Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 March 2010 - 21:53

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

gummitelefon, come on :)

Edit: kanske finns en anledning till att alla demoEX är vita :D

Alla är ju inte vita. Inte Mobils. :P

Postad 16 March 2010 - 22:00

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Alla är ju inte vita. Inte Mobils. :D

Sant, jag försöker ignorera mobils recentioner så mycket det går. tycker inte de gör några vettiga djupgående recentioner. Känns mer som att det trycker lita och scrollar lite och sedan sätter de betyg. Men men det är jag det.

Postad 16 March 2010 - 22:02

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Sant, jag försöker ignorera mobils recentioner så mycket det går. tycker inte de gör några vettiga djupgående recentioner. Känns mer som att det trycker lita och scrollar lite och sedan sätter de betyg. Men men det är jag det.

Nej, jag känner samma sak faktiskt! Det är lite illa.

Postad 16 March 2010 - 22:16

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Nej, jag känner samma sak faktiskt! Det är lite illa.

Mobil.se säger Najs lur mm
Feber.se säger inte bra lur.

/esko

Postad 16 March 2010 - 22:18

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

/esko

Fel :D. Jag tycker ingen säger något.

/clone

Postad 16 March 2010 - 22:20

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Fel :P. Jag tycker ingen säger något.

/clone

OK om vi säger ...en är dålig och en är bra ? :D

Postad 16 March 2010 - 22:24

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

OK om vi säger ...en är dålig och en är bra ? :D

Deal :P

Postad 16 March 2010 - 22:27

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
feber.se er hjärntvättade av Apple ;-)

Postad 16 March 2010 - 22:32

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

feber.se er hjärntvättade av Apple ;-)

Yes. Det är lite så. Själv har jag aldrig fattat grejen med iPhonen. Visst det är en helt okej telefon men den är inte för mig. Alldeles för begränsad för min smak. Och ALLDELES vansinnigt ###### dyr för vad man får.

Postad 16 March 2010 - 22:33

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1289 inlägg
  • 0
Jag blev riktigt förbannad över feber.se, varför skickar SE ut telefoner till sådana här människor... skulle det där vara en test... usch vad dåligt.

Postad 16 March 2010 - 22:33

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
hahahaha ser man den recensionen så tappar man köplusten direkt :D Även om han överdriver lite så finns det lite i det han säger om man ser hur touchskärmen är dålig på att reagera ibland, att den kommer att vara seg har jag alltid misstänkt.

Men att den känns plastig.. a ..typ det gör nästan alla telefoner om man klickar på dom med naglarna... men huvudsaken är att den ser ut gedigen för ögat, vilket den här telefonen gör utan tvekan. Även Iphonen är plastig där bakom men för det se den knappast billig ut.

Men rent allmänt så är telefonen ganska seg, displayen ser inte ut att ha någon större potential för MT heller...

Redigerat av Unregistered1232, 16 March 2010 - 22:46.

Postad 16 March 2010 - 22:36

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

/esko

Ja, fick de samma lur? man ser att responsen är helt annorlunda, kanske de är van vid olika lurar sedan tidigare, får vänta på en recension när de använt den ett tag och blir mer van vid hur den fungerar.

vore bra om de gjorde ett jämförande test med de andra android lurarna.(och ev konkurrenter)

är avvaktande just nu. hoppas de släpps info om kommande lurar som man kan sukta efter, det är bara Samsung Halo som kan få en att sugen på mer än X10/desire/one. men just nu är de de som gäller.

Postad 16 March 2010 - 22:36

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Men att den känns plastig.. a ..typ det gör nästan alla telefoner om man klickar på dom med naglarna... men huvudsaken är att den ser ut gedigen för ögat lik Iphonen.

Men rent allmänt så är telefonen ganska seg, displayen ser inte ut att ha någon större potential för MT heller...

Nja, för mig ska den inte knaka och låta massa när man trycker på den. Att däremot slå på den som dåren från feber gör, vilken överraskning plast låter som plast. Det var som tusan...

Ska han bli tagen på allvar får han lära sig att prata vettigt, prata om vettiga saker och lägga upp en vettig recension med för och nackdelar. Känns som han tagit lite lätt på den och ville ner o glassa i solen så han slängde ihop något samtidigt som han direkt satte kameran på inspelning.

