Mass Effect
760 svar till detta ämne
Postad 25 November 2007 - 22:32
iggy
-
iggy
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Sådär en 25timmar så var man igenom det.
Gjort kanske hälften av sido uppdragen utöver huvud questen.
Körde som adept på veteran. Helt underbart spel men jag hade velat fortsätta spela efter huvudquesten är klar så jag kan få den där achievement att klara större delen av spelet
Blir att köra en till vända med samma karaktär nu iaf så att jag kommer upp till lvl60
Postad 26 November 2007 - 00:36
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Går fortfarande rätt bra på veteran..
Man får vara lite taktisk att dra sig tillbaka så magier å dyligt kommer tillbaka..Ofta så följer fienden inte efter och gör dom det så är de bara att vakta slutet av en tunnel..Funkar rättt bra..
Min adept har just lärt sig resurrecta..Funkar fint under strid men snubben man återupplivar har inte mycket liv..
Men den skillsen går ju att bättra på.
Har säkert kört 8 timmar utan att röra huvudquesten..
Har gjort en del tabbar..Som att aldrig kolla på kartan när jag kör runt me min bil...Så där har ja slösat en hel del tid i onödan..Som enkelt att klicka på kartan vars man vill åså kommer de upp en fin liten pil man kan följa
Postad 26 November 2007 - 01:14
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Resurrectskillen har jag master på. 30% HP och 100% shields har jag för mig de får. 90 sec cooldown
Postad 26 November 2007 - 07:17
bono82
-
bono82
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Sådär en 25timmar så var man igenom det. Gjort kanske hälften av sido uppdragen utöver huvud questen.
Körde som adept på veteran. Helt underbart spel men jag hade velat fortsätta spela efter huvudquesten är klar så jag kan få den där achievement att klara större delen av spelet Blir att köra en till vända med samma karaktär nu iaf så att jag kommer upp till lvl60
Kunde man börja om med sin tidigare karaktär på den lvl man var? jag började iof om med en adept (körde vanguard först) och ska klara det på hardcore, utan att byta
Postad 26 November 2007 - 08:33
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ja. När du klarat spelet kan du spela om med samma karaktär.
Postad 26 November 2007 - 11:07
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
24h tog det att klara spelet, och då har jag ändå gjort alla sidoquests jag kommit över (dock inte letat gas på varenda planet, lagom roande). Tagit det i väldigt makligt takt och verkligen försökt dra ut på det. Spelat som Vanguard på Normal svårighetsgrad, kom till level 45 (tror jag). Chockkort känns det, satt med hakan i marken när det helt plötsligt tog slut.
Jaja, blir till att börja på nytt. Å denna gången vill jag ha Romans, vart fan tog det vägen? Sprang runt smått upphetsad och prata med alla av kvinnligt kön utan framgång spelet igenom, fick nada! Ryktas om en expansion har jag hört, Mass Effect Sexual släpps via Live!.
Postad 26 November 2007 - 11:18
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Chockkort känns det, satt med hakan i marken när det helt plötsligt tog slut.
Skulle inte kalla ett spel som tar 25 timmar Shockkort, men du kanske menar att det kändes så eftersom det var så bra.
Postad 26 November 2007 - 12:28
Unregistered92d7e447
-
Unregistered92d7e447
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Chockkort känns det, satt med hakan i marken när det helt plötsligt tog slut.
Skulle inte kalla ett spel som tar 25 timmar Shockkort, men du kanske menar att det kändes så eftersom det var så bra.
För mig tog det cirka 14 timmar och då var det ändå en gång som jag råkade låta boxen stå på i typ två timmar (kollad epå en fotbollsmatch) utan att pausa. Så typ 12 timmar för att klara spelet, dock gjorde jag ju bara en liten del av sidequestsen men by the time jag insåg att spelet var slut var jag ju "innelåst" på sista banan och kunde inte komma ut för att göra några andra uppdrag (HATAR när det är så i spel alltså, så jäkla messed up). Chockkort var ordet.. Jag hoppas verkligen man kan använda sin save i början på nästa spel. Det här var ju så löjligt kort att det känns som ett skämt att man över huvud taget höll på och levla och skaffade utrustning osv. När det känns som om spelet börjar komma igång i traditionell rollspelsmaner, ja då är det helt plötsligt abrupt slut. Sjukt välgjort, snyggt, bra dialoger, bra ljud, kontroll, levelsystem osv. men det känns ju som all for nothing när man kan klara spelet på dryga tio timmar. Jag älskade spelet men det var slut precis när det skulle börja känns det som.
