Call of Duty: Black Ops II (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(8)
|
1 270:- |
Postad 03 August 2013 - 22:33
Inne på målsnöret för det här spelet nu
Bara kul med bra sällskap. måste vara minst tre miccar i lobbyn för att göra det kul
Så j*vla less på skiten nu, ärligt talat. fram med blops på två röda!
Postad 04 August 2013 - 05:30
Nåväl, kastar upp liret på tradera imorgon, har nog lirat färdigt tror jag ^^
Postad 04 August 2013 - 08:32
Näh, mer ett illustrerande av Birkas poäng att det nuvarande spelet alltid är kasst och spelet innan var perfekt. Citaten är från MW3-trådenMärker jag av lite mobbing på vårat forum?
Postad 04 August 2013 - 09:15
Sett till statistiken så är med andra ord blops 2 sämre än mw3. Osäker på hur blops räknades på forumet här, men jag är säker på att folk gav upp blops tidigare än mw2 och 3.
Ser man till spelserier så ser man att blops har dragit ner intresset och mw ökat det. Så nej, detnhandlar inte om vilket som kom först eller sist. Så. Pungspark på er.
Postad 04 August 2013 - 10:48
MW3 > MW2 > BLOPS 2 > BLOPS
Ja, jag skrev hemskheter som att mw3 bar bättre än tvåan
Postad 04 August 2013 - 19:07
BLA BLA BLA O MERA SVAMMEL O BLA BLA O SÅ LITE SVAMMEL PÅ DE!!!
Pungsparka dig själv, du lille gosse.... det hela handlar om DIG zartok o inte alla andra....jag satt o spånade om hur mycket GNÄLL man skulle hitta från dig i MW3-tråden a.k.a det mest fulländade spelet???!!! och det visade sig föga förvånande att det va en hel del.....
Det påvisar bara det faktum att VI ALLA hela tiden tycks glömma bort hur trasigt eller hur mycket BS det va i föregående spel....att det inte alls va så jävla perfekt o laggfritt som vi kanske vill tro...
Lite som att minnas lumpartiden (för oss karlar som gjort den vill säga) man minns bara det roliga o inte hur segt,tråkigt,jobbigt det va.
SÅ Ä DÄÄÄÄÄÄ!!!
Postad 04 August 2013 - 19:15
Själv så har jag tom installerat bf3 och lirat någon match. Finns bara ingen att lira med. Och att det är skumt spel. Inte lika mycket run and gun. Dock så har jag funnit ett annat skitkul lir som jag lirar med en eller två mhb'are
Visst har jag klagat massa på mw3, men jämför hur mitt första kvartal mw3 såg ut i jämförelse med mitt första kvartal blops 2 och patchönskande
Inväntar mp-reveal av ghost (som jag inte vill köpa men ändå kommer åka dit på första dagen via förbokning).
Postad 04 August 2013 - 20:19
Till att börja med avinstallera BF3 got damnitRent objektivt så har vi fler speltimmar i mw3 än blops 2, det måste ju innebära något, eller? ÄLLÄR!? Så ä dä! Vad beror det på? Att ingen spelar längre?
Själv så har jag tom installerat bf3 och lirat någon match. Finns bara ingen att lira med. Och att det är skumt spel. Inte lika mycket run and gun. Dock så har jag funnit ett annat skitkul lir som jag lirar med en eller två mhb'are
Visst har jag klagat massa på mw3, men jämför hur mitt första kvartal mw3 såg ut i jämförelse med mitt första kvartal blops 2 och patchönskande
Inväntar mp-reveal av ghost (som jag inte vill köpa men ändå kommer åka dit på första dagen via förbokning).
Jag har över 20 speldygn på de fyra senaste CoD spelen och lär väl säkert få det på nästa med! Och jag tycker alltid att det senaste spelet är bäst
Postad 04 August 2013 - 20:20
Rent objektivt så har vi fler speltimmar i mw3 än blops 2, det måste ju innebära något, eller? ÄLLÄR!? Så ä dä! Vad beror det på? Att ingen spelar längre?
.
Ja jag kan juh bara svara för mig själv.... min högst begränsade speltid beror enbart på att jag prioriterar andra saker efter att ha spelat sönder mig.... och har inget med Blops2 att göra... eftersom jag fortfarande ligger högst upp eller nåja tvåa om vi ska vara petiga i speltid efter att federalen nyligen passerat mig när jag haft ett 2 månaders spelstopp....
Postad 04 August 2013 - 20:43
Mano! Ska vi lira bf tillsammans någon dag?
Postad 04 August 2013 - 21:13
Postad 04 August 2013 - 21:35
Vissa har blivit familjefäder andra jobbar på o bli de
Edit: Ekaa e Ekaa nuff said.....
