Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 november 2008 - 14:06

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Testade också tptest precis!
Kom upp i 3400kb, är på jobbet med tjocka betongväggar runt mig(sprängsäkert rum).
Helt ok!

Surfade in på www.youtube.com via Opera mini och kommer då till youtube mobil och det vill jag ju inte
då kvaliten på klippen är riktigt risiga.
Hur kommer detta sig?
Vill ju till vanliga youtube.com

Postad 09 november 2008 - 14:12

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Testade att gå in på tptest.se/mobil och fick 754kbit/s

/Melone

Ok... vad körde du för uppkoppling då? Turbo3g eller Wifi?

Det är inte superbra hastighet, men ungefär det dubbla från vanlig 3g.
Testa lite olika tider på dygnet och se till att du har ett par pluppar HSDPA-täckning.
Jag är just nu nån mil utanför Gävle och har bara två pluppar.. kom upp i 460kbit på första försöket och sen när jag uppdaterade sidan fick jag 1225kbit, sen 1322kbit och sista testet 1189kbit.

Helt ok för att inte vara i en storstad och att inte ha så bra täckning.

Med Wifi jag har här fick jag 3575kbit. Vilket är rätt ok då det bara är en 5mbit-lina..

//Joel

Testade också tptest precis!
Kom upp i 3400kb, är på jobbet med tjocka betongväggar runt mig(sprängsäkert rum).
Helt ok!

Surfade in på www.youtube.com via Opera mini och kommer då till youtube mobil och det vill jag ju inte
då kvaliten på klippen är riktigt risiga.
Hur kommer detta sig?
Vill ju till vanliga youtube.com

Finns en länk från sidan du kommer in till som heter "Visa Skrivbordsversion".

Klicka på den så kommer du till "riktiga Youtube". Men du kommer nog inte kunna kolla på några klipp. Jag har inte fått Flash-video att funka i allafall.

//Joel

Postad 09 november 2008 - 14:53

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Testa lite olika tider på dygnet och se till att du har ett par pluppar HSDPA-täckning.
Jag är just nu nån mil utanför Gävle och har bara två pluppar.. kom upp i 460kbit på första försöket och sen när jag uppdaterade sidan fick jag 1225kbit, sen 1322kbit och sista testet 1189kbit.

Med Wifi jag har här fick jag 3575kbit. Vilket är rätt ok då det bara är en 5mbit-lina..

//Joel

Helt riktigt, det gick inte att kolla på videos med Opera mini på youtube!

Är det någon som har tankat ner och Installerat WinMobile Torrent?
Fungerar det bra ifs. ?

Finns en länk från sidan du kommer in till som heter "Visa Skrivbordsversion".

Klicka på den så kommer du till "riktiga Youtube". Men du kommer nog inte kunna kolla på några klipp. Jag har inte fått Flash-video att funka i allafall.

//Joel

Postad 09 november 2008 - 15:55

Gervais
  • Gervais
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
XperiaTweak v 1.9 - Ny version!

Tjenixen, har återigen uppdaterat min lilla applikation, denna gång till version 1.9:

New features:

+ Some LED illumination tweaks (the ability to change LED patterns for some of the most common notifications)

För screenshots och nedladdning, se min hemsida,www.cliffords.nu

Hoppas ni gillar't!

//Henke

Redigerat av Gervais, 09 november 2008 - 15:55.

Postad 09 november 2008 - 16:09

MapleDouglas
  • MapleDouglas
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Halloj... Tappade plötsligt kontakten helt med mitt 16GB minneskort på Xperian. Den fick inga fysiska smällar eller så, men jag gjorde en del operationer med den just då. Har provat att ta ut/sätta tillbaka det utan resultat. Fungerar dock med ett annat minneskort, vilket är lite oroväckande. Men det som inte fungerar är så gott som nytt, och borde inte stryka med så snabbt. Någon som har några förslag? Eller vet hur man kan formatera ett minneskort man inte får kontakt med? Kan det ha blivit något fel i filsystemet som gör att Xperian inte hittar det? Tack på förhand... /Lars

