Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Destiny [PS4]

3098 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Destiny (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 6,29 (30) 79:-
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 2 6,5 (3) 854:-
1 relaterade trådar

#3001

Postad 04 juli 2016 - 21:16

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Black spindle har man bara chans på den när det är Daily? eller kan man köra heroic?



#3002

Postad 06 juli 2016 - 09:58

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Bara som Daily

#3003

Postad 06 juli 2016 - 16:36

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Okej. Och för svår att sola antar jag?



#3004

Postad 06 juli 2016 - 17:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Fel tråd :D

Redigerat av Zartok, 06 juli 2016 - 17:20.


#3005

Postad 06 juli 2016 - 17:33

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Black spindle har man bara chans på den när det är Daily? eller kan man köra heroic?

 

Kom en patch för några veckor sedan så nu kan du välja det missionet från directorn och köra det när du vill.



#3006

Postad 06 juli 2016 - 17:34

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Kom en patch för några veckor sedan så nu kan du välja det missionet från directorn och köra det när du vill.

Klarar man det själv?



#3007

Postad 11 juli 2016 - 15:32

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Spelar typ aldrig längre, men kan hjälpa dig med black om du vill någon dag. Är den som den var innan så kommer du inte fixa den själv, går ju på tid också.

Blir dock ingen dlc för min del.

Redigerat av mBr, 11 juli 2016 - 15:33.


#3008

Postad 30 juli 2016 - 00:06

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Vafan... Blev dlc ändå då grabben ska ha det. Så lär ju isf se vad som erbjuds.

#3009

Postad 30 juli 2016 - 11:07

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Vafan... Blev dlc ändå då grabben ska ha det. Så lär ju isf se vad som erbjuds.

Tror inte att någon är förvånad?  :rolleyes:



#3010

Postad 30 juli 2016 - 19:40

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Jag spelar inte destiny längre, enbart när jag hjälper andra som behöver göra lite fireteam guest i pvp, eller någon trophy för att få platinum.

Så är faktiskt Emanuel som ville ha det denna gången :)

#3011

Postad 31 juli 2016 - 07:47

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Jag spelar inte destiny längre, enbart när jag hjälper andra som behöver göra lite fireteam guest i pvp, eller någon trophy för att få platinum.

Så är faktiskt Emanuel som ville ha det denna gången :)

:wub:



#3012

Postad 17 augusti 2016 - 11:33

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Man blir lite sugen på att hoppa in igen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nu_CSHegu5s



#3013

Postad 17 augusti 2016 - 13:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

för mig så känns det TOTALT ointressant. o, kolla, en bossbattle. den ska bli amazing. vad gör vi? vi tar en ogre som vi använt tidigare flera gånger och flyttar ögat och ger den ett vapen att skjuta lila ur. ja, då skjuter den ju inte från pannan som den gjorde tidigare. WHAW! vilken ide! throw us some cash! 500 spänn för ett dlc sounds about right. undrar om vi ska lägga till minidlc som höjer levelcapen så att folk måste köpa dom också? ja, det gör vi. 150 spänn på det också. 

 

rätt vad det är så har man lagt ut 3000 spänn på destiny.

 

själv så sitter jag och väntar på det spelet som utlovades tidigare. ett open world-spel som har större area och mer att göra än ett spel som kom för 15 år sen. fram med sågen ffs!



#3014

Postad 17 augusti 2016 - 14:55

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

för mig så känns det TOTALT ointressant. o, kolla, en bossbattle. den ska bli amazing. vad gör vi? vi tar en ogre som vi använt tidigare flera gånger och flyttar ögat och ger den ett vapen att skjuta lila ur. ja, då skjuter den ju inte från pannan som den gjorde tidigare. WHAW! vilken ide! throw us some cash! 500 spänn för ett dlc sounds about right. undrar om vi ska lägga till minidlc som höjer levelcapen så att folk måste köpa dom också? ja, det gör vi. 150 spänn på det också. 

 

rätt vad det är så har man lagt ut 3000 spänn på destiny.

