Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 March 2014 - 12:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Onödig kommentar som kräver ett för den sakens skull ett onödigt svar

Som var ett svar på ett onödigt och "Off Topic" inlägg.

Det som dryftats tidigare i tråden var om TV12 fanns i HD-version eller inte.

Var det svårt att förstå eller läsa i denna tråden .. eller vill du att vi skall skapa en ny tråd för den sakens skull :wacko: :blink: :huh:

Vill du jämföra CD med andra operatörer så bör du skapa en ny tråd för det. Det hör inte hemma i den här tråden...

Postad 31 March 2014 - 12:41

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Såja, nu stämmer vi i den bäcken tycker jag.

Fler HD-kanaler vill vi alla ha igår!

Postad 02 April 2014 - 09:13

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Ett inte så litet OBS från Canal Digital
http://www.canaldigi...14/viktig-info/

Dvs du måste programmera om alla serieinspelningar efter 2 april, annars blir det inget inspelat.

Har postat detta i ADB-boxens tråd men skadar inte att upprepa. Jag hade inte någon aning om detta innan jag råkade surfa in på Canal Digitals hemsida.

Nu har jag uppdaterat mina serieinspelningar och upptäckte att det INTE går att sätta några serieinspelningar på TV4 HD (Jag har ADB-boxen).

Postad 02 April 2014 - 12:33

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Nu har jag uppdaterat mina serieinspelningar och upptäckte att det INTE går att sätta några serieinspelningar på TV4 HD (Jag har ADB-boxen).

Hej R-R!
Vi har observerat att det är problem just på TV4 HD och felanmält detta. Jag återkommer så fort det kommit ny information.
Vänligen Therese

Postad 02 April 2014 - 20:26

Unregistered1a738db5
  • Unregistered1a738db5
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Hej R-R!
Vi har observerat att det är problem just på TV4 HD och felanmält detta. Jag återkommer så fort det kommit ny information.
Vänligen Therese

Serieinspelning på TNT Nordic fungerar inte heller.

Postad 03 April 2014 - 07:33

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Serieinspelning på TNT Nordic fungerar inte heller.

Hej Kurtrune!
Har skickat upp din felanmälan till teknikerna.
Vänligen Therese

Postad 03 April 2014 - 07:59

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Varför funkar inte OnDemand på den lilla vita boxen.
Jag kommer till en Norsk sida , och så time'ar inloggningen ur.

Sist jag kollade så bor jag i Sverige ?

Postad 03 April 2014 - 09:41

adbjma
  • adbjma
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Serieinspelning fungerar inte på Disney channel heller

Postad 03 April 2014 - 12:39

Unregistered5e7b02dc
  • Unregistered5e7b02dc
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Hej R-R!
Vänligen Therese

Hej!
Har ni löst problemet med att serieinspelningen spelar in alla säsonger av en TV-serie och inte bara den säsong man valt?

mvh Tomas

Postad 03 April 2014 - 12:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej Allihopa,

Serieinspelningen är fortfarande felanmäld och vi hoppas det kommer bli fixat så fort som möjligt.

Mvh
Emelie

Postad 04 April 2014 - 15:30

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Discovery Science ingår nu i Familjepaketet

Edit: Vi får tacka Myndigheten för Radio och TV för denna förändring!
Det verkar vara en kanal som sänder i 4:3 ännu....

Redigerat av lindo, 04 April 2014 - 15:54.

Postad 05 April 2014 - 08:23

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Discovery Science ingår nu i Familjepaketet

Edit: Vi får tacka Myndigheten för Radio och TV för denna förändring!
Det verkar vara en kanal som sänder i 4:3 ännu....

Ja Discovery Science som tidigare var Bonuskanal om man hade C More ingår numera i Familjepaketet, se mera info här:
http://www.canaldigi...Familjepaketet/

Vänligen
Micke

Postad 05 April 2014 - 09:55

Unregisteredd622b994
  • Unregisteredd622b994
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Varför kan vi inte få TV10? Det går en massa sport där som inte finns någon annanstans, tex Speedway GP.
Ni har ju nu i flera år sagt att ni förhandlar, men det händer inget! Alla andra leverantörer av tv kanaler har den ju.
Är det inte dags nu?

Postad 05 April 2014 - 10:28

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Varför kan vi inte få TV10? Det går en massa sport där som inte finns någon annanstans, tex Speedway GP.
Ni har ju nu i flera år sagt att ni förhandlar, men det händer inget! Alla andra leverantörer av tv kanaler har den ju.
Är det inte dags nu?

