* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34745 svar till detta ämne
Postad 28 maj 2019 - 22:54
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Kommer bli som se andra åren.. folk kommer säga upp sina abonnemang i panik och efter någon vecka är de överens igen och vi får betala dyrare pengar för samma kanaler Vi haft. Trött på detta nu.. Vad finns det för bättre alternativ?
Närmsta alternativet är nog att skippa den här typen av TV tjänst och gå helt på Play istället. De flesta har gratis playtjänster för grunderna och nån avgift för att få direktsänt och äldre program. SÅ man får väl skaffa dplay, cmore, viaplay - summan blir typ lägre än kanalpaketen (spelar ingen större roll om du kör Cmore eller viasat eller boxer eller Telia).
Fortsätter priserna gå upp så blir det väl samma snabba död som papperstidningarna upplever just nu.
Sedan är det väl de förbannade sporträttigheterna som drar upp priserna. När man läser om rekordövergångar och rekordlöner så ramlar det i slutändan ner på vår tvräkning - bara för att idrottsstjärnorna ska kunna skryta om nån rekordlön som de inte ens vet vad de ska göra med.
Det var väl det som hände förra gången. Discovery hade köpt på sig några svindyra OS-rättigheter eller nåt sånt och därefter vill de förhandla med Telia och andra. KÄnns som man ska säkra finansieringen INNAN man köper på sig dyra program
Redigerat av e3henri, 28 maj 2019 - 23:06.
Postad 29 maj 2019 - 06:29
Unregisteredc082866f
-
Unregisteredc082866f
-
Beroende
-
-
1 318 inlägg
Jaha då var det dags igen...
Heja Telia! Vi vill inte betala för att se reklam-tv eller få med 20 skit-kanaler i ett paket som vi inte vill ha.
Postad 29 maj 2019 - 15:21
Unregisteredcec18524
-
Unregisteredcec18524
-
Beroende
-
-
1 195 inlägg
Jag blir så trött på dessa i-lands problem bråk mellan TELIA och VIASAT, tyvärr är TELIA den som förlorar mest av sitt varumärkesvärde.
Kompensationen, HBO Nordic PLAY tjänst för oss med lagom *suck*, STOR har en kanal mer som tas, eSport kanalen och då är kompensationen CMORE Basic, diskrepans minst sagt.
Det gör surfarbror ännu surare är att detta är ett årligt återkommande event, TELIA och VIASAT är inte överens. Jag är så trött på setupen med en carrier provider och en content provider, det hade varit så praktiskt om carrier nätet var öppet och jag kunder plocka content per content från content provider direkt.
Jag är väl medveten att min fiber in till just min fastighet är subventionerad av TELIA och således låst i 10 år till TELIA vilket vår samfällighet handlat upp, men jag idag hade jag starkt övervägt att skippa subventionen och haft helt öppen fiber och plocket content direkt om det varit tekniskt möjligt.
Alternativet är att gå över till VIASAT's internetbox om den finns kvar.
EK
Postad 29 maj 2019 - 17:48
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Heja Telia! Vi vill inte betala för att se reklam-tv eller få med 20 skit-kanaler i ett paket som vi inte vill ha.
Så sant - förra gången handlade det väl om att Discovery ville paketera alla sina kanaler som must-have när det i själva verkat bara är 5an och kanske 9an (om ens det) som folk bryr sig om....
Postad 29 maj 2019 - 20:16
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Haft Telia i snart 10 år allmänt nöjt, överlägset play tjänst
Men förlora massa kanaler hela tiden för vad?
Dags börja se sig om annat trist och kombinera mitt 250 mbit fiber i stället för 30 mb jag får med Telia
Postad 29 maj 2019 - 21:07
head
-
head
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Nu när vi har haft en ny startsida när man trycker på menu knappen för en hel del kunder, vad tycker ni som har fått den om den nya designen?