Postad 09 november 2008 - 16:20

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Halloj... Tappade plötsligt kontakten helt med mitt 16GB minneskort på Xperian. Den fick inga fysiska smällar eller så, men jag gjorde en del operationer med den just då. Har provat att ta ut/sätta tillbaka det utan resultat. Fungerar dock med ett annat minneskort, vilket är lite oroväckande. Men det som inte fungerar är så gott som nytt, och borde inte stryka med så snabbt. Någon som har några förslag? Eller vet hur man kan formatera ett minneskort man inte får kontakt med? Kan det ha blivit något fel i filsystemet som gör att Xperian inte hittar det? Tack på förhand... /Lars

Kan du koppla det till datorn och testa det där?

Postad 09 november 2008 - 16:36

MapleDouglas
  • MapleDouglas
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Kan du koppla det till datorn och testa det där?

Har ingen adapter, men jag provade att koppla Xperian till datorn i masslagringsläge, och Windows hittade inte heller kortet. Provade även just en Hard Reset av telefonen, men det gick inte heller. Ack... :)

Postad 09 november 2008 - 16:41

cYBeraX
  • cYBeraX
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Det där hände för mig när batteriet i kameran tog slut, jag höll på att föra över bilderna till datorn.
Minneskortet pajjade men jag fick ett nytt från Sandisk, dom hade 10års garanti och det gick under
garantin.

Postad 09 november 2008 - 16:45

MapleDouglas
  • MapleDouglas
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Det där hände för mig när batteriet i kameran tog slut, jag höll på att föra över bilderna till datorn.
Minneskortet pajjade men jag fick ett nytt från Sandisk, dom hade 10års garanti och det gick under
garantin.

Låter bra! Mitt var också Sandisk nämligen :) Kontaktade du dem direkt eller affären där du köpte kortet? Skaffade mitt från Webhallen...

Postad 09 november 2008 - 16:52

Gervais
  • Gervais
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

3. Kan jag synka mina kontakter från min dator till telefon? Jag har Windows XP Home Edition SP3 och kontakterna i Outlook Express eller Windows adressboken (6.00.2900.5512) (samma sak).
Tack för svar på förhand!

Finns säkert tredjepartsprogramvara för synkronisering mot Outlook Express/Windows Adressbok, men den medföljande programvaran klarar bara av fullversionen av Outlook.

Postad 09 november 2008 - 17:13

cYBeraX
  • cYBeraX
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Låter bra! Mitt var också Sandisk nämligen :) Kontaktade du dem direkt eller affären där du köpte kortet? Skaffade mitt från Webhallen...

Jag kontaktade butiken och dom fixade allt åt mig ..på nån dag hade jag ett nytt minneskort

Postad 09 november 2008 - 17:52

Unregistered2fc90cb8
  • Unregistered2fc90cb8
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Går det på nåt sätt att skapa mappar i inkorgon på SMS ? Typ som man har i mailkorgen?
Så om jag får ett SMS från XXX så hamanr det automatiskt i mappen för XXX

Får ju upp hantera mappar , men det är grå så man kan inte göra nåt där...

Postad 09 november 2008 - 17:54

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Går det på nåt sätt att skapa mappar i inkorgon på SMS ? Typ som man har i mailkorgen?
Så om jag får ett SMS från XXX så hamanr det automatiskt i mappen för XXX

Får ju upp hantera mappar , men det är grå så man kan inte göra nåt där...

Magicall fixar och mycket mer

Postad 09 november 2008 - 17:54

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Ska bli väldigt intressant att se om X1:an går att uppgradera till Windows Mobile 6.5 när det kommer ut!

Postad 09 november 2008 - 18:30

Zeaed
  • Zeaed
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Var kan man få tag på ett 16gb idag? Va i stan förra veckan på ett flertal "mobil" affärer och det enda de hade va 8gb

Antar det är att beställa från nätet?

