Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
#3101
Postad 25 February 2014 - 00:14
Bobben_no
-
Bobben_no
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Nyhetskanalerna måste i praktiken vara gratis för CD då de flesta sänds fritt från andra satelliter.
Det skulle man tro var logisk men det stemmer nok ikke i praksis. Det skal klareres og betales rettigheter for all type redistribusjon.selv om kanalen er "free to air" på andre satellitter. Unntaket er dersom CD boksen direkte mottar "free to air" kanaler (satellit/marknet) men da er jo også kanalen gratis for CD's kunder. Selv om man stopper å abbonere på CD så vil free to air kanaler som Sky News , BBC World News , Al Jazeera English,CCTV News osv. fungere.
Redigerat av Bobben_no, 25 February 2014 - 00:17.
#3102
Postad 25 February 2014 - 09:24
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Det skulle man tro var logisk men det stemmer nok ikke i praksis. Det skal klareres og betales rettigheter for all type redistribusjon.selv om kanalen er "free to air" på andre satellitter. Unntaket er dersom CD boksen direkte mottar "free to air" kanaler (satellit/marknet) men da er jo også kanalen gratis for CD's kunder. Selv om man stopper å abbonere på CD så vil free to air kanaler som Sky News , BBC World News , Al Jazeera English,CCTV News osv. fungere.
Faktum är ju att det är först nu relativt sent som CD nu börjat ange att ett antal free-to-air kanaler "förpackas" som en del i tex Familjepaketet. Lägger man samman de tre okodade kanalerna med SD dubletterna så minskar ju antalet kanaler med 11 st om man tittar i CDs utbudslista. Det lär ju inte vara någon som nytecknar nu som vill ta del av SD-utbudet med en gratis HD-box ingående i abonemanget. Det är gränsar ju till otillbörlig marknadsföring. Avseende SD kanalerna som redovisas som unika kanaler i förhållande till HD varianten. Tidigare i denna tråden har CDs kundtjänst förklarat att C More Fotboll och C More Fotboll HD var samma utbud kopplat till pairingfrågan. Blir det inte då bristande logik att marknadsföra både SD och HD varianter av samma kanaler i sitt erbjudande som unika. Det hade ju räckt att nämna med asterisk vid HD-varianten med fotnot att kanalen finns även i SD. Kanaler som är okodade borde redovisas så som Boxer gör - alltså inte som en del av erbjudandet utan utanför. Nu kan man i CDs erbjudande uppfatta det som om att den ersättning man erlägger till CD även ger tillgång på något vis till dessa free-to-air kanaler som alltså inte krypteras och försäljs av CD. Må vara att annan del av Telenorkoncernen tillhandahåller satellitkapacitet till dessa på Thor, men finns inte någon koppling med CDs utbud. Det finns fler free-to-air kanaler på Thor som CCTV9 eller flera religiösa kanaler samt kanaler från Östeuropa. Varför listas fria kanaler och dubletter som en del av ett kommersiellt erbjudande?
#3103
Postad 27 February 2014 - 21:23
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Har ingen signal på C More Live HD (kör med riktig mottagare dvs, ingen av CD's), säg inte att de pairat en till?
#3104
Postad 27 February 2014 - 21:42
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Den kanalen sänder väl bara på helger?
Vardagarna är det väl Cmore Hits HD?
#3105
Postad 27 February 2014 - 22:11
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
(Cmore Live HD sänder alla dagar i veckan bl.a. hos Telia)
#3106
Postad 27 February 2014 - 22:59
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Men inte hos canal digital via satellit...
