Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 March 2010 - 22:18

Unregistered95f0390c
  • Unregistered95f0390c
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
En snabb fråga, är det ingen radio på denna? Var en som sa det, men stämmer verkligen det?

Postad 18 March 2010 - 22:21

algorithm
  • algorithm
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

En snabb fråga, är det ingen radio på denna? Var en som sa det, men stämmer verkligen det?

Inte i telefonen med i medföljande BT headsetet.
Dvs. du får använda medföljande headsetet för att få radio. Fungerar inte med egna hörlurar.

Postad 18 March 2010 - 22:23

sefors
  • sefors
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0

Följer med på köpet.
http://www.sonyerics.../overview/mw600

Postad 18 March 2010 - 22:25

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Dvs. du får använda medföljande headsetet för att få radio. Fungerar inte med egna hörlurar.

Men du kan köra egna lurar i mw600 då den har 3.5 kontakt

Postad 18 March 2010 - 22:27

Unregistered95f0390c
  • Unregistered95f0390c
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Tack för svaret, är nämligen lite kluven om jag skall köpa denna eller htc desire.

Postad 18 March 2010 - 22:28

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Tack för svaret, är nämligen lite kluven om jag skall köpa denna eller htc desire.

Det svaret kan du bara själv :)

Postad 18 March 2010 - 22:49

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

http://blog.gsmarena...deo-awaits-you/
En GSMArena-stämplad recension av X10 lär dyka upp inom kort. :)

Tycker den filmen på ett bra sätt visar användarupplevelsen med X10, så som jag upplevde den när jag provade. Det går överlag snabbt och smidigt trots att man hoppar fram och tillbaka mellan olika funktioner och nätverksbaserade applikationer. Vid några tillfällen reagerar inte telefonen när man trycker på en ikon, men bortsett från det känns den klockren tycker jag. Det är definitivt inte fråga om någon seghet i min mening, men letar man verkligen efter det så går det kanske att hitta här och var (särskilt där det är data som ska hämtas från nätet).

Min gissning är att de små skönhetsfel som finns fixar man till i första uppdateringen, tillsammans med en högre version av Android. Då blir luren perfekt.

Redigerat av jlarsson1978, 18 March 2010 - 22:51.

Postad 18 March 2010 - 23:42

Unregistered38c95f32
  • Unregistered38c95f32
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
I Febers snabbhetstest gör ju recensenten bort sig sig en del...
Som jag fattade det så kommer timescape ligga och synka i bakgrunden med jämna mellanrum som man kan ställa in och sen uppdatera det senaste när man startar upp appen. Är det inte så? Den uppdateringssynkningen borde ju inte ta många sekunder om det bara var några minuter sedan förra synkningen. Jag tycker att det känns klockrent för saker som fecebook-updates och twitter m.m.

Sedan när telefonen "hänger" sig när han håller på med kameran så är det väl för att han kommer åt powerknappen och låser telefonen? Man ser ju hur han får låsa upp den efteråt. Riktigt klantigt och dåligt att de tar med det i filmen...
Med kamerarecensionen gjorde han han ett bättre jobb även om han är väldigt bra på att haka upp sig på de problemen han hittar och hela tiden återkomma och fokusera på dem. Det är ju så man gör för att få en produkt att se sämre ut än vad den är.
GSMArena borde ju komma med en recension snart så det ska bli intressant att läsa.

Postad 19 March 2010 - 07:05

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

• 574 inlägg
  • 0

I Febers snabbhetstest gör ju recensenten bort sig sig en del...
Som jag fattade det så kommer timescape ligga och synka i bakgrunden med jämna mellanrum som man kan ställa in och sen uppdatera det senaste när man startar upp appen. Är det inte så? Den uppdateringssynkningen borde ju inte ta många sekunder om det bara var några minuter sedan förra synkningen. Jag tycker att det känns klockrent för saker som fecebook-updates och twitter m.m.

Sedan när telefonen "hänger" sig när han håller på med kameran så är det väl för att han kommer åt powerknappen och låser telefonen? Man ser ju hur han får låsa upp den efteråt. Riktigt klantigt och dåligt att de tar med det i filmen...
Med kamerarecensionen gjorde han han ett bättre jobb även om han är väldigt bra på att haka upp sig på de problemen han hittar och hela tiden återkomma och fokusera på dem. Det är ju så man gör för att få en produkt att se sämre ut än vad den är.
GSMArena borde ju komma med en recension snart så det ska bli intressant att läsa.

Jag tycker personligen att det inte ska hacka oavsett vad som körs i bakgrunden. Det klart man inte kan köra 300 apps samtidigt, men att synka lite fejja ska inte slöa ner hela telefonen. Men jag kan hålla med om att han kunde nyanserat det.

