Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
#3401
Postad 31 October 2014 - 00:16
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
CD är så off
Fick hela Viasat + Viaplay för halva priset för att jag varit kund länge.
Frågade CD om samma sak och de vill ge mig någon frimånad och de har ingenting som kan motsvara Viaplay som går att se via alla plattformar inklusive smart tv
Cmore sänder numera även via viaplay
Vad har CD kvar och var har de för framtiden?
Förmodligen ingenting och det är synd att de förmodligen blir uppköpta av Viasat när de konkat
#3402
Postad 31 October 2014 - 10:51
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Nej, Bonnier har förvärvat de 35%, numera äger Bonnier 100% av C More.
Du har så rätt, Telenor är ute ur bilden om affären är i hamn. http://www.affarsvar...icle3834980.ece
#3403
Postad 31 October 2014 - 10:59
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
CD är så off Fick hela Viasat + Viaplay för halva priset för att jag varit kund länge. Frågade CD om samma sak och de vill ge mig någon frimånad och de har ingenting som kan motsvara Viaplay som går att se via alla plattformar inklusive smart tv Cmore sänder numera även via viaplay
Vad har CD kvar och var har de för framtiden?
Förmodligen ingenting och det är synd att de förmodligen blir uppköpta av Viasat när de konkat
På hemmaplan i Norge är CD alltid första valet.  Om nu Bonnier köpt loss de sista 35% av förlustmaskinen C More för att som det stod i pressrealeasen skapa handlingsfrihet, så lär det ju betyda något. Om man vill streama C More Max (alla film och sportkanaler i direktsändning samt hela filmbiblioteket) så kan man göra det för 349 kr per månad utan bindning. CD tar 450 kr per månad för det inklusive varierande bindningstider. Det kräver såklart en bra lina. Kanske det i det som Bonniers menar med handlingsfrihet?
#3404
Postad 03 November 2014 - 00:58
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Norge har Fox HD i sitt utbud, varför inte HD i Sverige???
Kommer det något svar eller?? ang Fox HD?
Hej Karl-Johan,
Tyvärr har vi inget svar på den frågan, men vi har skickat era synpunkter vidare med att ni gärna vill ha Fox i HD.
Med vänliga hälsningar Linnéa
och när kommer svaret ?
#3405
Postad 03 November 2014 - 09:34
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej MalcomX, Vi har ingen information om när vi har svar på om vi kommer ta in Fox i HD. Om det skulle bli aktuellt med Fox i HD kommer vi meddela det via hemsidan och eventuellt via utskick. Med vänliga hälsningar Linnéa och när kommer svaret ?
#3406
Postad 03 November 2014 - 11:54
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Hej MalcomX,
Vi har ingen information om när vi har svar på om vi kommer ta in Fox i HD. Om det skulle bli aktuellt med Fox i HD kommer vi meddela det via hemsidan och eventuellt via utskick.
Med vänliga hälsningar Linnéa
Det kan man förstå att ni inte har, för det brukar ni inte ha Men nu var frågan Varför har CD Fox HD i Norge men inte i Sverige? Vad hindrade att använda samma kanal i både Sverige och Norge istället för att ha två helt olika kanaler?
#3407
Postad 03 November 2014 - 16:16
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Vad hindrade att använda samma kanal i både Sverige och Norge istället för att ha två helt olika kanaler?
Det är nog en fråga för FIC då CD bara distribuerar kanalerna, en orsak till att FIC inte valt att sända samma version av FOX i hela norden kan vara att dem även sänder egen producerade program, alltså ett program gjort i Finland för FOX Finland, dem har även sagt att det finns planer på att producera egna program i Sverige för Fox Sverige. Det kan nog vara en av anledningarna. Men dom enda som vet varför CD Sverige inte valde HD versionen av FOX Sverige är ju givetvis dem själva. Jag har redan påpekat tidigare i tråden att det var ett konstigt beslut med tanke på den så kallade HD satsningen som CD har, man borde givetvis bara ta in HD versionen när man tar in nya kanaler. Dom valde ju i alla fall HD versionen av H2 som lanseras snart.
#3408
Postad 03 November 2014 - 16:22
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
https://www.minhembi...dpost&p=4097448
Ni har inte fått något svar ännu antar jag?
#3409
Postad 03 November 2014 - 17:03
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Det kan man förstå att ni inte har, för det brukar ni inte ha
Men nu var frågan
Varför har CD Fox HD i Norge men inte i Sverige?
Vad hindrade att använda samma kanal i både Sverige och Norge istället för att ha två helt olika kanaler?