 

själv så sitter jag och väntar på det spelet som utlovades tidigare. ett open world-spel som har större area och mer att göra än ett spel som kom för 15 år sen. fram med sågen ffs!

Du beskrev ju just the divisons modell och ide också? :P 

 

Men jag håller med, tråkigt med återanvända modeller :( ( speciellt när det rör sig om bossar/huvudbossar ) 



#3015

Postad 17 augusti 2016 - 16:33

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 1

Varför ens sitta och vara bitter över något man inte spelar? Vet inte riktigt vad du fick för dig att det skulle vara för spel, men det måste varit skyhöga förväntningar, det har gått drygt 2 år sen release. Dags att släppa taget om det här nu.

 

Själv ska jag definitivt köpa det, Destiny är utan tvekan ett av dem bättre multiplayerspel som gjorts.



#3016

Postad 17 augusti 2016 - 16:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
Iz: precis samma. Blir inte bättre för det :P

Walkiii: jag fick för mig att det skulle vara lootande i stora världar. Jag vill minnas att det sas att man kunde gå till tornen man såg på ett av dom första demona osv, som det blev nu så blev det ju en extremt linjär bandesign av gå exakt hit, skjut exakt det där osv.

Jag har all rätt att klaga pga det som står under mitt namn här till vänster; älskar destiny. Och vill att det ska bli det spel det borde ha varit från början. Vilket det blir. När destiny 2 släpps, enbart till current gen.

*hypetåget börjar så sakteliga rulla...*

#3017

Postad 17 augusti 2016 - 17:17

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

för mig så känns det TOTALT ointressant. o, kolla, en bossbattle. den ska bli amazing. vad gör vi? vi tar en ogre som vi använt tidigare flera gånger och flyttar ögat och ger den ett vapen att skjuta lila ur. ja, då skjuter den ju inte från pannan som den gjorde tidigare. WHAW! vilken ide! throw us some cash! 500 spänn för ett dlc sounds about right. undrar om vi ska lägga till minidlc som höjer levelcapen så att folk måste köpa dom också? ja, det gör vi. 150 spänn på det också. 

 

rätt vad det är så har man lagt ut 3000 spänn på destiny.

 

själv så sitter jag och väntar på det spelet som utlovades tidigare. ett open world-spel som har större area och mer att göra än ett spel som kom för 15 år sen. fram med sågen ffs!

 

Kom igen nu Zartok! Hypetrain is rolling! Jag gillade det jag såg och just nu är Destiny bra mycket roligare än the Division som jag la ner efter en månad. 269:- ligger Rise of Iron p, skapligt pris för det man får.



#3018

Postad 17 augusti 2016 - 18:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

vet någon hur mycket content det är i det?

 

inte för att jag kommer köpa det. no way. inte alls intresserad.

 

...



#3019

Postad 17 augusti 2016 - 19:02

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Det är ganska mycket innehåll i rise of iron. Det är inte riktigt lika stort som taken king, men där i krokarna. Vilket inte säger dig något eftersom du inte vet vad taken king innehåller. Även mycket små saker som förbättrar customisation och sånt.



#3020

Postad 17 augusti 2016 - 19:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

nej, det jag känner till är att det innehåller ett sätt att randomisera alla vapen så att det finns större variation än när jag spelade, vilket var en rätt poppis grej att göra ^^ men jag gissar på... en raid och tre-fyra strikes? =) och möjligen musikvideon:

 

https://www.youtube.com/watch?v=163_C5UVU-I

ärligt talat, jag har hört den typ en gång, sen tystades den ner snabbt som fasen.



#3021

Postad 17 augusti 2016 - 19:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

för mig så känns det TOTALT ointressant. o, kolla, en bossbattle. den ska bli amazing. vad gör vi? vi tar en ogre som vi använt tidigare flera gånger och flyttar ögat och ger den ett vapen att skjuta lila ur. ja, då skjuter den ju inte från pannan som den gjorde tidigare. WHAW! vilken ide! throw us some cash! 500 spänn för ett dlc sounds about right. undrar om vi ska lägga till minidlc som höjer levelcapen så att folk måste köpa dom också? ja, det gör vi. 150 spänn på det också. 

