Nokia N8 256MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
8
|
(124)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Vilken lur med HDMI? (4 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Ultimata Androiden? (47 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 30 December 2010 - 21:43
Postad 31 December 2010 - 10:25
Postad 31 December 2010 - 14:30
Hade samma problem när jag köpte mobilen och installerade Nokia Ovi.Suite för första gången. Då fick jag instruktioner från Nokia supporten att avinstallera Sonyericsson usb.............kommer ej ihåg vad de kallas.
Att de inte kunde ha fixat detta i uppdateringen?
Har avinstallerat den enda som det står Sonyericsson på i enhetshanteraren, utan skillnad.
Trött man blir, sänt här ska inte hända!
Postad 31 December 2010 - 15:37
SonyEricsson USB drivrutiner? om du fått bort allt Sonyericsson, testa avinstallera OVI, starta om datorn, installera OVI igen, starta om datorn igen, sen starta om telefonen när den är kopplad till datorn.Installerade uppdateringen till Nokia Ovi-Suite, nu hittas inte telefonen! Det står "Ändra usb-läget till Ovi Suite" , men den står redan inställd på det!
Hade samma problem när jag köpte mobilen och installerade Nokia Ovi.Suite för första gången. Då fick jag instruktioner från Nokia supporten att avinstallera Sonyericsson usb.............kommer ej ihåg vad de kallas.
Har avinstallerat den enda som det står Sonyericsson på i enhetshanteraren, utan skillnad.
Redigerat av Unregistered31511, 31 December 2010 - 15:38.
Postad 31 December 2010 - 16:22
Mobilbank?
I överigt verka ju telefonen ha allt man behöver.
Postad 31 December 2010 - 16:34
Saknar en App för att se hockeys målserivce, Några tips?
Mobilbank?
http://store.ovi.com...ckSource=search
kanske kan va nåt
Postad 31 December 2010 - 16:45
Svenska aktiekurser har du. Men sedan är det dåligt med svenska bankappar. Du får mejla din bank och fråga varför det inte finns, det är deras kunder som måste efterfråga det. Nokia kan inte göra det själv.Saknar en App för att se hockeys målserivce, Några tips?
Mobilbank?
Apropå appar såg att det finns en Nokia N8 facebook app, för att ställa frågor om telefonen.
Den N8 Facebooksidan har nästan 100000 medlemmar.
Redigerat av Unregistered31511, 31 December 2010 - 16:53.
Postad 31 December 2010 - 19:00
Du kan prova att göra detta men varnar dig för att om du inte följer instruktionen helt eller inte förstår allt så kan det gå åt skogen! (jag har inte svenskt windows så jag vet inte vad sakerna heter på svenska tyvärr)Installerade uppdateringen till Nokia Ovi-Suite, nu hittas inte telefonen! Det står "Ändra usb-läget till Ovi Suite" , men den står redan inställd på det!
1. Koppla bort din telefon från datorn!
2. Avinstallera allt Nokia!
3. Gå till Control Panel\System and Security\System\Advanced System Settings\Enviroment Variables\System variables\New
Variable name: DevMgr_Show_NonPresent_Devices
Variable value: 1
OK, OK, OK
4. Nu startar du Device Manager eller Enhetshanteraren som det heter på svenska
5. I menyn på Device Manager välj View/Show hidden devices. Nu kan du se enheter som inte längre finns kopplade till din dator. Välj Uninstall på allt som är "dimmat", alltså lite svagare än andra enheter, tex har du säkert under "Disk Drives" diskenheter som inte längre är kopplade till datorn, ta bort allt sånt under varje kategori. Välj även "Delete the driver software for this device" där det finns som val.
6. Radera alla Nokiasaker i C:\Users\USERNAME\AppData\Local\ (Nokia, NokiaAccount, etc)
samt i C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\ (Nokia, Nokia Ovi Suite, PC Suite etc)
samt i C:\ProgramData\ (Nokia, NokiaInstallerCache, PC Suite etc)
(dessa sökvägar gäller Vista och senare, för tidigare versioner av windows gäller andra sökvägar som "Documents and Settings" etc, hur som helst så tar nedanstående bort det mesta också)
7. Ladda hem och kör:
http://www.filehippo...wnload_ccleaner
samt
http://www.nokia.se/...c-suite-cleaner
8. Starta om både telefon och dator.
9. Installera Ovi Suite, koppla INTE in din telefon förrän installationen vill att du gör detta.
Funkar det inte nu ligger felet i telefonen. Du kan tex prova att ta bort mappen 10208913 i ./Private på telefonen. Eller så fabriksåterställer du den. Men det kan orsaka andra problem som du säkert sett i denna tråd.