Postad 16 March 2010 - 22:38

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Ja, fick de samma lur? man ser att responsen är helt annorlunda, kanske de är van vid olika lurar sedan tidigare, får vänta på en recension när de använt den ett tag och blir mer van vid hur den fungerar.

vore bra om de gjorde ett jämförande test med de andra android lurarna.(och ev konkurrenter)

är avvaktande just nu. hoppas de släpps info om kommande lurar som man kan sukta efter, det är bara Samsung Halo som kan få en att sugen på mer än X10/desire/one. men just nu är de de som gäller.

Återigen.. vars tog de självklara aspekterna med bra batteritid vägen?

verkar som HTC helt har tappat bort det faktumet.. kolla på One, Legend, Desire m.fl..

Jämför med tex X10 och Vivaz...

Postad 16 March 2010 - 22:40

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Man kan ju undra. De beter sig inte alls likadant och jag har verkligen ingen som helst aning om varför det är så!

Jag tänker i alla fall känna och använda telefonen i en affär innan jag bestämmer mig. :D

Nja, för mig ska den inte knaka och låta massa när man trycker på den. Att däremot slå på den som dåren från feber gör, vilken överraskning plast låter som plast. Det var som tusan...

Ska han bli tagen på allvar får han lära sig att prata vettigt, prata om vettiga saker och lägga upp en vettig recension med för och nackdelar. Känns som han tagit lite lätt på den och ville ner o glassa i solen så han slängde ihop något samtidigt som han direkt satte kameran på inspelning.

Yes, jag håller med. Men visst hade han några poänger även om han överdrev ordentligt.

Sen det här med att lära sig prata vettigt är klart subjektivt. Hade jag som breflabbad skåning lagt upp en liknande video så hade nog diverse Stockholmare spytt galla på den. Så vad ska man göra? Men visst, Gustav känns rätt grön på området och han är ju bara runt en vecka gammal på Feber också.

Postad 16 March 2010 - 22:43

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Man kan ju undra. De beter sig inte alls likadant och jag har verkligen ingen som helst aning om varför det är så!

Jag tänker i alla fall känna och använda telefonen i en affär innan jag bestämmer mig. :D

Yes, jag håller med. Men visst hade han några poänger även om han överdrev ordentligt.

Sen det här med att lära sig prata vettigt är klart subjektivt. Hade jag som breflabbad skåning lagt upp en liknande video så hade nog diverse Stockholmare spytt galla på den. Så vad ska man göra? Men visst, Gustav känns rätt grön på området och han är ju bara runt en vecka gammal på Feber också.

Verkligen bara en vecka gammal?

Jag som skulle gissa på att han var omkring 14-15 :P

Postad 16 March 2010 - 22:43

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Kan inte bestämma mig för om det är snubben eller x10 som inte är helt genomtänkt...

Onekligen en sågning av Feber (M3?). Dock verkar han från början ha varit negativ till X10:an och här vill han ju knappt säga något bra om den, vilket gör mig lite skeptisk. Eftersom jag själv har känt på och en kort stund testat en (svart) X10:a kan jag intyga att den inte känns plastig. Inte ett dugg plastig faktiskt. Möjligen är den vita annorlunda.

Har förbokat X10:an och känner mig inte särskilt tveksam att det blir bra. Däremot är det ganska dåligt av SE att inte ge något tydligt besked om uppdateringar, särskilt då detta är något många ser som viktigt i valet mellan deras lur och t.ex. HTC:s.

Postad 16 March 2010 - 22:44

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Jo självklart, gillar inte heller att telefonen knakar lik vissa Nokia modeller. Jag syftade på att när man slår/klickar telefonen med naglarna så hör man självklart att den är av plast hehe...

Postad 16 March 2010 - 22:47

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Återigen.. vars tog de självklara aspekterna med bra batteritid vägen?

verkar som HTC helt har tappat bort det faktumet.. kolla på One, Legend, Desire m.fl..

Jämför med tex X10 och Vivaz...

Det förstår jag inte heller riktigt. Är det så hemskt svårt att safta i ett större batteri i telefonjäveln (ärligt talat, det var nödvändigt) för att den ska ha rimlig batteritid? Min X1a håller på sin höjd i två dagar om man använder den den normalt, jag skickar i och för sig två tusen sms i månaden men ringer å andra sidan inte alls mycket. Men det är inte rimligt för fem öre. Min gamla T39a överlevde i minst en vecka med i princip samma användning. Visst, den hade inte 3G men för fan. Anpassa batterierna efter telefonen.

Verkligen bara en vecka gammal?