 

rätt vad det är så har man lagt ut 3000 spänn på destiny.

 

själv så sitter jag och väntar på det spelet som utlovades tidigare. ett open world-spel som har större area och mer att göra än ett spel som kom för 15 år sen. fram med sågen ffs!

 

Det ironiska är att du spelar No Man's Sky istället :D

 

o, kolla, en ny planet, vad gör vi? Vi tar o sätter hornen i röven på dinosauriehunden istället för på huvudet och flyttar svansen till ryggen. Vi målar planeten röd istället för grön och byter ut röda kristaller mot svarta stenar. Sen får de jaga efter "nya vapen" och "nya skepp" som är rosa istället för röda, men som egentligen bara är ett annat namn för inventory slots.

 

Det är ju precis samma princip, fast de tar inte betalt för DLC (ännu). Och Destiny har bra gunplay. Jag skulle kört på Destiny istället :P


Redigerat av Zoiler, 17 augusti 2016 - 19:49.


#3022

Postad 17 augusti 2016 - 21:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag har ju kört 200 timmar destiny säkert. Det kommer jag inte göra med no mans sky :D

#3023

Postad 18 augusti 2016 - 10:09

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Ny raid ju. Bara det är värt dlc-pengen... Zartok du får släppa sargen å komma in i matchen :)
Du älskade ju division så mycket, det har mer random loot, man får aldrig perfekt rull där, sämre "raids" är 10x mer enformigt. Man springer aldrig i den öppna världen där utan fast trevlar vart man än ska... Destiny är bättre. Sen behövde man en paus från det absolut men ju är det rätt skoj igen.

#3024

Postad 18 augusti 2016 - 16:21

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Jag ska snart börja lira igen, så man kommer in i matchen tills det är dags för Rise. Alla nya vapen och armor ser riktigt bra ut! Och ornaments till sin gear. Jag måste ha den svarta/guldiga Hawkmoonen, den va lite för porrig.



#3025

Postad 18 augusti 2016 - 18:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Vete tusan, folk kommer reta mig :D
Får tänka på saken. Jag tror ju mer på destiny 2 ändå. For the record :)

#3026

Postad 18 augusti 2016 - 20:01

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0

Vete tusan, folk kommer reta mig :D
Får tänka på saken. Jag tror ju mer på destiny 2 ändå. For the record :)

Har du ens spelat taken king? Det var det bästa som hänt destiny sen det släpptes.

#3027

Postad 18 augusti 2016 - 23:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

nope, det var det dlc't som alla säger var skitbra, men jag köpte det aldrig eftersom jag var helt för besviken med dom tidigare dlc'na :/



#3028

Postad 19 augusti 2016 - 07:54

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Blir nog hoppa på igen, blev ett uppehåll när Division kom men det håller inte länge till tror jag...

 

Någon/några som lirar till helgen?



#3029

Postad 19 augusti 2016 - 10:32

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Till er som inte spelat på ett tag. In nu och kör IB denna vecka. Lättaste sättet att få högre light.

nope, det var det dlc't som alla säger var skitbra, men jag köpte det aldrig eftersom jag var helt för besviken med dom tidigare dlc'na :/

Köp det nu då, kan inte kosta många kronor nu.

#3030

Postad 19 augusti 2016 - 10:47

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Jag köpte samtliga DLC för någon hundring, bäst spenderade pengarna efter BF4's DLC paket.

Lär bli IB ikväll, osäker vad jag har för LIGHT just nu men lär gå upp litegrann förhoppningsvis.

 

Hade sjukt tur med min raids för ett tag sen innan 335 uppdateringen, tror jag fick artifact 320 första raiden jag körde.. ;)



#3031

Postad 19 augusti 2016 - 10:56

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

  • 785 inlägg
  • 0

Till er som inte spelat på ett tag. In nu och kör IB denna vecka. Lättaste sättet att få högre light.