Postad 09 november 2008 - 18:40

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Var kan man få tag på ett 16gb idag? Va i stan förra veckan på ett flertal "mobil" affärer och det enda de hade va 8gb

Antar det är att beställa från nätet?

Kolla här: https://www.prisjakt...kt.php?p=342678

Postad 09 november 2008 - 19:46

Melone
  • Melone
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

//Joel

Jag körde via Turbo3g... testade några gånger till sen och kom då på typ 1100.
Är det kast eller?

/Melone

Postad 09 november 2008 - 19:53

Claes K
  • Claes K
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är ny här så vi får se hur det går. Är det fler än jag som upptäckt att när man kör Googlemaps med Gps på så flyttar sig vägen på fel håll. Dvs. att i stället för att punkten rör sig framåt (upp på telefonen)så rör den sig bakåt när man kör. Finns det någon som vet om och hur man kan ändra detta. Det är ju otroligt störande.

Postad 09 november 2008 - 20:14

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Hur är batteritiden jämfört med SE p1 och p990?

Postad 09 november 2008 - 20:49

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Kan någon kommentera ljudinställningar? Finns det ngra sådana inställningar eller krävs det tilläggsprogram? Har lite problem med växling mellan högtalare, pluggade hörlurar och bluetooth. Skulle också vilja ha möjligheter till olika ljudbilder? Kanske skrivits om detta innan i så fall får ni ursäkta!

Hade P990 innan och tycker det där fanns bra möjligheter att välja vilken väg ljudet skulle gå.

Redigerat av ThomasX1, 09 november 2008 - 20:54.

Postad 09 november 2008 - 20:50

Toob
  • Toob
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hur är batteritiden jämfört med SE p1 och p990?

Mycket bättre!! Riktigt bra kräm.
Jag har haft både p990 och p1....detta slår båda.
:D

Redigerat av Toob, 09 november 2008 - 20:51.

Postad 09 november 2008 - 20:54

jakob01p
  • jakob01p
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Nån som har koll på om man kan lägga in smileys i sms medelanden på nått sätt ???
det saknar jag i luren när man skickar sms.

Postad 09 november 2008 - 21:04

Unregistered8a7fe84d
  • Unregistered8a7fe84d
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Hej,

Någon som vet varför jag inte kan surfa med mitt trådlösa nätverk och X1:an?
Jag hittar nätverket och kan ansluta till det, men när jag öppnar explorer så säger den bara
att sidan inte kan hittas. Har då skrivit t.ex. www.google.se.

Låter jag telefonen ansluta till telia så går det hur bra som helst att surfa. Men jag vill ju surfa
på det trådlösa nätverket när jag är hemma...

Postad 09 november 2008 - 21:07

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Jag körde via Turbo3g... testade några gånger till sen och kom då på typ 1100.
Är det kast eller?

/Melone

Det är inte skitbra men inte heller skitdåligt tycker jag. Då det påverkas av hur långt ifrån stationerna du befinner dig och hur många som använder nätet just då du testar så kan det diffa rätt mycket. Jag tycker man kan vara nöjd mellan 1-2,5mbit. Och du har ju lite drygt 1mbit...

//joel

Postad 09 november 2008 - 21:35

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Mycket bättre!! Riktigt bra kräm.
Jag har haft både p990 och p1....detta slår båda.
:D

Kan du vara mer specifik ?
Jag är ganska sugen på x1 . Och batteritiden är det som stoppar mig från att köpa en , titta på pappret är ingen vits för det är = bullshit. Så jag vill veta av nån som har har den själv :D

Min p990i håller 2-3 dagar, och det är ink. 4-5 samtal och ett ###### massa smsande :D

Postad 09 november 2008 - 21:57

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
jag har haft en P1i i jobbet i 1 år och jag sitter mkt i telefon, P1i klarade oftast inte hela dagen utan jag var tvungen att lägga den på laddning i bilen lite då och då under dagen.

skulle jag dra till med en uppskattning så räcker X1i 50-100% längre dvs 1.5-2ggr.

däremot så var P1i mkt lättare att handha för samtal/lägga in påminnelser i kalendern som jag mest gör.