Hej Micke7tyu, det har som du säger förhandlats om TV10 med Viasat som har rättigheterna. Vi känner till att det finns intresse för den samt många andra kanaler bland våra kunder och marknadsavdelningen ser ständigt över utbudet. Så fort det blir klart med någon ny kanal eller ändringar så informerar vi om det som vi nyligen gjort på vår hemsida både om ändringarna i TV4:s utbud där vi tog in nya TV12 HD och nu även Discovery Science i Familjepaketet. Aktuella och tidigare information om kanaländringar och annan bra information hittar man här:
http://www.canaldigi...ice-informerar/

Hälsningar
Micke

Postad 05 April 2014 - 23:56

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Är det inte dags nu?

Jag har ett annat förslag, både du och jag kan skicka ett mejl till Viasat/MTG istället och fråga varför inte CD Satellit kan få ta del av kanalen. Det är inte många distributörer om ens någon som inte har TV10. Samma gäller TV6 som man dock kan få in genom marknätet.

Det är konkurrens mellan Viasat och Canal Digital på satellit fronten vilket troligen är orsaken till att dom inte släpper den. På samma sätt att Canal Digital har flera kanaler som inte Viasat har.

Till skillnad mot Viasat/MTG så äger Canal Digital inga kanaler själva utan distribuerar enbart kanalerna.

Postad 06 April 2014 - 09:10

Eucharist
  • Eucharist
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Barnkanalen och serieinspelning verkar inte heller fungera

Postad 06 April 2014 - 09:52

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 1
Det verkar som de inte fått ordning på allt ännu.
Serieinspelning TV4 HD verkar funkar nu.

För övrigt verkar säsongsinformationen finnas med nu när man programmerar Serieinspelning.
Jag får inte 7-8 avsnitt av "big bang theory" inspelat per vecka utan bara det avsnitt som sänds på tisdagar kl 21.
Testade att programmera "how i met your mother" säsong 8 och säsong 9 på TV3 HD på lördagar och de läggs i olika mappar och ligger som olika inspelningar...

Mycket bra :)

Postad 09 April 2014 - 03:08

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Hej CD. Är det lite buggar kvar? Skulle kolla och spela in kvällens avsnitt "1980" men epg't visade kommande avsnittet 1983 som int sänds förrens 15/4 enl. Tv.nu. (Red riding) inspelningen var dock "1980" som tidningar säger .kan ni checka det

Postad 09 April 2014 - 09:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Barnkanalen och serieinspelning verkar inte heller fungera

Hej CD. Är det lite buggar kvar? Skulle kolla och spela in kvällens avsnitt "1980" men epg't visade kommande avsnittet 1983 som int sänds förrens 15/4 enl. Tv.nu. (Red riding) inspelningen var dock "1980" som tidningar säger .kan ni checka det

Hej, Barnkanalerna har inte stöd för serieinspelning längre tyvärr. Vi kollar upp informationen på Big Bang Theory och How I met your mother och återkommer med svar då vi kikat på det.

Vänligen
Micke

Postad 09 April 2014 - 10:02

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Hej, Barnkanalerna har inte stöd för serieinspelning längre tyvärr. Vi kollar upp informationen på Big Bang Theory och How I met your mother och återkommer med svar då vi kikat på det.

Vänligen
Micke

Var det ett svar på mitt inlägg?

Nu är det hur bra som helst, vilket var vad jag skrev.
Skulle uppskatta att ni lämnar det som det är!!!

Gå INTE tillbaka till hur det var innan!!!

Postad 12 April 2014 - 08:35

Eucharist
  • Eucharist
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Vänligen
Micke

Och med det menas att barnkanalen inte ska ha stöd för det längre eller att det är ett fel?

Postad 12 April 2014 - 09:49

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Och med det menas att barnkanalen inte ska ha stöd för det längre eller att det är ett fel?

Hej Eucharist,

Det går inte längre att serieinspela på Barnkanalerna, det är borttaget.

Vänligen Emelie

Postad 12 April 2014 - 20:18

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Hehe det kanske är jag som är petig, men CD Sverige skriver "barnkanalerna" och Eucharist skriver "barnkanalen".

Barnkanalen = SVT24/Barnkanalen

Och Barnkanalerna borde vara Disney Channel, Boomerang, Cartoon Networks osv...

Men om det stämmer så kan man alltså inte spela in på SVT24/Barnkanalen?

För jag har spelat in på SVT24 förut i alla fall. Dock inte med serieinspelning.