Postad 26 November 2007 - 13:01
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ja du kan starta ett nytt spel och behålla din karaktärs lvl och utrustning.
Postad 26 November 2007 - 14:29
Unregistered92d7e447
-
Unregistered92d7e447
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Ja du kan starta ett nytt spel och behålla din karaktärs lvl och utrustning.
Starta ett nytt spel i Mass Effect eller fortsätta använda min karaktär i uppföljarna till Mass Effect? (Det var det sistnämnda jag var ute efter.)
Postad 26 November 2007 - 14:33
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jaha, då var jag också tvungen att skicka iväg en beställning, trots att jag har högvis med spel jag inte spelat klart. Tack för det, spelnördar!
Postad 26 November 2007 - 15:36
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Mm..Kan hålla med om att det är dumnt att man inte får en "varning" innan det är för sent...
Många rpg är ju såhär idag..Dom går att klara snabbt som f*n...Samma med Oblivion..
Men vill man ha ut det mesta så gör man ju allt man bara kan..Ja är uppe 7 timmar och har precis börjar med huvudstoryn så smått....Skulle gissa att jag får ut 40 timmar.Och spelar man sen om med annan klass å som "god" så är de ju nåra timmar till
Postad 26 November 2007 - 15:38
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jaha, då var jag också tvungen att skicka iväg en beställning, trots att jag har högvis med spel jag inte spelat klart. Tack för det, spelnördar! 
Ingen fara. Det var så lite så...
Postad 26 November 2007 - 20:49
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Postad 26 November 2007 - 23:35
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
*skrattar* joo den var verkligen kul
Finns en grej ja tycker är lite dåligt
Jaja..Man måste väl alltid haka upp sig på nå...I övrigt tycker jag att det är riktigt kul.
Om man bara fick se en skymt av spock så vore lyckan gjord
Live long and prosper
Postad 26 November 2007 - 23:50
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Postad 27 November 2007 - 08:57
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
24h tog det att klara spelet, och då har jag ändå gjort alla sidoquests jag kommit över (dock inte letat gas på varenda planet, lagom roande). Tagit det i väldigt makligt takt och verkligen försökt dra ut på det. Spelat som Vanguard på Normal svårighetsgrad, kom till level 45 (tror jag). Chockkort känns det, satt med hakan i marken när det helt plötsligt tog slut.
Jaja, blir till att börja på nytt. Å denna gången vill jag ha Romans, vart fan tog det vägen? Sprang runt smått upphetsad och prata med alla av kvinnligt kön utan framgång spelet igenom, fick nada! Ryktas om en expansion har jag hört, Mass Effect Sexual släpps via Live!.
Om du vill ha romans:
Postad 27 November 2007 - 09:28
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
FPS'en blir ju faktiskt helt katastrofalt låg när det händer mycket i bilden samtidigt.
Tex. Det kom tre hundar farande mot mig samtidigt som ytterligare 2 var på mina kollegor, och jag sköt som en galning med hagel-brakaren. Hade inte mer än 10 frames per sec kan jag sätta pengar på. RIKTIGT illa.
Men det händer inte jätte ofta så ingen stor grej jag stör mig på. För övrigt är det en solklar 5'a hitills
Redigerat av Unregisteredb43a60de, 27 November 2007 - 09:28.
Postad 27 November 2007 - 10:00
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Att det inte händer så ofta är en klen ursäkt tycker jag. Det borde inte hända alls på ett konsollspel.
Finns inget värre än dålig framerate.
Postad 27 November 2007 - 10:57
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
Tycker nog en bra spel idé men ett slarvigt utförande är det värsta
Nä men framdrops är ju jätte vanligt nu för tiden, har kommit mer och mer nu tycker jag.
Redigerat av Unregisteredb43a60de, 27 November 2007 - 10:57.
