Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 oktober 2009 - 15:48

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Minhembioclan-tråden sida 1 är ännu bättre......

Man blir ju bara sentimental när man tittar där :P

Postad 13 oktober 2009 - 15:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Bjebb, bjebb, bjebb.
Håll dig till vinnartråden du mor', den här är till för oss loosers! :P

:D

Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 oktober 2009 - 16:00.

Postad 14 oktober 2009 - 05:01

shogun1
  • shogun1
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Förlåt för mitt dåliga spel igår. är sjuk i antingen svinis eller den vanlig 40 grader feber samt fet hosta.

Postad 14 oktober 2009 - 07:14

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Förlåt för mitt dåliga spel igår. är sjuk i antingen svinis eller den vanlig 40 grader feber samt fet hosta.

Mjo, gick riktigt dåligt för min del med. Kändes som att fi är alltid steget före.

Angående Stopping power. Hur stor skillnad är det med den och utan. Provade att köra med Overkill igår istället och vid flera tillfällen fick jag icke död på fi.

PSN StatusX6

Postad 14 oktober 2009 - 07:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Mjo, gick riktigt dåligt för min del med. Kändes som att fi är alltid steget före.

Angående Stopping power. Hur stor skillnad är det med den och utan. Provade att köra med Overkill igår istället och vid flera tillfällen fick jag icke död på fi.

PSN StatusX6

Ojojoj, som natt och dag tycker jag. Men sen beror det ju också lite på vilket vapen man kör med och om man kör med eller utan stopping power.
Jag kör ALLTID med stopping power när jag lirar "core". Behövs ju extra mkt när man möter dom som kör med allas vår älskade perk, juggernaut.

Postad 14 oktober 2009 - 07:26

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Ojojoj, som natt och dag tycker jag. Men sen beror det ju också lite på vilket vapen man kör med och om man kör med eller utan stopping power.
Jag kör ALLTID med stopping power när jag lirar "core". Behövs ju extra mkt när man möter dom som kör med allas vår älskade perk, juggernaut.

Jo för vid dom tillfällen igår som detta uppstog att fi inte dog, om jag hade haft stopping power hade dom fallit mot marken. Men att ha två "big guns" att välja på är inte alls fel heller.

Eller om man ser det från annat perspektiv, enligt gårdagens spel kunde jag icke döda något utan stopping power.

Redigerat av chromorifhia, 14 oktober 2009 - 07:27.

Postad 14 oktober 2009 - 08:05

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0

Jo för vid dom tillfällen igår som detta uppstog att fi inte dog, om jag hade haft stopping power hade dom fallit mot marken. Men att ha två "big guns" att välja på är inte alls fel heller.

Eller om man ser det från annat perspektiv, enligt gårdagens spel kunde jag icke döda något utan stopping power.

Det kanske inte har med stopping power att göra....... :D ......nej men man får välja vilka vapen man spelar med....m4 utan stopping exempelvis är som att kasta vindruvor på FI.......själv har jag numera fastnat för den klassiska bennykombinationen.....körde hela kvällen med shotgun och ak47 med noobtube samt dead silence (Benny brukar iofs köra med G36:an). AK:n tycker jag har tillräckligt med kräm för att funka även utan stopping power. Fast igår var det mycket lagg.....jag stod o väntade på fi bakom ett hörn med hagel.....han springer runt hörnet o innan jag ens har hunnit se honom är jag död.....när man tittar på hans killcam ser man att han springer runt hörnet....ser mig.....springer o pissar o fixar en macka o sen skjuter han mig......då spelar det mindre roll med stopping power eller inte. :)

Postad 14 oktober 2009 - 08:15

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

AK:n tycker jag har tillräckligt med kräm för att funka även utan stopping power.

Jag kör också med AK:n nuförtiden eftersom den har tillräcklig stopping power i sig själv.

Postad 14 oktober 2009 - 08:20

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Tycker det handlar om vana när man har stopping eller inte, man är lixom van att skjuta ett visst antal skott så dör fi, men utan stopping krävs 1-2 skott till å det glömmer man. Hänt flera ggr att jag bara har skjutit en salva med mp5 "det där dör han av" slutar skjuta å börjar springa bort men så dödar han mig ist för att jag inte fick ihjäl honom.

Körde en riktigt noobtube klass igår, overkill å dubbla noobar det var rätt skoj.

