Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd iPhone 4 *

5170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du om den nya "iPhone 4" (558 medlem(mar) har röstat)

-

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (251 röster [44.98%])

Procent av omröstning: 44.98%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (85 röster [15.23%])

Procent av omröstning: 15.23%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (28 röster [5.02%])

Procent av omröstning: 5.02%

4. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande telefon , inget köp. (38 röster [6.81%])

Procent av omröstning: 6.81%

5. Inget märkvärdigt. (82 röster [14.70%])

Procent av omröstning: 14.70%

6. Besviken. (31 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

7. Sämst! (43 röster [7.71%])

Procent av omröstning: 7.71%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 15 August 2010 - 14:33

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Hur katten fungerar det med egna ringsignaler? Har lyckats göra en i iTunes så att den ligger där men jag lyckas inte få över den till telefonen trots att jag bockat i att de skall synkas.

Postad 15 August 2010 - 15:11

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Hur katten fungerar det med egna ringsignaler? Har lyckats göra en i iTunes så att den ligger där men jag lyckas inte få över den till telefonen trots att jag bockat i att de skall synkas.

Är den i rätt filformat? Har du kortat ner den? (har för mig att den får vara max 30 eller 40 sekunder)

Postad 15 August 2010 - 15:17

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Kan inte alla som vet att deras bumper är skickad, posta här? Eller, de som tänker beställa en? Så alla andra vet... ;)

Eller INTE.

kan inte alla som har helt onödiga komentarer posta här eller
inte :)

Postad 15 August 2010 - 15:58

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Är den i rätt filformat? Har du kortat ner den? (har för mig att den får vara max 30 eller 40 sekunder)

Den hetet m4r och är 39 sek lång. Den går fint att spela upp i iTunes. Det är en del av en helt vanlig låt, köpt och betald på skiva. Kanske där "felet" ligger? Kanske bara går om den är köpt via iTunes eller så gör jag fel inställning i synken?

Postad 15 August 2010 - 16:06

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Så här gjorde jag;
1. Högerklicka på låten, tryck på "visa info". 
2. Tryck på fliken "Alternativ", och ändra starttid och stopptid till den delen av låten som ska vara ringsignal. Max 40 sek! Tryck sedan på "ok".
3. Högerklicka igen, och klicka på "Skapa version för ACC". När låten kopierats högerklickar du igen och trycker på "visa i utforskaren". 
4. I utforskaren, ändra formatet från ".m4a" till ".m4r".
5. Dubbelklicka sedan på filen så den öppnas i iTunes.
Kul om någon ville prova!

Postad 15 August 2010 - 16:20

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Så här gjorde jag;
1. Högerklicka på låten, tryck på "visa info". 
2. Tryck på fliken "Alternativ", och ändra starttid och stopptid till den delen av låten som ska vara ringsignal. Max 40 sek! Tryck sedan på "ok".
3. Högerklicka igen, och klicka på "Skapa version för ACC". När låten kopierats högerklickar du igen och trycker på "visa i utforskaren". 
4. I utforskaren, ändra formatet från ".m4a" till ".m4r".
5. Dubbelklicka sedan på filen så den öppnas i iTunes.
Kul om någon ville prova!

Jag har gjort så förut och det gick hur bra som helst. Har du flyttat den till ringsignalsmappen då? Eller hamnade den automatiskt där när du la in den i iTunes? (kommer inte ihåg var den hamnade för det var länge sedan jag gjorde det)

Postad 15 August 2010 - 16:27

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Jag har gjort så förut och det gick hur bra som helst. Har du flyttat den till ringsignalsmappen då? Eller hamnade den automatiskt där när du la in den i iTunes? (kommer inte ihåg var den hamnade för det var länge sedan jag gjorde det)

Den la sig där automatiskt. I synkinställningar kan jag välja alla eller markera en viss signal. Har provat båda varianterna. Fär det är väl så att om den finns i telefonen så skall jag hitta den bland standardsignalerna?

Postad 15 August 2010 - 16:58

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Någon som har Tele2 och fick sina operatörsinställningar uppdaterade idag? Försvann MMS för er då?

Postad 15 August 2010 - 17:04

Minglarn
  • Minglarn
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

Någon som har Tele2 och fick sina operatörsinställningar uppdaterade idag? Försvann MMS för er då?

I går hände det mig... Uppdaterade och så fick jag ingen mottagning... Operatören ändrades till S Comiq och alla inställningar för MMS osv försvann... Drygt 1 timme senare fick jag ny OTA och installerade... Då blev allt som vanligt igen.