Hej Malcom X! Att man har tillgång till annat utbud hos Canal Digital Norge än hos Canal Digital Sverige beror på att olika beslut tagits gällande utbudet på de olika marknaderna. Vänligen Therese
#3410
Postad 04 November 2014 - 14:14
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
https://www.minhembi...dpost&p=4097448
Ni har inte fått något svar ännu antar jag?
Hej SweX, vi kollar status i ärendet och återkommer. Vänligen Micke
#3411
Postad 06 November 2014 - 16:47
jimmy ax1
-
jimmy ax1
-
Forumräv
-
-
660 inlägg
Hej.
Min bindningstid har gått ut för länge sedan så jag undrar var det är för uppsägningstid om man nu skulle vilja avsluta sitt abonnemang?
#3412
Postad 06 November 2014 - 17:10
Forsyth
-
Forsyth
-
Veteran
-
-
1649 inlägg
Hej. Min bindningstid har gått ut för länge sedan så jag undrar var det är för uppsägningstid om man nu skulle vilja avsluta sitt abonnemang?
3 kalendermånader så säger du upp avtalet under november månad så löper avtalet tom sista feb 2015. Att notera är att vissa operatörer har ändrat (pga ny lagstiftning from 1 maj 2014) så att uppsägningstiden är 1 månad. Det verkar inte Canal Digital ha gjort, men Comhem, Telia, Viasat och Bredbandsbolaget har genomfört den förändringen. Denna typ av ändring är en sådan liten fråga men visar ju att CD har mindre förtroende för sin framtid och sina tjänster då de inte genomfört denna förändring. Det skulle nästan vara intressant att någon tog CD till Marknadsdomstolen för att se om de är skyldiga att följa LEK eller ej. Läser man propositionen som leder fram till nya LEK så framgår det där att fasta kommunikationsnät där distribution av digitaltv kan ske ska täckas av lagen på samma sätt som för mobilnät... /Micke
Redigerat av Forsyth, 06 November 2014 - 17:12.
#3413
Postad 06 November 2014 - 17:26
jimmy ax1
-
jimmy ax1
-
Forumräv
-
-
660 inlägg
Jag har fått ett bra erbjudande från Viasat så därför var jag nyfiken på uppsägningstiden.
#3414
Postad 06 November 2014 - 17:48
Vispen74
-
Vispen74
-
Användare
-
-
230 inlägg
Trist att CDs app bara finns till iOS. Vi har fem plattor i familjen, Windows och Android. Varför ingen app till Android som är tveklöst vanligast?
#3415
Postad 06 November 2014 - 20:22
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Trist att CDs app bara finns till iOS. Vi har fem plattor i familjen, Windows och Android. Varför ingen app till Android som är tveklöst vanligast?
Kommer till Android nån gång "innan sommaren" 2015.
Redigerat av SweX, 06 November 2014 - 20:23.
#3416
Postad 10 November 2014 - 16:02
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Nya kanallistan för CD har dykt upp. I och för sig logiskt planerad i ämnesgrupperingar.
Noterar att jag inte ser C More Hockey och C More Fotboll i kanallistan längre. De borde logiskt ligga under rubriken C More speglad SD i nya kanallistan där typ C More Sport SD och C More First ligger.
Om kanallistan stämmer så kan inte standardboxägare (torde finnas en del i stugorna runt om i Sverige fortfarande?) inte ta del av en signifikant del av C More Max utbud. Är det så så har man rätt att bryta sitt abbonemang även under bindningstid alternativt att CD tillhandahåller en box som kan ta emot utbudet man betalar för utan tillkommande kostnad.
Alternativt är det tryckfelsnisse som varit framme. Det finns ingen information vad jag kan se som säger att CD slutar distribuera C More Fotboll och C More Hockey i SD-version.
Om möjligt kan det vara käckt att klarlägga.
#3417
Postad 10 November 2014 - 22:29
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Hittar deras kanallista
http://www.canaldigi...-kanallista.pdf
där kan jag inte hitta Cmore fotboll (SD)
På http://www.telenorsa...-news-log-2014/
hittar jag inget om att den ska ha upphört och den finns kvar på satelliten enligt
#3418
Postad 10 November 2014 - 22:47
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3032 inlägg
Fråga till CD kundtjänst.
Jag fick som så många andra mail i dag att man sk göra ny kanalsökning men som ALLTID så saknas info till oss som är lite intresserade och som vill ha annan hårdvara än CD begränsade boxar.
Varför länkar ni inte till en frekvenslista?
