No, you must own Call of Duty: Infinite Warfare in order to get Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
FUU!!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Startad av
Unregistered0e3a6535
, Nov 06 2007 11:00
3456 svar till detta ämne
4 relaterade trådar
Postad 02 May 2016 - 19:48
7. Can I play Call of Duty: Modern Warfare Remastered without buying Call of Duty: Infinite Warfare?
No, you must own Call of Duty: Infinite Warfare in order to get Call of Duty: Modern Warfare Remastered. FUU!! Postad 02 May 2016 - 20:16 Nej såklart inte, men hoppet är det sista etc Detta är enda sätter för Activision att få ut remasters utan att kannibalisera på årliga COD-tramset de släpper varje år. Nästa år med Cod2017 Pluto wormhole raid följer MW2 remaster med på köptet... Postad 02 May 2016 - 20:23
Stephen Hawkings Edition? Postad 02 May 2016 - 20:36
Nästa version blir väl Call of Back to Future, Interstellar Time Warfare.
Redigerat av masse70, 02 May 2016 - 20:36. Postad 03 May 2016 - 07:43
Innebär det att det kommer vara exakt som det var fast med bättre grafik eller kommer dom lägga till massa skit och förstöra det som alla andra cod-spel? Lir det som det var så blir jag fan rörd till tårar. Bättre spel finns inte Postad 03 May 2016 - 10:32 Återstår att se men enligt vad de säger så är det samma spel fast med omarbetad grafik. Förhoppningsvis fuckar de inte till nätkoden... inte för att den var perfekt i orginalet men alla dessa laggkompenseringar tycker jag bara har förstört på senare spel. Postad 04 May 2016 - 13:22
Postad 04 May 2016 - 18:11
Jag tycker inte om idén att man måste köpa ett spel för att få ett annat spel, men jag förstår samtidigt att folk behöver tjäna pengar.
Dessutom hade jag lätt pyntat 1000 kr för en upp-hottad version av Modern warfare. Detta spel öppnade mina ögon för fps och var det första spel jag lirade över ett dygn (sammanlagt alltså...) Jag hoppas att dom gör nåt riktigt bra av detta, så man har nåt att spela ändå fram till jul! :-) Postad 04 May 2016 - 18:29
Hur många av alla cod köp kommer vara 800kr varianten... hur många av dem kommer lira cod4...
Hur lätt kommer det vara att hitta gejms med bra ping... Färre och färre spel säljs varje år, färre och färre spelar. Sämre och sämre blir onlineupplevelsen :-( Postad 04 May 2016 - 18:56
Kan man köpa det nya COD utan Modern warfare?? Då får man hoppas att dom säljer in det äldre spelet på ett bra sätt så man inte sitter helt själv och lirar. Postad 04 May 2016 - 20:08
Fast det är inte direkt som att Activision går i konkurs om de säljer båda spelen separat. Utan det handlar ju om: vi vet att flera miljoner kommer köpa vårt nya CoD för 60 dollar, vad kan vi göra för att de ska köpa det för ännu mer?
Sen är frågan om de prickade rätt med 80 dollar, av vad jag läst så är det många som skulle betala det dubbla... finns inget som är lättare att sälja in än nostalgi. Postad 05 May 2016 - 10:22
jag hade lätt betalat mycket mer för spelet, och då bara för cod4. kommer nog inte ens testa det andra. eller jo, testa kommer jag nog göra, men inte mycket mer än så. alla nya cod är så offentligt dåliga. Postad 05 May 2016 - 16:46
+1 på den. Postad 05 May 2016 - 17:01
+1 Postad 05 May 2016 - 17:52 Kul! Gillade verkligen MW:s kampanj, den enda bra i CoD-serien förutom CoD2 imo. Vet inte om det blir så mycket bättre med upphottad grafik dock, ser inte ut som att det är jättestor skillnad men kör det gärna igen. Frågan är bara vilket av de två nya CoD som de professionella spelarna kommer köra... att splittra communityn är nog inget smart drag (fast det gör de iofs redan med varje spel de släpper). Postad 05 May 2016 - 18:07
Kul med cod4. Proffsen kommer köra de spel som supportar med pengar dvs det nya o inte cod4... Kanske ett antal turneringar på cod4..
Postad 05 May 2016 - 18:10
Tror inte att cod 4 kommer att vara vad det var, för mig var det något helt nytt att fps funkade så bra på konsol som det gjorde, hade kunnat tänka mig att köpa spelet igen fast 800 är för mycket för mig. Kommer det säljas som disk så man kanske kan köpa det på tradera separat eller är båda spelen på samma disk?
Postad 05 May 2016 - 18:42 Tror det är en download faktiskt. Har för mig läst det någonstans. Postad 05 May 2016 - 18:44
Synd, tråkigt och självklart. Finns risk för ganska döda servrar Postad 05 May 2016 - 18:47
MW? Kommer nog spelas rätt friskt. Postad 05 May 2016 - 18:52
Jag tänkte att det börjar ju bli färre spelare för varje spel, spelarna som är kvar blir nu uppdelade i två läger och de som köper cod fortfarande är väl de som gillar det nya snabba. Betalar folk 80 dollar för en remake? Har inte hängt med alls, är peppen i taket eller? Postad 05 May 2016 - 18:54
Själv har jag inte varit så peppad för ett CoD sen just när 4an kom, så jag är nog inte ensam.
För mig har det varit en enda nedförsbacke för serien efter det. Postad 05 May 2016 - 18:57
Som jag sa, finns inget lättare att sälja än nostalgi. De som spelade MW förr, när serien sålde som bäst, är eld och lågor och kastar pengarna på skärmen.