Postad 15 August 2010 - 17:10

krille009
  • krille009
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

I går hände det mig... Uppdaterade och så fick jag ingen mottagning... Operatören ändrades till S Comiq och alla inställningar för MMS osv försvann... Drygt 1 timme senare fick jag ny OTA och installerade... Då blev allt som vanligt igen.

Skicka bara ett tomt sms till 123 så fixas alla inställningar ;)
(funkar bara för tele2 kunder)

Postad 15 August 2010 - 18:26

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0
https://www.minhembi...howtopic=266648

Läs gärna så ingen köper av detta företag.

Postad 15 August 2010 - 19:31

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Den la sig där automatiskt. I synkinställningar kan jag välja alla eller markera en viss signal. Har provat båda varianterna. Fär det är väl så att om den finns i telefonen så skall jag hitta den bland standardsignalerna?

Ja där eller möjligtvis i en kategori över standardsignalerna (om man köper en ringsignal i itunes så lägger den sig i en kategori som heter "köpt" till exempel)

Postad 15 August 2010 - 19:40

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Ja där eller möjligtvis i en kategori över standardsignalerna (om man köper en ringsignal i itunes så lägger den sig i en kategori som heter "köpt" till exempel)

När jag har kopplat telefonen till iTunes och visar telefonens mappar så ligger min signal där men när jag försöker hitta signalen i inställningar ljud i telefonen kan jag inte hitta den där.

Postad 15 August 2010 - 22:40

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Ja, tråkigt.

Dock har jag förstått det som att det inte är några problem att skapa ett eget utseende som gelaskins sedan producerar och skickar ut till dig när du beställer...?

Den här gjorde jag precis, och har beställt ;)

Postad bild

Postad 15 August 2010 - 23:03

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0
Schysst retro Electrified. ;)

Postad 15 August 2010 - 23:57

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Denna har jag beställt!!!Bifogad fil  Piss_on_Android.JPG   34.93K   0 Antal nerladdningar

Postad 16 August 2010 - 08:09

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Hur funkar det med Push egentligen? Har det aktiverat, men jag får inga notifikationer från t ex App store och Facebook. Går jag däremot in i App Store, så kommer den lilla siffran om uppdateringar, som sedan är kvar även om jag stänger appen, ända tills jag har uppdaterat apparna. Samma med Facebook. Om jag startar appen kommer notifikationerna, men annars inte. Lite onödigt med Push då kan man tycka...

Jag ändrade nyligen APNinställningar för min telenorbundna iPhone för att kunna synka mina jobbmail. Då slutade notiserna att komma! Vet inte om det är vår APN-tunnel via Telenor som inte godkänner att appar går ut och hämtar uppdateringar? Har testat att byta tillbaka och då kommer flera notiser på en gång.

services.telenor.se - notiser fungerar.
företag.apn.telenor.se - notiser fungeringar inte.

Postad 16 August 2010 - 09:13

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Jag ska hämta ut min Halebop iPhone 4 nu och är lite orolig över hur det blir med apparna på min gamla iPhone 3. Typ varje gång jag ska uppdatera min nuvarande iPhone så försvinner appar och bilder och allting så jag får återställa ifrån backup. Jag är INTE vän med iTunes om man säger som så. Kör inte med sync utan försöker göra saker och ting manuellt i iTunes, något jag inte lyckas göra med framgång ändå, hehe.

Så hur gör jag eg. för att föra över allting ifrån min gamla iPhone till min nya och sedan radera min gamla iPhone 3 för att den ska ut på blocket.

hur gör jag med authorization i iTunes och i vilken ordning på vilken telefon?
Hur för jag över appar, bilder osv på rätt sätt?
osv...

Tacksam för svar för någon som redan gått igenom processen ;)

Postad 16 August 2010 - 12:14

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Apps och inhandlad musik är inte bundet till din telefon utan bundet till ditt iTunes-konto. Varför kör du inte med synk? Det är nog just det som är problemet. Kör du manuell hantering så kan du inte enkelt föra över från en telefon till en annan. Med synk gör du det med ett klick bara. Skulle rekommendera att du ger upp det där med manuell hantering.

Jepp jag har insett att jag får nog mindre kontroll via manuell hantering. Men frågan är hur jag gör nu i övergången till iPhone 4? Ifall jag t.ex. går in på apparna på telefonen så är det urkryssat att jag inte ska synkronisera. Ifall jag väljer att synca får jag upp varning om att alla appar och inställningar i telefonen försvinner och ersätts med dom ifrån biblioteket i iTunes.

