Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction

419 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction (52 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg.

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (1 röster [1.92%])

Procent av omröstning: 1.92%

3. 3 (1 röster [1.92%])

Procent av omröstning: 1.92%

4. 4 (20 röster [38.46%])

Procent av omröstning: 38.46%

5. 5 (30 röster [57.69%])

Procent av omröstning: 57.69%

Rösta Gäster kan inte rösta
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.093748 (31) 249:-

Postad 19 November 2007 - 23:34

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Hehe, Yesum, den vanligaste fördomen är att tro att man inte har några fördomar... :rolleyes:

Vi måste väl inte komma överens om någonting, annat än att spelet som diskuteras i denna tråd inte verkar vara din typ av spel, jag tror det budskapet har gått fram.

Jag kom att tänka på att spelutvecklaren har sagt att denna del av R&C riktar sig mer till vuxna än vad de tidigare spelen i serien gjorde. Jag skulle nog ändå kalla det för ett "barnspel" men för mig betyder det snarare att det inte innehåller lika mycket våld som många andra spel, i alla fall inte realistiskt våld, därför kan även barn spela det, och att det är en påhittad värld med en massa lustiga figurer. Men detta kan mycket väl tilltala vuxna också. Mig t ex - som är 33. Att spela är en härlig verklighetsflykt, det kan lätt vara värt 500 spänn :lol:

Postad 19 November 2007 - 23:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Man kan sammanfatta de hela: Ratched & clank är ett spel anpassat för minderåriga. den största åldersgruppen för detta spel kan knappast vara folk mellan 20-40 bast. så mycke måste vi kunna vara överens om.

och nej, ja har inga fördomar.

Det du säger ovan är en fördom. Du har ingen statistik på hur det ligger till, men du drar en slutsats baserat på din förutfattade mening :rolleyes:

Anal som jag är letade jag upp demografin som Sony ville nå med spelet :lol:

Sony is backing upcoming PS3 title Ratchet and Clank: Tools Of Destruction with a million pound TV campaign throughout the gifting season.

The platform holder has heralded the game as a ‘benchmark’ release for PS3 owners, and set its sights on a target demographic that covers the whole family.

“The ad will target 16-34 year olds, with a focus on Saturday night family programming, which draws upon a broad demographic of viewers, matching Ratchet And Clank’s target audience,” Sony product manager Lucy Garnett told MCV.

http://www.mcvuk.com...het-TV-campaign

Ni som spelar och är över 34 år bör alltså skämmas Postad bild

Postad 19 November 2007 - 23:50

Yesum
  • Yesum
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Sir Duke: hehe jo.. att spela är en härlig verklighetsflykt... inget snack om saken. Just R & C kanske inte e värt 500 i mina ögon..men ändå :rolleyes: ja tycker de känns lite småfånigt att dom säger att de riktiar in sig på vuxna...men men. De känns för mig som ett renodlat barnspel o folk runt 30 kan sitta o spela de med sina ungar eller nåt...men av nån anledning känns de skumt att sitta o nöta R & C stenhårt för sig själv på en fredagkväll. känns inte som ett sånt spel :lol:

Zoiler: hehe, de e väl jag som har missat spelutvecklingen nu för tiden o vad folk spelar, men skulle du fråga folk på stan så skulle nog majoriteten svara att R & C är ett barnspel...typ upp till 12 år eller nåt. att sony säger att dom riktiar in sig på 16-34 tycker ja låter helsjukt. snarare 2-12.. haha.

Postad 20 November 2007 - 01:46

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Sir Duke: hehe jo.. att spela är en härlig verklighetsflykt... inget snack om saken. Just R & C kanske inte e värt 500 i mina ögon..men ändå :rolleyes: ja tycker de känns lite småfånigt att dom säger att de riktiar in sig på vuxna...men men. De känns för mig som ett renodlat barnspel o folk runt 30 kan sitta o spela de med sina ungar eller nåt...men av nån anledning känns de skumt att sitta o nöta R & C stenhårt för sig själv på en fredagkväll. känns inte som ett sånt spel :lol:

Zoiler: hehe, de e väl jag som har missat spelutvecklingen nu för tiden o vad folk spelar, men skulle du fråga folk på stan så skulle nog majoriteten svara att R & C är ett barnspel...typ upp till 12 år eller nåt. att sony säger att dom riktiar in sig på 16-34 tycker ja låter helsjukt. snarare 2-12.. haha.