Okej då



#3032

Postad 19 augusti 2016 - 11:18

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Kommer spela i helgen. Antagligen söndagkväll som det ser ut just nu. 



#3033

Postad 19 augusti 2016 - 13:09

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Spelade lite IB på lunchen (jobbar hemma idag) fick inget speciellt, lite 315 grejor men inget som höjde lightlevel. Ska sitta ikväll och nöta :)



#3034

Postad 19 augusti 2016 - 16:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Till er som inte spelat på ett tag. In nu och kör IB denna vecka. Lättaste sättet att få högre light.
Köp det nu då, kan inte kosta många kronor nu.


Fast coi kommer ju snart, så då är det väl lika bra att vänta på det?

Inte för att jag blivit övertalad. Jag vill iaf veta vad mer man får :D

#3035

Postad 19 augusti 2016 - 16:47

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Spelade lite IB på lunchen (jobbar hemma idag) fick inget speciellt, lite 315 grejor men inget som höjde lightlevel. Ska sitta ikväll och nöta :)

 

 

Tänk på att din light level har inverkan på vad du får nu. Så se till att ha så hög lvl som möjligt. Man får "alltid" något som är minst lika bra men oftast bättre. Och tier 3 på court of oryx är lätt som fan att farma nya artefakter.



#3036

Postad 20 augusti 2016 - 13:37

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0

Fast coi kommer ju snart, så då är det väl lika bra att vänta på det?

Inte för att jag blivit övertalad. Jag vill iaf veta vad mer man får :D

Men finns så mycket roligt att göra i taken king som man vill göra innan nästa dlc.

#3037

Postad 20 augusti 2016 - 15:21

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Tror det är 5 storymissions, 1 eller 2 strikes, x antal pvp banor, nytt pvp mode och private matches, mängder med nya vapen och armor. Plus alla roliga quests för exotiska vapen. Och framförallt en ny raid! 

 

Detta är lätt värt 30 dollar i mina ögon.

 

Körde lite IB nu. fick endast negativ kd i en match och den matchen laggade s*tan. Men är nöjd eftersom jag inte spelat pvp på typ 5-6 månader. Eller rättare sagt inte spelat Destiny överhuvudtaget.



#3038

Postad 20 augusti 2016 - 16:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

vad fanns det med i taken king?



#3039

Postad 20 augusti 2016 - 16:56

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Just det ja. Ett bytt social space och ny public zone. Sen kommer några gamla year one strikes tillbaka, något omgjorda och uppdaterade.

 

Kommer inte ihåg vad som kom med taken king. Men storyn va längre, kanske 9 mssions. 3st? nya strikes.

 

Men är ganska säker på att det kommer mer vapen och armor med rise of iron. förutom alla nya, så tar dem tillbaka en massa favoriter från förr också. Och det nya som kommer är riktigt j*vla snyggt, utan tvekan det bästa dem gjort hittills.



#3040

Postad 20 augusti 2016 - 17:26

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Det ska även tilläggas att storyn i taken king va riktigt bra och rolig. Med massa bra cutscenes.



#3041

Postad 20 augusti 2016 - 17:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
...

2sc8ld.jpg

Philip skulle mobba ihjäl mig...

#3042

Postad 20 augusti 2016 - 23:14

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

vad fanns det med i taken king?

Detta fanns med:

Content

 

Locations
Dreadnaught
Phobos

 

Story Missions
The Coming War
Cayde's Stash
The Dreadnaught
Enemy of My Enemy
Lost to Light
The Promethean Code
Last Rites
Regicide

 

Questlines
Blighted Worlds
The Court of Oryx
The Nightstalker's Trail
The Road to King's Fall
The Stormcaller's Path
The Sunbreakers' Challenge
The Taken King
The Taken War: Earth
The Taken War: Venus
The Taken War: Mars
The Wolves of Mars
Unsealed Paradox
Crucible Questlines
Trials of Osiris Questlines

 

Strikes
Fallen S.A.B.E.R.
Shield Brothers
Sunless Cell
Echo Chamber Ps4

Raids
King's Fall

 

Crucible Maps
Memento
Vertigo
Bannerfall
Crossroads
Cathedral of Dusk
Frontier
The Drifter
The Dungeons
Sector 618 Ps4

Crucible Playlists
Mayhem
Rift
Zone Control

 

Subclasses
Nightstalker (Hunter)
Stormcaller (Warlock)
Sunbreaker (Titan)

 

http://destiny.wikia.../The_Taken_King



#3043

Postad 21 augusti 2016 - 11:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Nästan lika stort som första spelet ^^

Jag ska fundera lite. Eventuellt. Kanske. Vi får se.