#3419
Postad 11 November 2014 - 09:16
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Hittar deras kanallista http://www.canaldigi...-kanallista.pdf där kan jag inte hitta Cmore fotboll (SD)
På http://www.telenorsa...-news-log-2014/ hittar jag inget om att den ska ha upphört och den finns kvar på satelliten enligt
Som noterat varken C More Fotboll eller C More Hockey finns med i CD:s nya kanallista, endast HD versionerna av dessa kanaler. Brister i korrläsning på CD eller icke informerad förändring av utbudet (alla har ju inte HD-box till sitt huvudabb eller extrakort)? Införandet av pairing på C More Fotboll HD var ju inte att betrakta som en inskränkning av avtalat utbud enligt CD den gången i och med att kanalen fanns kvar i en SD-version. Om nu SD-versionerna saknas vid övergången till ny kanallista så har ju just den inskränkningen inträffat som CD påtalade att de undvek. Kanalförändringen avses ju träda ikraft per imorgon 12/11. Vore toppen om kundservice kunde ge en bild av om de är bortglömda i listan men finns kvar på någon kanalplats efter förändringen eller om det rör sig om en inskränkning av utbudet som inte aviserats till kunderna.
Redigerat av kenta2, 11 November 2014 - 12:59.
#3420
Postad 12 November 2014 - 09:27
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Fråga till CD kundtjänst.
Jag fick som så många andra mail i dag att man sk göra ny kanalsökning men som ALLTID så saknas info till oss som är lite intresserade och som vill ha annan hårdvara än CD begränsade boxar. Varför länkar ni inte till en frekvenslista?
Hej OMD 28, http://www.telenorsa...atellite-fleet/I den länken under satellite service data hittar man alla våra kanaler. Man hittar även kanalerna här: http://www.telenorsa...annel-listings/vänligen Mcke
Redigerat av Allente Sverige, 12 November 2014 - 09:29.
#3421
Postad 12 November 2014 - 09:37
Forsyth
-
Forsyth
-
Veteran
-
-
1649 inlägg
Hej OMD 28,
http://www.telenorsa...atellite-fleet/
I den länken under satellite service data hittar man alla våra kanaler.
Man hittar även kanalerna här:
http://www.telenorsa...annel-listings/
vänligen Mcke
Hej, Hur många gånger måste man bryta strömmen och starta om sin vita HD-box för att kanalerna ska ligga som ni har listat dom from idag? Det är inte många kanaler som ligger rätt enligt min burk iaf och kanaler jag faktiskt betalar för finns inte iom att ngn annan kanal ligger de låg, men de ligger inte där de ska ligga enligt nya listan... Jag är grymt imponerad...
#3422
Postad 12 November 2014 - 15:27
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Hej OMD 28,
http://www.telenorsa...atellite-fleet/
I den länken under satellite service data hittar man alla våra kanaler.
Man hittar även kanalerna här:
http://www.telenorsa...annel-listings/
vänligen Mcke
SD versionerna av C More Hockey och C More Fotboll finns åtminstone med i detta läge i Telenors satellitlista. Kanske PDF-kanallistan kan uppdateras då om de är kvar i utbudet?
#3423
Postad 12 November 2014 - 17:17
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Uppdateringarna funkade utmärkt på LG TV, Samsung TV och Svarta HD-Boxen
#3424
Postad 12 November 2014 - 17:25
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3032 inlägg
Hej OMD 28,
http://www.telenorsa...atellite-fleet/
I den länken under satellite service data hittar man alla våra kanaler.
Man hittar även kanalerna här:
http://www.telenorsa...annel-listings/
vänligen Mcke
Tack för bra info, de länkarna borde vara med i mailet man får.
#3425
Postad 12 November 2014 - 20:17
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3271 inlägg
När jag ställer in boxen på 1080p så blir alla rörelse hackiga, helt otittbart. Alla andra upplösningar fungerar.
#3426
Postad 12 November 2014 - 20:32
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Så har det nog alltid varit faktiskt.
#3427
Postad 13 November 2014 - 11:09
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
När jag ställer in boxen på 1080p så blir alla rörelse hackiga, helt otittbart. Alla andra upplösningar fungerar.
Ställ in den på 1080i istället så flyter det bättre. Inga kanaler sänds i 1080P ändå. Våra HD-boxar klarar av formaten 576i, 720p och 1080i. Boxen anpassar sig automatiskt till det format som sändningen har.
Formatet 1080p kräver idag alltför mycket kapacitet i sändnings och transmissionskedjan och kommer därför inte att lanseras i nuläget.