Varför skulle det vara ett barnspel? För att där är humor och för att det inte sprutar blod? Tror faktiskt spel som Gears of War och andra "köttiga" titlar har en yngre publik.

Postad 20 November 2007 - 07:16

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0

Varför skulle det vara ett barnspel? För att där är humor och för att det inte sprutar blod? Tror faktiskt spel som Gears of War och andra "köttiga" titlar har en yngre publik.

Precis vad jag också tror, spel med ultra-realism där blodet sprutar över hela skärmen känns mer som tonårsspel, medan de vuxna hellre ägnar sig åt nån av alla dessa SuperMario-varianter typ R&C. Så frågan är vad ett "barnspel" egentligen är när så många vuxna spelar det.

Postad 20 November 2007 - 09:03

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Anal som jag är letade jag upp demografin som Sony ville nå med spelet :rolleyes:

[/img]

:lol: Ödmjukhet när den är som bäst...du förgyller min morgon Z...

Postad 20 November 2007 - 11:14

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Hela R&C-serien är helt underbar på ett avslappnat och trevligt sätt. Självklart kommer en del inte gilla det men det är nog som sagt mest för att man inte gillar genren. För när det gäller platformsspel så finns det inte mycket som kommer nära.

Postad 20 November 2007 - 19:56

Unregistered1032
  • Unregistered1032
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Yesum

Jag har ingen som helst förståelse för hur du kan kalla dig vuxen. Det är uppenbart att du har komplex över att du anser dig för gammal för dataspel men fortfarande spelar. Men att försöka hävda dig genom att klanka ner på personer med annan, och enligt dig "barnsligare", spelsmak är fruktansvärt barnsligt.

/Ash

Postad 20 November 2007 - 21:08

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Hmm, jag föreställde mig inte alls Yesum som vuxen... Jag menar vilken vuxen människa orkar bli upprörd över vad andra spelar för spel. :wub:

Det finns alltid folk som tror att resten av universum kretsar kring just dem. För de allra flesta är det en mognadsfråga och problemet löser sig när de växer upp och lär sig relatera till andra personer.

Visst är det här ett fritt forum men om alla skulle spamma varenda tråd som handlar om spel som inte faller en perfekt i smaken så kommer ju forumet braka ihop.

Nej, snacka mindre och spela mera nu grabbar och tjejer! :)

Postad 20 November 2007 - 21:21

Yesum
  • Yesum
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
haha.. ja blir inte upprörd över nånting. ja e bara förvånad över att 20-30 åringar sitter o gejmar detta.. that's all. och som lindholm sa så har de ingenting med R & C själv att göra..utan hela genrén är bara bortom min smak, och ärligt talat trodde ja inte denna genré med skuttande tecknade figurer skulle va nånting som tilltade 70-talisterna (snarare era ungar). ..men ja ber så mkt om ursäkt... ja e inte här för att hävda mig på nåt sätt. ursprungsfrågan var att ja hade lite svårt att förstå allt stohej kring detta. ja e 19 o mina polare sitter inte direkt o nöter spel som R & C, Little Big Planet, Hot Shots Golf 5 (även om de två förstnämnda spelen är grymt imponerande). det handlar mer om gta-liknande spel, assasins creed, krigsspel (cod4, medal of honor), bilspel i alla former, sport ...egentligen allting förutom denna genré.

så visst blev ja lite förvånad, men ja klankar inte ner på er smak.

Postad 20 November 2007 - 22:50

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

haha.. ja blir inte upprörd över nånting. ja e bara förvånad över att 20-30 åringar sitter o gejmar detta.. that's all. och som lindholm sa så har de ingenting med R & C själv att göra..utan hela genrén är bara bortom min smak, och ärligt talat trodde ja inte denna genré med skuttande tecknade figurer skulle va nånting som tilltade 70-talisterna (snarare era ungar). ..men ja ber så mkt om ursäkt... ja e inte här för att hävda mig på nåt sätt. ursprungsfrågan var att ja hade lite svårt att förstå allt stohej kring detta. ja e 19 o mina polare sitter inte direkt o nöter spel som R & C, Little Big Planet, Hot Shots Golf 5 (även om de två förstnämnda spelen är grymt imponerande). det handlar mer om gta-liknande spel, assasins creed, krigsspel (cod4, medal of honor), bilspel i alla former, sport ...egentligen allting förutom denna genré.