#3044

Postad 21 augusti 2016 - 17:14

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0

Nästan lika stort som första spelet ^^

Jag ska fundera lite. Eventuellt. Kanske. Vi får se.

Finns jättemycket kul att göra. Roliga quests för vapen. Samla 45 fragment var kanske inte det roligaste men man får en riktigt cool puffra av det. Köp nu :)

#3045

Postad 22 augusti 2016 - 13:35

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Informativt om vad vi kan förvänta oss med den nya expansionen: https://www.reddit.c...ist_of_changes/

 

 

 

Rise of Iron
  • Rise of Iron will release on Tuesday, September 20th for Xbox One and PS4 only.
New Social Space on Earth called 'Felwinter Peak'
  • Players must clear Fallen out of it to reclaim it.
  • There will be new vendors, secrets, and more!
  • Saladin will sell 'Iron Engrams' which can decrypt into old Iron Banner gear pieces.
  • Also, Iron Banner will now be hosted from this social space
  • A special area will open up when Iron Banner is active.
  • Iron Banner will no longer be hosted at the Tower. What this means for the Traveler's Walk is unknown. It is labeled for 'Events' so we may see it re-open with the return of various events such as SRL or Festival of the Lost.
New Patrol Zone on Earth called the 'Plaguelands'
  • From what we've seen in one of the Live Streams, the patrol appears to be Level 42 but that could change as they were playing in a development environment.
  • It consists of a new area beyond the wall as well as most of the original Cosmodrome.
  • New 'Archon's Forge' arena! Found out in the patrol zone (Think Court of Oryx but bigger and longer. If you die, you're out unless revived!)
  • Winter is here! There is more snow in the new patrol.
  • The current Level 4 Cosmodrome patrol on Earth will remain untouched to give new players the original Destiny experience.
  • Sparrows can be used in the Plaguelands!
  • 'Dormant SIVA Clusters' are scattered around the Plaguelands which must be collected (Similar to Calcified Fragments from The Taken King). What exactly they are used for is currently unknown. They do unlock new Grimoire cards though.
  • New Title Screen and music (This is actually the music from the PS4 Dynamic theme but it is probably the title screen music, or at least part of it).
5 new story missions revolving around the Iron Lords and fighting SIVA.
  • Many new quest lines to do both during and after the story has been completed.
  • Most new exotics come from quests (Including Gjallarhorn)
  • Daily Heroic Story now has a recommended Light Level of 350 (Level 42).
1 Brand New Strike in the Plaguelands called 'The Wretched Eye' (IGN Gameplay Video of new Strike)
  • 2 Re-done Strikes: Summoning Pits (Phogoth - Moon) and The Devils' Lair (Sepiks Prime - Earth)
  • Strike bosses can now drop 'Skeleton Keys' which you can hold in a stack up to 5.
  • Skeleton Keys can be used on a chest that will appear after a Strike Boss is dead.
  • The chest contains a guaranteed Strike-specific loot drop.
  • This should cause players not to have to grind strikes as much to get specific loot drops.
  • Nightfall Strike now has a recommended Light Level of 360 (Level 42).
  • Weekly Heroic Strikes now have a recommended Light Level of 350 (Level 42).
New Raid in the Plaguelands called 'Wrath of the Machine'.
  • It will come out that Friday, September 23rd.
  • The new maximum Light Level is 385 with normal mode
  • When Hard Mode comes out at a later date, it will be raised to 400.
  • New 'Iron Lord' themed artifacts have game changing abilities.
  • New Armor Sets and Weapons for Vendors, Iron Banner, Factions, etc.
  • All Year 2 Legendary and Exotic items can be infused to the new Light Level cap
  • You now have a choice when picking up Faction Packages. You can choose between Weapons or Armor!
  • There is also a third package option for Chroma compatible Armor!
Sterling Treasure boxes are being replaced by Radiant Treasure boxes.
  • (In case you've been out of the loop since before the April Update) Sterling Treasure boxes are micro-transaction boxes that contain special legendary armor sets and other various goodies. The armor sets drop at 3 Defense and must be infused up to a higher light level to be viable. 3 can be obtained for free each week per account just by playing the game.

