Utan att bli helt nerflame:ad så kanske det är så som Barilla sa. Att det är lugnt sålänge man inte har så många kontakter i Timescape för då börjar det flyta lite illa.Det har ju visats åtskilliga filmklipp där det flyter på 1000000000000ggr bättre, utan lagg alltså
Så Febersfilm vetefaen om man ska se som nån vägvisare i ett ev. telefonval.
* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
Sony Ericsson Xperia X10 256MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(162)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson MW600 Wireless In-ear
(Hörlurar)
|
5
|
(174)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
5
|
(103)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(118)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Mw600 ersättare (3 inlägg)
|
10 år sedan |
SE MW600 (113 inlägg)
|
13 år sedan |
Sony Ericsson - Xperia mini & mini pro - 2nd gen (36 inlägg)
|
13 år sedan |
* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro * (2353 inlägg)
|
13 år sedan |
SE MW-600, tappar uppspelning var annan minut... (2 inlägg)
|
15 år sedan |
Paket för trådlöst överfört ljud i flera rum (4 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Smart Keyboard (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 17 March 2010 - 13:39
Postad 17 March 2010 - 13:43
Postad 17 March 2010 - 13:59
EDIT: Har frågat Katshing men får inga vettiga svar. Förstår att exakta siffror kanske inte är spikade men någon sorts generell uppfattning måste ju någon ha.
Redigerat av Smith, 17 March 2010 - 14:00.
Postad 17 March 2010 - 14:05
Du kan få köpa en av mina platser dyrt, ligger 2a på den vita och 5a på den svarta;)hahaUpptäckte precis att jag har plats 198 i Katshings förbokningskö, någon som har en aning om hur många mobiler återförsäljare brukar få ut vid släppdatumet?
EDIT: Har frågat Katshing men får inga vettiga svar. Förstår att exakta siffror kanske inte är spikade men någon sorts generell uppfattning måste ju någon ha.
Postad 17 March 2010 - 14:22
Upptäckte precis att jag har plats 198 i Katshings förbokningskö, någon som har en aning om hur många mobiler återförsäljare brukar få ut vid släppdatumet?
Det är nog helt omöjligt för dom att svara på det. De kanske beställer flera hundra men det kommer väl en första "batch" nu som delas upp mellan alla olika försäljare. Så de kanske inte får mer än 50-100 vid första leveransen. De vågar nog inte säga något förräns de kommer in på lagret helt enkelt..
Men de ligger nog ute på någon bananbåt på väg hitåt iaf nu
Själv satsar jag nog på Legend ändå, lite sämre prestanda men jag kan inte släppa den riktigt med det snygga aluchassiet. 2,1, Pinch zoom m.m
Redigerat av Micke prylgalen, 17 March 2010 - 14:25.
Postad 17 March 2010 - 14:44
Upptäckte precis att jag har plats 198 i Katshings förbokningskö, någon som har en aning om hur många mobiler återförsäljare brukar få ut vid släppdatumet?
Tror inte det är någon fara, Katching kommer nog få in telefoner till alla som förbokar. yesno (eller vad de nu heter) hade blivit garanterade av SE att få alla sina så... tror som sagt de får in så det räcker. (annars kanske du kan få min, ca 116 eller nått sånt tror jag)
Postad 17 March 2010 - 14:45
Kameran är ju seg men lite beror nog som nån annan sa att han fotar en vit vägg, å andra sidan verkar ju mobilen hänga sig...Nu är MR inte så genomtänkt ute med en ny inte så genomtänkt film...
http://www.youtube.com/user/feberse
och timeskape värkar inget vidare nu heller.
När han vänder portrait/landscape så är det så underkänt det bara kan bli.
Det är det jag stör mig mest på med min 5800 att det tar sån s*****s tid att vända på tgb/webbläsare osv...
I övrigt tycker jag inte mobilen verkar så seg i menyer osv. bara att den inte är så blixtsnabb som exempelvis iPhone. Dessa filmer får dock mig att avstå köp tillsvidare.
Postad 17 March 2010 - 15:07
Jag har hört samma från NoYes, att dom ska ha telefoner till alla som vill handla.Tror inte det är någon fara, Katching kommer nog få in telefoner till alla som förbokar. yesno (eller vad de nu heter) hade blivit garanterade av SE att få alla sina så... tror som sagt de får in så det räcker. (annars kanske du kan få min, ca 116 eller nått sånt tror jag)
Postad 17 March 2010 - 15:10
Jag tycker det vore önskvärt att ha en "låg kvalité på animationer" knapp så man kunde välja om man ville ha alla dessa rörliga grejer och trams.Kameran är ju seg men lite beror nog som nån annan sa att han fotar en vit vägg, å andra sidan verkar ju mobilen hänga sig...
När han vänder portrait/landscape så är det så underkänt det bara kan bli.
Det är det jag stör mig mest på med min 5800 att det tar sån s*****s tid att vända på tgb/webbläsare osv...