#3107
Postad 03 March 2014 - 17:40
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Boomerang, Showtime och Star är kanaler som kommer att byta från MPEG2 till MPEG4/DVB-S2
Slutet av april upphör MPEG2 sändingen
#3108
Postad 05 March 2014 - 14:38
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Boomerang, Showtime och Star är kanaler som kommer att byta från MPEG2 till MPEG4/DVB-S2 Slutet av april upphör MPEG2 sändingen
Hej Lindo, ja det stämmer att det kommer kodas till MPEG4 så det krävs en HD box för att kunna fotsätta att se de kanalerna efter 30:e April. Mer information kommer läggas upp via vår hemsida vid ett senare tillfälle. Hälsningar Micke
#3109
Postad 05 March 2014 - 20:40
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Hej Lindo, ja det stämmer att det kommer kodas till MPEG4 så det krävs en HD box för att kunna fotsätta att se de kanalerna efter 30:e April. Mer information kommer läggas upp via vår hemsida vid ett senare tillfälle.
Hälsningar Micke
Några fördelar me detta? inte så insatt
#3110
Postad 06 March 2014 - 11:34
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Några fördelar me detta? inte så insatt
Hej Homery, fördelen är att vi får mera plats på satelliten att få in t ex flera kanaler då vi komprimerar till MPEG4. Hälsningar Micke
#3111
Postad 06 March 2014 - 11:34
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3271 inlägg
Några fördelar me detta? inte så insatt
Tar mindre bandbredd, dvs. vi hoppas på fler kanaler i HD. Eller hur Canal Digital?
#3112
Postad 06 March 2014 - 12:09
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Hej Homery, fördelen är att vi får mera plats på satelliten att få in t ex flera kanaler då vi komprimerar till MPEG4.
Hälsningar Micke
Kanske även högre bildkvalité? Ni kan ta en liten del av vinsten i bandbredd för att just ge bättre kvalité även på SD-kanaler.
#3113
Postad 06 March 2014 - 12:37
Mooshie
-
Mooshie
-
Forumräv
-
-
554 inlägg
Kanske även högre bildkvalité? Ni kan ta en liten del av vinsten i bandbredd för att just ge bättre kvalité även på SD-kanaler.
Ja, hellre det än att använda platsen till någon kanal ingen vill ha, typ TV4 Sportnews XL och liknande.
#3114
Postad 07 March 2014 - 09:42
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej,
Ja, som ni vet så satsar vi på HD och att ha marknadens bästa bildkvalitet. Inom sinom tid kommer alla kanaler vara i HD. Men utvecklingen måste få ta sin tid eftersom vi fortfarande har kunder med standardboxar. Därför gör vi det stegvis.
Hälsningar
Micke
#3115
Postad 07 March 2014 - 09:50
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Hej,
Ja, som ni vet så satsar vi på HD och att ha marknadens bästa bildkvalitet. Inom sinom tid kommer alla kanaler vara i HD. Men utvecklingen måste få ta sin tid eftersom vi fortfarande har kunder med standardboxar. Därför gör vi det stegvis.
Hälsningar Micke
Jisses. Det kan väl inte vara så stor andel av kunderna som INTE har en HD box? Tycker ni ska göra dessa en tjänst och meddela dem att de ska säga upp abonnemanget. Finns garanterat bättre alternativ än Canal Digital via parabol om man per automatik inte kan se era HD kanaler. /Fredrik
#3116
Postad 07 March 2014 - 10:49
Unregistered1a738db5
-
Unregistered1a738db5
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Hej,
Ja, som ni vet så satsar vi på HD och att ha marknadens bästa bildkvalitet. Inom sinom tid kommer alla kanaler vara i HD. Men utvecklingen måste få ta sin tid eftersom vi fortfarande har kunder med standardboxar. Därför gör vi det stegvis.
Hälsningar Micke
Hur många år ska vi vänta på HD kanaler? "Inom sinom tid kommer alla kanaler vara i HD". Det verkar vara skitsnack från eran sida för att hålla kvar kunder. Snart kommer allt att vara i HD säger ni och då är man kvar och väntar men det händer ju inget.
#3117
Postad 07 March 2014 - 11:12
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Jisses. Det kan väl inte vara så stor andel av kunderna som INTE har en HD box?