Postad 14 oktober 2009 - 09:25

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Det kanske inte har med stopping power att göra....... :D ......nej men man får välja vilka vapen man spelar med....m4 utan stopping exempelvis är som att kasta vindruvor på FI.......själv har jag numera fastnat för den klassiska bennykombinationen.....körde hela kvällen med shotgun och ak47 med noobtube samt dead silence (Benny brukar iofs köra med G36:an). AK:n tycker jag har tillräckligt med kräm för att funka även utan stopping power. Fast igår var det mycket lagg.....jag stod o väntade på fi bakom ett hörn med hagel.....han springer runt hörnet o innan jag ens har hunnit se honom är jag död.....när man tittar på hans killcam ser man att han springer runt hörnet....ser mig.....springer o pissar o fixar en macka o sen skjuter han mig......då spelar det mindre roll med stopping power eller inte. :)

Ahh det var dig jag kollade lite på igår (inga sexfantasier) primare. SÅg ut att vara en bra kombo AK47 och shotgun.
Skulle vilja testa det ikväll men det blir uncharted, möjlitgvis lite MP.

Postad 14 oktober 2009 - 15:58

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Ibland undrar man ifall perksen man valt verkligen är aktiverade eller inte...

Postad 15 oktober 2009 - 05:07

shogun1
  • shogun1
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Det kanske inte har med stopping power att göra....... :) ......nej men man får välja vilka vapen man spelar med....m4 utan stopping exempelvis är som att kasta vindruvor på FI.......själv har jag numera fastnat för den klassiska bennykombinationen.....körde hela kvällen med shotgun och ak47 med noobtube samt dead silence (Benny brukar iofs köra med G36:an). AK:n tycker jag har tillräckligt med kräm för att funka även utan stopping power. Fast igår var det mycket lagg.....jag stod o väntade på fi bakom ett hörn med hagel.....han springer runt hörnet o innan jag ens har hunnit se honom är jag död.....när man tittar på hans killcam ser man att han springer runt hörnet....ser mig.....springer o pissar o fixar en macka o sen skjuter han mig......då spelar det mindre roll med stopping power eller inte. ;)

Jag kan upplever samma sak ofta men jag tror det kan bero på min tv:s svarstid eller imputlag och detta är RIKTIGT irriterande!!! Är det fler som har samma prob. Är min gissning rätt?

Postad 15 oktober 2009 - 05:27

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Fast om det vore tv:n som orsakade det så borde man ju ha problemet hela tiden och det har åtminstone inte jag....och jag misstänker att du inte heller har deet...

Postad 15 oktober 2009 - 09:50

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Händer det ofta att ni får meningslösa och arga meddelanden av folk ni spelat med/mot i COD4?

Jag fick nyss ett "f***ing dumb asshole" efter en Sabotage-match. Då hade jag mig veterligen inte gjort något dumt, men heller inte varit lagets hjälte, så jag svarade "Say what?". Fick då svaret "can't you f****ing read?", varpå jag nu svarade något i stil med att om han inte gillar min spelstil så får han gärna säga vad jag gör för fel. Jag avslutade med att alla inte kan vara "lika perfekta som du, store mästare". Får väl se vad jag får för svar nu :)

Igår fick jag ett meddelande som löd: "HEY STUPID MOTHEFUKER DONT PLANT BOMB U COOK SUKER PLAY THE FULL GAME U PIECE OF SHIT". (Stavningen tyder ju på ovanligt hög intelligens...) Detta besvarades bara med ett "LOL", eftersom jag inte kunde se att jag gjort något fel. Jag hade nämligen turen på min sida och vann en Sabotage-match i stort sett själv med k/d 13/1 och plantad bomb på väldigt kort tid.

Är det någon av MHB:s rävar som lägger gissningen på att jag spelar "fel", eller får man räkna med dylika meddelanden lite då och då?

Redigerat av VincentVegaSWE, 15 oktober 2009 - 09:53.

Postad 15 oktober 2009 - 09:57

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Händer det ofta att ni får meningslösa och arga meddelanden av folk ni spelat med/mot i COD4?

