Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 29 April 2014 - 11:20
Postad 29 April 2014 - 12:36
Där kommer du nog trivas. De är riktigt trevliga att spela med.Jepp. Jag har frågat om att få gå med i fds, men då ingen velat hjälpa mig så fick jag erbjudande av dom trevliga gubbarna i sos istället
Ja, det är rena Game of Thrones ute på slagfältet. Antingen tillhör du en klan eller så är du utstött.Att tillhöra en klan är det viktigaste som finns här i livet... eller?
Postad 29 April 2014 - 12:39
KMK - Knullad Med Kniv
det är bara att ansöka om medlemskap om ni vill tillhöra eliten
Postad 29 April 2014 - 12:45
lite grovt namn bara *asg*
jojo men det är efter världens bästa punkband som jag lirar med
Postad 29 April 2014 - 12:45
Eftersom ingen verkar villa tillhöra MHB längre så återupplivade jag min gamla Killzone klan som platoon i BF4.
KMK - Knullad Med Kniv
Postad 29 April 2014 - 12:46
Ja, det är rena Game of Thrones ute på slagfältet. Antingen tillhör du en klan eller så är du utstött.
Eftersom ingen verkar villa tillhöra MHB längre så återupplivade jag min gamla Killzone klan som platoon i BF4.
KMK - Knullad Med Kniv
Problemet jag upplevde med MHB klanen är att trotts upprepade försök gick det inte få en spelare på samma server. Under min tid där lyckades tror det var en spelkväll bli 4st...
// Sat
Postad 29 April 2014 - 12:46
Ja, men dåså!jojo men det är efter världens bästa punkband som jag lirar med
Postad 29 April 2014 - 12:57
Postad 29 April 2014 - 15:00
KMK - Knullad Med Kniv
Ursäkta??
Postad 29 April 2014 - 15:09
-General stability improvment
- Fix for the "Death shield"
Tycker det gick väldigt fort att få den fixat fr o m den blev "upptäckt" Bra jobbat DICE!
// Sat
Postad 29 April 2014 - 15:19
Finns film på det. men har inte hunnit lägga upp den.
Redigerat av walkiii, 29 April 2014 - 15:19.
Postad 29 April 2014 - 17:27
// Sat
Postad 29 April 2014 - 17:52
EDIT:
http://battlelog.bat...r-program-live/
Today, the Rent-A-Server program has started to roll out for console versions of Battlefield 4. This will let you set up your own private and public Battlefield 4 servers, with control of different options from player count to map rotation. Thanks to these customization options, you’ll be able to create games that suit the play style for you and your friends.
We’d also like to inform you that with today’s server update, we are deploying a fix for the issue being referred to as “Death Shield,” where an invisible “shield” would appear around killed enemies, blocking weapons fire. Thank you for being patient as we worked to get this resolved.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 29 April 2014 - 17:56.
Postad 29 April 2014 - 18:59
Postad 29 April 2014 - 21:45
FDS har nu en egen server som ni är välkomna att spela på. Den rullar just nu en Metro 400%, men kommer finnas en map-rotation med fler banor på också. Just nu är alla lock-on vapen/aa minor och aa tank förbjudna! annars får man spela hur fan man vill!
Kul! Vad heter den? Söker, men vet inte om jag hittar rätt.
Postad 30 April 2014 - 00:37
Den går för tillfället på 48 spelare, för det va såklart någon bugg med 64.
Postad 30 April 2014 - 08:36
Postad 30 April 2014 - 09:18
Då kan man ju styra upp klan matcher? Sign me in! Joinar vilken klan som helst bara de lirar
KMK!
Postad 30 April 2014 - 11:50
Då kan man ju styra upp klan matcher? Sign me in! Joinar vilken klan som helst bara de lirar
Finns ju en MHBklan oxå som är hyfsad aktiv. Jag spelade med några av dem så sent som igårkväll.
// Sat
Postad 30 April 2014 - 13:04
Finns ju en MHBklan oxå som är hyfsad aktiv. Jag spelade med några av dem så sent som igårkväll.
// Sat
Jasså men MHB klanen är jag med i. Men verkar inte vara så många inne när man väl är inne.
Jag var själv väldigt inaktiv när conquest inte fungerade för 5 öre.. Så det kanske är jag som inte är inne så ofta
Nickar: derkflerk
Postad 30 April 2014 - 13:16
Jasså men MHB klanen är jag med i. Men verkar inte vara så många inne när man väl är inne.
Jag var själv väldigt inaktiv när conquest inte fungerade för 5 öre.. Så det kanske är jag som inte är inne så ofta
Nickar: derkflerk
Ah då ber jag om ursäkt. Serverna är ju för övrigt uppgraderade så Q funkar betydligt bättre nu. Finns väl en bunt svenska klaner annars med, kommer inte åt battlelogen på jobbdatorn så kan inte länka till något.
// Sat
Postad 30 April 2014 - 16:23
FDS har nu en egen server som ni är välkomna att spela på. Den rullar just nu en Metro 400%, men kommer finnas en map-rotation med fler banor på också. Just nu är alla lock-on vapen/aa minor och aa tank förbjudna! annars får man spela hur fan man vill!
Äntligen!! Kule med lite mer tickets. Jaha då kanske man lyckas flyga längre än tio sekunder om folk inte får ha lock-on vapen.
