Ok, var rätt extremt när jag spelat i kanske 20 min, då lät det som mest. Upplever också att ljudet på rösterna är osynkade i mellansekvenserna samt att rösterna i övrigt är lågt inspelade, går knappt att höra vad de säger från centerhögtalaren. Något ni har upplevt?Min lät en del i början också när jag startade killzone. Spelet installeras ju bara lite innan du kan sätta igång att spela och sen fortsätter installationen medans du spelar. För sedan efter ett tag lugna den ner sig. Nu när jag startar killzone går den upp lite i varv när killzone startas upp sen lugnar den ner sig och är tyst.
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 13 December 2013 - 13:56
Postad 13 December 2013 - 13:58
Ok, var rätt extremt när jag spelat i kanske 20 min, då lät det som mest. Upplever också att ljudet på rösterna är osynkade i mellansekvenserna samt att rösterna i övrigt är lågt inspelade, går knappt att höra vad de säger från centerhögtalaren. Något ni har upplevt?
Känner inte igen det heller.
Har lirat 2 timmar i sträck utan problem.
Ja, förutom att jag suger en del...och min owl är full och Vindögd!
Postad 13 December 2013 - 14:02
De släppte ca 80 st KZ Bundles imorse.
Jag kom dit ca 09:55 och 10:15 klev jag ut med ett PS4 KZ Bundle, FIFA14, BF och en extra handkontroll!
Detta mycket tack vare deras utomordentligt duktiga personal och skapligt vassa armbågar
Tyvärr var jag tvungen att åka till jobbet och ikväll är det julbord
Kommer bli en sen natt..
Postad 13 December 2013 - 14:19
Läste någonstans att man kan med lite tur åtgärda "problemet" genom att gå in på Safe mod och välja att återinstallera programvaran.inte en 100% lösning men har tydligen funkat för vissa.Fick hem min Killzone-bundle igår, PS4an är Kinatillverkad. Noterate rätt snart efter det att jag startat Killzone att fläkten drar igång så pass mycket att den faktiskt överöstar hemmabiosystemet. Liknar lite ljudet från ett jetplan och lugnande inte ner sig förns jag startade om PS4an. Påminner om min gamla Xbox360 som efter fyra år började låta väldigt mycket för att efter några minuters spelande få red ring of death. PS4an står i samma möbel som min relativt nya Xbox360 (som jag aldrig har haft liknande problem med) så luftflödet ska inte vara några problem. Är det någon som har liknande problem och vad har ni isånafall gjort åt det? Känns inte som att en ny konsol år 2013 ska bete sig så. Tacksam för svar.
Postad 13 December 2013 - 14:42
Postad 13 December 2013 - 14:49
Jag har fortfarande inte fått någon uppdatering. Har mailat dem och frågat hur det egentligen står till.
Mvh
Postad 13 December 2013 - 14:51
beställde du din idag?
Jag har fortfarande inte fått någon uppdatering. Har mailat dem och frågat hur det egentligen står till.
Mvh
Beställde runt 10.45 idag, då det fortfarande fanns 100+ i lager.
Postad 13 December 2013 - 14:55
Ähh, skriv vad du tänker...Intressant jag la in min beställning den 2:a
Postad 13 December 2013 - 14:55
Hoppas bara dagens datum inte påverkar konsolens funktion. ..fan om man får en till som är paj!.
Edit: fick samma mail. Trots att det fortfarande står att den är skickad..upp som en sol,ner som en pannkaka
Redigerat av Fahla, 13 December 2013 - 15:05.
Postad 13 December 2013 - 15:00
Jag fick min orderbekräftelse 10:50
"Hej,
Idag hade vi ett litet antal Playstation 4 med Killzone tillgängliga. Tyvärr har dock efterfrågan varit långt högre än tillgången, med extremt tryck på beställningarna. Vad gäller din order kommer vi tyvärr inte kunna leverera, vilket känns extremt tråkigt för oss. Ordern makuleras nu och pengarna återförs snarast. Vi har gjort allt i vår förmåga för att säkerställa högsta möjliga tillgång på Playstation 4, och det känns mycket tråkigt att vi nu måste lämna det här beskedet.
Som en kompensation har vi lagt in en personlig rabatt på 10% på hela sortimentet (allt från kylskåp till DVD-filmer) som gäller order du lägger fram till jul. Rabatten dras automatiskt och är enbart aktiv när du är inloggad. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller om något känns oklart.