Jag ville bara påpeka det så att allt blir rätt. :D

Redigerat av SweX, 12 April 2014 - 20:26.

Postad 13 April 2014 - 09:46

Eucharist
  • Eucharist
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Hehe det kanske är jag som är petig, men CD Sverige skriver "barnkanalerna" och Eucharist skriver "barnkanalen".

För jag har spelat in på SVT24 förut i alla fall. Dock inte med serieinspelning.

Serieinspelning på barnkanalen har funkat tidigare, har lagt in många till min dotter där. Hade varit intressant att höra varför man väljer att ta bort det. Och ja det var svtb jag menade.

Postad 16 April 2014 - 13:36

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Varför sänds int vh1 24/4 som det gjorde förr,å varför tar ni inte in fler musik kanaler så som mtv hits å dance? Ta bort alla de värdelösa nyhetskanaler å ta in någe som folk vill ha. Ni e helt väderlösa när det gäller musik kanaler.

Postad 16 April 2014 - 15:20

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Varför sänds int vh1 24/4 som det gjorde förr,å varför tar ni inte in fler musik kanaler så som mtv hits å dance? Ta bort alla de värdelösa nyhetskanaler å ta in någe som folk vill ha. Ni e helt väderlösa när det gäller musik kanaler.

Ärligt talat om man jämför VH1 idag med för ca 7-8 år sedan så tycker jag inte den är bättre idag utan sämre, men gärna att man visar VH1 Classic 24/7 då den idag är vad VH1 var för 7-8 år sedan.

Har du ens kollat vad som sänds på MTV Dance&Hits?

http://www.tv.nu/kanal/MTV_Dance
http://www.tv.nu/kanal/mtvhits

Sen varför vissa vill ha tillbaka MTV Live HD förstår jag inte heller riktigt, då det mestadels bara är nya aktuella artister som visas där ingen större blanding av nytt och gammalt.

Jag har sagt det förr men säger det igen, ta in iConcerts istället.
Där får man en blandning av musik festivaler, nytt, och gammalt.

http://www3.iconcerts.com/en/tv/epg

Ta bort alla värdelösa nyhetskanaler är nog ingen bra ide, jag vill i alla fall ha kvar CNN och även ibland Bloomberg. Utöver det är BBC WorldNews, Aljazeera English och Sky News FTA kanaler.
Så bara för du eller jag eller nån annan inte ser på en kanal så finns det säkerligen andra som gör det.

Istället för att ha för många musikkanaler som mer eller mindre riktar sig till den unga publiken. Så ser jag heller att man ser över möjligheten att ta in de nya internationella BBC kanalerna från BBCWW som kommer lanseras framöver. (gammal nyhet men ändå värd att påminna om igen)

BBC Worldwide chief executive Tim Davie has announced plans for three new pay-TV channels that will showcase BBC content internationally.
BBC First, BBC Earth and BBC Brit will be tested in a number of key markets for the corporation’s commercial arm.

http://www.broadband...annel-launches/

Redigerat av SweX, 16 April 2014 - 20:50.

Postad 16 April 2014 - 21:22

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Ni som tjatar om musikkanaler

Skaffa er en motor eller en T90 med 6-10 LNB
Då kan ni få in massor av fria musikkanaler + allt annat också

Postad 16 April 2014 - 21:42

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Kanaler som kräver HD-box från den 30 april

Från den sista april behöver du ha en HD-box för att fortsätta titta på ett antal kanaler som ingår Familjepaketet.

Från detta datum så kommer du endast kunna titta på TV4 Sport och TV12 i HD-format då kanalerna TV4 Sport SD och TV12 SD upphör med sina sändningar. Även kanalerna Star, Showtime och Boomerang byter samma datum till en sändningsteknik som kräver en HD-box.

http://www.canaldigi...n-den-30-april/

Postad 17 April 2014 - 07:02

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

Ni som tjatar om musikkanaler

Skaffa er en motor eller en T90 med 6-10 LNB
Då kan ni få in massor av fria musikkanaler + allt annat också

eller en Chromecast, google music,spotify eller liknande. Visst, kul med rörliga bilder men du kan sätta upp din egen spellista via en musiktjänst. Eller en egen videolista på Youtube.
Inget fel på någon musikkanal jag säger bara att det finns alternativ.

Redigerat av Monshi, 18 April 2014 - 08:25.