Om det andra stämmer är han direkt amatörmässig (!). Men jag har aldrig gillat hans recensioner iofs. Skulle inte förvåna mig om så var fallet.

Postad 19 March 2010 - 07:33

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
haha det tänkte jag inte på. Han håller faktiskt fingret på powerknappen, om man trycker ner den lätt så stänger den av skärmen..

Postad 19 March 2010 - 07:49

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Några som kommenterat här tycker den verkar seg och laggig, och tydligen har den fått det omdömet i andra tester.
Men mitt testexemplar laggar inte, är inte segt.

http://blogg.gp.se/t...olig-och-snabb/

Postad 19 March 2010 - 07:54

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Sony Ericsson Xperia™ X10 Web browsing: http://www.youtube.c...h?v=wUUOlKmDOYo

Redigerat av Unregisteredf89c404c, 19 March 2010 - 07:54.

Postad 19 March 2010 - 08:50

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
http://blogg.gp.se/t...-x10-surfracet/

Postad 19 March 2010 - 09:15

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

http://blogg.gp.se/t...-x10-surfracet/

Jag antar att hon testar med 3g och inte 3gs?

Postad 19 March 2010 - 09:23

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Jag vet att detta har diskuterats innan och alla menade att x10an skulle ha ett 1500mAh batteri. Jag hittar dock inte detta någonstans och på 3s hemsida står det fortfarande 1000mAh.

Postad 19 March 2010 - 09:26

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
På prototypen jag hade var det 1500...

Postad 19 March 2010 - 09:33

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
"Nu har det tydligen visat sig att IDG körde med gammal mjukvara:
kernel “2.6.29-rel”
baseband “1.0.14″
Enlig andra testare är laggen borta i “1.0.16″."

http://www.swedroid....mdomen#comments

Postad 19 March 2010 - 09:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

"Nu har det tydligen visat sig att IDG körde med gammal mjukvara:
kernel “2.6.29-rel”
baseband “1.0.14″
Enlig andra testare är laggen borta i “1.0.16″."

http://www.swedroid....mdomen#comments

I'm not surprised...

Saxat från idg.se:

Lös hårdvara

Härlig mellanrubrik, och med det menas?!?? :lol:

Ovanstående problem är något som går att leva med. För i många fall är X10 en riktigt trevlig bekantskap, men hårdvaran är något av en besvikelse. Medan den i många fall är snabbare än exempelvis HTC Hero känns den betydligt slöare än de andra Snapdragon-telefoner vi testat. Både Google Nexus One och HTC HD2 känns oerhört mycket piggare, och med tanke på att X10 är en direkt konkurrent till dem är det riktigt oroväckande.

Det största problemet ligger dock i skärmens egenskaper. Medan storlek och upplösning är positivt går själva pekskärmsanvändandet extremt segt. Först trodde vi att det berodde på hårdvarufel och plockade därmed in ett till exemplar av X10 för att se om det blev bättre, men icke.

Hur kan man tro att det är hårdvaran som gör den segare när det sitter en Snapdragon i samtliga ovanstående telefoner?!?!? Hmmmm.... :)

Om dom (han!) nu trodde att "skärmens seghet" berodde på skärmen i sig och plockade in en till för att han trodde det var nåt fel på hårdvaran och det sen visade sig att det inte berodde på den så kan man kanske tycka att han borde misstänka mjukvaran?!?!?
Men istället skriver han:

Grejen är att det inte är själva X10 som är seg, utan det verkar snarare vara relationen mellan hur skärmen reagerar på dina tryck och när, eller om, den informationen når operativsystemet.

Något kryptiskt, istället för att fråga sig själv (och läsarna) om det verkligen kommer vara den mjukvaran som följer med telefonen när den släpps till konsumenterna och om så vore fallet så vore det såklart inte bra.

Det känns rent allmänt som att många journalister som skriver testrecensioner/omdömen om tekniska pryttlar är 80% journalister och 20% tekniker. :lol:

Redigerat av BrittBastard, 19 March 2010 - 09:46.

Postad 19 March 2010 - 09:57

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...5A&translated=1

Postad 19 March 2010 - 10:02

samuels3
  • samuels3
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Ser inte alls seg ut där. Ska bli riktigt spännande att prova en vad det lider..