Jag är 24 och allt intresserar mig. Mycket spel som detta, Little big planet är ett av de intressantaste kommande spelen tycker jag! :D

Men alla är ju olika, och det är ju bra ;)

Postad 20 November 2007 - 23:41

Unregistered8a254399
  • Unregistered8a254399
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
En fördel med att bli "äldre" är att man vågar vara sig själv och inte skäms inför "polarna" när man gillar R&C och inte COD4 som "alla" andra gillar ;)

Postad 21 November 2007 - 00:00

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
Föredrar själv Ratchet and clank alla dar i veckan framför tråkiga COD1,2,3,4.
Själv förstår jag inte människor som gillar spela COD, Rainbow six bla bla bla.Otroligt tråkigt.Ni måste ha börjat lira spel efter lumpen.

Redigerat av rayko, 21 November 2007 - 00:03.

Postad 21 November 2007 - 00:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det finns alltid folk som tror att resten av universum kretsar kring just dem. För de allra flesta är det en mognadsfråga och problemet löser sig när de växer upp och lär sig relatera till andra personer.

Nu är du väl lite väl hård..? Han räknar faktiskt med sin kompiskrets också.

Men det är faktiskt konstigt det här med "olika smak". Varken jag eller någon av mina kompisar gillar det där Hjärnornas Krig eller va det heter. En grön groda som talar baklänges, massa nallebjörnar som piper, en sur gubbe som flåsar bakom en mask och robotar som kan tala. Jag satt och åt chips och satte i halsen när han monstret kom upp på Sonys presskonferens. Ett vuxet och erkänt seriöst företag som Sony som använder sig av detta i deras E3 framträdande. Fullkomligt absurt ;)

Ja, jag förstår det bara inte. Mina kompisar gillar det ju inte och det är inte så konstigt eftersom de är vuxna människor och talande grodor hör liksom hemma i lågstadiet.

Postad 21 November 2007 - 19:02

Unregistered1032
  • Unregistered1032
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Så, då va det ju avklarat. Är du 19 så ÄR du fortfarande ett barn. Om 19:åringar inte gillar R & C så måste det ju betyda att det är ett spel för vuxna. Det är alltså barnsligt att INTE tycka om R & C.

Kan vi skippa den här barnsliga diskutionen nu och låta oss som gillar spelet disskutera det i lugn och ro. Ni som inte gillar spelet har inte i denna tråden att göra.

/Ash

Postad 22 November 2007 - 09:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jag är 33 och anser att Super Mario Galaxy är bästa spelet genom tiderna. Smaka på den ;)
De gjorde en undersökning förra året på folk som spelar spel och kom fram till att genomsnittspelaren är 33 år gammal och de spel som säljer mest är spel med rating Everyone 85%. Mao spel som du anser vara för barn. Siffrorna är för 2006 och nu när Wii är sån stor succe så tror jag inte siffran är lägre för 2007 direkt. Se nedan. Undersökning i USA är det som gäller men man kan nog anta att det är ungefär samma för övriga världsdelar.

http://www.theesa.co...op_10_facts.php

TOP 10 INDUSTRY FACTS

1. US computer and video game software sales grew six percent in 2006 to $7.4 billion – almost tripling industry software sales since 1996.

2. Sixty-seven percent of American heads of households play computer and video games.

3. The average game player is 33 years old and has been playing games for 12 years.

4. The average age of the most frequent game buyer is 38 years old. In 2007, 92 percent of computer game buyers and 80 percent of console game buyers were over the age of 18.

5. Eighty-five percent of all games sold in 2006 were rated "E" for Everyone, "T" for Teen, or "E10+" for Everyone 10+. For more information on ratings, please see www.esrb.org.

6. Eighty-six percent of game players under the age of 18 report that they get their parents’ permission when renting or buying games, and 91 percent say their parents are present when they buy games.

7. Thirty-six percent of American parents say they play computer and video games. Further, 80 percent of gamer parents say they play video games with their kids. Sixty-six percent feel that playing games has brought their families closer together.

8. Thirty-eight percent of all game players are women. In fact, women over the age of 18 represent a significantly greater portion of the game-playing population (31%) than boys age 17 or younger (20%).

9. In 2007, 24 percent of Americans over the age of 50 played video games, an increase from nine percent in 1999.

10. Forty-nine percent of game players say they play games online one or more hours per week. In addition, 34 percent of heads of households play games on a wireless device, such as a cell phone or PDA, up from 20 percent in 2002.