Postad 27 November 2007 - 12:52
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Tycker nog en bra spel idé men ett slarvigt utförande är det värsta 
Nä men framdrops är ju jätte vanligt nu för tiden, har kommit mer och mer nu tycker jag.
Inte så konstigt, dom måste pressa konsollen mer och mer för att åstadkomma den grafiken vi är vana med i dag.
Postad 27 November 2007 - 12:58
perma
-
perma
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Jag är verkligen helnöjd hittills. Har väl bara spelat en 7-8h ännu men gillar Mass Effect skarpt. Saknar kanske av humorn som fanns i KOTOR men den kanske kommer?! Saknar HK-47...
Blir lite deprimerad när många skriver att spelet är så kort....tur att man spelar långsamt då
Postad 27 November 2007 - 13:11
Dolph_Lundgren
-
Dolph_Lundgren
-
Beroende
-
-
1170 inlägg
har kört ca 12h och har inte gjort några huvuduppdrag sen jag fick börja spejsa på egen hand.
dock kan jag erkänna att alla sidouppdrag börjar kännas lite tråkiga nu, liksom inget djup i dom alls.
och det hjälper inte att fienderna delar någon konstig bisvärms AI och förstör all poäng med taktik genom att rusa runt i circlar om dig.....gillar dock spelet skarp ändå.
även om jag kanske inte känner att det är bättre än KOTOR på något än faktiskt.
men men vem vet vad som väntar.
ska börja köra vidare i storyn idag.
Postad 27 November 2007 - 14:28
Unregisteredb43a60de
-
Unregisteredb43a60de
-
Användare
-
-
198 inlägg
Blir lite deprimerad när många skriver att spelet är så kort....tur att man spelar långsamt då 
Till er som tycker att det är för kort, glöm inte att Bioware sagt att det ska räcka tills nästa del kommer! Alltså borde det väl komma någon form av expansion innom en snar framtid, eller något sido uppdrags släpp. Mkt spännande iaf! Fast de e klart, de har väl räknat med att man ska lira igenom spelet som varenda klass.. Om man nu orkar göra det är en annan femma >_<
Redigerat av Unregisteredb43a60de, 27 November 2007 - 14:29.
Postad 27 November 2007 - 14:38
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Fast de e klart, de har väl räknat med att man ska lira igenom spelet som varenda klass.. Om man nu orkar göra det är en annan femma >_<
Det tror jag inte. Storyn är spelets starkaste kort, omspelningsvärdet blir inte lika högt då även om man kan göra vissa andra val i storyn.
Postad 27 November 2007 - 15:23
POi2
-
POi2
-
Användare
-
-
108 inlägg
Kan man göra lite sidouppdrag innan man åker till Illos ? Råkade spela lite för långt ... vet inte hur mycket jag måste backa i storyn
Postad 27 November 2007 - 23:16
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Är riktigt imponerad av detta spelet, ca 10 h in. Perfekt kombination av RPG och shooter, mina favvo-genres!
Tycker inte alls det är ngt problem med framedrops, har bara märkt av det 1 gång. AI'n tycker jag är hyffsad. I options kan man ju välja ACTIVE på deras förmågor, då anfaller och skyddar dom sig automatiskt. Vet inte hur många gånger jag blivit räddad tack vare att en i min squad har använt lift precis när en krogan ska lappa till mig
Det blir ju vad man gör det till, lägger man ner några sekunder på att kanske använda barrier eller öka på deras shields så klarar dom sig ju längre, kör man sitt eget race så får man ju göra det bokstavligt talat också, för det mesta  Längtar redan tills jag ska spela om, ska skapa en riktig "bad-ass" som ska få renegade poäng i varje konversation!  Bara man kommer ihåg att spara så funkar det bra, det är lite väl långt mellan checkpiontsen + att min xbox gärna får för sig att den inte kan läsa av skivan (hatar det) så det gäller o spara i tid o otid. Men en solklar 5/5 av mig!
Postad 28 November 2007 - 00:14
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Jag körde alla småuppdrag innan jag började med huvuduppdraget..
