Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 January 2011 - 10:23

inc0g
  • inc0g
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Då jag nyfått den var den lite krånglig i menyerna och startade om sig nån gång. Jag lade in mjukvaran på nytt och nu har den varken startat om sig eller krånglat på nåt annat sätt på ett par månader, minns inte riktigt hur länge jag haft den.

Jag har också problem med att den startar om sig jämt och ständigt..
Hur gör du för att läsa in mjukvaran på nytt?

//

Postad 10 January 2011 - 12:52

JTL
  • JTL
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Tycker det är mycket olyckligt att appar blivit så populära istället för att utveckla vettiga mobilanpassade hemsidor som fungerar oberoende av plattform. Denna utvecklig ger mer makt åt apple osv och försämrar konkurrensen. Detta gäller framför allt appar från banker, kollektivtrafik osv.

Postad 10 January 2011 - 13:20

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Tycker det är mycket olyckligt att appar blivit så populära istället för att utveckla vettiga mobilanpassade hemsidor som fungerar oberoende av plattform. Denna utvecklig ger mer makt åt apple osv och försämrar konkurrensen. Detta gäller framför allt appar från banker, kollektivtrafik osv.

Håller fullständigt med. Med en anpassad mobilsida hade man inte behövt använda applikationskortet som ett köpargument när det är dags att välja mobil. Att det dock ger mer makt åt Apple och försämrar konkurrensen håller jag inte riktigt helt med om. Visst gynnar det Apple, iPhone är ju appcentrisk. Men jag anser att Android och även Symbian utnyttjar dessa appar, i form av widgets, bra mycket smidigare än det system som återfinns på iPhone.

Med iPhone måste man "leta upp" appen och därefter blir man egentligen endast vidareskickad till en mobilsida uppbyggd kring en applikation. Hos Android framförallt men även hos Symbian kan man få realtidsinformation i sin hemskärm just när saker och ting händer. Detta ger användaren en bra och snabb överblick över det viktigaste som sker under dagen. Med iPhones appsystem skulle jag lika bra kunna använda webläsaren istället, jag får ingen information automatisk skickad till mig på min hemskärm förutom ev. mail, kalendernoteringar och andra basicfunktioner.

Och därför anser jag att apparna inte ökar klyftorna, utan istället lägger konkurrensen på en helt annan nivå, om vilka OS-utvecklare som kan leverera det bästa handhavandet och användandet av apparna.

Postad 10 January 2011 - 13:25

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
swype i liggande läge är ju helt galet jobbigt ! :D
portrait mode kan jag tänka mig att använda det i för då når man ju allt med en hand och inte som nu, mest svårt att använda och åäö sitter ju på fel ställen :(

Postad 10 January 2011 - 13:40

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Jag har frågat förr men inte fått svar så jag frågar igen :(

Är det någon som vet om det finns någon riktigt bra Remote Desktop-klient till Symbian^3?

Ja Vectir WiFi remote 1.3.0 Videogenomgång

Postad 10 January 2011 - 15:59

Amor
  • Amor
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Har en fråga angående GPS:en ska det ut på nätet när man använder den? Har använt den två gånger och båda gångerna har den gått ut och anslutit sig på Tele2 nät, ska den det?

Postad 10 January 2011 - 16:56

JTL
  • JTL
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Det är inget fel på din telefon utan den använder s.k AGPS
http://sv.wikipedia....ki/Assisted_GPS

Postad 10 January 2011 - 17:10

Amor
  • Amor
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

Det är inget fel på din telefon utan den använder s.k AGPS
http://sv.wikipedia....ki/Assisted_GPS

Ok, tack för svaret, men skulle inte GPS:n vara gratis? Nu kostar den ju data trafik, eller?

En fråga till, hur får jag in kompass appen som sötbegär länkade till i N8?

Postad 10 January 2011 - 17:15

JTL
  • JTL
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
aGPS tar väldigt lite data-trafik (några gå kb) och så länge du är i Sverige är det inga problem, även om din operatör tar 15 per mb. Utomlnads kan det bli en kostnad eftersom det är extremt dyrt med data-trafik där. Det går också att stänga av aGPS men då får du räkna med att det tar tid innan den kan fixera position.