Tycker ni ska göra dessa en tjänst och meddela dem att de ska säga upp abonnemanget. Finns garanterat bättre alternativ än Canal Digital via parabol om man per automatik inte kan se era HD kanaler.
/Fredrik
är nog ganska många som sitter med en gammal combobox och en burkTV än. Fler än du kan ana. Men snart borde de med uppdaterad box nå en kritisk massa, att det blir billigare för CD att helt enkelt ge alla utan MPEG4-box en box.
#3118
Postad 07 March 2014 - 11:29
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Standardboxarna kan väl inte ta emot MPEG4? Det känns i alla fall som en omväg i stället för att skicka ut en HD-box av enklaste modell gratis till alla gamla kunder, för det är de gamla trogna kunderna som har kvar sina gamla boxar.
#3119
Postad 07 March 2014 - 21:29
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Hej Canal Digital. 
Jag undrar om planen är att lansera Canal Digital PLUS i Sverige, Finland, och Danmark också, eller bara i Norge?
Canal Digital PLUS gjør at man for en pris får samtlige tv-kanaler som er i hovedabonnement også tilgjengelig på opptil fire rom. Det kan være tv’er du har på f.eks barnerommet, kjellerstua og hytta.
Må jeg ha Canal Digital Plus for å få TV i flere rom? Ja, for å kunne få TV i flere rom fra 1.januar må man abonnere på Canal Digital Plus. For denne prisen vil du nå få alle tv-kanalene du har på hoved abonnementet på opp til fire rom hvor du har tv-abonnement, samt tilgang på 50 timer med kjente barnefilmer og tv-serier fra Barnas SF Favoritter.
Tack, SweX
Bump....
#3120
Postad 08 March 2014 - 07:47
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
CD i Danmark har upp till fyra extrakort på ett abonnemang utan extra kostnad, förutom kostnad för att inskaffa boxar förstås.
Vill man ha C More i flera rum får man dock lägga till 99 DKR per rum.
https://www.canaldig...ment/produkter/
#3121
Postad 08 March 2014 - 08:12
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Måste ju finnas bättre alternativ för dessa än att köra Canal Digital via parabol. Eftersom de per automatik inte kan se ca 13 HD kanaler som igår i det minsta paketet med en SD-box känns det ju lite bortkastat.
/Fredrik
Ett citat av mig själv för över TVÅ ÅR sedan. Detta med tanke på Canal Digitals svar ovan att HD satsningen ska ske etappvis med tanke på att det finns kunder med en "icke HD box" Var ungefär samma diskussion då och det var alltså över två år sedan. Som sagt skynda långsamt var ordet. /Fredrik
#3122
Postad 10 March 2014 - 12:32
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Sluta nu upp med dumma bortförklaringar om att folk har SD boxar
Jag känner ingen och många har dessutom 2 HD boxar
Ni får väl skänka dem en av de äldre boxarna som ni fått in i retur, för de kan väl inte vara sämre än SD boxarna
Det må väl vara upp till var och en att uppgradera sin box och vi andra skall inte behöva lida för att andra är sena på det.
Så sluta nu upp med sådana dumma förklaringar. Vi är inte helt "dumma i huvudet" bara för att vi skriver på MHB
#3123
Postad 10 March 2014 - 13:32
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
och till slut kan vi se om CD kan avslöja:
Hur stor andel av er tittarskara har enbart en SD-box, ingen möjlighet idag att ta emot MPEG4-sändningar?
På ett ungefär.
eller om det är en så kallad företagshemlighet.
#3124
Postad 12 March 2014 - 10:37
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
och till slut kan vi se om CD kan avslöja: Hur stor andel av er tittarskara har enbart en SD-box, ingen möjlighet idag att ta emot MPEG4-sändningar? På ett ungefär.
eller om det är en så kallad företagshemlighet.