Är det så enkelt att jag kan köra en backup på telefonen och när jag får iPhone 4 så återställer jag backupen fast till den nya? Eller är backupen knyten till serienummer eller firmware revision eller liknande?

Postad 16 August 2010 - 12:20

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Hej!

Tänkte bara höra vad Ni tror går snabbast att surfa på: wi-fi eller 3G?
Har ju ett abonnemang hos Telenor nu med fri surf, nåt som jag inte hade tidigare. Enligt kundtjänst så är det det med upp till 6Mbit/s.
Mitt bredband är på 10. Har då en n-router.
Surfandet på wi-fi med min gamla telefon (w995) har väl gått sisådär...men det kanske är telefonens fel...?

Postad 16 August 2010 - 12:37

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Så vida du inte har en mega-sunkig wifi-router och bredband så bör ju wifi vara snabbare rent generellt. Men visst har du 0,5mbit ADSL så är ju 3G snabbare :rolleyes:
[/quote]

Ok. Tack!

Bara så att jag vet att jag ska sätta på mitt wifi när jag hemma!

Postad 16 August 2010 - 14:08

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Så vida du inte har en mega-sunkig wifi-router och bredband så bör ju wifi vara snabbare rent generellt. Men visst har du 0,5mbit ADSL så är ju 3G snabbare :rolleyes:

Ok. Tack!

Bara så att jag vet att jag ska sätta på mitt wifi när jag hemma!

Testa med Bredbandskollen. Med 3G ger min ca 4 (ibland är den under 1 så det varierar mkt). Med wifi ligger det på ca 10. Har alltid på wifi eftersom telefonen kopplar upp automatiskt när jag kommer hem.

Postad 16 August 2010 - 15:08

Unregistered7fc08337
  • Unregistered7fc08337
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
HAr problem med min nya IP4. På något sätt har telefonen låst sig till liggande läge när jag går in i mailen. BAra i mailen. Annars funkar det som det ska. Har googlat men inte hittat ngt...

HAr haft en 3g i 2 år och har aldrig varit med om detta tidigare...

Postad 16 August 2010 - 15:27

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

HAr problem med min nya IP4. På något sätt har telefonen låst sig till liggande läge när jag går in i mailen. BAra i mailen. Annars funkar det som det ska. Har googlat men inte hittat ngt...

HAr haft en 3g i 2 år och har aldrig varit med om detta tidigare...

Har du provat att döda mailappen och starta om den? Gör enligt följande:
1. Ta upp mailen
2. Håll inne strömknappen tills dess röda "stäng av" kommer upp.
3. Tryck nu in homeknappen tills dess att mail-programmet stänger sig och du kommer tillbaka till hemskärmen (ca 6-7 sek)
4. Starta mailen igen. Löste det sig?

Postad 16 August 2010 - 22:07

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Hämtade ut min Iphone 4 16GBS idag, halebop abonnemang. När jag connetar den till itunes och ska göra "aktiveringsguiden" och regga ett konto så kommer jag på att men justja! Jag har ju redan att iTuneskonto. Så jag avbryter guiden och ska starta om den. MEN

... den vägrar starta igen.. såå jag återställer telefonen, detta utan resultat. Jag avinstallerar drivrutinerna och iTunes. Nu hittar inte Itunes telefonen alltså..

Jag är ursinnig! Hade en första generationens iphone i 3år. dvs en hackad och jailbrekad. aldrig något strul, nu när jag äntligen unnar mig en ny för dyra pengar så strular det omgående. Rättvisan :rolleyes:

Postad 16 August 2010 - 22:20

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0
Fick en indikation på att det kanske kommer telefoner snart.. till "fria butiker"
*håller tummarna* att vi "företagskunder" kan börja få våra lurar
Fick även höra att Dialectbutikerna i snitt fick 3 st telefoner den 30/7
blir galen av denna väntan...

Redigerat av Peppeuppsala, 16 August 2010 - 22:23.

Postad 16 August 2010 - 22:42

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Gjorde en system restore och nu hittar iTunes telefonen MEN jag får inte upp den här ###### aktiverings steg för steg skiten som man tydligen måste genomföra... HUR FÅR MAN UPP DEN?

Och varför måste man genomföra den? ska det inte gå att ringa oavsett?

Postad 16 August 2010 - 23:09

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

Gjorde en system restore och nu hittar iTunes telefonen MEN jag får inte upp den här ###### aktiverings steg för steg skiten som man tydligen måste genomföra... HUR FÅR MAN UPP DEN?

Och varför måste man genomföra den? ska det inte gå att ringa oavsett?