Jag fick nyss ett "f***ing dumb asshole" efter en Sabotage-match. Då hade jag mig veterligen inte gjort något dumt, men heller inte varit lagets hjälte, så jag svarade "Say what?". Fick då svaret "can't you f****ing read?", varpå jag nu svarade något i stil med att om han inte gillar min spelstil så får han gärna säga vad jag gör för fel. Jag avslutade med att alla inte kan vara "lika perfekta som du, store mästare". Får väl se vad jag får för svar nu ;)

Igår fick jag ett meddelande som löd: "HEY STUPID MOTHEFUKER DONT PLANT BOMB U COOK SUKER PLAY THE FULL GAME U PIECE OF SHIT". (Stavningen tyder ju på ovanligt hög intelligens...) Detta besvarades bara med ett "LOL", eftersom jag inte kunde se att jag gjort något fel. Jag hade nämligen turen på min sida och vann en Sabotage-match i stort sett själv med k/d 13/1 och plantad bomb på väldigt kort tid.

Är det någon av MHB:s rävar som lägger gissningen på att jag spelar "fel", eller får man räkna med dylika meddelanden lite då och då?

Man får nog räkna med det. Jag tar själv emot ett o annat sådant och ska sanningen fram så skriver jag ibland till en o annan laggande jänkare att han ska hoppa ur matchen o leta efter en annan på rätt sida atlanten (fast med andra ord då :) ).

Postad 15 oktober 2009 - 10:07

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Jag fick nyss ett "f***ing dumb asshole" efter en Sabotage-match. Då hade jag mig veterligen inte gjort något dumt, men heller inte varit lagets hjälte, så jag svarade "Say what?". Fick då svaret "can't you f****ing read?", varpå jag nu svarade något i stil med att om han inte gillar min spelstil så får han gärna säga vad jag gör för fel. Jag avslutade med att alla inte kan vara "lika perfekta som du, store mästare". Får väl se vad jag får för svar nu ;)

Mest får man sura meddelanden, men ibland händer det dock att man får meddelande med lite gladare ton av någon man haft ihjäl.
Dessa är dock väldigt sällsynta...
Man undrar ju hur folk orkar skriva ett långt jobbigt meddelande, pga att de själva suger på spelsättet.

Btw, så körde jag HHQ igår och det var någon i andra laget som körde med martyrdom, han lät inte så populär.
:)

Postad 15 oktober 2009 - 10:10

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Bara tyckte det var lite märkligt att jag inte fått något sådant meddelande tidigare, eftersom jag ändå spelat spelet sedan det släpptes.

Jag fick nyss svar från dagens upprörda skribent. Han tyckte helt enkelt att jag spelade för defensivt, vilket jag kan hålla med om att jag gjorde under den matchen. Sedan bad han om ursäkt för att ha skrivit som en "d*ck". Men det är ju lite komiskt hur vissa uppenbarligen tar detta med TV-spel på så sjukt stort allvar :)

Postad 15 oktober 2009 - 10:22

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Har väl hänt ett flertal ggr att man får nå otrevlig pm, dock hänt 1gång att jag fick ett trevligt pm från kille jag sniprade riktigt snyggt, han tyckte också det var snyggt.
Har väl också skickat ett å annat kanske lite otrevligt pm också, man måste ju få ta ut sin ilska på någon å då blir det sånt som campar eller kör en "host ended game" precis innan det startar eller när man är på väg å vinna i tex sabotage.

Postad 15 oktober 2009 - 10:29

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Bara tyckte det var lite märkligt att jag inte fått något sådant meddelande tidigare, eftersom jag ändå spelat spelet sedan det släpptes.

Jag fick nyss svar från dagens upprörda skribent. Han tyckte helt enkelt att jag spelade för defensivt, vilket jag kan hålla med om att jag gjorde under den matchen. Sedan bad han om ursäkt för att ha skrivit som en "d*ck". Men det är ju lite komiskt hur vissa uppenbarligen tar detta med TV-spel på så sjukt stort allvar :)

Jag får ofta sura meddelanden och det för att jag spelar för offensivt :-) Springer ofta in i granaterna på direkten...
Jag brukar bara svara med S*** MY D*** och sedan lägga in på min blocked lista :-)
Jag behöver inte försvara mitt sätt att spela för någon. Ibland spelar jag bättre ibland sämre, beror på motstånd , dagsform och lagg...
De kan gå ur om de inte gillar att spela med mig....jag bryr mig faktriskt inte ett jota!