Vänliga hälsningar,
Hans
Electroworld.se"
Postad 13 December 2013 - 15:01
Jag valde ej expressfrakt denna gången. För vi behövde inte ha den på måndag, men gärna nästa vecka var ju tanken...säg inte att det är det som avgör.
10:44 fick vi bekräftningsmejlet.
Redigerat av Unregistered1384, 13 December 2013 - 15:02.
Postad 13 December 2013 - 15:02
Men eftersom det inte gick att beställa senare, borde ju alla få nu som fått beställningsbekräftelse på KZ bundeln innan dom tog slut?
Postad 13 December 2013 - 15:02
Även pengarna är återbetalda nu. Det var det.
Redigerat av Herr Herre, 13 December 2013 - 15:04.
Postad 13 December 2013 - 15:03
Ähh, skriv vad du tänker...
Tjena
hänger inte riktig med. Du menar att jag skall utrycka mig lite mer ofint?
Postad 13 December 2013 - 15:04
Jag fick precis ett mail från Electroworld att min order cancellerats och att pengarna skulle återbetalas.
Jag fick min orderbekräftelse 10:50
"Hej,
Idag hade vi ett litet antal Playstation 4 med Killzone tillgängliga. Tyvärr har dock efterfrågan varit långt högre än tillgången, med extremt tryck på beställningarna. Vad gäller din order kommer vi tyvärr inte kunna leverera, vilket känns extremt tråkigt för oss. Ordern makuleras nu och pengarna återförs snarast. Vi har gjort allt i vår förmåga för att säkerställa högsta möjliga tillgång på Playstation 4, och det känns mycket tråkigt att vi nu måste lämna det här beskedet.
Som en kompensation har vi lagt in en personlig rabatt på 10% på hela sortimentet (allt från kylskåp till DVD-filmer) som gäller order du lägger fram till jul. Rabatten dras automatiskt och är enbart aktiv när du är inloggad. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller om något känns oklart.
Vänliga hälsningar,
Hans
Electroworld.se"
Nej! Så får det ju inte bli! avbokade 2 från webhallen efter bekräftelse från EW, för att få innan jul!
Postad 13 December 2013 - 15:07
Är den tyst även om du spelar Killzone i 20-30 min?
ville bara chima in på att min är tyst med.. står ovanpå möbel, helt fritt runtomkring, enbart spinup på läsaren hörs, inte hört fläkten.
Postad 13 December 2013 - 15:08
Postad 13 December 2013 - 15:22
Kan vara så att allas beställningar makuleras även om det står "skickad".
Postad 13 December 2013 - 15:28
Allt verkar fungera som det är...beställde Battlefield 4 oxå =) Har man lite å spela ett tag =)
Undrar en grej...ska inte konsolen stå helt "plant" när den står ner? Min vickar liksom...eller är det för att luft ska komma under?
Postad 13 December 2013 - 15:30
Postad 13 December 2013 - 15:31
Det var väl något dom gjort för att den skall se snyggare ut i vertikalt läge...Har fått min killzone bundle igår från Electroworld!
Allt verkar fungera som det är...beställde Battlefield 4 oxå =) Har man lite å spela ett tag =)
Undrar en grej...ska inte konsolen stå helt "plant" när den står ner? Min vickar liksom...eller är det för att luft ska komma under?
Postad 13 December 2013 - 15:34
Postad 13 December 2013 - 15:35
Har fått min killzone bundle igår från Electroworld!
Det sitter tre gummisprintar under konsolen vilket gör att den går att "vicka", du kan ta bort dem så står den helt plant.
Postad 13 December 2013 - 15:36
Postad 13 December 2013 - 15:41
När jag pratade med Electroworld innan och under då KZbundeln lanserades, sa supporten att det hade blivit ett tekniskt fel med sidan och att KZ paketet hade kommit upp av misstag av automatik för att det var releasedag.
Kan vara så att allas beställningar makuleras även om det står "skickad".
Mailade och fråga om bägge mina beställningar kom med... fick svar att ena kom med, så tror inte alla makuleras...
Det är påfrestande att utsättas för denna stress, varje gång man tror sig ha en konsol så slinker de mellan fingrarna. Jag har dock inte fått något mejl från Electroworld ännu, hoppas jag får min!
Ja... fast tycker nästan det är mer stressande när man jagar för andras räkning...
Postad 13 December 2013 - 15:42
Men nyss kom det ytterligare ett mail där dom makulerar ordern...
Dra åt ****!
