* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34728 svar till detta ämne
Postad 07 oktober 2021 - 20:08
tTW
-
tTW
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Den ska vad jag läst försvinna även ur Comhem's koax-grundutbud. Har inte kollat om det redan skett eller om det kommer längre fram.
Postad 07 oktober 2021 - 21:37
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Vad jag förstått när jag pratat med kundtjänst så är det tvärtom nu, att de mest skickar 4302. När fick du din utbytt?
Jag ringde in April, men valde att avvakta. Så jag har inte orkat bry mig mer om det. Men kanske skulle ringa igen om de skickar ut den igen.
Redigerat av Mushunt, 08 oktober 2021 - 00:07.
Postad 07 oktober 2021 - 21:45
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
5305 finns inte längre på Telias hemsida
Postad 08 oktober 2021 - 07:24
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
5305 finns inte längre på Telias hemsida
Ny box på gång?
Postad 08 oktober 2021 - 07:45
mblom
-
mblom
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Fast om det inte hackar när du pratar med dem, hur tänker du att ni ska felsöka det? Jag ser faktiskt inget klandervärt med den screenshot du klistrat in. Möjligtvis kan jag tycka att du beter dig tråkigt.
Vad har du för bredbandsanslutning, box, tv, etc förresten? Det kanske kan ge någon här en möjlighet att hjälpa dig.
Det hackar för ganska många personer, för mig började det i somras efter uppdatering tror jag. Kanske att boxen har buffringsproblem/minnes problem vad vet jag. Har direktkopplat från mediaomvandlaren, raka rör mao. Jävligt irriterande och det är bara på TV4, för mig. Om det skulle vara fel hos mig så skulle ljudet hacka på alla kanaler mer el mindre.
Redigerat av mblom, 08 oktober 2021 - 07:47.
Postad 08 oktober 2021 - 08:04
Unregistered4c3c4cca
-
Unregistered4c3c4cca
-
Rookie
-
6 inlägg
Jag ringde in April, men valde att avvakta. Så jag har inte orkat bry mig mer om det. Men kanske skulle ringa igen om de skickar ut den igen.
Ja, ring nu! Som lindo ovan säger så finns inte ens 5305 längre (fanns för ett par dar sedan), men 4302 ligger kvar i deras utbud.
https://www.telia.se...ukter-tillbehor
Redigerat av Unregistered4c3c4cca, 08 oktober 2021 - 08:04.
Postad 08 oktober 2021 - 09:19
jonserik
-
jonserik
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Har haft kontakt med Telia. Boxen 5305 är slut i lager för tillfället.
Postad 08 oktober 2021 - 14:05
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Ja, ring nu! Som lindo ovan säger så finns inte ens 5305 längre (fanns för ett par dar sedan), men 4302 ligger kvar i deras utbud.
https://www.telia.se...ukter-tillbehor
Har pratat med Telia idag, mycket riktigt som redan nämnts så är 5305 slut i lager. Så pga detta skickade de ut 4302 boxarna istället.
Så jag skulle få en 4302 skickad till mig i utbytte mot min gamla 🙂👍
Postad 08 oktober 2021 - 15:07
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Finns det några planer på att göra det möjligt med personliga inloggning på HBO max via Telias STOR paket så man kan se det på valfri spelare (T.ex. Nvidia Shield i 4k) eller man fortfarande helt låst till Telias egna box/playtjänst?
Det hade varit väldigt uppskattat om man faktiskt kunde få använda sitt HBO Max som man ville även om man råkat köpa det via Telia.
Det skulle åtminstone motivera mig att möjligen möjligen behålla Telia TV paket/bredband (håller på att säga upp eftersom 479:- för sämsta 100Mbit bredbandet är så överprisat - och säger man upp Telia bedband så antar jag att man inte kan ha deras TV paket heller)
Andra alternativ är att byta till AppleTV, kommer det i så fall stödja 4K i TeliaAppen for HBO på appleTV?
Redigerat av e3henri, 08 oktober 2021 - 15:09.