Vi borde spela tillsammans och komplettera varandea kasnke :-)

Postad 15 oktober 2009 - 10:49

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Jag får ofta sura meddelanden och det för att jag spelar för offensivt :-) Springer ofta in i granaterna på direkten...
Jag brukar bara svara med S*** MY D*** och sedan lägga in på min blocked lista :-)
Jag behöver inte försvara mitt sätt att spela för någon. Ibland spelar jag bättre ibland sämre, beror på motstånd , dagsform och lagg...
De kan gå ur om de inte gillar att spela med mig....jag bryr mig faktriskt inte ett jota!

Vi borde spela tillsammans och komplettera varandea kasnke :-)

Ja, vi kanske skulle kicka ass :) Precis som du skriver så varierar även jag en hel del i spelsätt.

Jag kom på att det kan vara så att han som klagade på att jag var för defensiv gjorde det efter att jag satte mig i ett hörn i ett av husen på Overgrown. Jag satte en claymore vid trappan och tog en toapaus ;) (När jag kom tillbaka hade min claymore skördat ett offer och jag satt kvar i mitt hörn.)

Postad 15 oktober 2009 - 10:56

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Ja, vi kanske skulle kicka ass :) Precis som du skriver så varierar även jag en hel del i spelsätt.

Jag kom på att det kan vara så att han som klagade på att jag var för defensiv gjorde det efter att jag satte mig i ett hörn i ett av husen på Overgrown. Jag satte en claymore vid trappan och tog en toapaus ;) (När jag kom tillbaka hade min claymore skördat ett offer och jag satt kvar i mitt hörn.)

HAHA =)

Jo det hände häromdagen att jag fick ett "FUCKING CAMPER" meddelande.
Visst måhända att jag campade. Det var på bog banan (tror den heter så) S&D, jag tillhörde laget som skulle försvara.
Tycker inte det alls är fel att campa i det läget.

PSN StatusX6

Postad 15 oktober 2009 - 11:01

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

HAHA =)

Jo det hände häromdagen att jag fick ett "FUCKING CAMPER" meddelande.
Visst måhända att jag campade. Det var på bog banan (tror den heter så) S&D, jag tillhörde laget som skulle försvara.
Tycker inte det alls är fel att campa i det läget.

PSN StatusX6

Med camping menar jag på att man rör på sig ibland, smyger runt, byter "campingställe". Inte sitta still 19 minuter på samma ställe.

Postad 15 oktober 2009 - 11:13

Laka76
  • Laka76
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Jag campar ibland och skiter i om det är rätt eller fel. Vissa banor och speltyper kräver ju mer eller mindre att man campar...

Det som däremot stör är när man spelar HQ och halva styrkan sysslar med allt annat än att försöka sno åt sig HQ. Då kan man undra om dom bara är puckade eller om de bara vill få en snygg K/D statistik?!

Postad 15 oktober 2009 - 11:50

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Jag håller med! Dumt att springa och visa sig för hela det andra laget bara för att slippa bli kallad Camper :-)
Jag orkar inte skicka mess till folk och är det otrevliga får de otrevligt svar tillbaka.

Postad 15 oktober 2009 - 11:58

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Hehehehe...toabesök

Postad 15 oktober 2009 - 12:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Vissa verkar inte ens veta vad camping är.

Har hänt att man fått antingen verbala eller skrivna camping-kommentarer efter matcher som det varit helt sjukt högt tempo i och det kändes som att alla bara sprang runt i en hög som yra höns och skjöt runt omkring sig, dvs. den totala motsatsen till camping.

Postad 15 oktober 2009 - 12:07

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Problemet som jag ser det är att kamparen alltid är i underläge om motståndaren är hyffsat bra.

Tex. om motståndaren letar kampare, så har han alltid en reaktionsfördel när han går runt ett hörn där han förväntar sig en kampare, mycket svårare att vara först i såna situationer för kamparen.

Postad 15 oktober 2009 - 12:39

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Jag stör mig inte så mycket på campare som ligger kvar på samma ställe. De är lätta att plocka när man respawnat. Sedan är vissa så dumma att de alltid lägger sig på samma ställe trots att du vet att de ligger där så då blir det ju några easy kills :-)

De värsta är de som är rätt skickliga på att försvara sig och eftersom jag är en envis rackare blir det lätt personliga vendettor :-)

Postad 15 oktober 2009 - 12:49

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Har också mottagit en del otrevliga, men också några trevliga PM från andra spelare. De otrevliga bryr jag mig för det mesta inte om att svara på, men är det någon som skriver något snällt så brukar jag oftast skriva tillbaka och tacka.