Postad 22 November 2007 - 14:57

Unregisteredc7f7e317
  • Unregisteredc7f7e317
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Har ägnat hela förmiddagen åt att spela Ratchet and Clank Future: ToD och är 21 år:P Varför måste man va liten för att gilla detta spel? Det är juh kanon skoj mycket roligt med annat än alla krigs/mördar/blodöverallt spel :) Sen kan juh sånna också vara jäkligt skoj (cod 4 mkt mkt roligt) men lite härlig verklihetsflykt som Rachet And Clank Future är alldeles underbart :) sen om man är 12 lr 39 spelar det någon roll om man tycker liret är skoj? :D Inte enligt mej...jag menar äre bara jag som ser mkt förväntasfullt på Little Big Planet. tror det kan va något mkt spännande :P

Postad 22 November 2007 - 16:13

Swebreeze
  • Swebreeze
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Jag är 26år och är helt inne i R&C nu. Är ett suveränt spel utan tvekan.

Frettker håller fullständigt med dig.

Postad 24 November 2007 - 00:07

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Köpte mitt ps3 för ca 2v sen och fick mitt R&C i måndags, detta var första kvällen jag kunde sitta ner och spela i lugn och ro sen jag köpte konsolen. Kan bara säga fyy faan vilket nice spel :D R&C e grymt snyggt och grymt roligt :)
Nää nu ska jag fortsätta spela några banor till B)

Edit: Asså en fråga? måste man göra alla uppdrag på varje planet? Omöjligt att hitta om man ska utforska tex, börjar bli galen hahaha

Eller e de jag som e iq befriad ;)

Redigerat av Unregistereda8d246d3, 25 November 2007 - 00:42.

Postad 26 November 2007 - 09:41

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Har spelat R&C hela helgen och tycker det är alldeles fantastiskt trevligt! :) (är 30 bast by the way... :wub: )
Härlig spelkänsla, suverän grafik (bästa jag sett!!) och störtskön humor gör detta till ett verkligt toppenlir!

Postad 26 November 2007 - 10:03

Frenetick
  • Frenetick
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
Den erfarenhet jag har säger att det är mest "barn" som gillar FPS medan ju äldre man blir desto mer kan man uppskatta grejer som Super Mario Galaxy, Ratchet eller i princip Wii.

Jag är 19 och tycker att Ratchet är årets spel. Fruktansvärt kul.

Postad 29 November 2007 - 20:34

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Inte för att gnälla men när jag kör i gång demot så står det 720p i hörnet på tv:n, ska inte spelet vara 1080p???

Postad 29 November 2007 - 20:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Inte för att gnälla men när jag kör i gång demot så står det 720p i hörnet på tv:n, ska inte spelet vara 1080p???

Nej?

Postad 30 November 2007 - 17:03

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0
Spelat igenom snart 2 ggr, fantastiskt roligt spel med många humoristiska inlägg. 10/10 av mig, tycker kontrollerna funkar kanon, grafiken är väldigt bra och spelupplevelsen är otroligt bra, lagom långt också.
Synd att vissa dömmer ut spelet pga att det ser "barnsligt" ut, ni missar något!

Postad 30 November 2007 - 18:22

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0

Spelat igenom snart 2 ggr, fantastiskt roligt spel med många humoristiska inlägg. 10/10 av mig, tycker kontrollerna funkar kanon, grafiken är väldigt bra och spelupplevelsen är otroligt bra, lagom långt också.
Synd att vissa dömmer ut spelet pga att det ser "barnsligt" ut, ni missar något!

Härligt. själv har jag kommit till planet 12 tror jag. vette faan hur långt det är :P
är det mycket svårare andra gången man kör? lika roligt när man vet hur banorna ser ut ??

Tycker oxå kontrollerna funkar kanon, plus att jag nästa vecka får mina Dualshock3 kontroller som ska passa detta spel som handen i handsken :D

Postad 01 December 2007 - 02:53

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Bytte in Heavenly sword och COD4 idag mot R&C och måste säga att dessa 3 spel rockar fett.
Spelet i sig är grymt som fan samma med grafiken. Jag är 22 år och älskar verkligen såna spel!!

Postad 01 December 2007 - 09:00

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

• 351 inlägg
  • 0

Härligt. själv har jag kommit till planet 12 tror jag. vette faan hur långt det är :P
är det mycket svårare andra gången man kör? lika roligt när man vet hur banorna ser ut ??