I övrigt tycker jag inte mobilen verkar så seg i menyer osv. bara att den inte är så blixtsnabb som exempelvis iPhone. Dessa filmer får dock mig att avstå köp tillsvidare.
Som nån sa tidigare, jag tar hellre en mobil med inte lika snyggt Ui, bara det är snabbt som blixten..
Är hela tiden likadant.
Telefonerna blir allt mer kraftfulla men i samma takt införs en massa animeringar som får telefonen kännas seg lika förbannat..
Postad 17 March 2010 - 15:15
Postad 17 March 2010 - 15:20
Jag tycker det vore önskvärt att ha en "låg kvalité på animationer" knapp så man kunde välja om man ville ha alla dessa rörliga grejer och trams.
Som nån sa tidigare, jag tar hellre en mobil med inte lika snyggt Ui, bara det är snabbt som blixten..
Är hela tiden likadant.
Telefonerna blir allt mer kraftfulla men i samma takt införs en massa animeringar som får telefonen kännas seg lika förbannat..
Haha, det har du verkligen rätt i... men o andra sidan, som du redan vet... det finns massa alternativ, både apps, widget o nya homescreens att installera om du vill ha det på ett annat sätt, det är ju det som är hela grejen med en Android/smartphone.
Du kan få det precis som du vill... tror inte det är något fel på prestandan, det borde det rimligtvis inte vara. Så väljer du bara rätt program så blir du säkert nöjd.
Postad 17 March 2010 - 15:27
Haha, det har du verkligen rätt i... men o andra sidan, som du redan vet... det finns massa alternativ, både apps, widget o nya homescreens att installera om du vill ha det på ett annat sätt, det är ju det som är hela grejen med en Android/smartphone.
Du kan få det precis som du vill... tror inte det är något fel på prestandan, det borde det rimligtvis inte vara. Så väljer du bara rätt program så blir du säkert nöjd.
Jag höll i en X10 i dag, det första som slog mig var att den inte alls kändes stor utan slimmad å smidig å så känns den jävligt gedigen å e jäkligt snygg å seg var den verkligen inte, lämnar bort mina 6 tusenlappar med glädje
Postad 17 March 2010 - 15:30
Ville bara bumpa den här länken där Gustav sågas rätt hårt, kul läsning..http://feber.se/andr..._tankar_om_x10/
Här har ni att rage:a på.
Postad 17 March 2010 - 15:31
Det har jag testat på X10...man kunde lagra en gesture till ett program...sen gör man rörelsen på skärmen och programmet startar. Smidigt...gäller bara att komma ihåg din gesture du gjorde
Postad 17 March 2010 - 15:35
För hugande svenska spekulanter så ser det dessvärre i dagsläget mörkt ut, då den silverfärgade versionen åtminstone till en början rapporteras vara exklusiv för operatören BelCompany i Nederländerna, men vi hoppas och tror att den kommer att komma till fler marknader, inklusive den svenska.
Postad 17 March 2010 - 15:39
Nej det har du givetvis rätt iHaha, det har du verkligen rätt i... men o andra sidan, som du redan vet... det finns massa alternativ, både apps, widget o nya homescreens att installera om du vill ha det på ett annat sätt, det är ju det som är hela grejen med en Android/smartphone.
Visst vill man ha animeringar, men det ska ju inte gå ut över prestandan tycker jag..
Nån som kommer köra det här TAT Home eller vad det hette som några svenskar gjort?
Postad 17 March 2010 - 16:11
Postad 17 March 2010 - 16:23
aftonbladet artikel
http://www.aftonblad...ticle6791864.ab
Wow... En objectiv review med både ris o ros... I like it!
Jag tror asså att jag kommer köpa en x10 ändå. Bara ericsson har lovat en 2.1 update så är allt nog jätte bra!
Postad 17 March 2010 - 16:46
Postad 17 March 2010 - 16:56
Ja dom måste mena lampan iom att den saknar blixt.När aftonbladet skriver att det är blixt... menar de lampan då? För det är väl ingen blixt på x10an (tyvärr) som jag förstått det?
Postad 17 March 2010 - 16:58
Postad 17 March 2010 - 17:28
Wow... En objectiv review med både ris o ros... I like it!
Jag tror asså att jag kommer köpa en x10 ändå. Bara ericsson har lovat en 2.1 update så är allt nog jätte bra!
Av "testet" att döma har aftonbladet inte ens hållt i en X10
Postad 17 March 2010 - 17:32
Att de tar stora delar av sina scoop från flashback är också ganska kul...
Postad 17 March 2010 - 17:38
aftonbladet artikel
http://www.aftonblad...ticle6791864.ab
WTF?! 9110kr??Prisläge: 5 481-9 110 kronor
Postad 17 March 2010 - 19:03
WTF?! 9110kr??
Lol? Vart får dom den infon ifrån? Prisjakt från ouppdaterade butiker?
Postad 17 March 2010 - 19:23
haha ja man undrar ju??..Lol? Vart får dom den infon ifrån? Prisjakt från ouppdaterade butiker?