Filmen är ju ihopklippt, när han visar ex facebook appen så visas det faktiskt inte hur lång tid den tar att läsa in. Sådant tycker jag är viktigt också, inte bara hur snabba menyerna är. Frågan jag ställer mig är om SE någonsin gjort en lur som känts rapp i användandet? Jag frångick SE för ngt år sedan när jag tyckte att de inte fanns ngt nytänkande i telefonerna som släpptes. Alla var i stort sätt lika dåliga. Jag hade verkligen hoppats att X10 skulle vara ngt för mig, men jag tror jag står över även denna gång. Vad som förvånar mig är hur svårt det verkar vara att göra en bra mobil, eller så har SE kvar tänket att det skall finnas en mobil för varje områden typ kamera vs film vs smartphone... sedan när man för en gångs skulle försöker kombinera dessa bitar till X10 fallerar det på seghet, när nyhetens behag lagt sig är det det enda viktiga - att telfonen är snabb. Upplever man att den är seg i början förstå hur den kommer att kännas om ett år då!

Postad 19 March 2010 - 10:03

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Jag vet att detta har diskuterats innan och alla menade att x10an skulle ha ett 1500mAh batteri. Jag hittar dock inte detta någonstans och på 3s hemsida står det fortfarande 1000mAh.

Den kommer med ett BST-41 (1500mAh) batteri.
Om 3 har nå annat kan jag inte svara på...

Postad 19 March 2010 - 10:05

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...5A&translated=1

Ser riktigt trevligt ut.

/esko

Postad 19 March 2010 - 10:23

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
2010-03-19 i 10:11 | #11 Svara | Citera
Ok det är inte vad jag har hört av min kompis som jobbar med X10´an på SE. Så det får stå för dig. Han har förövrigt 2.1 på sin X10 just nu och testar det. Men det lär dröja innan den trycks ut. Enligt honom så ligger 100% fokus på att få ut luren nu, sen vänta in alla buggar som garanterat kommer dyka upp, fixa dom och sen blir det låg prio på X10´an och det mesta krutet läggs på nya lurar som man vill kränga.

FRÅN SWEDROID

Postad 19 March 2010 - 10:27

Unregisteredf8cb01cd
  • Unregisteredf8cb01cd
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Det är just det där tänket som gör att Iphone är så populär. Gör en mobil istället och lägg allt krut på den istället för att skyffla ut en ###### massa lurar hela tiden med samma funktionalitet...

Postad 19 March 2010 - 10:30

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Daniel Hessel
2010-03-19 i 10:25 | #17 Svara | Citera
@Lobo
I det här fallet har de ju dessutom skickat två exemplar med gammal mjukvara till mig och och båda gångerna hävdat att det är senaste och samma som ska säljas i butik. Även om det inte känns schysst mot läsare att testa en gammal version så har i alla fall inte jag tid att testa samma telefon upprepade gånger bara för att SE inte kan sköta sina lurar rätt, så jag gissar att de ville ha dålig press helt enkelt.

Postad 19 March 2010 - 10:51

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Jag skakar på huvudet och vill knappt tro det jag läser. Kan SE ta huvudet ur röven och faktiskt göra något rätt? Nu tycks telefonen vara riktigt rätt men så skickar dom ut gammal mjukvara!

Postad 19 March 2010 - 11:08

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Kan inte SE öppna truten snart och kommentera folks frågetecken?

Jag har, sedan jag bestämt mig för en ny lur, velat fram och tillbaka mellan flera modeller och tillverkare. Efter ett par månader av informationshämtning på nätet och även lekt med ett par modeller (N900 och Nexus One) sållat ner antalet telefoner som är aktuella till två, X10 och Desire. Hade förbeställt en X10 men ändrade mig och ska beställa en Desire istället nu när jag har fått bekräftelsen att X10an är avbokad. Jag tror att X10 kommer att bli en BRA telefon, men bara en sådan sak som att SE inte svarar på vad vi konsumenter vill veta, inte ens när det är så när release! Sedan har jag en magkänsla att det kommer va segt med uppdateringar till luren, vet inte varför men känns som att SE inte riktigt vet vad dom håller på med i detta fallet. Nu kan jag inte svara på hur snabba HTC kommer va med sina uppdateringar till Desire, men om/när dom inte kommer va snabba nog så kan jag förhoppningsvis luta mig tillbaka mot ett starkt community i form av XDA-developers.

Postad 19 March 2010 - 11:12

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
HTC supersonic ser nice ut :-)

Postad 19 March 2010 - 11:15

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Daniel Hessel
@Lobo
I det här fallet har de ju dessutom skickat två exemplar med gammal mjukvara till mig och och båda gångerna hävdat att det är senaste och samma som ska säljas i butik. Även om det inte känns schysst mot läsare att testa en gammal version så har i alla fall inte jag tid att testa samma telefon upprepade gånger bara för att SE inte kan sköta sina lurar rätt, så jag gissar att de ville ha dålig press helt enkelt.

