Jaja, som sagt... DOA är nog aningen värre300 baddräkter per karaktär, 9 karaktärer. 2700 baddräkter. Det blir ungefär 400 miljoner Zackdollars bara för baddräkterna. Har du smörat bra så kastar de bara baddräkten hälften av gångerna; det blir 600 miljoner. Lägg dessutom till c:a 100 miljoner i prylar för att smöra. 700 miljoner. Det enklaste/säkraste sättet att tjäna pengar är volleyboll, där man säkert kan få 100 tusen per gång. 7000 volleybollsmatcher. På 10 minuter vardera. 50 DYGNs volleybollierande. Och då har du ändå bara 900 av 1000 poäng.
Fanns inte ens någon guide på 360achievments.org
68 och 56%Dessutom; hur ligger de två populäraste achivementwhore spelen (Avatar, TNMT) till i gamerankings? Folk verkar ha tagit GS i dessa spel även om de är usla....
Sen är det ju viss skillnad också om spelet är enkelt. Är det urenkelt så kan man väl spela det även om det är kasst (inte för att något av dessa två passar in där men..). Är spelet däremot svårt men dåligt så är det jobbigare att lägga ned tid. Tänk om DOA varit bra t ex (det hade varit stimulerande att spela volleyboll). Då hade det haft högre GS.
Spelen som ligger i botten är väl för det mesta dåliga va? Ser inte riktigt vad de ska föreställa hela tiden.
Nehe du, då tolkade du felNej, men antydde wink.gif som jag tolka det.
Det kanske var något fel på mitt spel men jag klarade aldrig straffen så jag fick bara 750 =/Det skulle i sin tur ge att man inte kunde spel NHL 2K6 i 5 minuter för att få 1000GS.
Menade relativt VF5 alltså.Nej, FFXI är överlägset det svåraste (eller mest tidskrävande beroendes på hur man ser det) att få full pott i.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
80 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?