Postad 15 oktober 2009 - 13:10

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

Har också mottagit en del otrevliga, men också några trevliga PM från andra spelare. De otrevliga bryr jag mig för det mesta inte om att svara på, men är det någon som skriver något snällt så brukar jag oftast skriva tillbaka och tacka.

Har fått en fråga om jag nybörjare eller liknande en gång.
Då hade jag spelat COD4 ca 1 timma och hade inte spelat fps på konsol tidigare, så han hade rätt.

I övrigt har jag fått kommentarer som "good game" mm några gånger (ofta tillsammans med en friend invite).
Spelar TDM oftast och där verkar de flesta inte ta allt för hårt på spelet.
De som blir upprörda sitter oftast och skriker i lobbyn mellan matcherna.

Antar att jag skulle få en hel del "kritik" om jag spelade mer S&D eller Sabotage, där det är helt annat taktiskt tänkande.

Postad 15 oktober 2009 - 14:22

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
En sak som stör mig mer nu förtiden är att respawna och det första som händer är att man får en granat i huvudet där man ser i killcamen att någon på måfå bara slänger i väg en granat över ett hus eller nått...
I vissa matcher har det hänt typ 3-4 ggr innan jag hoppar ur....blir fett sur då.

Postad 15 oktober 2009 - 15:00

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

En sak som stör mig mer nu förtiden är att respawna och det första som händer är att man får en granat i huvudet där man ser i killcamen att någon på måfå bara slänger i väg en granat över ett hus eller nått...
I vissa matcher har det hänt typ 3-4 ggr innan jag hoppar ur....blir fett sur då.

Hmmm, fast oftast slänger dom nog faktiskt inte granaten på måfå över hus och dylikt.
Sen kan jag hålla med dit till viss del att det är ibland nån slags "magnetisk" effekt på granaten som gör att den sugs till en liksom.

Postad 15 oktober 2009 - 15:04

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Brukar få en del sura meddelanden ibland, speciellt när man körde med noobgun=) tycker inte det är speciellt kul när andra kör med den heller:(
men man är van från pokern med sura meddelanden osv... :)
snälla meddelanden har jag nog aldrig fått ;) kanske något man måste bli bättre på själv också att berömma andra.

Hmmm, fast oftast slänger dom nog faktiskt inte granaten på måfå över hus och dylikt.
Sen kan jag hålla med dit till viss del att det är ibland nån slags "magnetisk" effekt på granaten som gör att den sugs till en liksom.

Man skruvar granaten ;) håller med där, ibland skrattar man för sig själv hur granaten hamnar just där man är.

Redigerat av jarre008, 15 oktober 2009 - 15:09.

Postad 15 oktober 2009 - 15:08

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
nade spamen är inte på måfå!! man har spelat så mycket att man vet att 7gånger av 10 så kommer den att ta nån med sig i graven!! iofs så är dom väldigt målsökande ibland :)

Nått som stör mig oerhört mycket är när man ska arkebusera nån camper som sitter och fiser i ett hörn, man smygit sig sakta upp bakom honom och man har siktet i örat på honom. Med nöjd min trycker man av bara för att det ska spruta blod ur axeln på honom och han hoppar upp och sticker kniven i handen på en och man faller stendöd ner!!!! DISAPOINTED

Redigerat av robotlord, 15 oktober 2009 - 15:08.

Postad 16 oktober 2009 - 15:37

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

nade spamen är inte på måfå!! man har spelat så mycket att man vet att 7gånger av 10 så kommer den att ta nån med sig i graven!! iofs så är dom väldigt målsökande ibland :lol:

Nått som stör mig oerhört mycket är när man ska arkebusera nån camper som sitter och fiser i ett hörn, man smygit sig sakta upp bakom honom och man har siktet i örat på honom. Med nöjd min trycker man av bara för att det ska spruta blod ur axeln på honom och han hoppar upp och sticker kniven i handen på en och man faller stendöd ner!!!! DISAPOINTED

Ja, den där kniven är fan magnetisk!
Helt otroligt hur man kan mata på någon som stormar mot en 5 meter ifrån å hugger kniven i en...
Stört.

Postad 16 oktober 2009 - 15:50

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Världens bästa nätkod!!

Postad 16 oktober 2009 - 15:56

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Angående granat kastningen så vet man om man spelat ett tag vart man ska kasta granaterna på "måfå" för att få kills,angående knivningarna så kan det kännas som de är långt ifrån dig när de svingar med kniven men för dom är de alldeles i närheten av dig,det kallas ping å gör att du ser dem en bit ifrån dig men för han som hugger dig är du inom rätt avstånd.