Markus Johansson
Telia Kundservice
Riktigt dålig tyvärr, och då har jag använt den flitigt i ett par veckor. Ur ett rent användbarhetsperspektiv tycker jag inget har blivit bättre. Som redan påpekats; Min lista och Fortsätt titta ligger för långt ned på sidan och kräver mer klickande än tidigare. I mitt fall är det de alternativen jag söker i 99% av fallen när jag går in på Play. Dessutom saknas flera av mina Spara-markerade program under Min lista som bara visar 5 program.
Ännu värre är att laddningstiderna har ökat. Både när man startar Play och när man klickar på ett program för att lista alla avsnitt. Efter uppdateringen går det så långsamt att det upplevs som störande, och det är lika illa på den nyare VIP 4302 som på den äldre VIP 1113.
Postad 29 maj 2019 - 21:51
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Märkligt
Postad 30 maj 2019 - 09:05
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
TV3 TV6 TV8 TV10 är alltså fria program
https://www.viafree.se/
Varför ska vi betala mer för det?
Postad 30 maj 2019 - 09:52
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Postad 30 maj 2019 - 15:22
Tiggan
-
Tiggan
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Megatråd, så ställer frågan. Någon lösning på att kunna koppla in extern USB disk i VIP4302?
Postad 30 maj 2019 - 15:25
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
TV3 TV6 TV8 TV10 är alltså fria program
https://www.viafree.se/
Varför ska vi betala mer för det?
Fria? Berätta mer
Postad 30 maj 2019 - 19:45
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Megatråd, så ställer frågan. Någon lösning på att kunna koppla in extern USB disk i VIP4302?
Tror bara det är Telias "egna" som fungerar: https://www.telia.se...t/arris-dvr-one
Postad 30 maj 2019 - 21:22
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Viafree är inte samma utbudet du får via att ha kanalerna. Mest deras egenproducerade saker och inte så mycket live - definitivt inte sporten och få utländska serier eller filmer. Men för många kanske det räcker. Själv ser jag aldrig på 8an och 10an - det är i princip bara lyxfällan på 3an som jag "rattar in"
Redigerat av e3henri, 30 maj 2019 - 21:23.
Postad 03 juni 2019 - 09:01
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Har haft problem med play sista veckan och har blivit utslängd från spela in appen.
Efter omstart av boxen ville den ha koderna oxh då visar det sig att min kontrollkod har ändrats.
Gäller det bara mig eller har fler samma problem? Konstigt i så fall att ingen info gått ut utan delar av tjänsten slutar fungera bara....
Postad 04 juni 2019 - 07:10
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Har haft problem med play sista veckan och har blivit utslängd från spela in appen.
Efter omstart av boxen ville den ha koderna oxh då visar det sig att min kontrollkod har ändrats.
Gäller det bara mig eller har fler samma problem? Konstigt i så fall att ingen info gått ut utan delar av tjänsten slutar fungera bara....
Här fungerar det som vanligt. Måste ha hänt något med ditt abonnemang.
Postad 04 juni 2019 - 11:23
Loco.spk
-
Loco.spk
-
Mästare
-
-
3 300 inlägg
Jag har också fått ange ny kod på en av mina två boxar, så det är inte ett helt unikt fel. Det var för några veckor sedan.
Postad 04 juni 2019 - 11:25
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Strul med "fortsätt titta". TV4 och Kanal5 fungerar, men SVT och TV3 fungerar inte, dvs. det sparas inte i listan, så att man kan fortsätta att titta där man slutade.
Nån mer som har samma fel?
Postad 04 juni 2019 - 15:15
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Jag blir så trött på dessa i-lands problem bråk mellan TELIA och VIASAT, tyvärr är TELIA den som förlorar mest av sitt varumärkesvärde.
Kompensationen, HBO Nordic PLAY tjänst för oss med lagom *suck*, STOR har en kanal mer som tas, eSport kanalen och då är kompensationen CMORE Basic, diskrepans minst sagt.