Postad 17 April 2014 - 07:52

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0

eller en Chromebox, google music,spotify eller liknande. Visst, kul med rörliga bilder men du kan sätta upp din egen spellista på via en musiktjänst. Eller en egen spellista på Youtube.
Inget fel på någon musikkanal jag säger bara att det finns alternativ.

Jag tycker det är jättemycket fel på de flesta musikkanaler, men jag förstår vad du menar. :)

Postad 17 April 2014 - 09:51

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Enligt döttrar och deras kompisar så saknar CD E channel som Viasat har. Star är enligt desamma en mycket blek variant på området som attraherar ca noll % av dessa. E Channel är dock mycket populärt och ger en klar favorisering för Viasat.

Star fick inte heller något förnyat sändningstillstånd i marknätet hos Boxer. Kanske dags att fundera på CD?

Postad 17 April 2014 - 12:33

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Enligt döttrar och deras kompisar så saknar CD E channel som Viasat har. Star är enligt desamma en mycket blek variant på området som attraherar ca noll % av dessa. E Channel är dock mycket populärt och ger en klar favorisering för Viasat.

Star fick inte heller något förnyat sändningstillstånd i marknätet hos Boxer. Kanske dags att fundera på CD?

Hej kenta2,

Tack för dina synpunkter, vi har tagit dessa vidare.

Trevlig helg
Emelie

Postad 22 April 2014 - 07:27

sjostrand
  • sjostrand
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Varför innehåller C More Play tjänsten i era boxar bara en bråkdel av det som finns i den riktiga C More Play tjänsten?

Redigerat av sjostrand, 22 April 2014 - 07:27.

Postad 22 April 2014 - 08:31

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Varför innehåller C More Play tjänsten i era boxar bara en bråkdel av det som finns i den riktiga C More Play tjänsten?

Hej sjostrand,
Är det några speciella avsnitt/serier du tänker på? Innehållet i boxen uppdateras nämligen inte lika snabbt som på webben.

Vänligen Emelie

Postad 22 April 2014 - 09:47

sjostrand
  • sjostrand
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Hej sjostrand,
Är det några speciella avsnitt/serier du tänker på? Innehållet i boxen uppdateras nämligen inte lika snabbt som på webben.

Vänligen Emelie

Jag hade t.ex tänkt att se True Detective men där fanns inte de första avsnitten med utan det började på typ avsnitt 5. Sen letade jag även efter filmerna Wanderlust, Moneyball och Mammas pojkar som jag sett i C More Play appen men de fanns inte i boxen.

Postad 22 April 2014 - 13:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Jag hade t.ex tänkt att se True Detective men där fanns inte de första avsnitten med utan det började på typ avsnitt 5. Sen letade jag även efter filmerna Wanderlust, Moneyball och Mammas pojkar som jag sett i C More Play appen men de fanns inte i boxen.

Hej sjostrand, har du haft möjlighet att kolla igen?

I boxens go-tjänst finns nu de program du efterfrågade:
True Detective säsong 1, avsnitt 1-8
Wanderlust
Moneyball
Mammas pojkar

Tanken är att webb och box framöver skall uppdateras samtidigt, som det är just nu är det viss fördröjning med uppdatering i boxen.

Hälsningar
Micke

Postad 23 April 2014 - 09:24

sjostrand
  • sjostrand
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Låter perfekt. Hann aldrig kolla igår men gör ett försök ikväll.

Postad 01 May 2014 - 18:52

Unregistered35eb196e
  • Unregistered35eb196e
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Hej CD!
Vad finns det för alternativ till de inspelningsbara boxar med dubbla tuners som ni erbjuder ?
Har idag en PVR-101 som inte riktigt gör det jag önskar...
mvh/ Ronis

Postad 02 May 2014 - 07:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej Ronis

Du kan läsa om våra boxar på vår hemsida: http://www.canaldigi...aktuella-boxar/

Alternativet är den mindre On Demand boxen som du kan spela in på om du använder en extern hårddisk.
Den boxen har bara en tuner men förutom det har den samma funktioner som den stora.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Hej CD!
Vad finns det för alternativ till de inspelningsbara boxar med dubbla tuners som ni erbjuder ?
Har idag en PVR-101 som inte riktigt gör det jag önskar...
mvh/ Ronis

Postad 05 May 2014 - 05:41

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

• 660 inlägg
  • 0
Hej.
Jag har problem med att se Boomerang det står att jag måste ha en Hdtv box för att se kanalen men jag har en Hdtv box!!
Om jag går in i menyn för att lägg till ta bort kanaler och stegar fram till Boomerang då funkar den hur gör jag för att se den normalt?