Postad 09 oktober 2021 - 06:41
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Jag upplever att man har större chans att få rabatt om man anger att man vill nedgradera eller rent av hoppa av. Kan vara värt ett sista försök?
Jag tänkte säga upp stream sportpaket med cmore/viaplay för 499kr. Behöll det då jag fick det för 374 kr månaden, bundet ett år😊
Redigerat av mcmike, 09 oktober 2021 - 06:42.
Postad 11 oktober 2021 - 21:25
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Bildstörning SVT:
Aktuellt idag 11 oktober 3 min 18 sek in på SVTr
Någon update gällande detta, Markus?
Postad 12 oktober 2021 - 10:43
johnbull_1975
-
johnbull_1975
-
Användare
-
-
164 inlägg
Fast om det inte hackar när du pratar med dem, hur tänker du att ni ska felsöka det? Jag ser faktiskt inget klandervärt med den screenshot du klistrat in. Möjligtvis kan jag tycka att du beter dig tråkigt.
Vad har du för bredbandsanslutning, box, tv, etc förresten? Det kanske kan ge någon här en möjlighet att hjälpa dig.
Jag tycker det är i allra högsta grad klandervärt när de rekommenderar att lösa problemet genom att inte använda digitalt ljud. Att analogt skulle fungera bättre är för mig fullständigt ointressant. Fungerar inte digitalt ljud är inte tv-tjänsten intressant helt enkelt.
Postad 12 oktober 2021 - 13:24
mblom
-
mblom
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Jag tycker det är i allra högsta grad klandervärt när de rekommenderar att lösa problemet genom att inte använda digitalt ljud. Att analogt skulle fungera bättre är för mig fullständigt ointressant. Fungerar inte digitalt ljud är inte tv-tjänsten intressant helt enkelt.
Jätteanalogt är det väl knappast heller. Det är väl bara från boxen till TV:en. Så vad tjänar man på att göra omvandlingen i boxen?
Postad 12 oktober 2021 - 14:54
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Med tanke på att ni på Telia verkar ha kopierat Netflix med meny konceptet så borde det väl inte vara så svårt att få igenom att Netflix även finns på nyare boxar med 🙂
Postad 12 oktober 2021 - 15:43
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Ny GUI idag 7_44_98
Nya menyer, lika de som finns i Telia Play
Vet inte om jag gillar detta upplägg...
Postad 12 oktober 2021 - 15:59
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Ny GUI idag 7_44_98
Nej det var ingen hit här hemma heller.
Postad 12 oktober 2021 - 18:13
Loco.spk
-
Loco.spk
-
Mästare
-
-
3 300 inlägg
Kul att du vill engagera dig.
Naturligtvis är detta ett urklipp ur ett längre mycket trevligt chattade med all nödvändig informationom om kringutrustning.
Nu har det väl inte undgått någon att ljudet hackar på TV4 för vissa abonnenter om man följt denna tråden vilket du har. Ett fel som för oss som har det har pågått till och från sedan förra året. Detta är såklart nämnt i chatten med.
Istället för att fastna på oväsentligheter så ser säkert de flesta att rådet från Telias tv-expert är att helt enkelt inte använda den del av tjänsten som inte fungerar istället för att agera på det.
Jag ser svaret från dem som ett god dag yxskaft svar. Tex som om jag i min nya bil inte kan använda vänster blinkers och få rådet av verkstaden att alltid bara svänga höger.
Om någon däremot har en lösning är jag idel öra.
Nej jag följer inte denna tråden så noga så jag hade missat att det är ett allmänt problem. Jag har förövrigt inte märkt av det.
Och det är inte så lätt att räkna ut resten av konversationen utifrån ett litet screenshot. Utifrån det du postade uppfattade jag din attityd som dryg.
Men vi släpper det, om det är ett känt problem borde även de veta om det och svaret borde varit "vi jobbar på det":
Jag hade som sagt missat att det är ett känt problem som ligger hos Telia. Det kunde lika gärna varit problem med kundens utrustning och då hade det ju varit ett rimligt förslag.