Det gör surfarbror ännu surare är att detta är ett årligt återkommande event, TELIA och VIASAT är inte överens. Jag är så trött på setupen med en carrier provider och en content provider, det hade varit så praktiskt om carrier nätet var öppet och jag kunder plocka content per content från content provider direkt.
Jag är väl medveten att min fiber in till just min fastighet är subventionerad av TELIA och således låst i 10 år till TELIA vilket vår samfällighet handlat upp, men jag idag hade jag starkt övervägt att skippa subventionen och haft helt öppen fiber och plocket content direkt om det varit tekniskt möjligt.
Alternativet är att gå över till VIASAT's internetbox om den finns kvar.
EK
Varför skrivs inte långa avtal om 10 år istället, så slipper man sånt här strul vart och vartannat år?
Det mest märkliga är att de som betalar mest och har betalat mest med paket Stor, CMore Premium och Viasats Sport och filmpaket får ingen kompensation alls. Det är väl vi som ska ha störst kompensation i så fall.
Postad 04 juni 2019 - 18:09
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Sjuuukt lång uppstartstid för den nya menyn.
Kan inte vara möjligt att det ska vara så???
Postad 05 juni 2019 - 07:13
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Strul med "fortsätt titta". TV4 och Kanal5 fungerar, men SVT och TV3 fungerar inte, dvs. det sparas inte i listan, så att man kan fortsätta att titta där man slutade.
Nån mer som har samma fel?
Verkar vara samma problem på Disney Channel. Kollade på dom nya avsnitten av Ducktales och dom sparas heller inte i listan fotsätt titta listan.
Postad 05 juni 2019 - 08:51
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Konstigt fel på Viasat Film Family och Viasat Film Hits.
Efter kanalen har varit på 1 timme och ca 5-15 minuter så försvinner ljudet 1-2 sekund och när ljudet kommer till baka så stannar bilden 1-2 sekund. När jag sen spolar till baka och ser samma på ställe där störningen var på time shift så finns inte störningarna där.
Pratade med en på teknisk support han skickade nya krypteringsnycklar till min box då verkade det funka i ca 2 veckor men nu är felet till baka.
Arris VIP 4302
Technicolor TG799VAC Xtream
Boxen är kopplad med HDMI till en Onekyo TX-NR656
Har FiberLan anslutning
Något som Telia Kundservice vet vad det kan vara för fel?
Postad 05 juni 2019 - 10:04
Joakim_A
-
Joakim_A
-
Forumräv
-
-
782 inlägg
Fortsätt titta fungerar inte de senaste dagarna för TV3 och SVT's kanaler. Nån mer som har problem med detta?
Tydligen kan det bli problem 1'a juli med att TV3, TV6 etc slutar sändas pga förhandlingar: https://www.telia.se...dring-tv-tjanst Same old story all over again som man säger.... Verkar bli standard varje år detta... Pinsamt!
Postad 05 juni 2019 - 10:09
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Fungerar det fortfarande bra?
Enligt min erfarenhet så säger jag problem som du har beror det nämligen på uppkopplingen. Det är trasiga multicast paket som kommer fram till nätverksporten på tv boxen hemma hos dig som orsaker de effekterna som jag ser på bilderna.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Såg någon störning efter åtgärden men har inte observerat några störningar senaste tiden.
Postad 05 juni 2019 - 15:04
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Fortsätt titta fungerar inte de senaste dagarna för TV3 och SVT's kanaler. Nån mer som har problem med detta?
https://www.minhembi...87235&p=4558878
@TeliaKunservice
Markus, är detta nåt ni vet om?
Redigerat av Bopper, 05 juni 2019 - 15:05.
Postad 05 juni 2019 - 22:30
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Efter senaste uppdateringen är Discovery i HD på Play, två tummar upp för det!!
Postad 08 juni 2019 - 20:44
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Tydligen kan det bli problem 1'a juli med att TV3, TV6 etc slutar sändas pga förhandlingar: https://www.telia.se...dring-tv-tjanst Same old story all over again som man säger.... Verkar bli standard varje år detta... Pinsamt!
Påminner om mitt problem. Live TV fungerade, men inte play eller nåt annat när man se från början eller liknande - tydligen fått ny kontrollkod.
Postad 09 juni 2019 - 11:02
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Påminner om mitt problem. Live TV fungerade, men inte play eller nåt annat när man se från början eller liknande - tydligen fått ny kontrollkod.
Tror inte det är samma problem. Play fungerar hur bra som helst för mig, men på vissa kanaler sparas inte programmen i Fortsätt titta, om man slutar mitt i.
Postad 09 juni 2019 - 17:21
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
På nya startsidan har Solidsport dykt upp, olika live sport evenemang som går att köpa
Finns även sport för 0 kr. Testade detta idag men fick felkod 722
Någon som fått detta att fungera?
Hittar ingen information på Telias hemsida om denna tjänst
På nya startsidan finns också Mina Favoritplaytjänster. Går det att lägga till playtjänster där, i så fall hur?
Postad 10 juni 2019 - 07:56
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Dessutom saknas flera av mina Spara-markerade program under Min lista som bara visar 5 program.
Skulle du kunna tänka dig skicka ett privat meddelande till mig med vilken din idkod är så kan jag slå på loggning så kan vi kolla loggen vad som händer med dina andra program som du tycker borde visas.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 10 juni 2019 - 09:29
tkarki
-
tkarki
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Kan man inte fortsätta se program i playtjänsterna numera? Har vid åtminstone två tillfällen tittat på något program men inte hunnit titta klart...
Förut fanns fortsätt titta men den har jag inte sett efter senaste uppdateringarna med nya layouten! Detta är en klar försämring om det ska vara så tycker jag!!!
Postad 10 juni 2019 - 10:33
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Kan man inte fortsätta se program i playtjänsterna numera? Har vid åtminstone två tillfällen tittat på något program men inte hunnit titta klart...
Förut fanns fortsätt titta men den har jag inte sett efter senaste uppdateringarna med nya layouten! Detta är en klar försämring om det ska vara så tycker jag!!!
Jag har fortsätt titta i min meny? Däremot är det flera kanaler som inte sparas där längre, SVT och TV3 t.ex. Har inte fått svar på om det är nåt fel hos Telia, men det verkar vara fler som upplever samma sak. TV4 och Kanal 5 verkar fungera som de ska.
Postad 10 juni 2019 - 18:52
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Däremot är det flera kanaler som inte sparas där längre, SVT och TV3 t.ex. Har inte fått svar på om det är nåt fel hos Telia, men det verkar vara fler som upplever samma sak. TV4 och Kanal 5 verkar fungera som de ska.
Vi kan konstatera att det var ett fel i en programvara från en leverantör som orsakade detta problem. Som jag har förstått det så drabbade det inte allt material på en viss kanal, dock är problemet nu löst. Tack för att ni påtalade felet så vi kunde hitta detta problem.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 11 juni 2019 - 11:35
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Vi kan konstatera att det var ett fel i en programvara från en leverantör som orsakade detta problem. Som jag har förstått det så drabbade det inte allt material på en viss kanal, dock är problemet nu löst. Tack för att ni påtalade felet så vi kunde hitta detta problem.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Tack, märkte idag på morgonen när jag kollade ikapp lite på SVT, att det verkar fungera där i alla fall. Testade då även TV3 och även där har det löst sig. Bra jobbat! 