Stäng av telefonen, håll in homeknappen när du ansluter telefonen till datorn, då ska den komma upp i iTunes.
Då kan du aktivera den som en ny enhet.

Lycka till!

Redigerat av RedEnzo, 16 August 2010 - 23:11.

Postad 17 August 2010 - 05:43

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Fungerade fint att byta ifrån iPhone 3 till 4 faktiskt. Bara att föra över att köp till iTunes först och främst och välja att synca sedan. Köra en backup på den gamla och återställa på den nya och sedan synca över apparna ifrån iTunes.

Postad 17 August 2010 - 09:08

Unregistered7fc08337
  • Unregistered7fc08337
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Har du provat att döda mailappen och starta om den? Gör enligt följande:
1. Ta upp mailen
2. Håll inne strömknappen tills dess röda "stäng av" kommer upp.
3. Tryck nu in homeknappen tills dess att mail-programmet stänger sig och du kommer tillbaka till hemskärmen (ca 6-7 sek)
4. Starta mailen igen. Löste det sig?

Det fungerade!! Tusen tack för hjälpen!! Skyldig dig en Brewdog ngn gång...

Postad 17 August 2010 - 10:15

Unregistereda73b99af
  • Unregistereda73b99af
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Har fått problem med min "hem-knapp". Den reagerar inte alls ibland. Tidvis är den som vanligt men allt oftare så får jag ingen respons alls när jag trycker på den. Den används ju lite då och då så det är ju en brist som är svår att leva med....

Ingaen mer som drabbats?

Postad 17 August 2010 - 10:21

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Stäng av telefonen, håll in homeknappen när du ansluter telefonen till datorn, då ska den komma upp i iTunes.
Då kan du aktivera den som en ny enhet.

Lycka till!

Att återställa den fungerar för att den ska dyka upp i Itunes igen. Det stora problemet nu är att den bara återställs, uppdateras och sedan finns där som "Pontus iPhone" Jag kan föra över musik och filer till den. Men jag kan inte ringa till den eftersom jag inte får upp halebops aktiveringsguide. Om man inte genomör denna så kan man tydligen inte bruka telefonen, varken ringa eller surfa.

Postad 17 August 2010 - 10:35

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
"Avvaktar aktivering, detta kan ta ett litet tag" står den bara och tuggar på efter restore. Inget kommer upp... Har jag fått en defekt telefon/simkort tro?

Postad 17 August 2010 - 10:44

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Okej, provar att ställa frågan här: Vet någon någonting om när Tre får in telefoner igen? Min sambo har beställt (på releasedagen) men får bara besked om att det "tar ca 4-6 arbetsveckor". Och det är ju som sagt snart tre veckor sedan hon beställde den. Tre har inget mer svar att ge, men någon här kanske har någon inside-information? :blink:

Postad 17 August 2010 - 11:25

Jensei
  • Jensei
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Pratade med "min" Dialecthandlare igår för att lägga en beställning. Enligt honom kommer inte telefonen att släppas olåst i Sverige, kan det verkligen stämma?

Postad 17 August 2010 - 13:06

Peppeuppsala
  • Peppeuppsala
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0

Okej, provar att ställa frågan här: Vet någon någonting om när Tre får in telefoner igen? Min sambo har beställt (på releasedagen) men får bara besked om att det "tar ca 4-6 arbetsveckor". Och det är ju som sagt snart tre veckor sedan hon beställde den. Tre har inget mer svar att ge, men någon här kanske har någon inside-information? :blink:

Tre på Gränby Centrum i Uppsala ska enligt uppgift ha telefoner i lager..

Postad 17 August 2010 - 18:30

BruteBonk
  • BruteBonk
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Om det är 4-6 veckors leveranstid och det nu gått snart tre veckor så lyckades jag få till denna uträkning efter djupt tänkande.
6 - 3 = 3
Din telefon kommer alltså dyka upp inom 1 till 3 veckor.

Leveranstiden är i skrivande stund väldigt låg på IP4. Hade jag varit åf hade jag sagt:
"Ingen kund har fått vänta mer än 3 veckor på sin iphone 4" :rolleyes:

Postad 17 August 2010 - 18:36

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1988 inlägg
  • 0
Finns en egen tråd om leveransstatus för denna telefen :blink:

Postad 17 August 2010 - 20:00

galaxie
  • galaxie
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Att återställa den fungerar för att den ska dyka upp i Itunes igen. Det stora problemet nu är att den bara återställs, uppdateras och sedan finns där som "Pontus iPhone" Jag kan föra över musik och filer till den. Men jag kan inte ringa till den eftersom jag inte får upp halebops aktiveringsguide. Om man inte genomör denna så kan man tydligen inte bruka telefonen, varken ringa eller surfa.