Postad 12 oktober 2021 - 20:41
eklov
-
eklov
-
Användare
-
-
133 inlägg
Idag är ljudavbrotten på TV4 extra många nu under fotbollen.
Tänk att Telia inte verkar intresserade av att ta det på allvar! Telia äger ju TV4?
Sportkanalen är väl också TV4? Där fungerar ljudet.
Postad 13 oktober 2021 - 08:34
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Ny GUI idag 7_44_98
Antar att det ska ge mer överblick med menyn i vänsterkanten, men det känns lite ovant.
Gillar inte att menyn far fram när man går för långt åt vänster. Men jag har ingen bra lösning på hur man borde lösa det heller...
Play-biblioteket börjar man bläddra åt höger, för att till slut upptäcka att bara de 10 först visas (osäker på antalet), sedan måste man trycka på Visa alla och börja om igen. Där var det gamla bättre.
Stör mig på att apparna ligger före de vanliga kanalerna i Play, de använder jag nästan aldrig.
Postad 13 oktober 2021 - 20:22
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4 002 inlägg
Oh, ett brev från Telia i brevlådan.
"Vi kommer förbi inom kort och byter fiberkonvertern".
Ok, jag trodde nog att en sådan utrustning skulle hålla längre. Idag iofs ett arv från de som installerade fibern där nätverk och TV skiljs åt i fiberkonvertern. Vilken i mitt fall ger en kort kabel till digitalboxen och en lång, snyggt dragen till routern (Asus, Telias router gillade jag inte) .
Hoppas bara att de inte efter installation av nya konverter kräver att signalen ska separeras i routern för då blir det en lååååång retur tillbaka från routern samt jag hoppas jag då kan konfigurera min Asus att splittra signalen..
Nåja, behöver kanske inte ta ut något i förväg, löser det om det kommer till det. Går ju alltid värsta fall att brygga teliaroutern (bakom TVn) och låta Asus-routern dela ut Wifi-nätet...
Postad 13 oktober 2021 - 22:08
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Oh, ett brev från Telia i brevlådan.
"Vi kommer förbi inom kort och byter fiberkonvertern".
Ok, jag trodde nog att en sådan utrustning skulle hålla längre. Idag iofs ett arv från de som installerade fibern där nätverk och TV skiljs åt i fiberkonvertern. Vilken i mitt fall ger en kort kabel till digitalboxen och en lång, snyggt dragen till routern (Asus, Telias router gillade jag inte) .
Hoppas bara att de inte efter installation av nya konverter kräver att signalen ska separeras i routern för då blir det en lååååång retur tillbaka från routern samt jag hoppas jag då kan konfigurera min Asus att splittra signalen..
Det är inte någon anställd på Telia som kommer förbi och byter konvertern utan personen kommer från något annat företag till att börja med. Orsaken att man byter fiberkonvertern är normalt att man kommer byta switch till en som stöder 1 gigabit/s istället för 100 mbit/s. Det är dock som så att Telias router inte har någon port för fiber så det kommer vara en annan utrustning som kommer kopplas in ifall den du redan har inte bara stöder en ny SFP som kan köra gigabit.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 13 oktober 2021 - 23:12
Unregistered4c3c4cca
-
Unregistered4c3c4cca
-
Rookie
-
6 inlägg
På 4302, hur når man SVT play med minst antal tryck på fjärrkontrollen? Jag tycker det är för många klick att gå via
MENU -> Program & serier -> SVT play
Finns det något snabbare sätt?
Postad 14 oktober 2021 - 17:23
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
På 4302, hur når man SVT play med minst antal tryck på fjärrkontrollen? Jag tycker det är för många klick att gå via
Meny/ pil Höger/ pil upp / pil Höger Nu är du framme vid SVT Play
Postad 14 oktober 2021 - 20:00
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4 002 inlägg
Det är inte någon anställd på Telia som kommer förbi och byter konvertern utan personen kommer från något annat företag till att börja med. Orsaken att man byter fiberkonvertern är normalt att man kommer byta switch till en som stöder 1 gigabit/s istället för 100 mbit/s. Det är dock som så att Telias router inte har någon port för fiber så det kommer vara en annan utrustning som kommer kopplas in ifall den du redan har inte bara stöder en ny SFP som kan köra gigabit.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Den som lever får se vad som sker och kommer. Routern har givetvis ingen fiber, gav jag det intrycket i det jag skrev?