Lycka till!
Postad 01 January 2011 - 10:49
Har inte tagit tillräckligt många kort för att veta hur ofta jag får dessa "defekter" i korten men uppskattningsvis över hälften av dem.
Försöker jag ta fler kort för att försöka få ett vettigt så blir det likadant, så det är inte så att det bara blir ett random då och då.
Någon som har upplevt något liknande?
Edit: Hittade i en tråd angående c905 detta:
'Precis, detta ORB fenomen verkar vara ganska vanligt förekommande hos c905 ägare.
Detta fenomen blir allt vanligare på kompakta kameror inte bara mobiler.
Det beror på att en stark blixt sitter för närma linsen. Det blir då för liten vinkel mellan blixt och lins
och detta ska då göra att dessa fenomen kan synas. Men som sagt detta är inget som fel/trasigt. '
Så jag antar att det inte är något galet med mobilen trots allt, men vad tråkigt att det skall bli så, har aldrig upplevt det på min gamla kompaktkamera.
Bifogad fil(er)
Redigerat av davjac84, 01 January 2011 - 11:02.
Postad 01 January 2011 - 11:36
Postad 01 January 2011 - 13:40
Har en fråga angående kamerafunktionen i min N8. Har tagit lite bilder då och då sedan jag fick den, men har ett bekymmer. Ibland när jag tar kort med blixt så så får jag cirklar lite varstans i kortet, istället för att jag skall försöka förklara närmare så kan ni ta en titt på bilden nedan
Korten har tagits med allt ställt i auto, 12MP, många kort blir väldigt gryniga men det är nog så enkelt att när jag kör auto och det är dåliga ljusförhållanden så dras ISO-talet upp till max.
Har inte tagit tillräckligt många kort för att veta hur ofta jag får dessa "defekter" i korten men uppskattningsvis över hälften av dem.
Försöker jag ta fler kort för att försöka få ett vettigt så blir det likadant, så det är inte så att det bara blir ett random då och då.
'Precis, detta ORB fenomen verkar vara ganska vanligt förekommande hos c905 ägare.
Det beror på att en stark blixt sitter för närma linsen. Det blir då för liten vinkel mellan blixt och lins
och detta ska då göra att dessa fenomen kan synas. Men som sagt detta är inget som fel/trasigt. '
Så jag antar att det inte är något galet med mobilen trots allt, men vad tråkigt att det skall bli så, har aldrig upplevt det på min gamla kompaktkamera.
Säker på att det inte är smuts på linsen? Kan lätt bli sådär då, har jag märkt
Postad 01 January 2011 - 14:07
Säker på att det inte är smuts på linsen? Kan lätt bli sådär då, har jag märkt
Det är inget smuts inte, men det är som du säger lätt hänt att man får smuts på linsen och korten blir dåliga. Men jag har varit noga med att rengöra för att vara säker på att det inte är det.
Postad 01 January 2011 - 14:25
Har en fråga angående kamerafunktionen i min N8. Har tagit lite bilder då och då sedan jag fick den, men har ett bekymmer. Ibland när jag tar kort med blixt så så får jag cirklar lite varstans i kortet, istället för att jag skall försöka förklara närmare så kan ni ta en titt på bilden nedan
Korten har tagits med allt ställt i auto, 12MP, många kort blir väldigt gryniga men det är nog så enkelt att när jag kör auto och det är dåliga ljusförhållanden så dras ISO-talet upp till max.
Verkar som du har för hög ljuskänslighet inställd, vanligt fenomen på kompaktkameror.
Så att "kameran ser bättre än du" och där av kommer partiklar i luften med.
Inget konstigt alls, gammla kompaktkameror är bättre än nya då tekniken inte var "för bra"
Testa bättre ljusättning för bilden lägre isotal och kanske lite färre megapixels och du har bättre bilder.
Känner du inte för det är det nog Photoshop som gäller.