Postad 10 January 2011 - 17:43

Amor
  • Amor
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

aGPS tar väldigt lite data-trafik (några gå kb) och så länge du är i Sverige är det inga problem, även om din operatör tar 15 per mb. Utomlnads kan det bli en kostnad eftersom det är extremt dyrt med data-trafik där. Det går också att stänga av aGPS men då får du räkna med att det tar tid innan den kan fixera position.

Aha! Ok, tack för svaret! Då kan jag använda den utan att oroa mig för några höga kostnader :)

Postad 10 January 2011 - 17:49

Amor
  • Amor
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

Appdax

Barcode Scanner

Digital kompass

Såg att daniel.l efterfrågade Barecode scanner nån gång i oktober i denna tråden, trodde han hade lämnat råden för länge sedan, men nu ser jag att han hittat hit igen, i ett par inlägg före detta. Så daniel, första tipset är speciellt för dig.

Sötbegär,kan du hjälpa mig att installera kompassen? Har försökt men fattar inte hur man får in den i N8:n. Jag har kommit så långt att när jag ska installera den så säger den bara "certifikatfel, kontakta programleverantören" Har jag missta nåt?

Postad 10 January 2011 - 18:31

sturebyking
  • sturebyking
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Är det någon som vet var man hittar "GPS status" i en N8?
Har sedan tidigare E66 och en E71 och i dem kan se staplar på vilka satelliter som telefonen har kontakt med och hur nogganheten är i meter. Samma funktion finns i min Garmin.
Borde väl finnas i N8?
/O

Postad 10 January 2011 - 18:37

sturebyking
  • sturebyking
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Aha! Ok, tack för svaret! Då kan jag använda den utan att oroa mig för några höga kostnader :)

Se till att du via Nokia Ovi Suite lägger in kartorna i din telefon först och byt inte till Terräng/Satellitvy/Landmärken/kollektivtrafik då jag tror dessa tar kanska mycke data.
/O

Postad 10 January 2011 - 19:16

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Sötbegär,kan du hjälpa mig att installera kompassen? Har försökt men fattar inte hur man får in den i N8:n. Jag har kommit så långt att när jag ska installera den så säger den bara "certifikatfel, kontakta programleverantören" Har jag missta nåt?

Ja man måste certifiera filen själv via sin mobils IMEI nummer. Finns guider på nätet hur man certifierar filer till Symbian. http://www.symbianzo...sx-symbian.html
Men kanske är bäst att vänta tills den dyker upp i OVI store.

Postad 10 January 2011 - 19:24

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Hur ser det ut för utvecklingen på OVI Store egentligen? Vet att folk, nu som då, påpekat att det växer så det knackar, men jag har inte själv blivit bemött av appar som passar mig personligen de senaste åren.

Var är alla nyttoappar? Tunnelbana, banker, olika typer av officeprogram, etc? Tunnelbana och banker går självfallet att ordna genom Internet, men jag föredrar framtiden, det vill säga klick och klick för att få ett resultat. Synd för mig, men vi får se om kameran kan kompensera upp avsaknaden av personligt eftersträvade appar.

Quickoffice finns.

Vad gäller de svenska apparna så måste vi som jag påpekat tidigare kontakta företagen man vill ha dem ifrån och fråga varför det inte finns, annars kan de aldrig känna till behovet. Aktiekurser finns från Nordbanken men sen är det inte mycket mer.

Postad 10 January 2011 - 19:29

BigR
  • BigR
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

tipset är väl att inaktivera skärmrotationen, men det kan ju vara användbart i andra fall. det skulle ju vara smidigt om det fanns ett alternativ för att inaktivera rotationen för enskilda delar. vissa program har ju inaktiverat det så det borde inte vara svårt för nokia att fixa.

Ja, hade man kunnaat stänga skärmrotation i applikationen hade det varit frid å fröjd. Nu kan man väl som bäst hoppas att Alarmfunktionen uppdateras iochmed den stora uppdateringen som utlovats till senare i år. Den uppdateringen ska ju innehålla rejäla GUI-förändringar.

Postad 10 January 2011 - 23:56

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Har sedan tidigare E66 och en E71 och i dem kan se staplar på vilka satelliter som telefonen har kontakt med och hur nogganheten är i meter. Samma funktion finns i min Garmin.
Borde väl finnas i N8?
/O

Verkar inte finnas i N8an, något jag saknar väldigt mycket.
Vill veta HUR bra mottagning på gps'en jag har och inte bara om det fungerar/inte fungerar. :)

Postad 11 January 2011 - 01:38

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Borde väl finnas i N8?
/O

Minns att jag läst om detta nyligen, gjorde en snabb googlesökning och hittade samma sak igen, har inte testat den själv.
http://www.nokiauser...s-gps-data.html

Postad 11 January 2011 - 06:58

Huskys
  • Huskys
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Någon som har testat att använda BT med en Volkswagen premium stereo (R510)?
Det har jag och har ett litet problem som uppstår ibland. den växlar över till telefonen
precis när den skall ringa upp. Finns då en knapp i ratten att växla tillbaka till handsfreen med men det vill inte
Utan hoppar tillbaka. Lägger man då på och ringer upp igen så kan det funka utan det minsta problem.

Några tips på lösningar.

Vad är det där sim-lås inställningen som man kan göra på BT profilen bra till?

//Husky

Postad 11 January 2011 - 10:55

JBSR
  • JBSR
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Har du fått någon lösning på problemet?

Jag har samma problem. Ytterst irriterande.

Någon som vet?

Edit: Hittade en tråd på Nokiaforum. Ingen av lösningarna fungerar dpck på min telefon.
http://discussions.e...highlight/false

detta funkade för mig.

1. Ta bort genvägswidgeten från samtliga startskärmar.
2. Starta om telefonen.
3. Lägg till genvägswidget på startsida 1, redigera genvägarna.
4. Tryck Klar.
5. Lägg till andra genvägswidgets om så önskas.

Postad 11 January 2011 - 11:01

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
En kompis till mig frågade mig just iom att jag är teknik intresserad om vilken mobil han skulle välja, han väljer mellan Nokia C7 eller N8. Antar att 8:an tar hem detta valet ganska så enkelt ?

Postad 11 January 2011 - 11:48

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

En kompis till mig frågade mig just iom att jag är teknik intresserad om vilken mobil han skulle välja, han väljer mellan Nokia C7 eller N8. Antar att 8:an tar hem detta valet ganska så enkelt ?

Det beror väl på vad man är ute efter. Jag valde N8:an pga kameran, men om kameran inte hade varit lika viktig för mig skulle jag nog ha valt C7 för designen (med reservation för att jag inte sett någon C7 live), det lägre priset och de fysiska lurknaparna.

Postad 11 January 2011 - 12:11

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Det beror väl på vad man är ute efter. Jag valde N8:an pga kameran, men om kameran inte hade varit lika viktig för mig skulle jag nog ha valt C7 för designen (med reservation för att jag inte sett någon C7 live), det lägre priset och de fysiska lurknaparna.

Kameran var en viktig funktion för han, ville gärna kunna filma i bra kvalitet( för att vara en mobil ). Mao är kameran mycket vassare i N8 då?

Postad 11 January 2011 - 12:38

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Kameran var en viktig funktion för han, ville gärna kunna filma i bra kvalitet( för att vara en mobil ). Mao är kameran mycket vassare i N8 då?

Kameran är bättre på N8 ja. Men kameran på C7 är inte dålig, den är bättre än på de asiatiska fabrikaten. Däremot är C7 dålig på macrobilder. Annars så skiljer det mest i storlek, design och pris. Angående C7 så tycker jag den telefonen gör sig bättre i verkligheten än vad den gör på bild.

Tycker också att C7 är snyggare med kromram är med svartlackad ram, svartlackad tycker jag ser ut som lite som plast fast det egentligen är stål. Mindre skärm på C7 än N8. Men C7 har Nokias Clear Black display det har inte N8 för N8 lanserades för tidigt. Sen kan det skilja något på knapptryckningarna, C7 har något som kallas Enhanced haptic.

Trycker han på att han vill ha en bra kamera så är N8 valet, mobilvärldens just nu bästa kamera. Stämmer det som ryktas så ska den bli ännu bättre med kommande uppdateringar också (bättre färger, bättre kontrast och mindre komprimering).

Redigerat av Unregistered31511, 11 January 2011 - 12:47.

Postad 11 January 2011 - 12:44

Huskys
  • Huskys
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Finns det något sätt att snabbt avsluta alla aktiva program?
Typ ett "klick"

Postad 11 January 2011 - 13:18

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Stämmer det som ryktas så ska den bli ännu bättre med kommande uppdateringar också (bättre färger, bättre kontrast ..).

Åhh nej, det är väl inte någon iPhånifiering på gång hos kameran?! Styrkan hos N8an är ju just de naturliga färgerna och det rika tonomfånget, vill man ha mer/överdriven punch i bilderna kan man ju redan idag välja att dra upp mättnad och kontrast (bl.a.) i kamerans inställningar!

Var har du läst det ryktet?

Finns det något sätt att snabbt avsluta alla aktiva program?
Typ ett "klick"

Håll in funktionsknappen för att öppna programhanteraren, håll ett finger ett ögonblick på någon av miniatyrerna och välj "Stäng alla".

Redigerat av Frasse_Z, 11 January 2011 - 13:19.

Postad 11 January 2011 - 13:30

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Mindre skärm på C7 än N8.

Du tänker inte på C6-01? Trodde båda var på 3,5 tum (har läst någonstans att N8:an t o m är något mindre än 3,5, typ 3,46...).

Edit: C7 vs N8

Redigerat av Dunbar, 11 January 2011 - 13:34.

Postad 11 January 2011 - 13:37

Zetor
  • Zetor
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Du tänker inte på C6-01? Trodde båda var på 3,5 tum (har läst någonstans att N8:an t o m är något mindre än 3,5, typ 3,46...).

Edit: C7 vs N8

Precis. C7 och N8 har båda 3,5" skärm. C7 har inte heller ClearBlack. C6-01 är första telefonen med det.

N8ans fördelar jämfört med C7 är bättre kamera, mera internt minne (16Gb vs 8Gb) och HDMI-uttag. Om det är värt priset så får man själv avgöra. Och utseendet är en smaksak..

Postad 11 January 2011 - 14:17

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Precis. C7 och N8 har båda 3,5" skärm. C7 har inte heller ClearBlack. C6-01 är första telefonen med det.

N8ans fördelar jämfört med C7 är bättre kamera, mera internt minne (16Gb vs 8Gb) och HDMI-uttag. Om det är värt priset så får man själv avgöra. Och utseendet är en smaksak..

Ja då har jag blandat ihop C7 och C6-01:s skärmar.

Redigerat av Unregistered31511, 11 January 2011 - 14:31.

Postad 11 January 2011 - 14:28

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Han tackar så mycket för infon har fått utav er, lutar åt N8 för hans del.

Postad 11 January 2011 - 14:30

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Var har du läst det ryktet?

Här: http://twitgoo.com/1sxtop
och här: http://mynokiablog.c...ouple-of-weeks/ (inlägg nummer tio (för närvarande))

Redigerat av Unregistered31511, 11 January 2011 - 14:33.

Postad 11 January 2011 - 15:10

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Spelet Tom Clancy's H.A.W.X. kommer snart läste jag nyss.

Postad 11 January 2011 - 15:39

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Minns att jag läst om detta nyligen, gjorde en snabb googlesökning och hittade samma sak igen, har inte testat den själv.
http://www.nokiauser...s-gps-data.html

Jag får tacka för länken.
Precis vad jag ville ha.
Dock har han lite att göra på programmet om man vill kunna se allt text bra, men funktionen finns, och då är jag nöjd.

Postad 11 January 2011 - 22:39

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
USB-OTG oumbärligt tillbehör i den kommande värmen ;)

RadioSymba - en lovande radioapp med 3000+ radiostationer, Kemi har bättre länk under mig...

Redigerat av Unregistered31511, 12 January 2011 - 00:14.

Postad 12 January 2011 - 00:01

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

USB-OTG oumbärligt tillbehör i den kommande värmen ;)

RadioSymba - en lovande radioapp med 3000+ radiostationer (bara beta än så länge)

Här är websidan för RadioSymba:

http://sourceforge.n...cts/radiosymba/

Postad 12 January 2011 - 01:24

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0
Det här tycker jag är typiskt för Symbian, de apps man saknar finns antagligen, det gäller bara att hitta dem.
De som inte inser det brukar ofta vara snabba med att döma ut utbudet.

http://sourceforge.n.../?words=symbian

Redigerat av SL2, 12 January 2011 - 01:29.

Postad 12 January 2011 - 11:03

BigR
  • BigR
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Apropå Alarmet som jag skrev om tidigare. om man ställer in sensorinställningar, vridning , alarm på snooze så löser det mitt problem. ;)

Postad 12 January 2011 - 12:02

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Anandtechs recension av N8. Överlag en rätt balanserad artikel.
http://www.anandtech...okia-n8-review-

Uppenbart att någon gjort en hard reset av telefonen iom att han hade väldiga svårigheter att få Ovi store installerat. WLAN hastigheten var väldigt låg, kanske har något med hans router att göra. Nån som får så dålig hastighet här?

Postad 12 January 2011 - 15:59

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Är det bara för USA och Kanada detta?
http://blog.qt.nokia...ing-to-symbian/

Postad 12 January 2011 - 16:15

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Något som är mkt irriterande och borde åtgärdas är att man inte kan återuppta lyssnande där man slutade. Om jag t.ex. lyssnar på de första 20 min av en 45 min lång poddradiosändning på väg till jobbet och vill lyssna klart på vägen hem måste jag dels komma ihåg hur långt jag hade kommit, dels spola mig fram dit (men den rätt bristfälliga spolfunktionen).

Postad 12 January 2011 - 16:16

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Finns ingen paus?

Postad 12 January 2011 - 16:35

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Finns ingen paus?

Du menar att jag kan pausa uppspelningen och låta programmet vara igång i bakgrunden? Jag antar att det skulle funka. Har dock som (o)vana att stänga ner programmen när jag inte använder dem.

Min gamla SE W760 kom ihåg var jag slutade och återupptog uppspelningen där, även om jag hade stängt ner.

Postad 12 January 2011 - 16:36

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Du menar att jag kan pausa uppspelningen och låta programmet vara igång i bakgrunden?

Precis. Inte idealt, men kanske bättre än att komma ihåg din position när du stänger ner programmet.

Postad 12 January 2011 - 18:20

onkelfiskbil
  • onkelfiskbil
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är det nån mer som har problem med 3 startskärmen att när man ändra den fjärde genvägen så ändras den första istället? vet nån hur man fixar detta?

Redigerat av onkelfiskbil, 12 January 2011 - 18:20.

Postad 12 January 2011 - 20:59

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Nu ska ni söka efter uppdatering! "Apps Update 1.0″ (1086 kB) en mindre uppdatering.
Snabbare uppstart av kameran är visst en sak som förbättrats. :)

Applications -> Tools -> Phone configuration -> Update Software

Redigerat av Unregistered31511, 12 January 2011 - 21:28.

Postad 12 January 2011 - 21:17

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Nu ska ni söka efter uppdatering! "Apps Update 1.0″ en mindre uppdatering.

Hmm, Surt får inte upp några uppdateringar varken via OVI eller mobilens egna uppdateringsprg, min är operatörsfri.

Är det nån mer som har problem med 3 startskärmen att när man ändra den fjärde genvägen så ändras den första istället? vet nån hur man fixar detta?

Se sidan 114 i denna tråd:

Citera(mahu30 @ Jan 9 2011, 12:04 )
Har du fått någon lösning på problemet?

Jag har samma problem. Ytterst irriterande.

Någon som vet?

Edit: Hittade en tråd på Nokiaforum. Ingen av lösningarna fungerar dpck på min telefon.
http://discussions.e...highlight/false

Radera startsida 2 & 3, välj spara/klar. Sen börja om med att lägga till en till startsida o testa.

Postad 12 January 2011 - 22:00

ragequaker
  • ragequaker
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Kan inte heller hitt a någon uppdatering, varken i luren eller från Ovi?

Postad 12 January 2011 - 22:07

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Nu ska ni söka efter uppdatering! "Apps Update 1.0″ (1086 kB) en mindre uppdatering.

Applications -> Tools -> Phone configuration -> Update Software

Kan vara idé att skriva vilken produktkod man har när man hittat uppdateringar/firmware.
Tryck "Ring" sedan *#0000#

Redigerat av trixeo, 12 January 2011 - 22:13.

Postad 12 January 2011 - 22:12

vongen
  • vongen
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Hittade samma uppdatering. Vet inte produktkod men den är beställd via nokia sverige.

Redigerat av vongen, 12 January 2011 - 22:12.

Postad 12 January 2011 - 22:13

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Hittade samma uppdatering. Vet inte produktkod men den är beställd via nokia sverige.

Tryck "Ring" sedan *#0000#

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.