Jag som skulle gissa på att han var omkring 14-15 :D

Haha, jag menar att han började på Feber för runt en vecka sen. :P Dessutom jobbar han inte på M3 längre!

Onekligen en sågning av Feber (M3?). Dock verkar han från början ha varit negativ till X10:an och här vill han ju knappt säga något bra om den, vilket gör mig lite skeptisk. Eftersom jag själv har känt på och en kort stund testat en (svart) X10:a kan jag intyga att den inte känns plastig. Inte ett dugg plastig faktiskt. Möjligen är den vita annorlunda.

Han jobbar som sagt inte på M3 längre. :)

Postad 16 March 2010 - 22:48

Melone
  • Melone
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Hmm... måste säga att jag verkligen tvekar på denna luren nu :-/
Käns som SE gjort bort sig igen :-S

Är så trött på laggande mobiler... fan me! Såg fram emot att denna skulle rocka.

Postad 16 March 2010 - 22:49

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Hmm... måste säga att jag verkligen tvekar på denna luren nu :-/
Käns som SE gjort bort sig igen :-S

Är så trött på laggande mobiler... fan me! Såg fram emot att denna skulle rocka.

Ett tips, testa den in action först. Febers recension känns inte helt objektiv.

Postad 16 March 2010 - 22:51

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Det förstår jag inte heller riktigt. Är det så hemskt svårt att safta i ett större batteri i telefonjäveln (ärligt talat, det var nödvändigt) för att den ska ha rimlig batteritid? Min X1a håller på sin höjd i två dagar om man använder den den normalt, jag skickar i och för sig två tusen sms i månaden men ringer å andra sidan inte alls mycket. Men det är inte rimligt för fem öre. Min gamla T39a överlevde i minst en vecka med i princip samma användning. Visst, den hade inte 3G men för fan. Anpassa batterierna efter telefonen.

Så sant.. SE lyckas ju kräma in runt 600h standby och 10-14h taltid (återstår ju att se om det stämmer)
men att HTC verkar få till en snitt-standby runt 350h eller nåt sånt, är väl lite i klenaste laget?

Haha, jag menar att han började på Feber för runt en vecka sen. :P Dessutom jobbar han inte på M3 längre!

I know.. en skojig paralell :)

Han jobbar som sagt inte på M3 längre. :wub:

Har han gjort det tidigare? är stadig prenumerant men har aldrig sett hans fula nuna i tidningen :D

Redigerat av Unregisterededb978dd, 16 March 2010 - 22:52.

Postad 16 March 2010 - 22:52

Melone
  • Melone
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Ett tips, testa den in action först. Febers recension känns inte helt objektiv.

Sant... men nu förstår jag varför inte SE svarar på alla frågor vi haft.
Det finns inga bra svar så dom låter hellre bli :-(

Postad 16 March 2010 - 22:56

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Om man bortser från det han säger och tittar på hur telefonen reagerar på olika kommandon så ser det inte sådär jätte bra ut måste jag säga.

Postad 16 March 2010 - 22:56

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Sant... men nu förstår jag varför inte SE svarar på alla frågor vi haft.
Det finns inga bra svar så dom låter hellre bli :-(

De kanske försöker skapa diskussion och debatt genom att ge tveksamma svar.... :D

Postad 16 March 2010 - 23:02

Melone
  • Melone
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

De kanske försöker skapa diskussion och debatt genom att ge tveksamma svar.... :D

Nog blir det debatt alltid... men ingen positiv sådan :-)

Postad 16 March 2010 - 23:04

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Nog blir det debatt alltid... men ingen positiv sådan :-)

Förhoppningsvis kommer de (för en gångs skull) med goda nyheter framöver :D

Postad 16 March 2010 - 23:08

jonathan_forslund
  • jonathan_forslund
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Skojig recension av feber.se :D. Han började sucka o stöna redan när han skulle öppna kartongen.

Redigerat av jonathan_forslund, 16 March 2010 - 23:13.

Postad 16 March 2010 - 23:18

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Najksorn: http://feber.se/art/...stav_andersson/ :D Men okej, lite över två veckor är det. Har inte så extremt bra tidsuppfattning, haha!

Om man bortser från det han säger och tittar på hur telefonen reagerar på olika kommandon så ser det inte sådär jätte bra ut måste jag säga.

Jo, jag håller med. Har att göra med användaren också dock. Men vissa saker ser otroligt mycket bättre ut på Mobils preview. Fattar inte riktigt grejen alls.