Postad 01 January 2011 - 16:25
Verkar som du har för hög ljuskänslighet inställd, vanligt fenomen på kompaktkameror.
Så att "kameran ser bättre än du" och där av kommer partiklar i luften med.
Inget konstigt alls, gammla kompaktkameror är bättre än nya då tekniken inte var "för bra"
Testa bättre ljusättning för bilden lägre isotal och kanske lite färre megapixels och du har bättre bilder.
Känner du inte för det är det nog Photoshop som gäller.
Tack för tipset! Skall testa lite olika inställningar och se om jag märker skillnader.
Postad 01 January 2011 - 18:27
Postad 01 January 2011 - 22:26
Installerade uppdateringen till Nokia Ovi-Suite, nu hittas inte telefonen! Det står "Ändra usb-läget till Ovi Suite" , men den står redan inställd på det!
Hade exakt samma problem när jag köpte min N8,men så en dag utan att jag gjorde nåt så funkade allt utan problem. Konstigt. Men jag hade inga andra drivrutiner installerade heller.
Nåt jag däremot känner e lite dåligt med min N8 är batteritiden,jag ringer typ aldrig,smsar gör jag ganska normalt. Surfar gör jag lite då o då under dagen och ändå så måste jag ladda varje dag ganska ofta. Ok när jag spelar spel mycket och sms osv,då kan jag förstå,men som tex igår (nyårsafton) då var den fulladdad på morgonen och på natten när jag kom hem vid fyratiden då var den nere i en plupp. Då har jag verkligen inte använt den alls mycket.
Och jag kan nämna att inga program varit igång av misstag. Men fortfarande gillar jag min N8. Det ska krävas mycket att jag ska ogilla den. Har nu oxå fått chansen att prova gpsen,funkar klockrent.
Postad 01 January 2011 - 23:38
Blir dessa "ringar på många utav mina kort också tyvär.
Men jag stör mig faktiskt mer på att korten blir ju oftast väldigt dåliga.
Det jag har att jämföra med är min gamla Satio som jag upplever att korten blev mycket bättre med och den var heller inte lika känslig för om man råkade röra lite på mobilen när man knäppte.
Vette skjutton om det är någon inställning som inte står rätt till (har inte ändrat något från när jag fick den) utan kör den i auto läge 9 mpix. Men jag lyckas inte hitta något som verkar galet.
Och det är ju bara att titta på kortet som du la upp, väldigt dåligt om du frågar mig, alldeles för grynigt och suddigt.
Är väll bara till att hoppas att den stora kommande uppdateringen löser detta på något vis, annars blir jag grymt besviken.
Men någon kanske har något tips?
Postad 02 January 2011 - 01:14
Nej det verkar tyvärr inte gå; " Ta bort HDMI-kabeln innan videoinspelning" står det då man försöker. Det går dock att ta ett vanligt foto med kabeln i. Tar man då på tvskärmen får man en sån där rolig bild man såg i barnböckerna ibland när man var liten. En bild som bara blir mindre och mindre och aldrig försvinnerÄr det nån som vet om man kan filma en tv skärm om man anslutit N8:an till den.
Postad 02 January 2011 - 09:30
davjac84//
Blir dessa "ringar på många utav mina kort också tyvär.
Men jag stör mig faktiskt mer på att korten blir ju oftast väldigt dåliga.
Det jag har att jämföra med är min gamla Satio som jag upplever att korten blev mycket bättre med och den var heller inte lika känslig för om man råkade röra lite på mobilen när man knäppte.
Vette skjutton om det är någon inställning som inte står rätt till (har inte ändrat något från när jag fick den) utan kör den i auto läge 9 mpix. Men jag lyckas inte hitta något som verkar galet.
Och det är ju bara att titta på kortet som du la upp, väldigt dåligt om du frågar mig, alldeles för grynigt och suddigt.
Är väll bara till att hoppas att den stora kommande uppdateringen löser detta på något vis, annars blir jag grymt besviken.
Men någon kanske har något tips?
Kan bara hålla med dig, har inte tagit allt för många kort men verkar som att många kort blir dåliga. Det jag har gjort nu är att jag valt användardefienerat fotoläge och ställt ner ljuskänsligheten till låg, skall testa det ett tag och se hur det blir.