  • Radiant Treasure boxes will likely contain all new armor sets as well as other goodies such as sparrows and ships.

Private Crucible Matches are now a thing!
  • You can choose gametype, map, score limit, time limit, and whether or not light level matters!
  • Also, a new gametype: Supremacy (Think Kill Confirmed from CoD)
Exotic Weapons and Armor and even some Legendaries can have new 'Ornaments' applied to them that change the way they look.
  • Most aren't terribly drastic though. Think of them more like weapon skins/camos in other shooters.
  • Every class item ever is returning as Infusable (Except old Raid class items).
  • Class items now change color with shader.
  • Thorn and Gjallarhorn are both confirmed to be returning with Rise of Iron.
  • No mention of Icebreaker or Pocket Infinity.
  • Year 1 Raid Exotics (Vex Mythoclast and Necrochasm) will not be returning with Rise of Iron.
  • Festival of the Lost is returning in October
  • SRL (Sparrow Racing) is returning in December
Miscellaneous
  • Level cap staying at Level 40.
  • Light Level cap raising to 400.
  • The Pre-Order Bonus 'Iron Gjallarhorn' is obtained from the Postmaster as an entirely separate weapon from the traditional Gjallarhorn once the quest to obtain Gjallarhorn is completed.
  • The Pre-Order bonus 'Iron Gjallarwing Sparrow' should be available from the get-go. Most likely found at the Postmaster.
  • The normal 'Gjallarwing Sparrow' can be bought from Eververse for Silver.
  • There are new emotes coming with Rise of Iron.
  • Vault Space will remain the same with the release of Rise of Iron but Bungie has hinted to an increase coming sometime after release.
  • Year 1 Raids are not being brought up to current Light Levels and Year 1 gear will still be capped at 170 Attack/Defense.
  • Everyone who purchases 'Destiny - The Collection' receives a Level 40 Character boost. It is unknown if those just purchasing Rise of Iron will receive a character boost or not.
PS4 Taken King Exclusives are remaining exclusive until at least Fall 2017


#3046

Postad 22 augusti 2016 - 19:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

bara en ny strike? :/

 

I taken king, måste man raida för att få bästa bajset?


Redigerat av Zartok, 22 augusti 2016 - 19:27.


#3047

Postad 23 augusti 2016 - 01:11

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0

bara en ny strike? :/

I taken king, måste man raida för att få bästa bajset?

Inte längre. Men är en väldigt rolig raid.

#3048

Postad 23 augusti 2016 - 08:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Att raida är ju det roligaste i Destiny. :)

#3049

Postad 23 augusti 2016 - 08:14

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Iron Banner har varit sjukt skoj också :) Fick finfina drops, bl.a en revolver och sniper som enligt många var det bästa man kunde få för PVP. Minns tyvärr inte namnet på dem dock :P

 

Blir förhoppningsvis KF Hard ikväll om det blir tillräckligt med folk.



#3050

Postad 23 augusti 2016 - 16:27

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Midas banner är riktigt bra för spelare, speciellt solospelare att levla upp. 

 

Men Trials of Osiris är fruktansvärt roligt också. Det får nerverna att gå i taket kan jag säga. Det enda som är lika intensivt som Trials, va när jag spelade CS turneringar förr i tiden. Tycker Detinys pvp är riktigt rolig faktiskt.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.