Postad 16 oktober 2009 - 16:13

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0

Angående granat kastningen så vet man om man spelat ett tag vart man ska kasta granaterna på "måfå" för att få kills,angående knivningarna så kan det kännas som de är långt ifrån dig när de svingar med kniven men för dom är de alldeles i närheten av dig,det kallas ping å gör att du ser dem en bit ifrån dig men för han som hugger dig är du inom rätt avstånd.

Vad skönt att du förklarade för alla oss andra idioter.....

Postad 16 oktober 2009 - 16:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

:lol:

Postad 16 oktober 2009 - 18:11

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Brukar få en del sura meddelanden ibland, speciellt när man körde med noobgun=) tycker inte det är speciellt kul när andra kör med den heller:(
men man är van från pokern med sura meddelanden osv... :)
snälla meddelanden har jag nog aldrig fått :blink: kanske något man måste bli bättre på själv också att berömma andra.

Man skruvar granaten :blink: håller med där, ibland skrattar man för sig själv hur granaten hamnar just där man är.

Jag ser det som en komplimang när folk skriver sura meddelande till mig i poker och onlinespel, det om nåt betyder ju att man lyckats... :lol:

Redigerat av Dr. Death, 16 oktober 2009 - 18:11.

Postad 16 oktober 2009 - 18:14

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Vaknat på fel sida idag? :blink: :)

Finns faktiskt folk som inte vet om det där, tro det eller ej! :lol:

Postad 16 oktober 2009 - 18:40

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0

Vassego Benny;)

Postad 16 oktober 2009 - 18:51

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Vassego Benny;)

Tack... :lol:

Postad 19 oktober 2009 - 09:18

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Jag ser det som en komplimang när folk skriver sura meddelande till mig i poker och onlinespel, det om nåt betyder ju att man lyckats... :lol:

Fast ibland är det väl befogat, inte ofta men... :blush:

Postad 20 oktober 2009 - 10:18

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Var jäkligt kul att spela med er igår kväll! Synd bara att man är så kass på Search and Destroy, jag har inte riktigt kommit undefund med taktiken än. Tidigare har jag nästan enbart spelat free for all. Men skam den som ger sig! Om några dagar dominerar jag B) Är gärna med ikväll igen!!! /PeteCrow77

Postad 20 oktober 2009 - 11:22

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Ok, i början av varje omgång så kommer granaterna på ungefär samma ställe, men inte i mitten av spelet när respawningpunkterna ändras...då är det ju en chansning, på måfå, som granaterna slängs...
Surt är det i alla fall, speciellt om det händer typ 3 ggr på raken, respawn - granat i huvudet, respawn - granat i huvudet, respawn - granat i huvudet - h0gb3rg loggar ur!!!

Postad 20 oktober 2009 - 11:27

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Vassego Benny;)

Då kan jag passa på att förklara en sak för dig....
Merger heter Inte Benny :-)

Nu när min dotter är frisk igen kanske jag kan spela lite igen...
Hoppas!

Postad 20 oktober 2009 - 11:48

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Vassego Benny;)

Tack... B)

Haha! :wub:

Ja, är det något man verkligen är trött på i COD4 så är det att få en granat i huvudet som kastats iväg på måfå av någon nisse från andra sidan banan. Det är speciellt irriterande när man kör S&D och det första som händer är att en granat landar precis framför fötterna på en. Då jag själv kör en rätt offensiv spelstil händer det tyvärr alltför ofta... B)
Som någon tidigare skrev känns det nästan som granaterna är magnetiska när man ser hur man blev träffad. Samma sak med kniven. Har inträffat flertalet gånger att man skjuter på någon snubbe några meter framför en och han lyckas ändå ta sig fram och sätter kniven i magen på en. Skapligt irriterande. B)

Postad 20 oktober 2009 - 13:05

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Jag la en hel del suckar igår när vi lirade S&D. Dr.Death kan nog instämma. Jag tycker att den spelstilen är lite för mesig, jag vill mer pang på och KÖTTA!!! haha

Kul var det iallfall ibland, mer lir framöver!

Postad 20 oktober 2009 - 13:07

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Kan man veta hur många gubbar fienden har kvar när man spelar search and destroy?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.