Då var man lite less en stund men nu jag börjat med huvuduppdraget så är de kul som f*n
Kör som renegade..lyckad få 25 poäng i en konversation
Postad 28 November 2007 - 08:59
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Jag är just nu lite kluven... Finns en del saker som jag stör mig på:
1. Designen på "världarna". Har landat på en del planeter som inte har med huvudstoryn att göra, och designen på de är ju verkligen skittråkig, alla ser i princip likadana ut fast med olika färger. Antingen finns det en tunnel ner i marken, eller ett "underjordiskt komplex" som egentligen är ett par rum i en källare, som dessutom ser likadana ut överallt. Detta gör att det faktiskt inte direkt lockar att ge sig ut på upptäcktsfärd...
2. Galaxy Map. Finns det ingen funktion så man kan se vart man varit och inte varit? Har inte lyckats hitta någon sådan, och det är ju en stor miss isåfall. Med så många planeter att undersöka så vore det verkligen bra med någon markering som visar att man sett alla planeter i ett system.
3. Menyerna, fast framförallt "equipment" som känns rätt oorganiserad, hade t.ex. gärna sett att man kunde se om en person är kapabel till att använda ett visst vapen inne i "equipment" så man inte brassar på med fetaste bössan på någon för att senare upptäcka att den inte ens kan använda den.
4. Kanonen på MAKO:n. Känns lite konstigt att man "i framtiden" tydligen glömt bort hur man vinklar en kanon neråt... Speciellt eftersom man faktiskt kan sikta neråt!
Hm, ja det var några punkter där... Har väl spelat en 11-12 timmar, försöker blanda huvud- och sidouppdrag med lite sightseeing. Som det ser ut nu kanske det blir en 4, men den vacklar lite, kan sluta med en 3:a också om det inte blir bättre längre fram, ska det bli en 5:a måste det verkligen hända något drastiskt känns det som...
Postad 28 November 2007 - 09:11
perma
-
perma
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Kotaku länkade till en ganska intressant artikel om vad som förmodligen inte kom med i releasen av Mass Effect. De pratar bla. om uppenbara hål i handlingen och vissa andra saker som gick förlorade jämfört med tex. X06 Demo Footage . Vet inte hur väl de stämmer (har inte spelat igenom allt ännu) med ganska intressant att läsa.
Postad 28 November 2007 - 09:54
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Jag är just nu lite kluven... Finns en del saker som jag stör mig på:
1. Designen på "världarna". Har landat på en del planeter som inte har med huvudstoryn att göra, och designen på de är ju verkligen skittråkig, alla ser i princip likadana ut fast med olika färger. Antingen finns det en tunnel ner i marken, eller ett "underjordiskt komplex" som egentligen är ett par rum i en källare, som dessutom ser likadana ut överallt. Detta gör att det faktiskt inte direkt lockar att ge sig ut på upptäcktsfärd...
2. Galaxy Map. Finns det ingen funktion så man kan se vart man varit och inte varit? Har inte lyckats hitta någon sådan, och det är ju en stor miss isåfall. Med så många planeter att undersöka så vore det verkligen bra med någon markering som visar att man sett alla planeter i ett system.
3. Menyerna, fast framförallt "equipment" som känns rätt oorganiserad, hade t.ex. gärna sett att man kunde se om en person är kapabel till att använda ett visst vapen inne i "equipment" så man inte brassar på med fetaste bössan på någon för att senare upptäcka att den inte ens kan använda den.
4. Kanonen på MAKO:n. Känns lite konstigt att man "i framtiden" tydligen glömt bort hur man vinklar en kanon neråt... Speciellt eftersom man faktiskt kan sikta neråt!
Hm, ja det var några punkter där... Har väl spelat en 11-12 timmar, försöker blanda huvud- och sidouppdrag med lite sightseeing. Som det ser ut nu kanske det blir en 4, men den vacklar lite, kan sluta med en 3:a också om det inte blir bättre längre fram, ska det bli en 5:a måste det verkligen hända något drastiskt känns det som...
Kan faktiskt hålla med på dessa punkter. Har kört lite fler sidouppdrag och dom ser likadana ut i stort sett, lite tråkigt. Stör mig lite på equipment menyn också, den känns rörig och oplanerad. Ett område som RPG's brukar vara förstklassiga på. Vore väl lättare om karaktärerna hade lite mer unika vapen, nu blir det en enda soppa ibland när folk ska använda samma grejer. Har märkt ibland när man byter vapen och väljer "transfer upgrades" så blir det inte samma som man hade innan ibland. Råkade också ut för en bugg på Zen's hope, mina gubbar stannade kvar i ett rum så jag fick springa runt o peppra fiender själv en stund. Men dessa brister förstör trots allt inte ett underbart spel, inte i mina ögon iaf  Hoppas att extramatrialet som dom släpper i framtiden kommer hålla hög klass, så inte väntan på del 2 känns så lång.