Postad 11 juni 2019 - 12:52
Jolt
-
Jolt
-
Beroende
-
-
1 323 inlägg
Finns det nått sätt som jag missat att balansera ljudnivån mellan kanalerna? . .TV3 är alltid långt högre ljudnivå är andra kanaler, rätt irriterande när man "zappar"
Postad 11 juni 2019 - 15:51
Unregistered7f83bae3
-
Unregistered7f83bae3
-
Rookie
-
9 inlägg
Har du lyd via tv? skru av "dolby lyd" og sett til stereo inne på dekoder innstillinger. Kjører du lyden via anlegg, sett lyd på dekoder til MAX og styr deretter lyden kun via lydanlegg
Redigerat av Unregistered7f83bae3, 11 juni 2019 - 16:12.
Postad 12 juni 2019 - 07:06
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Finns det nått sätt som jag missat att balansera ljudnivån mellan kanalerna? . .TV3 är alltid långt högre ljudnivå är andra kanaler, rätt irriterande när man "zappar"
Var samma när jag hade Viasat satellit. Så det är nog inte Telias fel.
Postad 20 juni 2019 - 12:45
petern
-
petern
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Lite off topic men
https://www.telia.se...smart-wifi-plus
Trevlig midsommar!
Postad 20 juni 2019 - 13:27
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Lite off topic men https://www.telia.se...smart-wifi-plus
Trevlig midsommar!
Trevligt alternativ för dem som inte vill köpa enheterna.
Redigerat av Mushunt, 20 juni 2019 - 13:31.
Postad 20 juni 2019 - 15:17
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7 299 inlägg
Kan var det klassiska skillnaden mellan stereo ljud och 5.1 ljud där 5.1 ljudet brukar låta lägre.
Man kan ställa boxen på lite lägre ljud 85-90% och enbart använda stereo eller tvns ljudkontroll så blir det någorlunda.
Redigerat av Leatherface, 20 juni 2019 - 15:17.
Postad 21 juni 2019 - 10:20
Jolt
-
Jolt
-
Beroende
-
-
1 323 inlägg
Hmm min box uppdaterades Idag o nu funkar inget ”play” längre som det skall...HBO serierna vill inte starta o när dom väl gör det så är det fel avsnitt som startar ( inte nästa i ordningen för mig ) som exempel sä är jag på S3:3 i en serie men den tycker jag är på S2:12 o det är det enda avsnittet jag kan välja?!?
Postad 21 juni 2019 - 11:11
bobo59
-
bobo59
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Har nyss uppdaterat och nu kommer man inte in i menyn, står bara och laddar
Postad 21 juni 2019 - 13:27
Jolt
-
Jolt
-
Beroende
-
-
1 323 inlägg
Någon som aldrig använder play måste skapat denna ”uppgradering” . .ärligt talat, hur kan man göra en så stor försämring?
Postad 21 juni 2019 - 15:53
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Någon som aldrig använder play måste skapat denna ”uppgradering” . .ärligt talat, hur kan man göra en så stor försämring?
Tycker att den varit kass sen de gjorde om och la allting längst upp istället! Totalt värdelöst.. har Telia skippat detta med test piloter helt och hållet?
Postad 27 juni 2019 - 08:58
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Tycker att den varit kass sen de gjorde om och la allting längst upp istället! Totalt värdelöst.. har Telia skippat detta med test piloter helt och hållet?
Ni har inte möjlighet att vara lite mer konkreta med att skriva vad exakt som blivit sämre med denna nya layout? Är det flera saker får ni gärna skriva dessa i en punktlista så det blir lättare att se för oss på Telia?
Jag kan lite snabbat skriva lite fakta och det är som så att vi har många anställda på Telia som i förväg har möjlighet att kommentera större ändringar och från dessa har vi bara haft positiv respons så iaf jag är lite fundersamma till att några av er iaf tycker det bara blivit sämre.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 27 juni 2019 - 09:10
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Hmm min box uppdaterades Idag o nu funkar inget ”play” längre som det skall...HBO serierna vill inte starta o när dom väl gör det så är det fel avsnitt som startar ( inte nästa i ordningen för mig ) som exempel sä är jag på S3:3 i en serie men den tycker jag är på S2:12 o det är det enda avsnittet jag kan välja?!?