Redigerat av Unregistered6f4e89a3, 04 August 2013 - 21:36.
Postad 04 August 2013 - 21:39
Skaru bli farsa? Grattis !!!andra jobbar på o bli de
(?)
... sen slipper du spela den här skiten även om du vill =)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 August 2013 - 21:40.
Postad 04 August 2013 - 22:08
Postad 04 August 2013 - 22:15
mjo, morlock har ju fått tillökning. bloodshy har flyttat till ett internetfattigt område. visst finns det förklaringar på ett par avhopp, men sådana avhopp borde ha kunnat ses i föregående spel också. döden är iofs ett bra sånt exempel har jag hört det ryktas om ^^
nåväl, jag är fortfarande rätt säker på att vi kommer att få ett liten revival när ghosts kommer ut. hur stort det blir vete tusan, jag har tyvärr tappat rätt mycket sug efter cod efter att så många rullat av samt att jag hoppades på mw4. sen så hägrar ju BF4 och massa spelare online *asg* nej, nu ska vi inte svära i tråden här.
Postad 04 August 2013 - 23:22
Postad 04 August 2013 - 23:26
samt att jag hoppades på mw4.
Vad menar du? Ghosts är ju i princip MW4 med ett annat namn...
Postad 04 August 2013 - 23:31
Jag vill tro att ghost är lite som mw4, men jag ska inte hoppas hårt. Känner mig lite less överlag på cod sen jag la ner blops 2 faktiskt.
Postad 04 August 2013 - 23:47
Oja, vi var alla skitless på mw3. För min del så ändrades det i kontrasten till blops 2 dock.
Absolut, och det är också en del av det, ett nytt spel släpps -> vi spelar det och blir förbannade -> blir nostalgiska och tänker "blah blah var så jävla bra" -> rinse, repeat.
Jag tycker det mest är komiskt och intressant, för det speglar sig i nästan allt annat man gör över perioder i sitt liv. Allt var bättre förr typ.
Jag vill tro att ghost är lite som mw4, men jag ska inte hoppas hårt. Känner mig lite less överlag på cod sen jag la ner blops 2 faktiskt.
Jag har svårt att tro att de vågar ändra särskilt mycket på det receptet, det skulle bli ramaskri om det inte fungerade mer eller mindre exakt som tidigare MW-serien. Folk blir ju mordhotade för mindre.
Redigerat av OWC, 05 August 2013 - 00:00.
Postad 05 August 2013 - 07:12
Postad 05 August 2013 - 08:01
Postad 05 August 2013 - 16:23
Som vanligt har Banditen rätt!!tror ärligt talat att spelandets glansdagar, med 2-3 fulla (till antalet
) partyn är över. Blir lite smekmånad i början vid release sen gissar jag på mer sporadiskt spelande överlag.
Ja kommer nog vänta med inköp av PS4 till o med så att man får en rejäl break ifrån lirandet! Men antagligen kommer det klia för mycket i köptarmen när de väl kommer ändå
Postad 07 August 2013 - 09:39
hahaha, syftar du på mig så är väl jag knappast mer psykolog än vad någon annan i klanen är *asg*
mjo, morlock har ju fått tillökning. bloodshy har flyttat till ett internetfattigt område. visst finns det förklaringar på ett par avhopp, men sådana avhopp borde ha kunnat ses i föregående spel också. döden är iofs ett bra sånt exempel har jag hört det ryktas om ^^
nåväl, jag är fortfarande rätt säker på att vi kommer att få ett liten revival när ghosts kommer ut. hur stort det blir vete tusan, jag har tyvärr tappat rätt mycket sug efter cod efter att så många rullat av samt att jag hoppades på mw4. sen så hägrar ju BF4 och massa spelare online *asg* nej, nu ska vi inte svära i tråden här.
Inget fel på mitt internet...tillökning är nog snarare anledningen att jag spelar väldigt lite
Postad 07 August 2013 - 09:52
Du började lira med oss halvvägs då MW3 släpptes...redan då hade många av oss dragit ned på lirandet. Du skulle ha vart med oss under KZ2 och MW2 tiden...DÅ var vi många som lirade...MW1-tiden missade jag p.g.a av orsak :-p
Anledningen att det inte är så mkt aktivitet längre är nog p.g.a sommar..men även att många av oss fått tillskott, köpt hus...andra prioriteringar helt enkelt.
Drömmer mig tillbaka till KZ2 tiden...