Bilder som tas komprimeras ju ofantligt mycket, det kan säkert också påverkar kvalitén mycket. Förhoppningsvis fixar dom det framöver så att man åtminstone kan välja om det skall göras eller inte.
Postad 02 January 2011 - 10:25
Finns det några andra bra forum opå svenska som behandlar symbian?
Gillar min telefon skarpt kommer från Android och det känns som att komma
från fänglset ut i friheten. Hade samma tjänsla när jag gick från Iphone till N900.
Frågan är väl bara hur kunde jag gå från N900 till Android.
Postad 02 January 2011 - 10:56
några utomhusbilder i varierande förhållandeNågon som kan lägga upp lite utomhusbilder tagna me fånen?
20101120148.jpg 1.76MB
0 Antal nerladdningar
20101225214.jpg 2.13MB
0 Antal nerladdningar
20110101236.jpg 1.26MB
0 Antal nerladdningar
20101016069.jpg 1.16MB
0 Antal nerladdningar
Postad 02 January 2011 - 11:00
jävligt irriterande. kunde inte hitta nån inställning i ovi maps iaf för det. måste man göra det under de vanliga display-inställningarna eller? jag har ingen billaddare ännu, man kanske måste ha det för att ha igång skärmen hela tiden?
Postad 02 January 2011 - 11:01
Kopplade in dom i datorn nyss, för att lyssna på Spotify. Gav upp efter en och en halv låt, det var brusigt och allmänt dåligt ljud.. Annars är dom väl okej med telefonen men inte mer än så. Först när jag provade med datorn som jag verkligen reagerade..
Ovi Suite 3.0 är ute ur beta och finns som uppdatering om man söker under verktyg>programuppdateringar. Funkar fint för mig men jag verkar vara ganska ensam om att inte ha några problem med Ovi Suite har jag märkt
Konstigt, jag hittar inga programuppdateringar..
Postad 02 January 2011 - 11:19
när jag använder navigatorn, har laddat ner 3.06, hur får jag skärmen att inte släcka sig hela tiden?
jävligt irriterande. kunde inte hitta nån inställning i ovi maps iaf för det. måste man göra det under de vanliga display-inställningarna eller? jag har ingen billaddare ännu, man kanske måste ha det för att ha igång skärmen hela tiden?
Klicka på Verktyget - Navigering - Bakgrundsbelysning - Alltid på
Postad 02 January 2011 - 11:25
ahh, hittade det precis. måste ha varit blind. eller bara lite lurad att det stod "optimized" så jag trodde det var nått annat skit. har min tele på engelska mest för att jag alltid är van att ha menyer osv på engeskal, hittar fan inte i de svenska omskrivningarna iblandKlicka på Verktyget - Navigering - Bakgrundsbelysning - Alltid på
nåja, nu funkar det iaf
Postad 02 January 2011 - 12:48
Såg nu också att de blir lika illa när jag lägger in dom på datorn också hmm..
Har allt inställt på Auto.. kanske ska sänka ISO manuellt till låg.
Redigerat av michaelvecel, 02 January 2011 - 12:50.
Postad 02 January 2011 - 14:43
Postad 02 January 2011 - 17:47
Ytterligare en fråga: Vilka program använder ni, menar vad skall man se till att installera?
-Internet Radio (nokia saga)
Pixelpipe (betalabs),
panorama,
sms preview,
joikuspot,
screensnap,
Postad 02 January 2011 - 18:40
-Internet Radio (nokia saga)
Pixelpipe (betalabs),
panorama,
sms preview,
joikuspot,
screensnap,
Instämmer med ovansående, plus:
Opera Mobile
Quickoffice
True Caller
Google maps
Ndrop (Dropbox)
Spotify
Sports-tracker
Offscreen Converter touch
Mobile Documents ser riktigt lovande ut också!
Postad 02 January 2011 - 22:03
tycker den inbyggda spelarn är rätt kass för att den tar alla ljudfiler på telefonen å lägger i bibloteket å när man sen väljer blanda så spelar den ju upp ringsignaler å spår från talböcker rätt offta.
Postad 02 January 2011 - 23:09
några utomhusbilder i varierande förhållande
20101016069.jpg 1.16MB 0 Antal nerladdningar
Såg ganska okej ut, har du fett på linsen på den bilden som visas tro till höger?