Hej Monshi, det är dessvärre ingen siffra vi går ut med publikt. Så länge vi har kunder med Standardboxar måste vi ha dem i åtanke. Vi får se framöver hur det blir då det är flera olika pusselbitar som skall falla på plats då det blir kanaländringar eller omkodning av utsändningsformat. Vänligen Micke
#3125
Postad 12 March 2014 - 10:43
Almtuna
-
Almtuna
-
Rookie
-
2 inlägg
Exakt hur fungerar er tjänst "Follow Me" och vad kostar allt totalt med boxar och så?
Är urgammal kund med gammal digitalbox som är kopplad med scart till två tvapparater som står i varsin ände av huset. Lång scartsladd till den ena.
Hur kopplas det ihop om man köper från er med "Follow Me" i tanke? Parabolsladd till båda boxarna? I så fall, hur fungerar det med en sladd från microhuvudet?
(Extremamatör med dumma frågor)
#3126
Postad 12 March 2014 - 13:48
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Exakt hur fungerar er tjänst "Follow Me" och vad kostar allt totalt med boxar och så?
Är urgammal kund med gammal digitalbox som är kopplad med scart till två tvapparater som står i varsin ände av huset. Lång scartsladd till den ena.
Hur kopplas det ihop om man köper från er med "Follow Me" i tanke? Parabolsladd till båda boxarna? I så fall, hur fungerar det med en sladd från microhuvudet?
(Extremamatör med dumma frågor)
Hej Almtuna, Bäst svar skulle vi kunna ge dig om du antingen kontaktar vår kundservice på tel 0770-33 22 11 eller skickar oss ett PM här på Min Hembio så vi kan kontakta dig via telefon. För follow me tjänsten behövs två boxar, en av modell Inspelningsbar 500GB samt en vit HD Box On Demand. Båda boxarna behöver ett aktivt kort samt uppkoppling mot internet. Läs gärna mera och se instruktionsfilm om follow me här: http://www.canaldigi...ster/follow-me/Kostnaderna varierar beroende på vilket utbud och vilken kampanj man tar del av. Hör gärna av dig via kundservice eller till oss så vi kan svara mera detaljerat och hitta en lösning + utbud som passar dig.  Hälsningar Micke
#3127
Postad 17 March 2014 - 21:41
kentarne
-
kentarne
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Har ni sett att det finns en Cmore play app för android nu?
Kent
#3128
Postad 17 March 2014 - 21:50
Vispen74
-
Vispen74
-
Användare
-
-
230 inlägg
Har ni sett att det finns en Cmore play app för android nu?
Kent
Coolt! Den funkar fint det lilla jag hunnit testa.
#3129
Postad 19 March 2014 - 17:35
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
29 Mars
TV4 Sport blir TV12 HD
TV4 Sport Xtra HD blir TV4 Sport HD
Båda kommer att finnas i familjepaketet
#3130
Postad 19 March 2014 - 21:22
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Den 29 mars byter nuvarande tv-kanal TV4 Sport namn till TV12 HD. Samtidigt görs den om till att vara en HD-kanal. Detta innebär att du behöver en HD-box för att kunna se kanalen.
Tillvalskanalen TV4 Sport Xtra HD byter namn till TV4 Sport HD och flyttar samtidigt in i Familjepaketet . Även denna kanal är HD-kanal vilket innebär att du behöver en HD-box för att kunna se kanalen.
Bra "move" av CD att flytta in nya TV4 Sport HD i Familjepaketet, och att även nya TV12 är i HD.  Och en liten förändring för dom som har Lokalpaketet. Den 29 mars flyttar TV4 Fakta ut från Lokalpaketet och kommer fortsättningsvis enbart finnas i Familjepaketet.
#3131
Postad 20 March 2014 - 12:02
Unregistered1a738db5
-
Unregistered1a738db5
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Bra "move" av CD att flytta in nya TV4 Sport HD i Familjepaketet, och att även nya TV12 är i HD. 
Och en liten förändring för dom som har Lokalpaketet.
Äntligen lite positivt från canal digital.
#3132
Postad 20 March 2014 - 17:17
tony97
-
tony97
-
Forumräv
-
-
506 inlägg
Äntligen lite positivt från canal digital.
