+ Semester
- Plötslig förstegsdöd
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 07 July 2015 - 21:31 + Renovering av båten. + Sov i kapp det jag hade missat. + Sommarvärmen i lägenheten som bortblåst idag. + Sov i gästrummet / biorummet i källaren istället. Mycket svalare där nere. + Sämre väder idag då min lägenhet kan bli över 30 grader varm sommartid. Förr var det runt 40 + innan dom helttäckande rull gardinerna kom på plats. +/- Båtrenoveringen har ett antal timmar kvar. Jag hoppas på att den är klar i Augusti Postad 07 July 2015 - 22:26 Faaan, Grekland! Det är banne mig bara minus därifrån... Postad 08 July 2015 - 08:31
- Slugingarna här har inte förstått att jag skriver Grekland för att inte hamna OT...
+ lika glad för det är jag, men gladast är nog räven! Under parasoll här: ![]() Ett icke maskerat plus är dock att vi har börjat planera en hund till. Inte för att ersätta kiwi som tyvärr gick bort för två veckor sen idag, utan för att vi vill ha två hundar. Det är ett stort plus. Hämtar askan idag. +/- Postad 08 July 2015 - 12:50
Lyngdorf TDAI-2170 på besök. Den är så otroligt stram!!! Redan ny ur kartong! Basen slår helt otroligt hårt, torr och mer definerad. Lugn ljudbild, detaljerad. Mätas skall göras senare, hur mycket stramare kan det bli? Vi får se???
På bild, den får inte plats i bänken dock. Därav den konstiga placeringen av förstärkaren och tvn. Bifogad fil(er)Postad 08 July 2015 - 13:11
Haha, jag såg de. Tänkte prova något nytt ; ) Bilden är uppladdad med mobil, då vrider sig alltid bilderna åt sidan eller upp och ner för mig, hur gör man för att de skall hamna på rätt ledd? Postad 08 July 2015 - 13:27
Ja jag får det skitet ibland också. Brukar lösa det genom att bara rotera dom i datorn och sen ladda upp. Postad 08 July 2015 - 17:57
+ Det blir en ny förstärkare, det blir Lyngdorf TDAI-2170. Efter mätning av rummet med Roomperfect så är saken klar. Den är kalas. Allt jag önskat mig att den skulle vara. Den bästa stärkaren som varit på besök hos mig, då har ändå Hegel, Primare, Vincent och Bladelius varit här. En smakfråga så klart. Men smakar det så kostar det, 31998:- med Dac-modulen och analog modulen.
- Vädret igen. Postad 08 July 2015 - 22:21
- Börjar tröttna ordentligt på att vänta min mobil ska bli klar, och blir mindre och mindre säker på att det är ett fel i WLAN-chippet och mer misstänksam att det kan vara någon korrupt fil i roten på Assdroid som är boven.
Känner motvilligt för att byta till Crapple. De må vara en fanatisk religion, men de verkar ha mindre av den här sortens idiotproblem i sina mobiler. Hellre en ful mobil som fungerar. Postad 08 July 2015 - 23:14
Köp en Doro istället! Mobilen utan strul!
+ Lyssnade på Nordman och skar till tapéter till sy-rummet. Sen var jag även på utlämningstället och hämtade min ljuslykta i järnsmide, idag. Den var hel. + Var skickad med DHL och det var inte en skråma på paketet så jag är nöjd
+ Lös fint gjorde den också
+/- Skitväder men bättre än brorsan som hade 40+ i skuggan idag haha Postad 09 July 2015 - 09:45 + Spelade grym golf + Erbjuden en ny tjänst + Jobbar kompisen kommer skrapa triss i tv
- Kommer tacka nej till tjänsten Postad 09 July 2015 - 14:38
-
Sommaren är kort Det mesta regnar bort Men nu är den h... Oj! Där försvann den! Nu kommer vintern igen Postad 09 July 2015 - 14:47
Vi ska inte klaga på sommaren, det är ju plusgrader för oss alla ffs!
Nu när jag var och fiskade i förra veckan så var det fyra plus på kvällen. Dagen därpå var det lite snålare med mygg Postad 10 July 2015 - 00:02 + Öppnade nu min kokosnöt som jag fick på min födelsedag av brorsan, med min Bear Grylls handsåg Sen brukar jag önska mig det när jag fyller år om tex önskningarna har tagit slut, så slipper någon tänka på vad dom ska köpa till mig om dom inte kommer på något. Ap-smidigt! + Senare idag tårta och fest! - Sov som en gris hela eftermiddagen och halva kvällen på soffan +/- Såg filmen jag köpte på cdon fast på 6:an. Lone Survivor. Rätt bra i slutet Postad 10 July 2015 - 00:04
Va, så du menar att du faktiskt sover nån gång, wow? Postad 10 July 2015 - 01:11
+ hittat en otroligt rolig övning på gymmet som gjort att jag fått lite gnista tillbaka. Har lyft halva livet, så det är kul att jag hittat något som jag ser fram emot när jag ska träna.