Postad 30 April 2014 - 16:51
Edit: Och hade du inte tappat bort din facebook, så hade du vetat om detta Kelvin.
Redigerat av walkiii, 30 April 2014 - 16:53.
Postad 30 April 2014 - 17:14
Problemet är ju att vi kan inte plocka bort vapen, så dom kan ju fortfarande användas. men då blir det en ban.
Men som sagt, den rullar på Metro fortfarande.
Edit: Och hade du inte tappat bort din facebook, så hade du vetat om detta Kelvin.
Min RPG kommer att få jobba hårt då!
Jag skyller på att det vart lite mycket att göra på jobbet! Kör kanske idag om nån annan tänkte spela!
Postad 30 April 2014 - 18:02
Svara gärna, kanske är det mig det är fel på?
Mvh Dennis
Postad 30 April 2014 - 18:14
KMK - Knullad Med Kniv
Känns inte som MHB gjorde någon förlust direkt...
Postad 30 April 2014 - 18:45
Jag, hanSSon11 och några till spelar så gott som varje kväll/natt conquest. Om inte några andra börjar joina oss så skapar vi en egen klan eller joinar någon som är intresserad och spelar där. Jag börjar tröttna på att vi är många MHB:are som spelar, fast på olika servrar. Har vid flera tillfällen sett sex eller flera av oss spela samtidigt, samma spelsätt PÅ OLIKA SERVRAR! WTF!!! Jag joinar alltid på någon som spelar det jag vill spela, är det så svårt för andra att göra samma sak? Ursäkta om jag låter bitter men jag tycker att det är värdelöst...
Svara gärna, kanske är det mig det är fel på?
Mvh Dennis
Jag håller med dig. Nu har jag förvisso inte lirat på några veckor, men annars joinar jag alltid på någon i listan. Halva nöjet är ju att spela med någon/några som kan samarbeta.
Postad 30 April 2014 - 18:55
psn Limitz72
Postad 30 April 2014 - 20:14
Ja Dice hävdar att de har fixat CQ......men de har i alla fall förstört TDM. Tror fan man får utbrott när det ser ut så här hela tiden.
Redigerat av Unregistered32f0b602, 30 April 2014 - 23:22.
Postad 30 April 2014 - 20:35
Kanske skitsamma, men klippet va typ ihop tryckt till cinemascope. Så det såg jättekonstigt ut.
Postad 30 April 2014 - 20:57
Postad 01 May 2014 - 00:53
Men det är klart, vill man boosta sin rank så.....
Postad 01 May 2014 - 05:52
Spelade just på FDS servern, WTF??? Trodde på riktigt att walkii om någon tog det här seriöst? LOL! Vilket jävla skit!
Och vad syftar du på? Max tickets? Metro only? Metro är populärt, det var det redan på BF3 tiden. Finns ingen bättre karta att köra om man vill locka till sig spelare för att fylla servern. Just nu är servern Metro only och kommer nog vara ett tag till, självklart kommer det bytas till olika maprotations framöver. Och när vi gör det så har vi förhoppningsvis ett antal spelare som har blitt stammisar. Men en sak är säker, lågt ticket antal och korta rundor kommer det aldrig vara på våran server.
Hoppas det var just detta du syfta på, annars har jag babblat i onödan haha
Tur det finns massor av olika servrar att spela på, alla tycker vi olika
EDIT: Att tillägga är att jag tycker metro med max tickets är sjukt kul också!
Redigerat av DragonPuffer, 01 May 2014 - 05:57.
Postad 01 May 2014 - 09:21
Spelade just på FDS servern, WTF??? Trodde på riktigt att walkii om någon tog det här seriöst? LOL! Vilket jävla skit!
Berätta vad som är dåligt istället.
Skriver som Dragonpuffer, är det för att det va Metro only?
Och om du hade en egen server och va mer insatt, så skulle du veta att det är kopiösa problem med rent-a-server och dom har till och med tagit bort manage sidan för oss. Så vi kan inte göra några ändringar på servern innan det kommer ut en fix för den. Den har till och med ändrat inställningar själv, till t ex 64 spelare.
Postad 01 May 2014 - 09:40
Postad 01 May 2014 - 09:41
http://youtu.be/EXBDywSG0TA
Ja Dice hävdar att de har fixat CQ......men de har i alla fall förstört TDM. Tror fan man får utbrott när det ser ut så här hela tiden.
Va det väldigt hög ping när du spelade där? Ser ut att vara det... Så illa har jag nog aldrig varit med om, varken på PC eller ps4...
Kolla pingen nästa gång det blir så... jag brukar byta server om den är för hög... sen har jag BBB som fixar pingtoppar som f*n ibland.... även när jag spelar på svenska servrar i CS och bf...
Redigerat av Garrett, 01 May 2014 - 09:44.
Postad 01 May 2014 - 10:02
På stridshumör eller? Ny klan och gillar inte andra klaners server...
Vet inte om denna varit uppe tidigare i tråden, DICE om att netcode kan aldrig bli perfekt.
http://bf4central.co...-battlefield-4/
// Sat
Postad 01 May 2014 - 12:48
Så här kul är det när Dice inte sätter krokben...
Vad gäller ping så brukar ja kolla hur många staplar det är men jag har kommit fram till att det är helt meningslöst. En server i Asien med en stapel kan funka lika bra som en i Europa med fem stapla...
Postad 01 May 2014 - 14:06
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?