Postad 13 December 2013 - 15:46
Orderstatus: Reserverad
Leveransstatus: Skickad
men nu har jag:
Orderstatus: Skickad
Leveransstatus: Skickad
Det ändrades 1h efter mailet kom.
Någon som beställt idag som fått kollinummer?
Postad 13 December 2013 - 15:49
Det sitter tre gummisprintar under konsolen vilket gör att den går att "vicka", du kan ta bort dem så står den helt plant.
Tack! Men tror jag låter dom sitta kvar...borde ju ha nån funktion...(annat än att vara snyggt när det står i vertikalt läge!)
Postad 13 December 2013 - 15:53
Har fortfarande status skickad.
En san fredagen den 13:e!!.
Postad 13 December 2013 - 15:53
http://www.amazon.fr...-2&keywords=ps4
Uppdaterat: Slut, tydligen populär i Frankrike också.
Redigerat av Zebra, 13 December 2013 - 16:19.
Postad 13 December 2013 - 15:55
Tack! Men tror jag låter dom sitta kvar...borde ju ha nån funktion...(annat än att vara snyggt när det står i vertikalt läge!)
ja funktionen att släppa in luft under konsolen så den kyls ner lite bättre
att ta bort dem är bara dumt, bättre att sätta en liten möbeltass eller liknande på andra sidan om man stör sig på att den vickar när man trycker på den....
Postad 13 December 2013 - 15:59
Hoppas inte det var ett rutin svar...
Hej Viktor!
Posten har ingen distribution på lördagar när det gäller paket så din order kommer packas idag och skickas på söndag för att nå dig på förhoppningsvis på måndag.
Med vänlig hälsning / Kind regards
Jimmie
Electroworld.se
Postad 13 December 2013 - 16:08
Men hur kan ett tekniskt fel göra så att en order får statusen skickad, trode det var en mänsklig faktor som registrera paketen.
Har fortfarande status skickad.
En san fredagen den 13:e!!.
Känns som det borde vara en mänsklig faktor.
Skulle va intressant och se ifall någon får kollinummer att följa, borde komma när som helst då posten registrerar första stoppet vid 18-tiden.
Postad 13 December 2013 - 16:08
Säker på det? Finns inget luftintag under, tror snarare att de fyller någon funktion när man kopplar på ett vertical stand.ja funktionen att släppa in luft under konsolen så den kyls ner lite bättre
att ta bort dem är bara dumt, bättre att sätta en liten möbeltass eller liknande på andra sidan om man stör sig på att den vickar när man trycker på den....
Postad 13 December 2013 - 16:11
Jag är ju bara 36 (37 på söndag) jag har också ps3 spel som väntar men tänkte även jag på barnen och lego super heroes och kameran. Äldsta sonen älskar kamera spelen till ps3, men kameran är så risig till ps3:an.Bättre det än att den samlar damm hos en 40åring som mig som har för många ps3 kvar att spela igenom.
Men så fort uncharted, ratchet and clank, gta eller gran turismo släpps så tusan
Lite surt dock att ungarna får köra skylanders o lego super heroes julklapparna i ps3 version.
Erkänner att man själv vill spela AA och BF
Postad 13 December 2013 - 16:30
Orderstatus: Reserverad
Leveransstatus: Under behandling
Jag valde expressfrakt
Postad 13 December 2013 - 16:33
Postad 13 December 2013 - 16:36
Nu säger Electroworld att vi som inte fick i detta utskick har förtur på nästa leveransomgång, när den nu kommer.
Vart säger dom det?
Postad 13 December 2013 - 17:24
Postad 13 December 2013 - 17:28
Står fortfarande att den är skickad för mig
Postad 13 December 2013 - 17:32
Alla ordrar är stoppade i datum+tidsordning när dessa kom in. En del senare ordrar står felaktigt som skickade men detta stämmer inte. Det är dom ordrarna som stoppats manuellt av oss som tyvärr fick denna status på webbsidan. Dom är dock inte skickade.
Med vänlig hälsning / Kind regards
Jimmie
Electroworld.se
Förstår inte riktigt vad som kan gått fel. De har ett antal på lager, när beställningar görs alternativt läggs i kundkorgen görs det ju transaktioner mot databasen. Antingen suger deras system eller så har någon matat in fel antal i lager.
Redigerat av Unregistered1384, 13 December 2013 - 17:36.
Postad 13 December 2013 - 17:34
Postad 13 December 2013 - 17:46
Skulle va intressant att veta när brytpunkten var?.
La min order 10:43 idag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
28 bilder
93 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?