Fast detta beror ju med på TV4 -gruppen än på Canal Digital. Men absolut, det är hur bra som helst med fler HD kanaler i familjepaketet. Dock är det ett dåligt namn, måste man vara en familj för att ha familjepaketet?
#3133
Postad 20 March 2014 - 19:22
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Det var på tiden att Tv4 kom med en ny HD kanal och att Zlatans matcher går i HD
Inte ett ljud om att Tv12 kommer i HD från Viasat
Frågan är om CD har ensamrätten på HD kanalen precis om de har med Tv4 HD ?
CD vad vet ni om detta ?
#3134
Postad 20 March 2014 - 19:53
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Inte ett ljud om att Tv12 kommer i HD från Viasat Frågan är om CD har ensamrätten på HD kanalen precis om de har med Tv4 HD ?
Den info som går att få fram från Viasat är att TV4 sport byter namn och finns kvar i Sportpaketet. Och "Nya" TV4 sport HD kommer att kosta 39 kr men det är några dagar kvar...
#3135
Postad 20 March 2014 - 20:18
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Dock är det ett dåligt namn, måste man vara en familj för att ha familjepaketet?
Nja, namnet ska väl antyda att det finns nått för alla i olika åldrar, gammal som ung. Eller en stor familj av olika kanaler i paketet. Jag tycker det passar bra hur man än ser på det.
Redigerat av SweX, 20 March 2014 - 20:23.
#3136
Postad 21 March 2014 - 08:48
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej MalcolmX Vi har inte ensamrätt på TV12 i HD det är upp till varje operatör att välja om man vill ta in den i HD. Med vänliga hälsningar Pauline Det var på tiden att Tv4 kom med en ny HD kanal och att Zlatans matcher går i HD
Inte ett ljud om att Tv12 kommer i HD från Viasat Frågan är om CD har ensamrätten på HD kanalen precis om de har med Tv4 HD ?
CD vad vet ni om detta ?
#3137
Postad 21 March 2014 - 15:08
B BUS
-
B BUS
-
Forumräv
-
-
607 inlägg
Hej Monshi, det är dessvärre ingen siffra vi går ut med publikt. Så länge vi har kunder med Standardboxar måste vi ha dem i åtanke. Vi får se framöver hur det blir då det är flera olika pusselbitar som skall falla på plats då det blir kanaländringar eller omkodning av utsändningsformat.
Vänligen Micke
Haha. Förstår ni inte att 99.9% av era kunder som har så kallade "standardboxar" kör med typ Dreambox eller VU+. Skönt att ni har dom i åtanke, för dom har inte Er i åtanke då det är dom som är "TV-piraterna som håller på med tung cardsharing.
#3138
Postad 21 March 2014 - 16:53
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Jag tror att det är ganska många som använder inbyggda boxar i TV idag faktiskt, samtliga mina tre apparater har inbyggd sat-mottagare som fungerar ypperligt.
#3139
Postad 22 March 2014 - 08:15
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3032 inlägg
Jag tror att det är ganska många som använder inbyggda boxar i TV idag faktiskt, samtliga mina tre apparater har inbyggd sat-mottagare som fungerar ypperligt.
Samma här.
#3140
Postad 22 March 2014 - 15:47
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Hej MalcolmX
Vi har inte ensamrätt på TV12 i HD det är upp till varje operatör att välja om man vill ta in den i HD.
Med vänliga hälsningar Pauline
Tack för informationen Pauline Har ni ensamrätt på Tv4 HD Undrar, för att jag alltid undrat varför Viasat inte har den Nu har jag skippat Viasat och kommer att köra CD familj och nu när ni är så kloka att man kan byta paket när man vill utan bindningstid, så har ni gjort helt rätt. Dock kan man inte vara utan viaplay, då de sänder all sport av (mitt) intresse idag, men då de inte heller har bindningstid så är det också ok
Redigerat av MalcomX, 22 March 2014 - 15:48.