Mycket enkel lösning idag som fungerar stabilt men förstår om ni vill ha liknade utrustning i nätet då den vi har idag avviker.
Postad 15 oktober 2021 - 14:35
h0llowman
-
h0llowman
-
Användare
-
-
233 inlägg
😂😂😂 Snacka om ilands problem herre gud alltså
Postad 15 oktober 2021 - 17:42
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Snacka om ilands problem herre gud alltså
Hela den här 656 sidor långa tråden handlar väl till största delen om I-landsproblem? Användarvänlighet är viktigt för de flesta.
Postad 16 oktober 2021 - 06:45
h0llowman
-
h0llowman
-
Användare
-
-
233 inlägg
Hela den här 656 sidor långa tråden handlar väl till största delen om I-landsproblem? Användarvänlighet är viktigt för de flesta.
Sant! men ändå! 🥴
Postad 16 oktober 2021 - 10:40
Krutrök
-
Krutrök
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Efter sista uppdateringen så kan jag varken styra 4302 eller 5305 med Samsung smart fjärren. Har varit så bra med en fjärr till TV, box och Apple Tvn
Uppdaterade igår och fortfarande fungerar Samsungs Smart för att styra 4302!
För övrigt har jag nu inte upplevt några ljudhack på TV4 på flera dagar. Är det
fortfarande några som har det?
Postad 16 oktober 2021 - 12:53
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
HBO Max är bekräftad av Telia nu
Men det framgår inte om hur det blir med inloggning i HBO App eller 4K i boxen 5305
Kan Telia Markus berätta detta för oss?
Postad 18 oktober 2021 - 20:22
soulseek
-
soulseek
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Har märkt ljudproblemet några ggr på SVT1. Senast idag under Rapport, i början av Volvo inslaget
Postad 18 oktober 2021 - 20:41
Iwarsson
-
Iwarsson
-
Lärjunge
-
-
425 inlägg
Det är fortfarande ljudhack här.
Postad 19 oktober 2021 - 11:43
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Det är fortfarande ljudhack här.
Aldrig upplevt dessa ljudhack på TV4 som andra upplever. Är det under lokala sändningar? Isåfall är det någon speciell lokal kanal som orsakar detta?
Postad 19 oktober 2021 - 15:43
Iwarsson
-
Iwarsson
-
Lärjunge
-
-
425 inlägg
Aldrig upplevt dessa ljudhack på TV4 som andra upplever. Är det under lokala sändningar? Isåfall är det någon speciell lokal kanal som orsakar detta?
För mig är det inte de lokala TV4 sändningarna som sticker ut. Men jag har en känsla för att det är fler ljudhack i populära program som Idol och liknande.
Det är även ljudhack i TV4as systerkanaler.
Summa summarum min upplevelse sedan förra sommaren och det tillsammans med grötig bild på SVT.
Postad 23 oktober 2021 - 14:43
Ormbett
-
Ormbett
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Kan bara bekräfta att ljudhacken fortsätter som tidigare på TV4. Extra störigt när man tittar på nyheter och ord eller halva meningar faller bort, ibland flera gånger på en minut, ibland med några minuters mellanrum.
Postad 23 oktober 2021 - 16:24
mblom
-
mblom
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Postad 25 oktober 2021 - 12:25
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Innan ni skriver något, idag lades det hastigt in frivisning av vissa kanaler för Telias kunder. Detta på grund av SKI resultaten om att Telia har nöjdast kunder fortfarande. Mer info om frivisningen finns på här.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 25 oktober 2021 - 12:42
Aene
-
Aene
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Tittade på planerade inspelningar på min 4302 och ser att jag har en:
700101 bookingnull
Kanal: Video
Start: 01:00 Längd: 00:00
Antagligen något som blivit fel någon gång men kan man ta bort den eller riskerar det att påverka övriga inspelningar?