#3428
Postad 25 November 2014 - 01:42
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Trist att CDs app bara finns till iOS. Vi har fem plattor i familjen, Windows och Android. Varför ingen app till Android som är tveklöst vanligast?
I princip alla appar av betydelse kommer till IOS först Det är inte för att apples plattor säljer mest utan för att de är bäst och det är en av anledningarna till att utvecklarna lägger krutet där först. Dessutom används Ipad mer, de andra brukar ligga i en låda. för att de inte fungerar
#3429
Postad 25 November 2014 - 03:20
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
I princip alla appar av betydelse kommer till IOS först Det är inte för att apples plattor säljer mest utan för att de är bäst och det är en av anledningarna till att utvecklarna lägger krutet där först. Dessutom används Ipad mer, de andra brukar ligga i en låda. för att de inte fungerar
Det är helt ointressant vilka plattor som är bäst. Vi med Android är väl också viktiga kunder får man hoppas. Sedan är det otur att dina plattor inte fungerar, våra fungerar utmärkt.
#3430
Postad 25 November 2014 - 08:07
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
I princip alla appar av betydelse kommer till IOS först Det är inte för att apples plattor säljer mest utan för att de är bäst och det är en av anledningarna till att utvecklarna lägger krutet där först. Dessutom används Ipad mer, de andra brukar ligga i en låda. för att de inte fungerar
Och hur mycket erfarenhet har du av icke-Apple-produkter, törs man fråga? Personligen, efter att under 5 år ha använt flera modeller med både iOS och Android, har vi övergått till Windows på alla våra plattor. Vilket lyft. Visst är apputbudet smalare, men så skönt att slippa plottrigheten och trögheten och Apples skämt till multitasking...
#3431
Postad 25 November 2014 - 09:29
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3032 inlägg
I princip alla appar av betydelse kommer till IOS först Det är inte för att apples plattor säljer mest utan för att de är bäst och det är en av anledningarna till att utvecklarna lägger krutet där först. Dessutom används Ipad mer, de andra brukar ligga i en låda. för att de inte fungerar
Håller inte med om att Apples plattor är bäst, dessutom används appar i telefoner också och där är Android ljusår bättre än iFåne.
#3432
Postad 25 November 2014 - 10:11
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Fördelen med att utveckla primärt för Apple är trots allt att det finns en allenarådande mjukvarugrund att bygga på. Android är, Googles intentioner till trots, ganska splittrat. Dvs inte helt enkelt att veta att det du utvecklar verkligen fungerar på alla tänkliga enheter och risken finns att kundtjänst drunknar i frågor de inte kan göra något åt.
Dvs jag förstår om man först utvecklar/släpper för plattform där man enklare kan få en produkt att fungera.
#3433
Postad 25 November 2014 - 16:31
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3032 inlägg
Fördelen med att utveckla primärt för Apple är trots allt att det finns en allenarådande mjukvarugrund att bygga på. Android är, Googles intentioner till trots, ganska splittrat. Dvs inte helt enkelt att veta att det du utvecklar verkligen fungerar på alla tänkliga enheter och risken finns att kundtjänst drunknar i frågor de inte kan göra något åt.
Dvs jag förstår om man först utvecklar/släpper för plattform där man enklare kan få en produkt att fungera.
Det tror jag också Apple's låsta värld är liten och lätthanterlig.
#3434
Postad 30 November 2014 - 08:15
Anniggo
-
Anniggo
-
Lärjunge
-
-
401 inlägg
Sedan några veckor så får jag inte bild/ljud på svt1hd, svt2hd eller tvhd. Någon som vet vad som är fel? Har startat om boxen och även försökt med fabriksåterställning utan resultat. Boxen är HD PVR 101ST
#3435
Postad 01 December 2014 - 15:09
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Sedan några veckor så får jag inte bild/ljud på svt1hd, svt2hd eller tvhd. Någon som vet vad som är fel? Har startat om boxen och även försökt med fabriksåterställning utan resultat. Boxen är HD PVR 101ST
Hej Anniggo, är det endast HD kanalerna det avser kan det vara så att du inte har tillräcklig signalmottagning. Kontakta gärna vår support på tel 0770-33 22 11 för en mera kompletterande felsökning tillsammans. Vänligen Micke
#3436
Postad 01 December 2014 - 15:54
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
och hur går det SVT play Canal Digitalser ingen info på er hemsida om att tjänsten vare sig är bortplockade eller tillfälligt ur funktion. är det kanske som så att det inte är så många som saknar det?
#3437
Postad 01 December 2014 - 16:05
Unregistered2020
-
Unregistered2020
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Förstår inte allt krångel ni har,jag har den svarta 500 gb mottagaren och det har aldrig varit några problem med vare sig upplösning eller inspelning eller något annat,är jättenöjd med den.
#3438
Postad 01 December 2014 - 23:35
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Förstår inte allt krångel ni har,jag har den svarta 500 gb mottagaren och det har aldrig varit några problem med vare sig upplösning eller inspelning eller något annat,är jättenöjd med den.
Instämmer, den fungerar mycket bra.
#3439
Postad 02 December 2014 - 09:22
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
och hur går det SVT play Canal Digital
ser ingen info på er hemsida om att tjänsten vare sig är bortplockade eller tillfälligt ur funktion. är det kanske som så att det inte är så många som saknar det?
Hej Monshi, Vi har tekniska problem med SVT-Play och våra tekniker jobbar för fullt på att lokalisera problemet. Med vänliga hälsningar Linnéa
#3440
Postad 03 December 2014 - 20:07
Latmann
-
Latmann
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Sedan några veckor så får jag inte bild/ljud på svt1hd, svt2hd eller tvhd. Någon som vet vad som är fel? Har startat om boxen och även försökt med fabriksåterställning utan resultat. Boxen är HD PVR 101ST
Hade samma problem tidigare med dessa kanaler, orsaken var ett trasigt LNB ( av fabrikat jag ej minns ) Bytte LNB sedan funkade allt problemfritt.
Redigerat av Latmann, 08 December 2014 - 22:51.
#3441
Postad 08 December 2014 - 13:54
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Hej Monshi,
Vi har tekniska problem med SVT-Play och våra tekniker jobbar för fullt på att lokalisera problemet.
Med vänliga hälsningar Linnéa
Fick ett klarare svar från SVT play på bara några minuter: Det är som sagt ett tekniskt fel och tyvärr kommer det sannolikt inte att åtgärdas.
http://www.svt.se/tittarservice/fraga-oss/dialog/665442?cb=1418043168682#svtTSComment-1401238 kan ni bekräfta eller dementera?
#3442
Postad 11 December 2014 - 17:06
Mackan92
-
Mackan92
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Verkar som att Investigation Discovery är på väg in i utbudet snart.
#3443
Postad 12 December 2014 - 13:22
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Verkar som att Investigation Discovery är på väg in i utbudet snart.
Start blir den 15 december och ingår i familjepaketet
#3444
Postad 13 December 2014 - 02:30
SweX
-
SweX
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
Kanalen kommer att ligga på kanalplats 14 och kanalen Discovery Showcase HD flyttar därmed till kanalplats 29. Kanal: Investigation Discovery Lansering: 15 december Kanalplats: 14 Kanalpaket: Familjepaketet Övrigt: Kanalen sänds i formatet mpeg4 vilket innebär att du behöver en HD-box för att kunna se den.
#3445
Postad 15 December 2014 - 13:42
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej Monshi! Nu fungerar SVT Play i Ondemand och 500 GB boxen igen. Vänligen Therese Fick ett klarare svar från SVT play på bara några minuter:
http://www.svt.se/ti...Comment-1401238
kan ni bekräfta eller dementera?
#3446
Postad 15 December 2014 - 20:07
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Varför sänder ni ut ID Discovery i 4:3 format? Det är ju inte direkt 90-tal nu...
#3447
Postad 16 December 2014 - 09:46
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej lindo, De program som sänds ut i 4:3 format visas på samma sätt i din TV-bild. Om du ändrar bildformatet via din box på den kanalen kan du få helskärm även på dessa program. Med vänliga hälsningar Linnéa Varför sänder ni ut ID Discovery i 4:3 format? Det är ju inte direkt 90-tal nu...
#3448
Postad 16 December 2014 - 18:07
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1867 inlägg
Hej lindo,
De program som sänds ut i 4:3 format visas på samma sätt i din TV-bild. Om du ändrar bildformatet via din box på den kanalen kan du få helskärm även på dessa program.
Med vänliga hälsningar Linnéa
4:3 program ska vara i 4:3, men här handlar det inte om enstaka program. Hela kanalen sänds ut i 4:3
#3449
Postad 16 December 2014 - 22:41
AC3
-
AC3
-
Forumräv
-
-
866 inlägg
.... Hela kanalen sänds ut i 4:3
Ja det är helt sjukt. 4:3 formatet är verkligen 1900-tal.
#3450
Postad 17 December 2014 - 20:24
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3271 inlägg
Är H2 också en nyhet eller har jag bara missat infon här?
10 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 10 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|