#3141
Postad 24 March 2014 - 08:17
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej Nej vi har inte ensamrätt på TV4 HD heller. Med vänliga hälsningar Pauline Tack för informationen Pauline Har ni ensamrätt på Tv4 HD Undrar, för att jag alltid undrat varför Viasat inte har den Nu har jag skippat Viasat och kommer att köra CD familj och nu när ni är så kloka att man kan byta paket när man vill utan bindningstid, så har ni gjort helt rätt.
Dock kan man inte vara utan viaplay, då de sänder all sport av (mitt) intresse idag, men då de inte heller har bindningstid så är det också ok
#3142
Postad 28 March 2014 - 14:21
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
TV12 och TV4 Sport blir även SD kanaler hos CD
#3143
Postad 28 March 2014 - 14:34
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
TV12 och TV4 Sport blir även SD kanaler hos CD
Såklart, för alla mängder med kunder som har en vanlig standard Box som inte kan ta emot HD kanaler ;-) /Fredrik
#3144
Postad 28 March 2014 - 22:25
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
TV12 och TV4 Sport blir även SD kanaler hos CD
Men de blir HD kanaler i familjepaketet till skillnad från Viasat
#3145
Postad 29 March 2014 - 17:05
Unregistered1a738db5
-
Unregistered1a738db5
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Men de blir HD kanaler i familjepaketet till skillnad från Viasat
Tv12 är då fortfarande en SD kanal.
#3146
Postad 29 March 2014 - 21:59
Saftsvalle
-
Saftsvalle
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
TV12 finns både som SD och HD kanal. Gamla TV4 sport är SD kanalen.
#3147
Postad 30 March 2014 - 21:55
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
TV12 finns både som SD och HD kanal. Gamla TV4 sport är SD kanalen.
Men bara på CD ( ingår båda som HD kanaler i familjepaketet ) Inte på Viasat ( Där är Tv12 SD kanal (finns inte i HD) och ingår bara i sportpaketet. Tv4 Sport HD kostar 39 kr )
#3148
Postad 31 March 2014 - 07:25
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Ett inte så litet OBS från Canal Digital http://www.canaldigi...14/viktig-info/För att i framtiden kunna erbjuda den bästa tv-upplevelsen genomför vi en teknisk förändring som påverkar programguiden i din box. Ändringen kommer att ske den 2 april och då behöver du göra om dina schemalagda inspelningar. Den här ändringen påverkar enbart de som gjort schemalagda inspelningar på någon utav våra inspelningsbara HD-boxar, eller om du gjort schemalagda inspelningar på extern hårddisk till vår vita HD-box.
Dvs du måste programmera om alla serieinspelningar efter 2 april, annars blir det inget inspelat. Har postat detta i ADB-boxens tråd men skadar inte att upprepa. Jag hade inte någon aning om detta innan jag råkade surfa in på Canal Digitals hemsida.
#3149
Postad 31 March 2014 - 07:53
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1255 inlägg
Men bara på CD ( ingår båda som HD kanaler i familjepaketet ) Inte på Viasat ( Där är Tv12 SD kanal (finns inte i HD) och ingår bara i sportpaketet. Tv4 Sport HD kostar 39 kr )
Jaha? Sen när handlar denna tråd om viasat?
#3150
Postad 31 March 2014 - 11:12
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jaha? Sen när handlar denna tråd om viasat?
Onödig kommentar som kräver ett för den sakens skull ett onödigt svar Det som skrivs, är vilka kanaler som ingår i CD's familjepaket och det är två "nya kanaler" och det är väl självklart att man jämför de två leverantörer som kan leverera dessa via parabol och skillnaderna där emellan. CD tar inte längre extra betalt för Tv4 Sport HD och Tv12 är i HD Var det svårt att förstå eller läsa i denna tråden .. eller vill du att vi skall skapa en ny tråd för den sakens skull
Redigerat av MalcomX, 31 March 2014 - 11:14.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|