Postad 17 March 2010 - 19:29
Av "testet" att döma har aftonbladet inte ens hållt i en X10
Exakt vad jag tänkte, de han skriver kan man mycket väl komma fram till själv genom all info vi gått igenom här på forumet
Redigerat av Unregistered1232, 17 March 2010 - 19:29.
Postad 17 March 2010 - 19:30
hmm, nån som hört talas om "Hidi" ?kanske en lite smått ouppdaterad prisjakt
9041kr
Postad 17 March 2010 - 19:36
Så du anser att Aftonbladet inte är trovärdiga??Exakt vad jag tänkte, de han skriver kan man mycket väl komma fram till själv genom all info vi gått igenom här på forumet
. Kanske skickade SE aldrig någon telefon till dom
I feel my world fall apart..
Postad 17 March 2010 - 19:45
Hahahaha!Så du anser att Aftonbladet inte är trovärdiga??
I feel my world fall apart..
Postad 17 March 2010 - 19:51
Haha ja vart är den här världen på väg?Hahahaha!
Känns udda när Aftonbladet är mer trovärdiga än Feber dock!
I feel hell freezing over..
Postad 17 March 2010 - 19:52
Kanske varit bättre om SE skickat JensPettersson på Aftonbladet ett exemplar istället för Gustav på Feber.se?Exakt vad jag tänkte, de han skriver kan man mycket väl komma fram till själv genom all info vi gått igenom här på forumet
. Kanske skickade SE aldrig någon telefon till dom
Postad 17 March 2010 - 20:21
Känns lite så. Men vi får väl se. Har Feber rätt så dissar jag faktiskt Sony Ericsson. Jag har ju tillochmed en X1a efter att min polare hade den i fyra månader så jag visste vad jag gav mig in på när jag köpte den. Lite småtrött på den dock. Och nu har han en iPhone och jag är totalt ointresserad. Nej, Android är det som gäller. Helt klart. Frågan är vilken telefon. Vi får väl se.Haha ja vart är den här världen på väg?
I feel hell freezing over..
Postad 17 March 2010 - 20:24
Jo men som det är sagt innan så var inte alls den svarta som mobil.se hade likadan i hur den reagerade och så?Känns lite så. Men vi får väl se. Har Feber rätt så dissar jag faktiskt Sony Ericsson. Jag har ju tillochmed en X1a efter att min polare hade den i fyra månader så jag visste vad jag gav mig in på när jag köpte den. Lite småtrött på den dock. Och nu har han en iPhone och jag är totalt ointresserad. Nej, Android är det som gäller. Helt klart. Frågan är vilken telefon. Vi får väl se.
Hur kan det komma sig??
Nån som skulle köra med det här?
http://www.tat.se/home/
Nån sa att det bara var att byta, hur gör man det?
Edit: Läste nyss: Will TAT Home be available on Android Market?
The target customers for TAT Home are phone vendors and operators that want a custom user interface on Android phones. At the moment we have no plans to release TAT Home to consumers via an open marketplace.
Buhu, det lät inte alls bra ju..
Redigerat av Pjuklarven, 17 March 2010 - 20:27.
Postad 17 March 2010 - 20:37
Personligen så har jag fått nog av WinMo.Känns som det lutar åt en HTC HD2 just nu...
Postad 17 March 2010 - 20:42
Postad 17 March 2010 - 20:42
Personligen så har jag fått nog av WinMo.
Jag också egentligen... har en X1 nu.
Men det verkar inte finnas nått bättre verkar det som :-/ (motbevisa mig gärna)
Postad 17 March 2010 - 20:59
http://feber.se/andr...droid_16_vs_21/
Postad 17 March 2010 - 21:27
Mer kommer i morgon.
http://blogg.gp.se/t...testar-jag-x10/
Postad 17 March 2010 - 21:38
Jag har svårt att tro att Feber.se har rätt, med tanke på så många andra videoklipp/tester som visats där typ ingen har anmärkt på de saker Gustav anmärker på.Känns lite så. Men vi får väl se. Har Feber rätt så dissar jag faktiskt Sony Ericsson. Jag har ju tillochmed en X1a efter att min polare hade den i fyra månader så jag visste vad jag gav mig in på när jag köpte den. Lite småtrött på den dock. Och nu har han en iPhone och jag är totalt ointresserad. Nej, Android är det som gäller. Helt klart. Frågan är vilken telefon. Vi får väl se.
Jag känner ingen oro över att sitta kvar i båten, så här långt iaf.
Har du provat nån av dom?X10 är seg som fan. Köp HTC Desire istället.
Eller har du tittat på tester?
Postad 17 March 2010 - 22:13
Redigerat av jlarsson1978, 17 March 2010 - 22:14.
Postad 17 March 2010 - 22:19
Postad 17 March 2010 - 22:31
Så nu finns det typ 6st i läder men bara ett i silicon?Ännu ett läderfodral till X10:an: http://www.expansys.se/d.aspx?i=197423
Jag har bara hittat det där vi har sett tidigare när jag har sökt.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
9 filmer
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?