Tycker oxå kontrollerna funkar kanon, plus att jag nästa vecka får mina Dualshock3 kontroller som ska passa detta spel som handen i handsken :D

Lite fler fiender på "challange mode" som man låser upp när man klarat igenom det första gången. Jag tycker det är nästan lika roligt andra gången om. Perfekt lir när man bara vill sitta någon timme och ha skojj

Postad 03 December 2007 - 14:17

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Är det inte så att R&C har ung. samma målgrupp som en Pixar rulle? M.a.o. det ska finnas något för alla?

Postad 03 December 2007 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Målgruppen är t o m postad i tråden :(

16-34 eller vad det var.

Postad 04 December 2007 - 19:16

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Tja, ja sitter i funderingarna på detta lir för ja tycker de verkar störtskönt. Men jag har hört att det ska vara väldigt lätt? stämmer detta. Och hur är replay value på liret?
Tack för svar

Postad 04 December 2007 - 20:40

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Målgruppen är t o m postad i tråden ;)

16-34 eller vad det var.

Jojo det såg jag, men det jag menar är att det verkligen finns något för alla åldrar precis som en Pixarfilm 3-120 bast typ ;)

Postad 11 December 2007 - 00:58

Unregistered817d25f9
  • Unregistered817d25f9
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Ni som spelar och är över 34 år bör alltså skämmas Postad bild

Ouch! haha
Näst efter Blue ray, är Ratchet N Clank anledningen till varför jag idag införskaffade mig en ps3 (min gamla ps2 funkar fortfarande flawless..och det e endå det första varianten...inhandlad första vecka då ps2 släpptes ;))

Älskat alla tidigare RnC - och jag e över 34 :lol:

Postad 16 December 2007 - 23:17

sebulba
  • sebulba
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Nån som vet var holoplanen på Ubliks passage finns nånstans. Har läst massa olika guider men fattar f*n vad dom menar.
Så om nån vänlig själ kan förklara detta är jag väldigt tacksam!!!

Postad 21 December 2007 - 21:02

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Jag är 33 så jag får snabba mig på då.... :)

Demot var skitkul. Dock lite väl kort.

Postad 21 December 2007 - 22:41

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0
Här är en 34 åring som spelat alla R&C samt Jak&Daxter på PS2 :)

Demot var kort som sagt, men kan någon som kört köpt spelet berätta hurpass långt det verkar vara och hur varierat det är?
Har skyhöga förväntningar....

Postad 21 December 2007 - 23:01

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Kommer nog spela i obegränsad till framöver. Pojken är ju sex månader så han kan snart få sitt första spel.... :)

Postad 22 December 2007 - 00:21

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Kommer nog spela i obegränsad till framöver. Pojken är ju sex månader så han kan snart få sitt första spel.... :)

Jag har redan kört demot med min 3 åring :unsure:
Han sköter skotten, hoppa, hugga och jag styr

Postad 26 December 2007 - 19:44

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
finns det möjlighet att spara vart man vill eller måste man se alla d###### filmer mellan levels eller?

jagh har iofs bara kört i typ 15 minuter men med en tre månaders bebis här hemma har man inte tid med mer spel än 15 minuter åt gången och då vill jag såklart kunna spara vart som hests, går det???

Postad 27 December 2007 - 03:27

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Jag hade inte provat något av R&C-spelem till PS2 när jag köpte den här uppföljaren till PS3:an men jag kan lätt säga att det är mitt bästa spelköp NÅGONSIN. Det är snyggt, spännande, gripande och framför allt så är det FÖRBANNAT ROLIGT. Tummen upp!

Postad 28 December 2007 - 21:08

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0

Jag hade inte provat något av R&C-spelem till PS2 när jag köpte den här uppföljaren till PS3:an men jag kan lätt säga att det är mitt bästa spelköp NÅGONSIN. Det är snyggt, spännande, gripande och framför allt så är det FÖRBANNAT ROLIGT. Tummen upp!

hehe. hade inte heller spelat någe R&C till ps2 utan gick på detta direkt, och visst var det gryymt roligt :)
Men efter att jag klarat detta så köpte jag mig direkt spelet Uncharted och då vart man ju ännu nöjdare med
köpet av ps3:an :)

Postad 01 January 2008 - 13:52

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

• 3866 inlägg
  • 0
Inte världens viktigaste sak men jag lyckas inte få svenska undertexter trots att jag har ställt in i menyn att jag vill ha det. Hur gör man?