- Dagarna på sommaren rusar iväg. Postad 10 July 2015 - 01:24
Tai Chi eller möjligtvis nån annan Ching Chong uppvärmning typ kast med liten boll ? Redigerat av Unregistered2294, 10 July 2015 - 01:58. Postad 10 July 2015 - 05:22 + Grejandet med lägenheten inför försäljning går bra och rullar på + Fått erbjudande om en lägenhet inom ett fastighets bolag som jag verkligen vill bo i
-Lite dyrare än vad jag tänkt mig.. men får jag in en fot hos dem så är jag villig att ta det
++ Idag är sista arbetsdagen sen blir det semester!! Postad 10 July 2015 - 08:00
+ Blir antagligen en resa i höst i November, sugen att testa på något annat än kanarieöarna, kanske Aruba eller Mexico.
+ Semester idag, kanske måste jobba mer under semestern dock. - En riktig skitsommar med bara regn. - Begravning om 2 veckor. - Kommer inte hinna göra något roligt i sommar i och med begravningen. Postad 10 July 2015 - 12:16 - grått och mulet i Stockholm + efter skilsmässa och flytt är det rätt så skönt att ha en semester utan en massa krav där man bara kan vila kropp och själ hemma. Postad 10 July 2015 - 12:26
Jag kan bara hålla med där....jag är i exakt samma läge,flytta exet sista prylar från huset förra helgen.
Små bygger på Cobran och funderar hur jag ska ha det i huset och mitt liv i framtiden Postad 10 July 2015 - 12:30 Ett eftermiddags plus. Beställer en subba idag för första gången på runt 5 år Postad 10 July 2015 - 14:34
- Mobilen är fortfarande inte klar. Verkstaden väntar fortfarande på reservdelar från KuSony.
Postad 10 July 2015 - 15:39
+ Fisketur idag igen
Gott med fisk ikväll Nu har hela familjen semester - Köpte ett med spö till grabben på Biltema, tänkte att det skulle funka till en 5 åring. Bottennapp och spöt gick av när grabben drog för att få loss. Köpa billigt blir oftast dyrt. Slut på metspö i hela stan. Får beställa ett på nätet om vi ska kunna komma ut nästa vecka. Postad 10 July 2015 - 20:24 + Godkänt med beröm hos tandläkaren idag.. + Börsportföljen rusar upp upp upp..
- Regn och 5 plus är OK i September.. Postad 11 July 2015 - 23:21 + Demokväll hos XTZ. Trevligt minsann!
- Hamnar efter med målandet av huset. Postad 11 July 2015 - 23:51 + Åt upp sista tårtbiten till kaffet idag. + Grill i trädgården. - Kasst sommarväder. Postad 12 July 2015 - 23:21 + Dokumentären om Metallica på tv. + Var inget fan av dom innan men jag har bestämt mig att från och med nu köpa alla deras cd:s med start nu! + Robert är jävligt bra. Han tänkte väl mer. "Får jag en miljon dollar för jobbet så är det väl bara att tacka å ta emot!" hahaha - Inte ett j..vla skit Postad 13 July 2015 - 05:51 - på något magiskt vis blev jag själv i två veckor på kontoret, trots att de lovade att de skulle fixa bemanningen under semestern.. + aja, tyst och lugnt iaf. + bussarna funkade hyfsat Postad 13 July 2015 - 06:36 - jobba en vecka. Tungt som fan, även om jag redan varit ledig fem veckor och bara ska jobba denna vecka för att sedan ha tre veckor semester till. + kom upp i tid idag! - kom inte in på kontoret alls i morse, fick ringa efter fastighetsansvarig. Ny dörr = lirar inte ihop med tag-systemet som vi har. Fail! + kom ihåg mitt lösenord för login i datorn och fick även ange ett nytt men... - trött som jag var för en timme sen så minns jag inte vad jag satte för nytt lösen = kommer inte in i Outlook. Jag är sämst. Postad 13 July 2015 - 07:54 + första riktiga semesterdagen + 5 veckor kvar på semestern + drar till nynäshamn nu för att sen dra vidare till Gotska sandön i morgon
Inga minus så här långt Postad 13 July 2015 - 09:23 +/- Första dagen på jobbet efter semestern + Har 4 sparade veckor som ska tas ut senare i år på en förhoppningsvis lång utlandsresa Postad 13 July 2015 - 11:38 + Berggren + Nytvättad bil + Nytvättad Can-Am + Vädret + Kvälls golf väntar
- Inget Postad 13 July 2015 - 11:41
- Min kniv som jag beställt, med buffelhorn och allt, går inte längre att få tag i!
+ det finns en möjlighet att en annan, ännu läckrare kniv går att få tag på Postad 13 July 2015 - 11:45
+flyttat tv/högtalare till tjejen/sambon
+bjuden på grill ikväll -blir ingen akustikfix eller surrar i min nya sambo lägenhet. Postad 13 July 2015 - 13:09 - projektorlampan exploderade - fullt med lösa bitar inne i projektorn
+ inom lampgarantin.... + semester, det är inte så noga än.
- filmlöst på kvällarna.. Postad 13 July 2015 - 19:59
+ Lyckades löda en liten byggsats från Velleman (LED:ar som blinkar växelvis) utan att förstöra den.
Får se om den håller... - Hatar att löda. Redigerat av Zacabeb, 13 July 2015 - 20:00. Postad 13 July 2015 - 20:48
Det gör väl inget när du nu ser på film.
+ Fann ersättningslampa på ELFA till min masterkompressor för 13kr - Beställning från tillverkarens leverantör skulle ha kostat mig 250kr,,,,
Nu går det ju att få dem i mammutben också Postad 14 July 2015 - 11:43
Tyvärr så vill inte dottern riktigt se på samma filmer som jag 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |