* Officiell tråd - Western Digital TV HD *
Startad av
-Danne-
, Nov 06 2008 20:09
3005 svar till detta ämne
WD TV HD Media Player
(Mediaspelare)
|
4
|
(135)
|
Inga priser | |
WD TV HD Live Media Player
(Mediaspelare)
|
5
|
(117)
|
Inga priser | |
WD TV HD Media Player Gen 2
(Mediaspelare)
|
0
|
(0)
|
Inga priser |
11 relaterade trådar
Western Digital WD TV (3 inlägg)
|
10 år sedan |
* Officiell tråd - WD-TV 2/ WD-TV Live, uppföljare (1521 inlägg)
|
11 år sedan |
Hur få ljud till stereon? (7 inlägg)
|
13 år sedan |
WD HD TV LIVE eller Xstreamer (7 inlägg)
|
14 år sedan |
Problem med undertexter med WD tv live (8 inlägg)
|
14 år sedan |
WD HD TV LIVE Mediaspelare (4 inlägg)
|
15 år sedan |
Western Digital TV HD Live Media Player (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Boxee Box eller WD HD TV Live (9 inlägg)
|
15 år sedan |
AC vs TVIX vs WD TV vs Xtreamer (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Vilken mediaspelare rekomenderas (9 inlägg)
|
15 år sedan |
Dator eller mediaextender? (1 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 25 September 2011 - 15:20
Sådär då var det löst! Tackar för feedback, det gällde att hitta en tillräckligt gammal firmware, sedan funkade allt som det skulle.. det var en generation 1 som jag hade... undrar om det går att gradera upp den till gen 2? men nu verkar det funka och jag har den nyaste firmwaren till gen 1
Postad 03 November 2013 - 01:13
Chansar vilt och frågar i denna tråd.
Jag har en gen.1 Western Digital Live TV Hd. Har även en 4G router Hueawei e589.
Då min WD mediaspelare inte har inbyggd stöd för wifi har hag skaffat mig en usb-wifi dongel. Dock hittar inte wifi dongeln det trådlösa nätet..
Hur gör jag för att få detta att fungera... alltså kunna koppla min Mediapelare till mitt wifinät? Tacksam för feedback.
/Johnny
Jag har en gen.1 Western Digital Live TV Hd. Har även en 4G router Hueawei e589.
Då min WD mediaspelare inte har inbyggd stöd för wifi har hag skaffat mig en usb-wifi dongel. Dock hittar inte wifi dongeln det trådlösa nätet..
Hur gör jag för att få detta att fungera... alltså kunna koppla min Mediapelare till mitt wifinät? Tacksam för feedback.
/Johnny
Postad 03 November 2013 - 17:12
Kan du nog glömma.Chansar vilt och frågar i denna tråd.
/Johnny
Postad 03 November 2013 - 22:46
Kan du utveckla ditt svar lite eftersom du ändå bemödat dig om att svara?Kan du nog glömma.
Postad 04 November 2013 - 13:24
Vad jag har kunnat utröna har spelaren inte stöd för trådlöst nätverk i mjukvaran.
Postad 04 November 2013 - 21:35
"Wireless Network Setup WD TV Live HD Media Player User Manual Note: For a list of tested, compatible USB devices, see Article #3805 in our knowledge base at support.wdc.com. 1.Connect a USB wireless adapter (sold separately) to the USB port on your media player"
Sida 61 i manualen verkar tydlig på att det ska funka..gäller dock hitta kompatibel wifidongel..något jag misslyckats med tydligen :-(
Sida 61 i manualen verkar tydlig på att det ska funka..gäller dock hitta kompatibel wifidongel..något jag misslyckats med tydligen :-(
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Western Digital WD TV
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?