/T

Postad 09 november 2008 - 22:03

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

jag har haft en P1i i jobbet i 1 år och jag sitter mkt i telefon, P1i klarade oftast inte hela dagen utan jag var tvungen att lägga den på laddning i bilen lite då och då under dagen.

skulle jag dra till med en uppskattning så räcker X1i 50-100% längre dvs 1.5-2ggr.

däremot så var P1i mkt lättare att handha för samtal/lägga in påminnelser i kalendern som jag mest gör.

/T

Mm, det låter ju bra . Jag ringer inte så mycket ändå , men jag skickar väldig många meddelanden, det blir 50-100 sms varje dag typ . Jaja, får se nu i slutet av månaden om det blir nån x1 för mig :D

Edit : Valet står mellan x1 och T Pro, men jag vet inte vilken jag ska välja . HTC har bättre processor, X1 har större skärm osv .. HJÄLP

Redigerat av Soyish, 09 november 2008 - 22:12.

Postad 09 november 2008 - 22:18

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Mm, det låter ju bra . Jag ringer inte så mycket ändå , men jag skickar väldig många meddelanden, det blir 50-100 sms varje dag typ . Jaja, får se nu i slutet av månaden om det blir nån x1 för mig :D

Edit : Valet står mellan x1 och T Pro, men jag vet inte vilken jag ska välja . HTC har bättre processor, X1 har större skärm osv .. HJÄLP

HTC har inte bättre processor - de har samma processor. Jag hade både en Touch Pro och en X1 och har bara X1:an kvar så :D

Postad 09 november 2008 - 22:26

CusmaR
  • CusmaR
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
nu har jag stött på ett märkligt "problem" med min telefon.
jag skulle testa en grej så jag valde att ringa till den från min fasta telefon och när den börjar ringa så hör man ringsignalen först högt, sen lite lägre, sen högt, sen lägre, i ca 20sekunder innan den får en jämn-volym. Är det bara min som är såhär? eller har jag ställt in något knepigt?

(detta är endast när det ringer också, när jag "provspelar" ringsignalen så är den vanlig. Jag har även testat olika signaler "inbyggda" så som mp3or och alltid samma sak)

Redigerat av CusmaR, 09 november 2008 - 22:49.

Postad 09 november 2008 - 22:37

Soyish
  • Soyish
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

HTC har inte bättre processor - de har samma processor. Jag hade både en Touch Pro och en X1 och har bara X1:an kvar så :D

Okej , tror jag läste på swec att HTCn hade bättre CPU, men jag får lita på dig :D Det lutar åt en x1a iaf .

Postad 09 november 2008 - 22:41

Gix
  • Gix
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Vad för sorts program ska man använda om man vill ta screenshots i telefonen?

Postad 09 november 2008 - 23:06

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Hej,

Någon som vet varför jag inte kan surfa med mitt trådlösa nätverk och X1:an?
Jag hittar nätverket och kan ansluta till det, men när jag öppnar explorer så säger den bara
att sidan inte kan hittas. Har då skrivit t.ex. www.google.se.

Låter jag telefonen ansluta till telia så går det hur bra som helst att surfa. Men jag vill ju surfa
på det trådlösa nätverket när jag är hemma...

Brandvägg?

Postad 09 november 2008 - 23:18

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Vad för sorts program ska man använda om man vill ta screenshots i telefonen?

"My Mobiler" rekommenderar jag. Följande bild är captured genom det programmet. Du kan även styra telefonen från datorn med det:
http://www.mtux.com/

Postad bild

Redigerat av Unregistered006eb26d, 09 november 2008 - 23:19.

Postad 10 november 2008 - 00:22

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Jag har lite frågor angående 3Dtflow. Någon som löst problemet med bildalbumet? Att man inte kan leta bilder på minneskortet alltså, utan bara default.
Sen udrar jag om någon vet vilken knapp som för en tillbaka till "today" menyn? Lite irriterande att alltid klicka sig tillbaka.
En sak till, när jag installerat 3Dtflow så kunde jag bläddra mellan mina musikalbum precis som man kan med kontakterna. När jag väl valt att lyssna på ett album måste jag öppna biblioteket varje gång :/ kan man få tillbaka det så det visar alla albumomslagen igen?