Postad 25 oktober 2021 - 13:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Nån som hört vad HBO max kommer att kosta? Det lanseras ju imorgon. Hörde att Telia ska skicka ut info till kunderna så då borde det komma idag tycker jag.
Postad 25 oktober 2021 - 13:08
Joakim_A
-
Joakim_A
-
Forumräv
-
-
782 inlägg
Markus vet du någonting om den nya HBO Max som lanseras imorgon bara kommer vara tillgänglig som app dvs att tjänsten då bara blir tillgänglig i era nyare 4302 boxar? I så fall kommer jag inte längre ha HBO i min TV då jag kör med VIP1963 fortfarande och har verkligen tyckt om eran HBO Nordic tjänst som fungerar som vilken Play kanal som helst. Om den tjänsten försvinner imorgon tycker jag ni på Telia borde informera era kunder om det på hemsidan. Kommer verkligen sakna HBO i så fall. 
Postad 25 oktober 2021 - 13:16
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Markus vet du någonting om den nya HBO Max som lanseras imorgon bara kommer vara tillgänglig som app dvs att tjänsten då bara blir tillgänglig i era nyare 4302 boxar? I så fall kommer jag inte längre ha HBO i min TV då jag kör med VIP1963 fortfarande och har verkligen tyckt om eran HBO Nordic tjänst som fungerar som vilken Play kanal som helst. Om den tjänsten försvinner imorgon tycker jag ni på Telia borde informera era kunder om det på hemsidan. Kommer verkligen sakna HBO i så fall. 
Jag var inne på Telias hemsida idag och såg att HBO Nordic inte längre ingår i paketet stor. När jag chattade med supporten så skrev dom att HBO Nordic ingår om man haft det innan i paketet och det kommer då inte att försvinna. HBO Max däremot måste man teckna separat och dom hänvisade till ett brev som ska skickas ut till kunderna. Vi får se vad som händer i morgon.
Postad 25 oktober 2021 - 13:23
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Jag var inne på Telias hemsida idag och såg att HBO Nordic inte längre ingår i paketet stor. När jag chattade med supporten så skrev dom att HBO Nordic ingår om man haft det innan i paketet och det kommer då inte att försvinna. HBO Max däremot måste man teckna separat och dom hänvisade till ett brev som ska skickas ut till kunderna. Vi får se vad som händer i morgon.
Låter ju märkligt då HBO Nordic ska försvinna helt, vad jag hört, och ersättas av HBO Max.
Själv upptäckte jag att den försvunnit för mig eftersom jag bytte till lagom från stor men nu har den försvunnit från stor också alltså?
Tyckte jag såg härom dagen att man kunde teckna den separat på Telia för 109:-/mån vilket ju är betydligt dyrare än vad HBO själva kommer att lansera den som. Lär väl bli att man tecknar HBO utan Telias inblandning antar jag men vi får väl se i morgon antar jag.
Postad 25 oktober 2021 - 13:41
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Låter ju märkligt då HBO Nordic ska försvinna helt, vad jag hört, och ersättas av HBO Max.
Själv upptäckte jag att den försvunnit för mig eftersom jag bytte till lagom från stor men nu har den försvunnit från stor också alltså?
Tyckte jag såg härom dagen att man kunde teckna den separat på Telia för 109:-/mån vilket ju är betydligt dyrare än vad HBO själva kommer att lansera den som. Lär väl bli att man tecknar HBO utan Telias inblandning antar jag men vi får väl se i morgon antar jag.
Inte lätt att hitta nåt om HBO på Telias sidor, men jag hittade detta när jag googlade. Men det säger ju inte så mycket heller...
https://press.telia....os-telia-435593
Postad 25 oktober 2021 - 14:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Jag chattade med Telia igen och fick som svar att om jag har paketet stor idag så kommer HBO Nordic att övergå till HBO Max utan extra kostnad.