Går det inte att uppdatera luren, vad händer isåfall om de lyckats ge ut en gammal fw vid releasen?

Postad 19 March 2010 - 11:18

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Varför skulle det inte gå att uppdatera menar du?

Postad 19 March 2010 - 11:19

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Går det inte att uppdatera luren, vad händer isåfall om de lyckats ge ut en gammal fw vid releasen?

Klart det går att uppdatera luren! Kanske inte innan den finns på marknaden dock... Klantigt om du skickar en FirmWare till en recensent som kanske mer eller mindre sågar din telefon pga ett eller flera fel som kanske inte ens finns kvar i produkten som hamnar på marknaden dag 1. Förlorar kunder på det, och på att inte kommunicera med sina eventuella köpare.

Redigerat av Johnsson1975, 19 March 2010 - 11:20.

Postad 19 March 2010 - 11:21

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

• 574 inlägg
  • 0

Jag skakar på huvudet och vill knappt tro det jag läser. Kan SE ta huvudet ur röven och faktiskt göra något rätt? Nu tycks telefonen vara riktigt rätt men så skickar dom ut gammal mjukvara!

Kan inte hålla med mer.

Postad 19 March 2010 - 11:24

djesko
  • djesko
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Kommer over the air updates

Postad 19 March 2010 - 11:37

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
http://googlemobile....t=Google Reader

Postad 19 March 2010 - 12:00

thorstenn
  • thorstenn
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Om ni har ett xda-konto som inte är helt nygjort (så det inte ser ut som ni reggade bara för att säga det) så kan ni väl gå in i tråden

http://forum.xda-dev...d...206&page=90

och requesta en forumdel för x10an (typ sätta ett 1+ eller nåt :)). Admin frågade om det var några mer som ville ha en forumdel nämligen ^^

Redigerat av thorstenn, 19 March 2010 - 12:02.

Postad 19 March 2010 - 12:36

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Vi har nu fått vårt testexemplar, så nu börjar arbetet. Unboxingbilder utlovas under eftermiddagen/kvällen.

Från Swedroid, har bett dom sjekke at dom har sista softwaren ;-)

Postad 19 March 2010 - 12:38

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Daniel Hessel
@Lobo

Ofattbart klantigt av SE om detta stämmer, d.v.s att de har skickat ut lurar med gammal FW där det laggar vid användning. Tyvärr tror jag det kan ha gått till så, särskilt med tanke på att man förevisade laggiga telefoner i Las Vegas (vilket var idiotiskt ur marknadsföringssynpunkt). SE har en grym telefon på gång i och med X10:an, men man har stora brister i sin marknadsföring. Bara en sådan sak som att inte ge tydliga besked om vad man planerar för uppdateringar till högre Android-versioner. Det borde man kunna göra så här nära leverans.

Redigerat av jlarsson1978, 19 March 2010 - 12:39.

Postad 19 March 2010 - 12:45

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Ett alternativ till xda-developers är www.modaco.com där man garanterat kommer att få ett aktivt community när telefonen väl kommer ut.

Vad gäller annat är jag hur trött som helst på att se och höra om recensionen på feber.se. En person anmärkte på det som slog mig innan den filmen ens kom ut. Han på feber.se höll nämligen på att stöna av irritation redan vid unboxningen. Man visste redan i förväg att telefonen inte skulle få en objektiv genomgång.

Att lägga upp sådant skit och tala om det som om det är en recension är ett skämt oavsett om han hade en gammal firmware med riktiga problem eller inte. Under hela 5 minuter babblade han bara om tre fel (plastkänslan, skärmreflektioner, segheten) och tydligen tom hanterade telefonen fel och la skulden på den istället.

Bara att man sitter där och slår på baksidan får man att tänka på det som en helt inkompetent gubbe som står och sparkar på däcken i ett program om bilar. Hur oproffsigt kan man vara egentligen? feber.se borde ta bort filmen och be honom att göra en riktig review. Även om han skulla dra samma slutsats så borde han försöka ge lite information och åtminstone försöka väga för- och nackdelar.

Fem minuter är inte mycket tid men man har åtskilliga gånger sett sådana korta genomgånger som är verkar vara mycket längre för att de är så välgjorda.

Redigerat av Quist08, 19 March 2010 - 12:47.

Postad 19 March 2010 - 12:45

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Är det så att ovan stämmer, så är ju nästan det skäl nog att inte handla X10..
Det är ju så kopiöst urbota dumt att de liknar.. ja jag saknar ord.

Men det är klart, har man visat telefoner med ej senaste mjukvaran på mässor så ska man väl inte blir förvånad..