Redigerat av Flamso, 16 March 2010 - 23:18.

Postad 16 March 2010 - 23:22

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Najksorn: http://feber.se/art/...stav_andersson/ :D Men okej, lite över två veckor är det. Har inte så extremt bra tidsuppfattning, haha!

Jo, jag håller med. Har att göra med användaren också dock. Men vissa saker ser otroligt mycket bättre ut på Mobils preview. Fattar inte riktigt grejen alls.

Kan det vara så att dom har fått olika FW?
Att den ena är uppdaterad medan den andra inte är det?

Edit: För som du säger reagerar den inte alls som man sett tidigare??

Redigerat av Pjuklarven, 16 March 2010 - 23:23.

Postad 16 March 2010 - 23:22

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Handhavandefel!!!! :P

Postad 16 March 2010 - 23:23

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Handhavandefel!!!! :D

Skit bakom spakarna!.. :P

Postad 16 March 2010 - 23:23

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Är det fallet så borde ett par personer på Sony Ericsson avskedas alternativt lätt misshandlade. Nej men skämt åsido, det är riktigt korkat. Det enda som skiljer är ju att det är svart respektive vit telefon. Det måste ha något med det att göra. Väldigt lustigt om de två har olika FWs dock.

Postad 16 March 2010 - 23:26

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Är det fallet så borde ett par personer på Sony Ericsson avskedas alternativt lätt misshandlade. Nej men skämt åsido, det är riktigt korkat. Det enda som skiljer är ju att det är svart respektive vit telefon. Det måste ha något med det att göra. Väldigt lustigt om de två har olika FWs dock.

Jo men den reagerar inte alls som man sett tidigare och jag fattar inte varför?
För man ser ju att den reagerar när han trycker i MS och det blinkar till runt en skiva, men sen händer inget?

Postad 16 March 2010 - 23:27

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Jo men den reagerar inte alls som man sett tidigare och jag fattar inte varför?
För man ser ju att den reagerar när han trycker i MS och det blinkar till runt en skiva, men sen händer inget?

Väldigt märkligt, ja. Han kanske helt enkelt har värdelösa fingrar för X10an? Hoppas de fått ett felaktigt exemplar eller något!

Postad 16 March 2010 - 23:27

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Skojar du??? Tror du att det är större sannolikhet att det är färgen som är boven än mjukvaruversion, isåfall hoppas jag att du menar att det skulle vara helt annan hårdvara i den vita jämfört med den svarta...

edit: och med det menar jag självklart att det finns telefoner med olika mjukvaror ute. Se tex NiklasLundis som inte gjorde uppdateringen under sitt test(om jag minns rätt)

Redigerat av Unregisteredf89c404c, 16 March 2010 - 23:30.

Postad 16 March 2010 - 23:30

sefors
  • sefors
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Eget kläm och känn plus en ordentlig recension av nån som verkligen kan android (t.ex folket på swedroid.se) är vad jag kommer vänta på före jag bestämmer mig.

Postad 16 March 2010 - 23:31

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Skojar du??? Tror du att det är större sannolikhet att det är färgen som är boven än mjukvaruversion, isåfall hoppas jag att du menar att det skulle vara helt annan hårdvara i den vita jämfört med den svarta...

edit: och med det menar jag självklart att det finns telefoner med olika mjukvaror ute. Se tex NiklasLundis som inte gjorde uppdateringen under sitt test(om jag minns rätt)

Menade att de olika telefonerna kanske har olike FWs helt enkelt. :D

Postad 16 March 2010 - 23:33

W0lfie_91
  • W0lfie_91
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Edit: För som du säger reagerar den inte alls som man sett tidigare??

den tanken slog mig också när ja såg filmen, men det vore som sagt väldigt korkat av SE att lyckas skicka ut 2 lurar med olika FW i.

har iaf bestämt mig för att inte dra några förhastade slutsatser, utan bestämma mig när man har fått vara å klämt på den i affärn när den har släppts.

Postad 16 March 2010 - 23:37

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0
Men man börjar ju undra..man har ju bokat en som är på väg..vad göra?

Postad 16 March 2010 - 23:40

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

köra på och sedan rappotera i det här forumet. :P

Postad 16 March 2010 - 23:47

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

köra på och sedan rappotera i det här forumet. :P

Kände ju iofs inte för att köpa en mobil jag inte blir nöjd med som kostar 6k..