Postad 05 May 2014 - 12:02

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej Jimmy

Har du en favoritlista?

Om du har en favoritlista med den gamla versionen så står det att du behöver HD box för att se kanalen. Då lägger du bara in den nya versionen i listan så ska det fungera för dig igen.

Med vänliga häsningar
Pauline

Hej.
Jag har problem med att se Boomerang det står att jag måste ha en Hdtv box för att se kanalen men jag har en Hdtv box!!
Om jag går in i menyn för att lägg till ta bort kanaler och stegar fram till Boomerang då funkar den hur gör jag för att se den normalt?

Postad 05 May 2014 - 12:10

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Canal Digital, SVT-playtjänsten i boxen (ADB med hårddisk).
Den där blåa tidsaxeln som alltid ligger kvar, kan ni inte ta bort den?

Inte alls dekorativt i bilden.

Postad 05 May 2014 - 22:03

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

• 660 inlägg
  • 0
Gjorde som du sa och nu funkar det igen.

Hej Jimmy

Har du en favoritlista?

Om du har en favoritlista med den gamla versionen så står det att du behöver HD box för att se kanalen. Då lägger du bara in den nya versionen i listan så ska det fungera för dig igen.

Med vänliga häsningar
Pauline

Gjorde som du sa och nu funkar det igen.

Postad 06 May 2014 - 14:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej och ursäkta sent svar vi har själva väntat på besked.Som det ser ut bör det återigen komma att göra serieinspelningar på de Barankanaler som det gjorde det på tidigare (Disneykanalerna). Vi har tyvärr inte information om när.

Vänligen
Micke

Postad 06 May 2014 - 21:52

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Det ska komma en ny mjukvara till den vita boxen 6_1_23
Den ska ge möjlighet att ta emot fria kanaler på Astra 4 ,Hot Bird och Astra 1

Postad 06 May 2014 - 22:08

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Det ska komma en ny mjukvara till den vita boxen 6_1_23
Den ska ge möjlighet att ta emot fria kanaler på Astra 4 ,Hot Bird och Astra 1

Blir den lika snöpt som den gamla HD81, eller kan man få tillgång till samtliga fria kanalewr?

Postad 07 May 2014 - 02:36

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Satte big history på serieinspelnin likaså amrican wild vid pemiärerna men endast vartannat blir inspela,dessutom 2ggr! Vad är det för snurr? Leverantörerna säljer knappast en halv serie,där de skippar tex avnitt två och fyra och istället visar ett gammalt avsnytt ånyo? Det tuggar hdd dessutom. En annan fråga,vrför är bilden på TCM INTE STÖRRE ÄN ETT FRIMÄRKE. 25%bild 75% oanvänd bildyta hmmpf, köp inte in dyngan förrns ni får den bild vi in facto pröjsar för!

Postad 07 May 2014 - 10:34

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0
Hej Monshi

Vi har skickat frågan vidare och det finns ingen ny information. Vi återkommer om det dyker upp något nytt.

Med vänlig hälsning
Linnéa

Canal Digital, SVT-playtjänsten i boxen (ADB med hårddisk).
Den där blåa tidsaxeln som alltid ligger kvar, kan ni inte ta bort den?

Inte alls dekorativt i bilden.

Postad 07 May 2014 - 14:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Satte big history på serieinspelnin likaså amrican wild vid pemiärerna men endast vartannat blir inspela,dessutom 2ggr! Vad är det för snurr? Leverantörerna säljer knappast en halv serie,där de skippar tex avnitt två och fyra och istället visar ett gammalt avsnytt ånyo? Det tuggar hdd dessutom. En annan fråga,vrför är bilden på TCM INTE STÖRRE ÄN ETT FRIMÄRKE. 25%bild 75% oanvänd bildyta hmmpf, köp inte in dyngan förrns ni får den bild vi in facto pröjsar för!

Hej Askungen,
Vi får samma fel på Big History så vi felanmäler detta. American Wild undrar vi vilket program eller kanal det är på då vi inte hittar det namnet i EPG ?

TCM ser vi inget fel, kan ha varit något som hänt med din box. Är det forsatt problem med det eller var det något tillfälligt ?

Vänligen
Micke

Postad 07 May 2014 - 16:01

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

TCM ser vi inget fel, kan ha varit något som hänt med din box. Är det forsatt problem med det eller var det något tillfälligt ?

Vänligen
Micke

Filmen som rullar nu är en sådan film som är lite på mitten resten svart...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.