När jag laddar upp bilder till typ Facebook antingen via Social eller pixelpipe så blir bilderna ganska gryniga, någon som vet varför? I telefonen är dom kanonbra!
Har allt inställt på Auto.. kanske ska sänka ISO manuellt till låg.
Använd så lite iso som möjligt, bilderna i mobilen ser bra ut endast eftersom dem visas på en liten skärm, förminska bilderna i datorn till den storlek du behöver så ser dem bättre ut.
Redigerat av Johanpixels, 02 January 2011 - 23:12.
Postad 03 January 2011 - 00:06
Postad 03 January 2011 - 01:16
Såg ganska okej ut, har du fett på linsen på den bilden som visas tro till höger?
Använd så lite iso som möjligt, bilderna i mobilen ser bra ut endast eftersom dem visas på en liten skärm, förminska bilderna i datorn till den storlek du behöver så ser dem bättre ut.
Shiet trodde jag köpt en kameramobil
Men faktiskt blir kvalitén USEL på Facebook av någon anledning, gjorde en riktig jämförelse nyss. La in en bild via USB på datorn, sen skicka jag upp samma bild till fejjan via "social" och skillnaden är ENORM..
Tråkigt att det är så. Får väl börja ladda upp via usb igen då. Men rätt smidigt om man tar en partybild och vill slänga upp direkt från där man är.
Postad 03 January 2011 - 04:07
Min far har köpt en Nokia N8 i Hongkong för några dagar sedan. Han är helt tekniskt handikappad så ansvaret för att få igång nallen ligger på mig.
Några frågor jag har då jag är helt ny på nokia telefoner....
Finns det möjlighet att få telefonen på svenska, finns bara engelska och kinesiska just nu??
Sen när jag går in på OVI storen så finns det typ bara kinesiskt skit där, kan det bero på att vi just nu är i kina ( Inte Honkong) ??
Finns det typ appar som aftonbladet och sånt eller är det enbart för android och apple ?
tacksam för svar
Postad 03 January 2011 - 13:00
Såg denna video på youtube: http://www.youtube.c...h?v=voBQjz0IhX4 och blev förskräckt över hur ofta filmen Avatar hackar. Kolla tex vid 17sec, 42 sec och 47 sec, då stannar filmen till och det kommer upp någon text för ett ögonblick. Är detta representativt för N8 eller är det fel på killens film?
Postad 03 January 2011 - 17:52
Mediaspelaren?
Såg denna video på youtube: http://www.youtube.c...h?v=voBQjz0IhX4 och blev förskräckt över hur ofta filmen Avatar hackar. Kolla tex vid 17sec, 42 sec och 47 sec, då stannar filmen till och det kommer upp någon text för ett ögonblick. Är detta representativt för N8 eller är det fel på killens film?Är sugen på denna men tveksam då jag skall använda den för film divx och mkv 720p.
jag skulle gissa på dåligt omkodad film
Postad 03 January 2011 - 22:57
Verkar finnas en app för NHLSaknar en App för att se hockeys målserivce, Några tips?
Mobilbank?
Postad 04 January 2011 - 06:54
Japp, hoppas det finns någon som kan knåpa ihop en för Elitserien det hade varit toppen.
Postad 04 January 2011 - 10:12
Såg denna video på youtube: http://www.youtube.c...h?v=voBQjz0IhX4 och blev förskräckt över hur ofta filmen Avatar hackar. Kolla tex vid 17sec, 42 sec och 47 sec, då stannar filmen till och det kommer upp någon text för ett ögonblick. Är detta representativt för N8 eller är det fel på killens film? Är sugen på denna men tveksam då jag skall använda den för film divx och mkv 720p.
jag skulle gissa på dåligt omkodad film
Har du testat 720p mkv? Flyter de fint?
Postad 04 January 2011 - 10:24
har mer eller mindre bestämt mig för att köpa en N8, frågan är bara om man kan förvänta sig någon prisändring den närmaste månaden. Förra året när jag köpte en N97 Mini vid den här tidpunkten så sjönk ju priset ca 500 SEK bara veckan efter, det var ju lite surt.
Vad tror ni, kan t.ex. någon av kommande modeller(E7) påverka priset på N8 i någon riktning?
Redigerat av Unregistered688a5712, 04 January 2011 - 10:25.