Har testat detta nu flera gånger och för mig blir det rätt avsnitt alltid som blir nästa så du får gärna ge oss något ex du testat på och har du fortfarande felet får du gärna skicka ett pm till mig med identifikationskod så kan vi slå på loggning och du får återskapa felet så kan vi antagligen se i loggen om vad som går fel.
Antagligen beror detta inte på just att det är nya menyn. Funktioner i menyn laddas ner när de behövs och detta sker precis som tidigare första gången man går in där efter omstart. Detta sker via HTTP från servrar och har man en gång varit där så kommer den din box ha denna sparad i minnet när man går in nästa gång. Detta leder till att det kan ta lite längre tid när man första gången använder en viss funktion efter omstart, och detta sker framför allt av kunder som har något problem med att just ansluta till servern och ladda ner det som behövs.
Antar att det fungerar som det ska för dig nu eller har du fortfarande problem?
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 27 juni 2019 - 09:24
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Dessutom saknas flera av mina Spara-markerade program under Min lista som bara visar 5 program.
Skulle du kunna tänka dig skicka ett privat meddelande till mig med vilken din idkod är så kan jag slå på loggning så kan vi kolla loggen vad som händer med dina andra program som du tycker borde visas.
Tack för hjälpen, och ber om ursäkt att jag inte svarat på detta tidigare, men i senaste versionen av GUI som finns så finns en liten förändring som borde medföra att du ser betydligt flera program än tidigare. Rent tekniskt var det en begränsning på hur mycket som kan sparas, då detta för tillfället sparas lokalt i flash minnet på din box och inte på en server som används för detta. Fortsätt titta funktionen använder en server i nätet så därför inte denna funktion har samma problem.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 27 juni 2019 - 15:38
bobo59
-
bobo59
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
bobo59, den 21 Jun 2019 - 12:11, skrev:
Antagligen beror detta inte på just att det är nya menyn. Funktioner i menyn laddas ner när de behövs och detta sker precis som tidigare första gången man går in där efter omstart. Detta sker via HTTP från servrar och har man en gång varit där så kommer den din box ha denna sparad i minnet när man går in nästa gång. Detta leder till att det kan ta lite längre tid när man första gången använder en viss funktion efter omstart, och detta sker framför allt av kunder som har något problem med att just ansluta till servern och ladda ner det som behövs.
Antar att det fungerar som det ska för dig nu eller har du fortfarande problem?
Markus Johansson
Telia Kundservice
Jag gjorde en fabriksåterställning och efter det så fungerade det
Postad 27 juni 2019 - 20:10
Unregistered87e9faec
-
Unregistered87e9faec
-
Rookie
-
2 inlägg
Arris 4302 och Telia sen 2 veckor. Vare sig starta program från början eller play fungerar. Play har fungerat någon enstaka gång men starta från början har aldrig fungerat. Det blir felkod 722 eller 720. ”Problem med uppspelning”. Någon som har tips?
Postad 28 juni 2019 - 09:49
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Någon som hört något nytt kring konflikten rörande Viasat-kanalerna (3an med flera) som släcks 1 juli. Är den löst?
Postad 28 juni 2019 - 15:53
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Någon som hört något nytt kring konflikten rörande Viasat-kanalerna (3an med flera) som släcks 1 juli. Är den löst?
Det är löst kanalerna blir kvar, men NFL Network och EsportsTV kommer att försvinna ur Nents sortiment
Redigerat av lindo, 28 juni 2019 - 15:53.
5 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 5 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Screen Research FSD på väggen
Globe
2025-05-22 08:22:42
-
Screen Research FSD ram
Globe
2025-05-22 08:19:07
-
Montering av ram
Globe
2025-05-22 08:14:32
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|