Postad 07 August 2013 - 10:55
fan vad det hade varit nice att ha lirat med er på den tiden. KZ2 är det spelet som fick mig att börja spela MP på konsol.
ps: jag har börjat lira lite BO2 igen denna vecka (uppehåll sedan maj). det är rätt kul i ungefär 1-2 timmar sen tröttnar man totalt men det är bara sunt tycker jag.
haha men snacka om irriterande lag jag och OWC mötte igår på demolition. flackjacket, sköld, LMG och tac insert. det var typ 4 sånna idioter som vaktade en och samma bomb hela omgången.
Postad 07 August 2013 - 14:15
Om vi ska prata nostalgi Zartok...
Du började lira med oss halvvägs då MW3 släpptes...redan då hade många av oss dragit ned på lirandet. Du skulle ha vart med oss under KZ2 och MW2 tiden...DÅ var vi många som lirade...MW1-tiden missade jag p.g.a av orsak :-p
Anledningen att det inte är så mkt aktivitet längre är nog p.g.a sommar..men även att många av oss fått tillskott, köpt hus...andra prioriteringar helt enkelt.
Aah
MW2-tiden..
Det kunde vara två fulla lobbys (=24 MHB:are) som var igång samtidigt och vi körde nästan uteslutande S&D.
Det var inte ovanligt med 20+ inloggade samtidigt. Det kvittade nästan vilken tid på dygnet man spelade. Det fanns alltid några inloggade som körde MW2.
Om vi hade ett fullt "mhb-lag", dvs 6 spelare, och körde S&D så vann vi säkert mer än 90% av matcherna. Om vi förlorade hängde vi oftast kvar för att utkräva revanch
Postad 07 August 2013 - 17:13
ah the memories..Drömmer mig tillbaka till KZ2 tiden...
Vi har finfina stats på klanen
Postad 07 August 2013 - 18:16
ah the memories..
Vi har finfina stats på klanen
Är KZ2 servern fortfarande igång och hackfri? Varför inte ta en nostalgikväll? ;-)
Postad 07 August 2013 - 18:27
vet ej, sist jag kolla var det bara en massa retardec-servrar igång, förra året eller nåt..Är KZ2 servern fortfarande igång och hackfri? Varför inte ta en nostalgikväll? ;-)
Skulle vara kul dock
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 August 2013 - 18:28.
Postad 07 August 2013 - 19:59
vet ej, sist jag kolla var det bara en massa retardec-servrar igång, förra året eller nåt..
Skulle vara kul dock
Ja verkligen, roligaste MP spelet imo
Postad 07 August 2013 - 21:13
Postad 07 August 2013 - 22:13
vafan har folk börjat bli vuxna för? vi har för dålig påfyllning av klanen!
I agree!
Postad 07 August 2013 - 22:16
Det är ju påfyllningen som gubbsen håller på och jobbar på, och kan därför inte spela. Det avlas fram en ny generation gamersvafan har folk börjat bli vuxna för? vi har för dålig påfyllning av klanen!
Postad 07 August 2013 - 22:37
Ah, vilken flashback jag fick nu.Du skulle ha vart med oss under KZ2 och MW2 tiden...DÅ var vi många som lirade...MW1-tiden missade jag p.g.a av orsak :-p
Morlock, l2ikard, Ekaa, Primören, Benny, Frasse, blooodshy, akerren, Dr.Death (som jag hade jävligt svårt att konversera med pga hans jäkla skånska), Hippo, Britt, Polly, Patgu. OWC. Rilly, what17, banditen m.fl... Ett par glömda där kanske, men det var MHB:s riktiga järngäng under glansdagarna!
Jag hette föresten Djungelmeister förut (nuvarande nick har jag inte haft allt för länge). Någon som minns mig?
Så är det absolut, men många av oss har också hoppat över till Battlefield och spelar i diverse olika klaner (nästan ingen av oss som kör med MHB-taggen längre).Anledningen att det inte är så mkt aktivitet längre är nog p.g.a sommar..men även att många av oss fått tillskott, köpt hus...andra prioriteringar helt enkelt.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 August 2013 - 22:39.
Postad 08 August 2013 - 06:00
Postad 08 August 2013 - 07:02
Är KZ2 servern fortfarande igång och hackfri? Varför inte ta en nostalgikväll? ;-)
jag och OWC provade några matcher KZ2 senast i maj och då fanns det en handfull med servrar.
tyvärr tror jag OWC inte spelade det spelet när det begav sig så han har inte rankingen att kunna komma in i alla servrar. detsamma gäller mig men en annan anledning. jag hade ett annat konto jag körde med men som jag nu deletat. så mitt beat_strandh konto är inte så högrankat och har därför lite problem att komma in i vissa servrar
Postad 08 August 2013 - 07:54
Postad 08 August 2013 - 08:58
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
10 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?