Postad 04 January 2011 - 10:38
Mediaspelaren?
Såg denna video på youtube: http://www.youtube.c...h?v=voBQjz0IhX4 och blev förskräckt över hur ofta filmen Avatar hackar. Kolla tex vid 17sec, 42 sec och 47 sec, då stannar filmen till och det kommer upp någon text för ett ögonblick. Är detta representativt för N8 eller är det fel på killens film? Är sugen på denna men tveksam då jag skall använda den för film divx och mkv 720p.
Har du testat 720p mkv? Flyter de fint?
nej nej bara när jag och en vän såg på en film på 720p mkv så flöt det fint
men då är det ju inte smart att multi-taska för man vill CPU:en fokusera på filmen
Postad 04 January 2011 - 10:48
Det har redan gått ner från ca 4200:- till nu 3900:- som billigast . Men visst priset kan möjligen vara lite lägre om en månad, och ännu lägre om ett halvår. Brukar vara så med elektronik. Nej jag tror inte E7 kommer påverka, precis som C7 och C6-01 inte heller påverkade något på N8.Tjena,
har mer eller mindre bestämt mig för att köpa en N8, frågan är bara om man kan förvänta sig någon prisändring den närmaste månaden. Förra året när jag köpte en N97 Mini vid den här tidpunkten så sjönk ju priset ca 500 SEK bara veckan efter, det var ju lite surt.
Vad tror ni, kan t.ex. någon av kommande modeller(E7) påverka priset på N8 i någon riktning?
Ser nu att 3900:- är N8 på REA. Dessutom med engelskspråkiga menyer (import antagligen).
Redigerat av Unregistered31511, 04 January 2011 - 11:19.
Postad 04 January 2011 - 10:58
Det tror jag inte, E7 är så mycket dyrare att den knappast påverkar, dessutom tilltalar de olika kunder, då den ena har tangentbord och den andra har bäst kamera.Vad tror ni, kan t.ex. någon av kommande modeller(E7) påverka priset på N8 i någon riktning?
Jag tror inte priset generellt kommer gå under 3900:- de närmaste två månaderna, N8 har funnits i alla de fyra färgerna (silver, lime, aqua, dark) i lager (utanför Nokia) i mindre än en månad, det har varit återkommande brist på den i många butiker, marknaden är knappast mättad. Den femte färgen, koppar, finns ännu inte i svenska butiker, men det lär knappast påverka priset på de andra.
För att priset ska sjunka mer så krävs det nog att Nokia sänker det först, vilket de inte behöver. Här är min gissning från i somras angående priset, det pekar på 4070:-, ett pris som N8 fortfarande inte har landat på i de flesta affärer tack vare oväntat stor global efterfrågan.
Jag jämförde N8 med tre andra modellers rekommenderade pris samt rådande pris då första omdömet dök upp på prisjakt.
N8: €370
Jämfört med -
N97: 370 / 550 x 6000 = 4036 kr
N900: 370 / 500 x 5500 = 4070 kr
N97 Mini: 370 / 450 x 5000 = 4111 kr
Inledningsvis lär den nog kosta under 4500 kr, framförallt med tanke på den höga konkurrensen. Om N8 skulle ha lika lite konkurrens som N95 hade vid lanseringen så hade butikerna lätt kunnat lägga på 500:- (för att inte tala om vad Nokias pris skulle vara..) men nu är det ju inte så..
Postad 04 January 2011 - 14:01
Postad 04 January 2011 - 14:13
Till er som spelar mkv i n8: Hur fasiken hittar ni en 720p mkv film som är under 4gb, eller va det nu är som minnesformatet i telefonen stöder? Eller hur går ni till väga för o få in en ”hd” film?
Antingen lägger du in avsnitt av serier, de brukar vara väldigt små, eller så delar du upp filmerna. Tror det finns guider på det tidigare i den här tråden
Vet någon om det är någon update på gång närmsta tiden? Vet att det kommer en i februari, men ingen innan det?
Postad 04 January 2011 - 14:48
Antingen lägger du in avsnitt av serier, de brukar vara väldigt små, eller så delar du upp filmerna. Tror det finns guider på det tidigare i den här tråden
Vet någon om det är någon update på gång närmsta tiden? Vet att det kommer en i februari, men ingen innan det?
Jag tycker videospelaren suger
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?