälja hus. Suger förstås, men det är rent krasst bättre än att låta ryska hitler få ta för sig av grannländer ostraffat. Till slut kommer han ju förstås vara vid vår gräns  och "öva" innan det blir en "speciell militär operation".

- Det verkar som sommaren är på upphällningen. Sedan kommer höst och vinter vilket inte är mina favoritårstider  :) .

+ Så tänkte jag också till för några år sedan. Sen insåg jag det lönlösa i att hata den kalla årstiden och anammade den istället. Tända brasor, stearinljus, tjocka filtar framför tv-serier, julpynt, och en minskad förväntning att vara "ute och röra på sig" är inte så dumt heller. :)

Postad 28 augusti 2022 - 07:58

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 990 inlägg
  • 0

dokumentären med 250 000 apor. 

- Dagens första och lär inte bli den sista minuset heller man läser innan dagens slut. 

- Internet utvecklingen 

+ Nytt jobb, ja eller tillbaka till skolans värld

Postad 28 augusti 2022 - 10:54

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

+ Så tänkte jag också till för några år sedan. Sen insåg jag det lönlösa i att hata den kalla årstiden och anammade den istället. Tända brasor, stearinljus, tjocka filtar framför tv-serier, julpynt, och en minskad förväntning att vara "ute och röra på sig" är inte så dumt heller. :)

"Hata" är lite för starkt ord :) . Men jag uppskattar inte det horisontella regn som ofta förekommer i Göteborg.

Men skämt åsido, alla årstider har ju sina positiva sidor. Att sitta inne och se på film är ju mera positivt på höst/vinter om det regnar ute än samma aktivitet en varm sommardag. 

Apropå stora konserter kollar på woodstock 99 dokumentären med 250 000 apor. Jag blir inte direkt sugen :P

+ Jag har varit på ett gäng konserter och något sådant som den dokumentären visar har jag aldrig upplevt. Jag hoppas jag slipper det :) .

Undrar varför han har förskonat norrland?

+ Men tanke på bristen på framgång i Ukraina kanske tidplanen förskjutits. Om nu planen var att komma hit. 

+ Med tanke på vädret idag så har nog sommaren förlängts några dagar.

+ När jag ser mig omkring i världen så finns mycket elände. I grunden har jag det ganska bra trots allt.

Postad 28 augusti 2022 - 18:58

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1 174 inlägg
  • 0

Missat inläggen ovan av framförallt råsossen Loco (även Mr Tom). Fast ni är nog miljöpartister när jag tänker efter.

Buddy hann före. Men varför försöka få forumet att tro att enbart Putin ligger bakom allt detta? Varför?

I början av året gav regeringen el kompensation. Långt innan Putin inledde sin invasion. 

Då var det tillbakagången från pandemin som gjorde att efterfrågan på el och fossil gas ökade markant vilket gjorde att priserna höjdes (tillgång och efterfrågan, marknaden fungerar). Sedan Rysslands invasion av Ukraina vill ingen köpa rysk gas längre vilket minskar tillgången och därmed höjs priserna också. Så även om Putin inte var en större bidragande orsak då, är han det definitivt nu. Det behöver man inte vara råsosse eller miljöpartist för att förstå.

+ Semestern slut, kul att vara tillbaka på jobbet.
+ Mexikanska tacos utöver svennetacos

+ Folk som inte bara tänker på sig själva och sina egna

- Folk med skygglappar
- Råvaror som är näst intill omöjliga att få tag på om man inte odlar själv
- Winter is coming

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.