Postad 28 November 2007 - 12:44
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
J 4. Kanonen på MAKO:n. Känns lite konstigt att man "i framtiden" tydligen glömt bort hur man vinklar en kanon neråt... Speciellt eftersom man faktiskt kan sikta neråt!
Det där är iof logiskt. Det är ett problem som finns idag på alla världens stridsfordon, man kan inte rikta en pipa på 1-2m i längde rakt ner och börja skjuta på fiender nära en. Vet inte exakt mått på våra Stridsfordon 90 men varken kanonen eller KSP kan köra ner saker som är 5m framför, kanonen är ännu längre.
Postad 29 November 2007 - 09:23
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Nu har jag stött på problem
Postad 29 November 2007 - 13:01
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Nu har jag stött på problem
Ja det där är inte lätt! Så här gjorde jag:
Postad 29 November 2007 - 14:32
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 29 November 2007 - 17:23
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Altså, det känns som att jag missat något, rätt rejält.. hur får jag biotic powers?
Postad 29 November 2007 - 17:28
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Så här lyckades jag
Altså, det känns som att jag missat något, rätt rejält.. hur får jag biotic powers?
Antingen har din karaktär det om du valt en sån klass, eller så har du en "gängmedlem" som har det...
Postad 29 November 2007 - 17:32
Unregisterede2b4eaab
-
Unregisterede2b4eaab
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Fyfan, fattar inte hur en del kan klaga på så mycket, är jag den enda som INTE letar fel i spel utan bara letar efter sånt som är bra?
Jag menar kom igen, Mass Effect är sjukt grymt, den dagen ni får det perfekta spelet där det inte finns några som helst saker att störa sig på lär knappast komma.
För mig är Mass Effect det bästa jag spelat någonsin och petar ner FFVII från tronen
Postad 29 November 2007 - 17:59
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Lasse Kongo, du och jag är på samma blad.
Ah, jag valde typ.. soldatgubbe, så då kan jag inte ha några, ja?
Men då kan jag ha finare armour.. aah, tevespelen är en modevisning.
Postad 29 November 2007 - 19:20
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Kan säga att spelet blev betydligt roligare när man börjar köra huvudstoryn
Postad 29 November 2007 - 22:13
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Moparman, lätt den skönaste planeten so far
Lassekongo, jag skulle nog kunna sträcka mig till att dom är på delad etta! 
Riktigt magiska spel båda två
Postad 30 November 2007 - 00:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Vilket ös...Snacka om att man inte vill att det ska ta slut..
Kan gott och väl tänka mig att spela igenom det en gång till direkt ja är klar..
Kul å köra me en annan klass och vara "god" om man nu klarar av det
Håller på att fjäska in mig lite på dam fronten så man kanske får sig en liten romans..
Vore ju skönt att koppla av lite på Normandy efter en hård strid
Postad 30 November 2007 - 06:23
iggy
-
iggy
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Kört igenom spelet två gånger nu. Vad gör man inte för achievements
Huvudquesten är helt underbar dock kanske lite väl kort för ett rpg. ~10 timmar vilket är för kort enligt mig.
Sidoquestarna är väl inte så roliga, blir lite tröttsamt när du landar på 15e planeten och gör exakt samma sak som på de 14 planeterna innan.
Lite små irriterande saker här och där som vapen menyn, blir lite rörigt där om man inte rensar den på dåliga vapen hela tiden,
,
jobbigt att hålla koll på vilka planeter man varit på, avsaknaden av städer att besöka.
Hade gärna sett stora städer utplacerade på planeter dit man kan åka och få questar.
Men huvudquesten är helt underbar. Bästa rösterna, manus jag sett i ett spel. Bra variation på miljö och omgivning i huvudquesten. Tycker dock spelet blir lite väl lätt när du kommer upp lite i lvl. Körde veteran sen hardcore och har provat lite på svåraste också men tyckte inte det blev särskilt mycket svårare, väntar lite med tredje svängen genom...