Postad 19 March 2010 - 13:05

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...rc&translated=1

Postad 19 March 2010 - 13:08

Mayanyi
  • Mayanyi
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
http://www.gsmarena....o-news-1524.php

Update: It turns out India is getting the Sony Ericsson XPERIA X10 first – as soon as March 26, or in other words next Friday. The price is not certain but shouldn’t be above 30,000 rupees or 485 euro.

Postad 19 March 2010 - 13:13

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Till alla er som fortfarande är osäkra på om det kommer att kunna gå att uppdater till Android 2.1 kan jag ge lugnande besked. För det 1:a så har SE INTE råd med att inte uppdatera till senatse androiden eftersom att konkurrenterna redan har gått ut och lovat att deras modeller kommer med 2.1 och för att ha en chans överhuvudtaget på marknaden så är dom tvugna att komma ut med en uppdatering (oavsett om dom vill det eller inte). Att SE inte har kommit ut och officiellt bekräftar det är en gåta för migb då dom tappar kunder för varje osäker dag som går.

För det 2:a så har SE i storbritanien sagt att det kommer att komma en uppgradering till 2.x.

"Sony Ericsson insist that a 2.x update is in the pipeline. No timescale for that, however." skriver den brittiska sidan Slashgear. Och kommer android 2.x dit så kommer den att släppas även här, garanterat!

Ni kan läsa deras artikel här: http://www.slashgear...nds-on-1674328/

Postad 19 March 2010 - 13:28

raudo
  • raudo
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

MW600 radio works with own headphones, at least the few (SE and non-SE) I have tried...
Cheers.

Postad 19 March 2010 - 13:32

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Kommer få ett par timmar med desire på måndag eller tisdag. Ska jämföra lite då...

Postad 19 March 2010 - 13:36

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Kommer få ett par timmar med desire på måndag eller tisdag. Ska jämföra lite då...

Den största fördelen med xperia vs desire är ju helt klart den "överlägsna" batteri tiden som xperia har :)

Postad 19 March 2010 - 13:41

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Gillar inte det plastiga skalet tydligen, vad tycker ni om det? hade förväntat mig mer i htc klass typ..

Postad 19 March 2010 - 13:46

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Den största fördelen med xperia vs desire är ju helt klart den "överlägsna" batteri tiden som xperia har :)

Menar du den teoretiska "överlägsna" batteritiden då eller? Alltså den tillverkaren själv uppger? X10 har ju ett 1500Mha batteri och Desire ett 1400Mha...Desire har mindre skärm och amoled(strömsnålare), så i praktiken tror jag nog att de är ganska jämna.

Postad 19 March 2010 - 13:58

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

HTC supersonic ser nice ut :-)

På vilket sätt? vart finns ens info om den?

Postad 19 March 2010 - 14:03

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Jag var inne i en lokal phonehouse-butik och snackade med en kille där som hade lite info..
sedan om den är tillförlitlig, det är ju en annan femma..

De skulle iaf. få in både svart och vit version av X10,
de datum de hade som preliminärt för leverans till butik, var omkring 12-18 april
Detta kommer ju förmodligen att justeras en del tror iaf. jag!

Sedan sa han att ang. den väl tilltagna batteritiden på X10.. han hade själv dels en Iphone och en HTC 2 (eller vad den kallas) och han trodde inte att deras batteritider skulle skilja så mycket åt, mycket pga. den väl tilltagna skärmen på X10.. men så slog det mig att HTC2an (den största modellen) har minst lika stor skärm, men förmodligen då mindre bra specs vad gäller batteriprestanda och så..

Kände på både den vita och den svarta dummyn i butiken, nackdelen med den vita var ju det extremt plastiga bakstycket, medans den svarta hade mer "gummerat" och mindre plastigt baktycke..

Nu hoppas jag bara att, oavsett modell, den skarpa versionen kommer ha mindre lågkvalitativa knappar längst ned under skärmen.. för de tre knapparna på de dummies jag testat var verkligen inte mycket att hurra över..

Googla? :lol:

finna massor av info om en kommande htc-mobil med det arbetsnamnet..

http://www.mobil.se/...g-1.305467.html

Postad 19 March 2010 - 14:10

NiklasLundis
  • NiklasLundis
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Finns väl ingen info direkt mest rykten. HTC HD2 win mob luren är nog den ballaste telefon jag sett. Men det är en win mobile och då vill jag inte ha den i vilket fall som helst. Och ryktet säger att den kommer med android.
Googla lite på det så ser du info o lite bilder

Men om den kommer med android då blir det en sån telefon också...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.