Jag kontaktade halebop chatten så bad dom om en kod som jag uppgav till dom på en massa siffror.. sen tog det ca 30 sekunder sen va den aktiverad för att ringa och surfa..

Postad 17 August 2010 - 20:18

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Om det är 4-6 veckors leveranstid och det nu gått snart tre veckor så lyckades jag få till denna uträkning efter djupt tänkande.
6 - 3 = 3
Din telefon kommer alltså dyka upp inom 1 till 3 veckor.

Leveranstiden är i skrivande stund väldigt låg på IP4. Hade jag varit åf hade jag sagt:
"Ingen kund har fått vänta mer än 3 veckor på sin iphone 4" :blink:

Ja, tack för uträkningen - det missade jag ju helt - bara tre veckor kvar då ju! ;)
Om jag var otydlig så menar jag att om man idag ringer till Tre så säger de fortfarande 4-6 veckor. Och ja, beställningen ligger inne hos dem så det är inte bara standardsvaret de drar till med angående nybeställning.

Finns en egen tråd om leveransstatus för denna telefen :rolleyes:

Jaha, sorry för OT!

Postad 17 August 2010 - 22:07

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Jag kontaktade halebop chatten så bad dom om en kod som jag uppgav till dom på en massa siffror.. sen tog det ca 30 sekunder sen va den aktiverad för att ringa och surfa..

Även jag gjorde det tillslut, fick snacka med en skön snubbe som fattade att det inte hjälpte att starta om telefonen 1200ggr. Nu fungerar allt som det ska och jag är åter lycklig :)

Postad 18 August 2010 - 14:05

Bumb
  • Bumb
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Jahapp, beställt Iphone 4 med Halebop hallå surf plus....hade föredragit tele2 då de har bättre mobilt internet...men men , någon med erfarenhet av halebops surfhastighet?

Postad 18 August 2010 - 14:31

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Jahapp, beställt Iphone 4 med Halebop hallå surf plus....hade föredragit tele2 då de har bättre mobilt internet...men men , någon med erfarenhet av halebops surfhastighet?

På vilket sätt skulle, i mitt tycke, värdelösa Tele2/Comviq kunna mäta sig med Halebop/Telia vad det gäller internetaccessen? Telia har ju klart bäst kvalité där, enligt mig.

Postad 18 August 2010 - 15:16

Bumb
  • Bumb
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Köpte Julinr av tidningen "Mobil" där de utförligt testade alla operatörers täckning i hela Sverige. Telia hade bäst röstkvalite på samtal men Tre och Tele2 fick dela på 1a platsen vad gällde hastighet vid surf, där tele2 imponerade med jämn och hög hastihet över hela Sverige. Telia kom 3a eller 4a . Såå, som sagt någon med erfarenhet av Halebops eller telias surfhastighet??

Postad 18 August 2010 - 15:18

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Beställde en Iphone 4 idag, hur lång väntetid är det på Telia ?
Ska nog försöka sälja Touch HDn.

Postad 18 August 2010 - 19:21

snitch
  • snitch
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Beställde en Iphone 4 idag, hur lång väntetid är det på Telia ?
Ska nog försöka sälja Touch HDn.

Just nu har vi en mycket stor efterfrågan på iPhone 4
Beräknad leveranstid för iPhone 4 är vid beställning minst 5-6 veckor. Vid beställning här på telia.se hamnar din order i en kö. Ungefär en vecka efter att du beställt får du ett sms eller epost med ditt ordernummer. Med hjälp av detta kan leveransstatus bevakas och du får löpande information via sms eller epost från Telia när vi har ny leveransinformation. Du kan även själv följa din orderstatus via www.telia.se/leverans »

Postad 18 August 2010 - 20:38

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0
Jahopp så här blev det.
Funkar för mig.

Bifogad fil(er)

Postad 18 August 2010 - 20:53

Unregistered91a58c3b
  • Unregistered91a58c3b
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Jahopp så här blev det.
Funkar för mig.

Är det gratisbumpern? :(

Postad 18 August 2010 - 22:12

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Är det gratisbumpern? :(

Japp, tog en likadan själv, måste säga att den är riktigt nice.

Postad 19 August 2010 - 00:44

petruso
  • petruso
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Japp, tog en likadan själv, måste säga att den är riktigt nice.

vad heter bumpern??

En fråga till er alla glada iphone4 ägare... hur är det med batteri tiden. mitt räcker 1 och halv dag sen måste jag ladda igen!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.