Och nu kommer ni skratta men jag har redan lyckats köra fast på bana 2 ni vet den med skalbaggarna, hur kommer man över den långa avsatsen? Försöker använda harpun-handsken men den verkar inte funka där. Inte kan man klättra heller. Så spelet blev jättekort för min del... ;)

Postad 01 January 2008 - 14:00

Besve
  • Besve
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
R2 + X

Postad 01 January 2008 - 14:38

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
kan man byta språk i ett redan börjat spel? för ja har kommit en bit in och har spelat med svenskt tal men skulle gärna byta till engelskt.
Mvh Karl

Postad 01 January 2008 - 15:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

kan man byta språk i ett redan börjat spel? för ja har kommit en bit in och har spelat med svenskt tal men skulle gärna byta till engelskt.
Mvh Karl

Språket bestämms av vilket systemspråk du valt på PS3an. Ändra det.

Postad 01 January 2008 - 19:10

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Mvh Karl

Språket bestämms av vilket systemspråk du valt på PS3an. Ändra det.

jaha finurligt gjort ;) Tackar

Postad 11 January 2008 - 14:52

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
:P Då har man lyckats ta sig igenom spelet och fasiken vad kul jag hade. Kommer nog inte spela igenom det en gång till i challenge mode dock då det mesta i min vapenarsenal är uppdaterat til max :P Var ju rätt så simpelt men som sagt kul och riktigt snyggt :) Lär nog inte göra mig av med spelet då det fortfarande finns lite saker att låsa upp....
Frågan är vad man ska införskaffa efter detta.....med en 3-årig dotter hemma så blir det bara några sena timmar i veckan för spelande så en ren bedrift när man äntligen spelar igenom ett spel, hehe.
Funderar på Assasins Creed...vet att det har fått rätt mixade omdömen men gillar miljöerna / tidseran så kanske skulle köpa det beg. Annars är det väl Uncharted som hägrar lite med...

EDIT: Och det där med ålderskategori....har 2 år kvar till 40....heh

Redigerat av Cragganmorax, 11 January 2008 - 14:53.

Postad 11 January 2008 - 20:01

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

:) Då har man lyckats ta sig igenom spelet och fasiken vad kul jag hade. Kommer nog inte spela igenom det en gång till i challenge mode dock då det mesta i min vapenarsenal är uppdaterat til max B) Var ju rätt så simpelt men som sagt kul och riktigt snyggt :P Lär nog inte göra mig av med spelet då det fortfarande finns lite saker att låsa upp....
Frågan är vad man ska införskaffa efter detta.....med en 3-årig dotter hemma så blir det bara några sena timmar i veckan för spelande så en ren bedrift när man äntligen spelar igenom ett spel, hehe.
Funderar på Assasins Creed...vet att det har fått rätt mixade omdömen men gillar miljöerna / tidseran så kanske skulle köpa det beg. Annars är det väl Uncharted som hägrar lite med...

Cragganmorax, du ska definitivt spela igenom challenge mode!!!
Jag tänker inte avslöja för mycket...men tror du att v5 är max så har du sååååå fel :)
Jag är halvvägs igenom challenge mode nu och det är fortfarande kul med mycket nytt att uppgradera.

Vill du veta exakt hur vapnen fungera så kan du skicka PM, ville inte dra nån spoiler här för de som inte spelat hela ännu.

Postad 12 January 2008 - 01:50

PetterP
  • PetterP
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
För er som spelat de tidigare ratchet spelen, är detta likt?
Sen så undrar jag hur lång tid det tar att spela igenom det ca?

Postad 12 January 2008 - 02:01

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

För er som spelat de tidigare ratchet spelen, är detta likt?
Sen så undrar jag hur lång tid det tar att spela igenom det ca?

Skulle vilja säga att det är extremt likt och ungefär lika långt som de övriga för PS2.
Det går även bra att spela om i challenge mode och få ytterligare bättre vapen har för mig att del3 till PS2 fungerade på samma sak).

Sedan är det väl lite mer av allt liksom :)
Det finns tre olika saker att göra med sixaxiss, men egentligen bara en som är rolig (avslöjar inget)

Postad 12 January 2008 - 02:07

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

:P Då har man lyckats ta sig igenom spelet och fasiken vad kul jag hade. Kommer nog inte spela igenom det en gång till i challenge mode dock då det mesta i min vapenarsenal är uppdaterat til max :) Var ju rätt så simpelt men som sagt kul och riktigt snyggt :) Lär nog inte göra mig av med spelet då det fortfarande finns lite saker att låsa upp....

Då utgår jag ifrån att du har RYNO:n? Helt fantastiskt rolig.

Se till att köra Challenge med, riktigt kul!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.