Mass Effect är hur som helst ett riktigt grymt spel och längtar efter 2an
Postad 30 November 2007 - 14:51
Dolph_Lundgren
-
Dolph_Lundgren
-
Beroende
-
-
1170 inlägg
känns konstigt att bioware lagt ner så mycket tid på sido uppdrag när huvud storyn är så kort.
är inne på 20tim nu och gjort ett main uppdrag i galaxen.
det optimala sättet att köra spelet är nog att varva uppdragen lite mer.
men jag har så svårt att strunta i alla missions som dyker upp hela tiden.
det i kombination med att miljöerna och uppdragen är ganska lika tillsammans med alla kontiga planet namn gör att
jag ibland klarar ett mission utan att jag har någon koll på vilket jag gör.
en simpel detalj som att kunna kolla sin journal i galaxy map hade löst detta.
nu låter det som jag klagar mycket på detta spel.
men tro mig, jag älskar verkligen mass effect.
hade bara förväntat mig att det skulle ha en djupare spelmekanism.
Postad 30 November 2007 - 15:40
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Jahopp! Då var det avklarat, skriver detta med ett stort leende på läpparna!
Ikväll är det dags att påbörja på svåraste med min badboy, kmr bli mest renegade av alla!
Postad 30 November 2007 - 16:21
Unregisterede2b4eaab
-
Unregisterede2b4eaab
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Haha hagv är du min avlägsna släkting, eftersom du håller FFVII lika högt som jag+tänker likadant efter avslutat spel
Jag klarade nyss spelet och startade direkt om med en riktigt badmammafacka, han är så ful och ond man bara kan bli, 100% rengede.
Har en fråga dock, valde hardcore och det blir automatiskt high på targetassist och att squaden ska använda max av sina grejor etc, är det rätt, verkar lite skumt men det blir så när jag väljer hardcore iaf.
Mass Effect
Postad 30 November 2007 - 17:02
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Har kommit in en bit i spelet nu men jag blev lite frustrerad på grund av en konflikt. Går det att övertala
Postad 30 November 2007 - 17:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 30 November 2007 - 18:52
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Haha hagv är du min avlägsna släkting, eftersom du håller FFVII lika högt som jag+tänker likadant efter avslutat spel
Jag klarade nyss spelet och startade direkt om med en riktigt badmammafacka, han är så ful och ond man bara kan bli, 100% rengede.
Har en fråga dock, valde hardcore och det blir automatiskt high på targetassist och att squaden ska använda max av sina grejor etc, är det rätt, verkar lite skumt men det blir så när jag väljer hardcore iaf.
Mass Effect 
Haha ja, så måste det vara!  jag minns ngt från tiden på BB.. precis när jag kommit ut mummlade barnmorskorna ngt om en viss "Lasse Kongo", skönt att äntligen kunna placera dig! FFVII var det första rollspelet jag spelade..var in på tvspelsbörsen och skulle köpa ngt annat (förmodligen ett sunk-spel) men de fanns inte. Då tipsade han i kassan mig o FFVII. var lite skeptisk först men tänkte att det lär väl räcka ett tag när det är 3 skivor. Fastnade på en gång  Vill även minnas att jag inte hade råd med minneskort förrens 2 veckor senare. Jag ska också pröva på hardcore, fast har inte kollat det där med siktet, ska kika sen. HAHA badmammafacka ftw!  min har ett stort elakt ärr över hela nyllet och små ilskna ögon. Eftersom dialogerna är en stor del av spelet så får man ju se en helt ny sida av "sig själv"  Man har ju inte riktigt klarat spelet förrens man har varit lite b-boy också. Saren o Reapers är frukostmat för min Fenix Shepard!
Redigerat av hagv^, 30 November 2007 - 18:53.
Postad 30 November 2007 - 21:35
Unregisterede2b4eaab
-
Unregisterede2b4eaab
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Haha min badboy "Chris Shepard" fyndigt värre  har ett stort ###### ärr över munnen och gröna lysande ögon och har ser helt livsfarlig ut, så grov i ansiktet så han ser ut som en fyrkant
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|