EDIT:
Hittade "today" knappen :D den högra "smala" metallknappen.

Bara bildalbum problemet, och att det inte går att bläddra mellan musikalbum kvar då.

Redigerat av King Cobra, 10 november 2008 - 01:30.

Postad 10 november 2008 - 08:26

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Är ny här så vi får se hur det går. Är det fler än jag som upptäckt att när man kör Googlemaps med Gps på så flyttar sig vägen på fel håll. Dvs. att i stället för att punkten rör sig framåt (upp på telefonen)så rör den sig bakåt när man kör. Finns det någon som vet om och hur man kan ändra detta. Det är ju otroligt störande.

Det här är bara en gissning nu men beror inte det på vilket väderstreck du åker mot? Google Maps visar väl kartan med norr uppåt och söder nedåt.

Postad 10 november 2008 - 08:57

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0

vänd på telefonen :D

Postad 10 november 2008 - 09:04

molenda
  • molenda
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Testade denna telefon på mediamarkt, och det var ju det segaste jag nånsin varit med om, tryckte och tryckte men kom ingen vart.
Som en dröm som jag skulle gissa på att en del nångång haft, man gör nånting och kämpar men kommer ingen vart.. springer ifrån nåt hemskt men bena bär inte. Så kändes det nästan.

Kändes förövrigt som att komma in i aphus inne på mediamarkt.
Är det pga av alla jäkla människor som fingrat sönder telefon och den är helt slut i minnet, eller är den bara så?
starta upp kameran tog ju bara det nästan en hel kafferast, som var det enda jag lyckades göra, komma in till huvudmenyn var ju omöjligt..

Postad 10 november 2008 - 09:08

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1 978 inlägg
  • 0

Testade denna telefon på mediamarkt, och det var ju det segaste jag nånsin varit med om, tryckte och tryckte men kom ingen vart.
Som en dröm som jag skulle gissa på att en del nångång haft, man gör nånting och kämpar men kommer ingen vart.. springer ifrån nåt hemskt men bena bär inte. Så kändes det nästan.

Kändes förövrigt som att komma in i aphus inne på mediamarkt.
Är det pga av alla jäkla människor som fingrat sönder telefon och den är helt slut i minnet, eller är den bara så?
starta upp kameran tog ju bara det nästan en hel kafferast, som var det enda jag lyckades göra, komma in till huvudmenyn var ju omöjligt..

måste varit nåt galet med den telefonen!

jag har haft min ett par dagar nu och kan verkligen bara säga att alla som säger att denna telefon är seg bör nog fördjupa sig lite mera i den.
den slår en P1 eller g900 tex med hästlängder i snabbhet!
jag är faktiskt mäkta imponerad över dess flyt!

Postad 10 november 2008 - 09:32

miz
  • miz
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Hittade "today" knappen :D den högra "smala" metallknappen.

Vilken knapp menar du?? Lyckas inte med någon....

Postad 10 november 2008 - 09:41

bullemina
  • bullemina
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Är det någon som hört att sony ericsson har sagt till försäljningsställen att dom inte får sälja x1:orna längre?

Min chef hade varit på en mobilbutik i fredags och skulle köpa x1 men han hade flera inne men han sa att han inte fick sälja dem pga meddelande från sony ericsson att det var något fel på telefonen och skulle byta ut programvaran i telefonen eller något sådan.

Vart bara lite fundersam om någon annan har hört?

Postad 10 november 2008 - 10:00

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Är det någon som hört att sony ericsson har sagt till försäljningsställen att dom inte får sälja x1:orna längre?

Min chef hade varit på en mobilbutik i fredags och skulle köpa x1 men han hade flera inne men han sa att han inte fick sälja dem pga meddelande från sony ericsson att det var något fel på telefonen och skulle byta ut programvaran i telefonen eller något sådan.