Postad 25 oktober 2021 - 14:23
Joakim_A
-
Joakim_A
-
Forumräv
-
-
782 inlägg
Jag chattade med Telia igen och fick som svar att om jag har paketet stor idag så kommer HBO Nordic att övergå till HBO Max utan extra kostnad.
Innebär då detta att HBO Max även kommer finnas tillgänglig i Telias specialversion som ett Playpaket? Om inte så innebär det ju att tjänsten försvinner för de äldre boxarna som fanns förre 4302 då ju dessa ej har stöd för appar. Vore ytterst tråkigt om så blir fallet! Tycker faktikst att telias version av HBO varit stabilare och haft bättre bildkvalitet än HBO's egna tjänst.
Postad 25 oktober 2021 - 14:53
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Innebär då detta att HBO Max även kommer finnas tillgänglig i Telias specialversion som ett Playpaket? Om inte så innebär det ju att tjänsten försvinner för de äldre boxarna som fanns förre 4302 då ju dessa ej har stöd för appar. Vore ytterst tråkigt om så blir fallet! Tycker faktikst att telias version av HBO varit stabilare och haft bättre bildkvalitet än HBO's egna tjänst.
Det finns väl ingen app för HBO idag i boxarna, så varför skulle Telia ta fram en app just nu?
Postad 25 oktober 2021 - 20:55
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Det finns väl ingen app för HBO idag i boxarna, så varför skulle Telia ta fram en app just nu?
De hade ju ingen separat CMore-app heller tidigare men skapade bara en huxflux som nu gör att man inte kan se på Champions League i fotboll exempelvis om man som jag bara har TV via fiber och inget internet till boxen.
Postad 26 oktober 2021 - 05:23
Joakim_A
-
Joakim_A
-
Forumräv
-
-
782 inlägg
Än så länge ligger HBO Nordic kvar får se hur det blir under dagen. Efter att ha läst lite noggrannare så står det ju följande "Telia och HBO fortsätter att utveckla partnerskapet som inleddes för snart tio år sedan. Från och med den 26 oktober kan alla HBO Nordic-konton hos Telia bytas ut till ett HBO Max-konto" Innebär detta alltså att man själv måste genomföra konverteringen? I så fall innebär det ju att HBO Nordic kommer finnas kvar för befintliga kunder och man själv måste uppgradera? Så vi som vill ha kvar det gamla behöver inte göra någonting och låta bli att konvertera till HBO Max eller har jag missuppfattat detta? För det är i alla fall så jag tolkar ovanstående citat från pressreleasen.
Postad 26 oktober 2021 - 11:35
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Än så länge ligger HBO Nordic kvar får se hur det blir under dagen. Efter att ha läst lite noggrannare så står det ju följande "Telia och HBO fortsätter att utveckla partnerskapet som inleddes för snart tio år sedan. Från och med den 26 oktober kan alla HBO Nordic-konton hos Telia bytas ut till ett HBO Max-konto" Innebär detta alltså att man själv måste genomföra konverteringen? I så fall innebär det ju att HBO Nordic kommer finnas kvar för befintliga kunder och man själv måste uppgradera? Så vi som vill ha kvar det gamla behöver inte göra någonting och låta bli att konvertera till HBO Max eller har jag missuppfattat detta? För det är i alla fall så jag tolkar ovanstående citat från pressreleasen.
Har inte HBO själv. Men det är alltså ingen egen kanal, utan ett Play-bibliotek?
Bara loggan och texten som säger HBO Nordic kanske? Ändras det om du startar om boxen?
Postad 26 oktober 2021 - 12:17
dalle
-
dalle
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Finns det några skillnader i utbud mellan Nordic och Max? Det skulle vara ett sätt att se om något har hänt något med Telias HBO.
Postad 26 oktober 2021 - 13:06
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
@Joakim_A Jag tror inte HBO Nordic kommer finnas kvar i någon form. På deras hemsida står det "Det är dags att säga hejdå till HBO Nordic och hej till HBO Max!".
Det är för övrigt halva priset "livet ut" för nya kunder: https://www.hbomax.com/se/sv/promo
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|