Postad 16 March 2010 - 23:53

Fredde S
  • Fredde S
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Det lär droppa in ett flertal tester de närmaste två veckorna. Ha is i magen... Jag har själv förhandsbeställt en x-10 men kommer att hålla ögonen öppna för att få höra hur det går med X10 vs Desire för att ev makulera beställningen...

PS. Man måste vara väldigt kritisk mot allt som skrivs. Det har säkert skrivits en hel del på detta forum av både SE och HTC anställda... Detsamma gäller förövrigt för recensenter som kan ha olika preferenser som vi andra dödliga. Nä ta det som killen skriver med en nypa salt, den första videorecensenten verkade ju gilla nallen.

Postad 16 March 2010 - 23:58

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Det lär droppa in ett flertal tester de närmaste två veckorna. Ha is i magen... Jag har själv förhandsbeställt en x-10 men kommer att hålla ögonen öppna för att få höra hur det går med X10 vs Desire för att ev makulera beställningen...

PS. Man måste vara väldigt kritisk mot allt som skrivs. Det har säkert skrivits en hel del på detta forum av både SE och HTC anställda... Detsamma gäller förövrigt för recensenter som kan ha olika preferenser som vi andra dödliga. Nä ta det som killen skriver med en nypa salt, den första videorecensenten verkade ju gilla nallen.

Ja alltså jag ser mig själv som rätt tolerant och kan stå ut med småhack här och där kanske men tom jag störde mig på att den vita x10an reagerade så dåligt..

Lär väl göra som du säger men oron är väckt kan jag säga.. :P

Postad 17 March 2010 - 00:03

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Har själv inte kört SE på många år nu, sista jag hade var nog en T610... hehe..,
blev sedan med Nokia, och efter det Samsung..

Men jag tror X10 blir något av ett flaggskepp för SE.. def. om de nu kan få till OS 2.1 framåt sommaren eller så..

Om man hårddrar det, så lider nog de flesta mobiler av "spegel-reflex i solljus" för att ta ett exempel..

Prio för min del är bra kamera, Android, bra batteritid, juste utseende, stor surf-vänlig skärm!

Postad 17 March 2010 - 00:09

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Kände ju iofs inte för att köpa en mobil jag inte blir nöjd med som kostar 6k..

På väg och på väg. Den hinner väl avbokas åtskilliga ggr innan den är släppt. :P

Det jag tycker är lite intressant är att folk ser 10 filmer där allt funkar bra, eller åtminstone ser ut att funka bra men sedan ser en film där det recensenten flummar på lite och sågar telefonen och blir oroliga?
Och ja - den vita har ju en blank baksida medans den svarta har samma typ av baksida som w880 (gummerad) mfl. Man får ju hoppas att inte SE skickar ut telefoner till tidningar mm med olika fw's i, dock får man väl anta att det är den färdiga produkten (retail) som nu visas.

Redigerat av mrNoodles, 17 March 2010 - 00:14.

Postad 17 March 2010 - 00:14

Fredde S
  • Fredde S
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Ja alltså jag ser mig själv som rätt tolerant och kan stå ut med småhack här och där kanske men tom jag störde mig på att den vita x10an reagerade så dåligt..

Lär väl göra som du säger men oron är väckt kan jag säga.. :P

Men i Mobils videorecension laggade det ju inte... kanske kan vara FW som inte är uppdaterad som det redan har påpekats?

Godnatt allihopa!

Postad 17 March 2010 - 00:17

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Oavsett firmware idag.. så kan den väl bara bli snabbare när 2.1 kommer?

verkar ju orimligt att detta är den färdiga, om den laggar?
men att tidigare exemplar av FW skulle göra att det flyter på smidigt :P

Postad 17 March 2010 - 00:21

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Oavsett firmware idag.. så kan den väl bara bli snabbare när 2.1 kommer?

verkar ju orimligt att detta är den färdiga, om den laggar?
men att tidigare exemplar av FW skulle göra att det flyter på smidigt :P

Ja nog verkar det konstigt, med tanke på den mängd filmer som visats där det flyter på fint.
Samt att ingen? har anmärkt på att skärmen är oprecis.

Postad 17 March 2010 - 00:41

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
bara en sån sak som att feber-killen visar med handen hur x10:an ska hacka - hack, hack, hack - när man vänder den från vertikal- till horisontalläge (det nästan lyser i hans äpplefärgade ögon när han berättar och demonstrerar detta, hehe). tittar man på videon hos mobil.se går det istället blixtsnabbt, t ex i webbläsaren ...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.