Vart bara lite fundersam om någon annan har hört?

Inte hört något om detta, men mer info är ju högintressant. Om detta nu stämmer och de inte får sälja befintliga telefoner, så måste ju sålda enheter också fixas till.

Postad 10 november 2008 - 10:14

MrAddee
  • MrAddee
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

nu har jag stött på ett märkligt "problem" med min telefon.
jag skulle testa en grej så jag valde att ringa till den från min fasta telefon och när den börjar ringa så hör man ringsignalen först högt, sen lite lägre, sen högt, sen lägre, i ca 20sekunder innan den får en jämn-volym. Är det bara min som är såhär? eller har jag ställt in något knepigt?

(detta är endast när det ringer också, när jag "provspelar" ringsignalen så är den vanlig. Jag har även testat olika signaler "inbyggda" så som mp3or och alltid samma sak)

Jepp, jag har samma problem. Det kom igår... Har inte hittat någon lösning ännu.

/Andreas

Postad 10 november 2008 - 11:31

Chriz
  • Chriz
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Hej

Jag försöker installera gmail-app, men får ett felmeddelande: "java.lang.error"
Förslag på lösning?

Postad 10 november 2008 - 12:07

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Vilken knapp menar du?? Lyckas inte med någon....

Den som sitter på den svarta knappsattsen på framsidan...du har ju 2 smala metall knappar där. Testa att trycka på den högra när du har tex foto uppe.

Redigerat av King Cobra, 10 november 2008 - 12:07.

Postad 10 november 2008 - 12:51

kandreas82
  • kandreas82
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej!

Jag är på desperat jakt på en xperia x1 silver med Tre abb. Har ringt och pratat med dem, men de säger att de bara kommer att köra med den svarta varianten. Men vill väldigt gärna ha den i silver, men kan tänka mig en svart.

Vill ju dock inte få se om typ 2 veckor att de kanske har börjat sälja den i silver om jag slår till på en svart idag!

Någon som vet något mer om Tre kommer att börja sälja den i silver?

/ Andreas

Postad 10 november 2008 - 13:11

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Inte hört något om detta, men mer info är ju högintressant. Om detta nu stämmer och de inte får sälja befintliga telefoner, så måste ju sålda enheter också fixas till.

hell yeah

Edit: Frågade en grej för några sidor sedan ang sms med tele2. Jag skuylle skicka till ca 20 personer samtidigt, men bara 2 skickades iväg.. nån annan som har problem med detta?!

Och har nån hört nåt nytt på mms fronten med tele2?

Redigerat av Majorglenn, 10 november 2008 - 13:12.

Postad 10 november 2008 - 13:36

miz
  • miz
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Den som sitter på den svarta knappsattsen på framsidan...du har ju 2 smala metall knappar där. Testa att trycka på den högra när du har tex foto uppe.

Då låser sig hela TF3D! Måste ta upp Panelhanteraren och välja in den igen för att komma vidare?!?! Har du definierat något nånstans om denna knapp?

Postad 10 november 2008 - 13:39

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Hej

Jag försöker installera gmail-app, men får ett felmeddelande: "java.lang.error"
Förslag på lösning?

Hade samma fel, hittade på ett annat forum en länk till en fil som funkar bättre.
http://gmail.com/app.../L1/gmail-g.jar

Postad 10 november 2008 - 13:56

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

hell yeah

Edit: Frågade en grej för några sidor sedan ang sms med tele2. Jag skuylle skicka till ca 20 personer samtidigt, men bara 2 skickades iväg.. nån annan som har problem med detta?!

Och har nån hört nåt nytt på mms fronten med tele2?

Hört vad ang. MMS?

Postad 10 november 2008 - 14:09

Syversen
  • Syversen
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Är lite irriterad på att min X1 inte aviserar/plingar för ny e-post om skärmen är släckt, får upp detta först när jag tänder skärmen. Någon som vet varför och hur man åtgärdar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.