Sen, säljer färre och färre.. ja alltså, det är ju fortfarande över 10 miljoner. Det är inte som att det kommer vara svårt att hitta matcher
Trailern har för övrigt 340 000 dislikes på Youtube redan... och jag förmodar att anledningen till det är att man inte kan köpa MW separat. Postad 05 May 2016 - 19:21
samma här. vetefan om jag någonsin har velat ha ett spel så mycket som detta Postad 05 May 2016 - 20:14
Zoiler på 5 platformar?
Sen är det väl mer än 50% som köper spelen endast för singleplayer? Postad 05 May 2016 - 20:18
?
Sen är det väl mer än 50% som köper spelen endast för singleplayer? Vet ej, men hurså? Vad är diskussionen så att säga? Postad 05 May 2016 - 20:22
Sorry, helt 100 på att jag läste att du skrev cod hade sålt 10 miljoner :-) (antog det var blops3)
Så det delat på 360/one/ps3/ps4 och pc, sen att fler spelar sp än mp. Att det blir få spelare online per kväll. Men aja sak samma såg inte inlägget när jag scrolla igen. Kanske var tidigt i tråden som mobilen valde att visa när jag loggade in. :-) Postad 05 May 2016 - 20:51
Jo jag skrev över 10 miljoner, men det var inte CoD 3 eller något specifikt spel, bara för att säga att det säljer mycket. Här är lite mer exakt statistik.
Black Ops 3 var det bäst säljande spelet 2015. Ni menar väl ändå inte att ni tror att det kommer bli tufft att hitta matcher online i MW remastern? Jo kanske, pga servrarna blir överbelastade. Men det kommer vara flera hundra tusen som spelar.
Även om du räknar på fem plattformar så är det PS4 och Xbox One det säljer bäst till, PS3 och 360 säljer bara några procent i jämförelse, vilket också är varför de nu inte släpper till dem längre, det är inte värt det. Så majoriteten av försäljningen sker på PS4/XB1 och en del på PC. Postad 06 May 2016 - 07:03 Alla dislikes som trailern har fått på youtube, tror jag är för att folk är trötta på detta framtidstjaffs. Postad 06 May 2016 - 07:22
Det är fler som spelar BO3 online än något vad de gjort på något annat CoD (enl Activision) så det räcker nog till båda spelen. Jag tror fler kommer spela IW än 4R, men det är en gissning.
Postad 06 May 2016 - 12:30
Nej det menar vi inte, de skriver att det kommer vara dedikerade servrar, skeptikern i mig säger att det kommer vara en P2P/dedicated hybrid och i p2p är det viktigt att ha många aktiva online för att de som spelar mot dig skall finnas så nära dig som möjligt. Är sjukt segt om någon spanjor med mobilt internet blir host. Förr var det (om jag får dra lite siffror ur röven) en 200 000 online på kvällarna, nu är vi nere på en 60 kanske. Dessa 60 delas på två, då är det större chans att man möter någon långväga ifrån så att säga. Postad 30 June 2016 - 11:02 Bokat
"Bli den första som återvänder till frontlinjen: förhandsköp Call of Duty: Infinite Warfare Digital Deluxe ELLER Digital Legacy till PS4™ för att få exklusiv tillgång till Modern Warfare Remastered-kampanjen från och med 05/10/2016 – 30 dagar före alla andra." Redigerat av jarre008, 30 June 2016 - 11:04. Postad 30 June 2016 - 14:37 Jag gillade inte kampanjen till CoD 4. Stridskamraterna rusar före hela tiden och fienderna spawnar i oändlighet om man inte avancerar snabbt. Inte min tekopp. Multiplayer kan vara kul att testa dock. Jag kom inte igång med multiplayer ordentligt förrän i BO1. Postad 30 June 2016 - 18:18 Kampanjen i COD 4 var det som gjorde att jag började älska FPS-spel. Innan dess hade jag varit gravt allergisk mot dessa. Sen var det även spelet som guidade in mig i online-världen. Hade i princip endast spelat single kampanjer tidigare. Måhända att, i efterhand, kampanjen inte var den bästa och kanske inte nåt jag skulle spela om. Men mitt hjärta slår ändå lite extra för detta spel. Och trots att man "tvingas" köpa det nya hoppa-så-högt-du-kan-och-klättra-på-väggarna-och-använd-futuristiska-vapen-spelet för att får Modern Warfare så känns det som om jag kommer ge efter för detta. Redigerat av karlnr9, 30 June 2016 - 18:18. Postad 04 July 2016 - 16:13
Har det kommit ut något gameplay från remastern? Eller är det locket på för att inte störa inifinite turd?
Postad 04 July 2016 - 17:03
Apropå det, hur tror ni de väljer att prioritera servrar? Jag anar att de bara har x antal dedikerade och att det nya cod får fler dedikerade servrar? Hade ju kännts lite konstigt om de inte satsade mer där. Det var ju lagget som sabbade cod 4 förra vändan. Postad 15 July 2016 - 11:23
Minsann! Ser ju fantastiskt ut. Blir till att lira igenom kampanjen också för min del. Postad 15 July 2016 - 14:00
Verkligen. Saknar ett go to MP-spel just nu... Postad 15 July 2016 - 15:19
Jag har ju mitt BF jag men det går ju inte att missa denna nostalgitrippen.
Postad 15 July 2016 - 19:13
Undrar om man kommer tycka det är lika bra nu som man tyckte då!? Tror jag kommer välja bf1 före detta 😊
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |